KRHM......Ezzel vitetkoznék:D Az a 2 nagy rakás szar amit te felsoroltál rendre 30-40 liter közt esznek.Iszonyat csúnyák.És kurva drágák. Egy sima vett 40k, egy zr1 es pedig 90k.sima vett eszik 10-12 litert.zr1 es 17 et.És nemmellesleg sokkal jobban néz ki mint az a digó szar:] De még mindig a 70 es challenger a legjobb:]
Nyílván sokkal jobban megéri a corvette, de azért az 10-12 liter legfeljebb autópályán 6. ban kb. 1500rpm mellett lehetséges. Ha meghajtják jóval többet eszik.
Eszembe jut amikor a Halálos Iram2-ben odaáll a Hemi mellé a Spyder... Kb bocsánatot kérve kellett volna elsunnyognia az Eclipse-nek a túlzott merészségért. Az elsõ házimozi filmjeim egyike volt, minden ismerõsömnek megmutattam full hangerõn azt a jelenetet, amikor rángatózott a Challenger.
Bocs az offért, de azért lehet érzékelni a különbségeket. Én inkább beszállnék egy old scool kiglancolt 100k-s 67' SS Camaro-ba, mint egy 1 millás Ferrariba, holott a kedvenc versenyautóm mégiscsak a ferka...
Igen a ford gt is annak idején mennyire fos volt, tejószagú atya úr isten. Persze most mondhatod, hogy ez Corvette topic, de ha te általánosíthatsz, akkor én is. Amúgy felhívnám a figyelmed a Nordschleife-i köridõkre, azért ott kiderül, annyira mégse szarok a Corvettek.
#45: Igen, elinduláskor az ignis is eszik 30 lityókat. Persze ha taposod a lelkét akkor nyilván magába rakja a 90litert, csak viszonylag kevés lehetõséged van mondjuk városba LeMans-osat játszani.
2 külön kategória, felesleges ezen "vitázni". sztem meg egyáltalán nem kell elsunynognia a spydernek, bõven lehet ellenfele, ha jól meg van csinálva. csak azért mert böszme nagy motor van a gépben nem biztos a gyõzelem...korántsem
Persze, hogy két külön kategória. De a böszme nagy motor a segged alatt egész más életérzést kölcsönöz, mint egy kicsi de erõs kávédaráló. Persze ezt nem érzi, nem is érezheti mindenki. Én is csak "látatlanban" "érzem" sajnos.
én alapból imádom a japán autókat fõleg a (régebbi) hondákat, de nem vetnék meg egy hemi cuda-t, vagy egy 69-es challenger szép bigblock-al :) régebbi mustang is jöhet :D vettekbõl is a c4-c5...hmm szép álmok de ha most vehetnék bármilyen régi autót akkor valszeg countach, vagy diablo lenne.
Hát, azért mikor elmegy egy amerikai autó minimum 400 000 mérföldet úgy, hogy a 400k végén kell cserélni szimeringeket, meg talán egy hengerfejtömítést akkor azthiszem azért annyira nem szarok.
MIkora a szar mercik kise tudnak jönni a kereskedésbõl, mert lehal az elektronika:C
Mai amerikai sport-luxusautók fenntartása sokkal olcsóbb mint az európaiaké, japánoké. Alkatrész szarért hugyért van hozzájuk.behozatni se nagy ár, és belerakni meg még annyi se.
Azért más egy kávédarálót vezetni ami 10k környékén adja le a max 233 lovat, mint egy v8 at ami már alulról olyat húz, hogy a segged az ülés hát és ülõlapja közt átcsúszik:D
Van jó oldala is a nyomórudas konstrukciónak: Egyszerûbb, kevesebb alkatrész kell, mint egy többvezérmûtengelyes motorba. Mellesleg az új ZR1-es már ha jól tudom 4 vezérmûtengelyes felülvezérelt.
Meg most õszintén, hova nem elég a sima corvette a maga 400 lóerejével? Szerintem bárhova, sokan még azt sem tudják rendesen kihasználni kipörgésgátló meg egyéb hókuszpókuszok nélkül.
Figyu én trabanttal 170-el dobtam el magam, és még csak bordám se tört. szal mindent túl lehet élni, sõt a bugatti Veyron 6x jobban összetörik mint a akármi, de biztsonságos.
Amúgy köszönjük a sok negatív kritikát, viszlát egy másik topicban!