kimagasló brutalitás, vér és belsõségek, arcade mégis baromira élvezhetõ játékmenet - na, melyik játék volt ez?? HÁÁÁÁT PERSZE, hogy az Epic Games féle Gears of War 1-2 :) ugyanaz lesz a Bulletstrom, néhány új dologgal megspékelve és VÉGRE eFFFFFFFFFF Pééééééééééé eSSSSSSSSSSSSSSS ;)
Hát ha pécén szétmodolják a p-ba akkor akár még jó is lehet. Multi lesz egyáltalán?
Bulletstorm - Megszenvedett a konzolok kevés memóriájával!
A konzolok kevés memóriájára pipa a People Can Fly!
A Bulletstorm fejlesztõ Adrian Chmielarz elmondta, hogy a készítés során nagy fejtörést okoztak nekik a konzolok kevéske memóriái.
A probléma tehát nem ugyan az, mint a Crysis 2 konzolos portolásakor, mert a Bulletstormhoz úgy tûnik elég lesz a konzolok nyers ereje. Itt inkább a memória az, ahol szûk a keresztmetszet. És lényegtelen, hogy most az Xbox 360-ról vagy a PS3-ról van szó. Chmielarz szavaival élve annyi tartalom van a játékban, hogy nagyon nehéz azt fél gigába beleerõszakolni. „Mínusz az operációs rendszer és minden más és akkor mi marad? Egyetlen textúra? Mirõl beszélünk akkor?" -mondotta. Ám úgy tûnik, hogy sikerrel áthidalták a problémát, és a konzolos verziók is olyan jól fognak majd kinézni, mint a PC-n. Állítólag.
info: Gamestar
Hát számomra egyre inkább kiábrándító, hogy nagy robbanás, nagy lövöldözés, ilyen olyan trükközés, de a pályaelemek még mindig nem rombolhatóak és mindez 2010-ben és attól tartok az új konzol generációig ez a tendencia nem is fog változni.
Nem is fogok tudni soha olyan szinten hogy megértsek mindent. Pár szövegfoszlányt értek sõt lehet többet mint leírom,de összességében lószar tudás arra hogy normálisan megértsem! A másik meg ha 1000-et nyitottam volna ugyanúgy nem függ össze a nyelvtudással. Ha kellene valahol az életbe más területen ami muszáj szintû lenne akkor egyértelmû tanulnám. De amíg csak a függõségemhez kellene nem érdekel.Az én bajom nekem kell utánnajárogatni +ba mirõl is szólt a végigvitt játék.
különben tegnap kényelmesen végigolvastam a cikket, és nekem tetszik :D jópofának tûnike z a rendszer..kérdés hogy megéri-e a pontokért megküzdeni hogy minél látványosabbak legyünk ;)
kicsit hasonló rendszer volt a Total Overdose c. TPS-ben is...az is szórakoztató volt, bár egyszerû mint egy faék...ez mindenképpen maradandóbbnak tûnik (már ha tartják az ígéreteket) :D
Hát ez a játék nem neked szól... Ha nem tettszik nem játszol vele. Ennyi.
Sztem a mirrors edge-rõl kurvára nem rí le, hogy ue3... A fejlesztõkön múlik, hogy mennyire hasonlít egymásra két azonos engine-û játé... Szóval nagy hülyeséget mondtál ezzel az általánosítással... :/ Ha valaki elég ügyes bármit meg tud vele csinálni, pl. egy srác lekoppintotta egy az egyben a TF2 shadereit...
Az a baj h nagyon hasonlítanak a UE3.0-ás játékok egymásra.Meglátok egy ingame képet és egybõl észreveszem h az.Sajnos sok game emiatt is ugyanolyannak tûnik.
Jah csodás. Ontják ezeket a fos fps-eket. de minek azt nem tudom. Mikor volt már egy olyan szintû pl kalandjték mint Ps-en a Jak & Daxter vagy az Ico, vagy a Crash Bandicoot.
Nem, inkább csinálunk egy hatszázezerhámszáznyócvankilencedik fps-t AmiBen, Már, Lehet, Uéltramegagunnal szétlõni 15 hatfejû ombrét. Jeee....
És..és tud mondjuk..láthatatlan lenni..és ezt játszod 47szinten keresztül egy házban.
hogy én mennyire unom már ezeket az egyszínû unreal engines játékokat. vagy minden szürke, vagy sárga, vagy kék, vagy piros. remek nem igaz, hogy ez a védjegye ennek a játékgenerációnak
Bulletstorm: A People Can Fly új játéka hivatalosan is felfedve!
A lengyel People Can Fly csapata 8 éves mûködése alatt mindössze 1 darab teljes értékû játékot, ennek egy kiegészítõjét, valamint egy konzolportot rakott le az asztalra. Ez annyira nem tûnik veretes listának, ám ha hozzátesszük, hogy õk állnak az évtized egyik "legcoolabb" FPS-e, a Painkiller mögött, valamint az Xbox 360-ról átportolt Gears of Warjuk sem vallott szégyent PC-n, akkor már mindjárt megváltozik a leányzó fekvése. A tavalyi esztendõ utolsó elõtti napján mi is megírtuk, hogy a következõ játékuk címe valószínûleg Bulletstorm lesz, ugyanis ezt a nevet védették le a megfelelõ szervezetnél. Azóta semmit sem hallottunk róla, egészen mostanáig, amikor kiderült, hogy valóban a Bulletstormon dolgoznak a varsói irodákban.
Mindez egyelõre nem a fejlesztõk, és nem is a tulajdonos Epic Games képviselõjének szájából hangzott el, hanem a GameInformer magazin májusi számának címlapjáról derült ki. A magazin még nincs az üzletekben, a weblapjukon csak az ilyenkor szokásos borítót villantották meg (lásd lentebb), de már ez is elég, hogy az akciójátékok kedvelõi bizseregni kezdjenek. Természetesen sok információ nem derült még ki, mindössze annyit szellõztettek meg, hogy egy shooterrel lesz dolgunk, amelyben a fõszereplõnek mutánsok tucatjaival kell elbánnia, miközben különféle kombókat is alkalmazhat. A szerkesztõk egy 10 oldalas cikket ígérnek belõle, amely minden bizonnyal képekkel is gazdagon el lesz látva, ám a szkennelt változatok világhálóra kerüléséig kevés az esélye, hogy valamilyen anyagot tudjunk az alkotásból mutatni Nektek. A Bulletstorm megjelenésére 2011 elsõ negyedévében lehet számítani, a bõvebb feature-listára pedig napokon belül.
info: Gamechannel
Elvileg PC, X360 és PS3 -ra van feltüntetve!Remélem marad is így.
"Ha pedig érdekelnek az elsõ képek,akkor kattanjon ide , és lesd meg a Game Informerben látottakat, mert egy egészen ütõs látványvilágot kapott a játék, melyben ismét egy szteroidtól duzzadó hõs rúgja szét az ellenfelek hátsóját."