Bulletstorm: A People Can Fly új játéka hivatalosan is felfedve!
A lengyel People Can Fly csapata 8 éves mûködése alatt mindössze 1 darab teljes értékû játékot, ennek egy kiegészítõjét, valamint egy konzolportot rakott le az asztalra. Ez annyira nem tûnik veretes listának, ám ha hozzátesszük, hogy õk állnak az évtized egyik "legcoolabb" FPS-e, a Painkiller mögött, valamint az Xbox 360-ról átportolt Gears of Warjuk sem vallott szégyent PC-n, akkor már mindjárt megváltozik a leányzó fekvése. A tavalyi esztendõ utolsó elõtti napján mi is megírtuk, hogy a következõ játékuk címe valószínûleg Bulletstorm lesz, ugyanis ezt a nevet védették le a megfelelõ szervezetnél. Azóta semmit sem hallottunk róla, egészen mostanáig, amikor kiderült, hogy valóban a Bulletstormon dolgoznak a varsói irodákban.
Mindez egyelõre nem a fejlesztõk, és nem is a tulajdonos Epic Games képviselõjének szájából hangzott el, hanem a GameInformer magazin májusi számának címlapjáról derült ki. A magazin még nincs az üzletekben, a weblapjukon csak az ilyenkor szokásos borítót villantották meg (lásd lentebb), de már ez is elég, hogy az akciójátékok kedvelõi bizseregni kezdjenek. Természetesen sok információ nem derült még ki, mindössze annyit szellõztettek meg, hogy egy shooterrel lesz dolgunk, amelyben a fõszereplõnek mutánsok tucatjaival kell elbánnia, miközben különféle kombókat is alkalmazhat. A szerkesztõk egy 10 oldalas cikket ígérnek belõle, amely minden bizonnyal képekkel is gazdagon el lesz látva, ám a szkennelt változatok világhálóra kerüléséig kevés az esélye, hogy valamilyen anyagot tudjunk az alkotásból mutatni Nektek. A Bulletstorm megjelenésére 2011 elsõ negyedévében lehet számítani, a bõvebb feature-listára pedig napokon belül.
info: Gamechannel
Elvileg PC, X360 és PS3 -ra van feltüntetve!Remélem marad is így.
"Ha pedig érdekelnek az elsõ képek,akkor kattanjon ide , és lesd meg a Game Informerben látottakat, mert egy egészen ütõs látványvilágot kapott a játék, melyben ismét egy szteroidtól duzzadó hõs rúgja szét az ellenfelek hátsóját."
Nem mellesleg jubilálok ez a 200. megnyitott játékos topikom:
hogy én mennyire unom már ezeket az egyszínû unreal engines játékokat. vagy minden szürke, vagy sárga, vagy kék, vagy piros. remek nem igaz, hogy ez a védjegye ennek a játékgenerációnak
Jah csodás. Ontják ezeket a fos fps-eket. de minek azt nem tudom. Mikor volt már egy olyan szintû pl kalandjték mint Ps-en a Jak & Daxter vagy az Ico, vagy a Crash Bandicoot.
Nem, inkább csinálunk egy hatszázezerhámszáznyócvankilencedik fps-t AmiBen, Már, Lehet, Uéltramegagunnal szétlõni 15 hatfejû ombrét. Jeee....
És..és tud mondjuk..láthatatlan lenni..és ezt játszod 47szinten keresztül egy házban.
Az a baj h nagyon hasonlítanak a UE3.0-ás játékok egymásra.Meglátok egy ingame képet és egybõl észreveszem h az.Sajnos sok game emiatt is ugyanolyannak tûnik.
source motor is felismerhetõ elsõ ránézésre mégis gyönyörûen fut minden ránézéskor :)
Sztem a mirrors edge-rõl kurvára nem rí le, hogy ue3... A fejlesztõkön múlik, hogy mennyire hasonlít egymásra két azonos engine-û játé... Szóval nagy hülyeséget mondtál ezzel az általánosítással... :/ Ha valaki elég ügyes bármit meg tud vele csinálni, pl. egy srác lekoppintotta egy az egyben a TF2 shadereit...
különben tegnap kényelmesen végigolvastam a cikket, és nekem tetszik :D jópofának tûnike z a rendszer..kérdés hogy megéri-e a pontokért megküzdeni hogy minél látványosabbak legyünk ;)
kicsit hasonló rendszer volt a Total Overdose c. TPS-ben is...az is szórakoztató volt, bár egyszerû mint egy faék...ez mindenképpen maradandóbbnak tûnik (már ha tartják az ígéreteket) :D
Nem is fogok tudni soha olyan szinten hogy megértsek mindent. Pár szövegfoszlányt értek sõt lehet többet mint leírom,de összességében lószar tudás arra hogy normálisan megértsem! A másik meg ha 1000-et nyitottam volna ugyanúgy nem függ össze a nyelvtudással. Ha kellene valahol az életbe más területen ami muszáj szintû lenne akkor egyértelmû tanulnám. De amíg csak a függõségemhez kellene nem érdekel.Az én bajom nekem kell utánnajárogatni +ba mirõl is szólt a végigvitt játék.
Hát számomra egyre inkább kiábrándító, hogy nagy robbanás, nagy lövöldözés, ilyen olyan trükközés, de a pályaelemek még mindig nem rombolhatóak és mindez 2010-ben és attól tartok az új konzol generációig ez a tendencia nem is fog változni.
Bulletstorm - Megszenvedett a konzolok kevés memóriájával!
A konzolok kevés memóriájára pipa a People Can Fly!
A Bulletstorm fejlesztõ Adrian Chmielarz elmondta, hogy a készítés során nagy fejtörést okoztak nekik a konzolok kevéske memóriái.
A probléma tehát nem ugyan az, mint a Crysis 2 konzolos portolásakor, mert a Bulletstormhoz úgy tûnik elég lesz a konzolok nyers ereje. Itt inkább a memória az, ahol szûk a keresztmetszet. És lényegtelen, hogy most az Xbox 360-ról vagy a PS3-ról van szó. Chmielarz szavaival élve annyi tartalom van a játékban, hogy nagyon nehéz azt fél gigába beleerõszakolni. „Mínusz az operációs rendszer és minden más és akkor mi marad? Egyetlen textúra? Mirõl beszélünk akkor?" -mondotta. Ám úgy tûnik, hogy sikerrel áthidalták a problémát, és a konzolos verziók is olyan jól fognak majd kinézni, mint a PC-n. Állítólag.
info: Gamestar
Hát ha pécén szétmodolják a p-ba akkor akár még jó is lehet. Multi lesz egyáltalán?
Lesz!Az lesz inkább amire jobban gyúrnak szerintem!
kimagasló brutalitás, vér és belsõségek, arcade mégis baromira élvezhetõ játékmenet - na, melyik játék volt ez?? HÁÁÁÁT PERSZE, hogy az Epic Games féle Gears of War 1-2 :) ugyanaz lesz a Bulletstrom, néhány új dologgal megspékelve és VÉGRE eFFFFFFFFFF Pééééééééééé eSSSSSSSSSSSSSSS ;)
Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2) vagy Windows 7 Processzor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2 vagy egyenértékû, 1.6 GHz vagy nagyobb órajelû. Memória (RAM) 1.5 GB Üres Merevlemezhely: 9 GB Videokártya DirectX 9.0c kompatíbilis, 256 MB of VRAM; NVIDIA Hangkártya DirectX 9.0c kompatíbilis, 16-bit 16X CD/DVD Drive Internet (TCP/IP) kapcsolat
Bulletstorm ajánlott konfiguráció:
Windows Vista (SP2) vagy Windows 7 Processzor QuadCore 2.0 GHz Memória (RAM) 2 GB Üres Merevlemezhely: 9 GB Videokártya DirectX 9.0c kompatíbilis,, 512MB of VRAM; NVIDIA GeForce GTX260 vagy ATI Radeon 4870 Hangkártya DirectX 9.0c kompatíbilis, 16-bit 16X CD/DVD Drive Szélessávú Internet (TCP/IP) kapcsolat
Hát az "Arcade fps"-nek szerintem az égvilágon semmi köze ahhoz hogy egy épület hogy dõl össze. Az full realisztikus fps-ben is lehet totál gagyi, meg itt is. Ami ebben a videóban van, az meg a full gagyi kategória, hacsak nem valami makett városról van szó jelen esetben. Mert hát hogy néz ki hogy annak a szörnynek egy csapására az egész épület egyben kiszakad és elrepül?
Szerintem is baromi gagyi. Nemcsak a tõbõl kitépett házra gondolok, hanem az egész játékra. Van árkád lövölde, mint pl a CoD. És van ez. De szerintem nem is lenne olyan szar játék, sõt... akár még jó is lehetett volna... DE. Láttam egy videót, amiben bemutatták a fõszereplõt. Na az nevetségesen szánalmas volt. Az felrakta a gagyi szóra a pontot.
fun > "gagyi" elemek
csak kifogást kerestek hogy miért warezoljátok majd le :) lengyel pedig jó barát, nem illik ellopni a becsületes munkájukat.
jó dolog fikázni, mi srácok? :) videok alapján ez a Gears of War csak FPS verzióban akinek az bejött, erre sem lesz vlszleg panasza
Az ehhez képest az évezred játéka! Ez egy 1 óra után megunhato foshalmaz!