Mindegyik néppel való kapcsolathoz tartozik egy esemény, ami után építhetsz egy kikötõt az idegeneknek. Amennyire én tudom, ez sajnos véletlenszerû hogy mikor történik meg. Lehet hogy csak én nem vagyok elég türelmes, lehet hogy elõbb utóbb beadja mind a hármat mindenképp.
Mindenesetre nekem több játékom is volt amikor csak egyféle kikötõt tudtam építeni, meg is építettem. Egy játékomra emlékszem ahol tudtam választani mindhárom közül, de nem tudom mi volt az oka.
Egyébként egyszerre csak egy kikötõd lehet. Csak foglalni lehet, ha akarsz másikat is, de azt nem tudom hogy engedélyezi-e a másik nép hajóit egyszerre. Nekem sajnos mindig ugyanolyan kikötõt sikerült foglalni amilyen már nekem is volt.
A nyersanyagok meg értelemszerûen jönnek, nincs mit ragozni rajta. A FoTS meg pénzügyileg egy nehéz változata a shogunnak, ugyanakkor iszonyatos mennyiségû pénzt is lehet benne csinálni, csak kis rutin kell hozzá. A pénzcsinálás okos építkezéssel és fejlesztéssel, minimális de elég sereg és flottafenntartással érhetõ el. Én már csináltam 80 ezres bevételt is, és volt hogy másfél millió volt a kincstárban legendary fokozaton.
A lényeg hogy legyen egy szárazföldön és vízen is könnyen tartható területed (a legészakibb 9 tartománnyal a legkönnyebb). Annyi hajó kell hogy semmiképp ne tudjanak bombázni vagy partraszállni. (ahogy halad a játék ez egyre több hajó jelent). Kezdõseregbõl elég egy, de az jó legyen ( szamurájok és line infantry meg ágyú kell) Fejlesztésnél a legfontosabb hogy minél elõbb elérd a 4-es clan development level-t. (kb 30 kör ha jól csinálod) Létfontosságú technológia az armor piercing shell lövedék a hajókra, egyébként a gazdaságra kell ráfeküdni. Elõször a boldogsággal lesz gond, de amint lehet ki kell rakni a capitalist production-t. Egy egységgyártó területet kell csinálni, ahol mindent gyárthatsz amit kell (a végére kell 4-es szintû város kell), a többi hely a legjobb ha 3-as szintû. Mindenhova kell gyár, kocsma meg rendõrség. Ezeket ésszerûen felhúzni nagyon nem egyszerû ám, rohadtul nem mindegy milyen sorrendbe csinálod, meg hogy milyen technológiák elérhetõek. Ezt sajnos nem tudom leírni, minden tartományt máshogy kell fejleszteni, számolni kell meg gondolkodni ha sok pénzt akarsz.
- Angolokkal meg USA-val, hogyan lehet kereskedni? Látom, hogy itt van az ikonjuk amikor a gép lépéseit mutatja, de nem tudom merre vannak - Vannak ugyan úgy nyersanyag források mint az alapjátékban voltak amit ha elfoglal az ember akkor onnan jön az anyag?! - Hard-on nyomom. Másnak is ilyen nehéz pénzt szerezni? 40-ik körnél tartok és még csak 3 "területem van". Körönként, ha 1000 pénz nettóban beesik hozzám...
Bármilyen javaslatot örömmel fogadok a sikeres játék érdekében :)
Köazi,
Nem játszik véletlenül valaki klánban, vagy gyakrabban online? Szívesen játszanék én is.
Eladó a Shogun 2 total war alapjáték! Nem regisztráltam steam-en szóval a kulcs még él.
Mivel kijátszottam a steam-et, ám így persze nem lehet online játszani, viszont nem kellett regisztrálnom.
A Fall of the Samurai-al játszok megint, és nagyon tetszik ez a Tsu klános kampány. Nem mintha bármi pozitívat el tudnék róluk mondani, pont azért tetszik mert nehéz velük játszani.
Már volt egy játékom korábban velük, amit még éppen nem buktam be, de feladtam, nem úgy nézett ki mintha hogy meg lehetett volna menteni a helyzetet. Most viszont kihúzta ma méregfogát. Amint lehetett építettem egy erõsebb sereget, foglaltam egy kikötõt, és elköltöztem északra. A Kyoto melletti környéket feladtam, nem építettem semmit, hagytam hogy elvigyék. A költözés miatt belassult a fejlõdés, és nehéz volt pénzügyileg kezelni a helyzetet, de most a 100-adik kör felé közeledve már nem érezni a megpróbáltatások hatását, minden halad rendben ahogy szokott.
Csak ajánlani tudom mindenkinek a Tsu klánt, sajna ez olyan hogy meg kell venni, de ha valaki esetleg túl könnyûnek érzi a játékot, ezzel jól ellesz az tuti, különösen akkor ha költözés nélkül akarja megcsinálni.
Kipróbáltam a shogun 2 demo verzióját, tetszik, szeretném megvenni, de a szöveges feliratok nagyon aprók, alig olvasható (notebook, 1366x768).
A teljes játékban lehet állítani, illetve a patch-ek feltelepítése orvosolja a problémát?
Errõl jut eszembe, remélem a rome 2-be megoldják azt, hogy nem lehet minden kis lélekvesztõvel blokád alá vonni kikötõket. Mert meglehetne...
Egyébként most fejeztem be egy Darth-modos játékot a Fall of the Samurai-al. És elég röhely ezzel játszani az alapjátékhoz képest, nagyjából a Total War széria legkönnyebb darabját sikerült összemodolni. Annyi pénzt lehet csinálni, amit képtelenség elkölteni. A végére 120 ezres bevételem volt, és nem volt már mit megvenni, csak gyûlt a pénz, hiába vettem meg mindnet amit lehetett, másfél millió volt a kincstárban a végén, de ez csak exponenciálisan nõtt volna tovább. Egy szempontból jobb a Darth mod az alapjátéknál. Ennyi pénzzel nem kell az irreálisan sok tengeri csatával vergõdni, elég telefosni a tengert hajóval, és nyomkodni az automata csatákat. Mondjuk ezt meg lehet csinálni a szárazföldön is, ha valaki nem szereti õket lejátszani. Ennyi pénzbõl akkora túlerõt lehet kirakni, hogy az AI tehetetlen lesz.
A diplomáciában a gép részérõl a legnagyobb súlya a véletlennek van. Az események esélyét ugyan lehet változtatni, de törõdj bele, hogy itt bizony bármi megtörténhet, ha épp úgy áll a random seed. Nagyjából ennyi a technikai háttér, amit játékosként látsz az azért sokkal jobban mutat.
A fentiek ellenére azért vannak a gépnek bizonyos szokásai. Békülni például nagyon ritkán és csak hosszú háború után lehet, és nagyon össze kell verni hozzá az adott népet. Alapvetõen a gép borzasztó szeszélyes, ritkán lehet rá számítani, legjobb ha mindet ellenségnek tekinted, de nem piszkálod õket, csak ha muszáj.
Pár ökölszabály amit érdemes betartani: A diplomáciában a legfontosabb a minél több kereskedelmi egyezmény megkötése, és hogy a szomszédoktól az átjárási engedményekbõl a lehetõ legtöbb pénzt szedd össze. Ezek könnyebben mennek ha jóba vagy a népekkel amennyire csak lehet, persze ettõl még utálhatnak tényleges ok nélkül is. A lényeg hogy ha lehet, ne üzenj hadat senkinek, épp elegen fognak megtámadni csak úgy passzióból is. Ha háború híján nincs mit foglalni, lázítani érdemes a területeket, és a lázadóktól foglalni. Nagyon kevés olyan helyzet adódik, amikor kénytelen vagy hadat üzenni. Ha tapasztalt játékos vagy, igazából ez is kezelhetõ, de nehezebb, és pörgõsebb a játék, nem lesz idõ kifejlõdni, kénytelen leszel rush-olni. Katonai szövetséget soha se köss, persze lehet hogy bejön, de általában csak baj van belõle hosszútávon ha elkötelezed magad, ráadásul a gép elõszeretettel rúgja fel, úgyhogy jobb ha nem számítasz rá.
Nos a diplomácia elég egyszerû és meglehetõsen bugyuta néha, a gép gyakran felrúg bármiféle szerzõdést, ezt jobb ha tudod.
Értelemszerûen ha háborút akarsz indítani akkor a declare war opciót válaszd, ilyenkor nézd meg, hogy kikkel áll esetleg az adott klán szövetségben, mert ha háborút indítasz ellene, akkor jó eséllyel megtámadnak õk is téged. Ilyen helyzetekben különbözõ pénzadományokkal meg egyéb ajándékokkal(túsz, military access) esetleg rá lehet bírni õket, hogy bontsák fel a szövetséget, de ez nem mindig sikerül (és ha igen, a csaló gép néha a következõ körben megint szövetségben van ugyan úgy, tehát sokszor pénzkidobás).
Katonai szövetséget akkor köss, amikor pl meg akarsz támadni valakit, vagy védekezel, és segítségre van szükséged. Fontos, hogy ha ferúgod a szövetséget(pl megtámadod az allyt), akkor az adott és a többi klán szemében csökken a népszerûséged és a becsületed, így nehezebb lesz õket bármire is rábírni, plusz nagyobb eséllyel fognak ellened támadni.
Kereskedelmi szövetséget is a diplomácia menüben tudsz, request trade agreement a neve. Ezt a játék elején érdemes az elsõk között megtenni minél több klánnal, mert jó kis pénzt hoz. Esetleg kis plusz pénzt is ki tudsz belõlük csikarni azzal, hogy pénzt kérsz a kereskedelmi jogokért cserébe.
Fontos újítás még a diplomáciában a túszok megjelenése, ha van a klánodban megfelelõ korú gyermek, akkor azt túszként oda tudod adni a másik klánoknak. Vigyázz, ne pazarold el õket. Érdemes jokerként használni õket, mert ha valamit kérsz és az istennek se akarja egy másik klán teljesíteni, akkor ha túszt adsz cserébe, 90% hogy elfogadja. Én pl ha valami nagyon kemény klán megtámad, akkor szoktam túszt ajánlani, mert így ki lehet csikarni a tûzszünetet, esetleg még a szövetséget is. Ugyan így te is kérhetsz túszt az ellenségtõl, de szinte soha nem fognak adni :D Értelemszerûen a túszt megölik, ha felrúgod pl a megnemtámadási szerzõdést. Ugyan így tudsz pl házasságokat is kötni, ez növeli az adott klán irányába a népszerûséged, és szövetségeket lehet kovácsolni.
A legyõzött klánokat lehetõség van vazallusoddá tenni, ez azt jelenti, hogy nem foglalod el a területét, viszont nem támadhat meg (elvileg, bár nem tudom ez hány körig érvényes, mert engem simán hátba támadott már mikor erõsebb volt) és te sem õt, minden körben adózik neked és ad némi katonai egységet.
Hirtelen ennyi jut eszembe, ha kérdésed van, akkor írj.
A játék diplomáciai részérõl valaki írna egy kisokost egy kezdõ TW játékos részére? Ilyenekre gondolok, hogy milyen helyzetekben kössek katonai szövetséget, hogy tudok kereskedelmi szövetséget kötni stb. Válaszotokat elõre is köszönöm.
Én úgy tudom,hogy nincs ideiglenes mentés ebben!Ha csata után nem mented el akkor bukó!
De ne legyen igazam!
Kéne kis help. Nem tudja valaki van-e valahol a Shogunban az utolsó csatáról automatikusan ideiglenesen elmentett replay mint más játékpokban?
Volt egy csata, ahol 2000 emberrel vertem le 4400-as sereget 40 fõ vesztesággel. Persze kellett hozzá az AI hülyesége is, de vissza szeretném nézni, csak sajna nem mentettem el a replay-t direktbe.
Én én ! Én szeretném oda adni neked az accom, hogy ki tudd próbálni.. Esetleg ha nagyon megtetszik tartsd is meg, ha meg kell valami játék szólj és megveszem azt is neked.
Cserébe viszont, hogy kölcsönös legyen a bizalom, vágd le a füled és küld el egy zacskóba. Természetesen nekem is csak 1 estére kell, utána visszaküldöm postán. Mindig ki akartam próbálni milyen lehet 3 füllel, kíváncsi lennék jobban hallok-e, potyára meg nem vennék plusz fület.
Ez egyébként nem a mod hibája az alapjáték is ilyen, csak még eddig nem vettem észre.
Egyébként iszonyú könnyû a adarth mod, hiába játszunk legendary-n, hiába halmozunk hibát hibára, csak röhögünk az egészen. Nagyon könnyû benne pénzt csinálni és fejlõdni. Azért az alapjátékban ha nem ésszel játszik az ember könnyen pofára eshet.
Pár hónapja játszunk a Fall of the Samusai Darth modjával. Lassan halad a játék, a cooperative játékmód elég idõigényes.
Tegnap azért láttunk pár vicces dolgot. A part közeli csatában elsüllyedõ hajók nem tudnak rendesen elsüllyedni. Ha megfeneklik, hiába van a legénység víz alatt, ott állnak rendíthetetlenül a fedélzetre merõlegesen függelenül attól, hogy áll a hajó. És természetesen élnek, a hajónak sem esik különösebb baja. Az ilyen hajók ráadásul el tudnak menekülni csata után, mert ugye nem süllyedtek el teljesen. Ennél csak kicsit szánalmasabb, mikor kikötõt védünk, és part menti ágyúk domb mögé vannak telepítve. Így amikor lõnek csak úgy porzik az elõttük lévõ domb, de az ellenség sértetlen marad.
Felejtsd el, nyilván való hogy nem vagy hülye, és csak viccbõl írtad, hogy elkérnéd valakinek az accountját.
Az eredeti játék egyébként nem fagy. Viszont a Darth mod hajlamos kifagyni néha csata közben Cooperative módban.
Jövõ hónapban jön a gold edition, 10k, amúgy én is gondolkozom a megvételén.
Kedves uwu420, nem kell lehülyézni a másikat, ha vennéd a fáradságot és elolvasnád a hozzászólásokat, akkor talán értenéd. De leírom neked még egyszer: bár a gépem viszi a játékot, a tört verzió mindig elszáll az End Turnnél. Arra vagyok kíváncsi, hogy az originál FoTS is fagyik-e, viszont kideríteni nincs 10 rongyom.
Sziasztok! Valamelyik nap eszembe jutott a game és elkezdtem gondolkodni ,hogy mára mennyire lecsökkenhetett az ára. Igazából a multy miatt szeretném megvenni. Esetleg néhány aktív játékos leírná a tapasztalatát, hogy mennyien tolják még a shofun 2 multyt, fõleg cooperativ kampány érdekelne. Nem tudom... van lehetõség random embereket keresni? Mert a haveri körömbõl akik játszanak azok is orknak öltözve kergetik a pandákat az meg engem annyira nem hoz lázba, és efelé kacsintgatnék inkább. Elõre is köszi!
Az pont elég. A kör vége ebben a részben nem vészes. Persze azért lépked egy darabig a gép, de úgyis a nagy csatákkal lesz gond ha nem bírja a géped, ebbe a játékba az a kritikus. Az Empire Total War volt az ahol katasztrofális volt kivárni a kör végét, itt más a helyzet.
Egyébként mégis mit kéne csinálnunk az accountoddal? Ha az én gépemen a tiedet használom az neked miért jó? Értelmetlen ötleteid vannak. Ha jót akarsz magadnak nem adod oda senkinek. Nem véletlenül szerepel a tájékoztatóban több helyen is kiemelve.
Nagyon szeretnék játszani ezzel a játékkal, de van egy kis gondom.
A tört verzió mindig lefagy, amikor megnyomom az End Turn gombot, vagy ha egy csata végén folytatom a harcot és a menekülõk eljutnak a pálya széléig.
Elvileg nem ezek a tört verzió tipikus fagyási helyzetei, ezért félek megvenni az originált, lehet ugyanígy elõjönne a probléma. Ahogy néztem fórumokon, eredetivel is elõfordulnak fagyások a FotS kiadása óta.
Esetleg megtenné valaki, hogy megosztja velem egy estére a steam accountját? :) Csak hogy ki tudjam próbálni... nyugi, ha akarnám se tudnám ellopni.
Aztán lehet, h újra kell raknom az egész rendszert, mindenesetre az alapjátékot ki tudtam próbálni egy éve, csak meg akartam várni a DX11 támogatását.
Köszönöm, üdv: Andris
Meg még annyi, hogy az AI van olyan hülye, hogyha az egyik sereg szabotálva van, nem hagyja ott a többivel, hanem megvárja míg elmúlik, így olcsóbban lehet visszafogni a nyomulását. Ha elég jók a nindzsáid, nem is tud foglalni, csak minden körbe ki kell csengetni az akció árát, ami nagy seregnél nem kevés.
Az még lemaradt, hogy ilyen sok seregnyi ellenséggel úgy kell elbánni, hogy nindzsával beszabotálod amelyikkel nem akarsz harcolni, és egyszerre csak egyet ütsz. Néha azt is be kell szabotálni amelyiket ütni akarod, mert különben megeshet hogy visszavonul, és nem éred utol.
Hagyd hogy foglalgasson, te meg ott foglalgass ahol nincs nagy serege. Közbe nindzsázd le a tábornokokat, ha az megvan, egy fullos szamurájsereggel meg egy jó tábornokkal meg fogod tudni verni. Ha esetleg nem megy nyílt téren, ülj be egy jól kiépített várba, bár ha sok az íjásza ezzel rosszabbul jársz.
Ha van pénzed próbálj meg azt adni, esetleg túszt meg military access-t, úgy hátha hajlandóak a fegyverszünetre. De mint mondtam lehet hogy felesleges, mert következõ körben megtámad. Ilyen esetben én kivonulok általában minden erõmmel az ellenség útjában levõ városokból, és visszavonulok a frontvonal mögé valami jól megerõsített fullos várba, azon hátha elhasalnak. Mást nem igazán lehet tenni.
már az is jó lenne, de tárgyalni sem akarnak :D Viszont elég low módon mozog az AI, azt megfigyeltem. Mind a 3 nagy sereg (összesen 5700 fõ) egy irányba mozog, egyszerre, pedig ha szétválnának 3 irányba, hatékonyabbak lennének.
vicces még az is, hogy mindenki úgy terjeszkedik ahogy akar(most pl csak 6 klán volt, és mi a 6 klán felosztottuk egymás között Japánt. Egy hibát követett el Oda, hogy Délen támadt az összes haderejével, így ha két erõs hadseregem lett volna, a régi tartományait támadva helyet cserélnénk :D
Hát azt mondanám próbálj meg fegyverszünetet kötni, de az alapjátékos tapasztalataim alapján felesleges, mert következõ körben lehet ugyan úgy visszatámad. Bár nem tudom ez normal-on is így van-e, de very hardon meg legendaryn velem folyamatosan ezt csinálta. Még akkor sem átallott megtámadni néha egy-egy klán, ha túszuk volt nálam lol.
Egyébként valakinek valaha is sikerült már a 'Threaten' opcióval a diplomáciában valamit elérni? Mert nekem még fél Japánt birtokló legendary fame-es klánnak sem sikerült befenyiteni egy területes klánokat sem soha.
úgy utálom, ha két frontos háború van. Cheater Oda klán, 3 fullos hadsereget rakott le mellém (értsd: az összes slot, 20 asszem kitöltve a legjobb egységekkel, 5 csillagos generalok mindegyiknél), azaz kb 6k egység. És mivel a térségben én vagyok az egyetlen, azt hiszem vége :D:D igaz hogy övé Japán közepe, de csak 3 klánnal kereskedik, én ha 6tal kereskedtem sem bírtam kihozni két fullos sereget, õ meg csak az én oldalamra rak 3at, és gondolom hogy a keleti oldalon is van legalább ennyi, mert ott is megy a dogfight. Elég igazságtalan, pedig csak normalon van. Lehet nem kellett volna kiprovokálni, hogy elvettem 3 tartományát :D Ötletek?:DD
az mi már, hogy nemtudok kereszténységre váltani?:D talán azért mert a férfi daimjóim átlag max életkora 25 év körül van? XD nagyon lázadozik a fõváros :S
Azért a Darth mod elég jól össze van rakva, és ezek a tipikus hibák amiket felsoroltál, csak helyenként jelentkeznek benne. Ha single playerbe nyomod sok az állítási lehetõség, így a kissé elfuserált dolgokat ki lehet belõle szedni. Tényleg nagyon igényes munka, ennek ellenére nekem az alapjáték jobban tetszik.
Ha szabad ezt hibának felróni, nem ad semmi pluszt, csak a balanszot próbálja meg módosítani olyan dolgokkal amik láthatólag a játékélmény javítását célozzák. Ez helyenként összejön neki, helyenként meg nem. Az eredmény egy fejlesztgetõs játékstílusnak kedvezõ könnyített játék.
Nekem az a gondom ezekkel a modokkal, hogy bár gyakran van benne jó ötlet, de kicsit olyan mint a mûzli, összekevernek egy csomó dolgot, aztán eléd basszák tessék.. Se balance tesztre se semmire nincs lehetõség.. A legnagyobb baj viszont , hogy az AI nem igen tud mit kezdeni ezekkel a modokkal, egyszerûen nincs hozzá igazítva.. bár ugye az alapjátékban is olyan szar, hogy szinte fel sem tûnik..
Egyébként az hogy a Darth modos ashigaruk gyengébben muzsikálnak, lehet azért is, mert más a harcrendszer. Elég lassan gyaszatolják egymást az alapjátékhoz képest. Lehet hogy ez van rájuk kedvezõtlen hatással.
Az összehasonlítás természetesen relatív. Lehetne úgy is elõadni, hogy a Darth modos szamurájok erõsebbek az alapjáték szamurájainál. Még az is lehet hogy valójában ez a helyzet, és az ashigaruk maradtak ugyan olyanok. Csak nézõpont kérdése.
Valamit félreértettél. Én nem a szamurájokhoz akartam õket hasonlítani, hanem az alapjáték ashigaruit a Darth mod ashigaruihoz. És az tényleg sokkal gyengébbek, még akkor is ha nem hiszed el.
Azt én megértem ha te jól elvagy velük, de baromi sokat kell belõlük venni, hogy felérjenek egy szamurájsereg erejével. Darth modnban pénzügyileg rosszul jársz ha ashigaru sereged van, míg az alapjátékban ez pont fordítva volt, és úgy is lenne rendjén.
Very hard fokozaton játszom. Nyilván gyengébbek az ashigaruk (annak is kell lenniük, hisz eleve paraszt lándzsás egységek) a szamurájoknál, viszont nagy elõny, hogy alakzatba lehet õket állítani (spear wall meg a négyzet alakban történõ), így szépen fel tudják fogni a rohamokat, legalábbis nálam bejött. Total Wart meg a shogun 1 óta játszom, úgyhogy némi fogalmam azért van a dolgokról
Pedig elég látványos a különbség, nem értem hogy nem lehet észrevenni. Ha esetleg nem legendary-n játszol, akkor mondjuk el tudom képzelni hogy nem feltûnõ. Ellenkezõ esetben kezdj el mindkettõvel egy játékot, és játszd le az elsõ csatát, ha ott sem veszed észre, akkor ez nem a te játékod XD
Hmm érdekes amit mondasz, nekem nem tûnt fel, hogy gyengék lennének az ashigaruk, én fõleg velük nyomom, sokszor a mennyiségre megyek a minõség helyett a seregeimben :D
Az alapjáték Darth modjával nekem fõleg az a bajom, hogy az ashigaruk borzasztó gyengék, tök felesleges velük veszõdni. (nem mintha szeretnék velük harcolni) Szamurájozni szinte kötelezõ, már az elején is, és ez kötöttség, ráadásul a kiegyenlítetlen erõviszonyok miatt túl könnyû is (a gép sok ashigarut hoz). A legnagyobb könnyítés egyébként az a nagyon sok lépéspont amit a tábornokok adnak a seregnek. De az az igazság hogy ettõl kicsit reálisabb a játék, úgyhogy pont a legnagyobb könnyítés engem nem zavar.
A legnagyobb bajok igazából FotS-ban vannak a moddal a bugok miatt. Ebben a modban a legszembetûnõbb könnyítés az épületek boldogságbüntetésének visszavétele. Az alapjátékban kihívás volt jó gazdaságot építeni, Darth modban mindent megépíhetsz ami eszedbe jut, és annyi pénzed lesz hogy el se tudod költeni. A tengeri csaták is baromi könnyûek, teljesen dilettánsnak kell lenni ha azt valaki rosszul csinálja. A hajók zone kontrolljának növelése, és a nagy lépés viszont tetszik annak ellenére, hogy ez is könnyítés.
RotS-ban még nem próbáltam a modot, de gyanítom hogy abba se lenne a szívem csücske.
Én a maxos unit size-al nyomom, egyetlen negatív tényezõ, hogy a nagyon nagy seregek tényleg nem férnek el a várakban. Szerintem nem olyan könnyû vele a játék, és sokkal jobban is bejön mint az alap, de ízlések és pofonok.
Egyébként én FotS-t nyomtam legutóbb darth moddal. Szerencsére a Sendai klán annyira könnyû volt, hogy még védekezni se nagyon kellett, de észrevettem hogy a bug elõjött. én nem ajánlanám a darth modozást senkinek normal unit size felett.
Az alapjátékban meg a moddal ágyódörgés hangja van az íjászok lövésének, borzasztó hülye jelenet... Meg úgy egyébként is a Darth mod nagyon könnyûvé teszi a játékot, igaábol nem sikerült olyan jól (szerintem).
Azért ne nagyon örülj neki. A nagy egységszám bugokat generál. FotS-ben a falhoz állítot csapatokat elmozgatva, pl nem lehet többé lõni. Az ostromos védekezõs csaták így felejtõsek. Csak azokat tudod lejátszani, ahol a falnál maradva is meg tudod oldani. Az alapjátékban meg egyszerûen nem férsz el, mert a legtöbb vár túl kicsi.
Én felraktam most a Darth Modot, így már valamivel elfogadhatóbb a diplomácia, nincs az, hogy fizetek csillió pénzt hogy demand break of alliance vagy request trade agreement aztán a következõ körben felrúgja az egyezséget a klán minden következmény nélkül. Date-val nyomom very hard fokozaton, már japán majdnem egész nyugati fele az enyém, már csak a takedákat meg a hoji-t, kéne kinyírni, utána szabad az út a sógunság felé :D
jó klán ez a Mori :D Besshoval összefogtam, hogy kinyírjuk Kikawat, erre Ouchi a másik oldalról hátba támad :D:D Szép helyzetben vagyok, de képtelenség most nyerni. Tétlen állapot állt elõ :D:D
Ezt most nem az 5000-es tanácsra értettem, az úgy van ahogy mondod. Úgy értem tényleg nagyok a különbség skilles és alap seregek közt.
Hát ez így elég erõs tévedés, vertem már le gold10-es játékost is bronz lvl1-2 szinten is. A játék szándékosan ugy van megalkotva, hogy legyen esélyed bárki ellen. Lvl 1-2 es seregnél 5000 kokuból kell sereget toborozni ami neki az avatar meg 1-2 osztag.
Tolják, de sajnos sok a fejlett ember, akikkel össze is dob a játék, pedig elvileg saját szintûekkel kéne csatázni. Alacsony szinten 5000-es csatát kell nyomni, mert akkor nem kerülsz akkora hátrányba. Amint szerzel pár egységet és kicsit fejlõdsz, már könnyebb a helyzet, csak ismerõs kell akivel túl leszel ezen az idõszakon. Ha gondolod én segítek fejlõdni, egységeket szerezni.
Hát én személy szerint csak coop-ban nyomom. Szerintem amúgy se valami népszerû a pvp része. Nekem csak annyi volt vele bajom, hogy túl késõn vettem meg, és fullos avatar, meg szarrá xp-rett sereg ellenn valahogy nem igazán fun. Túl sokat kéne benne fejlõdni. Igaz hogy vannak bénák is, de általában az erõsebb sereg gyõz.
Volt egy csóka aki látszólag meghalni küldte a csapatait. Én azt hittem hogy ennyire hülye, de igazából tudta hogy neki egy csapata is kb olyan erõs mint az én seregem. Az elsõ csapata elmenekült miután megölt vagy 2 csapatnyi emberemet, de a másodikkal már nem tök egyedül jött. Rájöttem, hogy csak azért csinálta, hogy csak azzal az egy csapatta kelljen pihennie. Ezek után még mindig van ám olyan, aki állítja hogy 1-es szinten is ki lehet állni bárki ellen és csak skill kell hozzá. Hihetõ mi?
Sziasztok segítséget szeretnék kérni most vettem meg a játékot steamen és nincs csen csatazaj.
Mi lehet a probléma .
Nyomja valaki ezt online, vagy felesleges megvenni a multiért?
Ez a Sendai klán már szinte csalás. 100. kör környékén 1 millió van a kincstárban. Azt hiszem elég lesz XD
Na abbahagytam a Fots-ben kezdett kampányomat a Tsu klánnal. Nem álltam valami fényesen, rengeteg tartomány volt mégia alig jött pénz. Sajnos kénytelen voltam agresszorkodni, ezért a diplomáciát hazavágtam és túl sok volt az ellenség. Egyébként kezelhetõ lett volna, de a bugok miatt kellemetlenné vált a játék. Beszoptam több védekezést is, nem lehetett megvédeni rendesen a várakat. A Darth mod nagy egységméretei meiatt, folyton beragadnak a aktonák, és nem lõnek a puskások. Ezeket a veszteségeket még lenyeltem, visszafoglalásnál nem bugos a vár. De ezek miatt a csaták miatt kiélezõdött a pénzügyi helyzet, és létfontosságú csaták zajlottak volna a tengeren. De ott elõjött egy másik bug, nem spawnolt le az ellenség, így támadásból nem tudtam megnyerni pár csatát. Még így is lehetett volna tartani a helyzetet, de azt hiszem érthetõ hogy ezek után nem volt kedvem tovább szopni.
Érdekes egyébként hogy coop-ban is nyomunk egy kampányt egy haverommal, és ott ilyen hibák nincsenek. Kezdtem is gyorsan egy újat a Sendai klánnal. Eddig bug mentes, könnyen és gyorsan haladok. Egyébként a legkönnyebb FotS klánnak tûnik eddig.
Én mostanában S2-ben nem veszõdök flottával. Ha már akkora a birodalom hogy hátba tudnak támadni, addigra szokott lenni visszafoglalós seregem is.
Mondjuk ciki hogy ez ugye némi idõszakos területvesztéssel jár, de játékidõben még mindig jobban jön ki mint fogócskázni a hajókkal. Az AI ha partra is száll nem foglal olyan gyorsan, simán vissza lehet venni ha van rá egy külön sereg.
De volt olyan is, hogy egy horda ügynök védte a hátországot. Nindzsákkal szabotáltam hogy ne foglalgasson, leöltem a tábornokokat, a seregét meg megvettem. Csak ehhez sok 6-os szintû ügynök kell meg rengeteg pénz. Viszont nagyon fun.
A RotS meg a FotS még jobb, mert ott az ügynökök még táposabbak, a tábornokot is át lehet állítani, így komplett védõsereggé lehet változtatni az invázózókat. Csak általába béba seregek jönnek, disbandolni szoktam, mert szar katonáknek nem szívesen adok zsoldot, inkább csak viccbõl veszem meg õket, úgy vagyok vele hogy örüljön hogy egyszer már le lett fizetve:)
A lényeg hogy a csatákat az elején magad játszd le. Kastély ostromnál védekezõ szerepben, akár 5x túlerõt is le lehet verni. Az Ai ritka gyenge minden téren, ezt ellensúlyozza, hogy sokan jönnek :) Kezd el easy-m ott megtanulod mi mire való és lehet emelni a szintet. Ja azt meg ne engedd meg, hogy mögéd kerüljenek, én a sereg haladásával együtt a partok mentén , lent és fent is viszek flottát és ha látom, hogy mögém akar kerülni a tengerbe süllyesztem :)
Válassz egy könnyû klánt elsõre, javaslom a Shimazu-t. Meg játsszál sokat, azt majd menni fog. Ez egy olyan játék ahol mindig mindenhonnan támadnak. Régen nekem is nehéznek tûnt, de hidd el hogy nem az, még legendatyn-sem.
Most egyébként a darth moddal játszok FotS-t a Tsu klánnal, na ez tényleg cumi, de megy ez csak kicsit lassan.
Kegyetlen szar, hardon egyszerûen az egész térkép, ellenem van!
Srácok! Nagyon nagy szarba vagyok, hardon egyszerûen nem tudok nyerni, mindig mindenki ellenem van. Ha véletlenül meg elõre haladok a nagy birodalmat meg nem tudom tartani? Nem tudok annyi katonát gyártani amennyi, elég lenne ahhoz hogy védjem a területem. Mindig hátba támad azt annyi. Tanácsot kérek, mit ronthatok el?
Van olyan pakk ami tartalmazza a Shogun 2-t és a Fall of the Samurai-t is? Vagy külön meg kell venni õket?
A kereszténység miben jó azon kívül hogy tudok puskásokat gyártani meg ágyúkat, és jobban lázadnak egy cseppet a nem keresztény tartományok?
Mert ahogy észrevettem, elõször mindenki Hostle volt, aztán Unfriendly és aztán jött egy bátor(4es szövetség- Imagawa-Hojo-Takeda meg Uesugi asszem , vagy valami ilyesmi) Imagawa aki hadat üzent hogy majd jönnek a haverjai, hát nem jöttek...és sajna, partraszállt 1700 fõvel, aztán buktam egy tartományt meg 2 sereget, de ez már más sztori.. Na de a lényeg, ahogy észre vettem nem is nagyon javul a helyzet, 2 klán lett keresztény még mellettem, de õk kb 10 kört éltek meg, így a kereskedelmemnek K.O. volt, és mivel nem akartak a többiek semmit kötni, így szart sem értem a 4 trade pontommal...Tapasztalt már olyat valaki, hogy változás történt, vagy lehetetlen?:D
sziasztok, ha az egységek statisztikáiba szeretnék belepiszkálni azt melyik patch files ben találom ?
azóta már megoldottam, ki is toltam egy kört. Sajna elbuktam, 4-5 tartomány kellett volna a winhez..most a Chokoshabevel kezdtem, majd meglátom mire jutok. Az íjászok miatt kezdtem velük, valamilyen bónuszuk van rá...kereszténységre hogyan tudnék áttérni, ha úgy elvetemülnék? úgy könnyebb lenne támadgatni, hiszen pappal térítek aztán leverem a lázadókat..:D
Ha nagyon erõs a védelem, próbálhatod azt is hogy beostromlod, de nem rohamozol. Pár kör után ki fog támadni. Sokszor a nyíltteres csata könnyebb, fõleg ha naginatásaid meg lovasíjászaid vannak.
Bár lehet összerakni olyan sereget is ami ostromnál erõsebb. a bow warrior monknak nagyobb a lõtávja, és ostromnál a katana a leg hatékonyabb.
Helló! Kis tanácsot kérnék. A Hattori klánnal kezdtem a játékot, levertem Ikko Ikkit és megtámadott Takaoka, akiktõl Wakasa-t vettem el, azonban sajnos lezártam a háborút. Mino-t fellázítottam szerzetessel(bszott nehéz volt) így megszereztem azt is. Most úgy vagyok, hogy Keleten a Jimbo és a Hatakeyana klán van, Északon a Takaoka és Kyoto, Délen és Nyugaton valamint délnyugaton az Oda klán. Már 1650 van, úgyhogy ezt nem nyerhetem meg szerintem, de nem is baj, csak tanuló kör. Szerintetek, merre felé terjeszkedjek? Az Oda klán iszonyú erõsnek tûnik, és 3700 fõvel nem igazán tudnám elverni, viszont félek hogy betámad. Most elindulok északnak...szóval a kérdés, hogy ti mit tettetek volna?:D
Valaki korábban írta ha egy csatát nem tábornok vezet és megnyered akkor azt a közembert is elõ lehet léptetni tábornokká. Ezt hogy lehet megcsinálni? Van egy flottaparancsnokom õt akarom elõléptetni, már két tengeri csatát is nyertem vele.
viszont most van egy kis gondom: ikko ikkit kellene megtámadnom, a várukban 2000 fõ van kb, 1600al támadtam, mert megpróbáltam hátha, de szét marcangoltak...Mit lehet tenni? Nindzsával felrobbantani a falat vagy micsoda?