Érdekes mondat, csak épp nagyon nem igaz: "hozzájárul a kreativitás halálához az is, amikor a felhasználók megszoknak valamit és bármilyen újdonság esetén azonnal tiltakoznak"
Ha az az újdonság jó és megfizethetõ, akkor el fog terjedni! Például pont a youtube. De ha csak valami reklámdömpinggel a pofánkba dögönyözött felesleges és drága szarról van szó, akkor bizony nem fog elterjedni, csak a félhülye milliomoscsemeték között
"Késõbb megterveztem a Paypal logóját ... Azt akarták tudni, hogy tudom-e használni a Photoshopot és ezt azonnal be is kellett bizonyítanom."
Itt érdemes megállni egy pillanatra és megnézni a PayPal logóját. :D ... no comment.
Elönyös bár hogy szinte bárki tud pénzt keresni neten,és eltud kezdeni valamit ha ezt szeretné...és most nem a klikelj 100at1 centért oldalkra gondolok.
nekm egy angol sms küldö oldalam van,összeszedtem rá kis pénzt(neten),meghirdetem,seo-ztam(tudásomhozképest már amenyire lehetett)megvetem scriptet,kicsit megtanultam az alap programozási nyelvet és van zsebpénzem..
Mit csinálnék szivesen?és sztem sokan,hát hirdetés felvétellel foglakozó céget.csak annyi van már mint a szemét..
Kel egy leleményeség ismeg egy hátér is(pénzÖ,és azértvolt jóidöben mert az internetes cégek ekorkezdtek elterjedni jobban,szük volt piac,ma meg nézünk bármilyen üzleti modelt,600000000 van belöle.kicsit nehéz érvényesülni de közel se lehetetlen,de nehezebb mint mondjuk 5éve.
Ez nem szerencse kérdése. Magyarországon azt, aki egy stabilan veszteséges cégbe öli a befektetõk pénzét hosszú éveken keresztül baleknak nevezik. Vagy esetleg azonosításra váró hullának. Usákoknál meg micsoda üzleti guru.