Úgy tûnik, ismét két játékot hegesztenek egyszerre az SCS Software-nél. Az Euro Truck Simulatornak, és az Extreme Truckernek készül a folytatása. Elõreláthatólag mindkét játék 2011-ben fog megjelenni. A két játék közül az ETS 2 a fõ projekt. Sok információ nincs, csak pár képet láthatunk. Ebbõl nekünk az ETS 2 a fõ témánk.
Íme pár kép.
Remélem ebben már jobb lesz a kamionok irányíthatósága meg érezhetõbb lesz a kisebb nagyobb tömegû szállítmányok közötti különbség! Így képek alapján nem sok változás van!
Reménykedni merek benne, de a képek csak az ETS 2-ben lévõ kamionokat akarja szerintem szemléltetni, mert a táj, meg minden GTS-es. De minden játékuk egyre jobb lesz.
Nem tudom ismeritek-e a Hunting Unlimited nevû játékot, azt is a SCS Software csinálta. Van belõle vagy 5 rész de MINDEGYIK ugyanaz , grafikában sem különbözik és még a pályák is ugyanazok :D Persze nem rossz játék el lehet vele lenni, de újdonságokkal nem árasztanak el finoman szólva.
Ismerem. A legújabb meg is van belõle, és jó játék, de a régebbiekkel nem játszottam, de lehet igazad van. Itt a kamionos játékaik terén mindegyikben van újdonság, de a leglényegesebb dolgokat felejtik ki állandóan.
nem unjátok még? nfs sorozatnak miért vannak új topikok nyitva? tdu-nak miért vannak topikok? cod-nak miért? miért? miért? miért? MERT MÁS JÁTÉK nem dlc, nem peccs stb
SCS Software FaceBook-on. Írtak pár érdekes dolgot.
angolul:
We have been working on thorough rewrite of physics systems in our engine for over half a year already, and I wouldn't be surprised if we spend the rest of 2010 on it, too. It's not such an easy problem to tackle, but we are trying hard - for the first time in the time we have been producing trucking games we have a dedicated programmer working just on physics.
That's another major project going on right now - the graphics engine is being rewritten to used Deferred shading (http://en.wikipedia.org/wiki/Deferred_shading). The goals is to have simpler and more flexible graphics pipeline so that we wouldn't have to rely on dirty tricks, just faking light and shadow as we are doing now. This rewrite has been in the works for about a year already, too - and again, we still have a way to go.
1. if/when we get the new renderer in place, normal maps will be very easy to plug in technically. Our engine can do normal maps for years (our OceanDive which is using the effect a lot was released in 2005), but the family of bumpy effects was never introduced to driving games, because these games do not have lighting model implemented in a way that would work as nicely as in OceanDive or our Hunting Unlimited games.
2. The way that map data are stored now for ETS2 has been changed to allow for far higher precision. With the older games, the farther the camera was from the center of the map (coordinates[0,0]), the worse were the Z-fighting artifacts - the nasty display errors when sometimes lines on roads, or shadows, or lights flicker and cut through underlying surfaces. These things should no longer happen, no matter how big the world is - so we have far more freedom building the maps now, and moders who often extend our map way beyond original area shouldn't be troubled with it either.
3. Prefabs are complicated, the system of building a prefab and plugging it into the system is tricky, and may require use of some in-house tools that we have never thought to release. We never had the time to make the conversion tools ruggedized enough to be suitable for use outside of the whole import/export pipeline that we have. Perhaps one day we will find the time to do so.
4. The engine doesn't have any scripting support, we are hard-coding everything in game logic in C++ as it is. With 1-2 programmers on a project over the years, there was never much time for making AI code or gameplay rules code external, implemented in some scripting system that could be tweaked without changing the binary. No such plans still this year.
Magyarul(webfordítóval):
Több mint félért dolgoztunk a fizikarendszerek alapos átdolgozásán a motorunkban egy év már, és nem meglepõdnék, ha szintén a 2010-es pihenést költjük erre. Ez nem egy felszerelésnek szóló olyan könnyû probléma, de keményen próbálunk - elõször az idõben olyan üzletelõ játékokat termeltünk, amiket velünk az történik, hogy egy elkötelezett programozó épp fizikán mûködtet.
Az egy másik jelentõs projekt folytatódik most - a grafikai motort használt Deferred árnyékolásra írják át ( http://en.wikipedia.org/Wiki/Deferred_shading). A célok annyira egyszerûbb és rugalmasabb grafikai csõvezetékének kell lennie az nekünk nem kellene számítanunk aljas trükkökre miközben éppen fényt és árnyékot hamisítunk, ahogy mi most tevõek vagyunk. Ez az átdolgozás a gyárban volt egy évrõl már, szintén - és megint nekünk még mindig van egy módunk, hogy menjenek.
1. ha/amikor bevisszük az új renderert* helybe, normális térképeket lesz nagyon könnyûek mûszakilag bedugni. A motorunk éveken keresztül normális térképeket tehet (az OceanDive-ünk melyik van sokat használni a hatást 2005-ben kibocsátott volt), de a göröngyös hatások családját soha nem ismertették meg autós játékokkal, mert ezeknek a játékoknak nincs világításuk modell, akit megvalósítottak egy olyan útban, ami mûködne, ahogy jól ahogy OceanDive-ben vagy a Hunting Unlimited játékainkban.
2. Az út az térképadatokat tárolnak most, mivel ETS2 megváltoztatták hogy vegye számításba a sokkal magasabb pontosságot. Az öregebb játékokkal, a messzibb a fényképezõgép a térkép központjából volt (coordinates[0,0]), az rosszabbul volt az z-küzdõ készítmények - a csúnya kijelzõhibák mikor néha a vonalak az utakon, vagy az árnyékokban, vagy a fények pislákolnak és mögöttes felszíneken keresztül vágnak. Ezeknek a dolgoknak már nem kellene történniük, nincs dolog az, hogy a világ milyen nagy, - annyira nekünk sokkal több szabadságunk, ami most építi a térképeket, van és modersök* annak, aki gyakran terjesztik ki a térképutunkat eredeti területen túl, nem kellene gondterheltnek lennie ezzel bármelyik.
3. A panelházak bonyolultak, annak a rendszere, hogy építsenek egy panelházat és bedugják azt a rendszerbe, trükkös, és használatot követelhet néhánytól, amit azok a házon belüli eszközök, amik nekünk vannak, soha nem gondoltak arra, hogy kibocsássanak. Nekünk gyártmányhoz soha nem volt idõnk az átalakítási eszközök ruggedized elég hogy alkalmas legyen használatra, annak az egész import/exportcsõvezetéknek a külsõje, ami nekünk van. Talán egy napot úgy fogjuk vélni, hogy az idõ tesz úgy.
4. A motornak nincs szkriptelési támogatása, mi kemény-kódolóak vagyunk C levõ játéklogikában minden++ ekként van. 1-2 egy az évek fölötti projekten levõ programozóval, ott volt soha sokkal az idõ az számára, hogy mesterséges-intelligencia kódot vagy játékmenetet csináljanak, kódot ural külsõ, megvalósított valami szkriptelési rendszerben azt megcsíphetnék anélkül, hogy megváltoztatná a binárisat. Ilyen tervek nem nyugodnak meg ebben az évben.
Tehát lesz pár új dolog, Új grafika(árnyék), és jobban tudunk majd fényképeszekdni is :D
OFF: Íme az Extreme Truckerbõl is 4 kép:
Ezt csak úgy
ON
Ets 2 :)
Hát elég jól néz ki az ETS2! Tetszik a kamionok kidolgozottsága! Alig várom a játékot! Ja és jó vagy VAJO!!!
- A történet egy igazi kamionos történetein illetve elbeszélésein alapszik. - Kiszállhatunk a jármûvünkbõl. - A cégeknek meglátogatható irodáik lesznek. - Bankba is mehetünk. (Remélem nem rabolni, GTA-hoz nincs kedvem.) - Fizetnünk kell a számláinkat, és az egyéb kiadásainkat, például az ételünket is. - Vezethetünk személyautót is. - Veszélyes útszakaszok. - Köd. - A valóéletben felvett kamion hangok. - Érzékelhetõ különbség a nehéz és a könnyebb rakományok között. - Vezetési idõ betartása. - Ébresztõ óra. - Rang rendszer. - Kell ettetnukk emberunket választhatung karaktert ettetnunk kell itatnunk kell wv zuhany szorakozás szintek meg hasonlok
én minimum ezt akarnám 1 jo autos és kamionos játékba ja meg az egész europa legyen benne normális méretu városokal gyalogosokal
itatnunk kell wc zuhany szorakozás szintek meg hasonlok bocs hogy 2 öt irok
Egyszóval most jön el az SCS forradalom!Már naon várom!!!
Karaj lesz!
Hát figyelj ha ezek a minimum követelményeid,gondolom szép GTA4-es graffot is akarsz mellé, akkor szépen 500.000ért tehetsz össze egy gépet h ne laggoljon.Jó lenne egy ilyen játék ez való igaz de az eléggé összetett feladat és az szerintem nem 1év alatt jönne ki hanem 4-5.Majd eldõl milyen lesz a gém.Pacsi
nem kell semmivel sem nagyobb gép ahhoz, hogy kiírja a játék azt, hogy éhes a sofõr, vagy dobnia kell egy sárgát. csak a sofõrt kell lemodellezni, aztán kiszállsz vele és uzsgyi. Bár ez SCS-tõl várva lehetetlen... :D:D
Hello mindenkinek! Én is láttam a képeket, és ugy nézem a kamionok egy kicsit jobban ki lessznek dolgozva, de kicsi a különbség. A környezet kidolgozásán sem látok sok javulást, szinte észre vehetetlen a különbség a GTS-hez képest. Viszont TALÁN lesznek licenszelt kamionok, de maximum csak azok amelyek a GTS-ben vannak, pedig léteznek azokon kívül más kamionok is. Én azt szerettem a PTTM-ben, hogy több mint 100 kamiont, és több mint 100 pótot tudtam egyszerre bele tenni. A tuningolás is más volt a PTTM-ben. Jobban át tudtad alakítani, személyre szabni a kamionokat, nem úgy mint az ETS-ben vagy a GTS-ben, amikben van 3 kategória, és egy kategórián belül a kamionok tulajdonságai egyformák. Pl a 410lóerõs 2000nm-es DAF és a 680lóerõs 3000nm-es MAN ugyanúgy gyorsul és ugyanannyival megy, pedig a valóságban ez nem igaz. A rakományok között is lehetne súlykülönbség, pl a nehéh pótokat csak az erõs kamionok bírnák felhúzni a meredek emelkedõkön. Én jártam úgy hogy a RTTM-hez letöltöttem a Lengyel packot, és egy merdek havas hegyi emelkedõn nem bírtam az IFA-val felhúzni a pótot, mert mindíg megált az emelkedõ felénél. Késõbb visszamentem ugyan oda egy erõs kamionnal meg olyan póttal mint elõször, és az elsõre felment.Viszont azzal lehetne szerintem még nagyon feldobni a játékélményt, hogy elõször csak teherautók lennének, késõbb póttal együtt, aztán nyergesek is elõbb egy félpóttal és végül dupla póttal.Örülnék neki ha a késõbbi részekben lennének dupla pótok. A pályáról csak annyit, hogy elég lenne ha csak a meglévõkbõl összegyúrnának egy olyat ami élvezhetõ, és mûködik is. Lehetne egy kicsit változatosabb, pl egy-két körforgalom, vasúti átjáró, kanyargós meredek hegyi szakaszok, keskeny mellékutak, kis faluk. Ha EURO a neve a játéknak akkor illõ lenne bele rakni kelet európát is, nem csak nyugat európát, és ha már bányát tudtak csinálni a GTS-be akkor azt is meg oldhatnák hogy a fát az erdõbõl kelljen a fürésztelepre szállítani, nem a fürésztelepek között. Ez csak néhány ötlet volt. Egyébként szeretem ezeket a játékokat. Tudom hogy nem lesz sok változás a következõ részekben, de mégis várom, és remélem hogy tényleg 2011-ben kijön mondjuk az ETS 2.
ezek a képek még nem az ets2-t akarják ábrázolni, hanem a kamionokat. Még most csinálják csak a játékot. Még várni kell egy kicsit olyan képekre, amin már az eredeti játékból lesz a kép.
billiard10 ne OFFolj gyerek tudod honnan vannak ezek a hírek??
- A történet egy igazi kamionos történetein illetve elbeszélésein alapszik. - Kiszállhatunk a jármûvünkbõl. - A cégeknek meglátogatható irodáik lesznek. - Bankba is mehetünk. (Remélem nem rabolni, GTA-hoz nincs kedvem.) - Fizetnünk kell a számláinkat, és az egyéb kiadásainkat, például az ételünket is. - Vezethetünk személyautót is. - Veszélyes útszakaszok. - Köd. - A valóéletben felvett kamion hangok. - Érzékelhetõ különbség a nehéz és a könnyebb rakományok között. - Vezetési idõ betartása. - Ébresztõ óra. - Rang rendszer. - Kell ettetnukk emberunket választhatung karaktert ettetnunk kell itatnunk kell wv zuhany szorakozás szintek meg hasonlok
A Transportand o Brasil-ból vetted te ki !! :DDDD de komolyan!!!
bizony egy jó multi rendszer fasza lenne mindenki a saját vasával convoyban, együtt kivenni a pihenõt...
azt sztem máris el lehet felejteni... de ha beletennének pl pár balesetet(Stau stb...)bár ezzel az lenne a gond, hogy a Staut úgy tudják megoldani, hogy megállsz és sose indul el a forgalom...úgy meg szar, úgy lenne a fain, ha lassan haladna a forgalom :D
akkor megcsinálnák még a határoknál a parkolókat... a több fel/lerakót(most csak azokat mondtam amiket vajo leírt.) és ehhez társulna, egy élethûen kidolgozott map, naggyából kidolgozott modellek(mint amik az eddigi képeken voltak) és még az elférne, hogy a Scania, Volvo, Mercedes, Renault interiorokat javítsák a DAF vagy a MAN szintjére.
ha egy ilyen játékot kapnánk már akkor se lenne egy szavam se.
de mivel ez lehetetlen, hogy az SCS ilyen játékot öszehozzon, ezért egyenlõre marad a semmi szimulátorérzést nem keltõ kamionos játék.
ez az én véleményem, javítsatok ki, ha szerintetek tévedek!
Szóba került régebben hogy a prims3d... ha lenne egy új motor akkor talán jobb játékélményt tudnának kihozni.
Szivemszerint én annak örülnék ha lenne a játékban választási lehetõség.Például miért csak nyergesek? Tandem vagy ilyesmi, vagy akár kisbusz, hisz azzal is szállítanak...Lennének pl olyanok hogy ha kisbusszal szállítasz akkor nem a céghez mész hanem a házhoz.Lehetne inditani vállalkozást.És a kamion parkolók lehetnének nagyobbak és zsúfoltabbak.Több parkolási lehetõség(ne mindig ugyanott) a kutaknál több és élethübb lehetöségek...Szóval lehetne mit még változtatni.
Nem akarok hasonlítgatni de ott van például a RoR.Abban mégis megoldották hogy kitudj szállni a kocsikból, igaz a grafika nem a legjobb de értitek mire célzok?! :)
"...ezért egyenlõre marad a semmi szimulátorérzést nem keltõ kamionos játék..."
Ezt már kitárgyalta egy külföldi interjúban az SCS ügyvezetõje, h ha kõ kemény szimulátort csinálnának akkor még ennyi bevételük se lenne, mert még szûkebb réteget tudnának így megcélozni. És mivel már többször elmondták, h õk egy kis cég szinte pár emberbõl áll az egész csapat, nincs nagy kapacitásuk, pláne nincs sok-sok pénzük, h mki vágyát meg tudják valósítani. Ez kõ kemény üzletpolitika, az élet errõl szól, a pénzrõl hisz mki abból él. Tudom, h itt sok gyereknek ez még nem felfogható mert anyuka teszi a zsebükbe a pénzt jelenleg, de majd õk is rájönnek, h az élet teljesen másról szól mint amit õk most elképzelnek magukban!
Vagyis a mostani "no szimulator" játékukat sokkal többen tudják "kezelni" vagyis szélesebb a célközönség korosztálya mintha egy száraz szimulátort csinálnának. Természetesen én is azt mondom, h az lenne a pro ha minél jobban hasonlítana a valósághoz és hûen tükrözné a játék a nevét, de azért azt nem lehet kijelenteni, h az SCS nem próbál meg mindent ennek érdekében. De be kell látni, h mint mhol itt is vannak kompromisszumok amit meg kell kötni.
Arról már nem is beszélve, h azt is elmondták már, h a jövõbeni fejlesztések a legnagyobb mértékben az épp aktuálisan futó játék eladások utáni bevételektõl függenek! És azért azt tudni kell, h az SCS-nél pontosan tisztában vannak a régiós eladásokkal, vagyis õk maguk mondták el, h tudnak arról, h nagyon sok kelet európai országban vannak rajongóik, de a wareznak köszönhetõen szinte nulla a bevételi forrásuk ezekbõl az országokból. Ergo ha nincs pénz, nincs fejlesztés, de a közösség folyamatosan bombázza õket, h ezt meg azt is tegyétek bele és legyen ilyen is benne, meg olyan is, stb... De mibõl?!
Szal sztem mki becsülje meg azt amit kapunk tõlük, pláne h a warez ellenére sem adja fel és csinálja tovább, és próbál minél élethûbb, élvezhetõ, mki igényét kielégítõ "szimulatort" csinálni ez a "pár" ember akik az SCS-t alkotják!
Hát kb. ennyi a véleményem errõl... Köszi mkinek aki vette a fáradtságot és végigolvasta a hsz-em!
igen, szerintem nem a grafika a legfontosabb, pl a GTS grafja nekem tökéletesen megfelelne, ha kicsit kibõvítenék a játékot, pl ne az összes cég egyforma legyen, nagyobb városok, !!!kiszállás a jármûbõl!!!, a parkolók zsúfoltabbak legyenek: ne csak a halszálkában álljanak, hanem a kamionok mögött hosszában, a padkánál stb..., legyen egy saját pótkocsid és mindíg azzal járjál ne kelljen cserélgetni, a cégeknél parkolási lehetõség, ahogy írtad, nagyobb választék a jármûvek terén, dinamikus idõjárás(tél-tavasz-nyár-õsz, és télen a hó látszodjon a kocsin, több bundás út és ha mindezt még kereszteznék mondjuk a billencsezési lehetõséggel(legyen egy saját billencs pótod és azzal bányákból hordanád pályaépítésre a sódert vagy akármit...és még folytathatnám, de nem folytatom mert ezekbõl úgyse lesz semmi megvalósítva :S
#68: pontosín ígyvan, hogy minden az üzletrõl szól...de abban nem értek egyet, ha csinálnának egy szimulátort akkor nem lenne ennyi bevételük, mert szerintem azt még talán többen megvennék...de lehet h igazad van!
Ezeket akkor lehetne megvalósítani ha az internetre terelnék rá a játékot.Lehet most barominagy hülyeséget irok le, de legyen úgy mind pl Second Life/WOW és társaiban.Mindenki vegyen egy accountot és azt fejlessze.Aztán a játék fejlesztõi a befojtpénzbõl tudják fejleszteni a "pályát" és a játékot.Lenne egy online "pálya" ami jelen esetben egy Európa térkép lenne és elöször mondjuk csak a saját országodban mehetsz és ahogy fejlõdsz utána több országba is beengednének.És lenne éves account dij + megvehetsz ország licennce-ket valós pénzért.Ezzel a módszerrel TALÁN lehetne komolyabb fejlesztéseket elérni.
De ha ezek az óhajok sóhajok, hogy jobb graf mint NFS Hot Pursuit, akkor azt mondom mindenkinek meg kéne vennie a játékot, és akkor az SCS tudni fogja hogy abból a keretbõl mit lehet kihozni! És ki is fogják hozni! Mert minden óhaj sóhaj, idõ! és az idõ az pénz. fizetni kell a programozókat, a villanyszámlát stb..!
én eddig is megvettem a játékaikat amiken jáccok(azért írom, mert az extreme truck sim-et nem vettem meg és nem is játszok rajta) de azt ETS/GTS megvan eredetiben...és megfogom venni valószínûleg a következõt is...de van aki nem vette meg eddig se és ezentúl se fogja, akármilyen jó játékot is fognak csinálni, úgyis le fogja tölteni mert az olcsóbb...és hiába magyarázod neki úgyse fogja megvenni:/
Vajo - Épp ezért mondtam hogy legyen account.Ha már arra képtelenek hogy megvegyék a játékot akkor legalább az accountot fizessék meg.És akkor már érnek el annyit hogy van bevétel.
Ezekkel a dolgokkal csak egy baj van, még pedig a megvalósításhoz szükséges alaptõke! Szinte biztos vagyok benne, ha egy akkora cég lenne az SCS mint akik a Sec.Live/WOW-ot üzemeltetik biztos, h sokkal nagyobb dolgokban gondolkodnának mint most. És ezt kellene megérteni mkinek, h követelni azt könnyû, de mint a mondás is mondja, "addig nyújtózkodj amíg a takaród ér"! Ha nincs pénz netes multi üzemeltetésre akkor nem is fognak belekezdeni a fejlesztésbe, ennyi...
A másik, h itt elég sokan azt róják fel az SCS-nek, h legyen nagyobb parkoló, több ez, több az, nagyobb, szebb, részletesebb térkép, de erre csak azt tudom mondani, h konzol megnyit és beír, h edit germany (GTS esetében). Minden adott hozzá, h olyan térképed legyen a játékhoz amilyet csak szeretnél, az SCS hozzáférhetõvé tett mindent ehhez, és az a legnagyobb varázsa a játékaiknak, h a felhasználok kényük-kedvük szerint alakítgathatják a játékot, kezdve a kamionok, trailereken át a térképig. Az egy dolog, h némi IQ, kitartás és tanulás kell mind ehhez, de vmit vmiért. Már így is rengeteg mindent megcsináltak a játékhoz és folyamatosan bõvül csak a lista, mindig egy picivel több lesz benne, lásd. pl. csak a fülke függönyt. Régen ez egyik modellben sem volt, vki elkezdte, ma meg már szinte alap, h beleteszik a modderek. A térképekbe is kerülnek be saját modellek, stb. szal ezeknek köszönhetõ, h nem lankad a játék iránti érdeklõdés és kitart addig amíg kijönnek az újabb részek, jelen esetben majd az ETS2. Ami sztem azért egy újabb mérföld kõ lesz ebben a sorozatban, mert azért az tisztán látszik, h az ETS óta sokat változott a játék az ATS-ig bezárólag!
Pl. itt egy kép ATS-bõl, amit most találtam és egybõl megtetszett:
Egyre szebb lesz a játék, és ha abból indulok ki, h ha jól tudom dolgoznak a dinamikus árnyékoláson az ETS2-ben, akkor egész élethû játék lesz, a fizika javításáról tett ígéretekrõl meg már nem is beszélve. A térkép is nagyobb lesz ha jól tudom, szal van mire várni!
Nem is kritizálásként írtam.De valóban sajnos alaptõke kell ilyenekhez, és sajnos jelen gazdasági helyzetben pont abból van a legnagyobb hiány.A játék szépen fejlödik.Ha már az apróbb részleteken van a hangsúly mint például a dinamikus árnyék, azt hiszem ETS topic legelején olvastam hogy lesz kapin mozgás,az szerintem sokat dobna a játékon.De persze ezt nem lehet egybõl elvárni,nem is várom azt hogy egybõl minden teljesüljön ezek csak ilyen "féltett" álmok amik egyszer talán még teljesölni is tudnak.
The man cannot be traveling so with a lorry already today how his intestine should not crash into car parks like that that no would be totally full. They could be like this in the game. You are from the firm let it be necessary to measure it when the man comes out the strikes
Let there be road controls, corks, accidents since the man faces one like this always. Let them be in the game BDF fittings, since this is increasingly more widespread already in Europe.
Let the cabin be shapable. Let it be possible to pull the window down , to pull drawers out , and other other things to move.If the game would like to be made very true to nature yet , it would be necessary to introduce the obligatory breaks doing the dirty then.the playing time would be extended a little bit , this would not be impossible.
Good work for the developers! :) Best regards: Renátó E. (Nenuns)
Röviden anyi hogy legyenek tömött parkolók, hoszab játék idõ vezetési idõk betartásával, lehessen ablakot lehúzni meg egyéb dolgokat mozgatni a fülkében, legyen várakozási idõ + mérlegelés a rakodásnál :)
szerintem 2011 nyár kb...e még nem jelentették be, szóval még nem tudni pontosan!