Jó nagy batár! Értem én, hogy ez egy viszonylag egyszerű módja a felrakodásnak, de szerintem a két melósnak nem ez a véleménye! :-) Annak a gyökérnek aki felvette, úgy elverném a kezét vascsővel, hogy soha többé nem venne a kezébe nemhogy kamerát, de fogkefét sem!
Asszem innen van a Kenworth. Az jó, az tetszik. A Mac már más kérdés. Az sem olyan vészes. Bár a hajót nem tudtam leszállítani vele. És mivel egészen a végén sikerült szert tennem rá, így sokat nem is használtam.
Azt hittem, hogy a Banditával nem lesz meg az arany, de tévedtem.
El is felejtettem írni, hogy jártam a múltkor. Szerintem pont videófelvevés előtt voltam.
Ugye ismert az a "bug", hogy amikor térképet váltunk, akkor az időpont bekerül a mentésbe, de, ha mondjuk 10 órával később kilépünk a játékból, akkor a visszatöltésnél megint az lesz az idő, mint amikor térképet váltottunk? Nos, úgy néz ki, hogy erre is van megoldás. Ha nem közvetlen lépünk ki a játékból. Mikor erre a kanadai régióra jöttem, pont éjjel volt, így minden betöltésemkor sötétben indulhattam. Aztán egy videó miatt kiléptem a főmenübe, hogy biztos akkor legyen egy mentésem. Visszatöltésnél éppen nem is lepődtem meg, hogy megváltozott a napszak, másra koncentráltam. Viszont másnap, amikor a játékot megint elindítottam, ugyan az volt a napszak, mint az előző visszatöltésnél, közvetlen a videó előtt. Szóval ezzel a kisregénnyel azt akarom mondani, hogy, ha közvetlen a játékból való kilépés helyett először a főmenübe lépünk ki és onnan az asztalra, akkor elmenti az időpontot.
A mud tartalmú fájl csak azokhoz a pályákhoz jár, ahol földet is kell művelni. Bár nem néztem mostanában... Bocsánat! Jocónál a pont. Majdnem mindegyik pályához van már SÁR!!! (Ha nem mondod, észre sem veszem, pedig én minden rilíz - béta - rilíz váltásnál találkozom és másolgatom ezeket a fájlokat. De nem tűnt fel!)
És ez jelentheti azt, hogy bizonyos pontokhoz tartozhat állag meghatározó érték. Próbáltam utánanézni a Zinternetben, de nem találtam értelmes leírást.
Én nem vagyok biztos benne, hogy nem menti el. A földműves régió földjeit elmenti egy külön fájlban. És azt vettem észre, hogy azóta megjelentek egyéb fájlok is, nevükben a mud szócskával. Szóval szerintem elmenti. Az, hogy grafikailag ezt nem jeleníti meg, nem csodálom. Szerintem senki nem szeretne X4 hosszúságú mentést. Emellett a gépek memóriája is véges, ezért is takarítja időnként a játék. Pl. ha átmegyünk másik térképre. De lehet, hogy már az is elég, ha messzebb megyünk, hogy visszakerüljenek a tárgyak a helyükre.
Egyértelmű választ nem tudok adni rá. Bele lehet piszkálni a nyomok megjelenítésébe. Azt nem tudom pontosan mit hova lehet állítani. Viszont!!... Azt képzeld el, hogy te elkezdesz játszani egy pályán, végigmész negyvenszer egy úton és azt mind megjegyzi a játék. Egyfelől ez egy álom lenne és én neveznék is rá. Mondván: Ha szétcseszünk egy utat a sok járkálással, az legyen is szétcseszve! És itt jön a de; Ezt a játéknak el is kellene mentenie. Minden egyes pályára... Ez idő és tárhely.
abba nem lehet esetleg PC-n belepiszkálni, h a keréknyomok megmaradjanak a játékban, és ne tűnjenek el idővel? ezt egyébként sokan kérdezték a fejlesztőktől is discordon, de még nincs változás a kérdésben..
A leírás nem írja, de a csíkok jelzik. Én ez alapján pakolom rá a motorokat. A Mac-nél írta is, hogy a módosított motornak hatékonyabb az üzemanyag felhasználása. Ez speciel pont nem érdekes, így az egyel előtti motor került rá. És lehet, hogy nem is releváns. A Banditára most pakoltam erősebb motort, rosszabb fogyasztással. Érdekes, itt a sorban ez az utolsó. De nem tűnt fel, hogy rosszabb lenne a fogyasztása. A 150 literes tank amúgy is egy vicc rá. És mindig is sokat evett.
Nekem az a legnagyobb bajom sokszor, hogy harmadikban tolja ezerrel, felkapcsol negyedikbe, aztán elkezd lassulni, míg vissza nem kapcsol egybe. Próbáltam nyomogatni a váltót, hogy tolja vissza négyből háromba, egy ideg ment, aztán egyszer csak egybe tette. Úgyhogy indulás után betoltam H-ba, aztán az van. Aszfalton már mehet az A, csak aszfaltból általában kevés van. Amúgy lehet, hogy az A=aszfalt? :))) ;)
Emellett nem tudom mi történhetett a Zikz 612H-val. Észak-Karolinában annyira jó verda volt, imádtam. Itt a British-Columbia-ban meg egy rettenet. Állandóan visszakapcsolgat egybe sárban, az emelkedőkön alig akar felmenni. Ilyen nem volt korábban. És én semmit nem cseréltem rajta, de úgy emlékszem, hogy a két régióm között volt egy frissítés. A leírás szerint nem nyúltak hozzá, de ezt nem biztos, hogy el is hiszem.
A közepes fának a súlypontja mindig a tetején volt? Mert amivel Karolinában hordtam és nem volt vele gondom, az itt megint csak okádék. Billeg össze vissza a kocsi. Kétszer fel is borult. Másodjára úgy, hogy a súlypont-áthelyeződés miatt (amikor a rakományrögzítés elenged) nem dőlt teljesen az oldalára és nem állt le a motor. Így fel tudtam állítani. Továbbhaladtam rögzítetlen fával, de az emelkedőn az egyik fának csak le kellett csúszni a platóról. Inkább utánamentem Aramatsu-val, összegereblyéztem az elhullott gallyakat és azzal fejeztem be a feladatot.
És akkor most már itt vannak azon nagyon erős gumiból készült, fából kiálló ágak is, amelyek képesek megakasztani a Banditát is. Egy scout-nál még csak-csak elmegy. De egy Banditánál? Ennek nyomán fel is borult. Én meg ki, úgyhogy altf4 lett a játék vége. Most vagy a Bandita ennyire "gyenge" a nagy Kenworth-höz képest vagy a régió kezdetekor még nem volt ilyen gond.
Van egy általános "szabály" a motorválasztásnál. Az utolsó a sorban nem a legjobb! Mármint nem a legerősebb, mert legtöbbször inkább a fogyasztásra, vagy sérülékenységre gyúrnak vele, amit legtöbbször bele is írnak a leírásba, csak azt felejtik odaírni, hogy "...VISZONT GYENGÉBB...!!!"
Amikor magamnak módosítom a motorok paramétereit, akkor az árában jelzem, hogy mekkora a teljesítménye. Olyan formán, hogy többnyire X00-ra végződnek, ami kiváló lehetőség, hogy az utolsó két számjegyet felhasználva jelezzem magamnak, hogy "hányszor 10 lóerős" (vagymi)
Pöllö:12567 Ahol értelem szerűen a 67 az 670-et jelöl.
És ige! Mindegyik módosítva van, mert a reakcióidejükkel nem értek egyet. A fejlesztők úgy nyúlnak bele a járművek viselkedésébe, hogy szorzókat tesznek a motorok tulajdonságaiba. A gyorsításnál és a fékezésnél is. Nálam minden motor 1 egésszel gyorsul, (ez a maximális érték) ami annyit tesz, hogy az erejének nincs felfutása. Most engedjük el a valóság nyomaték görbéjét! A fékezésnél viszont késedelmet adnak meg ami nálam 0.1 (Ez meg a az ésszerű minimum, mert lehetne 0.00000000000000000000000000000000001 is!) Ja igen. Az a rossz hírem, hogy a járműveinken nincs fék! A lassításért is a motor felelős! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.04.19. 20:53:51
Azért így a North Peak nemzeti park egyik utolsó feladataként sikerült összeszednem a Mac-et, amihez folyamatosan gyűjtögettem a fejlesztéseket. Sajnos az a baj vele, mint a Tayga 6436-tal. Az offroad váltó 4. fokozata nem aszfaltos talajon kuka. Gyorsabb, ha H fokozatban haladok. Emellett érdekes, hogy a fejlesztett drága motor ereje gyengébb, mint amiből fejlesztették. Vagy én nem szerelem jól a verdákat?
Fogalmazd át légy szíves! Miért van neked szükséged a pecsekre? Azt automatikusan megkapod. Vagy inkább a fázisokra (szezonokra) gondolsz? Írd körbe a "problémádat!"
Jocó! Ügyesen összeolvasztottuk a két fórumot! :-) Holnap űrhajókkal fogunk sarat dagasztani!
Hogy ne csak tuning verdákat nézzünk. Eredetileg azért indult a felvétel, hogy hátha eltűnik a nem rögzített beton, de nem így lett. Aztán gondoltam, akkor legyen már itt valami gyári cucc is. Se a kocsi, se a daru, se a pótkocsi nincs módosítva.
Most látom, itt írtad a személyit, én meg az X4-nél reagáltam rá. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2024.04.09. 07:26:50
Na akkor... Kezdjétek levakarni a konzerváló szert az "M" zárolt eszközeitekről, mert cseppet izzasztó lesz a munka. Az általam már bemutatott Pala blokkok súlya 7 tonna. Pont mintha két adag betonlapot tennétek egymásra! De lesz ebben a fázisban olyan rakomány ami csak egy helyet foglal és három tonnát nyom. Úgy látszik rekordokat döntöget a játék.
Egyelőre valami rohadtul nem stimmel vele, mert pöllö van két híd, aminek csak a váza van, de küldetés nincs rájuk és nem egészen úgy van kiképezve a környezetük, hogy ki lehessen kerülni őket. Szóval vagy nincs kész a 13. fázis, vagy sokkal többet terveztek bele, de nem adják oda, vagy fogalmam sincs már megint mit csinálnak a fejlesztők.
A két új járműhöz bottal sem vagyok hajlandó nyúlni, mert nem az én kedvemre valók. Nem is látok bennük fantáziát. Az Atomot már rommá reszeltem. A pálya nagyobb részét azzal oldottam meg. A terep nagyon bejön.Nehézségre és jellemre olyan, mint a versenyzős pálya volt. Kb annyi is van benne.
A küldetések amolyan "közepesecskék." Van olyan útszakasz, ahol eddig hússzor mentem végig. Pedig amit tudok "meglogisztikázok!"
Ami nem 13. fázis, de valahogy furdalja az oldalam. Mintha jobban döntögethetők lennének a fák. Olyat is kicsaptam, amire nem is számítottam. Sőt az emlékeimben úgy éltek, hogy "Na, azon nem megyünk át!" És de! Vagy csak az én járműszerelvényeim túlsúlyosak és átlépik azt a határt, ahol már a szervetlen (Elsőre SZARvetlent írtam. Úgy is helyes lett volna! :-DDD) győzedelmeskedik a szerves felett.
Kurta kezdet. Amolyan bemelegítő ujjgyakorlat. Reméljük törlesztik az adósságukat és kiadós folytatás következik.
Ujjgyakorlatról jutott eszembe.: Ma voltam személyit csináltatni... Tényleg az egy-egy mutató ujjam lenyomata alapján fogják rámbizonyítani a korona ékszerek elrablását? Vicc az egész! Értelmét sem látom!
Nnnna, megyek megcsinálom a maradék három küldetést.
Tök szép hozzászólást írtam. A küldésre meg kaptam egy "KARBANTARTÁST" Mivel nem másoltam vágólapra és eltelt egy óra, fogalmazhatom újra!
Szóval: Egyre biztosabban tudom, hogy valamit el.tak a daruknál! Attól még, hogy ikszemelben nem lehet, bárhol máshol a játék fájljaiban lehet egy értéke a daruk madzagjainak húzóerejére. Az érzésemet alátámasztja ez a kis vágykeltő is, amit saját felelősségetekre fogyaszthattok. Mivel rontás, sok daruzás és még több pancserkedés van benne! Aztán nehogy kiverjétek a PALA'-vert!
Mint én fogom az egyszer volt hol nem volt hitbox-a miatt!
Ha beleteszik, akkor az a te hibád lesz és biztos, hogy nagyon alaposan és nagyon gyakran a fejedhez fogom vágni ;)
Ha nem tudsz felemelni valamit, akkor az lehet a csörlő gondja, ahogy írtad is, annak van értéke. Vagy a daru gondja, amire úgy emlékszem, hogy mutattál is már deformációs példákat. És néha nálam is nagyon érdekesen tud viselkedni.
Szóval olyan, hogy "kötélerő" nem létezik, soha nem is létezett és soha nem is fog. A kötélnek max szilárdsága van és nem ereje. Jelenleg nincs meghatározott értéke, így vehető végtelennek is. És remélhetőleg ez így is marad.
Azb.nabe! Ne is nagyon hangoztassuk, mert az istenadta nép addig mondogatta, hogy a rakomány mozogjon, hogy már tényleg mozog a rakomány. Amitől én agyf.szt kapok!
Aha. Mintha ilyet is tapasztaltam volna. Bár nagyobb gond, hogy eltűnik, de mindenképp bosszantó, hogy ő akarja eldönteni mit és hova tehetek. Ha rosszmájú lennék, azt mondanám, hogy a sok cuccolós videó alapján akarnak kicseszni a játékosokkal. Bár szerintem egyszerűen csak eltoltak valamit a kódban. Korábban volt az a kép, ahol a pótkocsi elején keresztben állt egy betontömb és rajta-benne rárakva egy konténer. Az szerintem pont így készült.
Ez mai: Pakolom az atomot (három férőhely) Felrakok egy acél gerendát, majd hátratolom és rögzítem, mert az elméletileg fennmaradt EGY férőhelyre be akarok sumákolni két gurigát. Kiválasztom a raktárban a gurigát és abban a pillanatban az autón előre kerül a gerenda és mögé a guriga. Azt ugyan miak.istenért? Kiaf.omprogramoztaeztajátékba? És mi a tökömért?
Másik: Azt vettem észre... Sajnos nem tudom, hogy 12. vagy 13. fázis, de szerintem már nálatok is így van! Mintha a daruk kötélerejét visszavették volna. Az ugye köztudott, hogy a gém harmat gyenge, de eddig ha jó szögben tartottuk, akkor a kötél húzásával fel lehetett emelni nehezebb dolgokat is. Nekem ugye buzerálva van a daru így feltűnő, ha gyengébb a madzag! (A darukban a madzag ereje nem definiálható! Valahol mélyen a játék bugyraiban van meghatározva.) A csörlők ereje változtatható. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.04.07. 08:37:40
Te hogyan illesztetted be úgy a képet, hogy a fórum tetején nyíljon meg és ne a helyén?
4€ ezért az Atomért... A fanatizmust meg kell fizetni. Legalább csinálhattak volna neki egy szép festést.
A pótkocsin is volt fa, csak elfelejtettem képet csinálni. Pedig eszembe volt, míg nem arra koncentráltam, hogy a lejtőn lefele fel ne boruljak. A pótkocsi így is néha olyan szögben állt, hogy csodálkozom, hogy nem borult fel vagy háromszor. De, szerencsére nem.
Azt a jóisten se tudja. Elméletileg egy hónap elég lenne a bétára. Illetve még sok is, de valahogy mindig sikerül várakoztatniuk még két három hétig. Azt mondanám május közepéig semmiképp sem, de ne legyen igazam!
Lehet, nem tudom. Mintha a kabinoknál is jártam volna így, de az nem biztos. Vagy a betonlappal volt ez a vízben lévő kikötőnél? Már nem emlékszem, olyan rég volt.
Akkor minden valószínűség szerint ez a festés illik a pályához:
A kabin tetején pedig egy békaszemű gekkót próbáltak ábrázolni:
Teratoscincus scincus scincus: a Chu folyó völgyében, Betpak Dala-sivatagban, Kazahsztán déli részénél. A lemezes, emelt farok a lehetséges ragadozók elleni védekezésül szolgál.
Jóval korábban is találkoztam ezzel a Falu mod pályán is, amikor le akartam rögzíteni több SSP-t. Most, hogy mondom, csak ennél a terméknél tapasztaltam és sokáig kísértett is. Rettegtem, amikor hasonló helyzetbe kerültem. Azt hittem már megjavult!
Az, hogy van órákkal - napokkal korábbról mentésem, az nem jelenti azt, hogy akkor minden rendben. A tököm sem akar tíz percet sem újrajátszani. Amúgy az Alt - F4 segített. Mázli, hogy nem utána közvetlenül mentett. (Annyira volt mázli, hogy a cél közelében tudtam volna másikat szerezni helyette! :-)
Chris! Igen. Már csak a negyedik bérlettel játszható.
A festés témához visszatérve. A bányász motívum (Civil Ank) érvényes erre a fázisra. Ezüstöt fogunk bányászni. Sajnos a készítők nem nagyon erőltették meg magukat azzal az egyetlen egy pályával, ami Oroszország legmélyebb bugyrát tárja fel jurtákkal, szentjános bogarakkal és a maga nyomorával. (Békát még csak a főcím képen láttam!) A két új bicaj egy - egy egyéni küldetés sorozat árán lesz a mienk. A nagyot már láttam. (És ti is, mert véletlenül megmutattam.) A kicsivel még nem szembesültem.
Jocó! Változtattak a kedvenc Tátrád futóművén. Jelentsen ez bármit is! És a daruján is.
Sok mindenbe belebabráltak. A Főnixbe is. Lehetővé tették, hogy a darut a platóval együtt használhassuk. Ami a fejlesztők részéről meglehetősen szokatlan. Ezt a modderek szokták megtenni helyettük!
Több bicaj új kereket kapott: Jeep, Landrover, krokodil...
Még mindig csak a fájlokat nézegetem és hátrahőköltem. Valami disznó nagy batár lesz az egyik új autó. 17+9 tonna a nyers súlya. A Koloboké 29 és 26, amik hírhedten nehezek!
Erre nem tudok mit mondani. A kereskedelmi és állami adókat is kerülöm. A megfelelő helyekről minden letölthető. Reklámmentesen.
Jó, hogy SR-ben nincsenek hirdetőtáblák. Az FS-ben ügyesen megoldották. Egyáltalán nem zavaró és a múltkor majdnem vettem egy Ford lego készletet. Bár a moci sem rossz. Mióta kijött az új dlc, azóta inkább azt tolják és kevesebb táblán van lego. Most a formula autókat tolják.
Próbálgasd, azt úgyis annyira szereted. A 12. fázis leengedős híd melletti vasüzeménél történt az egyik eset, emlékeim szerint. A másik meg a vízben lévő kikötőnél a reaktor térképén.
"Fixed a bug where the contest icon of the 'Secret Race' task giver active zone was missing in the game and on the minimap of the 'Reactive Zone' level" Van minimap a játékban? "Various visual fixes" Talán nem lesz több villódzás?
Nem tudom azzal találkoztatok e már, hogy, ha egy 3-as platóra felteszek mondjuk acélgerendákat, majd feloldom a rögzítést, hátrébb tolom és megint megnyitom a menüt egy másik dolog miatt, akkor a már platón lévő cucc eltűnik, pedig a következőt oda sem raktam, csak a lehetősége jelent meg. Korlátozott elérhetőségnél problémát okozhat a dolog.
Akkor megnyugodtam. Utáltam volna olyan dologért bántani őket, amiért nem érdemlik meg. De hát mindig megérdemlik. MINDIG!!!
Kivéve, amikor nem. Ne tévedjünk el. Ezt is megérdemlik, de legalább kijavították...
És még egy rossz hírem van: Ezekben a dejókban már a simogatott verziója van az Atomnak. Tehát; Ha megtetszik, akkor még ne rohanj a kasszához, mert az 5704-es az eredeti!
Igazad van... És a mágnessel teli tartányokat is elfogadom!
Ezt közben elolvastam. Tegye már fel a kezét, aki látja azt a sort, hogy: "Ja, és kijavítottuk azt az ordító hibát, hogy az erőmű és az elektromos hálózat elkészülte után a játékból ki, majd újra belépve is van áram a gyárakban!" Vagy ezt már RÉG KIJAVÍTOTTÁK, csak én nem tudok róla?
Ezt szépen levezetted. Akkor már csak azt tudom elképzelni, hogy valami shell v-power cucc olyan extra adalékkal, amitől négyszer olyan nehéz lesz az üa, mint amúgy lenne. (Mondjuk amilyen jók a kocsijaid fogyasztásai, tuti, hogy valamilyen adalékot töltesz bele. Csak nem spuri?) Lehet, hogy azt gondolták, milyen hülyeség már a benzincsőre mágnest tenni (tegye fel a kezét, aki még nem találkozott ilyennel), sokkal jobb, ha kapásból a tartályba kerülnek az új neodin mágnesek, amitől a nehéz üa tényleg nehéz lesz. Meg mágneses. Tuti a jobb fogyasztás miatt.
Ellent mondtam volna? Vagy csak egy másik nézőpontból néztem a dolgokat?
Elhiszem neked, hogy 1L víz 1kg. Másik folyadéknál sem szoktam vacakolni. Ha egy kartonban 12L tej van, akkor 12kg-ot cipeltem fel az elsőre. Tűréshatárba belefér. Úgysem az a +-% a lényeg, hanem, ha gyorsan viszem fel, akkor kiköpöm a tüdőm.
Az se búsuljon, akinek nincs 1400 forintja Atom-ra! :-)
Nagyon jó érvelés.
A tapasztalataim alapján az ikszemelben leírt súlyadatok egy az egyben értendők. És ha mégsem, akkor inkább lefelé csalnak. Tehát a járművek valós súlyánál talán egy kicsit lejjebb vannak. Kikeressem néhány tartány folyadék tömegét? Najó. De csak mert ragaszkodsz hozzá! :-)
Személyautó tartány: Lötty 900 tömeg 900 Karbantartó kéttengelyes: (Sárga-piros) Üza 2000 DE NINCS SÚLYA!!! Nem tartották fontosnak. Ez azért baj/érdekes, mert a játék kezeli a folyadékok tömegét. Csináltam már én is olyan dejót, amiben bemutatom, hogy a megtelő pótkocsi rugója hogyan ül össze. Ugye megvan!?!?!? Sima kicsi háromtengelyes üza pót: Üza 2000 tömeg 3700 Itt egy kicsit kiestek a ritmusból. Valószínűleg valami jobb cuccot vitt be valaki! Ugyanez vizesben (KÉK): 2000 / 2000 Üza félpót: Üza 3700 Tömege 3700 Vízszállító félpót: (UA. mint az üzás!!! Csak kék!) Szintén 3700 / 3700 Katonai félpót: Üza 5000 súlya 5000
Látjátok miért GONDOLOM azt, hogy a tömegek megegyeznek a VALÓSÁGGAL???? (Azt most engedjük el, hogy ez csak a víz esetében érdekes bizonyos magasságban és hőmérsékleten. De ebbe már csak az igazi nagy tapló parasztok kötnek bele!) És a lustáknak: "egy liter a térfogata 1 kg, 3,98 °C (277,14 K) hőmérsékletű, 1013,25 hPa nyomású kémiailag tiszta víznek."
Szeretem, amikor ellentmondasz nekem, mert így egyrészt kommunikálunk és az nagyon szociális... Most viszonylag könnyű dolgom volt, Van amikor fárasztó. Ezért arra kérlek, hogy minden 8'734'658'791'346-dik állításomat, CSAK SIMÁN HIDD EL! :-DDDDD Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.04.02. 19:19:45
Felveszed? Én most szedtem le 720p-ben, mert az SD-s verzióm valamiért hibás lett. Meg amúgy sem ártott már a jobb minőség. 1080p-ben sajnos csak BD lemezenként van fenn, azt meg nem szeretem. Mondanám, hogy mindegy, mert mind a kettő SD-ről van feltornászva, de azért igencsak nagy a különbség SD és feltornászott 720p között is. Ez a kiadás most teljes képernyős, vagyis 16:9. Sokszor láttam már én is, de ez olyan sorozat, amit sokszor meg is lehet nézni. Nem úgy, mint az utóbbi jó 5-10 évben, mikor van 7-10 rész egy évadban. Itt még vannak érdekes töltelékrészek, nem csak a cselekményt tolják. Ha meg nem tolják, akkor dög unalom. Ezért szeretem a StarTrek-eket is újranézni. Node elég az offból.
Szóval az a lényeg, hogy fogalmunk nincs, mi az a 10000. Mert ugye mértékegység, az nincs. Nem is hiszem, hogy ismernék az Si mértékegységeket. Vagy akár a nem Si mértékegységeket. Csak odabiggyesztenek valamit, ami jól néz ki, meg úgy gondolják, hogy oda való. (Megtanulhatták a saját autójuk után, ha benzin, akkor literben számolandó. Még jó, hogy nem gallonban. A láb is mekkora hülyeség. Van, akinek 38-as, másnak meg 47-es. Meg a hüvelyk. Ha tervezés után párszor rávertél kalapáccsal, akkor biztos, hogy nem lesz mérethelyes az elkészített cucc a tervekhez képest. Csak az ujjadhoz képest :))).) Szóval a 10000 ebben az esetben 2500 liternek felel meg. Amúgy van valami osztó is rá? Ha pl. csak 500 liter van a tartályban, akkor átszámolja, hogy az Body Mass="2000"? Vagy, hogy van ez? És mi van a kocsi tartályával? Számolja egyáltalán?
Azt valaki kérdezze már meg a fejlesztőktől, (Velem biztos nem állnak szóba) hogy ha egy tartányba 2500 liter ÜZEMANYAG fér, annak hogy a CSIPÁBA lehet 10'000 a súlya? <FuelMass> <Body Mass="10000" /> </FuelMass>
Amúgy meg... Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.04.02. 13:54:34
Öööööö. Szerintem én ezt az üzenetet már elküldtem!
Megjött az ATOM!
Az epik is nagy kegyesen hajlandó volt letölteni a frissítést, miután el akartam indítani a játékot.
És ahogy böngészgetem a fájlokat észrevettem, hogy történt változás a sima médium rönköt szállító póton. A fejlesztők rájöttek arra, amit én már rég megcsináltam. Nevezetesen, hogy azon a pótkocsin nincs daruzási pont. EGY DARAB SEM! Így nagykegyesen hozzáadták a cs9rlőzési pontokat a daruzási pontokhoz. AHOGY SZOKTÁK!
Csillagkaput százszor láttam. De most azt játszom, hogy felveszem a szar duplán vágott verzióban (Alul - felül és oldalt is!!!! Merthogy 4:3-ban indult amiatt megtoldják a kép két oldalát egy-egy fekete sávval. Most már 16:9. És hogy oldotta meg a paraszt? A tetejéhez is hozzátett, meg az aljához is egy-egy sávot! Tehát; Nem elveszi az oldalsókat és akkor a kép kitöltötte volna volna a képernyőt!!!!) AXN!!!
De nagyon nem ezért jöttem. Hanem mert nem látom az atomot sehol. Sem az epiken, sem a fókusz sztórban! Szóljatok, ha látjátok!
Ma rengeteg SG-1-et megnéztem :) Nem volt kedvem semmihez. Aztán eszembe jutott, hogy péntek 13 van és idejöttem ;) A prohárdveres hírt láttad? Film készül a prohardver történetéből. Pitt nem vállalta a főszerepet.
És rögtön az egész évadot lehet tesztelni egyszerre. Jó ez az új felület ahol magunknak lehet beállítani a járművek tulajdonságait. Így nem kell maszatolni az ikszemel szerkesztéssel! Aki most letölti ingyen kapja az ötödik évadot!
Azta milyen frissítést kapott a játék! Teljesen más lett a fizika. Olyan életszerű! Ahogy néztem, az új pts is elindult. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2024.04.01. 17:39:08
Engem nem zavart volna mától sem! Ugyan mindenféle köztéri programokat terveztem, de szakítottam volna rá pár percet!
Úúúúúdejó! Kamionos DLC húsvét után! Legalább van időm varázsolgatni a kastély körül.
Hogyhogy nem jutott eszébe eddig senkinek? Innen van. Az ember konkrétan átírta az egész játékot! :-)
Van új játékszerem. Kicsit még reszelni kell rajtuk, de használhatóknak tűnnek. Legalábbis a kisebbik.Mert a nagyot nem nagyon értem mi volt a cél vele.
Igen. Már ahogy végignéztem a saját járműveimet láttam miről beszélsz. Csodálom, hogy korábban nem vettem észre, hisz annyira egyértelmű. Már csak a negyedik évadot kell végig bekkelnünk és akkor kiderül, hogy milyen jós vagyok az új festésekkel.
Endy! Az FS kapcsán a fizikát emlegetni még bátrabb dolog, mint a hófutónál! :-D
Nos az FS ilyen szempontból szerintem sokkal jobb "fizikával" rendelkezik. Elég rég FS-ezek a favágás FS15-ben jött akkor még ott sem ment ennyire zökkenő mentesen de az évek során szépen kiforrta magát. Mindig is szerettem a favágásos részét az FS-nek . Itt csak pakolásszák ,de amikor az egész folyamatot ültetés, vágás stb....csinálod élvezetes tud lenni. Nagyon komolyak és élethűek a gépek is... Modokban komoly fatelepek fűrészüzemek voltak vannak már a 17-ben is jól elvoltam velük.... Mellesleg szerintem a farakodás ,de ezt már korábban írtam is,a MR-ben sokkal jobb volt ,de lehet csak én felejtek....
A filmtekercses egyértelműen Skandinávia. Az erdőtűz Ontario. A harmadik lehet Észak-Karolina, mert az atomerőművet kell újjáépíteni. Brit Kolumbiára annyira nem emlékszem, csak a két autó megszerzése miatt volt érdemes odamenni. De hajók is voltak ott, így a második festés utalhat erre a régióra.
Endy! Mindig lebaltázol, hogy nem kézzel pakolom a rönköket... Azért..., nem mindegy, hogy egy stilizált, jelképes műveletről van szó, vagy egy valósághoz közeliről.
Akkor ehun! Ezek szerint fogunk: Aranyat (vagy bármi egyebet) bányászni ki tudja hol. (Gekkók nagyon sok helyen élnek!) Fát vágni az osztrákoknál Gátat építeni Poszeidónnak. Olajat fúrni Kanadában illetve... Most az vagy nem egy juharlevél, vagy...
Az létezik, hogy én nem csináltam dejót a negyedik évad festéseiről?