Ilyen szép 100%-os is ritkán van, de végeztem a régióval :D
Volt egy kis pORblémám a festésekkel. Azt hittem, hogy a mentésben van a hiba. Meg volt egy kis hiba a mentésben is. Így lett új mentés. Amivel "nem tudtam mit kezdeni." :-) És azt találtam ki, hogy ha már van új mentés és így tétje is van a a kocsikázásnak, akkor azt játszom, hogy összeszedem az összes járművet újra, amit csak lehet. INGYEN!!! Így esett, hogy végigrongyoltam újra az összes régión a bicajokért. Ezt a mentést elteszem, hogy ha már véresre vakartam unalmamban, akkor megcsinálok belőle egy-egy küldetést. Jobb mint várni a PTS-re vagy egy valamire való mod pályára!
Kontrollerrel is van késés, mert ugye semeddig nem tart átrántani a kormány bütyköt a másik oldalra... Így azok az értékek, amik a billentyűzetre vonatkoznak itt is játszanak!
hi, de kalap szar ez az expeditions... inkább tolták volna bele a pénzt a mudrunnerbe, spintiresbe, snowrunnerbe... kietlen, unalmas, élettelen területek... co-op még nincs benne, de DLc store már igen!!! egy normális hangot nem tudtak belerakni, el is adtam... a scoutnak ilyen a hangja: zszszszszszszszszszszszszszs borzasztó nehéz lehetett beleprogramozni... a teherautó platója meg kb. olyan hosszú, h egy 2m-es létra lelógna róla... Utoljára szerkesztette: chris0000, 2024.03.08. 14:31:10
Ja akkor bocs. Billel nem csodálom hogy olyan... Az az új kocsiknál már vezetni sem nagyon kell csak elindítod sávra rakod azt megy.....
Ott én még nem tartok, hogy összeszedjem a 3194-et.
Lehet, hogy a késés a billentyűzetből adódik. Megyek jobbra, majd elnyomom balra, de még egy darabig megy jobbra, mire elfordulna balra. Mire átfordul a kerék a másik irányba. Persze ez az életben is így van, csak ott sokkal gyorsabbnak tűnik a művelet. Vagy esetleg nagyobb erőt kell kifejtenem, hogy gyorsabban forduljon, mert nagyobb az ellenállás. A billentyűzet meg nem FFB-s. A kormány meg sok helyet foglal, mindig fel kell pakolni, leszedni, nekem ez macerás. Ezért játszom billentyűzettel. Hozzáteszem, hogy az új kocsimnál már elektronikus az egész. Olyan, mint egy FFB-s kormány. Sávtartó asszisztens mellett elég durva. Szokni kell.
Nos igen ritka rossz egy jószág én mikor megkaptam küldibe ha jól emlékszem abban lehetett megszerezni ingyen Derry Longhorn 3194-et kipróbnáltam pár métert mentem vele és adtam is el rögtön. A Tátrák mindegyike jobb. A kormány késését meg nem értem, nálam precízem az összes kocsi kereke(kormányzása)a kormányom legkisebb mozdulatára reagál még a belső virtuális kormány is tű pontos... Controlllerrel is jól lehet terelgetni őket,persze ott nem lehet olyan precízen finoman kormányozni,de ez érthető.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2024.03.08. 10:56:13
Nnnna. Valahogy így állunk. Persze, benne vannak a fizetős és egyéb DLC járművek, amik esetleg alapból a garázsban vannak. De jobbára ezzel a készlettel rendelkezik, aki nem ad el és nem vesz járművet. Én azon lepődtem meg, hogy milyen sokat MEG KELL VENNED, hogy birtokolhasd.
Üdv: Ha már meg lettem szólítva.... Igazából nem is írogattam ide nagyon,mert nem is lett volna mit de olvasom folyamatosan.... Nem mentem az elmúlt hónapokban semmit sem a játékkal . Gondoltam majd az új expeditios-al....de ÁÁÁÁ az nem nekem való ,igaz nem próbáltam de egyenlőre tuti nem veszem meg . Majd ha nagyon nyomot áron utánam dobják....na meg nem ájultam el tőle,akkor inkább befektetek a SR 4 évadra még olcsóbb is. Na hogy a kormányzásról is írjak. Igazából nekem semmi gondom vele mindegyik másképp fordul ahogy a valóságban is. De majd most hogy szóba került rápróbálok hogy merre is az arra.... Nálam a logitech driverben a kormány elfordulási szöget 600 fokra állítottam mert nekem így kényelmes ,de rakhatnám 900-ra is de a francnak sincs kedve annyit tekergetni. Az egyéb plusz effekt meg úgy van beállítva ahogy azt kell egy autós játéknál szimnél. 0 középre húzás mert itt nem kell ,tökéletes a játékban,a többi 3 effektből egy a legfelső(most nem tudom a nevét) van 100-on de az az összes autós szimnél úgy van. A másik kettő 0án A gyorsasága értelem szerűen változó de erre is most hogy szóba került rápróbálok ,mert eddig nem nézegettem. Ennél a játéknál nincs beállítva középre húzás ,mivel a játék FFB-el rendelkezik és abban verhetetlen akárcsak az elődjei,igaz a MR-ben jobb volt még ennél is vagy csak más... Na és el is érkeztünk a lényeghez a gyorsaságnál. A FFB nagyon meghatározza ezt mivel ellen erőt és erőt generál ,kocsinként és talajonként mást mást.... Függ hogy épp állsz vagy mozog a kocsim ha mozog akkor a talajtól is függ . Az hogy némely kocsi így vagy úgy fordul már mint kisebb nagyobb ívben ez is szerintem rendben van persze ennyi nagy dögöt szerintem nem sokan vezettek az életben ....egyszerűen elfogadom olyannak amilyen .... Nyilván te megváltoztattad őket de személyre szabtad te már az összeset... A játékon belül nagyon sok FFB beállítási lehetőség akár az ellen effekt FFB akár a középre húzási gyorsaság és ennek ereje a kormi reakció is változó és állítható... stb... Nagyon jól lehet testre szabni ,ahogy írtam is kell hozzá egy aránylag jó kormi ami tud FFB-et, az enyém sem a legcsúcsabb de legalább működik a játékkal G27. Anno mikor régen ezeket beállítottam nem öt perc volt mire nekem megfelelőre belőttem de azóta is jók. Ami a játék hibáit illeti már jó rég kaptam előtte jó volt évekig....azt hogy minden belépésnél a menüben be kell állítanom a kormányt egyénire mert....persze ez kicsit sem nyűgös...XD de elfogattam megszoktam ez van.... Ha sikerül majd megint ide sg-re bejelentkezni mert az utóbbi hónapokban ez sem működött nálam valamiért...már újra is regeltem de az sem....most valami csoda folytán össze jött akkor ,még írok a kormi dologról.... De amiket fenn leírtam azok tuti érvényesek,elég sokat toltam kormival hogy azért képbe legyek sőt igazából xbox controllerrel csak nagyon keveset mentem de a kormányzás szerintem ott is rendben van....persze mihez képest. Bocsi ha hosszú lett ,de végre tudtam hsz. írni az sg-re...XD
Jogos! De a kollégámmal egyik kedvenc mondásunk, hogy vagy csinálunk valamit rendesen, vagy hagyjuk a p-ba! Ennek megfelelően; Ha már veszem a fáradtságot, hogy daruzási pontot teszek valamire, akkor figyeljek már oda, hogy az jó is legyen! Vagy ha elbaltázom, akkor vegyem a fáradtságot, hogy MIHAMARABB kijavítsam!
Ez a kormányzás dolog érdekes. És itt gyorsan meg ia szólítanám Endy-t. Mert én azt értem, hogy ez a kormányzási késedelem miért és hogyan került a játékba. Mert így "életszerű" a valóságban sem lehet egy másodperc alatt áttekerni egy teherautó kerekét egyik irányból a másikba és itt jön Endy a képbe.: Talán már kérdeztem, de milyen gyorsan lehet ezt megtenni kormánnyal? Mármint egy rendes kormánnyal, mert az enyém összesen ha 270 fokot fordul. Azzal veszett gyorsan...
És mindezt mondom úgy, hogy a legeslegelső dolgom, a járművekben a kormányszöget és a kormányzási sebességet átírni. Sztenderd 48 fok és 0.03-as a sebesség minden járműben. Jaaaaaa, és van még egy érték a kormány reakció, amit nulla egész akárhányas értékről egy egészre szoktam állítani. Ez a maximális érték! Nem akartam kiselőadást tartani, csak jelezni akartam, hogy ez a kormányzási tényező három értéken is múlik ebben a játékban! És nem csak billentyűzetnél, hanem kontrollernél is! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.03.07. 17:10:33
Értem én mi a gondod, de utánfutót általában húzunk és nem daruzunk. Tegnap én a vizes félpót után kötöttem egy olyat, ami négy lábbal még ki is volt támasztva. Hogy ezt is miért kellett bele?! De mindegy, mert simán elhúztam a kijelölt helyre.
Az biztos, hogy Scout 800-at és Hummer-t sokat ad. Yar-ból bezzeg nem adott, csak húznom kellett. Pedig érdekel. De tegnap vettem egy Derry Longhorn 3194-et. Gondoltam jó lesz vele vizes tartályt húzni. Soha nem gondoltam volna, hogy egy tengelyes első kerék kormányzású autó rosszabbul tud fordulni, mint egy Tatra. Sőt, akár olyan rosszul. Ez űberelte. Többet késik a kormányzás és kisebb a kerék fordulási szöge is, mint egy Tatra-nak. Jó, hogy elkértek érte valami 130k-t. Emellett az orrával többször elakadtam az egyenetlen talajon, kövekben, mint a Zikz 612H-val.
Annál van jobb eset. A prototípus személyautó utánfutó, ami a térkép felfedezését hivatott segíteni... Na annak van egy daruzási pontja, hogy könnyen fel lehessen tenni egy platóra és teherautóval szállítani. Az a daruzási pont nem a tömegközéppont felett van. Azt hittem ez ficsőr...
Most gondoltam egyet és megnéztem az xml-jét. Az a daruzási pont csak simán el van baszcsizva. Nemhogy hanyagul-véletlenül a szélére tették, hanem a sora duplán is van benne a fájlban. Ebben a dejóban, már javítva van. (Ne nézzétek meg. Nagyon hosszú. Az első pár percben daruzom azt a szart!) De nem a fejlesztők javították ki, hanem én. És ami valóban érdekes ebben a dologban, hogy ez a butácska kis hiba a pótkocsival az ELSŐ FÁZISBAN került a játékba!!! (2020. szeptember 7)
Majd megpróbálok egy értelmes összesítőt csinálni, hogy ha nem vesztek és nem adtok el a játékban egyetlen gépjárművet sem, akkor miből áll az állomány. Addig lehet találgatni, hogy adott járműből (sevi 1500, hümmer, etc) hány darab lesz. Mert ugye, folyamatosan kapjuk őket! Viszont vannak olyanok, amik nem járnak alanyi jogon. Ilyen például a kedvenc KAMA3-om, vagy épp a Yar
Örülök, hogy én jelenthetem be nektek, hogy az István által a PTS-ben felfedezett hibát a nem túl kedves fejlesztők nem javították ki. Vagyis amikor az ember megcsinálja az áramellátás 3 feladatát, akkor minden feladatnál felold egy raktárat. Először a vasgerendákhoz, aztán a kabinokhoz, majd a betonhoz. Viszont kilépés és visszatöltés után ismét kell a generátor, a raktárak nincsenek feloldva, bár a feladatok már késznek vannak jelölve. Szóval, ha az embernek kell még cucc, akkor kilépés előtt vegye fel. Én minden helyen kipakoltam a placcra 4-5 darabot. Ez most jól jött, mert az egyik feladathoz kell még egy kabin. És mivel a generátort már elvittem, így szívás lett volna, ha nem áll az udvaron pár darab belőle. Még 9 feladat és az időfutomak és akkor kész lesz a régió. Kár, hogy nem jegyzi a játék, hogy adott régióban mennyi időt töltöttem.
Belenéztem az expedíció fájljaiba. Mindenkit megnyugtathatok; Azok a futóművek sokkal jobbak, mint a hófutóé. Volt olyan érték, ami megegyezett az általam módosítottakkal! :-D Persze, van szórás...
Szóval tudnak ők RENDES futóművet készíteni, de miért tennék?!?
És amiről beszéltem! (5651) Az nem elég, hogy minden egyes fázisba tesz ilyen hibát a gyökér, de hogy egy év alatt sem képes kijavítani?!?!?!? "Jó az úgy a parasztoknak!" Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.03.02. 21:51:39
Erre nincsenek szavak.
Megszereztem a traktorokat és a 133-as Zilt. Most már egyértelműen kijelenthetem, hogy ezt a régiót utálom mint a szart! A lábam be nem teszem ide többé! Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy ugyan miért ne rögzíthetném egy jármű szállító felületen, legyen az utánfutó, vagy plató, sem a traktorokat sem a talajművelő utánfutókat. Ennél logikusabb dolog a világon nincs! Ugyan miért akarnék én egyik kontinensről a másikra LÁBON közlekedni, amikor összerakhatom a komplett motyót, akár egy pakkba is és egyszerre átvihetem egy másik pályára, vagy épp adott pályán belül egy másik mezőre?!?!?!?!?!?!?!?
hi. kipróbáltam + gépi magyarítás is van hozzá, ami pluszban nagyon jó ,mert a deepl már nagyon jól fordít sok esetben... hmm, de a játék nekem baromi unalmas.. megcsináltam két expedíciót, de dögunalom volt. vigyél el egy rádió antennát + vizsgálj meg vmi helyszínt, ami kicsit hosszabb út volt, de a felfedezés, meg az út odáig katasztrófa volt, kb. annyira nem volt élvezetes számomra. a játék egyébként nagyon szép, sokkal részletesebbek a textúrák, a menü elemek is szépek, az art design ott van, de a kocsik nekem áhh sehogy nem néznek ki, a hangjuk borzalom, pedig vártam, h végre jó hangok lesznek(kb. egy búgó hang). a fizika szerintem se jobb, se rosszabb. a sár fizikája alig jobb, de nem látványosan, h azt érezné az ember, h milyen jó lesz a sárban menni a kocsikkal. ez így a spintires, mudrunner és snowrunner után nagyon kevés számomra.. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2024.03.01. 16:22:17
#5651-hsz-re küldtem az előzőt, csak ugye az SG megint "működik"...XD
Az utolsó szóig egyetértek. Egyenlőre még a wirágbolti sem érdekel, az alapján amit láttam, olvastam. Nem több ez mint egy másnéven kiadott SR DLC. Majd az érkező tartalmak fényében esetleg egy év múlva warezolom, és max 2-év múlva veszem, ha minden tetszik...
Annyit hozzátennék, hogy nem csak azért lett ez egy "másik játék" vélemenyem szerint mert annyira "nehéz" lett volna ezeket belerakniuk, hanem a játékipar mai elqrvult állapota és trendjei szerint ez már "akkora nagy" ötlet és "újítás" amit az Expeditions előad, hogy meg sem fontolták szerintem hogy ez ne egy "új" játék legyen...XD
Péz, péz, péz....XD
Ha esetleg valaki szintén bizonytalan... :-D
Ezzel együtt még egy dolog eszembe jutott. Szerintetek mi fogja visszatartani a moddereket, hogy az új ficsőrökből pár érdemleges átkerüljön a hófutóba. Segítek: SEMMI! Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.03.01. 06:19:28
István nem veszi meg! Maximum kölcsönkéri. Megnéztem ezt és azt állapítottam meg, hogy az extra ficsőrökön kívül nincs benne olyan, amit egy kis ikszemel szerkesztéssel ne tudna a hófutó. István a hófutót sem vette meg nagyon - nagyon sokáig, mert nem szereti, ha hülyének nézik. Az más kérdés, hogy a hófutó kinőtte magát... Így lesz most is. Ha bejön az expedíció, mármint ha életben marad, és inkább azt fejlesztik tovább, akkor majd átnyergelek arra. De egyelőre nem látok benne semmit. A hófutóban a logisztikázást szeretem. Ebben ez a rész teljesen más lett. Itt más dolgokkal kell ügyesen gazdálkodni.
Szóval nálam a még mindig nem nyerő. Az én autóimnak is van független csörlője. MINDNEK!!! Majdnem mindegyik talpra áll. És mindegyiknek rendes becsületes futóműve van. Pont olyan, amilyet szeretnék!!!! És amiért legjobban ellenzem.: Az új ficsőrök bekerülhettek volna szép lassan apránként a hófutóba. A pénzt így is elkérhették volna érte és akkor mindenki boldog. Azt is tudom, hogy miért nem lett így. Mert ahhoz olyan mértékben kellett volna belepiszkálni a játékba, hogy esetleg ebből bizonyos felhasználóknál hiba keletkezhetett volna. Ezt egyikük sem vállalta. Mert hülyék ahhoz, hogy elsőre (másodikra) jól csinálják meg. Mert meg lehet. Csak veszettül oda kell figyelni. Mondjuk annál jobban, mint amikor egy-egy bétában az útszéli korlátot fordítva teszi le a gyökér. MINDEN EGYES KURVA BÉTÁBAN VAN ILYEN HIBA!!! Náluk a csirkék is tanulékonyabbak!
Kár, hogy katasztrófa a gyerek. Inkább megvárom István első videóját :))
hi. az expeditions:mudrunner supreme editionösök, már holnaptól tolhatják... biztos lesznek fent videók... már én is azon gondolkozom, h megveszem PS5-re... max eladom, ha nem tetszik. mind blowing physics!!!! youtuber szerint hmmm... Utoljára szerkesztette: chris0000, 2024.02.29. 19:18:21
Csak a járműveket szedem össze és a fejlesztéseket. Meg be-becsúszik egy-egy érdekesebb küldetés a kötelezők mellé!
Tényleg kitakarja az ökör kör (Frédi és Béni) embléma az egész világot! De mivel ritkán vezetek fülkéből, parasztvakításnak fennmarad a twinsteeren. Már a Verseny pályán vagyok. Itt is dolgozni kell azért a vacak verseny Kamazért, amit garantáltan soha többé nem használok! Aztán a dögunalom szántóföldek!
Akkor azért dobálja be nekem ajánlóba, mert ráklikkeltem a linkedre... :) Igen, ők akadtak el. Ja, jöhet az atom, bár én örülnék már egy lebegő verdának is ;) Főleg Amur-ban.
Olyat linkeltem én is Kanadában élnek és a nő távol-keleti. (Nem látszik, de ki lehet találni.) Az volt az a dejó, amiben a pótkocsit CSAK ÚGY felkúrták a gépesre és vitte üresjáratban. (Jah. Előbb írtam le, minthogy tovább olvastalak volna... ) :-)
A valóságban nagyon sok kocsit eszébe nem jutna az embernek a terepre vinni. Van valami párocska, akik az erdő és fűrésztelep között furikáznak. Az asszonyka mindig felvesz, míg a férfi dolgozik. A múltkor elakadt az üres kamionnal a fűrésztelep egyenes, de saras terepén. Alig akartam elhinni, hogy ilyen van. Persze nem is off-road-os meg mud-os kerékkel közlekedik, mint inkább allterrain-nal. Persze ott nincs az, hogy akkor haza kell szaladnod egy másik gépért, hogy kihúzd. A fűrésztelepnek vannak alkalmazottai nagy gépekkel, gyakran lánctalpasokkal, akik gyorsan tudnak segíteni. A kamion hátuljára amúgy felpakolt egy adag fát, a pótkocsira meg két adagot, ahogy István is szokta a moddolt pótokkal. Aztán a fűrésztelepen egy direkt erre a célra kialakított daruval felrakta a pótkocsit a kamionra.
Egy kavicstól szinte bármi felborul. Tegnap azzal hagytam abba a játékot, hogy a Bandit-tal egy kanyarban, üresen felborultam. Nem tudom mitől, belső nézetből vezettem. Ha a Twinsteer nem a kedvenced, ez még annyira sem lesz. Én mondjuk szeretem, csak óvatosan kell vele közlekedni. Erős a motorja, jó a daruja. A Twinsteer-rel én négy fagerendát vittem, aztán az egyik kanyarban túl gyorsan mentem. Szerencsére a garázs közel volt, így kimentem egy másikkal, felállítottam és felpakoltam rá a cuccot és mentem tovább. A FEMM és a 11-ben elérhető Kenworth viszont nagyon stabil. Azokat még nem borítottam fel. A Zikz meg még stabilabb. Ott még soha nem is izgultam, hogy felborulna.
Szóval van néhány verda, ami tényleg terepre termett.
A Twinsteer nekem sem a kedvencem. Lényegében mocskosul felkúrt párszor, mert borul mint a fene. Egész jó lenne amúgy ha nagyobb lenne a nyomtáv. Vittem vele 2 konténert és egy oldalra is lejtős szakaszon elkezdett borulni egy kavicstól. A gyors auto csörlő meg persze egy facsemetébe akasztott be, hiába volt mellette egy egész erdő. Utoljára szerkesztette: BmwMan86, 2024.02.26. 08:11:30
Igen! Még eszembe is jutott amikor csináltam, hogy ez nálad biztos jó pont lesz! :-) Mondjuk az a két felesleges mozdulat annyira talán nem vetette vissza a rakodást.
Ez a Twinsteer egy lehetetlen valami. A valóságban eszébe nem jutna senkinek terepre vinni. És a játékbeli fizikája csapnivaló. Talán épp ezért tuningolja mindenki. Én már rommá reszeltem, hogy lehessen vele dolgozni. Most azért hagytam ki két hetet a hófutózásban, mert véletlenül ennek elcsesztem a légszűrőit. De sikerült visszabarkácsolnom. Csak ehhez kellet egy kis szünet, hogy tisztuljon az agyam.
Ezzel csak az a baj, hogy nem lehet mögé pótkocsit csatolni és darut sem lehet rátenni. Amúgy egy egész jó verda. Mentem vele pár karikát. Mondjuk a szarvakat leszedtem, mert belső nézetben nagyon zavartak. És felborulni is sikerült már vele...
A pótkocsin nem kellett volna rendezgetned a cumót. Elég lett volna a konténert és a két tekercset a sajátodra tenni, majd úgy unpack-pack és máris minden a helyére kerül. De aztán lehet, hogy csak a daruzást gyakoroltad ;)
Mit meg nem tesz az ember a jó öreg Kraz-ért! És még amit nem is láttok! Tetszik, hogy nem csak úgy találjuk a járműveket a pályán. DON-ban a két Tátra küldetése például nem is aktív, amíg nem teljesülnek bizonyos feltételek. Ezt jól kitalálták a fejlesztők. Sajnos a FEMM ehhez képest komoly visszaesés.
Fixed the bug where some trucks disappeared from the 'Truck Storage' on the accounts without purchased "Jack of All Treads Tire Pack" DLC pack Fixed the bug where the quantity of the 'stock' tires increased when changing the tires of 'Jack of All Treads Tire Pack' DLC pack without money compensation Fixed the bug where any truck disappeared in the Garage after installing truck with purchased DLC tires in the Garage slot and turned off the 'Jack of All Treads Tire Pack' DLC pack Fixed the bug with the random complete disappearance of engine sounds during gameplay on PS5 Fixed the bug where the green check mark was not displayed in the 'Regional Progress' tab after completing the 'It's All Connected 1' contract in the 'Global Map' menu Fixed the bug with losing the progress after starting the game after North Carolina update on MacOS Fixed the bug where the Garage slot for FEMM-37-AT remained locked in the Truck Store even though it was unlocked in the game Fixed the bug where the truck freeze with the 'Prototype Exploration Unit' trailer after it was delivered and packaged at the 'A Bad Connection' contract Fixed multiple crashes on Xbox Localization fixes
Akkor nem ment át. Zikz 612H - A masztodon. Rezvani Hercules. Western Star verdák a farkas csomagból, meg a 49X-ből. Mindet nem próbáltam közülük, csak kettőt, de azok tetszettek. Ezeket próbáltam. Ezek nincsenek benne egyik évadban sem, úgy kell külön megvenni őket, ha kellenek. Amúgy nekem a gumi csomag is tetszik. Szerintem jobbaknak tűnnek, mint a gyáriak. De az is lehet, hogy csak ez az új régió nem akkora kö****.
Át kellene menni egy másik fórumra, mert ezt itt rendesen megtolták reklámmal. Asztalin megy a blokkoló, így használható, de telefonon már esélytelen.
Konkrétan melyikekre gondolsz? És milyen téren jobbak? Gyorsan megnéztem ezt és valóban látok olyat, ami jobb, mint egy "hétköznapi" Pöllő a Tátrák. De a Brigadéros, ami fizetős kiegészítő bicaj, nálam csak azért jobb, min t a többi, mert szarrá farigcsáltam. Különben egy tizenkettő - egy tucat jármű lenne. Ki tudnám még emelni a Derry speckót és a régi új Kraz-t, amit az Aramatsu-val együtt lehet megszerezni. Meg talán az általam felderítőnek használt, amúgy semmire nem jó F750-est.
Nem gondoltam volna, hogy a DLC-s verdák ilyen jól használhatóak. Nem is értem, hogy nem DLC-be (mármint a Session DLC-k kocsijai nem DLC-s verdák) miért nem tudják így megcsinálni. Egyedül a hangjukkal nem vagyok megelégedve. Az rosszabb, mint a fordulatszámmérő. Egyre magasabb lesz a fordulat, majd visszaesik mintha váltott volna, megint nő, majd megint visszaesik, mindezt úgy, hogy nincs hova felfele váltani.
Amelyek közül, most úgy tűnik, a legjobb fizikája, az elsőnek, a Spintiresnek van...
Írta az esdévanvan is, és azzal is kampányolnak a fejlesztők is, hogy JOBB a KOMPLETT fizika abban a játékban! És ez csak egy aprócska kérdést vet fel (újfent) Ha abban a játékban ugyanazok a járművek vannak, mint ebben, akkor EZEK miért nem lettek jobbak? Jahogyazértnemklapnakpénzthakijavítjákazelcseszettmunkájukat? Hát igen. Egyszerűbb újra kiadni egy játékot... NEGYEDSZERRE!!!
"After finishing the power lines 1,2 and 3 all good as no generator is required.... However on reload of the game the generators are required at all 3 sites again."
Igen ilyesmire gondoltam. Találtam egyet (No rock & stones) amit manuálisan kell betelepíteni a játék könyvtárába de szerintem szarul csomagoltam és kifagyott betöltésnél az egész. Lényegében már mindegy, csak idegesített Yokon régióban ,hogy az aranybánya indulásához mindig ugyan azon a szar úton kell felmenni nyolcszor egymás után, megkerülve az egész mapot. De már a végénél járok ennek a feladatnak is. Szeretem amikor egy apró kövön felakad az egész szerelvény. Pedig a KOLOB 74760 bírja a strapát, mert egy 8 pakkos pótot cibálok vele.
Nnnnna, azt sem javították! Merthogy volt rá jópofa animáció, hisz találkoztunk már a napelemekkel nem is egy régióban! De itt valahogy nem sikerült... És igen. Rohadtul meg tud ijeszteni! :-)
BMWMan86! Valójában az alattomos és kevésbé alattomos sziklákra gallyakra vannak modok, De ne kérd, hogy idézzek egyet is! Ha már ikszemelben túrnék, akkor inkább a sérüléseket venném vissza, mert pindurit túl lettek lihegve. De ez már a játék eleje óta. Emlékezzünk TAJMÍRRA, ahol a sima aszfalt úton lehet összeszedni pár méteren belül egy komplett futóműkárt...
Megcsináltam az időjárás állomásokat. Az elsőhöz kellett 2 raklap napelem. Leadásnál arra számítottam, hogy megjelenik az állványon, de semmi. Aztán 2 másodperc múlva hatalmas csattanással ott terem. Volt ám káromkodás! Tiszta horror. A többinél már számítottam rá.
Üdv! Erre van egy nagyon hatásos módszer. Kilépsz a játékból, majd az aktuális gyűjtőprogramban (Steam, Epic, stb.) nyomsz egy "Eltávolítás"t.
Nem, nincs mód rá. Ki kell kerülni. Vagy nagyobb kocsi kell. A sziklák aktuális helyzete nincs rögzítve sehol. Ahogy a faágaké, gallyaké sem. Minden visszatöltésnél pont ott lesznek, ahol először voltak. Szóval nem eltakaríthatóak. Sőt, néha elég messzebb menni vagy átmenni az alagúton és visszafele ott vannak, ahol először voltak és nem ott, ahol hagytad őket.
Egy mód lehet, hogy akadnak. A régió fájljaiban kellene megkeresni a sziklákat és egyesével eltávolítani. De ehhez én nem értek.
Üdv! Van valami tipp/trükk/mod amivel el lehet tüntetni a sziklákat, kisebb köveket az útról? Az őrületbe kergetnek a sebzéssel amit okoznak ha rámegyek gyök kettővel. A legjobb amikor rámész és kijön a földből majd ötször akkora lesz és felakadsz rajta.
Még jó, hogy sok a scout-om. Az ilyen helyekre állítok egyet-egyet, aztán gyártok egy rahedlit kilépésig. Bár én nem erre gondoltam eredetileg. Úgy néztem a feladatokat, hogy az ilyen gyárak nélkül is van annyi cucc szétszórva a régióban, hogy ne kelljen villany. Kabin gyárat is találtam, amihez nem kell villany, csak anyag. Azt meg úgy néztem, hogy a közeli szellemvárosból odaszállítható.
Azt veszem észre, hogy utóbbi egy-másfél éve futószalagon gyártják, a tartalmat ehhez a játékhoz. Hogy milyen minőségben, az senkit sem érdekel. Ahogy sikerül! Ez meg azért érdekes, mert kiadják a bétát, amivel nem is nagyon szabad játszani az első héten. Amikor is kijön az első javítás. Az megint fui egy hétig és jön egy újabb tapasz. ÉS AZZAL KÉSZ IS! Természetesen nem hibátlan, de az azt leszarják! És akkor TALÁN egy hónappal később kiadnak egy javítást. Aztán megint egy hónap múlva a jön a következő béta. És így tovább.
Elmondom a hibát, hátha tényleg bennemaradt és akkor talán a lehető legkevesebb bosszúságot fogja okozni.
Amint azt már tudjuk áramot kell csiholni. Amikor az megvan, akkor azoknál a termelőegységeknél, ahova elméletileg generátor kellett, már nem fog kelleni, mert ,működnek a hálózatról. ÉS ITT JÖN A hiba: Az első kilépésig. Mert amikor visszatöltöttük, akkor már megint kellett a generátor.
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.02.12. 10:05:47
Úgy, mint az ottmaradós utánfutók? Mert, akkor tényleg hiába kapsz nyakfájást. Nem csak a generátor maradt ott a hídnál. Megcsináltam a scout-tos feladatot, amiben megkapom az új felfedező kocsit. El kellett vinni egy utánfutót is a feladathoz. Na az sem tűnt.
Olyan ügyesen kitalálták itt a feladatokat, hogy eddig még sehova nem kellett generátort vinnem gyártás miatt. Talán nem is fog kelleni.
ennek a Femmnek nem is fordul az első kereke, csak csuklóban? én nem vágom ezeket, de a kormánymű, erőátviteli rendszer mind a csuklóban tolja át a kerekekre? olyan mintha mindig fel akarna borulni fordulásnál, mert a tengelytáv meg mit-tom én 20M... mondjuk még nincs rajta semmi fejlesztésem... vki nyomja itt PS5-ön? Utoljára szerkesztette: chris0000, 2024.02.11. 10:54:29
Jöhet egy kis rontás? Ez nem titok: A régió fő feladata az erőmű és az áramhálózat felépítése - helyreállítása. Tehát... Öhhö, öhhö. :-)
A visszaút a vasgerendákkal még rosszabb volt. És épp csak duplán volt pakolva. Kétségtelen, hogy ez a leg-görényebb régió, ami a közlekedést illeti. De van benne valami, amiért mindig megbocsát neki az ember. Ott van például az a kieső pálya az ótvaros szűk átjárókkal és azzal a havas úttal, amin a reszelt játékommal is csak gyök kettővel tudtam közlekedni. Mégis megcsináltam rajta 3-4 küldetést. Mert adta magát. Attól is agyvérzést kaptam elsőre, hogy nekem kell 6 vasgerenda, négy deszka és nyolc szerviz alkatrész, csak azért, hogy tovább tudjak menni a következő pályára, de már összehoztam a pakkot. Csak még fel kellene valahogy málházni...
jah ok. :) gondoltam ha másnak is jól jön infonak... :) írtátok a hídas, generátoros feladatot... az biztos, h bug lenne? én is megcsináltam, valóban nem lehet elmozdítani onnan, de ha azt a meglévőt lehetne tovább vinni, más feladatokhoz, akkor az meg könnyű lenne... én is vettem másikat mert kellett a manuál gyártáshoz a warehousenál, metal beamre, és pont a másik híd befejezéséhez... üdv.
István figyelmeztetett korábban, hogy PTS-ben volt egy olyan dolog, hogy a feladatban generátort kellett vinni és ahol az elérte a sárga jelölőt, az ott is marad mozdíthatatlanul, mint a szikla. Most engedtem le a nagy hidat és ez még mindig megvan, nem javították. Szóval óvatosan.
Azért általában a fejlesztések helyszínén szokott lenni valami roncs. De itt még ezt is lespórolták:
A Femm egy kellemesen erős verda lenne a Kenworth után, de a csukló miatt kívülről nem igazán jó vezetni, hamar elszédülök.
Majd biztos meglesz rá a feladat. Amúgy honnan akarod vinni a generátor pótkocsit? Csak úgy kíváncsiságból kérdem. A hidat befejeztem, jó kis út volt. Csak rossz fejlesztéshez...
Ha másnak akarsz craftolni rakományt, akkor nem kér fuelt? Ez nekem új.
És most jut eszembe, hogy elfelejtettem megnézni a tréler boltban, hogy kapni e generátort...
az új north carolina regió 1-es térkép. a kics hídhoz vinni kell a semi trailert amin egy dög cat van+4 cementet+3metal beamst de csak korlátozott számban van ami egyből elérhető a sarokban. van egy villám jelü terület mellette, és arra gondoltam, h oda kell egy generátor pótkocsi? mert fuelt is kér ha magamnak akarok craftolni rakományt. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2024.02.09. 15:59:10
hi. a no energy területre egy generátort kell vinni? ha valaki nem tudja miért nem írja, h mit kell csinálni... thx.
Na jó. Ezt benéztem. Nem ez a fejlesztés adta a difit.
Elvileg áprilistól legálisan lehet 3 növényem, melyeknek levelei lelassítanak. Persze nem a leveleket kell közvetlenül megenni. Viszont így gyorsulhatnak a kocsik....
Emlékszem, hogy nem is olyan rég (Egy éve? Másfél? :-) Direkt visszavettek a motorerőkből. Meg is sértődtem! :-DDD
Azért az sem gyenge, hogy az a rohadt nagy batár nem tud felmenni egy emelkedőn. Kéne szerezni abból a cuccból, amit a fejlesztők tolnak. Hátha én is rózsaszínebben látnám, ezt a játékot!
Érdekes. Én Alaszkát szerettem. Az volt az első pályám, lehet azért. Kolába csak azért mentem, hogy összeszedjem az F750-et. De az AWD-t valahogy nem sikerült, anélkül meg nem használok semmit. Tegnap összeszedtem a Femm-et. Aztán rájöttem, hogy be kell fejeznem a hidas feladatot, amivel kb. a régiót kezdtem, mert a szigeten van a difi. Úgyhogy egy hatalmasat kerülve a Kenworth viszi a cuccot. Hogy ennek sem tudtak volna egy erősebb motort csinálni. Jó kis gép lenne, de mikor nem megy fel a földutas domboldalon, a kerekek állnak, a fogyasztás meg 20l és nem mozdul, akkor azért nem örülök. A P12-t is imádnám, ha nem lenne harmatgyenge. Bezzeg az orosz cuccok jó erősek szoktak lenni. A Tátrák, meg most ez a Zigz, amivel a Femm-et húztam.
Ez a Kola ránézésre lehetne a legbarátságtalanabb régió, de Alaszkát jobban utáltam. Valahogy itt a zord környezet ellenére is szívesebben bicajozok. A lényeg, hogy az F750 megvan! És fél napja szívok, a futóművével.
Persze, hogy MEGINT hülye vagyok!
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.02.06. 21:15:16
Azmiaz, hogy szpesőledissön? Ha a kedvenc autóm, nem kellene nekem erről tudom? Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.02.06. 20:20:50
Ebben a nyavajás régióban ez az egyedüli térkép, ami normálisan meg van csinálva. Az összes többi olyan szinten szadista, hogy nem tudom szavakkal leírni.
Van hozzá emelhető felfüggesztés. Valahol össze lehet szedni a fejlesztést. Illetve amit az egyik térképen össze tudsz szedni járgányt, azon eleve rajta van, szóval nem célszerű eladni. Sokáig csak ezért volt ez az egy. Én mindig emelt felfüggesztéssel járok, mert amúgy mindenhol elakad. Így is el szokott akadni, gyakran a semmiben az aszfaltos dimbes-dombos úton. De amúgy jól használható.