Linket nem akartál tenni? Megnéztem itt az első hozzászólót (nem tudom, hogy csak a topicra vagy az egész fórumra értetted :D) és érdekes élményben volt részem... :D
Konzolon alapesetben elég kötöttek a lehetőségek. Letölt, ikon kint, indít. Esetleg megnézheted a beállításokban, hogy mennyi helyet foglal a játék, meg a médiatartalmak. Törölheted őket. Egyéb lehetőséggel még én sem találkoztam. A mentéseket szinkronizálja a felhővel. Alapbeállítás. Kikapcsolható. PS5 esetén talán, ha a játékot átteszi valaki egy külső adathordozóra (onnan nem futtatható a játék, mert lassú), akkor, talán, PC-n hozzáférhet a fájlokhoz. De ez csak elmélet. Úgyhogy engem is érdekel, miként lehet PS5 játékok fájljaiban turkálni :))
Tehát, most a feladatban 0 darab motyót szállítottál le és már csak egyre maradt lehetőséged? És ehhez a küldetéshez kötnek egy vagy több másik küldetés?
Itt az első hozzászóló azt írja, hogy manuálisan állította vissza egy korábbi mentését! Nézz utána, hogyan működik ez. Életemben nem voltam még konzol közelében sem, de nagyon furcsállanám, ha valamilyen módon ne lehetne belepiszkálni. Egy mentés visszaállítása meg elképzelésem szerint KÖTELEZŐ elem a fejlesztők (PS5 és a játék fejlesztői egyaránt!) felé. A netem annyi okosság van. Innentől én nem tudok segíteni. Illetve annyiban, hogy ha eljutunk odáig, hogy fájlokban kotorászunk, akkor tudunk összehasonlítva a pécésekkel valamit okoskodni.
Nem tudom. Nem emlékszem a küldire. Azt sem tudom, hogy melyik régióról van szó. Meg én nem szoktam küldetés rakományt törölni. Küldetést már töröltem egy bug miatt, mert a rakománya kellett egy másikhoz. Aztán újra kértem és megint megjelent a rakomány ott, ahol korábban. Viszont korábban sosem létezett a rakomány a pályán, csak a küldetés aktiválása után. Lehet, hogy nem ez a küldetés aktiválja a helyet, hanem egy másik. Az is lehet, hogy a régióba lépéskor aktiválódik. Esetleg dobd a feladatot, menj másik régióba. Lépj ki, majd vissza, menj vissza a régióba és vedd fel ismét a feladatot. Ha ez sem oldja meg, akkor tudom még javasolni a neten való keresést, hátha járt már más is így, végső esetben pedig a snowrunner hazai fórumát, amit esetlegesen a fejlesztők is néznek. Megpróbálhatod bug-ként is bejelenteni. Egyéb ötletem nincs. Bocsi.
hi. most próbáltam egy olyat, h egy másik építményt lebontottam a 3-ból, visszavittem a warehouseba és utána újraindtottam, de csak a warehouseban 0-ázta ki a küldetést, az építményeket nem rakta vissza. így maradt a térképen 1 építmény, ami még elérhető. ez szerződéses feladat, nem task feladat, h fel kellene venni/aktíválni a helyszínen... én úgy látom, h ezt csak restartolni lehetne, ha működne a restart a játékban megfelelően... üdv.
aktívnak, aktív a küldetés, csak ez pont egy olyan cargo szerintem, amit csak így lehet megszerezni, és semmilyen warehouseban nem lesz elérhető sajnos.. a sárga jelölő se aktív körben, mert a lebontással el is tűnik, és a cargot fel is rakja a kocsira automatikusan - egy nagy fehér konténert, aminek kell egy négyhelyes plató legalább.
Mondjuk ebből a 13'320 kockából is láttam már 13'000-et. Nasebaj!
Az egy dolog, hogy az építmény nem jelenik meg. Helyszínen is voltál? Az interaktív sárga négyszög sincs ott? És esetleg ha nincs is ott, még lehet aktív... Ha ezek nem jönnek be, akkor nem túl rózsás a helyzet. Annak nézz utána, hogy a konzolon hogyan lehet a biztonsági mentést betölteni. Minden nap, amikor először elindítod a játékot (Az intervallum nem biztos. Lehet sűrűbb is.) készít a játék egy biztonsági mentést. A pécén ez nem lenne ügy. Hátha a konzolon is van ilyen.
Jó nehéz szülés volt egy ilyen frappáns megjelenési dátumot kitalálni. Én meg kínomban a sima verzióval kezdtem el két mod pályát, mert a PTS-el nem indultak el. Így majd buzergálhatom a mentést... Mondjuk egyébként sem bírtam volna ki egy hetet... Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2024.01.24. 15:55:40
hi. thx a helpet, ezt én is néztem persze, de az ég világon semmit nem csinált. gondoltam is, h egyáltalán ez a restart mire való/jó... sajnos akkor bugos lesz az a pályarész, mert hiába a restart, az egyik drill építménye, amit lebontottam, már nem jelenik meg a pályán, csak a vas szerkezet alap, amin állt. csak két építmény jelenik meg a pályán, amit le lehet bontani. üdv. #5503 megnézem este... thx. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2024.01.24. 13:53:19
Legközelebb ezt jó lenne előre jelezni. Sajna már nem streamelhető a játék, így nem tudom neked megnézni. De elméletileg úgy kell lennie, mint ahogy a videóban is látni. Esetleg dobj fel valahova egy videót vagy képet, hogy néz ki nálad. Ez nem lehet gond, a PS5 az utolsó 1 óra játékát rögzíti. Akkor is, amikor nem nyomod meg a rögzítés gombot. De képet is egyszerűen lehet csinálni.
hi. thx, h írtál.. ez PS5 verzió.. szerződéses küldetésnél nem látok semmilyen lehetőséget, az újraindításra.. ez így elég béna, mert ráadásul ez egy 3-as régió küldetés, így a többit nem is fogja feloldani, amíg ez nincs kész! üdv.
A feladatot újra lehet indítani. Arra most pontosan nem emlékszem hogyan. Vagy a felvétel helyén kell vagy, ha szerződéses, akkor ott. Viszont, ha nem a feladat adta a cuccot, akkor lehet, hogy nem lesz újra ott. Ezt le kell tesztelned. A komplett pályát nem tudom, hogyan lehet újraindítani. Ha kitörlöd, talán akkor. De lehet, hogy xml szerkesztéssel is orvosolható a probléma. Ezt majd a profi szerkesztőnknek kell megmondania. Esetleg másik megoldás, ha felteszel valamilyen csíter modot, amivel be tudod teremteni a szállítmányt.
hi. island lake-en van a drillig equipment feladat, ahol 3 equipmentet kell elszállítani a warehouseba. ezt újra lehet kezdeni, mert hiába restartolom, az egyik drilling site amit le kell bontani nem jelenik már meg? a cargot kitöröltem, mert újra akartam kezdeni. vagy ennyire sz@rul csinálták meg a játékot, és ha kitöröltem, akkor ezt meg pont nem lehet beszerezni semmilyen warwhousba? tehát nem tudom megcsinálni a feladatot? thx. üdv. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2024.01.23. 21:55:06
Nem lehet, különben át kellene nevezni a játékot Canada Truck Simulator-ra :D Amúgy épp az jutott eszembe, hogy se egy durung terepgumi, se elakadás, se csörlőzés. Az utak járhatóak, nincs mély hó, értelmetlen elakadás a telepeken, mert senki nem "gondozza" a talajt. Ha mindezeket kiszednék a játékból, akkor csak valami egyszerű szállítós Truck szimulátor lenne.
Nnnnna! Ezeket az eszközöket és ficsőröket kérem bele a játékba! Szemfülesebbek és akik visszatekernek a dejóban észrevehetik, hogy üresjáratban a pótkocsit nemes egyszerűséggel felk.ják a gépesre. És nem ám ilyen-olyan módon rögzítik! Felteszik, azt csá! Baromi szép ezt így végignézni. Bár a hölgy aki felvette nem volt a helyzet magaslatán, mert sok olyan technikai részt nem rögzített, amit azért megnéztem volna. És a másik. Most tél van. Hó és jég. Aztán jön a tavasz meg az ősz, amikor sár. Hát, nem is tudom. Szép szakma ez, de nem csinálnám!
Most megint kaptam egy kisebb fajta rohamot. Az eset súlyosságát példázza, hogy eddig észre sem vettem. Kábé akkora a jelentősége, mint az össze vissza működő fordulatszámmérőnek. A műszaki analfabetizmus mintapéldája!
Mit is látunk a dejóban? Azok a bordák (fogasléc) és a vezeték imitáció a nyereg tartószerkezetén arra enged következtetni, hogy ez egy CSÚSZTATHATÓ NYEREG Amerikában nagy divat. Főleg a háromtengelyes nyerges vontatóknál, hogy állítani lehet a nyerget előre, vagy hátra. Különböző okokból, de leginkább a vontató jó tengelyterhelése végett! Ha ezt akarták imitálni, akkor mégis mi a ferde búbánatért van keresztben???
És aztán már csak az a kérdés marad, hogy a ledobási zónákból felszedhető motyók mennyire dobják meg a játékot. Ez a bárhova kihelyezhető horgony is kettős érzelmeket vált ki belőlem. Hogy a meglévő általam nem preferált gépparkot használja az egyértelmű negatívum. Személyautót egyáltalán nem használok a hófutóban...
És vajon meddig bírnám ki, hogy essek neki az initial.pak-nak? 1-2 óra, esetleg 4-5? :-)
A pontból B-be juss el,ha nagyon egyszerűsíteni akarom....
Már rég ki is fizettem volna, ha nem ismerem ezt a bagázst. Vagy nem ők csinálják. A hófutóval i s az volt a bajom, hogy: Nnnna, már megint lehúznak. Ami persze nem lett igaz, mert elég sok örömöt és bánatot okozott. De nagyon nem akaródzott ezt sem megvenni. Most azzal vadítanak, hogy a grafika zökkenőmentesebb és jobb lett a fizika. Mármint ezt állítja a dejóban az emberünk, aki pont ugyan úgy tudja szapulni a fejlesztőket, mint akár én. Tehát, valószínűleg igaz.
Talán majd nyáron, ha nagyon olyannak találom a visszajelzések alapján.
Az is zavar kicsit, hogy a hófutóban a szállítás viszi a játékot, az expedícióban ERRŐL SZÓ SINCS!!! Hmmm. És akkor mi lesz benne a tartalom?
Nos én sem fogom elkapkodni a vásárlást....várok min.pár hónapot-évet ,míg javítják a bugokat,no meg majd lejjebb megy az ára....
Juj most nézem három féle változat lesz hozzá,rosszul kezdődik,az SR is így kezdődött.......a full-full-os 70 euró....XD. Na ezt sem fogják kapkodni.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2024.01.10. 06:38:47
És bár azt is mondhatnám, hogy tudom, hogy most mi történik a játékkal. Egészen pontosan a 12. fázissal. Merthogy múlt hétfőn nem jött frissítés a bétára. Ma sem. Lenne mit csinálniuk. Vagy ha ragaszkodnak a megszokott menethez, akkor késznek tekintik és várnak valamire, amit senki nem tud, hogy mi.
De legalább egy megjelenési dátumot felbüföghetnének!
Az első éves bérlet egészen Amúrig fed le "mindent" Ebben lehetnek DLC autók, festések, etc. Pontosan nem tudom... De tudom...
hi. van itt valaki aki a michigan, alaska, taymir regiókat lenyomta hardcore módban, vagy más régiókat?
hi. a year 1 pass, igazából mit fed le a játékban, ha a térképet nézzük? az alap játék ugye a michigannel kezdődik, aztán alaska és taymir. most 8500ft az alapjáték+year1 pass. most ezt a 3 régiót fedi le a year 1 pass, vagy más régióból is felold területeket? thx. üdv.
Szép kis válogatás! Tíz kerék meghajtás? BoTSánat! Aztán meg a Kraz. Ebben a játékban kurvára nem jön át, hogy az az autó mennyire nem ismer pardont. Amikor élőben állsz mellette, akkor minden kétséged elszáll. Érzed, hogy ha az nem megy át valamin, akkor semmi sem. A Flotillának is volt egy. Azzal sólyázták a hajókat. Egy feleakkora ember vezette mint én. Komikus volt.
Nnnna, most van vége! Összes pótkocsi és mod jármű eladva. Akkor lássam legközelebb ezt a régiót, amikor a hátam közepét! Még mindig Amúr a nyerő nálam.
Arra még kíváncsi leszek, hogy fog ez a régió menni nehéz módban. :-) Ez a kérdés akkor merült fel bennem, amikor leesett, hogy miért van több tartányos félpót elszórva a pályákon. Jajjjj. Már megint a rontás! :-D
Jocó! Hidd el, hogy van olyan, hogy csak úgy kocsikázok a pályákon, de... Ez a régió nem az én világom.
Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
Dehát ennek a kocsikázás a lényege! Ez olyan, mint a farmost azért szidni, mert mindig csak a földet kell művelni. A zacsist meg azért, mert mindig csak gyárakat kell építeni. A CoD-ban csak lövöldözni kell. Az X-ről nem is beszélve, össze-vissza, eszetlenül repked az ember. Azt jön egy frissítés és a temérdek anyag helyett elég 400 misi.... Itt legalább lesz áram. Ez tök jó. Úgyis méregdrága most. Azt, ha nem bírod, legalább lesz értelme ráhajtani a kábelre :D
Natehát! Nem tudom, hogy találtok-e bármi érdekeset benne. Az első dejóban csak hordom a fát egy darab fás küldetéshez. Ami pont olyan, mint amit micsigenhez csaptak hozzá utólag. Bárgyú, eszetlen! A másodikban a szavakat tettek követték: "Szerintem én ezt átalakítom..." És lőn... Így már "CSAK" egy nagy batár.
A végére tiszta szívemből meggyűlöltem a 12. fázist és csak leszegett fejjel idegből aprítottam a küldetéseket. Egyszerűen elegem lett a sok esztelen kocsikázásból. Csak rohangáltam ide-oda mint a levágott fejű csirke. Amellett a pályák jók. Ugyan nem változatosak, mert mind a négy kábé ugyan az. De szépek. Tetszeni fog nektek. Annyit had rontsak, (és ez tényleg rontás lesz!) hogy adok egy tippet. Mert én nem így csináltam.
Először amennyire lehet az erőműves küldetéseket és a hálózattal foglalkozzatok. MERT ÁRAM LESZ BELŐLE! TÉNYLEG!!! ;-)
Majd meglátjuk.
Vajon melyik jó képességű találta ki, hogy ez a jármű törzscsuklós legyen. Ráadásul erre a terepre. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2023.12.30. 15:42:16
1; Nem fordulsz kettőt, mert lejössz az életről. Majd mindjárt töltök fel egy K. hosszú dejót, amiből rájössz, hogy te nem akarsz kettőt fordulni. 2; Nem messze van a garázs. Azon a rövid szakaszon 1-1 járművet vontattam. Tehát az utat tulajdonképp csak egyszer jártam végig és az összes rönköt elhoztam. A garázs és fűrésztelep között mentem még egyet, vontatva a negyedik bicajt.
Ehhez meg majd sok szerencsét! Amit esetleg nem vesztek észre, hogy olyan gyengére állították a kormányerőt, hogy az autó néha arra megy, amerre ő akar! Figyeljétek a komát aki kormányozza! Szerintem én ezt átalakítom törzscsuklósból rendes kormányzásúra, ha egyáltalán hajlandó leszek beleölni MÉG energiát. Mert a következő dejóhoz is baromi sokat faragtam rajta!
Nem néztem. Képes voltál 4 kocsival odamenni?! Aramatsuval vagy fordulok kettőt és megvan a rövid és közepes rönk, vagy csak egyet megyek, de akkor mögé kötök egy közepes rönkhöz való pótot, amibe majd átpakolhatok. A hosszú rönköt meg elviszem egy Azov-val. 2 forduló. Max 3. Vanilla eszközzel. (Mondjuk a fogyasztás miatt az 1000 literes extra tartály biztos jól jön.)
Jocó! Ezt ne nézd meg! Csak daruzás. Ezt a küldetést vanilla eszközökkel 7-8 fordulóból tudtam volna megcsinálni két pályán keresztül. AZTMEGAF.SZOM! Ennyire nem szórakoztató ez a fázis! A sima áruszállítási küldetések és egyebek nem vészesek, de a rönkösek elborultak. A hétvégén szerintem ki is végzem. Frissítés már nem valószínű, hogy jön hozzá. Gondolom január második felében dobják ki.
A miérten eddig nem gondolkodtam el, de nekem nincs is vele bajom. Nem feltétele a játéknak a megfelelő daruzási pont a pótkocsin. A rönkösnél is csak azon akadtam fenn, hogy egyáltalán nincs. A kis daru valóban nem arra való, hogy félpótkocsikat emelgessünk egymásra! :-) A mókoltal sem könnyű!
Aha. MIÉRT?! (Mármint a pontokra.)
Egyszer próbáltam meg daruval (nagy) pótkocsit emelni. Nem gyári daruknak való az. A Tátra darujával is úgy kell felszenvednem a 2-es kis pótot. Bár múltkor az Azov darujával raktam ilyeneket egy kék félpótra. Az sem volt olyan egyszerű, de sikerült.
Ahogy mondani tetszik. Csak épp egybe szokott esni. Daruzni ugyanazokon a pontokon lehet. A kék félpótkocsikat daruval szoktam egymásra rakni.
A kocsikhoz és pótokhoz külön van daruzási és csörlőzési pont? Csak, mert mikor utoljára felborítottam, akkor még volt neki csörlőzési pontja. Daruzni nem szoktam pótokat. Valahogy nem áll kézre.
Azt észrevettétek, hogy a gyári közepes rönköt szállító zsámolyos pótkocsit nem lehet daruzni? Fel akartam tenni egy másik pótra,... Nem is értem! A játék eleje óta meglévő kis piros zsámolyoson is vannak daruzási pontok. A rönkös a harmadik fázissal (DLC 3) került a játékba... Szívesek korrepetálnám a fejlesztőket LOGIKÁBÓL! Baromi kíváncsi lennék, hogy milyen körülmények között dolgoznak. Lehet, hogy Jocónak van igaza. (#5464) Vagy csak korbáccsal ütik őket folyamatosan. Tényleg érthetetlen, hogy pitiáner hibákba miért futnak bele újra és újra.
Igen. Lehet olyan, amit nem fed le a kilátó. Van egy súgód ami megmondja, hogy adott területen (Régióban) hány fejlesztést találtál meg az összesből. A játékos menüje. Alul a statisztikák mutatják a küldetéseket, járműveket, fejlesztéseket. Így esetleg be tudsz nézni azokba a zugokba, ahol esetleg megbújhat. És ha végképp nem boldogulsz vele, akkor megnézheted itt. :-)
hi. nem minden upgradet mutat meg a játék, mikor felfedezi az ember az összes kilátót egy térképen? thx. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2023.12.26. 14:58:17
Csalódtam. Kijavították azt a küldetés nagy nyerges félpótot, amiről azt gondoltam, hogy direkt ilyen szívatós! Tettek rá sok-sok csörlőzési meg daruzási pontot. Javították az üres pót kergeségét. És levették a generátor tömegét 41-ről 21 tonnára. Nem számítottam erre! Kijavítottak pár küldetés hibát. Szerintem ezen a héten ki is végzem.
Köszönjük. Viszont!
És itt meg is ragadnám az alkalmat, hogy egy furcsaságot bejelentsek, csak a viszonyítás miatt. Most (Nekem most...) Hivatalosan gondolom 17:00:00-kor megjelent a PTS 28.2. Miért érdekes ez? Mert December 25.-e van Karácsony első napja. Tehát nem 22 péntek, vagy 27 szerda. Amikor minden józan gondolkodású ember várná. Miért ekkor? Mert menetrend szerint hétfőn 17 órakor KELL MEGJELENNIE! Hogy dolgozott-e valaki rajta az elmúlt két napban? Szinte kizárt, de nem lehetetlen. Hát nem tudom. Furcsán gondolkodnak az emberek mostanság.
A fogadó irodák igen rossz eséllyel adták ezt a dátumot.
Szerintem a fejlesztők valami ilyen környezetben nevelkedhettek.
Nem tudom. Illetve konkrétan tapadás nincs a fájlban. Azt én szoktam beletenni abba, amivel van kedvem bíbelődni. De nem is nagyon van agyam hozzá. Már fáradt vagyok az év végi hajtástól. A pótkocsival sem jutok dűlőre amelyik megkergült. Egyszerűen az ötmilliomodik érzékem amivel rá szoktam tapintani a hibákra felmondta a szolgálatot.
Az is bánt kicsit, hogy ugye elméletileg hétfőn kellene egy újabb javításnak jönni a bétához. Na arra nem fogadnék, hogy azt megkapom. Anélkül viszont félig meddig el vagyok akadva. Tudnám csinálni, de így nincs kedvem, hogy nem tudok logisztikázni. Szóval, kicsit reménytelen...
A rontás része az, hogy többen kiélhetik a hard mód vágyaikat ebben a fázisban, mert a nyolcadikkal ellentétben, ahol toronyiránt lehetett közlekedni, mert semmi nem állta utunkat, itt sok választásunk nincs, Hosszú-hosszú földes sáros erdei utak vannak. Mintha kifejezetten Endinek készült volna. Azt is elárulom, hogy a négy bazi nagy pályán összesen két pótkocsibolt van, amiből az egyiket nekünk kell helyrehozni. És jelen állapotában még rá is tettek egy lapáttal!!! :-) Ez NYILVÁN javítva lesz.
Van egy másik túlkapás, ami viszont SZERINTEM így marad. Van egy új termék a játékban, amiből az egyik küldetéshez négy darab kell. Gondoltam megcsinálom egy füst alatt egy másikkal, mert ez a kettő kell a harmadik feloldásához. Nagy mellénnyel odaálltam a rakodóhelyre és kikértem egyet a "kézi" rakodó területre. Emelném a daruval (MiniUS) nem jön. NNNNa! Megint egy szintezési hiba. Amikor az áru odaragad az emelvényre, mert a felső síkja alá teremtődik. (Ti ilyennel nem igazán találkoztok. Bétában ez törvényszerű!) Jó, akkor lepakolok a pótról és oda kérem. És látám, hogy megroggyan a szerelvény, amikor megjelenik. AHA! Áru kiold, daru elő, emelem és a rommá tunningolt darum, amivel a világot felemelem, épphogy fel tudta venni a pótról. Tehát nem belespawnolt a pultba, hanem olyan nehéz, hogy nagy daru kell hozzá! Megnéztem gyorsan a fájlban... Annyira nem is nehéz, mint gondoltam: Mass="2500.0" (2.5 tonna) A betonlap 3 a vasgerenda szintén 2.5 Valami nem stimmel! Azokat játszi könnyedséggel pakolászom. Akkor mégiscsak hibás!
Nahát, nahát. Kijött az éves steam-es adatgyűjtés eredménye. Az alapján idén nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal. Bár még mindig nincs annyi órám benne, mint X4-ben vagy az Elite-ben. És ez egy véges játék, nem úgy, mint a másik kettő.
Pár napja a hajódarabolót nyüstölöm. Egyrészt meglepődve és félve néztem a Focus hiányos logóját, mert az ultra nagyon széles monitor felbontására nem sikerült jól megcsinálniuk. Másrészt pont ugyanaz tapasztalható, mint a hófutónál. A logóképernyők közben jönnek az átfedésről informáló zöld és gőz ablakok. Emiatt nem tudom továbbnyomni ezeket. Ha lementek, akkor alttabbal át kell váltanom a játékra és akkor megy. Úgy látszik, ez fókuszbug. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2023.12.20. 16:59:18
Háááát, biztos sokan vitatkoznának veled. Mert ugye; Nem elég, hogy fizetsz (Vagy épp nem...) de még keresd is meg?!?! Uram bocsá' meg is javíttathatod... Szóval sajnos, vagy hálistennek a DLC bicajok ott teremnek a garázsodban. És ez igaz minden mod térképre is. Ha esetleg olyan pályán játszol, hogy direkt nehezítve vannak a körülmények... Neked meg ott figyelnek a jobbnál jobb vasak a garázsban! :-)
Caliph! Én tudom! Azért én már pénzt nem adok! És az anyukámnak is megtiltom, hogy megvegye nekem. :-)
A dejózott generátoros félpóton nem változtattak semmit. Hát, hát... Biztos ÚGY JÓ AHOGY VAN! :-)
Ezt magad is kiderítheted a garázsban. Bemész a kocsivásárlás menübe és megkeresed a kívánt bicajt.
Más: Ebben a frissítésben sorban veszik ki ezeket a sorokat: LinearDamping="2" Mi is ez? "Parts/fuel racks do add weight, but they also have an additional parameter called linear damping. Which artificially reduces traverse speed in mud and snow."
Tehát: Csökkenti a sebességet sárban és hóban. Mi a f.sznak írták egyáltalán bele? Hisz van súlya, ami befolyásolja a jármű mozgását. De az nem volt elég, mert kellett egy plusz tényező, amivel szívathatnak minket. Amúgy nem is tudtam erről. Ha most nem veszem észre a fájlok csesztetésénél, akkor sosem tudom meg! Ezentúl, ha módosítok valamit, akkor ez lesz az első amit törlök!
hi. a Land Rover Defender 90-es scoutot meglehet szerezni a játékban vagy csak DLC-ként van benne a játékban? ha igen ne írjátok le, h hol van a világban, majd én akarom megtalálni. köszi :) egyébként vannak olyan járművek amik csak DLC-ként szerepelnek a játékban? thx. üdv.
Egy fejlesztői túlkapás. Bármelyik nem megvásárolható játékbeli dedikált felépítményű nagy nyerges félpótkocsit elhúzom, bármikor, bárhova. Most szerettek volna egy PICIT nehezíteni... Azt úgy kezdték, hogy az a guriga önmagában 41 tonna. A pót cakk-pakk lehet úgy 47. De ez nem volt elég. Csak a végére tettek két csörlő pontot. Azokat sem a szélére, hanem mintha a pontokkal harmadolták volna a pót szélességét. Magyarán, ha felborul, akkor az fel van borulva!!!. Csörlővel nem lehetett talpra állítani! Darut nem is próbáltam. Lehet, hogy daruzási pontja nincs is. Mondom mi zajlik az én fejemben ilyenkor: Oké, csináltál egy háromtengelyes pótot, hogy könnyebb legyen vele dolgozni. Ezáltal jobb lett a átlépő magassága. Mert bár a hasmagasság nem emelkedett, azáltal, hogy bekerült még egy tengely, lerövidült a vontatási pont és az első tengely közötti a távolság. Ez nagyjából rém egyértelmű mindenkinek. A futóművet úgy állította be, hogy egy tengely is elbírja a súlyt. DE MIÉRT??? Akkor a mi a fisznek tettél be hármat?
És akkor még a teljesen észszerű kérdést fel sem tettük: Egy terepjáró teherautós játékba egy olyan eszköz, amit sík aszfaltozott úton is csak nagy gondoskodás árán lehet eljuttatni ából bébe. Hogy azt úgy hogy?
Némi számtologatás után... Lealkudtam 10 tonnát és picit játszottam a súlypontokkal. Ja, és egy normális felfüggesztést is kanyarítottam alá. Ennek az egésznek semmi értelme nem volt, de amikor elvállaltam ezt a feladatot, akkor elhatároztam, hogy a nehezebb úton csinálom meg. Mehettem volna komppal is, tized ennyi vesződséggel. Akkor "megöltem volna a játékot." Ezt addig gondoltam így, amíg először fel nem borultam. Akkor szembesültem azzal, amit már tudtam, mert megírták a játék fórumában, hogy nincsenek csörlőpontok. Az volt az első, hogy átraktam egy ugyanilyen formájú kéttengelyesről. Ekkor született az első dejó. De innentől nem volt megállás. Ha már belepiszkáltam... :-) Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.12.18. 06:25:11
Igen, azt észrevettem, hogy egyes dolgok halkabbak. Illetve, hogy alapvetően halk, de gondolom zavarná a film hangját, ha hangos lenne ;) A múltkor feltoltad a hangerőt.
Azt a "kamaz"t imádom. Van is belőle kettő. Pont az a jó benne, hogy olyan jól fordul. És akkor is képes fordulni, ha az eleje a levegőben van, ami gyakran előfordul a félpótoknál. Hátránya, hogy az eleje gyakran elakad a földben, aszfaltban.
Tényleg nem lenne rossz, ha mod-ot csinálnál belőle. Vagy, ha azt nem is akarsz, betehetnél egy linket a videók alá, hogy csak saját felelősségre letölthető. Épp azon gondolkodom, hogy előszedem megint a Barts-os Tátrát. Ez a régió kiakaszt. Ma kicsit játszottam. Tettem egy szép nagy kerülőt, mert elvileg így találták ki. Aha. A kerülő egy pontján az út közepén van egy rohadt nagy szikla, amit csak úgy lehet kikerülni, ha az ember a domboldalon átoldalaz. Csakhogy nincs fa az ellentétes oldalon, amibe kapaszkodhatna. Szerencsére egy tanker folt a nyergen, sok mázlival valahogy sikerült átevickélnem borulás nélkül. Bár nagyon közel álltam hozzá. Legközelebb lehet, hogy marad a sziklán közlekedés, mint elsőre.
A negyedik tengelyen "csak nálam" kormányzódnak a kerekek. Jobban fordul így. Tényleg számít, hogy nem három tengelyen fordul el a súly, hanem csak kettőn és a harmadik segít benne. Az első átalakításom volt a Mekken. És ezt minden olyan járművön megcsinálom, ahol három tengely van egymás után. A nagy hosszú orrú KAMAZ gyárilag tudja. Itt szépen látszik.
Hála istennek a felvételen alap (hangos) állapotban vannak a hangerők. (Jobban halljátok mint én!) Nálam a motor is csak jelképesen hallatszik. És minden egyéb zaj is. Lásd effektek, vagy a környezet.
A héten be sem kapcsoltam egyik játékgépem sem. De legalább a torony elkészült ma. Amurban még pár órát biztos kell furikáznom. Odébb van még a 11. fázis. Szerencsére ezen a 12-esen meg ülnek még egy darabig. Jó lenne, ha a kiadásra végeznél Amurral.
Az a hátsó kerék gyárilag is fordul vagy csak neked hála?
Téged nem idegesít daruzásnál a folyamatos vijjogás? Vagy nem hallod?
Nagyon szép "futam" volt. Az ilyeneket szeretem én is. Utoljára szerkesztette: RJoco, 2023.12.17. 15:09:56
Jocónak tettem bele rengeteg daruzást és tartalmaz némi rontást is, de próbáltam nem túl jellegzetes részeket villantani. Szóval a felfüggesztés...
A Mekk úgy kábé 4-5 tonnával nehezebb mint a tiétek. Nem sokkal, de erősebb és természetesen jobban tapad. Nálam a szállítmánynak is van tapadása, amit a fejlesztők elfelejtettek a játékba írni!
Megspórolok pár hozzászólást: - "Persze mert a szarrá módosított járművekkel könnyű!" - "Nem! De jóval könnyebb. És neked sem tiltotta meg senki, hogy megtedd!" - "De úgy nem eredeti és autentikus és és és és és..." - "...És és és kiaf.szt érdekel, ha így szórakozok jól?" :-D
Komolyra fordítva... Rohadt macerás a 12 fázis küldetés rendszere. De maguk a küldetések is. Azt már sokan tudják RONTÁS........: Hogy megint van komp. De most van értelme és haszna is. 750 petákért visz át egy öblön, amit megkerülni TIZEDSZERRE rohadt unalmas! Szóval, már vagy ötször utaztam vele.
Nincs más... De majd lesz. Csak épp azt nem tudom miért vennék egy új játékot, amikor ebben is pont ugyanígy szoktam közlekedni. Csak épp rakománnyal! :-)
Megint előre megeszed a tortát. Mire mi oda jutunk, hogy belekóstoljunk, te már azt is elfelejtetted, hogy milyen volt :(
Olyan futóművet rittyentettem "véletlenül" a MEKK-nek, hogy könnybe lábadt szemmel vigyorogva karikázok keresztbe-kasul a böhöm nagy pályákon. Nem tudom mennyi látszódik az előző dejóban, de majd biztos lesz még alkalmatok gyönyörködni benne. Az most a kedvenc bicajom.
Megfogadtam, hogy nem befolyásollak benneteket rontásokkal és ezzel nem is szegem meg. Csak egy kis érdekesség.
Sokan picsognak, hogy miért nem havas a 12. fázis. Mondjuk tényleg lehetett volna vegyes, mint a KRAZ-os Aramatsu-s régió. Az biztos így két-három óra karikázás után, hogy maga a pálya szép és jó. Összetehetik a kezüket, hogy ilyen jó pálya készítőik vannak! Szerintem az egész kócerájt ők viszik a hátukon. Nehéz is, mert sokat kell a térkép egyik végéből a másikba rohangálni. Meg is van szervezve, hogy ne lehessen logisztikázni. Ha 10 percen belül kétszer szalad ki az ember száján, hogy: "A jó, durva, édes anyátokat hempergessétek lisztbe!" Akkor elhihetitek, hogy aljasságért még mindig nem kell a szomszédba menniük! :-) Új bicajokat még nem szereztem meg. Elvagyok mint a befőtt. Nem is akarok vele karácsonyig végezni. A kanyarban sincs más elfoglaltság ehelyett. Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.12.12. 17:21:15
A dolog lényege az, hogy a program tudja, hogy milyen licenszet vásároltál, ezért nálunk minden marad a régiben, viszont az oroszoknál a CIS licensz miatt már az új kinézet és név jelenik meg, de ők is a játék ugyanazon régióiban tudják ezeket az autókat megvásárolni, mint mi.
Próbáltam fejben összerakni, hogy ez számunkra mit jelent, de nem jutottam semmire. Majd ha egyszer elindul ez a nyomorult béta, akkor remélhetőleg okosabbak leszünk. Abból a szempontból a fájlban nincs változás, hogy ugyanúgy US és NE a régió, ahol megvásárolható mindkét jármű.
Azt próbáltam, hogy átmegyek orosz régióba és megnézem, hogy megjelenik-e a hasonmásuk, de semmit sem találtam.
Amúgy honnan származik ez az információ? Van még egyéb okosság is?
Állítólag az a sztori, mivel a Ford kivonult Oroszországból, nem adja meg a licenszet erre a régióra. Ezért a CLT9000-est és F150-est lecserélték: "Ford CLT9000 and Ford F 750 are replaced by AWMG AC1610 and AWMG TX-340 trucks in Belarus, Russia, and Ukraine regions " Állítólag a kinézetük is kicsit más lett, ezért érdemes lesz megnézni. Gondolom elég lesz átírni a fájlokban a régiót.