FS22-höz tudnátok ajánlani valami jó mapot? 19-ben a Honey Dew Farms XL mapon toltam elég sokat, de sajna még nem csinálták meg 22-be. A lényeg hogy viszonylag nagy földek (de azért ne óriásiak) legyenek benne és aránylag sík terep legyen :) Az alap Elmcreek map sem rossz csak nekem egy kicsit kicsi és leginkább nagy gépekkel szeretek dolgozni :) ha tudtok valami előre is köszi :)
Igen, a mulcskészítők és a tárcsás boronák valók erre a feladatra.
Nagyon fasza a szett :D Gyönyörű az a JD traki szerintem. Nekem is van kormányom, igaz nem kuplungos egy régebbi Logitech Driving Force GT. Ezzel is lehet ügyeskedni, de azért valami komolyabb biztos jobban adná az érzést :)
Ja értem köszi,majd azért rápróbálok most akkor mit és hogy is, ja és mivel. Melyik eszköz végzi a tarló hántást ...??? mulcsozó, borona ??? Nos rég farmozok veletek együtt de nekem is bele kellett mélyednem most akkor melyik "talaj lazítót" is érdemes használni. Pl:a vetőágyhoz,...tárcsás boronát használok 10méter széleset, muszáj kellett vennem egy nagyobb trakit is hozzá mert ami nagyobb már kellenek a lóerők. Jó JD vettem mert manuálisan lehet kapcsolgatni azt a 23 sebességet előre ,meg hátra menetben is van rengeteg ,ja igen csak is kuplung pedál segítségével... Magágy előkészítéshez használt "szett"... Ezen része nagyon adja magát.....ezzel már nálam az FS eladta magát,hozzá a hangok stb.... A CVT-t (automata) annyira nem szeretem, az olyan semmilyen,persze kényelmesebb,de nekem ezek a kapcsolgatósok jobban bejönnek,a kuplung miatt is ,no meg nem csak előre és hátra menet és annyi. Még jó hogy a modok között van az az opció hogy az összkereket és az első-hátsó hajtást is lehet ki be kapcsolgatni,tök jó mikor kapar és erőlködik valami nehézségnél... Az egyiknél próbáltam kikapcsolni szántásnál az összkereket és alig akarta vinni az ekét,lassulni kezdett.....
Ahogy nézem, a mostani résznél a metán modolások lesz az egyik fő szál, igaz még egy normális faaprítóval nem találkoztam, mert mindegyik kib@... a fát amit bele rakok, mint egy csúzli.
Igazából a játékban annyi féle "talajlazitó" van, az isten se tudja melyik a nyerő, de sztm a kukorica tarlóra gondoltak.
Azt tudja valaki hogy az az opció "tarlós talaj művelés" a játékban mit is jelent vagy hogy jön képbe mikor miért kell vagy van egyáltalán???? Most lettem rá figyelmes hogy legfelül szürkés-zöldes színnel van jelölve és ez van oda írva elé amit fentebb írtam... Tarlós talajművelés Amúgy most már tényleg van értelme ennek a sok féle gépnek eszköznek ,egy részét kell is használni.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.12.21. 19:19:22
Én egy olyan bordő emeletes-pincés raktár épületet töröltem, mivel megsérült alatta a talaj egy birkakarám lerakásakor. Egy nagy lyuk maradt helyette a térképen, azt meg a tereprendezővel eltüntettem és átfestettem. Más épületet még nem próbáltam. Ez az épület a birtokomon belül volt.
furi kérdés lesz lehet e olyan modot eszkábálni ahol saját manufaktúra logot tehetsz ki épületre vagy vontatmányra neagy isten trakrorra? olyat már találtam amibe saját hírdetőtáblát kreálhatsz bár kicsit túl nagynak érzem a táblát magát.Billboards By DTAP v1.0 FS22
őő ez vagy egy hasonló verziója nálam kiszúrt velem amint hozzákötöttem a rögzítőket fura táncba kezdett :) de meglesem hátha Utoljára szerkesztette: RoboKutya78, 2021.12.21. 11:26:11
#22966 Fliegl DPW 180 Nem biztos, hogy működik, nálam tegnapelött még szedte, azért van javítanivaló rajta a frissitésen kivűl.
srácok valaki tud esetleg autoloados bálaszedőt a strautmannSEK802 használom minden egyéb másra de bálaszedésre még nm tudtam rávenni az 1.2 höz kijött javított verziót használom.
Na most megnéztem és utána jártam a rejtélynek.... Francia (alap) térképről van szó.... Vagy bugos vagy ez ilyen ,nem mindegyiket lehet törölni.... Van olyan ami egyedi felépítésű gyár talán azért nem lehet törölni ,van amelyik nem annyira egyedi mégsem engedi pl a sajt üzemet,de a pékség is egyedi mégis engedné... Így nem tudom...igazából csak a biomassza erőmű lett volna az amit szerettem volna ,ott mint írtam fel is dobja a lehetőséget csak nincs az az opció hogy törlés ahogy a fűrész üzemnél se.... Mindegy hogy a terület a tiéd vagy sem ,sok gyár nem is képezi a terület részét....nem kékül be ahogy az egyéb épületek sem. Mondjuk nekem tetszik összességében a térkép ahogy van,nincs különösebb gondom vele,nem véletlen hogy nem az amcsit tolom az a 19-nél sem jött be igazán.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.12.20. 18:14:57
"Azokon a területeken, amit megvettél szabadon lehet törölni a cuccokat. Én is töröltem egy alapértelmezett épületet, mert nem tetszett." Melyiken mit töröltél így kivi vagyok....??? Igaz nem is próbáltam mást mint azt amit itt alább írok... De ezt megvenni sem lehetett... csak a földet körülötte...furi... Én olyan sokat most nem várok hogy garázsokra is teljen ,mert addigra simán bele is unnék a játékba....így meg szépen van olyan helyük amit én és ahogy szeretnék...
Letörölni mint mindig azokat amik a térképen előre ott vannak elhelyezve csak GE-vel..... Mikor rámentem ,már azt hittem lehet mert feldobta az ablakot de törlés gomb nem volt a biomassza erőműben Én is töröltem volna az alap biomassza hőerőművet a Francia pályáról mert csak a helyet foglalja.....mert nem lehet segítőt oda küldeni...valami bug lehet,de mind egy mellé szépen felhúztam egy müzli gyárat és a mellé egy szép garázst...,hogy az arra tartózkodó gépeinek is legyen garázs...szépen megy is oda a gyárba a segítő és vissza is..... Most már az összes lerakott dolgomat leellenőrzöm ,hogy később ne legyen velük gondom.... Mondjuk az állat istállókhoz nincs opció a listában hogy oda is szállítson valamit.csak arra hogy a hig és a szerves trágyát elhurcolja a BGA-ba,vagy egy másik helyre ami a listában van ,de etetés miatt csak úgy lehet oda küldeni ha kijelölöd ,igaz ez sem rossz opció,hogy bárhova a kijelölt helyre küldhetsz bármit ... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.12.20. 17:29:28
Van egy ilyen mod még nem próbáltam, de hátha ez segít ebben.
hát nemtom,alap farmon lehet,de amit megvettem fent a bal felső sarokban elm creekben azt nem engedte...ha majd ha legközelebb oda jutok újra próbálkozom
Azokon a területeken, amit megvettél szabadon lehet törölni a cuccokat. Én is töröltem egy alapértelmezett épületet, mert nem tetszett.
Sok játékosnál látom, hogy gyönyörűen berendezett farmokon dolgoznak... nálam még szabad ég alatt alszanak a gépek... nincs pénz szinre :)
nemtom irtátok e már,de kijött az autodrive. automatikusan fel tudja ismerni az alap térképeken lévő úthálózatot,de azért van amit újra kell csinálni. belekezdtem elm creekbe,bal felső sarokban telepedtem le,oda mondjuk nem tud felmenni,pedig az úthálózat is megvan,illetve sokszor nekiindul a térkép szélének is. inkább reseteltem és megcsináltam a saját úthálózatot. aztán majd bővítem,egyelőre shop-farm-viztöltő hely-farm siló négyes van beállítva,meg a farmon belül az utak... a beépített segitős cucc is jó,de itt ha megvan az úthálózat,nekem gyorsabb elinditani bármit is..és képes arató kombájnt is üríteni elvileg(kombájnból átrakóba,átrakó pótra,pót a silóhoz és vissza körfrgásra is képes ),legalábbis a 19es képes volt. majd próbálgatom
arra van valami mod,hogy a térképen előre elhelyezett épületeket le tudjam dózerolni? mert ahova költöztem van pl farm ház,de nincs alvás gomb hozzá . meg van pár fölös nagy épület ami a helyet foglalja de nem lehet pl gépet tárolni benne stb,ezek helyére raknék saját beállókat pl . építő módban nem lehet letakaritani. Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.12.20. 10:00:43
#22951 Ja ja no problem... Látod gondoltad hogy ki akarom próbálni ,de aztán hagytam ,így is eléggé szerte ágazó az irányítás ... Én a gyári segítőt már eléggé jól leteszteltem és kiismertem ,sokkal alább írtam is róla . Ha picit is rendbe rakják a készítők nagyon baba lesz. Már most is megcsinál olyan útvonalakat hogy csak nézek ,sokszor meg "saját lábában elbotlik".... Most hogy a gyárakat rakom le tesztelnem kell hogy merre is van az útvonala és nagyon nem mindegy hogy egy lerakott gyárat hogy helyezed el ,de imádom ezen részér tesztelni jól elbohóckodom vele.... az utóbbi pár nap erről szólt és szól...azért tök jó mikor egy terményt elviszel a gyáradba és vissza is jön ,ha jó a menet csinálja míg ki nem fogy... de itt jönnek a gondok ,mert a közlekedés AI az botrányos ebben a formában,no meg az útvonalak amik a gyári térkép objektumokból állnak helyenként rosszak,na van még mit csiszolni rajt a készítőknek... remélem azért minél előbb erre is kerítenek sort....
Jó a megközelítés és a folyamatok amiket leírtál ,hasznosak... Gondolom azt tudod ha vetéssel együtt műtrágyázol egy folyamatban letudod....vannak olyan vetőgépek amik ezt tudják... Plusz ezek a vető gépek megspórolják a külön kultizást is mert közvetlen vethetők velük... Igaz ahogy írva vagyon a gyomok gyorsabban nőnek ,de az is egyfajta elfoglaltság lepermetezni őket én szerettem mindig igaz itt azt írja ha permetezed büntivel jár a terméshozam tekintetében....így az elején kapálni kell... Van mod aminek segítségével soha nem kel figyelni meddig is permeteztél vagy szórtad a műtrágyát mert a szélességét mutatja,hol mész nyilván vissza tudsz menni véletlen a kész területre ,de a belső nagy térlép megmutatja merre jársz.... A kövekre vannak gyárak amik hasznosítják készítenek belőle valamit . Én speciel ezért is szedem őket... Sok minden folyamatot le elehet egyszerűsíteni akár kikapcsolni ,no meg másként csinálni egy a lényeg a végeredmény.....ahogy írtad is a 100% plusz hozam... Nem véletlen csinálták meg így ahogy azért a valóságban is sokszor hozzá kel nyúlni a földhöz vetés után aratásig... többszöri gyomirtózás, műtrágyázás... nyilván itt hagytak lehetőséget több féle megoldásra is ez csak játék elvégre... Én amit lehet előállítok magam gyárak segítségével igaz ezek modok de szeretek velük foglalatoskodni... Azért szerencsére ezt az akadémiát bele tették így sok mindenre fény derül...már ami ezen részén is kész van,így 1 hónappal a megjelenés után....ez i csak félkész mint a játék ,jó az annyira nem de sok a hiányosság probléma....
#22954 A GPS mellett ezt is használhatod, "Enhanced Vehicle" nem kell ingame megvenni, plusz HUD a jobb sarokban hasznos infokkal, nekem jobban fekszik az írányitása.
The HUD displays: - Damage values in% for the driven machine and all its attachments. - Fuel level for diesel / AdBlue / electric / methane and current fuel consumption. - Current status of differential lock and 4WD mode. - Current engine speed and temperature. - The current weight of the driven vehicle and the total weight with all its accessories and weights.
In multiplayer, all clients except the host will not display fuel consumption, engine temperature and weight correctly due to GIANTS Engine crash.
ATTENTION: the mod is under development. This is a developer version - it may contain bugs.
Below is a list of control buttons: - Ctrl + End - fix the direction of movement; - Shift + End - previous direction of movement; - Ctrl + Home - rotate and fix the direction (180 °); - Ctrl + PageUp and Ctrl + PageDown - change direction by 45 °; - Shift + PageUp and Shift + PageDown - change direction by 1 °; - Ctrl + Shift + PageUp and Ctrl + Shift + PageDown - change direction by 22.5 °; - Ctrl + Num 7 - enable / disable the differential on the front axle; - Ctrl + Num 8 - connect / disconnect the differential on the rear axle; - Ctrl + Num 9 - switch the mode of full (4WD) / not all-wheel drive (2WD); - Ctrl + Num / - reset the interface on errors or after changing the mod interface settings; - Ctrl + Num * - reload XML file when to display changes without reloading the game; - Shift + Home - disable / enable information display (Damage and fuel).
Arra figyelj, hogy amikor rögzited az irányt nagyjából egyenesben legyen a traki+vontatmány, ha elcsúszás van akkor Shift+Home kikapcsolod, majd ua bekapcsolod, utána jó szokott lenni. Utoljára szerkesztette: dimre, 2021.12.19. 16:52:48
Hawkie: guidance steering pont erre is való. meg kell venni a trakira a gps szerkezetet,aztán használható is. még kormányoz is ha lusta vagy :)
Tökéletesen megértem ezt a megközelítést. Én úgy okoskodtam, hogy abban az időszakban elég munka van ahhoz egyébként is, hogy egy-két helper elszórakozzon a szántással, a munkaköltséget pedig remélhetőleg fedezi az így elért hozamnövekedés, a gyomirtó-vásárlás hiánya, a gyomirtó által okozott hozam-csökkenés ("this is the most expensive option, as herbicide creates additional expenses and comes with a yield penalty for applying chemicals to your crops") és potenciálisan a termény letiprása. Ha ott tartanék, hogy nagy-b*szom tábláim lennének, valószínűleg kombinált vetőgépeket és gyomirtót használnék. Egyelőre még így fekszik nekem. :)
Van olyan mod, ami megmutatja, hogy milyen széles lesz mondjuk a szántás, a mészszórás, permetezés? Tehát húz bal és jobb oldalt egy egyenes vonalat elöre az utánfutó szélességében? Nem tudom, érthetö voltam-e. Most jelenleg az a problémám, hogy nem mindig fordulok tökéletesen, így elég sok helyen fedésbe kerül a föld mondjuk mészszórásnál vagy permetezésnél, ami meg kicsit pazarlás. Nem kerül olyan sokba a mész vagy ilyesmi, de akkor is. :)
lepermetezni a gyomokat gyorsabb egy 20 (vagy nagyobb) méteres permetezővel,mint 5 fejes ekékkel felszántani mindent :) szerintem. én a szántást és a köveket kapcsoltam ki :)
A gyomokhoz annyit tudok hozzászólni, hogy a szántás minden esetben kiiktatja a gyomokat az arra vonatkozó termelési ciklusban. Esetemben ezért (jelenleg) így néz ki a folyamat rögtön betakarítás után:
- (opcionális / kedvem szerint) Mulcsozóval átrongyolok/rongyoltatok AI-jal a táblán, ha látható maradvány van rajta (fejből mondom, de azt hiszem, pl. repce után nem szoktam, de búza, napraforgó stb. után igen). Tudtommal nem okoz valami rohadt nagy hozamnövekedést, lehet, hogy még az amortizációt sem hozza be, de legalább a szerszám maga technikailag olcsó. - Műtrágyázom egyszer. Ebben a fázisban jól látható, hogy meddig ér el a szórás, és kényelmes/problémamentes az üres mezőn végigbóklászni. - Felszántom a francba az egészet. Elvileg erre csak olyan növényeknél kellene sort keríteni, mint a burgonya/cukorrépa, illetve - amennyiben az options-ben ez be van kapcsolva? - időszakosan, egyébként elég a kultivátor, de én mégis mindig szántok egyszerűen azért, mert ez megspórolja nekem a gyomlálót/gyomirtót, a gyom pedig azért már szignifikáns termésátlag-romlást okoz. Ráadásul emlékeim szerint a szántás maga +15%-ot hoz bónuszként eeeelvileg. - Ezután szórom a meszet, ha szükséges. - Megy rá a vetéságy-előkészítés valami kultivátorral, boronával, az angol nyelvű egy rakás kategóriát megkülönböztet (lásd itt), amit a magyar mind csak "talajlazítónak" nevez, úgyhogy a jó ég a megmondhatója, pontosan mivel, vagy mi a helyes terminus technicus. Lényeg, hogy a térképen most már "vetőágy"-at lássak. - Mivel az eke/talajlazító felhúzza a köveket, itt lehetne kőszedni (bizonyos "talajlazító" típusok nem nagyon köveznek vagy eleve vissza is nyomják a föld alá azokat), de ezt én kikapcsoltam options-ben. Egy reddit-es hozzászóló kibányászta, hogy a járművek két állapotjelzővel rendelkeznek, "damage" (tkp. mechanikai amortizáció) és "wear" (tkp. a festés állapota). Utóbbi nem befolyásolja az előzőt, és - dobpergés - úgy néz ki, hogy a kövek csak a "wear"-t húzzák, nem a "damage"-t. Szóval nemhogy nem megtérülő dolog a kövekkel szarakodni, még csak nincs is különösebb érdemi játékmechanikai motiváció sem hozzá. Lepattog a festés az ekéről, na bumm. (- Észrevettem, hogy bár elvileg a trágyázáshoz "két különböző növekedési fázis" szükséges, ha a fentieket követően pl. meszezés után másodjára is rámegyek a földre trágyával, probléma nélkül megkapja a tábla a 100%-ot erre, de rendszerint mégis inkább...) - ...a vetéssel folytatom. - Kedvem függvényében a vetés után közvetlenül végigmegyek a táblán hengerrel. - Végül kiszórom a második részlet trágyát. Be van kapcsolva nálam a "crop destruction", és bár úgy vettem észre, hogy egy adott növekedési szintig még büntetlenül be lehet menni a táblába a traktorral (illetve egy ideig kimondottan tartottam egy kisebb teljesítményű traktort vékony kerekekkel szerelve, elsősorban már növekvő termény permetezésre, hogy minél kevesebb legyen letaposva), szeretem ezt még rögtön az első növekedési fázis előtt letudni. Ezt követően aratásig már nem kell hozzányúlnom a mezőhöz.
Ettől eltekintve úgy tudom, hogy a "gyomszedő/kapa" eszközök csak egy adott "gyomossági mértékig" használhatóak (az akadémia foglalkozik a kérdéssel ugyan, de cseszik konkrét értéket írni), utána már csak a gyomirtó marad. Arra, hogy mennyire gyomosodik egy tábla, még a konkrét talajlazító-típusnak is befolyása van (lásd a képeken a "weeds"-et ). De ismétlem, én ráálltam arra, hogy minden ciklusban szántok, és rövidre zárom a problémát. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2021.12.19. 15:37:01
#22950 Amikor rátaláltam, tudtam vagy annyira kocka, hogy kipróbálod , a három monitort jól kiegészítené egy tablet (ne sértödj meg, poén). Pár évvel ezelőtt más stilusú játéknál volt hasonló megoldás, az is, ez is sztm jó alternatíva "kockáknak", és igen kell egy vágódeszka méretű tablet ha kényelmesen akarsz írányitgatni. A valóságban is kell kb. egy nap egy új gépen a kalibráláshoz, hogy csak egy gombnyomás legyen egy folyamat. Van már AutoDrive is, hála a készítőnek, nálam erre épült az egész gazdaság, az ide-oda szállítgatással stb. nem kell időt pazarolnom, csak először meg kell csinálnom az útvonalakat, aztán csak egy gombnyomás. Valószínű precizebb mintha a gyári segítőre biznám a dolgot, még nem teszteltem átfogóan, de emlékszem régen a BGA-t is etette folyamatosan, szóval elég jól dolgozott helyettem. Voltak hibái, de egyszemélyes játékban nagyon jól segített egy komplex gazdaság mükődésében, mintha multiban játszanál. Ami még nagyon jól jönne az a "Follow Me", csak sajna az angolok bezárták az oldalt, nem tudom ki csinálta anno ezt a modot, de remélem hamarosan valaki újraéleszti. Aki esetleg játszik Erlengrat térképen, egy komplex útvonalhálozat AutoDriveval Utoljára szerkesztette: dimre, 2021.12.19. 14:25:52
Ezzel csak egy gond van,kell egy külön külső app,amit futtatni kell közbe állandóan egy tablet vagy telo,de az eléggé kicsi . Ja és ha ezt a fullos verziót akarod fizetős. Már ott álltam a kapuban hogy kipróbálom ,ment is a párosítás stb ,de akkor fizetés na az nem ment ,na nem a pénz miatt mert nem akkora összeg ,de valahogy nem akart össze jönni. De nem bánom ,tabletem nincs ,nekem a teló kicsi ,no meg ezzel nem kínzom feleslegesen se a telót se magam. Ami mod GPS van a játékban nekem ,igazából nem GPS ,mert más egyéb számomra fontos dolgokat is megváltoztat vagyis be lehet állítani elég bőven. Így is közel 60 beállítás gomb kar stb ,van a fejemben mit mire kell használni,ezzel már amúgy sincs kedvem szórakozni. Nem mondom jó annak aki így tolja,de azért ennyire nem komoly a játék...ettől sem lesz az,hogy még erre külön áldozzak, és ezt babráljam a játék közbe ... Így is van 3x 27" monitor 4 külön vezérlő...nekem bőven elég....van mit nyomkodni még ha az nem is érintő képernyő Mellesleg a Valós életben nem így működik az irányítás ... Van egy nagy gazda ismerősöm vele szoktam beszélgetni közbe ha erre jár és ráér..... Igazából a gépben majd hogy egy "gombra" rábök a gép paneljén és csak felügyeli a folyamatokat. Nyilván először beállítja a paramétereket ,de ennyi tökölés nincs ,,,a munka rovására menne... A sofőr-pilóta csak felügyeli a folyamatokat és ha gond van leállítja a gépet ,ha pl, az éjjel egy fát döntött ki a szél a földre vagy valami nem várt akadályba ütközne a gép.... Ennyit nem vesződik a kapcsolgatásokkal,tudom mert megkérdeztem és láttam...
#22945 Köszi megtaláltam kikapcsolta..... A gyomokhoz nem tudok hozzá szólni...ez is majd kiderül ...ki kell próbálni... Mi vagyunk a tesztelők...azért alkalmaz a Giants...XD
A kérdőjeles ikont ki lehet kapcsolni a beállításokban. "információs trigger" néven van. Nekem a talajelőkészítés sorrendje már a patch elött is homályos volt. Most egy picit talán letisztult. Hengerezni valóban vetés után kell. A field infó kiegészült a bónusz %-al is. (lehet az addon csinálja?) 90%-nál nem sikerült feljebb vinni. Lehet ez a max, vagy kimaradt valami. A gyomokat, ha nem akarok vegyszerezni, mikor kell kapálni? Ha akkor próbálom, amikor kikeltek a növények, csak megritkítja a gyomokat. Lehet, hogy rögtön vetés után?
Azért ezekről a dolgokról min.egy leírás kellet volna a játékon belülre,mert ami van az egy nagy ló@sz. Az előző részekben legalább volt valami tutorial feladatféle több is a játékban ,na nem mintha anélkül azt a faék egyszerű feladatokat nem tudtuk volna megcsinálni. De most hogy ennyire összetett lett kellett volna valami ,ne úgy keljen össze ollózni innen onnan hogy akkor mi is van. Ja erre sem volt elég idő....nem véletlen most került bele ez az új felület is a kövekről gyomokról.... Azt meg aztán végkép nem értem ezt a súgó ikonos kérdőjeles akármi most minek is rakták bele. Ettől még mindenki megtudta nézni a menüben azt a kevés infót amit bele írtak mindenről..... Ja tessék raktunk bele ilyet is igaz teljesen értelmetlen és felesleges.... Gondolom majd fél év múlva lesz hozzá minden ilyen és ehhez hasonló dolog....mikor már csak az nem fogja tudni a meneteket aki épp akkor vette meg.... Nem fél év alatt kellett volna össze lapátolni a játékot,most aztán tényleg volt rá idő....de nem itt a sok paraszt vegye meg majd beta tesztelje jó pénzért....
Én is így tudom, hogy a sztenderd (nem a fű-)henger közvetlenül a vetés után kerül bevetésre, mivel megtömöríti egy kicsit a bevetett talajt. Úgy rémlik, +5% hozamnövekedés.
Ahogy korábban @Frezer@ kollégával értekeztünk erről,mi is keressük a kihívást én is de már nem minden áron,azért jól akarunk szórakozni közbe..... Persze mindenkinek más más ami most bejön ,én annyira már nem csipáznám ha csak a negyedét fűből le kellene vágnom egyszerre de még több részletben sem. Én most azt tolom amit évekig ilyen olyan okokból kihagytam... Ez a szántás igazi ekével. Legtöbbször átalakított kulti azt csók,most is letöltöttem a modok közül de nem használom.... ,de hogy ilyen nekem tetszetős lett a szántás és az összes talaj művelés más értelmet nyert ,nagyon elvagyok vele ,. Ki nem adnám a szántást segédnek. A kultival ha épp nem érek rá futkorásszon ,no meg a kőszedővel. Így most hogy a gyárakra is kell figyelni, ha beindul az állattartás is ott is van munka,a sokrétű talajmunka miatt van dolog rendesen és változatos is. A 19-ben nyírtam én annyi füvet hogy bőven elég volt... Itt is fogok majd ha kell nyilván ,de azért 1 földnél többet nem fogok beültetni az tuti ,mivel a földszélén levőt is le kell valakinek vágnia... Én a gyári mapot is ami nekem kellett saját igényeimre formáltam, tovább annyira ezen része nem hoz lázba ,nem komplett mapot akarok napokig, sőt...építgetni hanem tolni a gazdaságot.... A kifagyások elkerülése érdekében érdemes időközönként benézni a log fájlba és kipucolni az ERROR-t okozó modokat , már 1.5 GB modom van ,de kifagyni még nem fagyot ...eddig a játék.
Láttátok az új mapot a modhubon, nincs rajta semmi, sk-ban kell saját igényeidre formálni, igazi túlélős kihívás. (Kicsit elkapott a láz, egész éjjel nyomtam, fél országnyi területen levágtam a fűvet plusz báláztam, elszállítottam, meg amire épp szükség volt. Megy ez mint az ágybasz@rás, a hibák ellenére, bár ma nem volt egyse, tegnap kétszer lefagyott a gyári big-bag zsákkampó a homlokrakodón volt a ludas.)
Ja akkor majd úgy csinálom vetés után ,majd kiderül mire is mentem vele... Benn van a nevében hogy magágy előkészítés....vagy rosszul van fordítva ,vagy mi értelmezzük másként mint a készítők vagy a tök tudja....
láttam a héten olyan vidit hogy a vetés után hengerezett és kicsit nagyobb hozamot hozott össze mint vetés előtt... nem értem miért vetés után kéne, amikor kultizás után a henger visszatolja a kis köveket a földbe,szal a logika szerint is vetés előtt kéne...azátn meg...
Vetés előtt lehengereztem vagyis magágy előkészítés megvolt de most hogy kikelt a termény az új diagram kép alapján azt írja hengerezést igényel....nem tudom most mi van. Kivi leszek a köv. földnél amit most szántok vetek majd akkor is mi lesz. Amúgy jó ez az új opció hogy látni ezeket is kövek gyomok milyen állapotban vannak . Na meg ha földön állsz is mutat pár dolgot. Százalékban mennyi pluszt kapsz a terményért...ha mindent megcsinálsz.... Azért most már ha megcsinál mindent az ember eléggé összetett a földmunka..... Alakul ez csak szokás szerint nyögve nyelősen ráérősen amolyan Giannts módra...
Az inputBinding xml tartalmazza a vezérlő beállításokat ezt szoktam mindenestől áttenni update után,a régit törölni ezt a helyére. Ja kövekből most kijutott....
Ugye az új verzió mutatja a köveket a térképen is... hihetetlen mennyiségű van! A valóságban 1-2 tanyahelyen előfordul kő, törött tégla, de ami itt van az igencsak durva! Én az életben soha nem láttam szántón ennyi követ sehol. Lehet a sziklás hegységet vették alapul :) Az irányítás mentéséhez melyik fájlt kell elmenteni?
Nálam 18 óra kellett mire letöltötte.... Az első benyomások.... Mivel direkt nem mod mapon tolom,na meg a gyári francia nekem bejön,így a mapon történt minden nemű változás fák bokrok épületek talaj változtatás ,megmaradt.... A gyárak is működnek már amik eddig is mentek a többi modot és egyebet majd csak úgyis idővel derülnek ki ha már termelnek ,no meg gondolom sokra lesz javítás. A eddigi modokból ami szembe tűnt hogy a fogyasztás növelő nem műkszik (nem csoda),de szerencsére most raktak a játékba opcionálisan még magasabb beállítást így már azért karcolja a realizmust. Kaptunk két plusz ikont a ház mellé ,nem tudom ez kinek hiányzott,engem kifejezetten zavar,de gondolom aki nem vezérlőkkel játszik ,vagy nem tudom... annak kellet... A kézi váltó kiosztását átvariálták ,fura is volt az eddigi,így azért már jobb,igazából lényegében nem változott csak megcserélődtek a kapcsolási beállítások. Apropó vezérlő beállítások. Aki rég tolja az FS az tudja hogy minden update felül írja a régit így ha nincs meg a mentett előző akkor bizony besz@ptad.... Én már készültem rá így bemásoltam az eredeti helyére és minden ment a régiben....de azért annyira mégsem ... Tegnap olvastam a Giants fórumon hogy előtte át kell írni egy értéket hogy ez így működjön is......így 1 perc alatt ez is meg volt ... Azért 60 vagy több beállítást újra bekonfogolni ...nem kis feladat lett volna.... kb. a hajam téptem volna ha ezt meg kell megint tennem... Pár apró mod majd lehet nem műkszik ,de az eddigiek amiket használtam pár apróbbat kivéve mennek ,persze mindet nem próbáltam végig ,majd menet közbe úgy is kiderül...igazából nem is csoda ekkora update után.... Most nem megyek bele mik lettek "jobbak" mert ezeknek alapból működni kellett volna és így kellett volna kiadni a játékot... Bug még most is akad benne,tuti,de a tavaszra csak elfogynak ahogy a 19-nél is így ment... A kövek valahogy megszaporodtak ott ahol eddig is volt kb a duplájára,valamit olvastam is a fórumon róla ,de mindegy mert van mod-gyár ami feldolgozza és átalakítja ,így haszonra lesz ha több jön össze belőle. Még a fő új opció az idő gyorsítás is bekerült opcionálisan akár a 3x-ra növelhetőa 120x,nem is értettem eddig ez miért nem volt... Mert ugye a mod "idő nagyon gyorsító" az csak az időt rakja előbbre ,de közbe a gyárakban nem lesz gyorsabb a termelés ,asszem még a növények sem fejlődnek gyorsabban ennek a modnak a segítségével ,de erre most nem vennék mérget @Dimre@ a növények elszáradását kivették ,de ahogy előttem írták gondom ha a seasonst kikapcsolod akkor az is megszűnik elszáradni.
A steam-es gyorsan frissített, szinte észre sem vettem :) A durva talajon a gép rendesen dobál, és hangja is lett... király! Igazán idegesítő, hogy elszarták az irányítási beállításokat. Jó sokat kínlódtam, mire jó lett, most csinálhatom újra :)
Na délután 1 óra óta mostanra sikerült lefrissíteni a játékot :D Jee.
hát ha kikapcsolod a seasons módot,akkor valszeg az is megszűnik.,illetve van pause módja is...ha nem érsz oda időben,változtass a játék sebességén,még 1x alá is lehet állítani
amcsi mapokat szeretem,de mégis az európain kezdtem...nem veszi be a gyomrom az amcsi map közepén az a kurvanagy autópályát :) kemény 2 órám van még csak benne,sztem jövő hétre nem is lesz több. eddig tettszik. hétvégén behúzom steamre Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.12.16. 20:25:57
Egy kérdés, nővények elszáradását ki lehet kapcsolni vagy nincs opció? A menüben kerestem, átnéztem, de lehet vakegér vagyok, mert nem találtam vagy átsiklottam felette.
Nekem egy perc alatt frissitette a steam, még du. Nem nagyon ölte meg a modokat, csak egy-két apróság van, nálam plussz a modtérkép, azt kitakarította a patch, eltüntek a fák és még ki tudja mi. A shaderekben kell átírni egy szót ill. egy-két shadert egy az egyben kicserélni, de már nincs hozzá türelmem, majd a készítő updateli. Én nem nagyon birom a gyári térképeket olyan "kockák" mint maguk a németek, mondjuk a mod is sváb de ez van, és nem is rossz, igaz már elég régen konvertálgatják részről-részre (Papenburg).
Aha, hagytam a fenébe, mert megállt, lassú volt aztán kidobott 2x is, amikor legutóbb próbáltam el sem indult :D Megvárom amíg csökkent a terhelés.
4x próbáltam aztán feladtam. Eddig egy panaszt láttam Facen egy trakinak a teljes belső tere korom fekete. Meg kívül pár része. Lesznek finomságok azt hiszem.
A fórumon már írták hogy nem fog működni egy csomó mod a javítás miatt,gondolom ez sem ,de csak találgatás nem tudom,még 1 nap mire lecsorog ez a retek javítás....nem mint ha vigasztalna nem csak nekem ilyen lassú.....13 Gb-ot ilyen lassan még az életben nem töltöttem le Még jó hogy mellette lehet tolni...már kezdtem megijedni indulásnál a felugró ablak miatt ,persze telepíteni akarta a nagy semmit ami még 1 nap mire lejön...
Így kellett volna alapból kiadni a játékot.... De ahogy olvastam a listát lesz még nem 1 javítás.... Mert sok olyannal buggal találkoztam amit nem említenek..... Az AI szállításos dologról nagy a csend,gondolom most az "égetően" sürgőseket kitolták.... Az meg aztán hogy egy csomó gépet eszközt kaptunk pluszba ...vicccccc kategória.....nem lettek kész vele -vagy hogy megint lehessen verni magukat....szerintem mindkettő megállja a helyét..... Mondjuk a letöltési sebesség (igaz gyenge a netem) de ennyire nem ...botrányos........talán ma még lecsorog.... Utoljára szerkesztette: eta32, 2021.12.16. 12:35:58
Én is szidom többször az AI. De azért annyira nem rossz ha ezen részét nézem, mármint a szállítósat. Persze sokat kell még finomítani ,rajt és gondolom lesz is ,legalább is ígérték... Itt egy vidi amit készítettem. Nem oly éles mert a nagy felbontás miatt csak így veszi fel ,meg konvertáltam is,de a lényeg remélem látható. Vizet visz az AI az egyik "mész gyárba" ott le is rakja és ha kötegelésre állítom be jön is vissza. De ez így még nem lenne akkora durranás ....nézzétek meg az útvonalat... Teljes egyedi és saját készítésű lerakott objektumok gyárak között egyedi utakon és fák között.... Én is csak lestem hogy azért ilyet is tud. Persze néha az egyenes főúton is elakad, de itt nagyon is tette a dolgát. Nyilván a vizet nem tudta felvenni a tartályból mert az egy mod volt és arra nincs is beprogramozva szerintem, de mikor megállt én feltöltöttem a pótot egy gombnyomással és csinálta addig míg meg nem állítottam. Igazából azért is készült a vidi hogy sokszor elakad a nagy helyen is ,itt meg a tök szűk helyeken is elment gond nélkül. Na meg teszteltem a lerakott dolgokat hogy boldogul velük ... Volt amit át kellett raknom máshova,mert igaz nagy helye volt, de juszt is mindig arra kanyarodott és nekiment ez ott volt ahonnét indult. A röhej hogy többször is láttam a főúton elakadni olyanokba amiket simán kikerülhetett volna,itt meg mint a labirintusba úgy közlekedett.... Nyilván nagyobb traki nem erre megy de ez a kicsi ezt az általam feltöltött és random lerakott utakat választotta...
freezer maprestartot mentettél ezzel a móddal nálam
#22871 Nos teljes mértékig igazad van. Sajnos vannak dolgok amikkel nem tudunk mit kezdeni. A talaj dinamika nem egyszerű téma..... A C&C is meg van,.... toltam is vele nem keveset..... Azt kell mondjam itt grafikában ,már ami a talajt illeti már ott van. Nyilván csak grafika ,"erőben" nem érezni ,de én már ezzel is viszonylag elégedett vagyok,meg úgy minden olyan 3d hatást kelt, épületek stb....ez is valami.... Kinézetre egy szántás teljesen élethű ,nyilván nincs alatta az ami a C&C alatt ,de ez van..... Muszáj így hozzá állnom ,több dolog miatt is......játszani akarok a játékkal használni. Tetszik a sok "újítás".... meg úgy összességében ennyire talán a 15 volt anno újdonság mikor jött a favágás,de most évszakok sokrétű talajművelés, rengeteg gyár, szállításra használható AI(nyilván még bugos) stb... összességében nekem bejön már most is a sok hibája ellenére. Az a helyzet játék fronton ,ehhez hozzá kell szokni... Miért is...a SonwRunner-nél, fél év után volt érdemben használható ,minimális mértékben hibátlan meg 1 év után... Nyilván nem így kellene ezeknek lenniük de ez van.... Tolom a karriert már ,simán elmegy olyan dolgokra több óra mire rájövök hogy ez bugos .....a földeken használatos (ugye ez már az elődökben is benne volt ) AI segéd, katasztrófális....miket művel...ezen része rosszabb minden eddiginél,én segítek neki ,hogy haladjuk. Fákat vágok a föld mellet hogy el ne akadjon ,nem téglaalapú földeken a fordulóknál segítek megfordulni de van hogy csak úgy megáll. Kb. minta FS13-ban.... Sok gép eszköz bugos....de hát ez van "ezzel kell főzni ami van"
#22871 Rácsaptam a buy gombra, sikerült "ocso ezeötszá" 10e alatt megvenni G2A-n. Első látásra, cirka egy órát játszottam, ugyanazt tudom mondani mint eddig, miért van az, hogy a megjelenés után cirka fél évig csak félig kész a játék. Ráadásul most volt idejük, és mindig megmagyarázzák, tudom nekem semmi se jó, de ha körbenézel vannak még lelkiismeretes játékstudiók akik max. early-ben adnának ki így játékot. A Giants nem változik, és nem is fog, te sem ma kezdted ezt a sorozatot, és csodálom lojalitásod, én is "szeretem" e sorozatot, talán mert nincs vetélytársa (sajnos), de látom megint fél év pihi, utána agyonmoddolva lesz egy remek időtöltést kináló játék. Gondolom érted a mondanivalómat, baromira bosszant a fejlesztők hozzáállása, mi a f@... hypolják kiadás előtt annyira, persze mindig lesznek szüz játékosok akiket elvakitanak a csili-vili bisz-baszok, de egy normális komoly fejlesztést még nem csináltak (pl.talajdinamika), csak igérgetnek. Lassan 15 éve tolom a sorozatot, és lehet nincs igazam, de nekem ez jött le ennyi év alatt. Béke, és nincs harag. Ja igen, jó hogy ennyi mindennel lehet seftelni, meg havat takarítani stb., de mégis ez földtúró szimulátor lenne, vagy nem? Utoljára szerkesztette: dimre, 2021.12.15. 15:47:20
Tegnap jött ki. Hátha valakinek a hasznára lesz :)
szerintem ez még túl korai válalkozás lenne a térképkészítés hisz még alig jött ki a játék. esetleg vannak üres pályák amik egy sima terep amit te alakítgathatsz kedved szerintire. itt találsz pár valamit:)
Sziasztok! Én FS22-vel játszok, tudja valaki hogy lehet saját térképet készíteni a játékoz? Jó lenne egy Magyarország, vagy Budapest térkép. Esetleg van valakinek már saját térképe, amit le lehet tölteni?
srácok keresek olyan kamiont aminek a rakfelülete autolodos illetve csak egy egyszerű sima bálaszálító ami univerzáis rakfelülettel rendelkezik. kicsit sokkoló azt látnom amikor a semmi miatt bebicsaklik a traktor után felszerelt univerzális 2-3 kerekű oldalfal nélküli rakodókocsim a rajta levő mézesbödönökkel :) keresgéltem de még nem találtam megörültem amikor ezt a teherautót megtaláltam de erről pont ez a funkció hiányzik:(
De van aki meg sem veszi akármilyen akció is van rá..... Mondjuk úgy lehet 51%-os akció mert most annyi van rá ott ahol írod, hogy oda írok egy magasabb árat, ami most akciós 10 körül van ,azért az én áramnak ez mégsem a fele akár honnan nézem.....akit ilyennel is meg lehet vezetni az vegye.... Nincs benn a dlc amit az előrendelők kaptak, én 13860 vettem a dobozost házhoz szállítva dlc-vel együtt.
Én a G2A-n 49%-os akcióba vettem meg 1 héttel a megjelenés után. :)
Itt azért már így is lement az ára.....ha csak ezen múlik a vétel,de gondolom nem ezen ..... Farming Simulator 22. -32% buy
#22902 Én pl: pont hogy a BGA hagyom mindig utoljára ,mivel számítottam hasonlóra,.... Rossz oldalról közelíted meg a dolgokat,én most a jobbik oldaláról....próbálom ... Ja kapkodni én sem kapkodok,de bele fogtam a karrierbe . Persze mire minden gyárat, ólat, eladó helyet garázsokat stb... elhelyeztem és kitaláltam a helyét napok teltek el ,hogy azért nekem tetsző is legyen ,de ezen részét is szeretem a játéknak, most már megy a talaj egyengetés is mint a 19-nél az elhelyezés is jobb lett és könnyebb ,persze modokkal kisegítve... Mondjuk a kerítés, az párszor kiakasztott,mert vannak helyek és szituk mikor nem is értem mi a nyűgje ,ami miatt nem engedi lerakni azt a nyamvadt kerítést sövényt kaput,az ütközést dobja be mindig ,de nem jöttem rá sokszor hogy hol és miért,nyilván egyengetett talajnál és feltöltöttnél más a szitu de akkor is... Minden esetre kellenek a modok ehhez is, sokat segítenek és dobnak a játék realisztikusabbá tételében. Ha csak a manuális felcsatolást és a sok apróbb dolgot nézem minden kép. de most szerencsére amik nekem fontosak hamar jöttek. Igazából ma van 3 hete hogy kijött,remélem kari előtt a javítás is jönni fog. Mert a favágás is eléggé bugos ,már amit vágtam azokból amik útban voltak az elhelyezés miatt...de nem vészes ez sem... Én eddig elégedett vagyok persze nem teljesen ,de a játék sem teljes még ,de a 19 kezdésénél sokkal jobb most a helyzet ,még így is a sok újítás ellenére is. Ott már azon elhasalt a játék nálam hogy a több fajta vezérlőmet be tudjam állítani gond nélkül ,kellet 3 hónap mire a 19-nél ez megoldódott . Itt ezen része ment mint a karika csapás.... Szerencsére simán tudnak együtt működni kormány pedálok,váltó,saitek panel, xbox controller,ja és az egér is használatban van a billhez nem nagyon kell nyúlnom...... Amennyi beállítás van sajna már mindennek nem jutott hely rajtuk ,pedig van belőle vagy 60 körül Szerintem nagy akció mostanában nem lesz erre... Max 10% persze nem vagyok jövőbe látó ,talán tavasszal majd nagyobb ,legalább is eddig ez volt szokás az fs-nél. Ha ilyen jól fogy minek akciózzák,így is veszi a nép....
Jajj csak pénzt ne kérjenek érte megint :D Mondjuk a kis talajmintavevővel egy 20-40 hektáros földet nagyon élvezetes volt 10 méterenként kielemezni :D Persze aztán átírtam a rádiuszt benne, mert tényleg meghülyül az ember amire végez egy ekkora földdel :D Aztán már jött a traki elejére szerelhető detektor az munka közben már szépen elemzett, persze az is a moddereknek volt köszönhető. Ha már átadták másik cégnek remélem dobnak bele valami újdonságot is.
Olvastam róla hogy nem lett kész,de más cég csinálja és azon is múlott vagy valami ilyesmi és persze a tavaszra is kell valami "újdonság" és "melldöngetés" hogy na itt van ingyé vigyétek.... Gondolom majd annak is kell pár hónap utána mire kész lesz... Tavaszra ígérték de ennek már több hónapja,hogy aztán mi lesz belőle????
hogy be lehessen rakni egy dlcbe :D addig se kell más tartalmat kitalálni a year passhoz :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2021.12.13. 21:08:31
Azt nem tudjuk, hogy a precíziós gazdálkodás miért nincs benne az új részben? Gondolok itt a talajmintavételre és az abból nyert információk felhasználására.
a számok nem az enyémek,csak igy kéne működnie :) ha tesztelnéd,nem fogadnék arra hogy működik is... egyelőre virágboltival tolom,és idegesít hogy ugyanazok a hibák jönnek elő,mint anno a 19 indulásakor. pl silóban bent marad az erjedt fű és nem lehet kiszedni kanalas géppel,meg ilyenek...dettó 19 másfelől meg valahogy tettszik is,egyelőre nem tervezek nagyon belemerülni,majd karácsonyi pihiként . de valszeg be fogom húzni steamen,ahogy a 19et is behúztam az első akciónál.
#22900 Azért egyszer ha nagyon olyanom lesz és ráérek ,kíváncsiságból lemérem tényleg ennyit dob rajt minden amit írtál ,vagy csak ez amolyan csináld hogy teljen az idő és ne unatkozz dolog.....a készítők részéről. De azért nem hinném hogy kamu ha már ennyit dolgoztak a játékon minden téren. Amúgy megvetted???? Vagy a warezzal tolood...???? Még most sem győzött meg arról hogy sokkal de sokkal jobb minden eddigi részeknél és a fejlődés is össze hasonlíthatatlan....???
hát elvileg aratás után ha szükség van szántásra és nem szántassz akkor -15 százalék minusz kapásból a termésre tehát 85 százalékon vagy. ha aratás után mulcsózol,az +2.5 százalék,aztán ha szántassz akkor 102.5 százalék a hozam.(szántás után össze kell szedni a nagy köveket,ezeket a roller nem tudja visszanyomni a talajba) aztán jön a mész,ami 15 százalékot dob ha kell,máris 117.5 százalék a termésed . ezután kultizol,ez nem ad semmit,majd jöhet a henger(visszanyomja a kis köveket a kultizásból a földbe,de a szántás után maradt nagy köveket nem) ami ismét 2.5 százalék termést jelent,tehát 120 százaléknál járunk jöhet a vetés,majd az első műtrágyázás dob 22.5 százalékot,sza 142.5 százaléknál járunk a következő növekedési fázisban jöhet még egy műtrágyázás ,ismét 22.5 százalékért tehát 165 százaléknál vagyunk. ha megjelennek a gyomok,akkor 20 százalék minusz,amig le nem permeteled őket.
szóval elvileg ez a 165 százalék a max,két műtrágyázás dob sokat,a nagy minusz meg a szántás és a gyom. a mulcsózás meg a henger összesen 5 százalékot dob ,szal akár ki is hagyható,ha sajnálod rá az időt ha rámész a területre irja mi kell neki,vagy akár a térkép nézeten is csekkolhatod a területek aktuális állását. fontos ,ha kikapcsolod a szántást,a kezdő terülteket akkor is le kell szántani,és szerintem a később vásároltakat is egyszer utánna nincs gond. szántás után ritkán jelennek meg a gyomok,ha csak kultizol (szántás asszem 3 vetésenként kell,illetve pár terménynél minden vetésnél)akkor szinte biztos megjelenik a gyom.
ja és mész is asszem 3 vetésenként kér a föld,de ezt is irja,amig nem hisztizik miatta addig a mész adta 15 százalék alapból adott