Elkezdett a led villogni kábé 10-15 perc baszkurálódás után.
A Pico 4-el semmi problémám nem volt. Igaz kellett vennem egy Wifi6-os routert, de összeraktam, bekacsoltam azóta megy. A lencse miatt sokkal jobb a Pico. Egyrészt mivel lapos, úgynevezett "palacsinta" lencsét használ a széle felé nem torzít, nem lesz homályos a kép. Másrészt a feliratok jobban olvashatóak. Adnak ozzá egy "adaptert" amit az arcpárna alá rakva a szemüveget simán lehet használni. Ugyan DCS-ben úgy 2 órát bír egy feltöltéssel, de lehet venni hozzá külső aksit, ami további 2 órát ad és eből annyit veszel, amennyit akarsz ;) És nem mellesleg nem kerül egy vagyonba, már itthon is kapható, 2 év garancia. Én egyre jobban kedvelem.
Igen és működött a kábel vagy 10 percig :D Befejeztem a kínlódást. A G2-t beb*sztam a szekrénybe és vettem egy Pico 4-et. Igaz a vezetéknélküliség miatt más beállításokat kell használnom, de vége a qródásnak.
g1-g2 felbontásban ugyanaz, a g2-ben javítottak elvileg az optikán (szerintem ua pepitában), g2 manuálisan lehet állítani a szemtávot G1 csak szoftveres. A G2v2-ben az arcmaszk 2 darabból áll, közelebb lehet vinni az arcodhoz, elvileg szélesebb a látószög úgy. Én alapvetően azért cseréltem, mert a G1-ről már járt lefele a garancia, de nagy változást nem érzek a g1-hez képest. A riftS nem ez a liga egyszerűen.
Reverb G1 jobb a Rift S-nél?Illetve mennyivel rosszabb a G2-nél? Csak mert most annyiért tudok G1-et mint amibe egy Rift S kerülne és gondoltam annál jobb lehet
Terrain modult lehet másik meghajtóra telepíteni mint ahol a játék van ? THX !
Ha egyedül szeretsz settenkedni, jol manövetezö, egyszerü forgoszarnyast szeretnel akkor BlackShark. Könnyü vele repülni, "jol" kivan dolgozva, gyors, fasza. Jol lehet vele bujkalni az epületek/fak között. Szamomra unalmassa valt, nincs benne olyan nagy kihivas, s de csak a szemelyes velemenyem. Hamar megtanulhato hogyan müködik a fegyverzet, sisakcelzo, stb. Ha neked ez fekszik, nem banod meg.
Az Apache-t repülni szerintem az összes forgoszarnyas közül a legnagyobb türelmet es kihivast jelenti, sokan le is teszik megvasarlas utan. Nyilvan multicrew, az is egy plusz, mi többször is szoktunk igy repülni, vagy Georgea-al (Ai cpg) gepparban. Viszont meg EA, elegge, a frissitesekkel egy ev utan mar stabilabban müködik. Kicsit lassucska az oroszokhoz kepest, de modern, jol felszerelt en nagyon szeretem.
Mivel elérhetetlenné vált a korábbi elérhetőségi helyén, a blog.hu-re elkezdtem felpakolni az eddig megjelent részeit a repszim történelem sorozatnak. Íme, az első rész. Mivel a blog.hu-n erős korlátos egy bejegyzés hossza, ezért sokkal több darabban fog megjelenni, mint az eredeti kiadásban.
Ha olyan helit akarsz ami heliként repül, akkor csak az apache . Ráadásul amikor minden kijön hozzá, egészen más magaslatokon és szinten lesz mint a kamov. Ha viszont nem repülsz jól helit, és hamar túlterhelődsz a pillanatnyi adattal-akkor kamov. Az utóbbit kifejtem ha kell, de ha elég a döntéshez ennyi info, akkor nem tenném.
BS3 vagy Apache 64?Nem tudok dönteni.Ha esetleg van valakinek tapasztalata mind a kettővel az megoszthatná!
Azt lehet tudni, hogy melyik hajtóműves F-15E lesz benne? -220? -229? Gondolom USAF F-15E lesz, tehát a GE hajtóműves nem jenki változatok nem játszanak.
Opentrack-ban hogy lehetne beállítani azt, hogy ha z tengelyen hátradőlők, elérem a nulla pontot akkor ha még hátrébb kerülök ne forduljon át a csúszka és ne kezdjen újra közelíteni a kép ? Nem tudom érthető-e ...
A tudjuk melyik másik repszimnél a 2009-been kiadott változata is tudta.
valoban nem rossz , hogy igy van, viszont nem is olyan nagy egyedi vagy ritka ez, az operation flashpoint és az ARMA is tudja ezt 2001 ota, hogy csillag alapján lehet tájékozódni.
Egy ideje már én is "bohóckodok" a DCS-el. Jópár modul, térkép már megvan. Az utolsó szeryemény az F-16-os. Nos, csináltam egy gyakorló küldit, sima éjszakai leszállás tbiliszi reptéren. Szóval leszáltam, elgurultam a parkoló helyre, lekapcsoltam mindent. közben nézelődök, hopp a hold. Ránagyítok, egész jók a részletek, utolsó negyed és telihold közti fázisban. Nézelődök tovább kb 70%-os derült. Hopp, látszanak a csillagok. Dehát az a nagygöncöl! Jééé ott meg a sas csillagkép! Na itt indult be a hangya. Mivel érdekel a csillagászat (asztrófotózom) nézzünk csak rá a planetárium programban.. Beadom a helyet, és a küldetés idejét. A holdfázis tökéletesen passzol! A csillagképek helyzete is úgy pár fok pontossággal. Ez azért nem pite!
The Heatblur Simulations team and our wonderful partners at TrueGrit would like to wish you a wonderful 2023! Have a great new year, full of joy, great times and awesome sim experiences. 2023 is a big year for Heatblur, and we’re grateful that you’re along for the ride. It’s going to be a great one! We’ve just wrapped up a very tough 2022. From a personal standpoint for many of our team, with personal tragedies and the invasion of Ukraine taking its toll on us and our timelines. Despite this, we look back at 2022 with some pride. We’ve seen tremendous growth in capability and size, forged new partnerships and shipped features and improvements throughout the year. While still playing catch-up; we’re working as hard as we can to finish the first of our next generation of high fidelity simulation experiences, starting with the F-4E Phantom II and leading towards the Eurofighter Typhoon. While we missed our mark on the F-4E Phantom for a 2022 release; we’re now very close to full completion of all major elements: flight model, radar, weapons systems, and other key major systems- and even content such as another full length Meteor album. You’ve seen a sneak-peek in the 2023 and beyond video, and we can’t wait to fully unveil the aircraft that we’ve built over the past two years. For the Phantom- and all of our new products- we’ve invested heavily into building our next generation platform and framework. This enables faster future development, intrinsic multithreading, more dependable multicrew synchronization, far less of a maintenance burden, and new standardized features such as wear & tear, aircraft persistence, mass dynamics, and far more. In addition to this; we’ve also had our sights on JESTER v2, a complete rewrite of the JESTER AI system which will enable faster AI development and ease of use for integration in future aircraft such as the A-6. On the Eurofighter front, we continue to lay the foundations of this module through application of our next generation framework. Soon, the majority of the work will remain in high level parts: radar, weapons systems, displays and flight control systems- all leaning and benefitting from the completed next generation core. As an incredibly complex aircraft and project, the Eurofighter will be a litmus test for our team to ensure quality and accuracy while avoiding excessive technical debt. These considerations are key for a project of this scope and size, as we strive to minimize maintenance burden and excessive sustainment resources. You should expect to see much more Eurofighter development progress in 2023 as we begin to approach an early access release and feature completion level. We also look towards 2023 with continued love for the Viggen and Tomcat. We capped off the year with another major Viggen patch, and now set our sights on another round of additions to both products. We’re working hard to get on target on the early F-14A, which remains the largest piece of the F-14 yet undelivered, among of course other outstanding and promised features, such as TARPS and FORGE. Further Viggen improvements are slated for the early part of this year as we continue product sustainment. It’s time to get rid of those Early Access tags and square these aircraft away. Quality, consistency and pushing boundaries are our top priorities, and we’re as excited as ever for all that we’ve been cooking. Stay tuned for the full Phantom unveiling and for other exciting announcements with new partners and beyond. Thank you all once again for your dedicated support and passion. That’s what drives and motivates us, and we’ll make sure your faith is well placed with each upcoming release. Sincerely, Team Heatblur
Nyomi sg már megint sz@arakodik. Utoljára szerkesztette: macleody, 2023.01.11. 19:29:52
Érdekes megoldás!A rezgés erősségére lennék kiváncsi mit tudhat. Néztem 1-2 tesztet de abból ez nem derül ki ugye.
kenyeret a pékségből. #36501 ban linkeltem az infot, amit ED irt. Egyébként hetente ad ki fejlesztési naplot , hogy mi az amit fejlesztettek, tehát azzal nem lehet vádolni öket, hogy nem adnak infor arrol, hogy mi folyik épp . Vannak olyan dolgok amiket videoban nem tudsz megmutatni mert a szinfalak mogott zajlik, egy DC-t hogy mutatnál meg videoban vagy egy vulkan API implementalast.
DE mindehez jott egy elég részletes irás , hogy mi az ami történik a háttérben
Az árkád verziótól nem is várnék el sokat, de amúgy, ha normális lenne az IR modell, akkor ott is normális lehete... :) Attól annyi volt a reményem, hogy olyan lett volna, mint egy 20-30 perces vagy annyi játék lehetőség, mint mondjuk a multis RTS*ek.
A difi annyi, hogy itt repült volna a játékos. Beülsz, repkedsz, szórakozol és nem kellenek hozzá órák. És olyan is megtudja tanulni és effektíven játszhat veleki, aki nem rendszeres repkedő és profi szobapilóta.
Ez is egy igény. Utoljára szerkesztette: militavia, 2023.01.07. 14:49:04
EDE tervezett egy árkádos verziot kiadni a meglévő gépekkel amolyan FC stilusban. ÉS erről mostanában nem adtak hirt. Csak ami nekem fura, az előző posztban még arra panaszkodik, hogy az IR rakéták Fake és nem a valoságoshoz hasonloak, erre meg az árkád verzios játék hiányzik neki? érted ,nem ?
Blage, egyébként meg épp decemberben irtak egy hosszabb beszámolot a DC-vel kapcsolatban . itt is megosztottam, és az, hogy neked vagy másnak melyik modul nem kell, attól, még valaki másnak meg ez volt az álma. NEkem se ,de mellette meg rengeteg olyan modul meg készül amirol eddig egyáltalán nem tudtunk, söt mostanában egyre gyorsabban jönnek ki, igaz félkész modulok , hogy már tényleg lehetetlen lenne mindet akár csak megvenni is vagy rendesen megtanulni. ÉS már kezdenek befutni olyan modulok amik a saját korosztályukhoz tartoznak igy lehet valos párbajokat megoldani.
ezer éves Galdiator MK2-höz mit kell letöltenem ? Már elfelejtettem... :)
Amúgy nevetni fogsz, nekem az butítottnak szánt izéjük hiányzik, lehet, hogy érltemes masszív és könnyű multis elérhetőséget adott volna. Évekkel ezelőtt eltűntették, mintha nyoma se lenne.
Igen, hurrá lesz Chinook. El sem tudom mondani mióta szeretném és nem csak én vagyok így vele. Ha neked nem tetszik Balázs, akkor nem kell érte pénzt adnod, oszt' jó napot. ;)
A rakétás litániát nem vágom. Én arról beszélek, hogy vicces volt látni videón, ahogy egy AIM-9 a hegy mögött levő célt frankón tovább követte és a hegyet is átugrotta és végig tolta az előre tartást is. Ez ám a "szimulátor".
Szerintem ez problémásabb dolog, mint az, hogy a sérülésmodell nem végletekig túltolt, amikor a valóságban rakétával eltalált gépek vagy 80%-a lezuhan, amikor csak AIM-9 méretű a rakéta.
A AAA találatok esetén nem insta hl meg és nem szakad szét a gép sem. Sérül modellezés terén bőven elég, amit a játék tud, minden hibájával együtt.
Egy sérülésmodell nem csak anynit tesz mint ahogy te elképzeled, Láthatólag lövésed nincs nekem mi az elgondolásom, hiszen nem vagy gondolatolvasó, de megint sikerült olyannak lenned, amit már megszoktunk. :)
Hát,. a DC-ről 3 vagy 4 éve mondták, hogy jövőre majd mutatunk valamit. Még megemlíteni sem sikerült, de hurrá, lesz Chinook... Más nem is hiányzott. :)
Pontosan szimulátorrol beszélunk, de a sárülésmodell semmivel sem másabb mint egy árkád game. Nem csak fekete fehér sérülés van mint jelenleg. Vagy felrobbansz vagy sértetlenül hazatérsz. nagyon ritka esetbe vannak csak minimális sérülések amik csak késleltetik azt , hogy felrobbanj.
Elmondanád, hogy ha valoságban repülnél egy gépet akkor mi alapján tudnád meghatározni, hogy egy rakéta hogyan fog viselkedni? ha minden inditási paramétert betartasz és mégsem talál akkor mire fogod? vagy ha a játék a szkriptelés miatt mondjuk 10 bol 7szer talál ,de ha a valos számitások alapján meg csak 6x kéne akkor menynivel vagy elörébb ? A játék alatt márha repülnél ,gondolom sok hátrány ér emiatt , hogy nem a valos számitással lösz ki egy rakétát és csak srciptelve lesz ahhoz nagyon hasonlo végeredmény vagyis az, hogy az inditási paraméterek alapján megnyomhasd az inditogombot és eltalálj vele egy másik gépet? ÉS rajtad kivul hány ember akad fenn ilyen nuanszokon? mert igen lehet hova fejleszteni, de sérülés modell nélkül az sem érne semmit. Mert hiába lenne közelségi gyujtos repeszhatás ha mindenképp csak felrobban a gép leszakad a két szárny és kigyullad?
Ezzel szembe, ha javitanak a sérülésmodellen akkor nem minden találat lesz halálos és adna egy ujabb mélységet a gép kezelésébe, most hányszor kelett használni akárcsak a tűzoltó rendszert repülés alatt vagy ,hogy a sérülés miatt át kell szivattyúznia az uzát és emiatt kitrimmelni? Vagy egy hajtomuvel hazarepülni ? esetleg légi inditást csinálni? Egy sérülésmodell nem csak anynit tesz mint ahogy te elképzeled, hogy na akkor majd mindig másképp robban fel a gép és akkor le van tudva, minek erre annyi időt pazarolni. a valóság az, hogy itt az alapokat is van hova fejleszteni és sokkal nagyobb a tér a fejlesztésre mint az IR rakétádnál , hogy más legyen a találati arány .
Mert repülőgép szimről és nem dmg. szimulátorról van szó. Tényleg ez a legfontosabb problémád és nem az, hogy összevissza változik benne minden modellezés, az IR rakéta modell full kamu és a többi az nem számít? Csak, hogy hogyan törik a gép, amikor már úgyis annyi neki?
jol néz ki még mindig , de hogy a egységes sérülés modellt nem tudják már évek ota kijavitani azt nem hiszem el. Miért mindig ugyan ugy 3 darabba szakad a gép a két szárnyvég és a törzs ráadásul a szárnyvégek tovább és jobban égnek mint maga a törzs ahol a több éghető anyag van.
dinamikus kampány info P ár info a dinamikus kampányrol és talán a január4én megjeleno 2023as videoban lesz is pár pillanat belöle. Utoljára szerkesztette: repvez, 2022.12.30. 21:05:26
ok! Köszi tanácsot. Amúgy neked bejön? elég sok jót olvastam róla.
Értem. Engem is erre az oldalra vitt mindig. Csak mintha azt olvastam hogy ingyenes lenne. Nem gond pár euro, mert dicserik nem hal éhen miatta a csalad :-) Tehat ha adományozok jön a letöltés. Bocs a slandroan irasert de telefonrol irok es utazok közben. Köszönöm mégegyszer.
Üdv! Valakinek megvan a Bronco mod? Azt olvastam róla hogy ingyenes, de ha beirom a googliba hogy DCS bronco mod download akkor a talaltok közül mindig egy fizetős oldal jön ki hogy tamogathatom őket de higy honnan tudom letölteni azt nem találom. Meg akar tamogatnam is öket de akkor legalább a mod legyen meg. A T_45, Skyhawk, meg a sved kikepző mid sz megvan nincs velük semmi gond, megtaláltam letöltöttem felraktam azok is ingyenesek. Müködik mind. Csak ezzel a Bronco moddal nem boldugolok.
Van a 2.8-asról bemutató videó szerintem, gondolom azzal letudták :)
csodálom, hogy nem adtak ki hozzá valami video félét, a föverzioknál mindig volt ahol bemutatták, hogy mi változott. ÉS még a 2023as beharangozo ujitásos video sincs.
Szia! Nálam is volt ilyen régebben, az volt a megoldás, hogy a driverből kellett bekapcsolni a vSync-et, nem a játékból. Utoljára szerkesztette: Colos1357, 2022.12.21. 20:21:30
Az mi a francért van, hogy van 100fps-em és működik a Freesync rendesen, de mégis van tearing amikor a kabinban forgatom a fejem körbe körbe? Olyan mintha nem működne a Freesync pedig látszik és a monitor is kiírja, hogy folyamatosan változatja a képfrissítését a játékban levő fps függvényében.
Van valakinek valami ötlete? Próbáltam már azzal is, hogy bekapcsolatam a Vsync-et, de akkor sem lett jobb.
Köszi előre is!
látom megint nem érted, mert te "brutál fordítási hiba " ként értékeled, ha egy Blikk szintu ujságiró, légierőhoz sorol egy repülöt és nem a tengerészgyalogosokhoz vagy a navyhoz.ÉS csak egy elirás történt ez egy brutál hiba számodra ,másnak, meg pont akkora mint a te részedről történt elgépelés ,de akár veheti valaki azt is komolyan . ahogy rámutattam , hogy lehet a colonia egységhez is tartozonak gondolni.
DE a lényeg ugy is az, hogy egy B tipusrol van szo és ha ez tipushiba akkor lényegtelen , hogy ki uzemelteti akkor is le lesznek állitva a hiba kijavitása miatt.Aki nem ért a dolgokhoz annak olyan mindegy, hogy most USAF vagy USMC aki meg igen az meg tudja, hogy elirás történt, de a lényegi dolgokon egyik sem változtat, nem ez miatt történt ami történt. Egyébként a szerencsétlenul járt gépet még nem vette át egyik egység sem ,mert a gyár tulajdonában volt berepülésen még.
Ezek szerint akkor szerinted a leglényegesebb befolyásoló tényező a gépelési hibám és nem az, hogy akkor ez mégis hány gépet érintett. Ezt jó tudni no...
ismét sikerült az esemény leg lényegesebb befolyásoló tényezőjére rátalálnod. DE ha már itt tartunk mi is a F-35B = USCM Talán csak nem a United States Colonial Marine Corps?