Ó egy igazi Inquisitor nyomozásos játékkal én is szívesen játszanék. És habár nagyon élveztem a Martyr sztoriját és hangulatát nem volt az igazi mert ettől függetlenül csak egy grindfest volt, (de egy remek grindfest!) :D
Hát igen én is ezt gyanítom, mivel ugye nem a fekete páncélban van, de titkon reménykedem, hogy csak azért, hogy ne lőjék le a poént. (de ez csak az én személyes álmom, 99%, hogy nem deatwatch lesz.) Az előző hozzászóló pedig arra utalt, hogy nem sima space marinek hanem Primarisok szálltak le, ami ugye lehetséges, hiszen canon szerint nem csak az újak lehetnek primarisok hanem ugye régebbi space marinokat is alakítottak át. Szóval simán lehet, hogy ezt a vonalat viszik, ami a GW-nek ugye jó mert nyomatni akarják a Primeket. Az más kérdés, hogy engem pont hidegen hagynak, jól elvagyok az alap űrgárdistákkal és ha Crasher nem szól észre sem veszem, hogy ezeknek más a sisakjuk.... XD
Pedig tuti lesz valami csavar. Az első részben is volt, itt is kell majd valami. Nem hiszem, hogy ebben visszalépnének.
De majd meglátjuk, gyanítom nem most lesz, mire kijön a játék.
Azért a tyrranidák mellé nem hinném hogy betennének mást. A DoW 2-ben is az inváziójukat orkok előzték meg. Mondjuk az orkok tipikusan azok az ellenfelek, akiket bármilyen másik frakció előtt e lehet dobni.
Engem nem zavarnak a tiranidák. Bár egy jó öreg génorzós izének jobban örültem volna, lassabb felvezetéssel, kis "nyomozással", mint egy első perctől full-blown tiranida inváziónak, de azért nem panaszkodom. Az előző részen kívül egyetlen normális 40k TPS-t nem tudnék mondani, szóval kb bárki az ellenség, a játék nekem jöhet.
Azt azért nem zárnám ki, hogy nem lesz itt is egy titkos harmadik fél, mint ellenség. Kb mint az 1-ben a káosz. Akár eldarok, tau-t nem hiszem, hogy előszednék.
Engem a Dawn of War óta nagyon érdekel ez a világ, de az asztali szerepjátékkal soha nem foglalkoztam (mmint a Wh-van, mással igen) szóval kb annyit annyit tudok, amennyi a játékokból rám ragadt meg van pár dolog, aminek utána olvastam. A Deathwatch-ból elvileg van visszatérés, a DoW 2-ben Cyrus (a mesterlövés/scout) a Deathwatch tagja volt, de a DoW 2-ben már visszatért a régi rendjéhez, a Bloodraven-hez, mint kiképző. Én egy kicsit azért sajnálom, hogy tyrranidák lesznek megint az ellenfelek, az elmúlt években a Tau-kat pl teljesen elhanyagolták, de eldákkal se nagyon találkozhattunk, a nekronokról nem is beszélve. A játékok többsége az ork/káosz/tyrranida vonalon mozog. A játék első része máig fenn van a gépen, de sztem már legalább egy éve nem játszottam vele. Ami meg Titus arcát illeti, én anno Gabriel Angelosra se ismertem volna rá a DoW 2-ben, ha nem mondják hogy az ő. Az első rész nekem is tetszett, a kevés TPS egyike, amivel jó volt játszani. A tréler végi ingame részek tanulsága szerint szép lesz, bár gyanitom hogy ezen is érződni fog a konzolport. Kiváncsi leszek, a játékmechanikán mit fejlesztenek.
Te minek okoskodsz megint?
Mindenki tudja, hogy az Titus, az első játék hőse, te szerencsétlen. Az előző kommenttárs észrevétele arra irányult, hogy reméli, hogy folytatják az előző rész cliffhanger végét, ami ugye az, hogy Titust eretnekséggel vádolták meg. A neten terjedő pletykák szerint Titus ugyanis a Deathwatch-hoz kényszerült csatlakozni az első rész vége után. Ez nem canon, ezek ilyen reddites pletykák.
A mostani videoban viszont nem Deathwatch, hanem szimpla Ultramarine kék vértes space marine-ok szálltak le, tehát TItus NEM csatlakozott a Deathwatch-hoz (vagy legalábbis jelenleg nem a Deathwatch-ban van, nem tudom, hogy onnan vissza lehet-e jöni), ugyanis a Deathwatch-nak fekete vértje van:
"Upon being seconded to the ranks of the Deathwatch by his parent Chapter, a battle-brother enacts a ritual in which his power armour is repainted black. Not all of the armour is repainted, however, for the right shoulder plate is left in its original colour so that the Astartes' original Chapter may be known."
Végül: ha valamihez kb..ott hülye vagy, azt se tudod, miről van szó, fogalmad nincs a beszélgetésről, annak előzményeiről, akkor inkább kussolj legközelebb, oké?
Kedves Iwb!
Aki levette a sisakot az Titus. Az első rész óta eltelt jó sok idő (egy olyan fém jelzés a fejen 100 év szolgálat) és kapott egy Primaris upgrade-et is.Nézz utána dolgoknak mielőtt a saját marhaságaidat adod elő megint.
Hát a video alapján nem úgy tűnik. Szimpla Ultramarine csapat megint, tiranidák ellen ezúttal. De biztos valahogy összekötik a kettő részt, de nekem ez tök új történetnek tűnik.
Nem is értem annó miért nem folytatták ha sikeres volt. Főleg, hogy a sztori cliffhangerrel ért véget. Remélem az eredeti kiszivárgott terveket folytatták és nem kezdtek bele valami újba (ami persze attól még lehet, jó) és hagyták félbe az előző sztorit de talán nem. Remélem tényleg lesz Deatwatch! :D
Szerintem meg igen is ez egy jó kis játék. agyatlan , hentelõs de annak remek. A Warhammer hangulatot nagyon adja. nálam simán 10/10 de az is igaz, hogy én anno a fire warriort is kétszer toltam végig egymás után........lehet kicsit elfogult vagyok.
Ez azért egy kissé túlzás. Szar, szar, de nem átlag alatti szar. Csak annyira hulladékfos, mint a többi ilyen játék a kategóriában. Azt a nulla szintet hozza tisztességesen. Viszont a többi ilyet le sem töltöm, ez meg 40k. :P
Elég nagy szar ez a játék.ha nem warhammer világban játszódna,akkor 1/10 így hogy WH ez felviszi 3/10re az értékelését.Szar konzolos motor, és játékmenet, ótvar irányítás, csõpályák, elakadó modellek, segghülye ai (tudnák erre még példákat mondani, hogy mennyire hülye, errõl a forumról,de még ebbõl a topicból is, egyszóval egy hányadék az egész.2 pozitivumot tudtam felfedezni a játékban,az elsõ, hogy jól fut és gyorsan tölt (de egy konzolhányástól ez minimum), és hogy van uninstall.Nagyon igénytelennek, vagy nagyon warhammer fannak kell lenni, hogy ez tetszen valakinek.Hogy úgy mondjam féreg xenonak kell lennie hozzá,nem embernek.
1.3kk ment el belõle, az annyira nem szar.
Reménykedjünk.
Biztos nem volt bukta? Amikor azt mondták róla, hogy "nincs közönsége" azt én egy burkolt "basszátok meg, nem fogyott jól"-nak értelmeztem...
Sajnos a THQ most már az EA-nál is rosszabb, a DMO-ról annyit tudni továbbra is, amit március-április (fél éve!) megengedtek kinyilatkozni maguktól. Ennyi.
Az SM2 esetében majd kiderül mit hoz a jövõ. Én azért teljesen nem hagyok fel a reménnyel, a THQ kevés lappal a kezében játszik, az SM pedig nem tartozott a bukták közé...
Azért erre még ne vegyél mérget. A THQ ugyan a túlélésért küzd, de miután a Dark Millenium kvázi halott, és az SM2 azért lett dobva, mert a DMO-val nagyon ütötték volna egymást, nem logikátlan, hogy feltámasszák a folytatás esélyét.
A baj az, h sm2 nem lesz, úgyh nincs folytatása a sztorinak :(
Ezen felül a kis besúgó azt is elhintette, hogy a kapitány bizony több alkalommal került kapcsolatba a káosszal, sõt még meg is érintett egy káoszenergikus izét és SEMMILYEN hatással nem volt rá.
Ez volt az ami igazán felkeltette az inkvizíció érdeklõdését. Valami oka kellett hogy legyen aminek már érdemes utánanézni...
Két dolog lehetséges...
1. A kapitány már valamilyen szinten a káosz uralma alatt áll, ezért nem volt rá hatással az erõ... Ha tiszta szívû/lelkû/hitû lett volna, akkor látványosan látszott volna rajta a káosz ereje. És mivel nem látszott rajta változás lehetséges, hogy már káoszos. Mert az alap SM nem védett a káosz ellen, csak a Libarianok.
2. A fõhõssel történt valami a múltban valami miatt IMMUNIS lett a káoszra. Az inkvizíciót ez is érdekli, hiszen egy ilyen esemény beható kutatást érdemel.
Tehát mind2 esetben az Inkvizícónak bele KELL avatkoznia. Ha nem tenné az igen kellemetlen vizsgálatot vonna maga után aminek a végén esetleg az sülne ki, hogy õk a eretnekek.
Értem amit írsz és el is fogadom. Akkor most kihallgatásra vitték Titust?
Egy ponton azért fenntartom a logikátlanság véleményem: "Miért lenne gyanús egy SM, aki a felettesére tesz jelentést?" Mivel nem kérte tõle senki (bár ez nem derült ki számomra) így minden képen egyfajta önállósodásra utal, ami szerintem nem megengedhetõ egy sm-nél. Szerintem Hórusz története is errõl (is) szól. Miszerint egy alárendelt sokszor nem érti, mit miért tesz a felettese de nem is "dolga" hogy értse. Amikor mégis õ maga kezdi megítélni egy adott dolog helyes vagy helytelen mivoltát (mint ahogy Hórusz tette), az talán még is gyanús, hogy nem-e egy olyan folyamat jele, ami Hórusznál is a káoszhoz való át állást eredményezte.
1.: Az Ûrgárdista rendek valóban zártak bizonyos szintig, de nem állnak felette semminek, így az Inkvizitorok jogköre kiterjed az Adeptus Astares-re is. 2.: Az Inkvizitorok nem csak a Káoszra érzékenyek, az csak az egyik águk, az Ordo Malleus. Ezen kívül vannak egyébb ágaik, az Ordo Xenos, akik az idegeneket (nem-humánokat) irtják, vagy az Ordo Hereticus, akik a lázadókat, boszorkányokat, vad pszi-ket üldözik, de van dedikált Ordo Militum, akik a birodalmi seregeket (Adeptus Astares included) ellenõrzik. 3.: Miért lenne gyanús egy SM, aki a felettesére tesz jelentést? Pont ez a lényege, ha gyanús annyira egy SM tiszt, hogy a saját csata testvére panaszolja be, akkor ott igencsak érdemes körülnézni. Az SM szempontjából is, ugyanis az Ultramarines esszenciája a Codex Astares. Szóval az attól való folytonos eltérés érthetõen gyanús számára. A panaszt nyújtó SM-re nincs szükségük, miért vinnék be, nem õ a gyanúsított.
Igen az Ultramarines-ek hûen követik, és éppen ezért tartom logikátlannak, mert ez az eset a rendházra tartozik nem az inkvizícióra, tehát úgy lenne logikus, hogy a saját rendháza vonja kérdõre a Codex megszegésért. Az inkvizíció meg tényleg paranoid, de õk a káoszra "érzékenyek" nem codex elvhû tartására, legalább is én így látom. Továbbra is fenntartom, hogy nem igazán logikus a vége, mert szerintem egy inkvizítornak gyanúsabb (a káosszal való megfertõzõdés szempontjából) az az sm aki, "lázadozik" felettese ellen és önállóan kezdi megítélni a dolgokat, mint az aki valami általában vett szabályrendszert nem tart be. Tehát legalább is vinniük kellett volna a csurit is magukkal, kivizsgálni. Erre jó példa a Hórusz eretnekség, ahol is Hórusz hadúr nem értette a császár miért hagyja magára és vette magának a bátorságot, hogy õ maga ítélje a meg a császár tettét. A nem feltétel nélküli követés volt végül is Hórusz lázadásának és a káoszhoz való át állásának a kezdete, tehát az ilyen magatartás már elég oknak kéne lennie a gyanúra.
Az inkvizíciónak éppen hogy MINDENT még a legapróbb gyanút is ki kell vizsgálnia, mert nem adhatnak a legkisebb esélyt sem a káosznak. Persze ez elég erõs paranoiát eredményez. Egy SM lehetséges korraptálódása különösen piszkálhatja a csõrüket, mert ugyebár anno volt némi probléma azzal a Hórusz nevû taggal is.
" Egyes rendházak nem nagyon követik szigorúan a Codexet "- az Ultramarines banda pont, hogy hiresen követi a kodexet ezért is érthetö a dolog.
Khmm legyél olyan jó, hogy leírod pontosan mi is a akkor a végkifejlet. Kihallgatni vitték a parancsnokot? A csuri sm "feljelentése" alapján?
A logikátlanságot arra értettem, hogy egy mezei sm nem mószerolja felettesét akkor sem, ha vétett a Codex ellen, ami ha jól tudom végül is egy adott rendház "magán ügye". Egyes rendházak nem nagyon követik szigorúan a Codexet és ez, hogy úgy mondjam "legális", nem szól bele az inkvizíció. Tehát a csuri sm max a rendház vezetõségénél tehetne panaszt, nem pedig az inkvizíciónál. Erre írtam , hogy logikátlan mert alap, hogy egy sm gyakorlatilag feltétel nélkül engedelmeskedik a feletteseinek és nem személyesen ítéli meg, hogy mi helyén való mi nem az. A másik meg ha jól tudom, akkor bizonyos esetekben (mint a játékban is) ahol közvetlenül érintkeznek az sm-ek a káosszal, az inkvizíció MINDENKIT visz, tehát a csurinak is mennie kellett volna.
Miért mond ellen a Wh40k logikájának? Tény, hogy fõhösünk több ponton is megszegte a Codex Astarest, és erre társunk (a nevére már nem emlékszem) többször is felhívta a figyelmünket.
A Wh40k világában a túlzott paranoia az élet része, az Inkviziciónak pedig már a gyanú is elég, hogy elvigye kihallgatásra az Ûrgárdistát. Ha nem SM lenne, hanem az IG hadnagyocska, akkor akár ott helyben is kivégeznék... :)
Tegnap végig vittem a játékot de a végén kiakadtam kicsit. Valaki mesélje már legyen szíves, hogy pontosan mi is történik a végén mert nem nagyon értettem (az angol tudásom nem a legjobb). Az én értelmezésemben a kapitányt bemószerolja a kis csuri sm társa az inkvizíciónál, azok meg letartóztatják vagy mi. Ezzel csak az a gáz, hogy ez teljesen ellent mond a Warhammer 40k logikájának. Amúgy szerintem a játék teljesen hozza a hangulatot. Az orc warboss nagyon ott van pl.
Aki még játszik a játékkal azt szívesen várom pár körre steamen.
Hey Arnold néven megtaláltok.
5 ojró a játék steamen, szerintem bõven megéri az árát. Vegyétek. :)
nahát gyerekek, megszûnt a hang recsegés problémám, csak újra feltelepítettem, gondolom kipróbálom, hogy mégis milyen és megy tökéletesen, már a vége fele járok, miután megjelent a chaos, és még egy reccsenés sem volt :D
ne kérdezzétek hogy történt, mert semmit sem állítgattam, magától vagy egy update? monjuk az nvidia béta driverjét használom...
No. Engem is elért a PCsek hang problémája ami oly népszerû ebben a játékban (Bevisszangzik, és néha recseg, mindezt akkor ha sokan vannak egyszerre a környéken.)
A vicc az, hogy míg XP-t használtam semmi ilyesmi nem fordult elõ. Mióta Win7 van (+4Gbyte Ram), azóta tapasztalom.
Azzal tisztában vagyok, hogy a core 2 duo nem erõs valami, de nem értem hogy egy elvileg jobb erõforráskezeléssel megvert oprendszer miért okozna ilyet. (Alternatív ötlet: a sound blaster X-fi win 7 drivere a rossz.)
Nincs valahol egy jól eldugott megoldás erre? Pl.: Egyszerre aktív hangok leszabályozása cfg-ben, hangra dedikált memória feltúrás, ilyesmi.
Amiket végigmolyoltam: - VS redistek írtása / újratelepítése, stb. - Process priority állítás (kis kivétellel, lásd alább) - Hang frekvencia állítás - AMD HD audio tiltás - Bármi amit találtam Steam és relic fórumokon. - CPU sebesség lock (azaz nem hagyni hogy windows állítgassa, amúgy is kellett ez legalább hasznos volt.)
Mivel egy hetes a rendszer meglehetõsen frissek rajta a driverek és egyebek.
Persze nem várok csodát, de hátha van annál jobb megoldás mint hogy 1 játékért kössek csomót a tökömre. (Azaz extrémebb hackek mint cpu corek szinkronba erõltetése, vissztérés XP-re és hansolók azért már a 'nem éri meg' kategóriát képviselik.)
Steamen meg lehet venni PC-re, de konzolon a Kill Team egyik achievementje adja. Mondjuk ha konzolon játszanék, engem érdekelne az a játék is, még ha gagyi, akkor is. :)
ÁHHHÁHHHÁHHHHÁHHH ekkora öngólt. Én kúrtam el egy böszmeséggel. Nemrég emeltem 5%-al a proci túlhajtását 10-rõl 15%ra. Az égvilágon semmilyen instabilitást nem okozott kizárólag a Space Marine volt bukta. Játszom más Steames játékokat is azoknál nem kavart be. Hát pont nem erre gondoltam, de tegnap próbaképpen visszaállítottam a procit alapjáratra és utána zavartalanul nyomtam a Space Marine-t. Bocs a szemetelésért.
Teljes komplett Steam újratelepítés után is megmaradt a hiba. Feladom.
Közben kipróbáltam a sztorit is, elég hamar kivágott onnan is. Lecsekkoltam HD Sentinellel a merevlemezeimet, mind ûberfasza. Eddig csak a Space Marinet telepítettem újra de a következõ lépés a Steam újratelepítése amitõl vonakodom, mert 6 játékot kell vele együtt újratelepítenem. Rendkívüli módon idegesít a dolog mert meggyõzõdésem, hogy külsõ hibáról van szó.
PS: hányszor lehet egy Steames játékot újratelepíteni?
Hali. Megvolt az újratelepítés, az egész Steam cucc a C meghajtón van. Ismétlem a játékot a megjelenése óta játszom és csak nemrég óta jelentkezik a hiba, a gépemen módosítás nem volt. Van amikor meccs végén dob ki, van amikor meccs közben. KB. a Dreadnouhght Assault letöltése óta. Reméltem, ha befizetek rá akkor megszûnik de nem így történt. Néhány DLC-skinre nem fizettem be remélem nem az a megoldás, hogy vegyem meg mindet és akkor jó lesz :)
A hibaüzit pl PS3-as kolléga is kapta, én PC-n játszom, szóval lövésem sincsen. Amikor CDT-vel dob ki a Steam Games Library-ban a Space Marine éppen szinkronizál még kb 2 másodpercig. Mindegyik multiplayer pályán csinálja, még Exterminatus-ban is. A storit nem csinálom régóta mert nem izgat de ki fogom próbálni...
The storage device containing downloadable content your are using is no longer available. You will now be returned to the title screen, all unsaved progress will be lost!
KB a Dreadnought Assault Dlc letöltése óta jelentkezik ez a hiba. Vagy ezzel a szöveggel dob ki a játékból vagy instant CDT minden figyelmeztetés nélkül. Azóta tolom a játékot PC-n amióta kijött de pár hete szinte játszhatatlan, a hivatalos fórumokon süket fülekre találok. Ötletek?
Az új DLC-vel be lehet húzni pc-re is a power swordot.Tegnap vagy tegnap elõtt jött ki
Közvetlenül nincs rá hatással. Nem lehet, hogy ilyen Death From Above jellegû perkekkel lesebez az elsõ ütés elõtt, aztán már csak azt látod, hogy egy ütésbõl halsz? Illetve Tacticalnál van a Serrated Power Blade perk, azzal nagyot sebez meleeben.
Power Swordrõl semmit nem tudok, arra is csak a napokban jöttem rá, hogy a konzolos Kill Team-et megvásárlóknak jár. Nem is tudom, PC-n létezik-e, soha nem láttam még senkinél, az is lehet, hogy konzolról portolásnál ott maradt, és PCn teljesen lehetetlen megszerezni...
A szint hatással van a sebzésre is?Ezt úgy értem hogy a magasabb szintû nagyobbat is sebez?Ezt onnan gondolom hogy szinte minden magasabb szintû egy sorozattal vágással kivégez. A power sword bekerült a singlbe is?
Van szintlépés, a szokásos kezdõk szopatása. Az elején nem kapsz semmit, úgy kell kiunlockolnod minden értelmes felszerelést. 4. szintig nem is enged be a customize menübe. 15. szint kell ahhoz, hogy egyszerre két perket is be tudj pakolni.
Nem tudom, milyen ismeretlen fegyverekre gondolsz, szerintem mindegyik volt szingliben is. Tacticalnak van bolter, storm bolter, sniper bolter, melta, vengeance launcher, Devastatornak heavy bolter, plasma cannon, lascannon, Assaultnak meg chainsword, power axe, thunder hammer. Másodlagos fegyvernek lehet bolt pistol vagy plasma pistol, illetve assault marinenál bolter(perkkel). Pluszban lehet gránát, villanógránát vagy stimulant pack. Ja, vannak "egyedi" cuccok, mint pl a relic bolter, relic chainsword, power sword, ilyesmik, ezeket a különbözõ elõrendelési módok miatt kapta az ember, jelentõsége semmi, csak egy plusz modell/skin, csak külsõleg tér el, értékei, mûködése ugyanaz mint az alap változatnak.
Minden kasztnál van 8 alap perk meg 8 fegyver perk, ebbõl kettõt választhatsz.
Az összes multi módban közös a felszerelés és az XP.
Nézegettem azóta multi gameplay videókat is. Látom, hogy van szintlépés. Ez befolyásol valamit? Karakterfejlesztés is van benne? Továbbá volt pár ismeretlen fegyó. Ezek a DLC-k miatt vannak, vagy multiban nagyobb az arzenál?
Csak káoszSM vs SM van, viszont van egy csomó játékmód: -Survival koop Két alappályával SMként ork ellen, meg DLCben vehetõ hozzá egy káoszmarínos pálya, IG és orkok ellen (ütik egymást is). -Team Deathmatch -Domination -Capture The Flag -Dreadnought Assault (DLC!) Ez jó móka, ha nincs drenya, akkor kidob egy zászlót a pályára, amelyik csapat elõbb elfoglalja, kap egy drenyát, és azzal kell véletlenszerûen a pályára szórt zászlókat foglalni sorban. Egyszerre csak egy zászló van kinn, ha elfoglalták eltûnik és kerül valahová egy új. -Meg valami zászlófoglalós móka, amit annyira nem játszik senki, hogy még nem is láttam. Elvileg olyan, mint a drenya asszault, csak drenya nélkül.
Így a kampány után tetszik a játék. Lehet, hogy megveszem a multi véget. Milyen lehetõségek vannak ez utóbbiban? Ork, imperial guard, chaos játszható?
Akció volt hétvégén, lett pár új pléjer, 3-5-en fogunk megint játszani rendszeresen. Steamen zero_hu vagyok, lehet rajtam látni, mikor játszunk. :) Egy darabig szerintem megint napi rendszerességgel, az esti órákban fogjuk tolni.
Jók lettek az új játékmódok, CTF is fasza lett, a drenya assault nagyon komoly, meg a káoszos survival is korrekt, érzésre nehezebb, mint a két SM-es.
Ha easyn vagy, akkor majdnem mindegy. Hardon és meltát és lézert használtam. Meltát lehet tolni a chaos marinek és a tyrannidok ellen, elég hatásos és egyszerre sok ellent tud sebezni. Psykerek ellen lézer (ne hagyd õket idézni), nem sokat mozognak, mihelyt megjelennek a chaos championok idõlassítás és headshotok, mi kifér a csövön, mert azok kemény dögök. A chos gurdmenek ellen meg mehet bolter. Kézigránátot ízlés szerint :)
Sziasztok!
A kampány végén vagyok a bossfight-nál. Kérdezném, hogy van-e valami ajánlott stratégia, fegyver, amivel érdemes az egésznek nekiállni? Elsõ körben legyûrtek az ellenem küldött minionok, de mindjárt elõveszem megint, és remélem már össze tudom mérni az erõfejszém a Káosz bajnok pengéjével. :)
Jan 25.-én jön a drenyás DLC! juppy!
A steamgroup amit keress:
Space Marine Hungarian Community
Sziasztok, vegre nekem is meglett ez a csoda:D, van valami lista vagy steamgroup ahova lehet csatlakozni? Gondolom 4-en jobb menni mint soloban.
Mas, arenat es capture the flaget probaltam eddig, viszont a capture the flagben 2-es lettem tegnap, es ma amikor probaltam egy arenas palyat akkor ott megint lvl 1 voltam, ez igy mukodik? mmint mindenhol kulon szintezodunk?
...capture the flag... hát iszonyat gyakások mennek! ajánlom mindenkinek :) az új pályákon történõ gyakás 7euró, tegnap még nem lehetett letölteni, de ma már fent van!!! Azt hiszem meg is van a karácsonyi ajándék magamnak... :)
... na valami nagyobb cuccost tölt le a steam az SM-hez, kíváncsi leszek mi lesz ez :))))
Kezd bekerülni pár cucc a DLC-be, de a Chaos Unleashed még nincs sehol :( ...
Hát ha ide eljött, te is símán megkapod - erre utaltam :) Meg talán a posta is rövidebb ideig tart majd.
Kösz ez jó Innen megrendelem. Csak game.co.uk-nál nem volt.
Mondjuk ezt a mondatodat nem rétem: "neked sem okozhat problémát" 8))