Nézz videókat, az a legegyszerûbb, pvp lesz, kereskedés is, bár AH-ról nem tudok semmit mondani, modderek biztos tesznek bele, max szint után nincs vége semminek, bármilyen játékba becsatlakozhatsz, bármit csinálhatsz a maximum szintes karaktereddel, modolható az azt jelenti, hogy ügyes emberek bármit be tudnak rakni a játékba amit kitalálnak és képesek létrehozni, valamint moduláris szerkezetû a játék, azaz könnyû be/ki pakolni dolgokat.
Sziasztok, felkeltette a játék az érdeklõdésem, de nem játszottam még ehhez hasonló játékkal. Valaki letudná írni, hogy mit kell errõl tudni? Itt mi az ún. endgame?Van benne pvp, kereskedés? A max szint elérése után milyen lehetõségek vannak? Olvastam vmi olyanról, hogy modolható, ez mit takar?
Lassan itt a megjelenés. Ki milyen karakterrel kezd? Én bétában csak Berserk-et próbáltam, valószínû itt is az lesz.
2. karakternek már kinéztem az engineer+ pudli kombinációt...XD
Kb. 50 játékom van Steamen megvéve, sosem láttam reklámokat játék közben. Lehet az új CS mivel Valve termék beleraktak valami reklámot, de más játékgyártók játékaiba kizárt, hogy megtegyék.
A dobozos változat is steames lesz? Mert már nagyon elegem van a steambõl, JÁTÉK KÖZBEN is tolja a reklámokat folyamatosan, meg ha kilépek egy játékból akkor is kidob 3 oldalnyi szarságot.
Már a steam könyvtáramban figyel.. ejj de sok az a pár nap még
Pár nappal a borderlands2 után?! Óóóh mi lesz velem?
Én azt mondom dolgozzanak rajta, tanuljanak az elcseszett D3 hibáiból és adják azt amit szeretnénk, gondolom ezt is teszik majd :) ha nem, hát ugyanúgy 2 hónap múlva kukába landol mint szegény D3 :(
Nem lesz központi szerver, egyszerûen nincs rá pénzük üzemeltetni (bár nem jelentették ki kategorikusan, hogy nem lesz, elegendõ bevétel esetén megfontolják valamilyen szinten). Majd a Torchlight MMO lesz ilyen.
Biztosan már szó volt a multiról, de azért megkérdezem ne kövezzetek meg :-) Lesz egy központi login szerver amin keresztül lehet lobbykat kreálni illetve felhasználókkal kommunikálni? Vagy egy egyszerû internet game keresõ lesz benne ami növeli a cheatelés esélyét.
Köszönöm az infót. Bár jó lenne már tudni egy biztos dátumot...
A T1-ben a fõ sztori után nyílt egy spéci bánya helyszín a városból, ahol a 100. szintig le lehetett menni és minden pálya random generált volt, a szintednek megfelelõen. Plusz ott voltak a vendornál vásárolható map-ok, amelyek egy X-Y szinthatáron belül valamilyen erõsségû random, egyszintes zseb-dimenziót generáltak a végén egy, vagy több boss-szal és megfelelõ loot-tal. Plusz volt a phase beast nevû ritka lény, ami hasonló a D3-ban lévõ "Frodóhoz": bár pénzt nem dobál, de ha elkapod és kinyírod, akkor a hulláján nyílt egy portál, ami szintén egy random generált pályára vitt. Ahogy olvasom, a T2-ben is maradnak ezek, szóval end content biztosan lesz. :)
A fame a T1-ben quest-ek teljesítéséért és boss-ok kinyírásáért járt. Ha a fame szintet lépett, 1 extra skillpontot kaptál. Mivel a fame és az XP nem együtt jár, két szintlépés közben akár több fame szintlépés és extra skillpont is elõfordulhatott.
#361: A legendary / unique nem volt szétválasztva, azok voltak a narancssárgák és tényleg jók voltak. A set item-ek voltak egységesen lilák, a kék, zöld, fehér ugyanaz volt. A lényeges különbség a Diablo-hoz képest, hogy minden tárgy fejleszthetõ és a besorolása dönti el, max. hány enhancement slot-ja lehet. A T1-ben a legjobban felhúzott narancs cuccoknak akár 14-15 slot-ja is lehetett, ez ennyiféle különbözõ bónuszt jelentett. Persze ezek a fejlesztések már nagyon sokba kerültek, ill. az enhancer ürge nem is mindig adott slot-ot, inkább valamelyik meglévõt növelte, de volt esély az eltörésre is (ezt egy késõbbi patch kivette belõle). Viszont egy jó tárgyad akár a kezdetektõl fogva kiszolgálhatott az upgrade-ekkel. A pályákon is voltak random upgrade shrine-ok, ezek ingyen mûködtek. Ezeken felül lehetett még rajta socket is, ahová a kövek mehettek, de volt a városban két törpe, akik akár új socket-et is tudtak beleütni (bizonyos feltételekkel).
A hét végén én is megvettem a T1+T2 akciót a Steam-en. :)
Elvileg úgy néz ki (eddig olvasottak alapján), hogy lvl50 meglesz az elsõ végigjátszás során. Az, hogy ezt milyen fokozatban (casual-elite) viszed végig az mindegy. Utána pedig megnyílik a new game + és onnan lvl100-ig újra végig lehet játszani a játékot. De szerintem itt már fix nehézség lesz, mert az írják ez egy sokkal nagyobb kihívást nyújtó fokozat.
Jobb tárgyak is lesznek itt, illetve fejlõdsz tovább és osztod a pontokat.
Mivel a mobok/elitek nem élednek újra, felteszem csak multi játékban lehet õket ugyanazzal a karakterrel kinyírni.
Tegnap outlandert választva, elite fokozaton elmentem lvl12-ig, aztán onnan normal fokozaton a végéig a bétának. Jó ez az elite fokozat, mert jobban kitolja a játékidõt. Normalon alig volt kihívás, maximum a bossok voltak nehezebbek.
Játék végi boss baromi jókat dobott.
Azt viszont furcsáltam, hogy outlanderrel már lvl18 környékén van alapból 30% critical chance, amire még rájön a charge bónusz, így szinte minden harmadik találatom kritikus, ami ilyen alacsony szinten kicsit op.
Mondjuk ez loot függõ is, mert a stat 14%, a többi már lootból jött hozzá, de akkor is túl soknak tartom.
Igaz berserker-el meg embermage-el ennyit nem tudtam összehozni.
Meg a fame-nek nem igazán látom értelmét. Valamit köthetnének hozzá.
Az komoly. De most már csak azt nem értem, hogy tegyük fel, elkezdek normal fokozaton egy karaktert. Végigviszem, vagyok mondjuk lvl 40-es. Akkor ezután mit csinálok, ha ezzel a karival akarok tovább fejlõdni? Kezdek egy új game-et, ugyan azzal a karival, mondjuk eggyel erõsebb fokozaton, és ott már a mobok is lvl 40-rõl indulnak? Majd megint végigmegyek, lvl 70 mondjuk, és újra elõrõl, ott már 70-es mobok és így tovább?
Jól sejtettem. lvl100 a vége. (vagy magasabb is lehet)
Mennyi lesz a maximum szint, és lesz kihívás elérni? Késõbbi skill stb?
Sajnos nem emlékszem már, hogy milyen erõs tárgyak voltak az elsõ részben, csak arra, hogy egy idõ után szörnyen monoton és unalmas volt a játék, pedig az elején tetszett.
Ez a második rész tényleg nagyon ott van a szeren. Az elsõ résznél sokkal jobb és nekem még a diablo második részénél is jobban tetszik, a harmadikat meg lemossa. Az nem méltó a nevére.
Jól emlékszem, hogy az elsõ részben nem volt se legendary(ebben biztos vagyok szinte) se Unique?
Vagy csak én voltam peches, hogy a 7x szintemig 1 sem esett? Pont a loot rendszer volt az ami miatt meguntam(mint ahogy a diablo3at is amit el is adtam).
Egyre jobban érdekel ez a 2. rész. Instant Buy amint kijön fõleg ennyiért.
Meg legalább van értelme összeszedni a geart, mivel minden játék során használhatod a karaktert, akármilyen nehézségi fokon, multiban és single-ben is.
*Common (White) ->Common items usually have no enchantments.
*Enchanted (Green) ->Enchanted or Magic items have one or more random enchantments.
*Rare (Blue) ->Rare items have more random enchantments than green items.
*Unique (Gold/Orange) ->Unique items have fixed names and a number of powerful, fixed enchantments.
*Legendary (Color unknown) ->Based on the settings interface in the beta, a new category of items labeled "Legendary" exists in the game, although none are known to have been seen in the beta.
*Quest (Purple) ->Quest items are used exclusively for quests. This includes items such as keys.
*Set ->Set items do not have a specific color. They are color coded based on their quality (i.e. rare, unique, etc.).
Items generally have a level requirement and stat requirement. The player must meet only one of the two to equip the item.
Items that the player does not meet the requirements to equip are marked with a red X icon.
Items that can not be equipped because they are unidentified are shown with a red background.
Ez tök jó, ugyanis Legendary is lesz. Azok akkor elég durvák lesznek, mert a unique is elég jó. Bétában a unique-set a legjobb, de abból nekem még csak 1 db esett.
Seteknél is jó ötletnek tartom, hogy a rare vagy unique tárgyak adnak bónuszokat. Illetve amit korábban már írtam, hogy ha már 4 db tárgy kiadja a teljes set bónuszt, akkor ettõl még találhatsz ugyanezen néven futó set tárgyat és így azzal mondjuk kiváltasz egy meglévõt, hogy esetleg két teljes értékû setnek is legyen helye rajtad. Mondjuk egy 4 db-os meg egy 2 db-os elfér így rajtad.
Köszi a válaszokat.
Diablo 20 óra ha nézelõdsz, de ha végigrohansz akkor 6 óra, ezzel szemben ez a 30 óra a T2-nél is a végigrohanásos végigjátszásra vonatkozik, tehát csak a fõ történeti szál 5x olyan hosszú.
Hossz: Elég nagy területeket lehet bejárni és elég sok mellékküldetés van. Mivel jó a drop, érdemes felfedezni minden kis szegletet, tehát nõ a játékidõ. Bétával el lehet lenni szépen. Szerintem egy 30-40 órát biztos bele lehet tenni, ha minden karakterrel végigviszed és felfedezel mindent.
Árusnál is lehet rare és rare-set tárgyakat vásárolni! Illetve van unique-set tárgy is. Sõt a setbõl is több rész van, nem csak annyi amennyivel megvan a teljes. Valószínû egy full set felöltözteti teljesen a karaktert.
Az enchanter egy idõ után beköltözik a városba. Egy bizonyos küldetés után.
Aztán ne felejtsétek el, hogy a pet is tud varázslatokat használni! Elég jól csinálja.
De egyébként biztos lesznek hozzá jóféle modok, meg hát ott a multi.(vagy a HC karakter akinek az öröm ha véglegesen meghalhat a karaktere, szerintem nem valami érdekes dolog)
Aki eddig végigvitte, annak hány óra volt? persze nem úgí h végigfutva, hanem mindenhova benézve, kb mennyi idõ volt? Valamint a pet-enk, hogy lehet elõhozni az inventory-ját?
Aha. Dátumot windowsban állítsd át május elejére vagy korábbra és elindul. Nem kéri az aktiváló kódot. Mûködõ bétát meg piratebay-rõl tudsz letölteni.
Minden karit ki lehet próbálni és lvl21 a szintkorlát. Mobok nem élednek újra a kipucolt területen. Emiatt érdemes is a többi karival nyomulni, meg így össze tudod szedni a seteket is.