Nem is tudom hirtelen mit gondoljak errõl a játékról. Alapjáraton tetszik/tetszene, de egy fontos dolgot hihetetlen módon elrontottak benne, ami pedig a nehézségi szint. A normál olyan egyszerû, h potionoket nem is kell igénybevenni, nyugodtan lehet rambozni, úgyse halsz meg. A casualt nem próbáltam, de a normál alapján el sem tudom képzelni ott mi lehet. Maguktól meghalnak a mobok, ahogy rád néznek, vagy mi? Az elite szinten meg a játék átkerül a játszhatatlan hulladék kategóriába, tehát pont a másik véglet. 23. szintig vittem egy outlander karit, de nem folytatom, mert nekem az nem szórakozás, h állandóan menekülni kell gyakorlatilag minden elõl, ami mozog, meg 15 percig kell gyakni 1-1 bosst, miközben minimum 6x meghalok. Aztán ha meghalok, úgy lépek be újra a pályára, h az ottani összes ellenség egy pillanat múlva ott terem a bossal együtt a pálya másik végérõl...stb. Ami végképp becsukta a kaput az egy barlangos küldetés volt, ahol legalább 600 denevért kell legyakni, amik persze 80 fõs bandákba tömörülve támadnak meg, kb. 800-1200 életük van és egy darab belõlük meg tud ölni 4 ütéssel, pedig magas a hp-m. Az már csak hab a tortán, h olyan gyorsan mozognak, mint én, tehát vagy folyton futok megállás nélkül, vagy megállok harcolni, de akkor meg fél pillanat alatt szétkapnak. Ily módon 20-30 denevérenként írtva kb. 30 halállal túljutottam a pályán, de úgy éreztem, h megpusztulok az unalomtól. Semmi értelme. Most veteránon megyek mage-el, talán kicsivel jobb, mint a normal, de ez is túl könnyûnek tûnik. Pont az élvezhetõen játszható szintet hagyták ki a játékból, ami se nem nooboknak való casual-normal-veteran szintek, se nem félõrült kockáknak, mint az elite.
bemásolod a Steam\steamapps\common\Torchlight II\PAKS\ mappába.
A másodikra nem tudom a választ de a steam úgyis patcheli!
kiváncsi vagyok az új patchben mi van. ismét ~300 megás jött.Remélem új küldetések:)
akinek ellaposodott és túl könnyûvé vált a második végigjátszás annak ajánlom ezt a modot: [MOD] SYNERGIES!
sok minden bele került. Több recept,elite mobok,erõsebb championok,új aréna,lvl150 map,több tárgy,a rare tárgyak is érnek valamit végre és még sok más.A linkben le van írva az összes változtatás. Én belelestem és újra nekiálltam,valszeg ezzel a moddal kezdem újra más karakterrel.
Lenne pár kérdésem. A streng növeli a ranged fegyverek sebzését és kritikus sebzését is? Illetve, szívesen fogadnék pár tippet outlanderhez, fõként shotgunos builden gondolkodom, de azért megkérdezem, kinek mik a tapasztalatai?
tankos-shieldes engineerrel hasonlóan állok mint te, ugyanaz a quest és én is eléggé potizok. :D
Sok problémám merült fel mostanában ezért kevés idõm lesz az adott projektre, Nagy probléma az hogy nincs tartalom kezelõm a fórum amúgy se aktiv de ugygondolom egy remek kis közösség van azért akik jó ha egy helyre kerülnek :)
Ezért hát itt van a torchlight.hu Egyedi fejlesztésü lap ,jelenleg tartalom nélkül ami kicsit csunyitja a helyzetet de hidjétek el jó kis lap. Na de, egyedi fórum,koment stb lehetõség van. Kéne pár ember aki felvinné rá azt a kevéske tartalmat amit az oldal megkiván.
Ajánlatom az hogy kiadom az oldalt bérbe 0ft-ért Így lehet használni, Tárhelyet mindent én kezelek nálam lesz ezel nincs gond, sõt még láttogatókat is bevonzom rá. A bevételek 100% a tulajé.
Akit érdekelne ez a lehetõség kérem irjon levelet a [email protected] címre bemutatkozással és hogy miért lenne õ a legalkalmasabb ere :)
A Torchlight II az "Év PC játéka" és az "Év RPG-je" négy jelöltje között a VGA 2012-n!
Közben megtaláltam.Van egy nagyító alakú kis ikon a bal alsó sarokba azt kapcsoltam ki véletlen...:D
Üdv!Egy olyan kérdésem lenne hogy hol tudom beállítani azt hogy kiírja a földön lévõ tárgyak nevét anélkül hogy rámennék az egérrel?Eddig látszódott de most valamiért eltûnt gondolom megnyomtam valami gombot véletlen...
This is a small patch to fix a single crash issue with effects based on proximity, usually triggered in multiplayer by zoning with Battle Rage enabled.
elsõre szerencsére nem volt semmi gond úgyhogy mindegy is:) azért jó volt
nem érdekes már.az újratelepítés sem oldotta meg a gondot.semmi.legújabb patchel el se indul.azon kívül hogy a portalokon átjárás exe hibát okoz + menübe se léphettem vissza mert crash és elejétõl minden.vicc mekkora bug.azthiszem elég is volt a játékból:)
valaki nem tud megoldást erre a crashelésre?kicsit idegesítõ hogy miután crashel elfelejti hol jártam,és elejérül minden,a szintem és a cuccaim megmaradnak.de utána kezdhetem az elsõ küldetéstõl az egészet.jó már kiszedegetem a savet.de akkor is nem tudom miért ilyen szar xd második végigjátszásra kezdi el ezt is :D
hmm.hát okés.mondjuk elvagyok szenvedek kicsit de megy,csak nem értem miért nem lehet jól megoldani.köszi az ötletet azért ^^
tudom hogy ez dobja,már az összes megvolt eddig.csak ott épp nem találtam:) néztem buildet rá.szerintem jól osztom el.csak nem értem ezt a nagy lvl szint különbséget hirtelen,jóhogy nehéz.5szintel keményebbek.érted:)
sziasztok.játszogattam egy kicsit a játékkal.ott vagyok hogy meet the Djinni? azthiszem.és elértem oda kb 24-25lvl lehettem.egybõl kaptam a 28-29es mobokat.azthiszem mindenhol voltam.mindent bejártam 1 ládát nem nyitottam ki a kulcs nem lett meg.és szóval nem értem.bár nem újdonság.annó dungeon siege is szépen átment poti iszogatós szopásba.de ezt nem szeretném.a mellék küldetések mind kész vannak idáig.outlanderrel vagyok.tudom nem az a legerõsebb,embermagel ha jól olvastam úgy haladnék mint amikor lekváros kenyeret kenek,de szóval az lenne a kérdésem ez miért van így?:) normálon játszom különben,és kicsit nehéz .nem szeretem a vergõdõs dolgokat.
Sziasztok!
Van egy eladó Torchlight 2 példányom 3e-ért. (Runic account aktivált tl2 kulccsal, amit a Perfect World-tõl vásároltam. Steam mentes verzió.) Írj pm-et, ha érdekel!
engem mindenképpen!
Nos kész az oldal,tartalom hiányzik, érdekel valakit a tartalom feltõltés? :)
Az alkimistánál 2-t be lehet rakni egy randomért ami unique set is lehet, amit jó a random unique-ra.
Így van,az utolsó összetörhetõ cserépbõl is eshet uni cucc. Saját tapasztalat viszont azt mutatja,hogy NG++++ban (120as mobok végig) gyakrabban esik 100as junik mint a mapworks 105ös mapjain. Szerintem pár set nagyon megéri,bár ez is class és build függõ.
Ne gyûjtsd a szetteket, ebben a játékban nem éri meg. Sokkal jobban jársz, ha kevered a felszereléseket. Egyébként teljesen random, dobhat boss, de a legkisebb ellenfél is, halászhatod õket és ládában is találhatsz.
Akinek sikerült kifarmolnia bármilyen item set-et hogyan csinálta? Néha esik 1-1 darab, de ami 7-9 darabból áll, hogyan farmoljátok ki? Milyen bossokat öltök hozzá, vagy hogyan mûködik ez?
Elvileg van,de sajna még nekem se dobott,sõt a hivatalos fórumon se találtak még...gondolom majd a modokkal elérik ezt is
Talált már valaki olyan itemet,ami a fishing luck-ot növeli?Vagy az az érték csak dísznek van a listán.
Laptop a szervizben, ezen a kölcsöngépen meg 2 percenként ki kell lépni vagy összeomlik a game. Már elvonási tüneteim vannak.
GRAPHICS *Intel HD graphics cards should not show ghosting/smearing effects if shadows are enabled
PERFORMANCE *LARGE performance optimization to buff/debuff bar displays when there are a large number of overlapping, nonexclusive effects (damage over time, and duration based effects or knockback )
SKILLS *Shield Bash bonus damage now deals the stated amount(charged and uncharged) *Wolfpack will properly strike turrets *Bonuses due to proximity now always expire properly *Damage bonuses/reductions for Battle Rage properly expire *Fixed Critical Hit bonuses on some effects not properly incorporating bonuses to crit *Pet damage bonuses are applied to effects
LEVELS *Three Sisters zone now has an appropriate level range for proper NG+ reward scaling *Various issues resolved in Luminous Arena in multiplayer *Level determinism fixed (Was broken with precacheing in previous patch - could result in triggerable elements and some structural elements re-randomizing on load, or in multiplayer)
ITEMS *Set reward for Inquisitor set altered to a functional bonus *Fixes to the summon skull proc on equipment (prevents it from spawning exactly on a target) *Effects based on proximate monsters now work properly with socketables *DOTs were not properly attributing experience if the effect was applied from an item instead of a skill
MISC *Target Dummy is charm resistant *Fixed issue where rebinding Close All Menus could lock you in pause mode *Fix for shift-click casting a left-click spell and them selecting an item (would previously auto-attack) *Pet enhancing bonuses work more consistently for pets attached to OTHER pets
azzal a kimaradt T betûvel nem is volt gond.. csak a képlet nem jött be.. mert a nullázás stimmelt, de utána nem adta vissza a pontokat ahogy kellett volna (pl. 6. szintû karinál beírtam h [(6-1)*5] és nem történt semmi mint ahogy a [(6-1)*1] sem mûkõdött.
akkor lenne csalás, ha (szint-1)*5-nél több pontot adna valaki vissza magának :) ez így max egy játékból tragikusan kihagyott lehetõség ügyes pótlása. mondjuk.
konzolba: RESETSTAS majd STATPOINTS [(szint-1)*5] (tehát pl 9-es szinten 9-1*5=40)
ok: resetstats resetskills-el ellentétben szimplán nullázza statjaidat, utána manuálisan vissza kell adnod a megfelelõ számú pontot - és mivel 2. szinttõl szintenként 5 pontot kapsz, így fogsz visszakapni helyes mennyiséget.
Nézd meg ezt a hozzászólást Ugyanevvel a módszerrel csak másik paranccsal reseteled a statpontokat majd újab konzolparanccsal addolsz annyit ami a szintjeid után járna. Más megoldás nincs. Elsõ rész konzolparancsai elég jól használhatóak.
Sziasztok! Valaki tudna arra kérdésre választ adni, hogy hogyan lehet a statpontokat resetelni? Azt is valahogy úgy, mint a skill pontokat, vagy egyáltalán lehet? Köszönöm!
Ezzel az új patchel végre nem akad a játék. Viszont elég kevés az fpsem... A játék legelején még szép stabil 50-60 fps. Nagyobb fightoknál 40körülre leugrott. Átmentem kb 1 óra után a második helyszínre és itt már nagyon gáz a helyzet. Több mobnál 20 fps-re leugrik ami szerintem nagyon durva. Nem tudom már mit vegyek lejjebb. Shadow kikapcsolás se nagyon segít.. Intel Core i3-370M (2.4GHz, 3MB Cache, 64-bit, 32nm, 35W) 4GB (1x4GB) DDR3, 1333MHz Nvidia GeForce GT 540M, 1024MB DDR3 VRAM
Szerintem ezen a notin azért mennie kellene gond nélkül :S
Véletlenül találtam egy jó kis videót a lenézett engi skillekrõl:
MISC *Fixed Engineer armor set that was showing up as white geometry
PERFORMANCE *Additional UI performance improvements *Additional rendering performance improvements *Precacheing of skills, missiles, and particles to reduce the appearance of stutters the first time those assets are viewed on some machines
STABILITY *Fixed a crash that could occur with a dying pet that proc'ed on save restoration
SKILLS *Fixed some issues with Stormclaw bolt chaining *Blazing Pillar will no longer give enemies the ability to burn you! *Shockbolts and Shocking Orb can now build charge *Fixed several non-working augment affixes *On-Death Procs properly cool down if required (Fixes several issues where a proc ceases functioning after a period of time) *Blade Pact and Stone Pact last for listed time
ITEMS *Lore item set now has a tangle ability, instead of a nonfunctional acidrain proc *Several affixes that work based on unit proximity can work in parallel, when they could not before
GAMEPLAY *Fixed several issues where procs could be precluded from activation *Set bonuses based on nearby monster count work properly *Some more multiplayer XP distribution fixes related to player/killer delta *Can't turn alignment on something that attaches to its master *When a left-click skill is bound, skills won't track a second mouse click if you click and click-away again (keeps you from pointing the wrong direction sometimes) *Player block cap set to 75 instead of 50 *Elemental armor reduction can't reduce armor below zero *Champions all have 100% charm resistance *Siege Turrets have 100% charm resistance
LEVEL SCRIPTING *Can't prematurely activate Vyrax tower warp with teleportation *Various minor level fixes *Various visual updates to the Three Sisters' Lair *Some snow effects were not properly tagged as 'weather' so would not disable when weather was turned off *Tutaran trap fixes *Alchemist can no longer be 'started' on his third stage by rerolling, going to the next level waypoint, and back up."
szívesen :) remélem sikerült kibogozni a kõkemény flém közepette
láttam még statokat is kérdezted #1143-ben, oda annyit ajánlanék, h 2:1 leosztásban STR:VIT. az elején talán annyira nem fontos VIT, késõbb viszont kelleni fog szinte minden páncélhoz. ezen kívül ha akarod használni szvsz a legjobb engi fegyvert (NG+ alatt), amit simán ki lehet kapni kapni act3 elején gamble segítségével, majd kelleni fog h pakolj egy kicsit focus-ra is, vagy cuccból szedd össze.
Calver és Homlokvillás: Kösz a válaszokat. Ebbõl is látszik mennyi féleképpen lehet építeni karaktert és mennyi féle játékstílus van egy adott classon belül.
Tegnap elkezdtem veteránon, és kétkezes lesz, Flame Hammer-t kezdtem el fejlesztgetni fõnek. Majd idõvel meglátjuk mi lesz.
Még egyszer köszi a válaszokat.
már leírtam #1147-ben, de essünk újra, mert látom értelmezés nem megy :)
tremor igen egyszerû okból fos: mert ugyanazzal a mozdulattal, amivel eltolsz egy tremor-t, nyomhatsz egy flame hammer-t is, ami normálisan sebzõ kétkezes fegyvernél bizony *megöli* az ellenfeleket, nem csak odébbpöccinti õket... egynek ez. másodszorra pedig: seismic slam ugyanezen az elven mûködik (avagy: közel lévõ ellenfelek ne verjenek agyon), és szanaszéjjel alázza tremort - alacsonyabb CD, biztos interrupt, nem eszik charge-ot, hamarabb elérhetõ, és legfõképpen: knockback helyett *stun*.
még valami mélyenszántó kérdés? ajánlanám btw gamefaqs fórumát, sok bölcsesség van arra, és öröm lenne a köbön, ha nem kellene az egész kaszt mûködését elmagyaráznom
Ez mind a 3 tök jó skill, csak tudni kell használni õket. Persze te a tremorst is leszaroztad úgyhogy inkább nem vitatkozom:)
Azt azért elmondhatnád hogy miért jobb elszaladgálni a mobok elõl, mintsem inkább egy ujjmozdulattal (tremors) elküldeni õket fél képernyõ távolságra?
akkor nem nagyon mélyedtél bele a kasztba (segítek, csak Blitz tree-bõl: Ember Hammer, Onslaught, Supercharge, mindnek vannak sokkal értelmesebb alternatívái), de tudod mit, legyen igazad, hajigálja mindenki szanaszét a pontjait teljesen felesleges dolgokra, éljen a casual nehézségi szint!
Mondjuk azért kell másik skill is mert ez egy játék, ahova szórakozni ülök le, nem a legakciósabb terméket akarom megvásárolni a Tescoban, mert az "éri meg legjobban". Felesleges szemét skillt én nem találtam enginél, te nem tudom mirõl beszélsz, mindegyik skill full jó, fõleg ha rágyúrsz.
Azt se felejtsd el, hogy tökmindegy hogy mit használsz, a karit elrontani nem tudod, mert ha nem tudsz haladni esetleg akkor reseteled a mapot, végigmész a legutóbbi részen ami meg yés utána már vígan haladsz tovább a plusz XP-vel-manival-tárgyakkal.
Akkora szemellenzõvel nézed ezt a játékot hogy az gáz
huh, nem tudom valakirõl megállapítani, hogy ennyire kibaszottul értetlen, vagy csak nagyon-nagyon trollkodni akar. ez új, bár a kettõ kombinációjára fogadnék, bár a trollkodás még egy kis csiszolásra szorul.
kérlek, és ezt most minden szarkazmus nélkül mondom: magyarázd el miért kellene másik támadó képesség Flame Hammer mellé, amikor mind *gyengébb*? még a CC-k nagy része (mind?) is vagy felesleges, vagy vérgyenge, de meglepõ módon már ezt is leírtam, onnan is jön a nagy sértõdöttség.
btw nem tudom próbálgattad-e a többi kasztot, de mindegyik hajlamos csak egy-két képességet használni ellenfelek kivasalására (lásd Embermage: Prismatic Bolt és Hailstorm), mert egyéb esetben szétszórják a pontjaikat teljesen felesleges és szemét dolgokra...
De nem csapnak le, nem érted? Ha nem arra gyúrsz hogy 1 db sebzõ skillet a csillagokig húzz sebzésben, hanem adsz más skillekre is akkor nem kell futkosni mert nem csapnak le!
Arra most már mindenképp kíváncsi lennék viszont hogy neked mi a játékélmény abban hogy 1 db agyontápolt skillt használva (FLAME HAMMER, így csupa nagybetûvel) azon stresszelsz hogy idõben elfuss egy rosszkor berontó mobcsapat elõl?
biztos van, akinek a nyerõ taktika odaállni az ellenfél elé és kérni szépen h csapjon le, mert mennyivel bölcsebb dolog ugye direkt beleállni a sebzésbe, mintsem kitérni elõle (az meg végképp érdekelne 2H engi mióta tank)
és az ilyen ember vérpistikézik meg okoskodik eliterõl, agyam eldobom...
Hát akkor jó futkosást, meg csudijó Flame Hammerezést:)én inkább az élvezetesebb játékmódot választom:)
A forcefield egyébként többezer damage-t is kibír ha felfejleszted, ha a többi kisegítõskillre is adsz akkor kiválóan lehet tankolni az engivel, és ha figyel az ember akkor nem hal le.
veteranon toltam, de direkt kipróbálgattam eliten is, ugyanúgy hullott mindenki, vajh miért btw normál felett játék késõbbi részében minden közelharcos karakter hajlamos sûrûn pusztulni, tekintve h 1k+ sebzést nem olyan egyszerû lenyelni, és embermage-el ellentétben ugyebár õk nem állnak kényelmes távolságra - össz amiket írtál, azok közül talán Forcefield-nek van valami értelme ilyen szinten túlélés szempontjából, többi igen keveset segít. de a legegyszerûbb még mindig: elfutni mielõtt az ellenfél visszaütne, amiben meg immo copter meglepõen sokat segít.
de ja, biztos mindenki vérpistike, csak te vagy a helikopter
Normalon lehet leújasz a Flame Hammerrel és meghalnak, de Eliten kb. körberöhögnek és egy pofontól összeesel ezzel a builddel. Persze ha az a játékélmény hogy szupergagyi normal fokozaton, vérpistike módjára, ragyogó szemekkel sújtod a Flame Hammert, akkor hibátlan a builded valóban:)))
Na álljcsi, itt valami nagyon nem stimmel! 47-es szinten 179 a sebzés? Meg mitõl 0 az armor? Hát így nemcsoda, hogy mindig meghalsz, és vissza kell menni potikat szerezni!