Hát szerintem ha jól dolgoznak hatalmas gépigénye nem lehet hiszen erre a konzolgenerációra jön. Esetleg az lehetséges, hogy PC-n majd jóval jobban fog kinézni és akkor ahhoz kell majd egy bika gép.
Én úgy tudnám, meg tudtam volna már a 2-ben is elképzelni ,hogy ha kipucolsz egy helyet akkor teszem azt a városból indul egy csapat és visszatelepszik oda és ha mondjuk útközben leszeded õket akkor továbbra is üres marad a hely.
Nem úgy mondta, hogy õrposzt, hanem mint "location". Én ferdítettem kicsit, bocs. Gondolom azokról a helyekrõl lesz szó, ahol táboroznak az ellenségek, mint pl. a demóban a hely, ahol a helikopter volt.
Meg kell hagyni, az utóbbi idõkben az Ubisoft nagyon a kalózok miatt leszar 1-2 dolgot, nemhogy inkább a Remedy példáját venné alapul...
Mondjuk a Driver: San Francisco-hoz jött ki néhány frissítés, de a fõbb problémákat nem sikerült megoldaniuk közel félév alatt xD
Meglássuk mit tud az elvileg turbózott Dunia Engine, bár egy CryEngine biztos szebben mutatna ;-)
Pont most néztem egy videóinterjút, amiben megerõsítik, hogy az õrposztok ahonnan már egyszer kiirtottuk az ellenséget, ha késõbb újra odamész, nem lesznek ott újból. (kíváncsi vagyok, hogy az fog-e valakit zavarni, hogy miért nem foglalják vissza, mert az lenne realisztikus )
Annál esélyesebb, hogy ezúttal fog teljesülni. Másrészt meg egyelõre erre lehet támaszkodni, mert ezt tudjuk, arra nem lehet, hogy xy aztmondja úgyseleszjó.
Errõl mostanában volt nyilatkozat (link aláírásban), hogy az AI képes riadóztatni, utánad kutatni, de még a bombáidat is hatástalanítani... Bekeríteni, de még más NPC-vel is összeütközésbe kerülhetnek, vagy akár agresszív állatokkal. Szerintem nem lesz gond az AI-vel itt, legalábbis õszintén remélem, és az eddig látottak, hallottak alapján nem fogok csalódni.
persze :) kezdjük ott, h az ellenséges AI legalább az MW3 survival missions szintjét hozza bekerítenek, fedezékbe vonulnak, lesbõl támadnak, ha egyet lelõsz, a többi megpróbál máshonnan leszedni téged stb.-stb.
Nem tom hogy vagy vele, de én nem csak a grafikáért szeretnék új játékot:) És bármennyire is megszépíti a nosztalgia az elsõ részt, azért annak is meg voltak a maga hibái...
Annyira az elsõ részt idézi minden ,hogy ha elszarják a hülye õrposztokkal meg fél órás utazásokkal és 2 percenként érkezõ õrjáratokkal akkor nyaljanak sót.
állat! a grafika technológiailag nem tûnik kiemelkedõnek, viszont eszméletlen részletes, és ez szerintem sokkal fontosabb. remélhetõleg a tényleges játékzene volt a videóban, mert az is jó.
Ez a gerilla meg a felkelõ hadsereg nem teljesen illik be, inkább a teljes szabadság, felfedezés, realisztikusság az, ami ezt a játékot kiemeli az összes többi közül. Esetleg a párod megtalálása a trópusban, de ez már elsült az elsõ részben tökéletesen.
Szerintem a dramasztika nem a Far Cry-ba illõ. A Far Cry arról szólt hogy el vagy veszve egy szigeten és magadra vagy utalva pont, mint az elsõ részben...a többi az már tényleg mellékes.
Fura hogy a rosszfió van középpontban, de mondjuk ezzel sugalni akarnak vmit a készítõk. Pszichikai ráhatásokkal... :D nézzétek meg jobbna a képet: egyszerûen szívatja a fõhõst :D (legalul, homokba zárták, csak a feje van kint xd)
Új interjú olvasható a játék egyik készítõjével, Patrick Methe-el, aki többek között nyilatkozik az MI-rõl, a fegyverekrõl, a nyitott világ nyújtotta lehetõségrõl, és még sok másról is. Az interjú elolvasható magyarul a FarCryHc.hu -n.
Jó volt az a FC1 ha volt is benne sci-fi, nem is tudnám megmondani hányszol toltam végig, mindenféle módjával együtt!!
Sztem ne legyen benne semmi sci-fi (Far Cry) de ne is egy monoton, hétköznapi, unalmas hent (Far Cry 2)
Az arany középutat kéne megtalálniuk. De remélem hogy itt az ellenfelek ellen több gyûlöletet érezhet a játékos nem úgy mint a 2-ben. Ott csak annyira voltak idegesítõek hogy rád lõttek. Nem láttunk falu írtást, hogy civileket ölnének stb hogy tényleg leszûrhetnénk hogy ez egy rühes banda, megölni mindet.
2012. szeptember 04. - Amerika 2012. szeptember 06. - Európa 2012. szeptember 07. - Anglia
Nekem is tetszik,de valljuk be azért az elõzõ részekbõl jócskán kimentettek pár dolgot. pl.: Elsõ részbõl a hajós küldetés,második részbõl a fegyverek nagy része,sõt ahogy néztem az enemy mozgása,felépítése is. A grafika nem rossz(nem vagyok grafgay!) nekem a dead island ugrott be elsõ blikkre.
Remélem ebben a videóban a Rambó stílus volt és nem pedig az arany középút mert akkor egy kicsit gyors az egész.Bár én úgyis lopakodni fogok elõször. A terület meg elég nagynak tûnik,remélem megint lesznek megkereshetõ tárgyak,sok mellékküldetés és én fegyvermódosításnak is örülnék esetleg. Ezt halkan mondom: ha egy mod/map editor is kijön akkor bestbuy lesz.
Hát az alapján amit mondott, hogy lehet akár kocsival végigmenni a szigeten, vagy használni a gyors utazást szerintem ugyanúgy benne lesznek az újraéledõ õrposztok. Egyedül abban bízom ,hogy finomítanak rajta és nem lesz olyan igénytelenül megoldva, mint a 2-ben volt.
Az szerintem most nem lesz benne; küldetésre fókuszálnak. Bár a realisztikusságot meghagyhatnák (fegyver esetleg jármûjavítás, környezeti hatások, öngyógyítás ésatöbbi) mert az nagyot dobott a 2. rész feelingjén.
meg mondjuk azt sem bánnám, ha nem MINDIG a térkép másik felére kellene elkóvályogni egy küldetés miatt,majd vissza...mert nem így kell játékidõ növelni...
csak ha szabadon lehet kószálni, hagyják ki a 2. rész borzalmát, a szinte rögtön újratermelõdõ ellenfeleket.
Ne kezdjétek :D A 2. rész is iszonyat jóra sikeredett, fõleg a multija (kár hogy kevés magyar volt, mert mindenki csak kalóz példánnyal multizott XD) és ez is iszonyat jó lesz, fõleg hogy végre újra zöld övezetben fog játszódni :)
A A különbözõ területekhez tartozó bemutató vége a következõ dátumokat tartalmazza: 2012. szeptember 04. - Amerika 2012. szeptember 06. - Európa 2012. szeptember 07. - Anglia
Húú de régen láttalak itt??(hogy vagy mi van veled?) Nekem ez tuti vétel lesz!! Remélem jó lesz a multi!