Egyre nagyobb a rajongók elégedetlensége, hiszen az elmúlt fél évben nem igazán tettek közzé új képet vagy videót a(z) Ubisoft-os fiúk. A hivatalos Far Cry 3 fórumon feldobták azt a kérdést, hogy ha az E3-on bemutatott verzió már játszható állapotban volt, akkor azóta miért nincsen újabb videó vagy esetleg egy pre/alpha/beta verziós demo?! A választ Mr_Shade, a UK Forum Manager adta meg: >> A hír folytatása...
Jaj haggyátok már abba ezt a hülyeséget. Persze hogy vége van akkor a maya naptárnak mert nem volt kedvük tovább csinálni,mivel nagyon jól tudták akkor már ugyse fognak élni szóval minek dolgozzanak vele többet. Nem mellesleg volt a hírekbe ,hogy valaki megszakértette és nem akkor van a vége.
ÖÖ nem érdekel a maja naptár az szerintem is hülyeség, de hogy nem jó irányba haladunk az biztos. Az, meg hogy ki szakértette meg meg ki nem egy dolog attól még lesz világvége csak az idõpont kérdéses :) de ha teszem azt mégis év végén lesz akkor ezt már nem fogjuk tudni megvitatni.
A leírtak szerint a 2011 júniusi bemutatóban nagyon rövid pálya szakasz volt csak készen, amihez szerintem azért kellett egy pályaszerkesztõ és számos textúra. Ennek "tudatában" és az eltelt 6 hónap számos munkaórájának figyelembe vételével szerintem azért most nem állhatnak olyan rosszul a fejlesztõk.
Azért én megnéztem volna egy rossz irányba elindulós videót, ahol még nincsen megcsinálva a pálya és mondjuk az emberünk leesik a világ (pálya) alá
Persze, meg lehet 1 év alatt is csinálni egy játékot de gondolom a 2. rész "sikere" után kicsit több idõt akarnak beleölni és olyan játékkal akarnak elõrukkolni ami emlékezetes marad mindenki számára és nem csak az 50m után újraéledõ õrposztokra emlékszik belõle a többség. :)
Mivel elvben a grafikát továbbra is a CryEngine 2 alapú Dunia engine hajtja majd, így szerintem az 1 év bõven elég kellene hogy legyen az AI csiszolásához, játéktér megtervezéséhez, textúrák csinosításához.
Ami meg az újraéledõ õrposztokat illeti, meg lehetne oldani annyival, hogy amikor 1 õrhely X számú embere X-1-re csökken, akkor a pálya adott pontjairól (ellenséges bázisokról) elindul egy õrjárat, ami "észleli" a hentelést és átveszi a korábbiak helyét. Ezzel egy idõben (a rádión történõ jelentésük alapján) indulhatna egy X perces fokozott õrjárat az adott területen. Szerintem ez nem túl nagy meló lenne fejlesztés terén...
Persze mindent meg lehetne oldani csak mégsem oldották meg, ez a játék meg a bemutató alapján teljesen másnak tûnik, mint a 2 volt úgyhogy inkább késsen de legyen jó, mintsem kapjunk megint egy unalmas valamit.
A Far Cry 3-on dolgozó 4 fejlesztõ csapat egyike, a(z) Ubisoft Massive Facebook-os közleménye szerint a San Fransisco-i rendezvényen az egyik technikai vezetõ, Nikolay Stefanov tart elõadást "Deferred Radiance Transfer Volumes: Global Illumination in Far Cry 3" néven. Az elõadás kapcsán remélhetõen nem csak szöveges, hanem képi anyagot is kap a rajongók népes tábora
...talán most már látszani fog...
Aki ellátogat most a Far Cry 3 hivatalos oldalára, az egybõl értesülhet a hírrõl, hogy a február 16-án érkezik az elsõ Far Cry 3 trailer. Kétség kívül az elõzetes utáni napokban megállíthatatlanul megkezdõdik a marketing-hadjárat (ahogy korábban a hivatalos fórumon ígérték), amelyek során számíthatunk új képekre, infókra és valószínûleg még több videóra... A Ubisoft a legújabb hírlevelében egy képet is mutatott az elõzetesbõl, amelyet a kis képre kattintva megtekinthetsz:
A Far Cry 3 képeit nézegetve tûnt fel egy számomra érdekes dolog: Vaas az egyiken rendes hajkoronával, míg a másikon tarajos frizurával néz ki... Na most akkor 2 dolgot találok lehetségesnek. Vagy a játék története alatt változik a frizura, vagy pedig a fejlesztés alatt a koncepció lett másabb Ti mit gondoltok errõl?
Nincs ebben semmi fura. Ahogy halad a fejlesztés, úgy változtatnak. Nekem a bal oldali jobban tetszene... komolyabban tudnám venni a fõgonoszt.
Azt gondolom errõl, hogy semmit sem változott a hajszerkezete, csak mivel oldalról látjuk az elsõ képen, így "egybeolvad" a taraj a pár millisre borotvált hajszõrzettel. (Mellesleg a kép is elég homályos, ami csak rásegít erre az illúzióra.)
A világhírû Edge - számitástechnikával és videójátékokkal foglalkozó - magazin február 15-én megjelenõ, 238. számában a Far Cry legújabb epizódjával fog foglalkozni tüzetesebben. Az Edge több elõfizetõjének küldött nem régiben egy üzenetet, melyben a vízesést ábrázoló Far Cry 3-as kép látható, jelezve ezzel, hogy a játék kiemelt szerepet kap a magazin legújabb kiadásában. A cikk folytatása megtekinthetõ ITT, ahol többek között egy új kép (Vaas) is helyet kapott!
Far Cry 3 infó özön!
(n4g) Érkeznek a hírek a Far Cry 3 játékmenetérõl, amik alapján sokkal élvezhetõbbnek tûnik, mint a kissé monotonra sikerült második rész. Mielõtt még a részletekbe vetjük magunkat, nem árt tudni, hogy csütörtökön érkezik egy új trailer! - Ahogy azt már az E3-as trailerben is láthattuk, lehetõségünk lesz a legtöbb harcot elõre megtervezni és a magunk módján intézni. Tehát a lopakodós vagy a Rambozós harcmodor kedvelõi is kiélhetik magukat, de akár azt is kipróbálhatjuk, hogy telepakoljuk a kedvenc jeep-ünket C4-el és elõreküldjük az ellenséges táborba bemutatkozni. - A szabadság a játékban, a történethez van rendelve. - A Far Cry 2 politikai cinizmusával szemben a Far Cry 3-ban inkább arra fókuszálnak, miként keveredik egy hétköznapi ember egyre inkább az erõszakos események közepébe, ezzel együtt az õrület határára. - Lesz egy küldetés rész, amiben valamiféle gombákat kell keresgélnünk egy sötét földalatti barlangrendszerben, ez a rész roppant nyomasztó és végig hallucinálja hõsünk az utat. - Gyakran belefutunk majd a helyi élõvilág képviselõibe, ami nem mindig kellemes a számunkra. Például a túlélés érdekében egyre mélyebben hatolunk a dzsungelbe vadászat céljából és összefuthatunk olyan állatkákkal, akik esetleg ránk akarnak majd vadászni. A sziget körüli vizek például hemzsegnek a prédára lesõ cápáktól. - A sziget tele lesz felfedezésre váró, érdekes helyekkel, amik nem feltétlenül bármiféle küldetés részei.
info: Hardwired
egyre kíváncsibb vagyok,ebbõl mennyi lesz igaz. Remélem mind mert jó lenne egy jó far cry ami leköt egy ideig.
Mint korábban beharangoztuk, az Edge magazin új információkat leplezett le várva várt játékunkról a legújabb számában - habár a vártnál kicsit korábban kerültek ezek ki. Figyelem! Elég sok spoileres infó van a tovább mögött, amelyek ronthatják a felfedezés élményét, és sok meglepetést is ellõhetnek elõre, szóval gondold meg, hogy tudni akarod-e! ITT több küldetésrõl is részletes leírás szerepel.
A Február 16-án megjelenõ új FC3 elõzetesnek megjelent egy elõ-elõzetese, amely megtekinthetõ a Far Cry HC oldalán.
Mint korábban már hírt adtunk róla, február 16-án érkezik a Far Cry 3 elõzetese. A Ubisoft marketingesei azonban már valószínûleg tûkön ülve várják, hogy kiadhassanak valamit rég-dédelgetett trailerükbõl, és ma ki is adtak egy elõ-elõzetest, amelyben szerepel Vaas, Jason Brody és mások is, habár csak egy röpke pillanat erejéig. Kétség kívül hatásos.
A kíváncsi szemek ITT megtekinthetik a videót, és megint csak el kell mondanom, hogy spoiler veszély!
amikor már a trailernek is van trailere az már szánalmas...
én még mindig nem tudom, hogy a 2. rész legnagyobb dizájneri bakiját, azaz a szinte azonnal újratermelõdõ ellenfeleket "javították-e" a 3. részre vagy marad ugyanaz a rendszer, mint az elõzõ részben...ez utóbbi esetben bele sem nézek a játékba.
Tudom, az ember perifériás látása is véges, de azért.... :D
A A különbözõ területekhez tartozó bemutató vége a következõ dátumokat tartalmazza: 2012. szeptember 04. - Amerika 2012. szeptember 06. - Európa 2012. szeptember 07. - Anglia
Nagyon durva!!!
És ezek szerint szeptember 6 a megjelenési dátum :D
Ne kezdjétek :D A 2. rész is iszonyat jóra sikeredett, fõleg a multija (kár hogy kevés magyar volt, mert mindenki csak kalóz példánnyal multizott XD) és ez is iszonyat jó lesz, fõleg hogy végre újra zöld övezetben fog játszódni :)
meg mondjuk azt sem bánnám, ha nem MINDIG a térkép másik felére kellene elkóvályogni egy küldetés miatt,majd vissza...mert nem így kell játékidõ növelni...
Az szerintem most nem lesz benne; küldetésre fókuszálnak. Bár a realisztikusságot meghagyhatnák (fegyver esetleg jármûjavítás, környezeti hatások, öngyógyítás ésatöbbi) mert az nagyot dobott a 2. rész feelingjén.
Hát az alapján amit mondott, hogy lehet akár kocsival végigmenni a szigeten, vagy használni a gyors utazást szerintem ugyanúgy benne lesznek az újraéledõ õrposztok. Egyedül abban bízom ,hogy finomítanak rajta és nem lesz olyan igénytelenül megoldva, mint a 2-ben volt.
Nekem is tetszik,de valljuk be azért az elõzõ részekbõl jócskán kimentettek pár dolgot. pl.: Elsõ részbõl a hajós küldetés,második részbõl a fegyverek nagy része,sõt ahogy néztem az enemy mozgása,felépítése is. A grafika nem rossz(nem vagyok grafgay!) nekem a dead island ugrott be elsõ blikkre.
Remélem ebben a videóban a Rambó stílus volt és nem pedig az arany középút mert akkor egy kicsit gyors az egész.Bár én úgyis lopakodni fogok elõször. A terület meg elég nagynak tûnik,remélem megint lesznek megkereshetõ tárgyak,sok mellékküldetés és én fegyvermódosításnak is örülnék esetleg. Ezt halkan mondom: ha egy mod/map editor is kijön akkor bestbuy lesz.
2-höz is volt editor és kb nulla mod jött hozzá :(
Sztem ne legyen benne semmi sci-fi (Far Cry) de ne is egy monoton, hétköznapi, unalmas hent (Far Cry 2)
Az arany középutat kéne megtalálniuk. De remélem hogy itt az ellenfelek ellen több gyûlöletet érezhet a játékos nem úgy mint a 2-ben. Ott csak annyira voltak idegesítõek hogy rád lõttek. Nem láttunk falu írtást, hogy civileket ölnének stb hogy tényleg leszûrhetnénk hogy ez egy rühes banda, megölni mindet.
Jó volt az a FC1 ha volt is benne sci-fi, nem is tudnám megmondani hányszol toltam végig, mindenféle módjával együtt!!