Új interjú olvasható a játék egyik készítõjével, Patrick Methe-el, aki többek között nyilatkozik az MI-rõl, a fegyverekrõl, a nyitott világ nyújtotta lehetõségrõl, és még sok másról is. Az interjú elolvasható magyarul a FarCryHc.hu -n.
Fura hogy a rosszfió van középpontban, de mondjuk ezzel sugalni akarnak vmit a készítõk. Pszichikai ráhatásokkal... :D nézzétek meg jobbna a képet: egyszerûen szívatja a fõhõst :D (legalul, homokba zárták, csak a feje van kint xd)
Szerintem a dramasztika nem a Far Cry-ba illõ. A Far Cry arról szólt hogy el vagy veszve egy szigeten és magadra vagy utalva pont, mint az elsõ részben...a többi az már tényleg mellékes.
Ez a gerilla meg a felkelõ hadsereg nem teljesen illik be, inkább a teljes szabadság, felfedezés, realisztikusság az, ami ezt a játékot kiemeli az összes többi közül. Esetleg a párod megtalálása a trópusban, de ez már elsült az elsõ részben tökéletesen.
állat! a grafika technológiailag nem tûnik kiemelkedõnek, viszont eszméletlen részletes, és ez szerintem sokkal fontosabb. remélhetõleg a tényleges játékzene volt a videóban, mert az is jó.
Annyira az elsõ részt idézi minden ,hogy ha elszarják a hülye õrposztokkal meg fél órás utazásokkal és 2 percenként érkezõ õrjáratokkal akkor nyaljanak sót.
Nem tom hogy vagy vele, de én nem csak a grafikáért szeretnék új játékot:) És bármennyire is megszépíti a nosztalgia az elsõ részt, azért annak is meg voltak a maga hibái...
persze :) kezdjük ott, h az ellenséges AI legalább az MW3 survival missions szintjét hozza bekerítenek, fedezékbe vonulnak, lesbõl támadnak, ha egyet lelõsz, a többi megpróbál máshonnan leszedni téged stb.-stb.
Errõl mostanában volt nyilatkozat (link aláírásban), hogy az AI képes riadóztatni, utánad kutatni, de még a bombáidat is hatástalanítani... Bekeríteni, de még más NPC-vel is összeütközésbe kerülhetnek, vagy akár agresszív állatokkal. Szerintem nem lesz gond az AI-vel itt, legalábbis õszintén remélem, és az eddig látottak, hallottak alapján nem fogok csalódni.
Annál esélyesebb, hogy ezúttal fog teljesülni. Másrészt meg egyelõre erre lehet támaszkodni, mert ezt tudjuk, arra nem lehet, hogy xy aztmondja úgyseleszjó.
Pont most néztem egy videóinterjút, amiben megerõsítik, hogy az õrposztok ahonnan már egyszer kiirtottuk az ellenséget, ha késõbb újra odamész, nem lesznek ott újból. (kíváncsi vagyok, hogy az fog-e valakit zavarni, hogy miért nem foglalják vissza, mert az lenne realisztikus )
Nem úgy mondta, hogy õrposzt, hanem mint "location". Én ferdítettem kicsit, bocs. Gondolom azokról a helyekrõl lesz szó, ahol táboroznak az ellenségek, mint pl. a demóban a hely, ahol a helikopter volt.
Én úgy tudnám, meg tudtam volna már a 2-ben is elképzelni ,hogy ha kipucolsz egy helyet akkor teszem azt a városból indul egy csapat és visszatelepszik oda és ha mondjuk útközben leszeded õket akkor továbbra is üres marad a hely.
Hát szerintem ha jól dolgoznak hatalmas gépigénye nem lehet hiszen erre a konzolgenerációra jön. Esetleg az lehetséges, hogy PC-n majd jóval jobban fog kinézni és akkor ahhoz kell majd egy bika gép.
Ez volt a 2. rész gépigénye is, ha a grafikus motor ugyanaz, akkor elképzelhetõ hogy igaz ;)
Biztos, hogy nem igaz. Ma minden játéknál 4 giga az ajánlott, ha szükséges ha nem. Videókariból meg 1 éve nv ágon 8800 volt a belépõszint, azóta csak nem fejlõdtek vissza.
Az igazi fejlõdés nem a gépek eszement teljesítmény növelése lenne, hanem egy adott teljesítménybõl kihozni a legjobbat (aminek persze vannak határai)... igaz, ehhez idõ és kellõ programozói tudás is kell, ami ellent megy a hardware eladásából származó bevételnek.
a második része nagyon siralmas volt. pedig úgy kezdtem bele hogy na, ha kis hibával is, de biztosan jó lesz azért. hát vmi stalker szerûséget akartak összehozni, de nagyon gyengére sikeredett az rpg-sített lövöldözés
kíváncsi vagyok azért majd az új részre. a grafikára visszatérve, elég csak ránézni a Gothic 4-re vagy a Risen-re. A Gothic 3 ugye alapból egy fos volt, mivel akadozott és alig döcögött. Aztán jöttek ki hozzá a peccsek és az *.ini-k. úgy már egész jól futott és néha akadt csak.
Aztán gyárilag továbbfejlesztették, és egy maximumon is hasító még szebb látványvilág lett ugyanazt a grafikus motort használva. vagy éppen oblivion alap, aztán peccselve, majs skyrim.
szóval nagyon nagy dolgokat lehet már alkotni ,ha tényleg nekifexenek a programozók
Jaja az RPG nem far Cry-ba illõ. Próbálkozás volt csak ja.
én bízom benne, hogy az elsõ részt veszik elõ jobban hangulatra és az állatok is nagy szerepet kapnak, meg a környezeti hatások...
Bár a videón azért látszik a Crytek és az Ubisoft közti különbség. (Még mindig vannak sajnos részletszegény effektek, vagy egyéb jobban kidolgozatlan dolgok, nem hiába mondták anno, hogy az Ubisoft fejleszti, majd a sufnituning mûhelyében a Far Cry-okat.)
Kérdezz a fejlesztõktõl az FC3 Community Developer-én keresztül: tedd fel kérdéseidet a FarCryHC.hu oldalán!
Legfontosabb kérdés, lesznek -e 50m után újra megjelenõ ellenségek, meg 2 percenként õrjáratok. Ezeket kihagyják, vagy stílusosabban oldják meg már elég :D
Ha kapunk gazdagabb állatvilágot, felfedezhetõ világot, fegyverrepetoárral és esetleg javítási, fejlesztési lehetõségeivel és szorival, ami már megvan, hogy "fõhõsünknek idegrendszeri problémával küszködik" nameg olyan jó fizikával, mint a Far Cry 2-ben, akkor tuti biztos a SIKER! :)
Mi nem volt? A hivatalos oldal?! Mert tavaly július óta biztos látogatom a GB mellett a US, FR és DE nyelveken írt oldalait is... Azóta a tartalmán kívül csak a galéria képforgatója változott
Bár lenne mit fitogtatni a Far Cry 3 készítõinek, Õk most mégis a február 15-én megjelent bemutató képi anyagához nyúltak... Akkor hol az újdonság?! Hát a videót kísérõ feliratokban! Számos, eddig csak sejlõ vagy épp egyáltalán nem ismert információkhoz jutott "a nép", persze csak módjával Akkor lássuk a medvét... Bõvebb infó ITT.
Nem a Ubisoft Montreal dolgozik a Far Cry 3 többjátékos üzemmódján - derült ki tegnap a GDC-n. A másik csapat, a Ubisoft Massive, ami eddig az Assassin's Creed: Revelations multiját ütötte össze, de a Ground Control és a World in Conflict játékokat is õ hegesztette, illetve ezeken felül van egy eddig be nem jelentett MMO a tarsolyában. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy jó kezekben van az online komponens.
Ahogy azt már korábban beharangozta a Ubisoft Massive, a Game Developers Conference-en ezúttal a technikai bemutató irányba mentek el. Az elõadás, melyet Marc Beaudoin, a cég technikai igazgatója tartott, fõ témája a realisztikus emberi test és mimika ábrázolása volt, melyben nagy szerepet kapott az Autodesk MotionBuilder program.
Akit érdekel a technikai bemutató, az ITT megtekintheti :)
Mark Thompson, a Far Cry 3 vezetõ pályatervezõje egy interjút adott a Game Rant online játékmagazinnak, amelyben számos apró érdekességet, konkrétumot elárult a szeptember elején megjelenõ játékról...