Aki szeretne béta tesztre jelentkezni annak katt ide.
Várható megjelenés 2011 elsõ negyedévében.
Nem találtam sehol sem megjelenési dátumot, de a hivatalos fórumot lehet mazsolázgatni mert vannak ott egyéb infók is amit a fejlesztõk írnak a kérdésekre.
Akkor lényegében mi vagyunk a játékban a köcsögök, és sims, vagy evil genius szerüen kell bázist épiteni? És irtani a "fény követeit"? :D Mert ha igen akkor jól hangzik. :D
Néhány kép a leendõ lényekrõl:
Succubus:
Spiderdemon:
Minotaur:
Dungeon Lord:
Vele lehet majd játszani is, ha meghal a Dungeon Heart-nál fel lehet támasztani.
Imp:
Most már a goblinok az építõink és szállítóink.
Guardian:
Állítólag ha támadják a Szívünket akkor meg lehet idézni egy speciális lényt ami segít a védelmében, a neve alapján erre tippelnék.
Pont te beszélsz a grafikáról? Hmmm.m... egy picit csalódtam!
-lesznek hõs egységeink -nem lesz többé a Possession varázslat amivel be tudtunk bújni bármelyik lényünk bõrébe -a DK-tól eltérõen most már 3D-ben lehet építkezni, tehát lehet lefelé és felfelé is fúrhatunk majd mert többszintesek lesznek a pályák -nem lesz alapból multiplayer, talán majd késõbb -erõsen támogatják a mod-okat -mivel túl bonyolult a pályaszerkesztõ ezért nem teszik publikussá, talán majd késõbb ha egy kicsit finomítanak rajta
Beware the Lord of the land approaches :-D
Jó volt erõsen... viszont a grafot elnézve a németek nem sokat fejlõdtek :-/
Ha nincs idõhöz vagy valamilyen speciális feladathoz kötve a küldetés akkor úgy végzel a pályán ha vagy az ellenséges Õrzõ szívét körbefoglalod és elpusztítod vagy megölöd a hõsök vezetõjét a pályán. A pálya betöltésekor mindig megmutatja, hogy mi az adott cél.
Igen, ezeket megcsináltam. Azt nem vágtam, hogy mikor jön következõ pálya. Az egyik pályán nem történt egy idõ után semmi és nem tudtam továbbmenni. Ez kb. 10-12 éve lehetett...
Pedig egyszerû volt, ki kellett alakítanod egy labirintusrendszert amivel tudtál a portálon keresztül csalogatni különbözõ lényeket. Soknak volt mindenféle követelménye (pl min 5x5-ös kincstár, 3x3-as kínzóterem, stb) és amint átjöttek már csak el kellett szállásolni õket. Utána már lehetett dobálni az ellenséges Õrzõ vagy hõsök nyakába.
Voltak extra nehézségû pályák: pl nagyon limitált volt a kiásható terület mert láva vagy víz vette körül, idõre kellett megcsinálni valamit, nem volt portál, stb.
Nagyon szórakoztató játék volt, a második részben órákat el lehetett tökörészni a My Pet Dungeon szerkesztõvel, hogy megcsináld a tökéletes labirintust, kiképezd az arénában a lényeidet, stb.
A keresõ nem talált ilyen témát, úgyhogy akkor elkezdeném én.
A német Realmforge nevû cég készíti a játékot ami elsõ és második pillantásra is a nagy sikerû Dungeon Keeper sorozat koppintása/folytatása. A szisztéma ugyanaz mint az elõdnél, de lesznek benne újítások.
Egyelõre sok konkrétum még nincsen, de van egy trailer meg pár kép: