Annak ellenére, hogy az engine ugyanaz és a modding toolok is az Oblivionhoz tartoznak, a Nehrim totálisan független RPG, amelyet rajongók alkottak azzal a szándékkal, hogy versenyezni tudjon a pofi RPG-kkel. Várható játékideje 50 óra, több, mint 60 küldetéssel és gondosan szinkronizált párbeszédekkel rendelkezik, amelyet profi szinkronszínészek mondtak alá. Természetesen új páncélok, fegyverek, varázslatok, fajok, video-szekvenciák, objektumok, speciálisan a Nehrim részére komponált zene és még sokminden más található benne.
A mod fejlesztése 2007 óta folyt, és elég sokmindent belepakoltak a srácok. A legjobb hír azonban az, hogy a Nehrim ingyenes! Mindössze a z Elder Scrolls IV: Oblivion egy példányával kell rendelkeznünk és máris kipróbálhatjuk ezt az indie fejlesztést.
A Nehrim angolul és németül is elérhetõ. (Gamestar)
A topic célja az Obliviontól független párbeszéd lehetõségének biztosítása a Nehrimrõl, mivel lényegében egy önálló RPG-rõl van szó, az Oblivion topicban zavaró lehet a keveredés.
Egy kérdés. Felraktam az Oblivion-t a legfrissebb patchel. (Game of the year verzióm van) Felrakom a nehrim-et. Elindul a játék de mikor rányomok a new game-re megkérdezi akarok-e új játékot kezdeni. rányomok hogy igen erre eltûnik a kérdés és nem történik semmi. Miért lehet ez?
Nehrim launcherében ki vannak pipálva csak és kizárólag a saját data fájljai? (3db)
hm érdekes mert amikor anno az angol bétát próbáltam akkor elöször a default install könyvtárba telepítettem és nem ment. Aztán saját könyvtárba és máris oké volt
Jáhh Ez ba..ot jó volt . A fõküldi kilõve lehet barangolvi
Kint vagyok a bányából.
Eddig tetszik. A táj ami fogad, káprázatos. Ja, és úgy tûnik, hogy vannak fejezetek, ahogy megjósoltam. :)
Na ez jó.Meg kell nézni.Nekem is eredetiben van meg az Oblivion.
énis ki akarok jutni már a bányából, utálom a trollokat :D meg a sötétet :D
Én most megyek a fõváros felé egy küldi miatt. Nagyon kíváncsi vagyok már rá. Csak jó messze van.
Teleport rendszert vágja valaki? Akárhányszor teleportálok mindig elhasznál egy teleport követ?
Nnna, már nekem is csorog a zangol verzió, bár ahogy elnézem ez is németül fog karattyolni, de legalább lesz english subtitle.
nekem is nagyon tetszik a játék, egyszerûen fantasztikus, milyen részletes. a másik ami tetszik, hogy ilyen történetközpontú, eleve az, hogy VAN elõzménye annak, mit is keresek abban a barlangban az elején. a zene, meg a körítés is fantasztikus. nem tudom, mennyire lesz késõbb is megpakolva ilyen scriptelt jelenteknek, de ahogy az elsõ fekete troll feltûnik...szeretem az ilyet. a német nyelv egyáltalán nem zavar, mert annyira profi a szinkron.
eleve a launcher is mennyire profi. engem megvettek kilóra.
csakis teljesen új játékként lehet erre tekinteni...valahogy ösztönösen minden tárgyat elkezdtem felkapkodni, és valóban, egy csomó minden, ami az oblivionban nem kellett, itt kelleni fog. fantasztikus, teljesen el kell felejteni az obliviont.
A feliratok szeritnem kellemesek. Erõlködés nélkül megértettem eddig mindent.
Nem is nagyon értem, hogy az oblit miért nem folytatják. Még az engine-hez sem kell hozzátúrni, csak telipakolni tartalommal. Simán kiadhatnák külsõsöknek. Az engine az tökéletes erre a célra.
nem azért, de ha ez a nehrim tényleg ilyen színvonalú lesz, mint amit eddig megtapasztaltam és amit a visszajelzésekbõl látok, akkor simán fizetnék is érte egy teljes játék árát. ezt halálosan komolyan gondolom. a tartalom, a grafika, a játékmenet, a kellõ hosszúság, minden ott van.
bevallom, én még kifejezetten élvezem is a német szinkront, egyfajta kuriózum, mert egyébként minden angolul szólal meg...a stalker pripjatyot is orosz audióval telepítettem, mert sokkal érdekesebbnek tûnik, persze sokat is kell majd olvasni.
Teleportálás:A templomok közelében van az érkezési platform. Vásárolni kell a templomok környékén boklászo árusoktol varázslatot és kell még egy runa ami olyan mint a varla kõ.
Áso,lapát,fogo,kalapács,csákány mind kelleni fog,több is mert használodnak. Szintlépésnél kapsz learn pontot azt költheted+500 arany a tanítoknál.
felteszem, tényleg lesz egy-két patch majd, mert néhány szöveget nem fordítottak le, de azt mondták, arra figyeltek, hogy ami a küldetésekhez kell, az mindenképp angol feliratos.
szerintetek mi a különbség a kezdeti 3 faj között? az elsõ egyfajta általános szaki, a tündefülû valamennyire varázsolni tud, a normann meg az odacsapok fajta? csak a leírásokból következtettem erre, de lehet valami konkrét különbség a kezdeti skillekben stb.?
Egy vár-romba mentem le ami teljesen sötét volt de annyira hogy fáklya nélkül semmit nem láttam. Szépen világítottam magamnak de amikor megtámadtak elõvettem a fegyvert és sötét lett. Gyorsan megittam egy light potion-t, és nagy hangulatosan kinyírtam az ellent. Viszont jöttek újak és light poti elfogyott, infra visionbõl volt 1 aztán teljes sötétség. Na itt párszor majd beszartam mikor oldalról rám ugrott a reaper akinek csak a szeme világított zölden.
Ilyen királyság Oblivionba sosem volt, ráadásul itt érdemes csak úgy barangolni mert mindenhol van valami értékes dolog elrejtve. Ez nekem nagyon hiányzott obliból.
semmi... ha a "fél-elffel" vagy akkor általában mindenki elküld a picsába mert a Nehrim világában õk egy effekíve cigány faj, (mielött bárki pejoratínak vagy bunkónak venné a szóhasználatomat, a szó konkrét nárprajzi formáját értem ezalatt) kisebbség, vánsorolnak táborokban élnek. Kezdõhelyben bármi egyébben nincs különbség. Illetve az északi nép háborúban áll a földrész déli részével.... lehet hoyg ennek is hangot adnak ha azzal a fajjal vagy, nem próbáltam.
A bányából jussak ki valahogy, a fõváros még az üveghegyen is túl lehet...
Végigmásztunk a sötétben (fáklyáztam, amíg lehetett), biztos nem szedtem fel minden cuccot, most szemezhetek a fekete trollal, egy életlen tõrrel a kezemben, plusz van két fire demage tekercsem, de nem hatja meg a bestiát, röhögve agyoncsap.
Be kell menekülni elõle egy elzárt terembe, meghúzni a karokat, felvenni 4 fáklyát, visszamenni, majd a troll barlangjába 4 helyre kitûzni õket és oala. Ha meg a legelsõ nagy trollra gondolsz aki agyonvágta a havert, az elõl egy folyosóba kell menekülni, és egy csapdával agyonvágni. Csak a játék eleje ilyen menekülõs - ha esetleg nem jönne be.
Meneküléssel nincs gond, játszottam a TIE-vel, ott se keveset kellett futni, de itt még körülnézni se érkeztem - mindehhez hozzá tartotik, hogy fáradt voltam, nem is erõltettem a harcot a harmadik gyors kampec után kiléptem.
Ez egy rém sötét játék, de szó szerint, az eddigi játékmenet nagy részében szinte végig tapogatóztam. A végén meguntam, felhúztam maxra a gammát, igaz hogy ronda de legalább a lábam elé látok.
nekem simán települt, elindult, új játékot kezdtem:
sir quno jedi: ezekre érdemes figyelni:
a data-ban mindent kipipáltál, ok.
a my games mappából csinálj egy biztonsági másolatot, majd töröld ki az oblivion mentéseket és az összes ini filet, generál egy újat magának. lehet hogy ez a baja.
meg érdemes külön mappába telepíteni de gondolom ez is megvolt.
mondjuk el tudnék képzelni egy modot a nehrimhez, mint az oblivionhoz a drop lit torches, aminél ha pajzsot vagy kétkezest használsz, földre dobja a fáklyát.
Nekem csak városokban vagy azok közelében szaggat be, de ott néha nagyon. Ezért volt az oblivionban minden város zárt. Itt meg minden város nyilt tuti hogy ezért is nagyobb a gépigény
Nekem már ott is, amikor a táborban sétálgatok. Pedig azért gyengének nem modanám a gépet. Lejebb vettem ezt-azt, oszht jónapot.
(Azért halkan jegyzem meg, hogy a G3 sokkal szebb és sokkal nagyobb látótávval meg sem reccen...)
Nagyobb... Az Obli egy halom (200 fölött) moddal, Qarl cuccaival együtt is kevésbé recegett... Valószínûleg a scriptek nem túl optimalizáltak, mert jól láthatóan akkor gondolkodik sokat, amikor valami script elkezd dolgozni benne... Pl szintlépésnél a 3 képesség kijelölése után több másodpercig nem történik semmi, majd tovább megy. Lefagyni csak az alvás elõtti automata mentésnél fagyott, kikapcsoltam, azóta nincs vele gond. W7 64 bit. Az exe XP SP3 komp módra állítva...
A régi oblivion.ini törlése akkor is hasznos, ha az obliviont magát telepíti újra az ember, más modokkal, esetleg videokártya csere volt, vagy bármi egyéb változás...
Igazából ez az egyik gondom a Nehrimmel. Rengeteg jó mod van már évek óta az oblihoz, amit nyugodtan be lehetett volna venni. Nem azok, amig pár hetesk, hanem amik több éve léteznek. Mint ez a fáklyás... Pl a harvest flora-hpoz hasonló van benne, de csak félig. A leszedett gombák egy része eltûnik, mások nem, az egyéb növények meg egyáltalán nem...
SÕT: eszembe jutott, hogy a data-ban a fileok bejelölése is asszem két kattintásos, aztán még el is kell fogadni egy külön gombbal (asszem "activate") és csak azután szabad quit-re nyomni.
igen, én csak a tutorial bánya egy részét csináltam csak végig egyelõre, de már egy csomó apróság (kényelmetlenség) feltûnt, amit zsigerbõl modolok az oblivionban...
nem véletlen, hogy szinte rögtön elkezdték modolni a nehrimet is :DDD
de asszem ezt békénhagyom, így játszom, ahogy megcsinálták, nem akarok megint beleveszni a modolásba játék helyett, már eleve az röhej lenne, hogy a modot modolom... :D
számomra ez így is inkább egy teljesen új játéknak számít.
Ha nehéz a küldi a papost is elválalhatad volna helyete. Az a lányeg a goblinosnál,hogy az ajtora kell 3x rálöni nyillal.A karzatrol ahol a patkányok vanak.
én ott akadtam el, hogy a templomba bementem az elsõ faluban és vki ellopott egy üveg parfümöt amit vissza kéne vinni a házat megtaláltam, csak felmenni nem lehet, lelõni nem tudom vmi zöld növény van a kandallóban meg a tetõn, azt kéne felgyújtani, vagy egyéb ötlet?
a goblin barlangban az ajtót úgy tudod kinyitni, hoyg a másik oldalról íjjal vagy varázslattal meglövöd a zárat. A robbanóanyagnak pedig lesz egy hot-spotja ahova a karaktered automatikusan leteszi majd a stufffot
Nem tudom ki hol tart, én elballagtam ahhoz a bizonyos Sanctumhoz. Ott lehet majd csillagjegyet választani. Összesen 4 van.
Ajánlom, hogy a jobb cuccokat (sõt, az alapvetõ páncélon és fegyveren kívül mindent) tegyétek el a ládátokba, mielõtt az ott az õrparancsnoktól kapott elsõ feladatot elkezditek...
nem tudom ki hogy van vele, de nekem az oblivionban a hdr soha nem tetszett, túlságosan fényes minden, pl. a koszosfehér aylaid romok is...én alapból bloommal nyomom mindig.