Szeptember második hetében rajtol el a vadonatúj Raceroom tartalommal futó bajnokságunk. Év végén a legjobbakat serlegekkel, a teljes szezont futó versenyzőink közül párat ajándékcsomagokkal és Hyp-R ZONE nyereményekkel dijazunk. Gyere, győzd le a hazai eWTCR pilótákat és legyél te a legjobb!
Pár évvel ezelőtt csináltam szimulátoros kérdőívet. Azóta eltelt 4 év, sok minden változott, és úgy gondoltam, hogy ideje egy újabb kérdőívet indítani. A kérdőívet az alábbi linken találjátok:
Korábban volt magyar nyelvű is, most csak angol nyelvű kérdőívet készítettem. A kérdőív kitöltéséhez e-mail cím nem kell, és teljesen anonim a kérdőív.
Akinek van 2 percnyi szabadideje, és kitöltené, azt hálásan megköszönném.
A kérdőív aktív az alábbi időpontig: 2018. szeptember 30.
A lezárás után a kérdőív eredményei publikusak lesznek.
Most már. Ezek szerint változás történt - pár éve még Ratel-t láttam sétálgatni valamelyik futamon.
Nem tudja valaki mivel lehet váltani a kocsiban lévő LCD display-t? Mint ahogy itt a videoban (átkapcsol, hogy deltatime-ot mutasson): Utoljára szerkesztette: BladeW, 2018.05.20. 11:10:40
GTR3 alatt nem lepődnék meg egy ADAC GT Masters-en. Ami nem lenne rossz, legjobb alternatíva sztem a Blancpain után. Egyedül a fura akkor az lenne, hogy a Blancpain is az SRO alá tartozik, meg az ADAC is, és akkor miért engedik külön játékként az ADAC-ot. :D
Mint program, tartalom, licencek, sorozatok, szabalyrendszerek, AI, kinezet, latvany, hangulat, hangok nagyon jo program lenne. Bar a gumi kezelest/reszletesseget eleg jol felhuztak, de erzesre maradt a nagyon effektezett rF1 stilus, kicsit gamepad-re optimalizalva.
Hitegetnek a GTR3-mal, de szerintem ott is csak a latvanyt toljak meg a Unreal engine-nel. Raadasul igy, hogy az AC bezsakolta a BES-t (vagyis a jelenlegi modern GT sorozatot), es ugyanugy full-osra tervezve Unreal engine-nel (ugyanaz mint amit a SimBin tervez), es az AC mar nyaron ki akarja tolni (legalabbis valami eraly access-t), kicsit meg lettek love.
Talan ez a premium pack is a "gyorsan legyen meg valami bevetel" miatt "szuletett".
Szerintem ez a legrosszabb... Hangok jók, grafika jó, de a fizika, FFB nálam nem jön át, idegesít az, hogy edzések, futamok után / végén nincs normális eredménylista...
Ma elindult a SimRacingSystemen több RaceRoom bajnokság is, amiken részt fogok venni és streamelni is fogom az alábbi linken, ha valakit érdekel esetleg. http://www.simracingsystem.com
Február 14-én elrajtol a GTR-Masters DTM bajnoksága a RaceRoom-mal, ahol a 2013/2014/2015/2016-os DTM gépek volánja mögött fognak megküzdeni egymással a versenyzők 9 változatos helyszínen!
Látom, még mindig nem érted. Szerinted kontroller nem érzem, hogy mennyivel jobb a fizika egy Automobilista-ban, mint pl egy NFS-ben? Ahha... :D
Ami nem jön át, nyilván az az FFB, de pl az Assetto Corsa-ban cockpit nézetben az is nagyon jól érezhető vizuálisan főleg, hogy lézeres a pálya, nem sima az útfelület. Igen, nyilván kormánnyal jobb lenne, és idén be is szerzek majd egyet, de attól kikérem magamnak, hogy mit, mivel érdemes.
Pont arról írtam, azt tapasztalom, hogy az Automobilista, a Racerrom, a pCARS1-2 és az AC is nagyon élvezhető gamepaddal. És igen, képzeld, inkább ilyenekkel játszom, mint játéknak is középszerű NFS-ekkel.
Nekem nem kell bemutatni, mit tud egy kormány pluszban visszaadni, de attól még, mint írtam, a jó fizikát kontrollerrel is érezni. Clio-val csapattam rFactor 2-vel gamepaddal, és bizony ott is érzem, hogy az egy nagyon jó cucc, ha a programot összekapnák végre, abszolút kedvencem lenne. És pont a jó AI, a tömérdek beállítási lehetőség, és a rengeteg pálya, stb miatt éri meg adott esetben ezekkel is játszani.
Meg mint mondtam, sokan kontrollerrel csapatják, és nem lekezelően kell ezt nézni, hanem egy lépcsőfoknak felfelé. Mert bizony itt rohadjak meg, inkább játszanak ilyenekkel az emberek, mint pl vegyék évente a középszerű arcade tucat címeket, abból minden szimes rajongó és fejlesztő profitál...
"Mondjuk a FH3, Crew, NFS pont olyan játékok, amiket kontrollerrel érdemes irányítani,"
ne itt meg én akadok meg (mindig...) ... dehogy "érdemesebb" ezeket paddal nyomni: kormánnyal élvezetesebb! (sokkal inkább elhiszed, hogy autózol -> IMMERZIÓ!)
és ez minden és bármilyen autósjátékra igaz (még az outrunra és a daytonára is) - max nem a kormánnyal vagy a legHATÉKONYabb ;)
Engem nem zavar, arra költöd a pénzed, amire akarod, csak amikor a vezetési élményt egy hozzászólásban emlegeted a kontrollerrel irányítással elvesztettem a fonalat... Én kontrollerrel Dragon Ball-ozni, meg NBA-zni szoktam a gyerekekkel... Szimet meg kormánnyal...
Mondjuk a FH3, Crew, NFS pont olyan játékok, amiket kontrollerrel érdemes irányítani, de szimeket, vezetési élményre kontrollerrel, húha... Utoljára szerkesztette: Finkoo, 2017.12.03. 20:24:28
Leírtam, de újra: az Automobilistát, a Project Cars 2-t és a Raceroom is simán játszható segítségek nélkül. Innentől kezdve, az baromság, hogy frusztráció nélkül nem lehet őket huzamosabb ideig használni. Komoly "szimeket" miért akar az ember, vagy úgy alapból miért játszik kontrollerrel?
Azért mert sokkal olcsóbb, mint egy jó kormány, azért mert a kontrollert nem kell fel-, és leszerelni az asztalra (-ról), és nem kell attól tartani, hogy valakit felkeltünk vele, vagy valami ilyesmi. Mert bizony nekem volt már elég sokféle kormányom, a TX458-as Thrustmaster pl kurva halk volt, egészen amíg a venti be nem kapcsolt. Akkor néha elég borzasztó hangja volt... (Jah és az előbbire visszatérve, naná, vehet az ember cockpitet is. Csak mennyiért? Hova? Volt nekem is, jó is volt, lehet lesz is...)
De összességében pont azért játszom ezekkel, mert kontrollerrel is _kurva élvezetes_. Játszhatnék Forza Horizon 3-al vagy a Forza Motorsport-tal, vagy a GTS-el... De egyik sem olyan jó, pláne vezetési élményre. Mindegyik jó valamiben, főleg az FH3 tetszik, de az más kategória.
Versenyezni, meg pont a Raceroom és az Automobilista a legjobb, mert nagyon jó AI van bennük. Mármint az FM7-hez képest. Tudok benne bajnokságot készíteni, tudok minden szar állítani, időmérők, etc. Ilyenek nincsenek a Forza-ban. A GTS-el más problémáim vannak, nem részletezem.
Szóval nem is értem, neked vagy a fejlesztőknek miért gond, hogy most elvertem 30 dollárt tartalmakra? Ha játszhatatlan szar lett volna, maradtam volna a többinél, azzal, hogy én is jól tudok szórakozni, nem csak a fejlesztők, hanem TE is nyersz, mert jobb esetben nem hal el ez az egész project, hanem fejlesztik, bővítik tovább. Én persze csak egy kis ember vagyok, de kötve hiszem, hogy az egyetlen.
A Project Cars mi? Megsúgom, hogy nagy részben PS4-es eladásokból láttad pénzt, és ott is nagyon nagy százalékuknak csak gamepadja volt. Emlékszel a GP2-re, GP3-ra? Mennyit is toltam velük. Billel. De mivel a fejlesztők a rásegítéseket nagyon jól belőtték, teljesen precízen lehetett vezetni, simán tudtam századokért küzdeni. Az attól még, hogy billel nyomogatós cucc volt számomra, simán jó volt még szimes élménynek, még ha nem is teljesnek...
Szóval összességében itt olyan dolgok részese lehetek, amelyeket máshol nem kapok meg...
Egy valamit tényleg nem értek, és nem sértésnek szánom, előre leszögezném... miért kell full szimulátorokat kontrollerrel terelgetni? Tapasztalat, hogy nagyon le kell butítani az irányítást, hogy frusztráció nélkül lehessen huzamosabb ideig játszani ezekkel a programokkal... az Automobilistát, meg a Raceroomot (mondjuk ennek a legjobb a kontroller támogatása) konkrétan próbáltam is ilyen szempontból... tehát tényleg nem értem milyen élvezeti értéke van egy szimnek, ha nem kormánnyal terelgeted... Utoljára szerkesztette: Finkoo, 2017.12.02. 10:01:21
Részben igazad is van, de pont a tegnapi nap próbáltam ki az AC-t, a AM-t meg a Raceroom-ot. És ha hiszed, ha nem, az Automobilista a legkezesebb. Pedig semmi extrát nem csináltam, Xbox One kontrollerre lőttem és nagyon frankó. A Camaro-val meg a Mini-vel nyomtam rengeteget. Mindkettővel _minden_ segítséget kikapcsolva is brutálisan pontosan lehetett menni. Etalon ilyen szinten. Persze a durvább járgányokkal már nehezebb, ott egy-két stabilitást segítő kapcsolót érdemes Low-ra tenni, vagy az ABS-t, de amúgy nagyon profi, főleg a kormányzása, komolyan mondom, szerintem messze az Automobilista a legjobb ilyen téren.
Ami nem csoda, mert az osszes kozul ez a program az, amit elsosorban kontrollerre, vagy legalabbis ahhoz a stilushoz igazitanak;) Es ehhez nagyon jo a tartalom, a latvany, a hangok es hangulat, es a legjobban hasznalhato offline AI-val. Az AM/rF2 felejtos kontrollerrel, maximum mukodik vele, de lenyegeben hasznalhatatlan;) Nem is cel hogy az legyen. Az AC/CARS mukodik es hasznalhato, de azert mar azok is erosen tul leptek a kontrolleres tologatason.
Ma kirpóbáltam kontrollerrel a cuccot, és váó. Komolyan, fejlődünk. Már ez alatt azt értem, hogy egy jó kontrollerres beállítással bizony ez is roppant élvezetes. Ugyanúgy ahogy az Automobilista, és az Assetto Corsa, a Project Cars 2 vagy épp az rFactor 2. (Talán utóbbi a legnehezebb kontrollerrel, de ez nem is csoda, az a leginkább barkács sajnos, még ha elemeiben kiemelkedő is.)
Szóval olyan kellemeset csalódtam ebben a Raceroomban, hogy be is vásároltam az összes pályát. :) Holnap sokat csapatom majd, ha hazaérek. Grafikailag, hangokra még mindig nagyon jó, nagyon minőségi az egész, alig várom, hogy jobban belemerüljek.
Rövidesen elrajtol az egyik legnépszerűbb hazai online megmérettetés a RaceRoom-mal, ahol a 2016/2017-es TC1-es gépek volánja mögött fognak megküzdeni egymással a versenyzők 9 változatos helyszínen és futamon át!
The next patch will introduce different tyre compounds, adding even more strategic options to your races.
"Depending on the car you will get to choose from a number of different compounds, ranging from soft to hard. Currently the FR X-17 and FR US are planned to receive this update."
Sosem használtam még kormányt, újdonság lenne számomra. Amit laikusként kinéztem, s nem olyan méregdrága az a Thrustmaster TMX Force Feedback. Erről valami vélemény?
Ehhez mar mindenkeppen kormany lenne jo (bar kontrollerre is optimalizaljak [elvileg], azert is olyan amilyen;P).
Ha az olcso gamepad helyett kormanyt valasztasz, annak meg van az az elonye, hogy utana (ha kedvet kapsz az autos programokhoz) mas komolyabb programmal is haszalhatod (mig efolott [AC, AMS, iR, rF2) egy gamepad mar "nem jo").
Logitech es Thrustmaster markakat erdemes valasztani, normalis kormany forgasssal (ne 180 fok) es rendes FFB-vel (ne csak rezgo). Sajnos meg e markakbol is az uj, normalisabb (nem top) tipusok nagyon dragak:( A top cuccok havi fizetes. A top markak (pl. Fanatec) tobb havi fizetes:) Egy altalanosan elfogadott tipus, ami jonak szamit (pl. G29), de amit mar sokat fikaznak, mar az is 100E felett van:)
Ha sose hasznaltal meg kormanyt, talan valami "megbizhatobb", regebbi, hasznalt cucc kezdesnek jo lehet (Logitech DFGT). Bar az mar van annyira jo, sokaknak az a vegleges. Es ha tetszik es van tapasztalat, csak utana nezelodni a "dragabb" es "hasznalhatobb" kormanyok kozott.
Sziasztok! Kipróbáltad a játékot billentyűzettel, de úgy nem igazán élvezhető. Csúszkál, mászkál, nehezen kanyarodik szinte minden autó. Tudtok ajánlani viszonylag jó árban lévő kormány, kontrollert amivel játszható a játék? Köszönöm!
Nem indul a játék a jún.16. frissítés óta.Parancsikonra katt. után egy pillanatra felvillan a kis szürke steam ablak hogy játék előkészítése..aztán semmi...mint ha nem is indítottam volna a játékot megy szépen a windows tovább, semmi hibaüzenet vagy fagyás.... Töröltem a játékot és reinstall, de ugyan ez :( Esetleg valami ötlet? Tudtok hivatalos fórumot vagy email címet ahol a készítők reagáhatnának....
Nem kell rá tagság, csak az élesre. Igen a WTCC16os pakk (meg az európai pályacsomag) elég. Azzal később is szerintem idehaza szinte mindenhol tudsz menni majd.
Igen, arra gondoltam. Utoljára szerkesztette: danikosz, 2017.04.14. 16:17:45
Lassan képbe kerülök. Akkor elég jó ajánlat most , ha csak a wtcc2016 packot megveszem , mert abban minden ami kell bent van. A tesztfutamra már kell tagság ? 5 évet kihagytam , nem tudom mennyire vagyok bemacskásodva , ha csak feltartom a többieket annak nincs értelme.
Volt aki kapott pár pályát meg 15ös audit, mert nyomta az official dolgokat (de nem ért el ilyen top eredményt,amiért pl járna). Lehet ha kitartó vagy kapsz,de ne erre építs.
Csinálj egy profilt és akkor látod a store-ban, hogy mi az ami free, mi az ami megvan neked, és mi az ami nincs. Szerintem úgy a legegyszerűbb.
Multinál csak vásárolt kocsit használhatsz. Ami előny, ha egy szerver megy 10 db WTCC autóval, és neked 1 megvan, akkor felenged azzal. Nem kell minden autónak meglennie.
Sziasztok ! Van valahol egy általános leírás a játék menetéről ? Mi az ami free , és mit lehet elérni free módon ? Multihoznál is csak unlockolt kocsit lehet vinni?
Sziasztok!
Várunk mindenkit sok szeretettel a legújabb WTCC bajnokságunkban, amit a pár napja megjelent 2016-os csomaggal futunk! Megtalálható benne Michelisz Norbi gyári, Ficza Feri és Nagy Dani privát Honda Civicje. A tesztek már zajlanak (szerver is van) , ahol ki tudjátok próbálni az autókat és megnézhetitek, hogy a tavaly a bajnokságba csatalakozott Volvo S60 mennyire tudja felvenni a versenyt a többiekkel. A 7 fordulós naptár csak európai pályát tartalmaz és mindenhol 3 futamot rendezünk majd. Lesz superpole, fordított rajtrács is.
Íme a teljes naptár: 2017. Április 11. (kedd) – Portimao Club Chicane // teszt futam 2017. Április 13. (csütörtök) – Portimao Club Chicane // teszt futam 2017. Április 17. (hétfő) – Brands Hatch Indy // teszt futam 2017. Április 20. (csütörtök) – Brands Hatch Indy 2017. Május 4. (csütörtök) – Norisring 2017. Május 11. (csütörtök) – Zandvoort National 2017. Május 25. (csütörtök) – Lausitzring 2017. Június 1. (csütörtök) – Nürburgring Sprint 2017. Június 15. (csütörtök) – Zolder 2017. Június 22. (csütörtök) – Portimao Club Chicane
Gyertek el, nézzétek meg a tesztfutamokat, ahol semmilyen kötelezettségetek nincs.
Sziasztok! Folytatjuk a felkészülést a WTCC 2016-os autókkal futó bajnokságra. Lényegében csak a megjelenésre várunk. Ma este egy dupla pályás fun futamot tartunk, ahol két pályát is megnézünk a TC1 autókkal. Először Norisring, majd Zolder jön. Szerverek futnak, körözni már lehet. Ha csak az egyik pálya van az sem gond, fel tudsz rá csatlakozni gond nélkül. Várunk sok szeretettel! > információk <
Ugy nez ki, nekem ez mar bukta;) Eddig "mindent" megvettem (persze csak akciosan:P), kicsit bzitam bennuk, nem volt rosssz; de sajnos evek alatt nem sokat valtozott a lenyegi resze (autokezeles, kormany, FFB, gumi). Remenykedtem, fizikaban is belehuznak, nem marad "jatektermes", megkozelitik legalabb az AMS-t; de nem:(
Es igy, hogy most mar EUR-ban vannak megadva az arak, kicsit huzos is. Fele annyiba kerul egy auto, mint pl. az AC-hoz egy 6-8 darabos Porsche DLC, vagy harmad annyiba mint az iR-hez egy auto. Persze, arakat hasonlitani felesleges, akinek ez jon be, annak megeri. De akkor is:)
Plusz, hogy mar bejelentettek a GTR3-at, eleve necces lett a progi. Eddig is lehetett tudni (irtam is tobszor), hogylogikusan ez a progi egy Early Access, tamogatos, fejlesztos hatter, ami kozben/utan ismet ceget cserelnek, es ennek alapjabol, eladasaibol fejlesztenek majd egy "dobozos" programot. Amivel persze nincs gond, ma mar mashogy nem megy!
De felo, hogy ez nem fogja megkapni az ujitasokat (engine, grafika es egyebek) es/vagy az uj program sem lesz kulonb fizikaban, kormanyban es FFB-ben ettol, inkabb csak a koritesre, multiplatformra, hype-ra, eladasokra alapoznak.
Persze, mint program tok jo lenne, eltekintve a "benacska" es "elavult" vezetesi elmenytol, offline-ra es bajnoki (valszeg) versenyekre nem lenne rossz!
Sziasztok! Folytatjuk a felkészülést a 2016-os WTCC bajnokságunkra. Várunk este mindenkit sok szeretettel a Brands Hatch-i fun futamon. > esti infók
Ha meg mást is ki szeretnél próbálni, érdemes a Competition-ök között is szétnézni, szokott lenni legalább 2 olyan, amihez nem kell megvenned se az autót, se a pályát. :)
Elrajtolt a VSR Audi TT Cup. Fogadjátok sok szeretettel az első forduló 3 futamát. A következő forduló most csütörtökön lesz,a helyszín Oschersleben. Mindenkit sok szeretettel várunk, infókat a videók leírásaiban találtok.
Február 8-án elrajtol a 4. WTCC bajnokságunk, ahol a TC1-es gépek volánja mögött fognak megküzdeni egymással a versenyzők 9 változatos futamon át! Az elmúlt bajnokságok, kupák tapasztalatai alapján egy izgalmas, kőkemény csatákat hozó bajnokság elé nézünk!
A nyílt gyakorló szerveren 0-24 mindenki próbára teheti magát, további infók és a nevezés részletei itt olvashatóak, gyertek!
A Pepsi és a Coca miért nem csinál együtt egy jó kólát? Az AMD és az Nvidia miért nem dobnak össze egy fasza VGA-t együtt? Na és a Microsoft meg az Apple is kitolhatna egy jó kis közös oprendszert, nem?
Nem kell hogy 1db legyen, csak 1db-ban legyen benne minden;) Aztan lehetnek meg mas programok is, amelyek "reszegysegekbol" allnak:D Osszessegeben a CARS-ba zsufoltak bele "mindent", csak a reszegysegek ugy sikerultek ahogy:P
Szerintem a baj az, hogy van egy jó pár szim és mindegyiknek más a pozitívuma és negatívuma. Nem lehetne összefogni és egy jót csinálni? :D (Pl. AC lézerszken, FFB, rF2 fizikai motor, AMS fizikai beállítások, kokpit mozgás, R3E hangok, PCars grafika stb.) Jel pillanatban az AMS-t találom legközelebb a helyes úthoz, itt jön be a legjobban a vezetési élmény amihez 3 erős pozitívum hozzá járul: útfelület(ezáltal az FFB amit visszaad), autók fizikája és a legjobban sikerült kokpit mozgás (VR hiányában ez sztem fontos). De ez szubjektív vélemény. (iRacinget azért hagytam ki mert nincs meg és ezáltal véleményt sem formálok róla.Számomra sokba kerül, ritkán játszom online és nincs AI aki szétb*ssza az idegeimet)
Ha multiplatform lesz, es hazonbelul oldjak meg (nem ugy mint az AC), akkor tobb kell az egyszeru mokolasnal. Tuti nem most kezdtek, legalabb 2 eve (studio valtasok es R3E "fejlesztes-csokkenesenek" idoszaka) es meg van majd' 2 ev belole. Lenyegeben, mint szimes "jatek" egyedul a SimBin (meg a kozos idoszak) keszitett csak teljes erteku programokat (karrier, bajnoksag meg ami kell; GTR/GTL/RACE idoszakok). Ha jol csinaljak, biztos fasza lesz.
Nekem az egyetlen szivfajdalmam, legalabbis a jelenlegivel (R3E), a kicsit regimodi, elavult, butacska kormany es FFB mukodes/kezeles. Persze nem vagyok jovobelato, igy a GTR3 meg "jo" is lehet;)
Ami ezzel parhuzamosan kellemetlen (lehet), nem tudni mi lesz az R3E-vel?! Meg kapja ez is az "uj" engine-t? Vagy ez mar "igy" marad? Biztam bennuk, bar az elejen gagyin indult (fantasy ingyenes es fizetos tartalmak), megvettem mindent (bar csak extra akciosan:P), mert ennyi jo tartalommal bukta lett volna, ha jo lesz es egyben "kellene" megvenni teljes aron a cuccokat;) Annyira azert nem tudott volna jo lenni:D Igy evek alatt azert belefert az a ~2 dragabb jatek ara.
Amugy "nagybetus" autoversenyre (online/offline) teljesen jo lenne (ha mukodik rendesen az online, azt nem nagyon hasznaltam). Masik programbol "atulve", engem valoban csak a kormany/FFB idegesit. De 1-2 het szimes elvonas utan, teljesen jo moka a WTCC, GT vay DTM.
"I worried about that too, but when I pushed them on the subject I got the impression that those of us looking for a realistic experience need not be worried. All the good serious stuff will be in, with options to make it more user friendly possible to turn on and off. I'll not go into the conversation we had here, but I finished the chat with a contented feeling that it will be suitably "hard-core" enough to satisfy those wanting that kind of experience." - ezt az interjú készítője/cikk írója írta a hsz-ekbe