sziasztok tudja valaki hogy mit kell még beállítani hogy a kormány animáció ne csak 90° -os forgást mutasson jobbra és balra ? már beállítottam a 900° -t a főmenüben
Ha az ADAC GT Masters 2015-be lévő Bentley-t veszed meg, akkor csak olyan szerverhez tudsz csatlakozni, ahol ez a géposztály van betéve. Ha mondjuk egy olyan szerverre mész fel, aminél csak a GTR3 class van betéve, nem tudsz rácsatlakozni, hiába van meg a Bentley, mert nem ugyanabból a csoportból van megvéve a Bentley.
Általában ahogy észrevettem, próbálják azért a szervereket úgy megcsinálni, hogy ne csak az egyik legyen benn, hanem mondjuk mindkettő (ADAC GT Masters '15 és GTR3 class is).
Ehhez kapcsolódoan lenne egy kérdésem: Ha én megveszem a Bentley-t akkor onnantól akármelyik szerverre fel tudok menni amin van GTR3 class? Iletve az működni fog az ADAC GTM 2015-tel is?
rákerestem angolul a problémámra, mégpedig arra, hogy a kurzor felfele mászik folyamatosan, pedig nem is mozgatom. Pár találatot találtam, ebből ki is derült hogy nem nálam van a hiba. Csak raceroom-ba tapasztalom.
Azt irták hogy tiltsam le az eszközkezelőben ezt: "VJoy Virtual Joystick" Ami a HID-nál van. De nekem olyanom nincs is ott. Logitech Virtual HID devices. na az van. Gondoltam letiltom azt, de igy se jó.
Valami ötlet? volt valakinek ilyen gondja?
köszi ha probáltok segíteni. Utoljára szerkesztette: Adebayor, 2016.05.16. 15:38:54
Halkan megjegyezném, hogy tavaly a V-DTM folyamán végig így vettem fel a videókat. Most még a Mercedes-es DTM competition-ös replayemet se tudom megnyitni...
Lassan csak elérkezünk oda, hogy a szerverre való csatlakozáshoz minden tartalmat meg kell venned.
Elég f*szom egy társulat lett ez a Sector3, meg kell hagyni.
Mondom felveszem a Bentley-vel futott spai körömet...Ahha, hogyne. Az autó nincs meg (ugyanakkor competition-be ingyen használhatod), így a Content Server rinyál, hogy nincs meg az autó. A 2016-os DTM-es Merci ugyanez.
Most szerintetek írjak megint nekik egy leszarozós levelet, mint ahogyan múlt héten tettem? Vagy megb*szódnak végre maguktól is?
Picsába az egésszel...
Alapvetően TC-t meg ABS-t én se szoktam, de a GT3-as gépeknél ez legális, szóval nekem is csak annyira van beállítva, hogy a nagyon nagymértékű kipörgést megfogja kigyorsításkor.
Öööö szerintem ahhoz a fizika fájlokat kéne birizgálni, de azt meg nem tudod ugye.
TC-t ABS-t egyéb segítséget nem használok, nálam a 8-as hátsó szárny jobban működik és a futómű is máshogy van hangolva mert a gátlók sincsenek kiegyensúlyozva vagy mi. Holnap linkelek setet, ami zavar rf1ben a gátlókat n/mm ben lehetett látni itt van lehetőség így beállítani? mert fontos a bump/rebound közti arány.
Elképzelhető, hogy kicsit jobban csúszik az átlagosnál, mert én személy szerint jobban szeretem az enyhén túlkormányzott kocsit. :) (Állíts kicsit a hátsó szárnyon, vagy a TC preset-en.)
Köszcsi, bemásoltam, müködik de Ádám ez a setnek úgy úszik a valaga mint a teflon nevű hal be lenne vazelinozva xD Asszem holnap életképesebb leszek tesztelni mert a második üveg bor picit túlkormányozottá tette a monitort
Előre is köszönöm és lehet hogy ciki de itt R3E-nél nem találom hova kell bemásolni Én meg Nissan GT3-at lőttem be úgy Nord-ra hogy meg is lepődtem hogy minden erőlködés nélkül be tudok esni a kanyarokba :) Majd linkelem ha megtalálom xD
Kicsit körözgettem az elmúlt 1-2 napban a GT3-as Bentley-vel Spa-ba, és az az igazság, hogy tekergetve jobbra-balra a setupot, mondhatni majdnem egészen normálissá vált az autó viselkedése. Ha gondolod, próbáld ki a setupomat, amelyet itt találsz. (ADAC GT Masters 2015 + Spa competition, 2:16.330-as idő a legjobban - ehhez is találsz setupot a fenti topikban.)
Kiprobalom ezt is:) Bar korabban valami hasonlo volt nekem is (magas under es vertical, minimal oldalso es nulla ellenalas). Nem volt turelmem szorakozni a 4 beallitassal, egyformara allitottam oket:)
Empty box beállítását használom nagyobb ffb multiplierrel meg néha 540 fok/25 fok
FFB settings w/ Fanatec CSW v2 - Formula Rim 900 rotation / 30 lock 100 Force / FF, everything else off.
Ingame : 85% Intensity 0 Smoothing, damper, friction, spring
100% Steering force Intensity 100% Understeer 65% Vertical force 25% Lateral 0% Rack
0 effects
Nálam teljesen jó az ffb (G25) ami kell visszajelzés átjön.
Most igy "hasznalom".
A driver a szokasos, azt nem piszkalom. A kormanyt 450 fokra korlatozom fizikalisan (nem driver, hanem a kormanyon a gombokkal, az talan a GF GT-n is mukodik?!). Az autok nagyresze 540 koruli, igy jo ez, meg amugy is, az R3E kicsit hinta-jellegu, kell neki:D Az FFB-nel nem hasznalok Smooth-ot, se a ket kamu allitast (driverben sincs beallitva [Spring/Damper]). A Minimim Force kell, mert kicsit fika kozepen (kormany fuggo). A 4 "effekt" cuccot (Understeer, Vertical, Lateral, Rack) egyelore allitottam, az Intensity-t meg addig, amig max az FFB kijelzo piros kornyeken mozog (afolott mar nincs visszajelzes, csak kamu rangatas).
Én 1-es preload-ot állítottam eddig is, magasabb értéken sose feküdt nekem eddig. De most számomra DTM-nél azért szar, mert: a) így se kanyarodik, b) ha leveszem a hátsó szárnyat alacsonyabb értékre, akkor bizonyos kanyarokban jobb, viszont eléggé megnő az esélye, hogy megpördülök. Szóval vagy halálosan alulkormányzott a kocsi, vagy úgy kell vezetnem, mintha jégen mennék.
GT3 meg majdnem ugyanez, csak ott a TC miatt kigyorsításon jobb a helyzet.
Kis utána járással, kiderült mint a valóságban csak a preloadot lehet állítani GT3-an. Ha levesszük egyre akkor sokat javul a helyzet de 3-5 felesleges használni mert kardot nyel a kocsi. Ha a fizikai motor rf2-é lenne ott nem lép fel ez a probléma a fejlettebb gumi modellre vezethető vissza az egész(Speed12 elmondása szerint).(Van aki emlékszik, hogy ugyan azon auto ugyan azzal a paraméterekkel rf2 ben nem szenvedett alulkormányozottsággal). . Group 5-öt még nem probáltam de GTO-ban is jobban viselkedik 1 es preloaddal de akkor olyat üt a váltó, mintha egy malomkővel b@sztak volna nyakon. Ameddig nem állnak át rf2 fizikára addig sajnos az összes rf1-es mizéria kisérteni fogja a Raceroomot. Utoljára szerkesztette: Ingy2, 2016.05.09. 19:27:31
Igy hogy jottek patch-ek es ujra allitottam az FFB-t, mostmar emesztheto, hasznalhato.
A razokonel az lehet a trukk/gond, hogy SEMMI kamu effektet nem erdemes bekapcsolni (FFB beallitasok, alul, motor, valto, razoko, fek vagy csuszas). Alapbol eleg jol felhuztak a gumi fuggoleges szamitasat, mindenhol mar rendes 3D kerekvetok vannak, vagyis ugy erezni ahogy kell. Ha kamu effekt van rajta, attol gagyi lesz es csaloka, az csak gamepad-re kell esetleg.
Eppen azert tud esetleg lassu lenni, mivel csak DX9, "regi" engine, es azt csicsaztak fel utolagos cuccokkal. Nalam regi gep, keves es lassu RAM-okkal, de fut rendesen(a videot is fix 60fps-sel veszi). Igaz, nalam csak 120x720px, minden tukrozodes LOW (ugy sem latni autobol), elelmosas off/min, motionblur off. A tobbi high.
Engem inkabb az FFB (bar most a beallitasok utan mar emesztheto:P) es az "experience" stilusban terelgetheto autok "bosszantanak":D
Az az igazság, hogy eddig védtem ezt a programot. Eddig.
Most már kezdek kicsit én is kibukni, hogy hónapról hónapra ez a vacak nem hogy jobban futna, de vagy stagnál, vagy még adott esetben rosszabb lesz... Szóval oké, értem én, hogy nincs csúcsszuper PC-m, de azért basszus, egy 10 éves motorra épül ez a vacak, és most már olyan szinten produkál alacsony FPS-t, hogy már engem is kiakaszt. Ugyanezzel a géppel (AMD A10-5800K, 8 GB DDR3, GTX 960) simán megy az AC, rF2 és DiRT Rally, előbbi kettő még 20+ ellenfél esetén is 60 FPS felett van bőven, R3E-be meg az előbb próbáltam Spa-t, egyedül, 60-80 FPS...EGYEDÜL.
És akkor arról ne is beszéljek, amit Ingy lentebb leírt. A GT3 egy nagy szar lett, akárcsak a DTM.
Ja, es jo lett az onfly pitelos menu es a garazsban a setup mentegetes is (ertelmes megoldast szultek neki)! Meg van FFB multipler az autoknal, az sem rossz. meg nehany ertelmes ujdonsag, legalabbis nekem, mert ritkan nezem:DDD
Meg van DTM 2016, egy Merci-vel, de valszge veletlenul, mert nem mukodik, toltes utan visszadob a menube;DD
Mentem is egy laza versenyt Nord-on, versenyezni teljesen jo. Ha eldontendo kerdes lenne, hogy ez most szimulator vagy "racing experience", akkor inkabb a masodik:DD
Nah, ezt is teszteltem egy kicsit:) Lenullaztam minden beallitast es kontrollert, ujraallitottam, "megbaratkoztam" az effektekkel (gumi, vizszintes es fugguleges mozgas, es a kormany/gumi ellenalas), aranyosan osszelottem oket, aztan a global erovel addig jatszottam, amig az FFB kijelzon ertelmes ertekek nem lettek (maxon kihasznalta, de nem lotte tul). Jo lett. Ami (meg mindig) nem tetszik vagy furcsa, hogy gyorsabb terheles valtasnal (ellenkormanyzas vagy szuk sikan ide-oda) egyik oldalra "tartott" X fokban, X eronel atmozgatva a masik oldalra, "nulla" ellenalassal atmegy, es a masik oldalon ugyan olyan szogben es erovel tartrja meg (ez igy hulyen hangzik, de mar mindegy:D). A lenyeg, hogy hasznalhato.
De azert a valaszthato 5 szim kozul, meg az utolso helyen van, de igy beallitva, mar nem oyan messze;)
Az oroszországi Moscow Raceway-re érkezett a WTCC bajnokság mezőnye! Folytatódik a RaceRoom WTCC bajnokság, ma este tartunk egy nyílt bemelegítő futamot a TC1-es gépekkel, szerdán pedig jön az éles verseny. A Shakedown futamon érdemes mindenkinek részt venni, hogy még felkészültebben érkezhessen meg a hetedik bajnoki futamra.
Igen, nagyon ugy nez ki, hogy ez az R3E a "jatek termes" racing game stilust probalja lefedni. Valoban nagy TV, kontroller, esetleg kormany, FFB nelkul vagy minimal, vagy csak rezgos meg eleve 180/360 fokos stb. Amivel nincs gond, ilyen is kell, csak kar, hogy nem veszik komolyabban (legalabb a kormany es FFB reszet):(
Bezon bezon. Kontrollerral tolják szarnak a belső dolgokba,csillogjon villogjon, kirakni a nagy tévére és ha nem nyer akkor szar. Szóval erre a szintre erre a piacra kell fejleszteni. Még annak is aki HC szimet csinál bármilyen formában ,mert ez a csilli -villi oszt hagy szóljon a fő vonal.
Az még a legkevesebb, de az hogy fizikai updateként lefixálják a diffi beállítást és hibbant barom beállítás kell a kocsikhoz hogy egyáltalán beforduljanak, sikerült szétcseszniük a Group5öt. Kajak mondom nem normálisak.
Hat, sajnos szuper grafikaval lehet eladni jatekot, PC is azzal adta el magat latatlanban, de akar mo dhatnam ezt AC rol is .....Jo. ffb miatt sokat nem lehet eladni, userek felenek meg kint rmanya sincs talan .
Nem lenne gondom ezekkel, meg ha ilyen "mondva csinalt" pack is (1-2 uj auto, tobb hianyzik, inkabb csak uj festesek), 3-4EUR kibirhato, de sajnos a szimes fejlesztesek nem haladnak, de meg hir sincs roluk. OK, bereklamoztak a szuper grafikai engine-t, de eppen az, ami nem hianyzik (nekem:P). Legalabb egy nyomoronc FFB plugint-t hozzacsapnanak.
Én ACban, átírtam a felbontást a video.cfg-ben, úgy működik is! Ha a menüben állítom be akkor bezavar a kicsi monitor! Itt hol kell átírni a felbontást?
Ki kell vonni a kavakat a kepbol, bar ezt vegul is meg lehet driverben is, csak akkor egyebb felhasznalas alatt nem a legjobb, egy fotonal , vagy menuben eleg fura ha hianyzik valami... Illetve ha szigben all a monitor akkor befele meg kell donteni a kamerakat a ket szelsonel. Furan hangzik, de enelkul semmit nem er, ez a lelke neki. Sajnos AC, RF2 es IR kivetelevel nem igen van manapsag .....
Elég hiányosak az ismereteim ilyen téren, szóval most amolyan informálógyűjtő-jelleggel kérdezem, hogy: milyen beállítások kellenének még a 3 monitoros rendszerekhez? A FOV-ot tudom, hogy szükséges, de azon kívül még mi az, ami kell?
A 3 monitoros ""támogatás"" annyit takar (KIVÉTEL az IR,AC,) hogy a felbontást átállítod és ennyi.... Ez igaz az összes többi játékra,nem autósra is. Szerintem ha egy autós játékba a legelején nem kerül bele akkor már soha nem is fog,mert minek is.....a készítők szerint legalább is.
Én 3db 27"-esen próbáltam, azon ment. Mondjuk azt tudom, hogy az R3E talán nem támogatja (még) a 3 moncsis rendszert.
Ha még mindig WTCC lázban égsz, ha kipróbálnád milyen virtuálisan TC1-es autót vezetni, most kipróbálhatod! Ülj be akár Michelisz Norbert autójába és mutasd meg mit tudsz! A futamra külön szerveren várjuk a kezdő (akár kormány nélküli) és tapasztaltabb szimulátor versenyzőket.
Nem sikerült végül sajnos. :( Kártyaadatot nem szeretnék megadni, PayPal-lal meg nem engedi a fizetést. (A PayPal policy-jébe lehetett valami változás, amiért nem engedi.) iR support-tal is leveleztem egy sort, készségesek voltak ugyan, de ők se tudtak erre megoldást.
Egyedüli megoldás talán az lenne, hogy a régi accountomra veszek előfizetést iR-credit formájában. (Ezt elméletileg ugye gift-ként lehet venni, és adni mások számára.) Egyik ismerősöm fel is ajánlotta, hogy giftként küld nekem creditet, csak perpillanat most nem sok szabadidőm van, így meg kipengetni akár egy hónapot is, nem igazán érné meg.
gokart nem tudom mennyire jó viszonyítási pont, mert úgy 'rugózik' mint egy raklap kb. autóval kell menni, és ott van az. vannak amit nem tud visszaadni egy kormány sem, mint pl. szöcskével menni aszfalton, de kell az ffb szimekbe 80-90%-ban jó...a maradék meg balesetveszélyes lenne.
Én azzal a 15-30%-kal semmit sem érek. Az nagyjából nekem 10-ből 1-2 alkalom, ami segítene, azt pedig már megtanultam, hogy az ilyen pillanatokban hogyan tudom a megcsúszást kivédeni. Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2016.04.24. 16:27:49
Kb. lassan 10. éve kikapcsolt FFB-vel megyek, szóval volt időm megszokni. :)
Az elején próbálkoztam az FFB-vel én is, de egyrészt, nem igazán adta vissza azt nekem, amit kellett volna, másrészt, 3/4 év után ment a kormányom a kukába, mert az FFB szanaszét rázta az egészet. Akkor döntöttem úgy, hogy FFB off.
Érdekes egyébként, mert iR-be még azt mondom, hogy talán ott még hasznos is az FFB. Múltkor próbáltam haveromnál, Logitech G27-tel a programot, ott mindenképpen kellett. De mondjuk egy rF/rF2/R3E/AC simán játszható kikapcsolt FFB-vel számomra, sőt, még egy RBR/DiRT Rally is.
A miértjéről: bár tudom, hogy egy gokart nem egyenlő egy normál autóval, ugyanakkor jártam annyit gokartozni egy időben, hogy onnan megvannak bizonyos emlékeim az ilyen témát illetően. Amikor megúszott a kart, leginkább abból tudtam, hogy éreztem az egész testemen, vagy seggemen éppen, hogy tapadáshatáron megyek/megcsúszott a hátulja - és nem igazán vannak olyan emlékeim, hogy tisztán, csak a kormányra ható erőkből éreztem ezt. Ha nagyon igazságos akarok lenni, akkor voltak olyan szituk, amikor igen, a kormányon éreztem, hogy valami nem ok, de ez meglehetősen kis hányada volt az eseteknek. Hülyézzetek le, de véleményem szerint ennek az FFB-nek akkor lenne értelme, ha közbe az egész testedre hatna erő (= magyarul motion simulator-t használnál).
nem használsz FFB T?? nekem r3e ben egy két effekt jobban bejön mint iR ben de hogy hogy lehet FFB nélkül menni azt nem tudom a csúszásokat hogy érzékeled? abban pedig ne legyél biztos hogy nem adják vissza azt amit utcán ,pl iR ben érzed ha billeg az autó,érzed a sulypont áthelyeződést, r3e ben ezt hiányolom
Folytatódik az új RaceRoom WTCC bajnokságunk, ma este tartunk egy nyílt bemelegítő futamot a TC1-es gépekkel a hatodik futamunk helyszínén. A versenyen érdemes mindenkinek részt venni, hogy még felkészültebben érkezhessen meg a hatodik bajnoki futamra.