Semmi extra,Pcars szint ,talán nem torzít annyit, de már annyira megszoktam sokszor fel sem tűnik.... Én eddig sem állítottam,sok mindent sehol ,inkább a grafot lőttem be. Az "egyen" FFb miatt majd minden kocsi egyforma.....de simán vállalható Igaz most az új kártyához még nem finomítottam,az AC már full maxon hasít 3x27"-ban,meg úgy általában minden,a pCars olyan lett hogy majd kijön a monitorból.....
Mert te eljutsz odáig vele, hogy versenyezz... Én nem jutok el, mert nem elég jó a vezetési élmény benne, ezért a kevés szabadidőmet nem áldozom rá... Viszont mivel sok más dolog tetszik benne, ezért szemmel tartom, hátha lesz belőle valami.
Akinek nem annyira fontos a jó FFB az nyilván túlzásnak érezheti, hogy állandóan emlegetve van, de annak akinek fontos, mindig megjegyzi, mert ez olyan, mintha egy olyan csajnak akit szívesen meghúznál, nem lenne puncija... :)
Normalis harom moniroros tamogatas van ehhez ! Mo djuk en legutobb mar a menunel uninstallaltam, ennyi gyokerseg, felesleges kamu allitas a kedvencem rmany resznel a vilagon nincs .... De ideje ismet tenni egy probat.
Azt nem mondtam, hogy itt nem kell gyakorolni. En csak a WTCC 2014-gyel tolottem el egy hónapot legalabb, mire sikerult kiismerni normálisan az autó lelkivilagat. DTM 2015-re meg ugy a V-DTM végefelé kezdtem raerezni.
Na, de a Grid (persze nem a 2) és a hasonló szériák nem pont erről szólnak? Helyezzük előtérbe az előzéseket, a folyamatos küzdelmet a gyakorlást igénylő irányítással szemben.
Leginkább arra akartam rávilágítani, hogy versenyzés közben nem arra akarok koncentrálni, hogy más programokhoz (is) viszonyítva milyen az FFB, hanem arra, hogy az ellenfelemet megelőzzem/magam mögött tartsam.
"Az, hogy téged ez nem motivál, nem baj, de azért engedd meg nekünk, hogy nekünk ez hiányozzon! :) "
Ezzel meg nincs is semmi gond. Én csupán azt mondom, hogy túlzásba viszitek már ezt az egészet.
Most hogy jön ide a tes-test elleni küzdelem? Aki jó FFB-t akar, azt ez nem érdekli? :) Azért igényeljük sokan a jó FFB-t, mert gyakorlatilag ez az egyetlen fizikai hatás ami a monitor előtt ülve érhet, és ha ez sincs, az nagyban rontja a vezetési élményt! Az, hogy téged ez nem motivál, nem baj, de azért engedd meg nekünk, hogy nekünk ez hiányozzon! :)
Amikor kritizállva van az FFB, az nem azért van, hogy szarozzuk, hanem azért mert sajnáljuk, hogy nem jó, mivel a többi része tetszik! ;) Ha AC-ben lenne normális ai és hivatalos WTCC széria, akkor nem rontanám itt a levegőt! :)
Nem feltétlenül csak eredményes akarok lenni, de nekem egy test-test elleni küdzelem százszor élvezetesebb, mint az, hogy van egy "közel reálisan" működő FFB. Szimulátorba meg sose fogsz visszakapni olyan effekteket a kormányodra, mint amilyen az igazi autóknál van.
De ha Ti vezetni szerettek, és nem versenyezni (amivel nincs is gond), akkor ezt a programot (R3E) nem nektek találták fel. Ott az AC, arra amúgy is az van írva, hogy 'driving simulator'. :)
Te eredményes, jó akarsz lenni, más pedig élvezni akarja... Előbbihez nem kell a jó FFB, utóbbihoz igen. Egyébként ugyanez igaz a repszimekre is, pontosan emiatt vettem G940-t, mert sokkal nagyobb élmény FFB-s joy-l repkedni, jobban érezni a gépre ható erőket. Utoljára szerkesztette: Solt, 2016.04.15. 22:43:38
Nem attól leszel autóversenyző, csak mert van overállod, sisakod, meg cipőd és kesztyűd. Nem attól leszel jó fociban, mert megveszed a Nike legújabb fejlesztésű, 50 ezres cipőjét. És nem feltétlenül attól leszel jó egy szimben sem, mert jó az FFB. A sok gyakorlás miatt leszel jó egy szimben. Repülőszimeznek pl. nagyon sokan FFB nélküli joystick-al, ettől függetlenül jól tudnak irányítani 1-1 gépet IL2-ben és DCS-ben is például. És miért is? Mert sokat gyakorolnak, és nem azért, mert az FFB-re bízzák magukat.
Igen, nem használok FFB-t. És? Régen így szoktam meg, megtanultam más módon "érezni" az autó mozdulatait/viselkedését. Nektek sem minden 2. posztban azt kéne leírni, hogy "hüpp hüpp, milyen szar az FFB", hanem leülni, és gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni...
Amúgy meg az összes játékban az FFB valamilyen modellen alapszik. Biztosan tudjátok, hogy mi a modell pontos fogalma, és azt is, hogy miért nem lesz az FFB sose tökéletes. :)
Azert a Codies-nel jobb az FFB, ez azert tobbet tud es komolyabb. Rendes versenyen, sorozatban autozva, valodi autokkal, palyakkal, szabalyookal, azert boven emesztheto. Azert fajdalmas kicsit, mert nagyon jo a tartalom, a korites is eleg hasznalhato, es eppen a lenyegi resze sajnos sok evvel ezelotti technika. Nem szar, nem is jo, de legalabb (foleg a koritessel egyutt) hasznalhato, es meg elvezetes is lehet.
Persze egy GSC/AM plugin-nal mar jobb lehetne, foleg egy mostani technikaval;)
En is csak azert vasarolgatok be, mert evi 20-30EUR belefer, neha megyek vele. De ha egyszer veletlenul megis jo lesz, akkor huzos lenne egyben az egesz:)
A kamu dolgok engem sem zavarnak, ha indokolt (nincs penz, licensz stb.), lasd nKP vagy LFS. De az R3E-hoz, amihez tonannyi licenszuk van, raadasul jo sorozatokkal (es koritessel, szabalyokkal, festesekkel, pilotakkal stb.), ami mashol nincs es nem is lesz, azert kicsit gagyinak erzem a kamu dolgokat penzert adni. Ha csak a kamu dolgok lennenek benne (az a nehany auto es palya), akkor nem lenne gond, tok jo hogy van kamu F2 vagy Junior.
Persze nem nem kotelezo megvenni, vagyis ez az elonye azert meg van:) De azert megvettem:)
Rontja a beleélési faktort. GT, DTM, WTCC pakkok sem nagyon mások, de minden év megvan és adott évben az adott vagyis előző évet játszom. Pilótanevek, autók, festések. Ha már játszok akkor a valóságot utánozva, de valami kitalációt.
Na jo de te eleve be se kapcsolod :) Amugy meg nem, az ffb az maga a hus, de meg ha nem, is romlott, zold peneszes kenyerbol keszult prezli a legnemesebb hust is ehetetlenne teszi :) Ez az ffb szar, igy egyszeruen, ennel ma mar cdemasters is jobbat csinal, ami valjuk be oltari eges egy ilyen multu cegnek. Igaz meg csak beta, talan egyszer tenyleg megcsinaljak.
Amugy miert olyan fajo nektek ez a kamu nev, kamu auto ? Engem sose zavart, hogy nincs rajta egy emblema, vagy ket betu el van utve a neveben. Az anyagi oldalat ertem, manapsag penzt kerni ilyenert azert tenyleg nem szokas .
Ti ezt az FFB dolgot ugy adjatok lassan elo, mintha a rántott hús ize a zsemlemorzsa minosegetol fuggene a legeslegjobban.
Az OW nem lenne rossz, a gyarilag kis kormanyszog es a kemenyebb felfuggesztes miatt nem annyira gazos az kormanyzas/FFB. Persze messze nem egy iR/rF2, de haz "ez nem az" (sajnos):) A kamu dolog elhibazott, felesleges, csak "lejaratjak" magukat vele.
Gondolom, nincs hybrid modeljuk, kamuzni nem akartak, igy maradt a regi olajkalyha:D
OW terén harmatos a dolog, ezeket mivel nonanem nem is veszem. Túrakocsikban viszont a legtutibb ez a játék. Kijött ugye az Audi LMP1, kicsit szomorú vagyok hogy ez még ez hybrid előtti verzió csak...
Ez is megjelent. Persze 1.7–2.2EUR-ot "meger" (vRP csomag fuggvenyeben), ami 76%-os akciot jelent (legalabbis azt irja ki), de ha ez valos, az igazi ar eleve vicces lenne. De a nagyon nem fejlodo FFB es a sok normalis licensz mellett azert ezek a huzasok nem annyira szimpatikusak ("kamu" RR FJunior). Miert nem lehet egy Skip Barbert, Formula Ford-ot vagy hasonlot beletenni? Vagy ezek legyenek ingyenesek (2-3 festessel), aztan adjanakl valami hasonlo licenszelt sorozatot. Ezekkel a kamu auto/palya fizetos dologgal mar a legelejen kicsit rossz iranyba tereltek az egeszet. Ha nem lenne licenszuk, akkor OK, ezzel sporolnak, nincs mas lehetoseg, az ember ugy all hozza, tudjuk, ez is olyan, csak mas a neve. De ilyen kornyezetben hulyen neznek ki.
Második keresztkérdés: és kinek hogy fut? :D Nekem egy AMD A10-5800K van, GTX 960-nal együtt, meg 8 GB DDR3-as memóriával. Mediumon futtatom a játékot, de egyszerűen tegnap pl. Nordschleife-n 30 FPS-sel ment a cucc, de más pályán is, rajtnál leesik 60, vagy akár 50 alá - holott többen is azt mondták, hogy High-on simán kéne vinnie a játékot, anélkül, hogy beesne 60 FPS alá jelentősen.
5.10.127 - est használom 100éve és a logitech oldalán is ez a legfirsebb. Bár ott http://support.logitech.com/hu_hu/product/driving-force-gt Feladási dátum: 14-MAR-2016. Az enyém meg 2010.06.14
Van aki tolja Driving Force Pro-val? Update óta alig tudok elfordulni kanyarokban, csak ha a steering lockot maxra teszem. Nem értem miért kell mindent mindig buzerálni
Érdemes akkor a Sector3 fórumán érdeklődni ez ügyben.
Sziasztok! Tudnátok segíteni egy dedikált szerver készítésben? Addig jutottam, hogy mindent meghatároztam, de sajnos ez az üzenet fogad autó választás után bent: "No Response from Server". Alexease, és Totti5....nektek privátban is irtam ezügyben tegnap elött, de úgy látszik lassú az üzenet átvitel....hátha itt többre jutok a kérdésemmel. Egyébként szrtem nem rossz game, már gondolkodtam a bővítésén is (kocsik, pályák, esetleg packok) viszont ehhez nekem kellene a fentemlitett lehetőség... Minden segítséget előre is köszönök!
Egy belsős kör.
Semmi más nem fut.Tüzfalon átengedve minden más játék rendesen működik.60 / 6 netem van.Már kétszer raktam újra a játékot.A pinget hogy tudnám megnézni?
Mekkora ping-ed van? Kiirja (nem emlekszem)? "Mindegy" mekkora net-ed van (ma mar a legkissebb is "eleg", ha szar a ping-ed, akkor TerraByte-os net-ed is lehet;) Hatterben leallitottal mindent (tuzfal, virusirto, torrent, bongeszo, letoltes stb.)? Mas is hasznalja a net-et? Mas prgogramoknal mukodik (kozvetlen elotte-utana)?
Hello Kis segítséget szeretnék kérni.Multiban a rajtnál eltűnnek az ellenfelek majd be bevillanak.Utána az autóm irányíthatatlan lesz neki megy a falnak majd ott forog össze-vissza.A motor magától felpörög és megadja magát.Ebben kéne a segítség hogy mit állítsak be hogy ez megszűnjön és rendesen tudják játszani./Netem 60/6 / Minden segítséget előre is köszönök
Lehet véletlen jól állítottam be de nekem nem vészes az FFB, elég információt ahhoz hogy elkarézoljak(Jobban bejön mint a pCarsos ami teljesen néma sok esetben, az AC rF2 eddig etalon vitánfelül) Nord régi autókkal nagyon zsír lett, (DTM92, TCL, Group 5.) Szép is jó is elhiszem hogy lézeres, ez boldog De az AI GT autókkal siralom amit művel, régieknél alig alig hibázik de GT-vel nem bír rendesen a pályán menni, féktávon telibe baszarint, lelök, néha rendellenesen gyorsan veszi be a kanyart(amit ha nagy lenne a leszorító erő le is nyelnék, de utána elhúz az egyenesben wtf! Szal remélem javítják mert irgumburgum Utoljára szerkesztette: Ingy2, 2016.04.04. 19:33:07
Most hogy igazi WTCC nyito futam is volt (es milyen jol sikerult!!!!), gondoltam tesztelgetek. Sajnos az FFB elegge elavult, barmit piszkalnak rajta, de hangulatban, versenyben nagyon jo lenne (tartalom, hangok, latvany, korites stb.).
Ejj de jó versenyeket lehet menni. Király lett ebben is a Nord, Wtcc autók meg alapból jó kis konstrukciók.
Sziasztok! Pár hét és a VirtualSimRacing elindítja első Raceroom bajnokságát a WTCC 2015-el. A bajnokság INGYENES, egyedül csak az autót és pályákat kell beszerezni,hogy indulhass! Várunk mindenkit sok szeretettel!
Lejött az AC 1.5 is és vettem a Nord + WTCC 15 kombót. Sajnos tegnap a szokásos lehalt minden szisztéma miatt nem tudtam érdemben hozzányúlni, a vásárlás is 10 erroron keresztül ment csak :D
Ebben az esetben csak akkor nézek rá, ha nagyon sok időm van... :)
A driverben a spring / damper használata AC-ben is hivatalos ajánlás... Anno a Pannónia raliban például csak akkor volt FFB erő, ha a spring / damper nem volt nullára húzva! :)
Igen, ebben van, de "semmit" nem er. Hivatalosan FFB addition-nek, vagyis "bovitgetesnek" hivjak. Maradt az rF1 effektezett cucc, a hintazos erzessel. Csinaltak hozza minimum FFB ero beallitast (nem sok ertelme), slip effektet (ha csuszik, csokken az FFB, jo szar erzes), meg FFB Meter-t, visszajelzesnek, de ilyen FFB-hez felesleges:D Fuggolegesen nincs gond, azt jol szamolja, hangulatos. A felfuggesztes a gagyi, foleg amikor jobbra-balra terheles valtas van, es a jobbra 30 fokos "huzas" atklerul balra 30 fokra, kozotte meg "semmi". Valszeg gagyiba toljak es ahhoz hangoljak maguknak, driver-bol spring/damper meg allando kozepre huzas (ezt mintha valamelyik fejleszto ajanlotta is volna, oonantol ment at kicsit gagyiba:/).
Ma jott (jon) az update es a tartalom, parhuzamosan az AC update-tel (ma van iR patch is, de az csak patch). Ezek is jol idozitenek mar megint, "szegeny szimes ceget az ag is huzza":)) Bar nem hiszem, hogy olyan sok AC felhasznalo nyomulna R3E-vel is;)))
+ infó, ami viszont a posztok között bújt el:
"Group 5 is being worked on Pagani Zonda (soon to be single make cup) was started on, but put on hold waiting for data. Audi TT RS VLN is in the hands of Jürgen Wohlfarth for feedback on the handling, waiting for news from him. GTR2 / GTR1 : dropped an idea somewhere on the forum about merging them and bringing in there the remains of the GTRX class, there's a pro and a con to that. Still think it would be good to have them all in a class with GTE specs. Group A: Probably the next after Gr 5."
"We will not stop there as other new GT3 cars will be announced in the near future, so stay tuned!"
Szerintem a 4 db "coming soon" plecsni erre vonatkozott volna...vagy nem?
4 db "coming soon" rublika van az egyik képen. A McLaren 650S GT3-ról tudunk, jön még a Bentley Continental GT3, illetve nemrégen be lett jelentve a BMW Motorsport-os licenszek is, szóval gondolom még jön egy M6 GT3 is idővel. Vajon mi lehet a 4. új GT3-as gép? Mercedes AM GT3? Esetleg Lambo?
Ha nem is most, de egyszer lenne hozza valoban normalis FFB, akkor hosszutavon az egyik legjobb online platform lehetne a tartalmak (foleg teljes sorozatok palyakkal es szabalyokkal) es a megoldasok miatt.
+ Az új patch-el jön: - FFB update - új HUD - Nordschleife - Bentley Continental GT3 - WTCC 2015
Ma este RaceRoom FunRace az ingyenes Silhouette Series-szel!
Szerda este az INGYENES közel 400 lóerős Silhouette gépeket hajtjuk meg a volt A1 Ring-en egy kötetlen funrace keretében. Örömmel látunk mindenkit a rajtrácson, további infók a kiírásban!