Kint is ugy mukodikminden, mint nalunk, csak kint van mibol "gazdalkodni" es az embereknek is marad valami. Ok is meg a tobbi nagy ceg is Svajba, Luxemburba es hasonlo helyekre "szamlaznak":)
Egyik ismerősömmel is ezt beszélgettük. Én azt gyanítom, hogy a fizikát futtató rész amolyan modulrendszerű lehet, amit némi plusz munkával relatíve "könnyebben" lehet más engine-hez kapcsolni. (Elméletileg most nem az eredeti engine volt már, hanem a RendR engine.)
Akkor most mar hivatalos az Unreal engine;) Bar a kinezettel most sincs nagy gond, de valszeg azert egy "ipari" Unreal engine "stabillabban" tud szep es gyors lenni.
A kerdes inkabba fizikaval valo osszedrotozas?! Persze az Unreal-nek van jo fizikai resze is, de az azert mindig mas mint egy specialisan auto szimulatorhoz keszult cucc, ami ossze van drotozva rendesen a grafikaval, hangokkal, effektekkel, komtrollerekkel stb.
Bar az SimBin/S3S a Race ota inkabb a hangulatra, latvanyra gyur, lehet nekik masodlagos a "komlyabb" fizika... Persze, azert hasznalhatjak csak a grafikai reszet es/vagy az utkozes es egyeb szimulaciokat, az alap maradhat vagy irhatnak egyet nullarol is.
" The leaked image is a very early and quite honestly not a very flattering one so it's only right that I share with you something more recent and up to date."
Azert az a nagy elonyuk meg van, hogy csak naluk vannak teljes sorozatok (WTCC, DTM, ADAC stb.), ami csak szaporodni fog az egyeb tartalmakkal egyuttt. Plusz nem egy megvasarlos valami, hanem alapbol ingyenes, barmikor barmi kiprobalhato, ami folyamatosan fejlodik, valtozik, bovul. Hosszutavra terveztek, van folyamatos (valamennyi) beveteluk a szimcenterbol es a programbol is, nem dozsolnek, de valszeg elvannak.
Ahhoz , hogy en nekialljak vasarolgatni nagyot kellene mutatniuk.:) Szerintem ezzel a jatekkal mar elment a vonat, ez mar ilyen marad. Barmit is piszkalnak ez mar sikeresebb nem igen lesz, az elejen kellett volna ...
Koszi!:) Reszelgetik, de sajnos ez csak kozmetika. Ez 5-10 eve meg jo lett volna, de ma mar "nem az igazi" ha meg mindig effektekbol "razzak" a kormanyt. Persze a fuggoleges erzekenyseget jol feltoltak a fizikanak, az FFB-n is eleg kemeny, de sajnos ami a felfuggesztesbol vagy gumiboljonne, az meg mindig rF1-hagyomanyos. Ami kozvetlenebb kormanyzasu autoknal nem olyan rossz, de ami tobbet "hintazik vag csavarodik", ott mar vannak idegesito dolgok.
Remeljuk, a lehetseges grafikai valtassal lesz valami komolyabb fizikai is.
Remeljuk nem a megszokott piszkalgatas.... Az, higy mi van benne nem lenyeg, az a lenyeg honnan szedi...De ha tul sokszor irjak le az effect szot, akkor az mar nem jo jel :)
Pletyka. Ha igaz, akkor hátha kap az új grafikus motor mellé jó fizikát is.
Próbáld ki a Lakeview Hillclimben! Szerintem most volt először élvezetes a Raceroom, számomra. :) Utoljára szerkesztette: sertrex, 2016.03.09. 10:41:39
A formula valoban hasznalhato, sokat szamit, hogy elege merev felfuggeszteses, kozvetlen kormanyzassal es "kicsi" kormanyszoggel. Nincs meg benne az altalanos FFB billeges, csak nagyon ritkan, gyorsabb kormanymozdulatoknal.
Hat jah.. Jol is nezki, jo autok vannak ben e, jok a hangok jo az AI...Csak epp jo lenne mar valami kroszerubb ffb ala. Szerintem nem lesz, ez ennyi igy hal meg .
Vasárnap este RaceRoom DTM 13 Prologue futam!! A részvétel nyílt és ingyenes, várunk mindenkit szeretettel :)
Egy kis kedvcsináló ;)
WTCC - Shakedown futam!
Folytatódik az új RaceRoom WTCC bajnokságunk, hétfőn tartunk egy nyílt bemelegítő futamot a TC1-es gépekkel a harmadik futamunk helyszínén. A versenyen érdemes mindenkinek részt venni, hogy még felkészültebben érkezhessen meg a harmadik bajnoki futamra.
Elrajtolt a Tavaszi Masters WTCC Bajnokság amik kéthetente szerdán kerülnek megrendezésre, de, hogy a köztes szerdákon se unatkozzunk ezért FUN versenyeket rendezünk a RaceRoom változatos tartalmaival.
A részvétel nyílt és ingyenes, szeretettál várunk mindenkit :) Utoljára szerkesztette: pRoject2HUN, 2016.02.12. 19:52:12
Sziasztok! A VSR elkezdi próbálgatni a Raceroom-ot. Az új szervergépnél most a cél, hogy terheljük a dolgokat. Várunk mindenkit sok szeretettel ebből kifolyólag kedden este egy kis körözgetésre. Ingyenes tartalommal megyünk,hogy tényleg lehessen egy jó nagy létszám. Aki jön, az legyen oly kedves és dobjon egy hsz-t a nevével ellátva. >>jelentkezés<<
Kattints a WTCC Bajnokság után lévő linkre, és utána választ kapsz a kérdésedre.
Február 10.-én indul Magyarország elsőszámú RaceRoom bajnoksága, ahol a TC1-es WTCC gépek volánja mögött fognak megküzdeni egymással a versenyzők 9 izgalmas futamon át!
Az előzetes érdeklődés alapján 40 fő feletti mezőnyre számítunk, így izgalmakban és ellenfelekben biztosan nem lesz hiány! A nyílt 0-24 elérhető gyakorló szerveren mindenki próbára tehet magát, további infók és a nevezés részletei itt olvashatóak, gyertek! ;)
Szerda este nyílt futamot rendezünk a TC1-rs gépekkel, ami egyúttal kiváló felkészül is felkészülés is a hamarosan induló RaceRoom - WTCC bajnokságunkhoz. Örömmel látunk mindenkit a rajtrácson!
Szerda este nyílt futamot rendezünk a TC1-rs gépekkel, ami egyúttal kiváló felkészül is felkészülés is a hamarosan induló RaceRoom - WTCC bajnokságunkhoz. Örömmel látunk mindenkit a rajtrácson!
Sziasztok! Ti sem tudtok belépni a játékba, vagy csak nálam sz@rakszik? Előre is köszi a választ... :S
Nem ABS-t tettek bele, hanem ezt a nyamvadt DPS-t, ami még ráadásul szerintem elég szarul is van beállítva. Ergo hiába tudnék olyan ritmusba visszaváltani, hogy a motort nem tenném tönkre, ez a csodálatos DPS nem engedi.
Nekem szerintem ez a program megint egy 2 hónap kényszerpihenőre vonul, egyszerűen szégyen és gyalázat, amit műveltek az elmúlt 2 hónapba a fizika fejlesztés terén. Végülis a gázt mindenki tudja a nyomni, megállni már kevésbé, de a Sector3 a vérpistikékre gondolva ezt is megoldotta, így már fékezni sem kell tudni.
"This application runs in the background while you play RaceRoom. It reads data from the Shared Memory block that RaceRoom writes to, and it uses it to trigger audio messages."
emellett mi is beszélgethetünk a "főnökkel", egész sokat megért (leírás alapján...)
lesz időm, kipróbálom :) Utoljára szerkesztette: arty, 2016.01.13. 22:42:41
ez egy 25 eurós csomag azért... és előző évhez képest olyan sokat nem kellett melózni, hiszen az egész sorozat alig pár pálya és autó...
ha nem próbálnak nyitni a szélesebb közönség felé (a felsoroltakkal befogadhatóbbá tennék a játékot sokaknak szvsz!), akkor itt maradnak a néhány ezres eladások szintjén ... és akkor nincs pénz erre-arra se, marad a "nyomor" :)
(az mondjuk igaz, hogy 6 pályáért és 3 kocsiért nem fizetnék 25 eurót, akkor se ha van intró :D szal jah, valahol a lehetetlenre vágyok....)
Azert az aktualis videok, animok, pezsgo es hasonlok eleg nagy munka lenne. Kulon jatekkent persze beleferne, bar akkor is kerdeses, mennyi embert erdekel ezen a szinten. De igy "szimes csomagban" kicsit felesleges munka es penz befektetes lenne. De foleg arban van kulonbseg. Most 5-10EUR-ert beszerezheto az osszes auto es a palya hozza, kicsit kulon jatekkent (szabalyos, leboyolitas stb). Ez igy eladhato, kompromisszummal hasznalhato. Ha kulon adnak, rendes jateknak, mint regen a SimBin korszakban, lenne 1-2 evente kulon DTM program, 40-50 EUR-ert, amibe talan belefernenek a videok es egyebek, meg ennyire sem vennek meg az emberek. Es ugyan ez lehetne a WTCC vagy az ADAC. Jo ez igy szerintem, koltseghatekony es kompromisszumos:)
Hat, ugy nez ki lesz harom monitor, ij gep az persze nem mostanaban, akkor valoban teljesen felejtos az rf, egy monitoron epp hogy elfut, gyozom butitani, mig pl ac pp nelkul atlag 190 fps, ez nagyon sokszor leesik 60 ala is .
Az adaptív AI hogy működik? Csak annyit csinál, hogy automatikusan választ a te általad is beállítható nehézségi szintek között (ha jól mész, akkor eggyel nehezebbre, ha rosszul, akkor eggyel könnyebre vált), vagy "analóg", azaz érezhető átmenet nélkül erősíti/gyengíti a mezőnyt?
(wtcc) szomoru :( milyen hangulatos lenne pedig Michelisszel menni szezont... persze, csak ha lenne rendes körítés, ilyen szempontból a dtm is csalódás - bírnék egy introt, helyszínek előtt 1-2 perces összevágott klippet adott pályáról, közönségről - ami adott évben készült felvétel az eseményen, utána pezsgőlocsolás anim, ha nyertünk, szezon végén outro .... valami keret.
dtm2015el inditottam most a bajnokságot, adaptive ai érdekes, első versenyeken 7mp-el nyertem, második pályán már csak 2-3mp jött össze, a harmadikon meg már nem tudom magam normális helyre kvalifikálni :D remélem ha bénázok, akkor utána megint visszavesz :DD
(amugy dtm2013-ba érdekes, h nem lett jobb az ai, azt hittem az univerzálisan került a játékba, minden tartalom "eléri"... folyamatosan lökdöstek, agresszívkodtak, ha nem tudtam elmenni előlük, kb végem volt - 2015-ben már egymás mellett is megyünk, simán kifékez, stb - jó!)
Szerintem nem lesz, vagy legalábbis, a licensztől függ. DTM-nél az évadot licenszelték, WTCC-nél "csak" magukat az autókat.
Azért felesleges számolgatnotok, hogy 1 vRP hány €, mert ha a raceroom.com oldalon, a Shop-ba veszel vRP-t, akkor a vRP/€ arány kedvezőbbre jön ki, mintha a Store-ba megnézed, hány € a pakk, és mennyi lenne vRP-be, majd visszaosztod az egészet. Minél több vRP-t veszel, annál kedvezőbb lesz a fenti arány - és azt sem szabad elfelejteni, hogyha a Store-ban egyszerre több mindent veszel, akkor még abból is jön le pár % kedvezmény (hasonlóan, mint iR-nél).
Amugy nem hallottam rola, hogy lenne valamikor, de logikusnak tartom. A palyak folyamatosan keszulnek, igy nem csak a WTCC miatt, de a tartalom vasarlos lehetoseg miatt is fontos neki, hogy rengeteget csinaljanak hozza. Jonehany regi profi moddert leszerzodtettek, naluk keszulnek a cuccok rendesen.
A DTM gondolom egyszerubb volt, kaptak ra megrendelest, elvileg kint vannak a "SimCenter-rel" minden versenyen meg mit tudom en;) A WTCC tuti macerasabb, azt nekik kell(ene) osszerakni es utana a kesz "termekre" licenszet kerni. Valszeg ha meglesznek a palyak, elobb utobb lesz belole hasonlo "jatek" mint a DTM-bol. Talan WTCC 2015 vagy WTCC 2016 :))))
wtcc egyébként marad ilyen autópakk szinten vagy volt rá célozgatás, hogy később a dtm-hez hasonló "komplett" csomaggá válik, ami a teljes szezont normálisan "modellezi" ?
azt látom, hogy több pálya is hiányzik, tehát melós lenne, nyilván....
Regebben volt olyan "lehetoseg" is (bar valszeg azota megszuntettek:P), hogy vRP vasarlasnal nem csak EUR-ert vagy Dollarert lehett vasarolni, hanem Ukran valutaert is, ami fele annyira jott ki (vagy valami hasonlo megoldas):))))
Itt a teljes akcios csomag lista, az elozo hianyos volt;)))
En eddig csak az R3E oldalon vasarolgattam, csak ahhoz tudok viszonyitani. Lehetett venni 5000vRP-t talan 39.99EUR-ert, aztan azt lehett elkolteni (ugy jott ki 1 vRP 0.008EUR-ra). De talan volt amikor felaron lehett venni 5000vRP-t (?!).
Megneztem a formulat, arra 349vRP-t ir (-90%-kal), annyi volt amikor vettem, az 2.79 EUR-ra jon ki atszamolva, plusz ado, es ugy fizettem 3.48EUR-t. Ha ez a 90%-os akcios ar, akkor 34.80EUR-ert kicsit durva lenne csak a Formula:DDD
Bar annyira nem szamolgattam, eddig mindent megvettem, de mindent igy megjeleneskor akcios 80-90%-ert, plusz volt amit akcios (felaru?!) vRP-ert. Plusz a CARS-bol jott vissza ~80EUR nyereseg, belefer;DDD
tökmindegy mire mit írnak, euróban a végén MINDIG pont ugyan annyit akartak fizettetni velem ... valódi akciót csak steamen láttam a tartalmaikra :) de most nem, most TÉNYLEG leminuszolták az árakat, érdemes pótolni, ha valakinek valami kimaradt!
(a group5 sajna nekem még így is drága, pedig a free weekenden próbáltak alapján egész élvezetes volt velük menni)
Piros Momo fémtengelyes volt. Ez a másik meg csupa műanyag. Zsírzott műanyag súrlódó tengelyen forgott. Naná, hogy volt ellenállása. :)) A Thrustmaster F1 FFB volt az első szíjas kormányom, ennek már fémtengelye volt és két golyóscsapágyon forgott. Azóta volt TM RGT FFB és F430 FFB-m is. Ugyanazon elven működtek mind. Csapágyazott fémtengely. A többi már a szoftveren múlik, hogy be van-e kapcsolva a középrehúzás, meg az egyéb ilyen-olyan effekt. A G25/27 már egy szinttel feljebb lépett, de a hasonló kaliberü, mondjuk Fanatec CSR vagy T300-hoz képest gagyinak tűnnek. Legalábbis a fogaskerékből adódó FFB lyuk miatt vagy a hangos mechanika miatt, én sose venném meg egyiket se. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2016.01.11. 11:56:35
Anno epp azert vartam 10 evvel ezelottig a kormany vasarlassal, mert rohadtul idegesitett ez a jelenseg, hogy nagy a kormanyoknak az alap ellenallasa. Lenyegtelen mibol adodott. Lehet volt olyan aminek mar nem volt elotte sem, de olyat nem tudtam kiprobalni. G25-nel ereztem azt, hogy pl ha csuszok a jegen a kocsival es erosen rafujok a kormanyra oldalarol, akar magatol is eltekeredik vegre. Addig az osszes kormanyal olyan ezesem volt, mintha egy szervo nelkuli teherauto volanja mogott ulnek es azt kellene tekegeregtnem, bazira idegesitett. Szoval szerintem a legtobben ertjuk mire gondolsz, mirol beszelsz :) Illetve ami meg nagyon zavaroak voltak, hogy ha hirtelen kellett korrigalni, gyakorlatilag ugy megnott a kormanyok ellenallasa, a sok porgo forgo alkatresznel, hogy az is total termeszetellenes ellenallast generalt. A jeges peldanal maradva, ha csusztal a jegen, es jobbra balra rangattad 180 vagy akarmennyi fokot, akkor is mintha tapadt volna, kozbe csak a kormany mechanikajat kellett lekuzdened. Nem az ilyen 5-10-res kormanyokra gondolok, hanem a g25 elodjeire szerintem, talan volt ilyen, hogy momo stb, annyira a nevekre mar nem emlekszem. Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.01.11. 11:16:50
Kiváncsi lennék mivel súrlódhat a tengely, ugyanis csapágyazott acéltengelye van. A szíj lehet egy kicsit szorosabb, akkor van nagyobb ellenállása elméletileg. Ezt próbáltam az F430-nál, mikor összeraktam egy kicsit jobban ráhúztam a szíjfeszítőt, csak utána kellett igazítani.
A szóban forgó súrlódásnak nem feltétlenül kell lennie semmilyen extra hangjának, egyeszűen csak arról van szó, a kormánytengely alapellenállása kicsit nagyobb, tehát az alapvető forgatásához valamivel több erőt kell kifejteni, nehezebben jár/fordul a tengely, mint mondjuk a DFGT esetében.
Ez az FFB hatásoktól teljesen egy független jelenség, tehát terheletlen állapotban is érezhető... de ha jelen van, akkor nyilvánvalóan az FFB motornak is plusz leküzdendő akadályt jelent, ami által tompulnak az átadott effektek is.
Ami meg az 1080 fokot illeti, én melegen ajánlom, hogy kicsit mélyedj el az összefüggésekben, nekem elég erős a gyanúm, hogy azért érzed pontosabbak a T150-et, mert változott miatta a kormányzási áttételed, aminek ha kicsit utánamész, lehet további javulást tudsz majd elérni... Utoljára szerkesztette: neilszab, 2016.01.11. 10:44:30
Jo lehetett volna, letszamban is, foleg hogy ingyenes, lehget tesztelni, ki tudjak probalni, itt tudnak ragadni. De az elejen a fizetos kamu tartalmakkal elegge leirtak magukat, es a fejlesztessel sem kapkodnak. Bar ami mashol megjelenik (valami allitas, hang, ujdonsag, funkcio), azt megprobaljak gyorsan beepiteni ok is.
Ami pozitiv, hogy meg mindig vannak Competiton "versenyek", es mar nagy csak az elso X helyezettet dijazzak (ami sokszor eselytelen), hanem van letelenszeru sorsolas is a resztvevok kozott. De ahol nem csak az elso 3-at didjaztak, hanem az elso 50-100-at, oda azert korabban is be lehetett kerulni. 1-1 auto vagy akarmi kijon belole, ha odakerul az ember;)
Simán használható egyébként, még online futamokhoz is. A netkódon kéne dolgozniuk, mert időnként az tényleg siralmas.
Szerintem a program simán hozná az AC vagy pCARS felhasználói számát, ha az elején nem cseszték volna el a dolgokat. (Ergo amikor az R3E már kezdett normálissá változni, akkorra már megvolt az AC-nak és a pCARS-nak is egy elég népes "alaptábora".)
A "tamogatast" en sem ertem, de az rF2-ben ez inkabb csak profil, vagyis elirtam;)))) Ami kezdesnek jol jon, de igazabol megoldhato nelkule is. Hogy mi miert nem mukodik, azt nem tudom. Nekem sose volt gondom ilyesmivel (bar nem is volt sokfele kormanyom [3db]).
De miért kéne bármihez is bármi támogatás, ezt nem értem? Bedugod, szarsz a profilokra és szépen minden tengelyt beállítasz magad... ez eddig mindig így működött, soha életemben nem használtam soha semmilyen gyári profilt.
Én nem tapasztalok mechanikai súrlódást, annak azért lenne valami hangja, igaz? (Bocs, ha hülyeséget írok, tényleg nem értek hozzá.) Ezzel szemben ez a kormány jóformán teljesen néma, csak a váltófülek adnak ki hangot használat közben. Ez is nagyon meglepő volt, a DFGT után a család is imádja ezt az új kormányt, gyakorlatilag semmit sem hallani abból, hogy kormányzok, így nem zavarom őket, csak a váltóval, de az meg bőven belefér.
FFB: CARS-ban nincs FFB. :D Ezért ott csak valami minimális ellentartást érzek. AC-ban viszont nagyon jó, határozott, erős. R3E-ben is jó – miután beállítod magadnak, mert alapban nem oszt ki neki semmit, csak kiírja a hardver nevét -, ott pl. szerintem az AC-nál is jobban visszaadja a rázóköveket, vagy ha lesodródsz a pályáról, eléggé meg tud indulni a kezedben a kormány ilyenkor. Ki akartam próbálni rFactor 2 demóban is, de ott nem ismer fel semmit, és nem enged se tengelyeket, se gombokat, se pedálokat manuálisan állítani. Persze elindítottam, de az eredmény az, hogy a kocsi magától elkezd kigurulni a garázsból, elfordul jobbra, nekimegy a falnak, majd ütemesen adogatja magának a gázt… :D Más játékot még nem próbáltam.
A precizitást megpróbálom akkor jobban körülírni: Úgy érzem, hogy több lehetőségem van arra, hogy pontosabban tartsam az íveket. Nem tudom miért. Ez egy érzés, hogy „na, most tényleg úgy mozog, ahogy akarom”, én a laikus fejemmel az 1080 fokra gondoltam, hátha az ad több lehetőséget. Aztán lehet, hogy semmi köze nincs hozzá… Szóval nem kell annyit "utána rángatni" a kormányt, mint korábban, hogy ott maradjak az íven, vagy valami hasonló. Tudom, hogy ez így homályos, sorry…
Az általad linkelt procedúrát soha semmikor nem alkalmaztam, volt, hogy már ajánlották, de őszintén szólva én nem vagyok ez az állítgatós, elmélyedős típus, legfeljebb ha valami oknál fogva rákényszerülök akkor mászok bele ennyire.
Azt azért még megemlíteném, hogy mindig használt kormányokkal hozott össze a sors eddig. Nagyon lazák voltak, volt amelyik kotyogott, talán ebből fakad az, hogy ezt most sokkal jobbnak érzem, mert ugye ez még nincs leharcolva. Oké, a Formula Force Ex anno szintén bolti volt, de hát az meg finoman szólva sem összehasonlítási alap. :)
Fel- vagy kihasznalas szempontbol, hosszutavon mindig ezek (tartalom vasarlas es/vagy elofizetes) az olcsobbak.
Idealis esetben, ha a problemakat "elfelejtjuk" :) rF2: program + evi elofizetes, ingyenes altaluk adaott tartalmak es MOD-ok. R3E: ingyenes program, ingyenes hasznalat, fozetos tartalmak. iR: ingyenes program, elofizetes (ami ingyenes, ha kihasznalja az ember), tartalom vasarlas.
A DLC-sek a "dragak", aminel "draga" az alap program, plusz amihez ossze-vissza, rendszertelenul, autonkent, "trukkosen" jonnek a tartalmak, persze se sorozat, se festes, se pilotak, se szabalyok es lebonyolitas, es ha belindult a buli, akkor evi 6 DLC-vel.
Termeszetesen mindegyiknek meg van az elonye, es egyik sem draga, ha valoban kihasznalna az ember:)
Eppen a kulonbsegek es a valtozatos hianyossagok matt tud megelni egymas mellett tobb program. Ha az R3E lenne olyan jo fizikaban, gumiban, kormanyban es FFB-ben mint vaamelyik masik, akor meg is lenne a "gyoztes":) De nem, igy a tobieknek "szerencseje" van:P
Pl. WTCC (es AC, mert ott eppen ez a tema, nem osszehasonlitas vagy szidas!!!!!!). Itt huszon Euro-ert megkapod az osszes friss autot, csapatot, plotat, erosorrendet es palyakat, szabalyokkal es lebonyolitassal (offline-ra vagy online-os bajnoksaghoz). Ott mindefele innen-onnan osszeszedett es barkacsolt modellbol, magan emberes fizikai elkepzeles es mukodes alapjan, osszeraknak valamit (akar plusz MOD penzert), sokszor egyforma fizkkaval, hogy online jo legyen, persze nincs rendes AI, erosorrend, festes, pilota, szabalyok se semmi. Meg persze palyak sincsenek, foleg nem gyari minosegben!
De persze a fizika, gumi, kormanyzas, FFB gyorsan eldonti, melyiket haznaljak az emberek, mi a fontosabb;)
Hat de az ember olyan, csak bas...a a csoret milyen lehet mondjuk a formula es megveszi :))) Amugy meg jah, AC ban is hasznalok nagyjabol 10 autot :)) Mondjuk igy ahogy irtad tenyleg nem olyan meregdraga ... Rf ben harmat :)
De ez eppen nem arrol szol, hogy egyben megvegyel mindent. Pont az a lenyege, hogy csak azt kell megvenned, amit valoban hasznalnal (offline, online vagy bajnoksagban). Amugy az ilyen uj tartalmakat, megjelenesnel, 22 auto, osszes festessel es pilotaval (persze attol meg 1 auto, de akkor is szamitanak a festesek es pilotak mint licensz, amit mas jatekban sokan hianyolnak) ~3EUR-ert adjak. Ami azert nem sok. Es a sok proghram kozul, csak ez az ami licenszelt sorozatokat is ad (TC, Audi TT, WTCC, ADAC, DTM), sajat szabalyrendszerrel es lebonyolitassal. Offline-ra es online bajnoksagra tokeletes lehetne. Pl.: ha csak Audi TT versneyeket szeretnel, akkor nullarol ~4EUR az autok, ~20EUR a 14 europai palya (csomagban). Ha utana formula vagy hivataos WTCC futamokat szeretnetek, akkor meg hozzajon 3-5EUR (a palyak mar megvannak).
Persze egyszerre megvenni mindent es nem hasznalni (nem is lehet:P) semmi ertelme es k*rv* draga lenne;) Az AC-ra is elkltottel mar ~100EUR-t (program, DLC-k, MOD-ok stb.), van benne 100auto, de abbol mennyit hasznalsz rendszeresen, offline versenyre (ami igazabol nincs, foleg nem ilyen:P), napi online fun-ra vagy heti rendszeres bajnokira? :)
Nekem ezzel a rendszerrel nem lenne gondom, de hasonlo a gond mint mashol: nagy a konkurencia, nagy a szethuzas, szetszorodnak a felhasznalok, nem az "igazi" a program, nincs igazabol kihasznalva.
MINDEN programbol hianyzik 1-1 valami fontos, ami miatt nem az egyetlen, ami tokeletes lehetne;)
Pl. ha az AC-t adnak ilyen rendszerben: full sorozatok (WTCC, DTM, ADAC/GT3, TC stb.), osszes autoval, plyaval, festesekkel, szabalyokkal, lebonyolitassal, es persze ilyen AI-val es egyebekkel, full toppos lenne, el is lenne dontve a keerdes:)