A RaceRoom Online-on a regisztrált tagoknak lehetõsége lesz arra, hogy több különbözõ ismert szimulátorszoftverrel szálljanak harcba a gyõzelmekért, amelyek több esetben komoly pénzdíjazással lesznek honorálva. A közösség tagjai pedig megoszthatják újdonságaikat egymással, valamint screenshotokat, és videókat feltöltve, létrehoznak egy remek nemzetközi online közösséget.
Peter Banz: A weboldal elindult, egyelõre “public beta” státuszban üzemel, és a fejlesztõi csapat folyamatosan bõvíteni fogja az egyes szolgáltatásokat, hogy a végeredmény elnyerje minden felhasználó tetszését. A RaceRoom Online egy hosszútávú projekt így most még csak a legelsõ lépést tettük meg a végsõ cél felé vezetõ úton. Sok tervünk, és ötletünk van a jövõvel kapcsolatban, és várjuk a közösség visszajelzését is. Cél a folyamatos fejlõdés, és egy szoros együttmûködés a Simbin-el az elkövetkezendõ években.
* Ingyenes letöltés és free licensz * Tartalmazza a hockenheimi versenypályát * Az eddigi leggyorsabb formula autót a Simbin-tõl, a villámgyors Formula Raceroom-ot * Chevrolet Camaro, amely vezetése nagy élményt jelent az erõcsúsztatásoknak köszönhetõen * Vadiúj autók, környezet, és motorhangok, amelyek újabb szintre emelik a virtuális versenyzést * Exkluzív hot lap verseny amely a RaceRoom Online-on fog üzemelni
A RaceRoom The Game információink szerint december 1-én lesz elérhetõ a nagyközönség számára, amely egy érdekes kezdeményezésnek tûnik ezért mindenképp érdemes lesz egy próbát tenni a legújabb versenyjátékkal!
Remélem élvezetes lesz a játék, és az ilyen törõ zúzó noobokat majd kifogják tiltani, mert biztos lesznek.
A SimBin folyamatosan probalkozik ezekkel az online-os, real-es, ingyenes cuccokkal, de eddig nem nagyon jott be - legalabbis amit lattam beloluk;)
Az RTR jo otletnek tunt (valodi versenyeken, valodi pilotakkal versenyezni, "GPS-alapu AIW rendszerrel"), sokaig beta-tesztelgettem (pontosabban, csak ranezegettem:P), de az a nehany auto, amit atvettek a GTR2/RACE-bol, meg az az 1 palya, nem volt meggyozo. Foleg, hogy az engine-t sem piszkaltak. Azert az a 5-6 eves rFactor engine, hiaba is tunningoltak fel grafikailag, mar igencsak kopottas;P Nem is tudom, letezik-e meg vagy mi van vele...
Valszeg ez sem sokkal jobb: uj szerzodes, uj liszenszek meg egy kis tunig, 1 auto az STCC-bol es egy fantasy (?!) formula, csak most Hockenheim-en...
Ez akkor lenne izgalmasabb, ha megvettek volna az rFactor2 engine-t hozza;) De nem ugy nez ki. Bar nem sok latvanyos kulonbseg van az rF1 es rF2 kozott, igy szaraz palyan talan csak az onarnyekok es a tukrozodes. De ezekbol semmit nem latni, vagy valszeg maradt a regi, jo bevalt alap;)
Ettol meg lehet jo, majd kiderul, ingyenes, semmi sem tart vissza, hogy leteszteljuk:P
Eloszor csak hotlap versenyek lesznek, egyedul 1 auto, 1 palya. Talan kesobb tobben online is. De ez elsosorban "csak" egy jo nagy RaceRoom reklam, kampany, promo stb.;) Vagyis ennel ne szamits arra, hogy kesobb tucatszam kapod az autokat, palyakat, offline(AI)/online versenyeket, karriert stb;)
Ez mondjuk olyan, mint a Ferrari Academy, csak szerenyebb fizikaval es ingyenes;)
A kellemetlen az, az ISI szempontjabol, hogy Ok legyartjak 3-4 ev alatt az engine-juket (rF1/rF2), kiadjak, fogy belole valami minimalis, a tobbi 80%-ot warezoljak es evekig hasznaljak az emberek.
Es a liszenszukbol (F1Ch/rF1), azzal az 1 engien-nel, a SimBin meg eveken keresztul (valoszinuleg) eleg jol el van, mint a befott (GTR, GTR2, GTL, RACE, RACE07, STCC, Volvo, RACE-On, GTR-Evo, RTR/iOpener, RR) :))))))))
Hát kellemetlen, vagy nem, valahogy csak tudtak liszenszet szerezni, és azért elég élvezhetõre gyúrták az enginet!!
Kis hatszel, nagy adag szerencse es valszeg ramenoseg;) Es teny, abbol az alap engine-bol, ami tobb sebbol verzik, eleg jo dolgokat kihoztak mar a vegere;) Hogy mennyivel lesz jobb az rF2 eso, idojaras, pilota- es egyeb animacio, nem tudom, de a SimBin mar evekkel ezelott beledrotozta az elozo engine-be;) Ami tenyleg pozitiv.
A GRT2 iskolás-tanyítgatós része kifejezetten tetszik ! Vagy nem tudom mi az, hotlap ... mikor megjegyzi a leggyorsabb kört és kirakja az út fölé a pedálokat stb ... Na azt szívesen látnám más játékban is, jópofa ! :D
Más kérdés, hogy ezek a "játékok" tulajdonképpen csak mod szerûségek, az meg, hogy ezekért az emberek pénzt adnak... Ilyenkor látszik mennyit számít a marketing.
én amúgy szeretem õket.nem igazán vagyunk mostanában eleresztve pályaautós játékokkal :)
Én rosszul vagyok a WTCC-s autókon kívül a többitõl, förtelmesek. Buta az FFB, van autó, amivel ugyan olyan kört mentem nord-on 0/100-as diffivel, mint 100/0-val. Ami azért elég érdekes. Az meg szintén vicc, hogy második körre a radicallal megfutottam a mostani pályacsúcsot.
Teny, hogy a RACE-sorozattol kezdodoen kicsit mar sajat magukat modoltak, de azert elotte volt egy-ket jo huzas.
A GTR azert merfoldko volt. Hiaba a "hatszel" (penz vagy anelkul semmi sem mukodik) azert az F1C korszakbol, a GTR2002 mod-bol indulva, eljutva egy dobozos verzioig, tele liszenszekkel, olyan sorozattal ami meg nem volt, eleg utos teljesitmeny.
A GTL mar az uj engine-re epult, de maig az egyik legjobban atgondolt, kivitelezett, osszerakott programjuk.
Az elozo ketto, messze tul mutat egy-egy modon, boven, megerdemelten jateknak szamitanak.
Utana valoban elszalltak egy kicsit, mondhatjuk kiszolgaltak a piacot, az eladasi igenyeket;) De azert megis begyujtottek, ki tudtak adni a WTCC liszenszet, az STCC-t. Lehet hogy a RACE-bol eleg lett volna a masodik/harmadik, amikor mar kiforrt, atgondolt lett a dolog, vagy hogy az Evo mar nagyon rokabor jellegu, csak rahuztak az "uj engine-re" a regi tartalmat...
Es azt se felejtsuk el, foleg az aki rFactor-t hasznal, es a SimBin programjai ele helyezi, milyen mennyisegu, es foleg minosegu tartalmat (palyakat, autokat) koszonhetnek a konverteknek! Bizonyos fokig, a SimBin tartalmai tartottak az rF-ben a lelket;) Es eppen ebben van az ellentmondas is, mert sokan azert nezik le a SimBin munkait, mert a (sokszor warez) rF-jukhoz, ingyen omlenek az autok, palyak (sokszor a SimBin vagy mas termekekbol), minek vegyenek meg barmit is... Az rF kicsit megnehezitette a SimBin dolgat, mert barmit csinaltak, csak modolasnak tunt, de ez megis hasznos volt, mert osztonozte oket, hogy minnel tobb ujdonsagot (eso, idojaras, animaciok, effektek stb.) toljanak bele a programjaikba, ne csak nyersen az uj liszenszekkel tomjek meg a szaraz, ismert enginet.
egyetértek kb az egésszel. F1C után amikor kijött a GT2002 mod, offline toltam ejjel nappal. (nem volt akkoriban netem). Aztán a GTR1 Demó Spa-ban. Ott leginkább a hang ütött oda, ott volt egy nagy ugrás a szimulátor hangkeltésben... Spa-ban millió kört letoltam.
Ha rF2 engine-t is csak annyira fejlesztik tovább mint rF1-et, akkor már örülhetünk.
inkább a WTCC 10-en járna az eszük,márha lesz ilyen...08-nál leragadtak eléggé
WTCC jo volt... hogy olyan is legyen:) De sajnos messze nem a legizgalmasabb, erdekesebb, valtozatosabb sorozat. Van 1 kategoria es 3-4 fele auto?! Egy igazi jatekhoz keves.
A GTL2 az igen! Harom fokategoria, azon belul is oszthato, kulonfele evjaratok, a csotroganytol a supercar-ig, rovid- es hosszutavu versenyek, jol kivitelezheto karrier mod. Most ez megtuzdelve az uj engine-nel (rF2), idojarassal, esovel, napszakokkal, animaciokkal, efektekel, hangokkal, es talan a jobb FFB-vel, gumifizikaval, toressel stb., abszolut toppos lehetne, kotelezo vetel. Meg ha maradna is a tartalom szinte ugyanaz, mint a GTL-ben, max itt-ott egy kis bonusz, akkor is megvennem.
De egy WTCC onmagaban mar eladhatatlan, hiaba 2008 vagy 2012, egyforma mint a nyulszar...
De ha mar autos jatek, szimulator karrierrel, akkor igencsak csabito lehetne egy Amerikai tipusu tortenelmi sorozat, 1930-1980-ig, benne a tobb tucat Amcsi versenysorozat kremjeivel (Trans-Am kihagyhatatlan:P), es a legendas Amcsi palyakkal;)
Ehez az ISI jo is lenne, mert Amcsi szekhelyu ceg, valszeg a nepszeruseggel, eladasokkal sem lenne gond, es talan a liszenszekkel sem annyira, mert regi cuccok. Csak kellene hozza alaptoke, elszantsag, nyomulas, ismeretseg, kapcsolat... a szokasos;)
lehet,de ha hozzácsapnának egy 2010-es f3 szériát,egy WSR-t,egyéb kisebb sorozatokat,multiban jó móka lehetne
Arra ott a RaceOn, tele mindennel ami kellhet;) Most azt kiadni megegyszer, hogy uj festesek legyenek a WTCC autokon, nem sok ertelme van;) A multihoz, hogy jo moka legyen, eppen hogy nem kell ilyen uj jatek, arra ott az rFactor. Osszealltok 10-en, kiavalasztjatok az ingyenesen elerheto tobbszaz autobol es palyabol a megfelelot, aztan hajra;)
Nekem el sem indult, azonnal fagyott, igy del;) De gondolom, ugyanaz mint eddig, csak mas a menu, van 12- auto, 1 palya, aztan lehet online hotlapozni?
Mivel ingyenesen elerheto, valamibol meg kell elniuk, ezzel nincs gond:) Inkabb az aggasztott, hogy inditasnal azonnal fagyott. De mivel nem nagyon erdekel a dolog, igy nem eroltettem;)
A reklamokkal nekem csak az a bajom, hogy pont a visszapillantra teszi ra.:) En ketszer tudtam elinditani es csak utana fagyott.:D Azota nem probaltam. A palya viszont nagyon jol nez ki.
Ha mar veletlenul idekattintottam:)))) A reklamokat ki lehet kapcsolni (masik topic-ban mar irtam, most nem emlekszem melyik file, de akinek kell, majd otthon megkeresem), a fagyas megoldodott (az iR-es TrackIR plugin-nel akad).
Update & Beta
Lehet tenni annak érdekében valami, hogy ne fagyjon ki indítás után? Átállítottam xp kompatibilis módra, így már a menü bejön, a pályát is betölti, de a "press any key" kattintva szintúgy kifagy!
Ha a hatterben fut az NPClient.dll (NaturalPoint, pl. iRacing MotionCockpit plugin stb.) akkor kifagy;) Nalam legalabbis ez volt a gondja, minden mas esetben mukodott.
Kivancsi leszek mit hoznak ki a rendszerbol, mert a leirasok alapjan kb. olyasmit szeretnenek mint a SRW (ingyenes alap, fizetos tartalommal, sok online verseny, kozosseg, kihelyezett cockpitek).
Engine-re, alapokra ugyanaz mint az SRW, de valamivel/sokkal frissebb, modernebb, tobbet piszklatak a evek alatt. Az SRW szinte alap rF1.
Bar a RRRE meg nagyon beta, es csak alap verziot adtak ki amator szinttel, de eleg gazos vezetesi elmenyre, nagyon sinauto. Az SRW hozza kepest komoly szimulator (az is beta, de open, igaz mar hosszura nyulik:P).
Kivancsi leszek liszenszben tudjak-e tartani majd a lepest, mert abban az SRW eleg eros.
Es persze az arak. Az RRRE-ben a palyak is fizetosek lesznek (az SRW-ben ingyenesek), az ugy szivas. Az SRW 1 ingyenes autojaval nehany nap alatt ossze lehet autozni annyi kreditet, hogy az autok (most >80db) otodet meg lehet venni belole. 10$-bol azonnal a harmada, 20$-bol a fele ki jon. Hetente adnak ingyenes/olcso autot. Raadasul az SRW-ben folyamatosan tobb tucat event van (foleg hotlap), ahol penzt lehet nyerni (az elso 4-20 helyezett, 1–20$). Bar eleg irrealis idok vannak, ufo-nak vagy massziv arkad style-nak kell lenni, mert olyan idoket mennek:D De van sok Magyar, es ahogy elneztem tobben vannak a toppon. Aki egy-egy auto/palya komboval toppos idot megy, az mind a harom nehezsegi szinten (amator, normal, advanced) letolja, igy haromszoros a nyeremeny:D
Ehhez valami kulcs vagy meghívó kell, egyszer én is kipróbálnám ... ? Mármint nem ehhez hanem ahhoz a SRW-hez :DDD
Az utobbi idoben sokat SRW-ztem, telejesen jo, tetszik:) Bar 2008 ota vagyok tag, es azota ahanyszor felkerult, mindig uninstall let a vege 1 oran belul:P De raszantam az idot a rendszerre, es megtetszett. Topic: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1320398571
Napi 1 liszensz, igy halados a dolog;) #20130103116" TARGET=_fnew>raceroom-racing-experience-nissan-r35-gtr-gt1-licence
Beta-t használja valaki?
Bekerültem a beta tesztre, de nem tudom hogy próbálhatnám ki a többi autót. Most 6 napig egy GTR-t, C6-t, R8-t és egy Mclaren MP4-t is kilehetne próbálni, de nem tudom honnan kéne leszedni. Van valami build hozzá?
Steam-on csak a szokásos, egy pálya+2autó jön le.
Itt a hátralévõ idõt is látni.
Steam-en jobb gomb a programra, ott BETA, kivalasztod a3-at es beirod a kapott beta kulcsot. Ha ez megvolt es megsem mukodik, akkor nem tudom:)
A regisztrációtól számítva kb. mennyi idõ múlva küldik ki a béta kulcsot az RR:RE-hez? :D Délután regiztem, de e-mail még mindig nem jött.
En oktoberben iraktoztam fel, meg az elso napon, azota sem jott semmi:D Vagy veletlenszeruen kuldik ki vagy kivalogatjak kinek menjen (mit irt a jelentkezesnel).
Köszönhetõen Alexease beléptetésnél nyújtott segítségének, sikerült pár órát levezetnem. Az utóbbi idõben fõként a Race sorozattal ill. pCars-l játszottam, így a tapasztalataimat ezekhez viszonyítva osztanám meg.
Grafika: Errõl nem sok mindent tudok mondani, egyrészt mert a Teaser-t már láthattátok, ettõl a Beta pedig semmiben sem különbözik. Race07, SRW-nél szebb, de nem egy pCars, igaz a rendszerigénye sem akkora, sokkal optimalizáltabb és jól skálázható.
Hang: Na ez nagyon bejön, már azAquila hangja is tetszett, de a többi is nagyon profi, pl. a "BMW Z4" kimondottan hátszõr állító. Jól elkülöníthetõk a különbözõ autók hangjai, a most kipróbálható kb. 15 márka 30 típus mind egyedi hangzást kapott.
Menü: Nagyon lehet érezni a Race rokonságot, bár a külsõ más lett, a szerkezete az almenük és azok tartalma szinte teljesen megmaradt, de ezzel nincs is gond, jól navigálható ésszerû elrendezés.
...és a lényeg, Fizika: Nem igazán tetszett a "Teasers" féle sínautózás, de hála istennek ez csak egy kapcsolható "Amateur" mód, nem is igazán értem mit akartak ezzel, ez nem NFS Shift! Természetesen van "Get Real", melyet a honlapjukon (játékból is egy kattintással elérhetõ) található ranglistán is külön kategóriába tesz.
Itt a segítségek külön ki-be kapcsolhatók, de full help-l is élesen elkülönül az Amatõr verziótól. Itt is érezni a Race07 rokonságot, nem tudom hogy ez egy új motor vagy hogy a régit finomították, de mindenesetre az autó kezelhetõségénél az utóbbi dominál, bár minden lényegesen precízebb. Az FFB közvetlenebb, érezni mikor akar megcsúszni az autó, a váltó rángat, ha kitör a fara a kormány (DFGT) vajszerû lesz, és azonnal érzed hogy mikor uralod ismét. Az egy kaptafára készült irányítás miatt a GTR EVO-s autókkal nem szeretem menni, itt ezt felejtsd el. Teljesen más kezelést igényel egy Porsche CTR3 mint pl. az Audi R8, vagy a Mclaren MP4. Garázs: Race-hez képest egyszerûsödött, a váltóáttétel módosításánál nincs ábra, üzemanyag mennyiség nem állítható, kerekeknél jobb-ball oldalt nem lehet aszimmetrikusan állítani, de ettõl még használható.
Összegezve ha valakinek tetszett a Race sorozat akkor ezt is szeretni fogja.
Hogy az pénzrõl is beszéljünk: Azt még nem tudni hogy az alap ingyenesen letölthetõ verzió mit fog tartalmazni, de már most kipróbálható volt a fizetõs elemek beszerzési folyamat. Tehát úgynevezett vRP-et (kredit) lehet venni, az alábbi csomagokban:
Egy autó ára 99vRP és ha más színben is szeretnénk további 50vRP az ára. Itt jegyzem meg hogy sok esetben csak a rajtszám illetve a visszapillantó színe változott.
Ha fut a steam, akkor a honlapról is indítható a program, a Beta alatt végig hotlap bajnokság megy.
Egyenlõre ennyi, ha bármi kérdésetek lenne, írjatok!
Még valami, a képek mind a honlapról készültem, a játékról egy sincs, mindazonáltal értékelném ha nem kürtölnétek világgá.
A GetReal modban is lehet segitsegeket hasznalni? Jol ertettem?:) Ha igen, logikusan hagzik, de nem ertem miert kell elrontani ezzel az egeszet?!:/ Nem lazadnak az emberek? Sajnos ha igy marad ez is illuziorombolo lesz:(
Miert nem lehet csinalni akkor 3 modot: Amator, Normal es GetReal. Az Amator Base fizikaval es osszes segitseggel (ki-bekapcsolhato), a Normal Pro fizikavla es osszes segitseggel (ki-bekapcsolhato), es a GetReal Pro fizikaval es segitsegek nelkul (csak automata kuplung, ha szukseges). De GetReal-be meg a kotelezo cockpit (esetleg motorhazteto) nezetet is beleeroltetnem.
vRP-t lehet nyerni (hotlap vagy versenyek) esetleg gyujtogetni (megtett korok vagy hasnlo)? Vagy valami hir rola, hogy kesobb mit terveznek?
A palyakrol van valami hir. Korabban mint ha azt irtak volna, hogy azok is fizetosek lesznek.
Na szóval, a segítségeket ki-be kapcsolni csak "single player"-nél lehet, és az alábbi lehetõségek közül választhatsz:
Multinál csak két lehetõség van:
és igen a pályák is fizetõsek lesznek:
"vRP-t lehet nyerni (hotlap vagy versenyek) esetleg gyujtogetni (megtett korok vagy hasnlo)? Vagy valami hir rola, hogy kesobb mit terveznek?
Valami hir az open betarol?"
Sajnos ezekrõl nem tudok semmit, úgy néz ki a zárt beta 3 nap múlva véget ér, hogy utána mi lesz még nem tudom.
Koszi! Talan piszkaljak egy kicsit, a tapasztalatok alapjan, aztan lesz meg egy zart beta, kuldenek ki megtobb meghivot. Vagy tovabb piszkaljak, es mar csak open beta lesz valamikor;)
A menuben valasztobogyok alapjan 16 auto es 16 palya lesz, levonva a valoszinuleg 1-1 ingyenes fanyasy Aquila-t es a RR palyat, marad 30 db vasarolni valo;) Ha annyiba kerulnek mint az autok, akkor az 30×3,2$ :)
Ennél jóval több lesz, autóknál azok csak a Class-ok, ezen belül további átlag 5 autó választható. A végleges verzióban kb. 30 márka, 40-50 típusát kapjuk. Országokon belül több pálya is elérhetõ: kép
Koszi. Ugy mar huzosabb tetel lesz:) De gondolom, ugy is majd aprankent adagoljak a nepnek, ugy eri meg.
Csak a teaser-t probaltam, de az sajnos nagyon gazos, igazi rendezvenyre valo tapados/szaguldozos. A zart beta allitolag (sot biztos) hogy jobb, kivancsi leszek mennyivel.
De az SRW egyre jobban tetszik:PPPP Nem hiszem hogy belenyulkaltak az alapba, egyszeruen csak jol vannak beallitva az autok, de elvezetes vezetni oket. Foleg a piszkalt FFB-vel, amivel teljesen jol erezni mikor, hogy, miert, mennyire megy el a tapadas.
Ja, es a leallt, kinyomott kuplungu gurulo autot beranja ha sebessegben van:P Nem mintha ettol lenne jo:D
Mar ezek az RR:RE kepek is kezdenek uncsik lenni:D Harom honapja beregisztralt beta-hoz keptelenek kulcsot kuldeni (OK, nem kivansag musor). A Teaser bena volt, ezek a kepek kinezetre semmi extra, a liszenszek meg a szokasosak.
Bar nem hivatalosan itt a topic-ban kaptunk mar normalis beta infokat, de ezeket a SimBin-tol varnam, ha mar ennyire korlatozzak/valogatjak a kikuldott kulcsokat.
Nem tudom mi alapjan kuldik ki, de mar tobbszor olvatam kulfoldi forumokon olyat, hogy beregisztralt es 2-4 ora mulva kulcsot kapott.
Lehet hogy valami automata rendszer kuldi ki, es ha az ember beir valami hatalmas kamut (pl. heti 500 orat akarok RR betazni:P), akkor azonnal megkapja;)
Ha kiprobalod, akor probalkozz olyannal is, hogy a SimBin-es jatekokon kivul semmi mast nem jelolsz be (konkurencia!), es oda ahol azt kell beirni, hol talaltad a beta-felhivast, masod be az osszes SimBin/RaceRoom weboldalt;)))))
Elmúlt 2 reg alkalmával is csak SimBin játékokat írtam be :) De rájöttem, hogy 3. regisztrációt leadni ugyanazzal a konfigurációval már parasztság lenne, szóval majd jövõ héten, ha hazamentem, az otthoni konfigom DX-diagjával fogom megcsinálni a regisztrációt :D
Most hogy jon a nyilt beta, kaptam zart beta kulcsot;DDDDD
A menu meg mindig tetszik, jol eltalaltak, bar a verseny kozbeni allitaskor, lehetne mindenhol egy Resume gom;)
Extra pozitiv, hogy a hotlap/verseny kozben ki lehet lepni a menube, allitgani ezt-azt, es a menubol kilepve onnan folytatja ahol kileptem (nem tesz garazsba, nem nullaz, nem allitja le az autot stb.)
Igy eleg jol be lehet allitani a kormanyt. Ugyanugy plusz pont a „realtime” kormanyszog, kormanyelfogdulas allitasert, az osszes tobbi allitas mellett. Ami ismet korrekt, hogy betettek a programba a gumi-ffb allitasi lehetoseget, nem kell config file-ban piszkalni, igy mindenki mindenki be tudja allitani, hogy az FFB-n mennyit es milyen erosen szeretne erezni az elso kereket tapadasabol. Alapbol foleg csak a felfuggesztest erezni (hatso kerekek 65%), ami a tapadasvesztes erzesehez nem nagyon jarul hoza;P
A tartalommal mar most sincs gond, es ugy nez ki meg lesz boven.
A hangok profik.
A portal is jo lesz (Dashboard, Leaderboards, Competitions), bar meg valoban eleg betas az egesz program, rendszeresen build-elik.
Ami egyelore piszkalja a csorom (bar valszeg nincs kesz es/vagy meg nem mukodik rendesen), hogy a programon belul van GetReal „uzemmod” (:P), de a Competitions-nel (csak egyet neztem eddig, BMW Judd 134 V8 @ Hockenheimring) a programban hiaba van GetReal-re allitva, elindulas utan Amateur es nem is lehet allitani. A tablazat listazasnal sincs hatasa.
Valszeg ez a resze meg alpha es nem beta, olvasgatni kellene a hivatalos forumot is;)
Ha túl leszel a rizsán írd majd meg ugyanolyan gagyi vezetni mint demot ? :D