Pcn csakis egér és billentyûzet játszik nálam. Pár napja leálltam a Blacklistel mert jöttek ki új játékok ;-)
spies vs mercs kapcsán lenne kérdésem: adná magát a egér+bill kombináció irányítás a gyorsabb reagálás miatt, de nekem esküszöm multiban is jobban fekszik a gamepades mód. spy oldalon mindenképpen jobb, de az a furcsa, hogy mercs FPS-ben is valahogy mintha butítva lenne az egeres irányítás. Szóval a gyors fordulásokat leszámítva meglepõ módon itt jobban tûnik a gamepad.
Ti mivel játszotok multiban? Külföldi fórumokon is sok helyen írják, hogy itt nem akkora hátrány ha gamepaddel megy az ember. BF3 és társaiban eszembe nem jutni dobni az egeret de itt meggondolandó.
Azért lamentálok csak ennyit az egészen, mert még nagyon az elején vagyok a multinak és ha késõbb viszont behozhatatlan hátrányt jelent a gamepad akkor nagy kiba*ás lenne ha azzal szoknám meg csak azért mert az elején valamiért azzal tûnik könnyebnek.
Tegnap játszottam végig,nagyon tetszetõs jó játék volt csak itt is az a baj mint a többi új játékkal,a fõ sztori mód nagyon rövid. :(
Üdvözlet.Azt szeretném kérdezni,hogy valaki tud-e valami megoldást arra,hogy a letöltõtt splinter cell blacklist-el is lehessen coop-ozni ? Elõre is köszönöm a választ.
Az árnyékmûveletek meg nem vészesek elég egyértelmû az utalás a szövegben mindig a következõ pontra 1-2 esetet kivéve, de egyébként ezek teljesítéséért is csak pénz jár.
Multihoz a yuplayben is lehet ruhát vásárolni pontokért.
Ja, tökélyhajhász szinten játszom, Ghost és Panther vonalon, Assault-ot csak legvégsö esetben használom.
Hát akkor nem tudom, azt hogy kéne megfejteni, semmi ötletem sincs. Lehet, hogy ilyen téren gyenge vagyok. :) Amúgy sztem pénz terén nagyon elnéztek valamit a készítök. Megcsináltam Briggs és Grim összes küldijét, Kobintól az elsöt, valamint a sztori módban az elsö küldetést, a Paladin 20/20-as, megvan a két kísérleti fegyver teljesen kifejlesztve, a nyílpuska, a páncélöltözet 2. szintje, a lopakodós öltözet 3. szintje, az összes eszköz, az összes szemüvegtípus és jelenleg áll a számlám 340K dolláron. Már nem tudok mit venni belöle. :) Ja, multiban is megvan az elsö két ruha kémnek és zsoldosnak. Másik kérdés, hogy tudom még tovább fejleszteni a legénységi szállást? Mert Grimnél már nincs lehetöség rá, viszont multiban csak így tudom elérni a többi ruhát.
Az a jelentés amit akkor ír mikor a sárgára rányomsz.
Az árnyékmüveletek mit takar? Azt mondja, fejtsd meg a jelentést és mozgasd a kurzort, hogy megtaláld a következö helyszínt. De nincs semmi jelentés, és akárhogy mozgatom a kurzort, nincs semmi eredmény. Kéne egy kis segítség. :)
Segítséget szeretnék kérni, hogy mi lehet a probléma : Feltelepítettem a játékot,aktiváltam az Uplay-on. Feltelepítette automatikusan az elsõ javító csomagot. Elindult szépen a játék. Másnap újra elindítottam, automatikusan feltelepítette a második javító csomagot, rövid töltés után Blacklist game exe mûködése leállt ablak ugrik fel. Számtalanszor próbáltam mindig ez lett a vége. Ha valaki tud megoldást kérem írja meg.
Lehet nekem is mert valami baja van nem indul egyik verzio sem
Beszarás. Újratettem a komplett gépet, Windows-t, mindent, most megy a játék fagyás nélkül. Ezek szerint már tele volt szemetelve a gép. :) De legalább már megy a coop. Most toltam le Briggs elsö küldijét Realistic nehézségen, párszor nekifutottunk, de csak meglett. Ráadásul még hozott is a konyhára 400K dollárt. :)
azt kizárt hogy úgy megcsinálod, mondom ezt a 14. körnél. Lesz olyan kör ahol drone-ok tömkelegét küldi rád. Esélytelen úgy hogy ne vegyenek észre.
Amúgy az ötezredik splinter cell után amit összesen kiadtak pc-re meg konzolokra a jubiszoft még mindig nem tudja hogy hogyan kell egy játékot úgy megcsinálni hogy nem ablakban induljon el minden indítás után??? meg vissza veszi a felbontást amire beállítottam?? Király!
Igen jó nehezek az biztos, a csecseni küldit cirka 2 óra alatt sikerült megcsinálni maxra de mivel megszállot sunyogó vagyok még élveztem is...
Szerintem is jó lett. A 3. rész a nagy kedvencem, a DA-t és a Convictiont kihagytam, mert, hogy már nem olyanok mint a régiek. Convictiont direkt kerültem is.
Tényleg kicsit újszerû kicsit más, de VÉGRE lehet lopakodni és TERVEZNI dolgokat. Annál nincs jobb érzés, mint az ember eltervez egy dolgot és örömmel látja, hogy sikerült is úgy kivitelezni, ahogy elgondolta. Ez hiányzik nekem sok játékból.
Fel kell tolni a nehézséget és mehet a móka. És így viszont az "akciós" vonal meg direkt hozzáad a játékoz. Volt olyan, hogy nem sikerült észrevétlennek maradnom és futok az életemért, erre a sarkon szembefutott velem szintén egy õr. Azzal a lendülettel csaptam is le. :D
Nem is mertem még kiprobálni mert nem tudom beszámit e az ottani gyilkolászás a végelszámolásba. Nekem a Grimsdottir küldijei jöttek be eddig de a föszál most mindent visz, szvsz.
Az igaz, de ha van belõle 2-3 darab és két irányból jönnek (megjegyzem kurva gyorsak) egyik szinte tuti elkap, és amíg ütöd, az idõ alatt szépen odaérnek a csúnya gengszter bácsik és szarrá lõnek.
Mellékesen eddig nekem Kobin küldetései jöttek be a legjobban (a mellékszálat nézve) Azokat egy hangtompítós sniperrel pöccre meg lehet csinálni :)
ez a COD spec ops szerû 20 hullámban jönnek az enemyk móka nem is olyan egyszerû. Még így sem hogy igencsak tápos fegyóval nyomja az ember. ..ja és mondtam már hogy utálom a kutyákat? :D Komolyan a legszemetebb ellenfél a játékba. Küldjön rám 30 katonát, 20 páncélos monstrumot, szarni bele, de a kutya pff :)
Nálam teljesítmény javulást nem, de jó pár bugot hozott. :) (minden karakternek õsz haja lett (lol) az átvezetõk szaggattak-rángattak-holott a patch elõtt 90 fps körül mentek, néhol kihagyott a hang) Még jó hogy eltettem elõtte az 1.1-es verzióm.
egyetértek, szerintem is jó lett, hozza az elsõ sc-k hangulatát. Mondjuk nekem a double agent nem tetszett, katasztrofális irányítása volt, tipikus elcseszett konzolport. A conviction nekem bejött. Ez a rész viszont nagyon zsír, bár az irányítás néhol nyögvenyelõs kicsit, de megszokható
Valakinél az 1.02-es patch felrakása után teljesítménynövekedés tapasztalható? Mondjuk akinek 3 magos gépe van vagy kisebb :P Letöröltem, de ha valamit is javít, felraknám ezért kérdezem, hátha...
Teljesen egyetértek. Számomra a legfontosabb elem visszatért ebbe a részbe mégpedig a gyilkolás nélküli sunnyogás.
Így jó pár óta játék után pár szó tõlem is a játékról, már ha érdekel valakit. :) Elõzetesnek annyit hogy az egyik kedvenc sorozatomról van szó, a conviction-ön kívül az összes részt nagyon szerettem. Az utóbbi miatt kissé szkeptikusan álltam a blacklisthez (az elõzetes képeket, infokat, videokat direkt nem követtem, és nem néztem meg.- max még nagyon a fejlesztés elején)
Nem akarok regényt írni, csak röviden annyit hogy csalódtam, de NAGYON pozitívan. Azt kell mondanom a harmadik rész óta nem született ennyire jó splinter cell. Igen, kicsit más lett játékmenet, és játékmechanika szempontjából is, de szerintem elõnyére Nem adhatják ki ugyanazt amit x sok éve.
Remek dolog hogy mindenki megtalálja a kedvére való játékstílust. Lehet rambózni is, de ha valaki a sunnyogást szereti (jelen) az is kivitelezhetõ a játék 90%-ában. A történettel igazából semmi bajom, nem kiemelkedõ, de ennél több egy ilyen játékba szerintem nem kell. A látványilag piszok szép (eltekintve 1-2 nappali helyszíntõl ami inkább átlagos) és az optimizációval is jó munkát végeztek a programozók. A szinkronhangok kb mint 1 profi akciófilm szintjén vannak. :)
Külön kiemelném a magyar lokalizációt, ami 1-2 apró érdekességen kívül szintén remekül sikerült.
Hát nekem a 2. patch se oldotta meg a fagyáshibákat, szóval továbbra se tudok játszani az EREDETI játékommal, csak ha felcrackelem, de úgy meg nincs ugye se coop, se multi. Az Ubisoft kinyalhatja a seggem. Na mindegy.
Valaki tudna válaszolni az 540-es hozzászólásban feltett kérdésekre? Köszi.
Nekem eddig se tüntek el csak pipa került melléjük.
Két kérdés: - ha újrakezdem a játékot nehezebb fokozaton, megmaradnak az elsô játék során megszerzett eszközök/fegyverek? Vagy tök elölrõl kezdödik minden és újra meg kell öket szerezni? - hány küldetése van Grimnek, Briggsnek, Charlienak és Kobinnak? Grimnél és Kobinnál 3on vagyok túl, Charlienál most kezdem a 4.ket, Briggsnél még egyet se tudom (nem megy a koop, predig eredeti a játék, csak Uplay online mód esetén kifagy). Viszont a játékban elfogtam a gonoszt, lepergett a credits, de megint a repülön vagyok, Visconti se Grim, se Kobin nem ad már küldit, de a csíkjuk mèg nem teljes. A credits után hogyan tovább?
Köszi.
Itt az igazság.
Megint a pénz beszél, kutya ugat, szindróma...csak valakik nem képes felfogni viszont vannak akiknek az új ötlet tetszik és még van egy réteg, aki inkább a Double Agent féle megvalósítást elõnyösítik, ami az elõzõ részekre épül ;-)
Shep: A mozgást nem az ellenfelekre, hanem Sam-re értettem. Nincsen semmi gond se az AI mozgásával, csak ez a Sam féle laza, bárgyú mozgás nagyon nem illik fõleg Tom Clancy nevéhez se :D
Ha más játékot csinálnak nevezzék máshogyan. Egyébként a Chaos Theorynak sikerült az addig bevált formán úgy fejleszteni, hogy hû maradt a stílushoz de sok újítás is belekerült.
A Blacklist egyértelmûen egy identitászavaros rész, látszik hogy utólag nagyon erõlködtek a régebbi részekre hasonlítani - ez az adott keretek között elég jól sikerült. Ennek ellenére is csak egy tömegeknek szánt cover shooter, ha ugyanez a játék jött volna ki 3. résznek egész biztos botrányosan értékelik. Ma persze a butított játékok korát éljük, így simán GOTY jelölt lesz ez is.
De akkor nem értem a problémádat, értékeld te is máshogyan! El kell fogadni ,hogy ami 6-8 évvel még jó volt ma már nem biztos, hogy eladható lenne, legalábbis nem akkora mennyiségben, hogy profitot termeljen. aki nem tud/akar megbarátkozni az új világgal annak ott vannak a régi részek. Amúgy ha meg csináltak volna egy tök olyat, mint a régiek akkor meg az menne, hogy de szar, csak rókabõr, semmi újítás. Nem lehet mindenkinek az örömére tenni de én azt hiszem itt amit lehetett megtettek a régi rajongók érdekében is. Aki lopakodni akar van rá lehetõsége bõven. Fisher-rel meg a hangját leszámítva semmi gond nincs, bár igazából a játék felénél már azzal sem volt gondom.
Mást irányt vett a game!El kell rugaszkodni a régiektõl ennyi akinek nem megy ne játsszon vele.
Attól még hogy jó játékot csináltak nem jelenti hogy jó Splinter Cellt is csináltak. Ugyanilyen volt még pl. a C&C Generals, amit istenítettek akik korábban egy C&C-vel sem játszottak, pedig semmi köze nem volt a tibériumos vagy red alertes játékokhoz.
Pont az alább linkelt E3 videó jól bemutatja, milyen felfogással készült el a Blacklist. Csak azért lett elviselhetõ a végeredmény, mert a fejlesztés felénél kénytelenek voltak a negatív visszhangokra reagálni.
Ettõl még nem változtat a tényeken: a régi Samu elveszett, helyette van egy új semmilyen karakter, akinek vehetsz kevlár ruhát, AK47-et és shotgunt, crossbowot(!), rózsaszínen világító wallhack szemüveget, és egyértelmûen assassin leszármazott a mozgásából ítélve. És ne feledjük el a kötelezõ négert, aki a játék "csúcspontjaként" csempész egy kis CoDot a játékba.
A leginkább kiemelendõ jó pont viszont a mapok száma és remek tervezése, kár hogy sok még ígyis fényes nappal játszódik. Legalább a convictionnel ellentétben tényleg lehetõvé tették a nem halálos végigjátszást, nem parasztvakítás volt a reklám. Ennek ellenére ez már egy teljesen más mûfaj, másképp kell értékelni mint a régi részeket.
Nekem személy szerint nagyon tetszik ez a rész, szinte ez tetszik a legjobban. A Convictionos felfogás már olyan 10/7 pontos volt szerintem, magyarul nekem annyira nem volt bajom vele viszont annyira el sem ájultam tõle. Viszont a Conviction óta a régebbi részektõl teljesen eltér. És azt semmiképp nem sikerült nekik visszahozni a Blacklist tel sem. A régebbi részekben szarabb volt az irányítás, ezt úgy mondom nem lehetett a magasból ráugrani így az ellenségre, csak ha pontosan alattad volt és megnyomtad a leesés gombot. Most pl multiplayerozok, és 8 km messzirõl átugranak rám... No meg lassabban lehetett ott menni, nem lehetett így mindenen csúszni mászni fénysebességgel, a fegyverek is kezelhetetlenebbek voltak, ennyi kivégzési mód sem volt, meg ilyen jól mûködõ human shield mód, de (lehet hogy ezek miatt) valahogy tényleg egy nagyon jó stealth játék volt. Gondolkodni kellett merre is mész pontosan, nem volt mindig egy nyíl ami jelzi hogy hova menj, ki kellett jutni idõre pl. anélkül hogy pontosan tudnád merre, miképp, meg az ellenség is egybõl szitáválõtt hogyha meglátott, gyanakodott hogyha közel mentél vagy meghallotta ahogy megölöd a társát, ha meglátta a tetemet akkor mindenki keresett téged, meg ilyenek. Annál tényleg lopakodni illett, csendesen gyilkolni, mert másképp nehezebb volt. Például a fegyverhez ott nem nagyon nyúltam (szerintem evvel nem vagyok egyedül). Fõleg azért mert jóval nehezebb volt kilõni az ellenséget, meg hangosabb volt, észrevettek. Ittsem nyúlok fegyverhez de itt simán ki lehet tenni õket hangtalanul egy kis stukkerrel (kivéve a sapkás emberkéket). A régi részeknél ezek miatt rá voltál kényszerítve a lassú, lopakodós és a csendesen gyilkolós dologra. Itt viszont minden teljesen fel van pörgetve, könnyebb az irányítás, nyilak ezrei, ide menj-oda menj. Akkor annál a tüzes pályánál is pl.... Hát mennyire kiszámítható már hogy hol mészz.... Meg mikor mondja hogy találj utat ide meg oda. Ott is a sziklákon ugrálsz, 2 gombbal utat találsz. Szóval eléggé le is van butítva. Ott meg régen ha nem lett volna a térkép szépen eltévedtél volna. Én jó sokszor nem tudtam merre kell menni. Meg ott sokszor adott volt egy nagy bejárható pálya több küldivel, itt meg mintha egy folyosó lenne ami be van barikádolva néhány helyen, de csak egy irányba haladsz mindig. Na szóval értitek mire gondolok. Szerintem ezek a dolgok miatt lett más a Splinter Cell. Fõleg a dolgok felgyorsítása, a nyíl megjelenése, térkép eltûnése, hipergyors akciók, butább ellenségek, szuper csendes fegyverek, kütyük és ezek a lebutított pályák pusztították el a régi Splinter Cellt. Ezeken felül mondom nekem bejön nagyon ez a stílus is, sõt nem is nagyon tudom meik a jobb. De szerintem ez a különbség a régi és az új között
Mozgás miért béna, teljesen jók az animációk. Nézz már meg egy CT-t, csúszkálnak az emberek, csak tõbõl mozog a lábuk, meg ilyenek. AI semmivel nem rosszabb, mint pl az agyon magasztalt CT-ben sõt sokkal jobb, mert az aztán marhára realisztikus volt, hogy beálltál a sötétbe és kész, senki nem vett észre, még ha 10cm-el állt melletted akkor sem. Optimalizáltsággal sincsen semmi gond, teljesen jól állítható, mindenki megtalálhatja a gépének megfelelõ beállításokat. Maxon akarod futtatni, ja kérem azért áldozni is kell. Egyébként, meg a régi SC-ek mind nagy gépigényükrõl voltak híresek. Történet meg hát az egyén függõ, nekem személy szerint az elõzõ rész bosszúállós, több csavaros, mindenkit levágok története jobban bejött.
Ezt írta: "egyszerûen borzasztóan rossz minõségû az irányítás"
Ere jöttök itt a korábbi részekkel meg minden mással. Kíváncsi vagyok neki miért nem jó.Bár a Tomb Raideres QTE sírások után már semmit nem lepõdök meg.
Sam Fisher szinkron, béna mozgás, egyéb irreális dolgok amik 2003 óta belekerülhettek volna (realisztikusabb AI) és az optimalizáltlanság. A sztori egyetlen mentség a játékra, mert az talán a legjobb az összes Splinter Cell közül. Kivéve a Chaos Theory-t :P
Megnéztem én is, mert az elsõ három részt nagyon szerettem annó. De az elsõ, bengházi-s küldetés alatt letöröltem, mert egyszerûen borzasztóan rossz minõségû az irányítás, a kezelés. Ez megdöbbentõ tapasztalat volt számomra, hiszen a sorozat elõzõ része is az irányításon vérzett el, döbbenetes volt látni, hogy ezekután egy az egyben átvették az elõzõ részbõl. Teljesen kiábrándító.
Sajnálom, mert egyrészt a sorozat a negyedik rész óta teljsen lejtmenetben van, és ez a rész se fogja kihozni onnan, másrészt pedig mert idén eddig alig jött ki említésre méltó játék PC-re, és ez a játék nincsen közöttük. Kár érte.
Hát az idõt anélkül is el lehet vele ütni bõven ,hogy acsikra vadásznék. Nekem egyedül a Charlies küldetésekbõl hiányzik kettõ de ahhoz a lövöldéhez nem sok kedvem van.
De ott mindenre kell figyelni akkor is.Mert kb senki meg e látott senkit le sem ütöttem csak ajtókon mentem át és egybõl írta buktam a bónuszt mert gyanakodnak! Azt ki hol mire? Lehet a nyitott ajtó már gyanús volt nekik!
Még 3 ilyen 100% fantom pálya ás kiderül megadja-e az acsit ha nem kettéfejelem
Remélem a következõ rész unreal engine 4-el fog már alázni és ezt a vonalat képviselteti. -34 fõs coopnak meg nagyon nagyon örülnék mert haverokkal 3-an vagyunk és mindig úgy coopozunk!
Ha javítanak az optimalizáltságon, hogy jobban fusson a gépemen, akkor kíváncsi leszek, egész jó rész. Még milyenek lehetnek :D
Nem a sztorijuk miatt hanem hogy úgymond jobb az ai és szigorúbb a gép lebuksz kezdheted elölrõl. Ez hiányzik. A vér splintiség,hogy rákényszerítsen a lopakodásra test elrejtésre nyomok eltüntetésére stb.