Ránéztem gyorsba pár perc erejéig. Jónak tûnik ez nagyon. Hangulatos, szép, és remekül optimizált (ultrába a vsync okozta 60fps-rõl eddig sosem mozdult)
Szerintem Update1 elõtti crack. A scene, lehet hogy úgy jön, egyben a játékkal.
Vannak fájlok amik nagyon, tömritett fájlok, ezekbe ha 2 kb-ot kell javítani le kell tölteni akkor is a sok gb-os fájlt...ezért ennyi. Pl Darksiders 2-nél a játék FELE 3.5GB-os javítás volt.
Én gyorsan végigviszek mindent amit lehet minél elõbb,hogy ha nagyon megtetszik tudjam újra kezdeni a köv. végigjátszást.
Ezt is már nagyon várom ,hogy hozza a futár aztán remegyek az uplay acsi maxolásra. Far Cry 3 is annyira jó volt ott is összes acsit megszereztem uplayen.
Ennél mocskos mod nehéz lesz,de nem érdekel,mert jó game!
A baj az hogy nagytöbbségben pedig õk a célközönség. Nem véletlen csinálják úgy a játékok 90%-át, hogy még egy agyrákos epilepsziában szenvedõ majom is boldoguljon vele.
Ezt most ugye viccnek szántad? Azért ez nem olyan mint mikor a 80-as évekbõl származó nagyobb slágert feldolgoznak (a mai fiatalok nagy része úgy sem ismeri jelszóval) és hülyére keresik magát vele az adott "elõadó". Azért a splinter cell nevet szerintem a gamerek nagy nagy része ismeri. Itt most nem a 10 éves korosztályra gondolok.
Elkezdtem újból csak sunnyogva ,de úgy hogy észre se vegyenek + nem gyilkolok. Oda kell figyelni de nem lehetetlen. Egy kb 5-8 perces résszel (ennyi idõ alatt meglehet ha minden ok) 2 órát lazán elkurtam mire kisakkoztam hogy is kéne rendesen. De ezt a részt már kb vakon megcsinálom annyiszor kezdtem újból látatlanba szórtam már a altatógránátokat mikor még ott se voltak mert tudtam már úgyis belesétálnak! :D
Azon agyalok,hogy vajon ez a nem vehetnek észre acsi olyan köcsög lesz mint a Metro Last Light acsi hogy ne ölj senkit amikor véletlen mégis eljár az ember keze és a checkpoint visszatöltés semmit nem ér?
Belegondolva vannak olyan részek, hogy tényleg magamhoz nyúlok ha ott sikerül észrevétlenül átjutnom majd!
"De vannak a "nehezített" katonák aminek a fején van egy katonai sisak. És itt jön a gázos rész. Fejbe lövöd tökmindegy ha teli arcon vagy bárhol nem hal meg csak a sisakját lövöd le vagy rossz esetben azt se lehet egy lövéssel ergo észrevesznek."
A belinkelt hány fajta mdon is lehet harcolni videó alapján eldobod a kábító gránátot, és lelövöd a sisakját. :D
Azt biztos aki maxolni akar majd annak kurva sok idõre és türelemre lesz szüksége:
Completed the single player campaign without killing anyone as Sam Fisher (ez még csak csak oké) Completed a single player mission undetected (ez már a lehetetlennel kacárkodik,mert elég sok olyan szopatos rész van,hogy ihaj)
Achievmentek között van olyan hogy ne ölj meg senkit, illetve ne vegyen észre senki az egész kampány alatt. Persze a scriptelt,direkt észrevevõs jelenetek nem tartoznak ide bele, bár ott a ne ölj meg senkit teljesíthetõ, mivel van kábító pisztoly,illetve leütés
Hát trailer azt sejtette, hogy lehet ghostba is játszani ami ugye annyi, hogy ugy sunnyogsz el, hogy nem is látnak meg és ha lehet még csak le se ütsz senkit
Rosszul fogalmaztam ,majd a született lopakodók megmondják muszáj-e ölni!
Ha egy küldetés úgy kezdõdik hogy 10-en lõnek rám minden irányból és 3 másodpercem van a full sötétbe gondolkodni mi legyen ,hát biztos hogy nem lopakodok.
Ezért is írtam hogy ha jól belegondolok szerintem minden részt meglehet oldani ölés nélkül de akkor az rengeteg idõ mire olyan helyre kerülsz hogy senki nem vesz észre. 1-2 helyen ilyen szempontból elég húzós lehet.De mivel kurvajó a game lehet elkezdem megint semmi öléssel mire jutok!
Amit viszont gyalázatosnak tartok, hogy van benne olyan hülyeség hogy az arcomat kapartam. Vannak a sima katonák ugye fejlövés azonnali halál értelemszerûen.Ha sokkolóval küldöd meg elterül elkábul.Eddig ez természetes.De vannak a "nehezített" katonák aminek a fején van egy katonai sisak. És itt jön a gázos rész. Fejbe lövöd tökmindegy ha teli arcon vagy bárhol nem hal meg csak a sisakját lövöd le vagy rossz esetben azt se lehet egy lövéssel ergo észrevesznek. Ez még hagyján de attól mert hogy "keményebb" a katona a sokkoló nem is hat rá.Szóval jó tudni a sisak az ellen is véd
Aztán van a nagydarab katona na azt meg nem lehet berántani/lerántani a sarkokon/korlátokról.
Akkor ez nem Chaos Theory. Mi az hogy muszáj ölni, meg hogy van olyan küldi, hogy muszáj lopakodni? Ilyen volt a Future Soldierben is, hogy muszáj volt lopakodni, különben ha észrevettek game over...
Jade Raymond innentõl kezdve egy hazug ribanc :)) Azt ígérte hogy Chaos Theorys meg SC1-es lesz az SC 6
Repülõnkkel mennénk a következõ küldire ,de azt betámadják.Jönnek sokan kocsikkal stb. Na itt addig nem tudsz továbblépni amíg mindenkit le nem ütsz vagy meg nem ölsz! Bár igazság szerint ölés nélkül is meglehet csinálni ezt a részt csak sokkal tovább tart kitaktikázni mögé osonni leütni,mint szarrá hentelni õket :D
Bár lehet én voltam csak hentelõs kedvembe és lehet meglehet minden részt csak leütéssel /sunnyogással csinálni csak ugye ölni egyszerûbb és gyorsabb
Ja azt elfelejtettem hozzáfûzni,hogy ez csak a fõsztori! Egyetlen db mellékküldetést se csináltam! Amint lepergett a credits folytathatjuk tovább a játékot a kihagyott mellékküldetésekkel.
Van ahol only lopakodni kell gyilkolás nélkül (ha észrevesznek /ölsz mission over kezdheted elölrõl vagy ha eljutsz oda akkor legutolsó checkpointról! És van olyan is ahol szabad sõt muszáj a tömeghent!