nyugtával dicsérjük a napot, de ez már így kezd szépen alakulni :) konkrétan hasonlít Chaos Theory élményre és ugye az az über-Splinter Cell :) reméljük merítenek a Far Cry 3-ból lehet csúnya paraszt-gyerek módjára hentelni ill. mesterien lopakodni is bizakodom, h így lesz a SC Blacklist-nél is bár nekem ez a nyíllal megjelölõs fedezékbe rohangálós dolog még mindig nem tetszik
UBI amúgy kezdi összeszedni magát idén már végre témában jól, megvalósításban kevésbé eltalált GR: Future Soldier majd AC 3, sok-sok újítással, de uncsi és idõrabló side-mission-ökkel most itt a full-extrás Far Cry 3 ezek után egy király BlackListet kérünk szépen (és jöhetne egy (végre) jól megszerkesztett OFFline Silent Hunter 6)
Crysis 1 / Warhead azért egy tiszteletbeli említést megérdemelnek szerintem. Persze nem vagy rákényszerítve benne, de attól még érzõdik, hogy a lopakodós játékmenetet is tervezetten rakták bele, méghozzá elég jól.
+ én arról beszéltem h a RÉGI STEALTH ek egyre inkább más irányba mennek. Az SC: Theory t azt még SamFisher "legós korszakának" tekintve írtam le. (Vagyis az a régi sc és stealth abban egyetértünk) + azt nem tudom mikoriak amiket leírtál, ha 2011/12, és tényleg stealth, akk igazad van
szerencsére még mindig vannak üdítõ kivételek: - Tenchu Z - Riddick (2 in 1) - AvP 2010 (Predator és Alien vonalon) - Stalker Complete 2009 - jó indulattal: Metro 2033 - Sniper Elite V2 - éééés ugye a SC: Chaos Theory
2013: - Far Cry 3 (1 hét múlva stealth stílusban) - Sniper GW2 (január 15) - Crysis 3 (júniusban stealth stílusban)
Úgylátszik minden régi stealth játék egy irányba megy... Gondolok itt fõleg 47-esre, meg Samfisherre. Ha megnézzük mindkét esetben ugyanaz a felállás. Hitmanban mikor még "legó 47 essel" futkoztunk, akkor még nagyon megvolt a stealth, és nem amiatt, h a pálya telilett volna fedezékkel (nem volt ugye ilyen h egyik fedezékbõl másikba, ...) És ha most ránézünk, már szép a grafika, sokféleképp lehet ölni, viszont ez a régi stealth színvonal nem egészen a régi. Ugye ide betették a fedezékeket (nekem tetszett úgy is, így is a játék). Nos, ha SamFishert nézzük, akkor nem nagy a különbség. Mikor még Sam egy páncélos legóbábu volt, akkor még stealth volt a javából. Nem volt ott se cover, mint Convictionban; de mégis stealth volt, kellett lopakodni meg minden. Most ugye már "megszépült" Fisher, és már nem olyan stealth; pl mostmár simán elõveszek egy kis stukkert benn és végig tudok menni az egészen (nem így szoktam). De régen ha ezt próbáltam lehetetlen volt. Coverek itt is.... Node jó így is a játék ugye. Ha összehasonlítjuk a "modern" 47 est, és Fisher t, látni, hogy már-már rémisztõ a hasonlóság. Még a sztorija is vmien szinten (eddig mindkettõbe ügynökök voltak, másnak dolgoztak, itt mindketten a saját fejük után mennek, nem törõdve a többi ügynökkel) (kb). Na nem mintha ezekkel nekem bajom lenne, sõt... Szerintem így egy fokkal jobb, bár volt ami hiányzik a régi legós stílusból, de van ami meg nem volt bennt ami most az újban és kellett volna szal... Így most egy fokkal jobb, nomeg a story itt értelmet nyert...
Az a gáz, hogy mióta Convictionnel elrugaszkodtak a stílustól, így sajna nem az igazi. A Chaos Theory volt a legjobb idõszakuk, de még a Double Agent se volt rossz.
az nem baj, hogy nem balf.szról mintázzák a mozdulatokat, hanem olyanról, aki ért is hozzá az viszont igen nagy baj, h az egész játékot elviszik egy slow-paced CoD irányba :/
Nem tudom eldönteni melyik jobb; a "rendes" Splinter Cell, vagy ez az új felfogás... Hatalmas ez a változás más a Conviction kiadásával. Mondjuk jó mind a 2
Ezért reménykedek hogy nem csak a tátogás megy és valóban javítanak majd ezen.Max ha nem akkor a sokkal realisztikusabb rambo modon kell majd játszani.
Nagyon bizom benne,hogy ezt így nem adják ki.Jó tudom mondja is meg irják is hogy pre alpha,de sok demonál mondják irják hogy nem tükrözik teljeset aztán full ugyanazt kiadják. Mert ez így egy rakás szar eddig.Mármint a lopakodás hogy 4 méterrõl nem vesznek észre fényes nappal.
Szerintem meg pofonegyszerû volt az összes régi rész.Általában egy csendes útvonal,megoldás volt,meg még pár gadget-et be lehetett vetni, de 90%-ban ahogy a területre ért az ember,már látta, hogy merre is kell menni,mire,kire kell vigyázni
Ez a játék a Convictionnal enyhén szólva megváltozott. A régebbi részek nagyon nehezek voltak, nagyon vigyázni kellett minden egyes mozdulattal, illetve arra kellett még nagyon vigyázni, hogy ne vegyenek észre. Ha észrevettek, szinte biztos volt a vereség, mert szétlõttek. + ott én a fegyverekhez nem nagyon nyúltam, mert nem volt olyan egyszerû vele lelõni valakit, mint ezekben az újított játékokban :)Lehet, h más nem ért velem egyet, én így emlékszem a régebbi részekre. De nagyon tetszik ez az új felfogás is, csak ez már hiába lopakodva ölsz, nem olyan nagyon stealth game:)
Én is. Ebben az esetben adok még 1 esélyt a játéknak.
ja, ez a Convictionben is tapasztalható volt. de a 0 killes lopakodás továbbra sem lesz, max egy küldetés erejéig
Én ha a fejlesztõ /kiadó lennék csinálnék egy olyan húzást hogy Splinter Cell 3 HD és full ugyanaz 1-2 + pálya + UE4-et aláraknám azt had szóljon! Ugyis venné a nép mivel nincs sok sunnyogos game!
jó a cikk :) ua a baj, mint a Conviction-nél is adják ki így, nem lesz ez rossz M.I.É.R.T. kell Splinter Cell-nek hívni? adják ki Super Spy v. TerrorDrome Boy néven, bánom is én :)
N.I.N.C.S. a piacon már jó pár éve modern stealth game ha úgy tetszik élethû recon harc, mert hogy a valóságban ha "agyalap barátunk" kiáll nyíltan rambózni, sz.rrá lövik GR: Future Soldier singleplayer egy picit stealth jellegû, de sajnos rövid lett és a tátongó erõviszonybeli különbségek miatt legnehezebb szinten sem egy nagy wasistdas
értem, h komplett-idióta a 12-22 éves mainstream de hát a fejlesztõk nevelik õketazzá nehéz kérdés ez, mert sok fejlesztõ fosik, h ha picit is gondolkodni kell a játékban, taktikázni, akkor már a paraszt kölök nem veszi meg, meee "húúú, elakadtam"
csak az a bi-bi, h így nevelik direkt módon debilnek õket ami, azért gáz, mert ezek 1x felnõnek és el fognak kezdeni dóóógozni...
1ébként, nem tudom mit gondolnak pontos értékesítési számokat nem ismerek, de egy Gears of War vagy CoD -dal úgyis esélytelenek nem tudnak olyan játékmenetet csinálni csak azt érik el, h a régi SC rajongók anyáznak a mainstream meg játszik vele 2 hónapot és megy vissza BF-ezni, meg CoD-ozni akkor kérdem én mi értelme volt? 2 szék közül a pad alá
én is szeretem a splinter cellt, a convictionon már nem éreztem hogy az a régi splinter cell lenne. Kár érte. Ezeket a videókat meg elnézve... Lehet azért adok neki egy esélyt. Remélem azért finomítanak rajta.
De még nagyon régen elsõ és második részével játszottam.Persze ha ti állítjátok ez nem olyan lesz akkor elhiszem,ezek szerint már elfelejtettem mirõl is szól pontosan meg,hogy milyen stílust képvisel.Nagyon mély nyomot nem hagyott nálam mondjuk a régebbi részek és most Blacklist videó emlékeztetett pár dologra,ebbõl gondoltam,hogy megfelelõ folytatás lesz
Katasztrófa. Sehol a régi Splinter Cell hangulat. Az elsõ 3 rész itt hever a polcomon, de úgy tûnik, h a Conviction-hoz hasonlóan ebbõl is marad a warez verzió számomra.
Hááát, én a Double Agentet játszottam régebben, az nagyon tetszett, a Conviction már más stílus volt, de az is bejött. Ez sem lesz rossz szerintem, majd meglátjuk, de inkább én is azt mondom, hogy szépen, lassan, csendben, egyenként kéne likvidálni az ellent.
rettentõ grafika! mark & execute is túl van erõltetve! Nem láttam, hogy szépen egyenként intézte volna el az ellent.
A legrosszabb az egészben: HOL VAN MICHAEL IRONSIDE ?!??