Fenyegetnek? Ezt hogy érted? Amúgy piacon ez a játék éri meg a legjobban. 1200-1300 Ft jelenleg. Utoljára szerkesztette: Angelus1991ster, 2015.10.07. 17:32:41
Mai nap 1.39 euro a játék ára (-90%) a Steam-en! MEGÉRI!
Jaj, ha csak az lenne a legnagyobb hibája..
Torrentezõk ellen nem tudom miért védekeztek volna ilyen elkeseredetten, az ilyen nóném indie játékok általában még torrentre sem kerülnek fel, annyira nem ismeri senki õket. Pont ezért néhány fejlesztõ direkt reklámozza warezban, hogy minél többen tudjanak róla. Persze ettõl még indiek is használnak Starforce-t meg anyjuk valagát, csak minek, ugye.
Már jó ideje, hogy megvettem. Egy nagy problémám lenne a játékkal. Multiplayerben játékos vs gép ellen játszok és nem lehet menteni. Lehetne egy opció a single playerben, hogy a pályákon 12 +1 téli lehessen a többi néppel is játszani.
Igaz a torrentezõk ellen miatt is lett így helyesen programozva. Aki torrenten letöltötte az próbaverziót töltött le. 12 térképes kampányt.
Csak jó lenne menteni végre. Mert ha valami fontos közbejön, akkor nem tudom menteni az egészt.
Igen. Elöbbre való mint az Álom.net, Kis Vuk és sorolhatnám borzalmak milliókkal való értelmetlen támogatása. Szociktól nem várom el, mert azok azt se tudják milyen és melyik országot kormányoztak az utóbbi 2 ciklusban. De a mostani kormánytól kaphatna támogatást a hazai játékfejlesztés, ami csakis úgy történne meg, hogy Hazánk történelmét feldolgozó játékok lennének. Nekem van egy-két ötletem FPS-esek terén: 1848-49-es szabadságharc, 1956-os forradalom idejében játszódnának, fiktív szereplõkkel vagy nem. 1848-49-es szabadságharc továbbá stratégiai játékban is megjelenhetne, erre jó példa a Total War sorozat valamelyik játékának engine-je/motorja.
Ezt a kormányos dolgot kifejthetnéd. Arra gondoltál hogy fizesse az Ezeréves Magyar Állam a honfiúi hévtõl dagadó nemzetiszín mûalkotásokat?
A felelõsséget a nagyobb fejlesztõkre értettem és a kormány"ainkra". A Gamestar , Pcguru , Playdome , Gamekapocs és a többi mi a francért nem foglalkozik a játékkal ?! HAHÓ! Lassan egy hónapja megjelent és semmit se írtak róla, még az SG.hu se írt róla.
Pedig mennyire vártam egy minket , magyarokat középpontba állító játéknak. Mi a francért kell a fostos amerikaiakat sztárolni? Mintha minden róluk szólna? Õk a világ közepe, miközben egy lassan már éppenhogy csõdbe menõ ország lesz ( évtizedek múlva ). Lett volna és van igény magyar központú játékra. Milyen jó lenne pédául \'48-as vagy \'56-os RTS vagy FPS. De mint tudjuk a mindenkori hazátlan kormánya"ink" sose támogatják. Egy példa: az aljadék Álom.netet, Kis Vukot az állam támogatta súlyos milliókkal, miközben az eredmény trágya lett. Ellenben ha támogatja a Haza történelmének nagy pillanatairól készûlõ számítógépes játékokat, az nagy siker lett volna. De mi a francért van ez. Biztos vagyok benne , hogy nem lenne bukás. A hazai fejlesztõknek is van felelõségük egy kicsit. Jó játékokat fejlesztenek: csak külföldieknek ( tudom megélhetés stb. ).
Ezt jól el**ták.... pfff,, na ezeket a suttyókat jobb is elfelejteni, örökre! Amcsi játék lett, az életben em fogom letlteni! Egy nagy nulla az egész, , direkt a magyar mod miatt érdekelt, lehet politika van a háttérben, nehogy már erõsítsék a magyarok Nemzeti identitásukat! Remélem nem igaz az állításom. Viszlát sword of justice. .. :/
Mondjuk ha az a cucc übereli az elég kellemetlen, mert maga a Black Gold sem volt a RTS-ek történetének csúcspontja.(mint ahogy igazán jó játékot a Reality Pump nem adott ki az Earth játékokon kívül)
megjelent a játék, letöltöttem, kipróbáltam, és olyan ratyi mint amilyennek kinéz
magyar nyelvet ne is keressetek benne
a world war 3 black gold simán viszi - még mindig - helyette a prímet.
Ha megnézed a Strategy First repertoárját, na, oda pont be fog illeni.
Nagy siker nem lesz, de budget(10 dolláros) játéknak elmegy, valamennyit venni fognak. City Interactive és más kisebb cégek teljes ipart építettek a "gagyi" olcsó játékokra, és bezony veszik-viszik õket az áruházak gyûjtõrekeszeibõl.
Épp a magyar kampány mi miatt érdekelt a játék. Lehet, hogy csak Magyarországon meg pár magyarokkal szimpatizáló népecskét érdekelt volna, így nagyon réteg játék lett volna. Ám kezdetben pont ezért is csinálták, nem az anyagi haszonért... erre... szomorú vagyok, fõleg hogy ezt a sablont vették fel. Még sokkal szebb grafikájú és realisztikusabb játékmenetû játéknál is már nagyon sablonos ez az amcsizás. áááá
Ez nagyjából pont olyan, mint amit még Sword of Justice néven mutogattak. Csakhogy anno még azt hittem fejlesztenek rajta..
A témaváltással sikeresen beugrottak a kaptafára készülõ zs kategóriás játékok közé(kötelezõ gagyi szinkronnal), tessék szétnézni a Strategy First oldalán, van ott ilyen százszámra.
Csalódott vagyok, nem kicsit, nagyon. Simán megbocsájtottam volna a zsé mínusz kivitelezést, ha legalább a fókusz maradt volna az egzotikus magyar-román-bolgár-ruszki-német-akármilyen felállás, amit eredetileg terveztek. "Amerika megmenti a világot a gonosz náczikoktól" annyira rettenetesen elcsépelt panel, hogy már a legalja turkáló-maradék játékok is elhagyták egy ideje.
Alapvetõen lelkes (magyar?) srácok kvázi hobbi projektje volt ez, amiben olyan játékot szerettek volna amit ÕK akarnak. Egy olyan különleges játékot, ami a világháború mainstream játékok által keveset, vagy egyáltalán nem bolygatott részét mutatja be. Magyar és román hadseregek bemutatása gyakorlatilag csak játékok modjaiba fér mindig csak bele, nagyítóval kell húsz évre visszamenõleg keresgélni egy-egy alkotást, ahol pár egység erejéig szerepet kaptunk.
Cserébe a csipet csapat munkája nem is ígérkezett AAA minõségnek, grafika még ha el is ment szódával, a videókból a játékmenet a 10 évvel ezelõtti Panzers generációt juttatta eszembe. Közben a készítõk egy szem Facebook, és egy Steam Greenlight oldalon promotálták csak a játékot, bármilyen értelmes kommunikáció az esetleges közönséggel természetesen nem volt. Összességében eléggé bizonytalannak tûnt a játék jövõje, a játék eltûnését múlt hónapban sajnáltam, de nem csodálkoztam rajta.
És akkor eljutottunk oda hogy a projektet mégsem törölték, találtak a Strategy First személyében egy ZS kat, de legalább indie cuccokkal is foglalkozó kiadót, és az beszélt a fejükkel, hogy lehetne nyereségesebbé tenni a dolgot. Én speciel nem értek vele egyet, jelenleg Európa(kiemelten Németország) és Oroszország a legnagyobb felvevõ piaca a világháborús stratégiáknak, ámerikába azt sem tudják, hogy eszik, vagy isszák a Men of War, Achtung Panzer, vagy a Theatre of War sorozatot. Strategy First egyébként híres arról, hogy a "jövõ hónapban" fizet, lehet hogy egy garast nem látnak az egészbõl.
Az átdolgozott játékból egy képkockát nem láttunk, így a bírálatot megtartom magamnak, de a téma választás semmiképp nem biztató.
Szégyellhetik magukat a fejlesztõk, nagyon igénytelenek. A pénzhiány szerintem NEM lehet kifogás arra, hogy elforduljanak a leendõ rajongóktól.
A játékot egyébként átnevezték erre: Timelines Assault On America. Elvileg szeptemberben jelenik meg.
Megjegyzem nagyon alapos munkát végeztek a fijjúk, mert nagyjából semmi infó nem maradt errõl a félresikerült projektrõl a neten utánuk. Persze az sem segít a dolgon, hogy eleve a Fészbuk oldalukon, a Greenlight oldalukon, meg pár Tubis videón kívül nem volt semmi fent netszerte.
Esetleg nem maradt meg valakinek némi videó és képanyag?
Elõfordulhat. Szerintem elfogyott a pénzük és nem találtak kiadót/befektetõket. De hogy miért kellett az egészet "meg nem történtté" tenni, mert minden fellelhetõ infót eltakarítottak a játékukról.
Emberek eltûnt a játék a steam greenlight-ról, valamint a facebook oldaluk is megszûnt. Temethetjük a sword of justice-t?
"iPad , Android tablet, (iphone4 is valószínû)"
Az, meg Close Combat Gameboyra.
Grafika ezzel meg is van magyarázva(SGX540-en is hasítania kell), de bazz, az UI-t és írányítást hogy hozzák össze?
Még a legpénzesebb kiadók sem merik meglépni hogy ugyanazt adják ki telefonra és PC-re/konzolra(csak a név azonos), pont egy páremberes indie stúdió fogja kitalálni a 4 centis érintõkijelzõvel és LCD TV-s egér-billentyû kombóval is kompatibilis irányítást?
Persze mostanság divat mobil játékokat portolni PC-re, de ha ez a terv, akkor fölösleges a PC változattal veszõdni, francnak kell még egy Stormrise.
Sword Of Justice megosztott egy hivatkozást. 7 órája Kedves mindeki ! Igen még dolgozunk. ez a facebook oldal már nem a hivatalos oldal. Egyenlõre a hozzászólásokat és egyéb információkat itt: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=93167216
valamint
Sword Of Justice 7 órája Az biztos, hogy nyár végéig megvásárolható lesz. PC, Linux, Mac, Ipad , Android tablet, (iphone4 is valószínû). Az is biztos ,hogy lesz teljesen magyar verzió , magyar szinkronnal. továbbá multiban még 5 nemzet lesz elérhetõ a meglévõ 5 mellett.
Én szívbõl örülnék hogy ha egy magyar vonatkozású RTS sikeres lenne, de jó anyám, ez a cucc igazi blast from da past, 2004-5-ös Afrika Korps/Panzers szellemidézése. 2012-ben, egy Men of War, Company of Heroes, meg Achtung Panzer Operation Star után, Company of Heroes 2 megjelenése környékén(remélem utána, a friss? videón látott állapoton még lehetne dolgozni).
Ettõl független amilyen rettenetesen el van látva a piac stratégiákkal(nincs), budget indie kategóriában simán jó lehet.
Jó kis game lesz de amíg elkészül itt egy magyar Blitzkrieg mod. Tessék kipróbálni!
Húha, ezt aztán a gyorsaság! - Miben más a játék mint az eddigi 2.vh-s stratégiai játékok (különös tekintettel a magyarok által elkövetett játékokra pl: Panzers, Desert rats vs Africa Corps)?
A lényeg, (az egyéni játékelemeken kívül) hogy több különbözõ játék játékelemeit ötvözzük egyben. - Lehet benne bázist építeni, (mint a C&C ban) de nem ezen van a fõ hangsúly. A szerepe az ,hogy a unit gyártásokat és fejlesztéseket játék közben tudjuk elvégezni. - Lehetõség van a unitok fejlesztésére, aminek eredményét át is viszünk a következõ pályára. (5 lépcsõben lehet a védelmét, támadóerejét és intelligenciáját fejleszteni) - Fontos stratégiai elem a terep (mint a Sudden Strike ban). Egy-egy magaslatra teraszos részre nem fogunk fellátni, így nagyon helyzeti elõnyben lesz akik onnan támadnak. Tehát nem csak az épületek, hanem a fák és domborzat is nagyban korlátozza látásunkat. - Kell majd a játékosnak a COH hoz hasonló stratégiai pontokat (rádió átjátszó állomásokat) elfoglalni amit birtoklásáért kapjuk a pénzünket. - Nem lesz (egyenlõre nincs tervben) lõszer utánpótlás csak javítás (repkedõ vörös kereszt nem lesz :) . - Lesznek ágyúk amiket vontathatunk. Fõleg a drága tüzérségi ágyúk lesznek igen hasznosak
- Mit emelnének ki, hol ad a játék valami olyat amit nem láttunk?
Ha pontosan szeretnék fogalmazni, akkor nemigen lesz olyan, amit valamilyen más játékban nem láttunk már. Maximum az ,hogy nem épp egy RTS ben. De a teljesség igénye nélkül: - Lehetõség van az egységeket "várj a parancsra" állapotba rakni. ilyenkor megadhatjuk ki hova mennyen vagy mit támadjon meg, de nem indul el várnak egyhelyben. Majd miután a kívánt egységeknek adtunk feladatot egy globális gombbal "parancsok végrehajtása" minden egység egyszerre végzi el. Ez kicsit olyan elem mint egy körökre osztott játéknál persze az idõ itt nem áll. A szerep az, hogy ne legyen kattingatós verseny, egy idõben tudunk több egység több helyre küldeni. - Lesznek olyan parancsnoki egységek, amiknek nem csak az lesz a szerepük hogy messzebb lássanak. Ezek képesek lesznek a hatósugarukon belül irányítani (ha mi konkrét célt nem adunk meg) milyen egységünk mit támadjon . Tehát ha a hamarabb képbe kerülõ gyalogság mögött tank is feltûnik a saját tankuk a veszélyesebb célpontot , a tankot veszi célba. Az fõleg multiba fontos lesz. Persze minden attól is függ majd milyen fejlesztési szinten vannak az egységeink. De ez a parancsnokkal tudjuk a tûzérségi csapás helyét is megadni, vagy javításra küldhet sérült egységeket....
- Egyjátékos kampány hossza, van-e a küldetések közt egységek átviteli lehetõsége (de szép magyaros lett :) ?
A hossza kb 210 m :) De komolyra fordítva 12 pálya lesz, ha valaki sok pontot és fejlesztési zsetont szeretne a pályán kapni akkor olyan átlag 30-50 perc lesz egy pálya. Átvinni nem lehet egységeket, csak a fejlesztések maradnak meg. (a fejlesztések zsetonokba kerülnek amiket vagy veszünk a pályán vagy kapunk a végén)
- Mennyire korhû a jármûvek modellezése (pl páncélzat: szétlövi-e szembõl a T-34 a Tigrist)
Hát hogy mennyire lesz valósághû ez ugye szubjektív. Az lesz megkülönböztetve, hogy a 6 irány (alulról az akna) érkezik a találat. Tehát innen nézve nem lesz mindegy hogy oldalról vagy szembõl adunk-kapunk találatot. Olyan nem lesz hogy de hát ez a tank ez a tankok a valóságban ilyen távolságról nem sebezte. Ennyire nem megyünk bele, mert a fejlesztések miatt überbonyolult lenne a játék. Pl. (a tankok személyzetének 4. fejlesztése épp az hogy a támadó fele forduljon automatikusan, ne csak a toronnyal. Így már is akár -30% a talált sebzés értékébõl ami elég jelentõs)
- Milyen taktikai lehetõségek vanak a játékban (a linkelt videó eléggé "aki rushol az gyõz" jellegû taktikát mutat)?
A videó még nem látszik ilyen, igen. Szerencsére nem ez lesz :) . Nem látni még a ködöt sem ami eltakarja a nem látott részeket. Egy jól bevédett magaslatot többszörös túlerõ ellenére sem lehet bevenni egy "minden egységek kijelölök és támadás" taktikával. Felsorolás képen:
- Terep (amit már fent kifejtettem) - Egységek párosítása, ( van tank ami sokkal messzebb lõ mint többi de kicsi a látótávja, vagy a parancsnokok használata) - Fejlesztések (milyen taktikával használjuk az adott egységek. kifejlesztjük hogy tudjon menet közben is normálisan célozni (legénység fejlesztés), vagy nagyobb legyen a sebzése (tûzerõ fejlesztés). Vagy akár 1-1 unitot elõnyben részesítünk és csak azokat tuningoljuk. - Tudunk aknamezõt telepíteni - Egységek tulajdonságai (melyiket mi ellen és milyen távolságból érdemes bevetni - parancskésleltetés használata.
-Lesznek-e Multiplayer módban különleges játékmódok?( Egyik fél véd, másik támad stb)
Lesznek. Alapból van lehetõség 2 embernek végigjátszani a kapányt (coop). Multiban lehet lokális csatákat vívni adott pályán ( védd meg, foglald el, utolsó emberig...) Lehetõség lesz olyanra is hogy egy 2 Vs 2 módban valaki kilépjen a szövetségbõl menet közben. így lesz 2 Vs 1 Vs 1. A másik multi játék egy terület foglalós mód, kb mint a world of tank ban. Ilyenkor az országok saját színe alatt lehet játszani. egy adott részt azon ország játékosai birtokolnak akiknek több nyert meccsük van az adott pályán.
- Lesz-e kapható a játék boltokban?
Tervek szerint igen. Dobozos és online letöltésben. Itt jegyezném meg, hogy Internet kapcsolat szükséges a játék futtatásához.
- Fix térképen vagy kitalált helyeken fog zajlani a játék menete?
Meghatározott földrajzi helyeken, de a pálya domborzata inkább a játékélményt fogja kiszolgálni mintsem a valóságot.
- Minden egység a hangján fog beszélni. Meg lesz tervezve hogy mikor beszélhet, vagy random lesz?
Ez a kérdést nem nagyon értem :) Ha arra gondolsz ,hogy " igen uram, indulunk" párbeszédek lesznek e, akkor igen. egy egy eseményre random és több változat. (ezt majd kikapcsolható lesz ha valakit még ez is zavar.)
- Van rá esély, hogy még 2012ben megjelenjen a játék?
Hát ha ráér Bruce Willis és nem csapódik kisbolygó a földbe akkor igen. :)
Ez a pár kérdés lenne. Elõre is köszönjük a válaszokat, és a lehetõ legjobbakat kívánjuk a játékhoz! Boldog új évet! :) UI.: Remélhetõleg az oldal cikkeihez (www.sg.hu/jatek.php) ki tudjuk tenni az interjút. SG.HU, Sword of Justice topik
Köszönjük mi is a kérdéseket. Nektek is további jó munkát és sok jóságot 2012 re !
Üdv: Sword of justice fejlesztõi
- miben más mint az eddigi 2.vh-s stratégiai játékok (különös tekintettel a magyarok által elkövetett játékokra pl: Panzers, Desert rats vs Africa Corps)
- mit emelnének ki, hol ad a játék vmi olyat amit nem láttunk?
- egyjátékos kampány hossza, van e a küldetések közt egységek átviteli lehetõsége (de szép magyaros lett :) )
- mennyire korhû a jármûvek modellezése (pl páncélzat: szétlövi e szembõl a T-34 a Tigrist)
- milyen taktikai lehetõségek vanak a játékban (a linkelt videó eléggé "aki rushol az gyõz" jellegû taktikát mutat)
-Lesznek-e Multiplayer módban különleges játékmódok?
- Lesz-e kapható a játék boltokban?
- Fix térképen vagy kitalált helyeken fog zajlani a játék menete?
- Minden egység a hangján fog beszélni. Meg lesz tervezve hogy mikor beszélhet, vagy random lesz?
- Van rá esély, hogy még 2012ben megjelenjen?
Nos, ha ez így jó, én elküldöm még ma.
Szerk.: Elküldtem, remélem ki tudjuk tenni a fórum cikkeihez.
Na, a Sword of Justice bele egyezett az 'interjúba', tehát akkor állítsuk össze a kérdéseket. Valakinek még van ötlete, kérdése? :)
- Átlátható számú egység, egyértelmû , a játékos felé kommunikált paraméterekkel. - Nem elõre szkriptelt pályák, A gép intelligens emberre jellemzõ döntéseket hoz. - Nem csal a gép. - Minden egység 3 kategóriában (védelem támadás irányítás) 6 szinten fejleszthetõ. - Valódi szerep jut a parancsnoknak, akik alatt harcoló egységek számos elõnyt élvezhetnek. - A gyalogos egységek fedezéket keresnek - Egységek lövésének pontossága, távolsága, nagyban függ az adott egység fejlesztéseitõl. - Manuálisan gombokkal is irányíthatóak az egységek , egérrel való célzással (TPS mód) - Minden egységek van egy az életén kívül egy morál értéke, ami a harci helyzettõl függ. A morál elfogyásával akár meg is futamodhat az adott egység. - AZ egységek állapota (mennyire sérül) , vizuálisan megjelenik (füst pamacsok 70%HP, füst 60%HP, fekete füst + kis lángokkal 40%HP, lángok+ füst 10%HP) - Javítható gyógyitható egységek, fejlesztésektõl függõen akár maguktól is visszamennek a bázisra javítani. - Parancs késleltetés. Ez a körökre osztott játékokhoz hasonlóan, megadhatjuk egy egységnek hogy akkor mennyen a megadott pontra, ha erre globális parancsot kap, addig várakozik. A parancs kiadásakor minden egység elindul. - Csoportos egységek mozgása, idomul a leglassabb jármûhöz. Minden egységnek külön lehet állítani milyen harcmodort alkalmazzon. - A kampány hadjáratot nem csak egyedül hanem egy másik emberrel cooperative is végig lehet játszani. - Nincs nehézségi fokozat, a játékos szintjéhez igazodik a gép. Annál több pontot kap a játékos minél jobban játszik. - Multi játékban a lobbi grafikus térkép alapján mûködik. Ha 2 nemzet játékosai játszanak egymással, a nyert nemzet globálisan egy pontot kap. Így látni melyik ország játékosai a legjobbak. - Multi játékban egyszerre 4 ellenséges nemzet színeiben lehet egymással játszani. - Minden játékos saját karakterrel jelenik meg amit a multi játékok során visz magával. Ez az avatár kapja a pontokat. - Az egyjátékos mód is CSAK internet kapcsolat lehetõsége mellett játszható , mivel a védelem egyik része az hogy bizonyos adatokat a játék csak online tud letölteni.
Ezt a Facebook oldalán találtam a játéknak, szóval ezeket nem kell kérdezni. Multiplayer max úgy: -Lesznek-e Multiplayer módban különleges játékmódok?
Én is írok ide párat: - Lesz-e kapható a játék boltokban? - Fix térképen vagy kitalált helyeken fog zajlani a játék menete?
- miben más mint az eddigi 2.vh-s stratégiai játékok (különös tekintettel a magyarok által elkövetett játékokra pl: Panzers, Desert rats vs Africa Corps)
- mit emelnének ki, hol ad a játék vmi olyat amit nem láttunk?
- egyjátékos kampány hossza, van e a küldetések közt egységek átviteli lehetõsége (de szép magyaros lett :) )
- mennyire korhû a jármûvek modellezése (pl páncélzat: szétlövi e szembõl a T-34 a Tigrist)
- milyen taktikai lehetõségek vanak a játékban (a linkelt videó eléggé "aki rushol az gyõz" jellegû taktikát mutat)
- multiplayer lehetõségek?
Hirtelen ennyi. Kicsit szkeptikus vagyok hogy nem egy tucat RTS jön, kiváncsi vagyok õk hogy látják. Általában grafikailag/zeneileg/designben nagyon jók a magyar programok, de mivel ez a 2.VH lerágott csont, kiváncsi lennék mit találtak ki játékmenetben.
Ha össze tudnánk állítani egy kérdés sort, amire kíváncsiak vagytok, akkor azt lehet el tudnánk küldeni a fejlesztõknek, interjúként. Ötletek?:D
Valahogy azek a lángnyelvek meg robbanások nagyon idejétmúltnak tûnnek nekem.
Jatékmenetbõl meg talán az egyetlen érdekes dolog hogy II. vhs de bázisépítõs - valahogy világháborús RTSben nem nagyon volt építgetés mint a CnC vagy RedAlert sorozatokban. Ettõl eltekintve viszont nagyon tucatjátéknak néz ki nekem, Sudden Strike mellett/után nem tudom tud majd e labdába rúgni.
A játék gépigénye középkategóriás lesz. Ennek a mentén próbálunk egy felsõkategóriás grafikát kifacsarni belõle. A kategóriák határai természetesen folyamatosan tolódnak, de próbálunk úgy tervezni, hogy a végsõ fázisban majd minden összeérjen. Hangsúlyozni kell, hogy ez nem egy sharware jellegû, illetve low budget jellegû "játékocskának" készül, hanem valóban "nagyot" szeretnénk.
/Facebook/
A németek legalább tudták, mi az hogy sorbanállás :D
A kommunista cigányok menjenek el a kurva anyjukba...
OFF ...ja egy kis érdekes történelmi tény: mi voltunk az elsõ "felszabadult" falu a mostani magyarországon, mivel a ruszkik kiseperték a pár fõs csendõrõrsöt. Viszont a szomszéd faluban levõ csapattest parancsnoka 4 Zrínyi rohamlöveg támogatásával ellenlökést hajtott végre és ki is zavarta az oroszokat, persze aztán vissza kellett vonulnia a felsõbb parancs értelmében. Megpróbáltam a Combat Missionban lemodellezni mert elkértem a történészektõl a teljes leírást, de beletört a bicskám(( Amúgy amikor a ruszkik visszajöttek az volt az elsõ hogy a fiatalabb lányokat a szénaboglyába döntötték... ON
Errõl ez a vicc jut eszembe:
Az iskolában a II. világháborúban elhunytakra emlékeznek. A tanító néni kérdezi az osztályt: - Kinek a hozzátartozója halt meg akkor? Pistike megszólal: - Nekem a nagyapám Berlin mellett halt meg egy kisebb koncentrációs táborban. Tanárnõ: - Jaj nagyon sajnálom, gyerekek álljatok fel 2 perces néma szünet. Letelik a gyászszünet, akkor megszólal Józsika: - Tanárnõ nekem is a nagyapám halt meg, de nekem Auschwitzban. Tanárnõ: - Jaj õszinte részvétem, gyerekek 5 perces gyásszünet! Letelik a gyásszünet, megkérdezi a tanárnõ: - Józsika, megtudhatnám, hogy hogyan halt meg a nagyapád? - Persze: Jól berúgott és véletlenül leesett az õrtoronyból.
Persze amikor az amerikaiak bombázták Budapestet ezer géppel, akkor szerinted hány asszony és gyerek halt meg? De gondolom ez nem meríti ki a barbárság fogalmát... A partizánok "hõscselekedeteirõl" meg fölösleges is beszélni...
jó, elnézést kérek, csak tudtam páran ugrani fognak és nem tudtam kihagyni
tehát az elsõ hozzászólásom nem állja a helyét, erre bárki rájöhetett aki megnézi milyen topikokat nyitottam eddig))
a nagyapáim sztorija valós, az egyik egészen frízföldig jutott mert oda magyar csapatokat vezényeltek hogy kitudják vonni német helyõrséget. Sajnos mi sem voltunk jobbak az atrocitások területén mint bármely fél(((
Partizánok elleni harcot keményen vívtak ukrajnában ez biztos. Tudom mert nagyapám háborús napljóában leírta, hogy egy partizán alakulatot üldöztek egészen egy tanyáig ott pedig a parancsnokuk kiadta az utasítást, hogy gyújtsák fel a tanyát. Akik oda menekûltek elevenen bent égtek. Nem tudom, hogy ez mennyire minõsûl rendfentartó mûveletnek de szerintem ez valami olyasféle.
A magyarok az ukránoknál kisegítõk voltak, nagyapád esetleg SS-es lehetett, ha ilyet csinált. A szerbiai eseményeknek megvolt a maga elõzménye, megérdemelték a sorsukat.
Bocs még az off-ért. Az amerikai fogolytáborokról is lehetne mesélni, nekem mesélt egy néni akinek a férjét ott ölték meg a derék amerikai bakák. A magyar katonák többsége meg gyerek volt,(leventék)az én nagyapám is csak 18 volt még, de voltak nála fiatalabbak. Be lettek sorozva és menni kellett.. A magyarok nem voltak tisztogató csapatok, ha volt is ilyen azt az SS erre specializálódott csapatai végezték el. De hagyjuk ezt, inkább örüljünk, hogy lesz egy ilyen játék. sziasztok
A magyarok nem voltak sehol rendfenntartó erõk, kisegítõ csapatok voltak. A cionista történelemkönyveket meg felejtsd el...
pici OFF csakhogy reagáljak az engem ért méltatlan hozzászólásokhoz. Tévedtek, mind a két nagyapám harcolt a WWII-ban, egyik szerbiában kapott parancsot hogy lelõve/félig-élve lökdössék bele a jeges dunába az embereket, a másik pedig ukrajnában volt - és jobb ha elõveszitek a törtélem könyveket mert a magyarok megszálló/rendfenntartó csapatok voltak, így a nagyapám is, - és elõször a zsidókat likvidálták, néha felváltva a kommunistákkal amikor egy kisebb faluban hepaj volt, vagy rájuk volt lõtt valaki. A megszálló haderõk német parancsnoka visszaemlékezéseiben írta is hogy 3 év alatt 70 ezer! civillel végeztek. Amúgy mindkettõt ki is tüntették vitéz nagybányai akármilyen miklos érdeméremmel. Szóval errõl ennyit. ON
Visszatérve a játékra, egy magyar oldalon harcolható rts tényleg sok embert elkápráztatna. Én szurkolok a fiúknak és várom a játékot. Reménykedjünk, hogy egyre több támogatójuk lesz és egy ütõs program alakul ki ebbõl az elgondolásból.
Hát elég cifra felfogása a Honvédség munkájának és akkor rohadt finom voltam.