Nagyon megszerettük! Ugyan még nem próbáltam a határait, de erre nincs is szükség. Túrázgatni még Pesttõl messzebb nem tudtunk, de talán majd az idén. A Transzfogaras a jelenlegi cél, de félõ, hogy az idén sem fog még összejönni. Ha aktuális lesz megkérdezem a tapasztalataidat. A fõ csapás iránya mindenképpen a Kárpátok.
Én is a V35-ös mellet döntöttem! Már csak azért is mert a betétek színre fújhatók! Nagyon praktikus a kerékjárat miatt, na meg a dizájn. És egy év távlatában, hogy vagy megelégedve a bandikával?
Köszi a gyors választ! Igen, V35-ös dobozban gondolkodom, de a Givi konzol(PLXR541) aranyárban van. Még a PLX539 is. Ezért szeretnék Kappát venni. Bár nem ragaszkodok annyira a rapid verzióhoz, jó a KLX539 is ha lényegesen olcsóbb. Köszönöm, majd utánajárok Carmoéknál.
Szia pézé! Most tisztázunk valamit V35-ös Givi dobozokat akarsz felrakni? Mert ha igen akkor KAPPA KLX 539 ( GSX 650 F (08-09) ) tartókonzol szükséges hozzá. Én Nyíregyházán Suzuki Carmo-nál vettem. Viszont ahogy nézem az euró szárnyalása miatt jó elszabadultak az árak. A Givi 539FZ kar tökéletesen megfelel nem lesz zavaró tényezõ mint a képen is látható.
A segítségedet kérem, sehol nem találok Kappa oldaldoboz tartót a neten. Legalábbis a magyar oldalakon. Neked hol sikerült beszerezni? És ugyanaz-e, mint a Givi PLXR541? A hátsó kart ugye nem kell bántanom miatta? Nekem Givi 539FZ kar van M5 platnival. Elõre is köszi!
Boldog Új Évet! És baleset mentes kiló-métert minden banditának!
Most vettem észre,hogy az elsõ felnimen 3 helyen felhólyagosodott a festék,le is dobta és alatta oxidálódott az alumínium.Arra gondoltam,hogy a télen leszedem és elviszem porfesteni.Esetlen van valami ötleted,hogy miért történt ez és hogy hova vigyem?Esetleg elég volna csak simán festeni?
Szia! Köszönöm a mindent kielégítõ,részletes válaszokat!Neked hova sikerült felszerelni?Nekem egy kicsit nagynak tûnik,nem szerettem volna hogy nagyon megbontsa a mûszerfal egységét.
Szia! Igen van fokozat kijelzõ a motoromon és jól tudod ki lehet a környezet védelmi tiltást iktatni. Véleményem szerint jobb ha be van kapcsolva erõsebbnek nyomatékosabbnak érzem a mocit. Végeredményben nem is a teljesítmény növekedése, mint inkább a fokozatkijelzés miatt vetem meg. GIpro ATRE fokozatkijelzõ környezetvédelmi tiltás kiiktatóval! Egyébként egy Magyarországon gyártott termék HealTech Electronics LTD. névre hallgat a fõforgalmazó. Mielõtt ilyet szeretnél a motorodra mindenképpen érdeklõdnék tõlük az árra iránt. Én nagyon szeretem nem bántam meg hogy megvetem rá, bár egy végfokozat kijelzõ is elegendõ lett volna hogy hatodikból ne húzzam tovább hetedikbe. Szerintem minden igényt kielégít gyors pontos egyszerûen tökéletes. A termékhez Magyar leírás van és könnyen beszerelhetõ vezeték vágása nélkül. Remélem kielégítõ volt a válasz! Üdv Gyuri!
Neked van fokozatkijelzõd?Van értelme olyat venni,ami kikapcsolja a környezetvédelmi tiltást?Hallottam olyat,hogy a 650-es nél ennek nincs jelentõsége.
Jó választottál!
Köszönöm hogy tetszik a mocim, és ha idõm engedi akkor természetesen túrázok is vele bõséggel. A doboz tartó felõl érdeklõdsz akkor felhívnám a figyelmed ha pénzt szeretné spórolni vásárlás elõtt. Van egy Kappa nevû márka biztosan ismered.... A tartóm és a platnim egyaránt Kappa mivel olcsóbb mint a Givi terméke és teljesen kompatibilis illetve teljesen ugyanaz. Itt azért hozzáfûzném, hogy a dobozai nem igazán jó minõségûek ezért én Givi doboz mellet döntöttem.
A képen láthatod mirõl is lenne szó annyi szépséghibája van hogy a márkajelzésen nem Givi hanem Kappa felírat jelenik meg. A plexi kérdésedre érdemben nem nagyon tudok válaszolni mert a többirõl nincs tapasztalatom. Annyit azért hozzáfûznék, hogy egy magasabb plexi mint a gyári természetesen jobban tereli a szelet föléd sokall komfortosabb vele a motorozás. (Mondhatnám kötelezõ extra!). Remélem érthetõ voltam üdv Pityi74!
Egy GSF 650SA,2008-as évjárat,bordó.Augusztusban vettem és nagyon bejön.Elõtte egy gs500-ast hajtottam,nem volt vele semmi baj,nagyon hálás kis jószág volt,de a kettõt nem lehet összehasonlítani.A Te motorod nagyon szép,olyan,mint egy ékszeres doboz.Nagyon szép helyeken jártál,remélem hogy Nekem is lesz részem hasonlókban.Nem kell kétszer mondani,ezért kérdezek:Szeretnék hátsó dobozt rakni a gépre és két megoldás között vacilálok. 1,SW motech alu rack (ismered?)a kapszkodóra lehet felszerelni,majd arra a doboz specifikus platni.Kérdés mennyire stabil és mit bír? 2,A másik megoldás az a fajta,amikor a hátsó lábtartótól indul egy nyúlvány két oldalról és azokra van rárakva a platni és a doboz.
A másik a plexi kérdés.Látom,hogy neked az állítható verzió van(gondolom jól mûködik).Én szeretném megõrizni a sportos jellegét a motornak és ezért olyat találtam az MRA-nál,ami egy kicsit hosszabb a gyárinál és a teteje egy kicsit kifelé ível(gondolom megdobja a levegõt).Errõl van valami tapasztalatod?
Igen van ilyen hátránya illetve alá tud menni a por! Én elõtte mielõtt rátettem lefóliáztam az egészet. Vettem folpackot és több rétekben rá húztam a tankra majd a beöntõnyílást PVC-vágóval körbevágtam és ment rá a bõr! A honlapon láthatod kétféle anyagból készíti egy vastagabb és Normál vékony mûbõr huzatból én részemrõl a vastagabbik anyagot választottam nem bántam meg mert nagyon tartós közel egy 50-ezer van a bõrben és még nincs kopásra utaló jel. Bármilyen kérdésed van nyugodtan felteheted! Milyen banditod van????
Köszi a választ!Õt Én is megtaláltam a neten.Neked bevált?Azt hallottam,hogy az a hátránya,hogy bemegy a por a bõr alá és idõvel szépen oda a tank fényezése.
Szia Pityi74! Egy készítõvel csináltattam Szentendrén. A gyári Bagster feléért. Természetesen publikus itt megtudod nézni! Motorkárpit.
OK! De szemlátomást ezek is ZÁRT sisakok, a felnyitósak szélesebbek. A MAXIA leírásban is csak két ZÁRT sisakról van szó (SHOX katalógus). Sajnos úgy tûnik, az egyiket vinnem kell magammal, ha megállunk valahol.
Ebben biztos elférne mivel ez nem 46 hanem 55-literes!
Hu de jót kérdeztél megmondjam õszintén még nem próbáltam beletenni a sisakot a V35-ös dobozba mert mindig fúlon van! Mikor megyünk túrázni úgy bepakolok hogy semmi nem fér el benne még csak a nagy dobozba sem. Most nincs idehaza a motor mert a fateromnál telel de ígérem hogy megnézem neked!
Egy kicsit bosszús lettem a hátsó doboz miatt. Vettem két felnyitós bukót, és nem fér bele! Kiderült, hogy csak magamat okolhatom, mert a leírása szerint két ZÁRT sisakhoz jó. Gyuri, Ti hová teszitek a sisakokat? Láttam videót a V35-rõl, amiben elfért egy sisak. A felnyitós is?
Köszi! A láncolajozódat a sportmotor.hu-n láttam, persze, hogy érdekel az is. De mindent csak sorjában.
Szia a kipufogó témáról majd Zolit kel megkérdezned mielõtt mész hozzá. Mindenképpen egyeztessél vele ezzel kapcsolatosan! Egyébként meg mûszaki elõtt visszateszed a gyárit nem nagy mutatvány. Zoli nagyon preciz és rendes srác el mond neked mindent. Az E jelzést nézik, van olyan gyári lehetõsség is de az ára az horror. Zoli sokkal olcsóbban megcsinálja és rá is teszi!A váltásról csak annyit tudok mondani igen felfele lehet váltani kuplung nélkül. Én részemrõl három elnyûtt Simson után nem tudok úgy váltani, hogy ne húzzam megszokás kérdése. Én a motcira több mint 500-ezer forintott költöttem ugyhogy tudnák még mást is mondani de szerintem ezt lassan kel adagolni mert az anyagiak korlátoznak és próbáltam úgy alakítani, hogy a legolcsóbb megoldásig eljussak! Csak, hogy egyet említsek az az automata lánc olajozó amit egy motoról sem hagynák le!!! Valami kérdésed van csak nyugodtan írjál ha van idõm én válaszolok.
Ha jól látom Talma csak lefelé kuplungol. Hallottam, hogy a Bandit nem annyira kényes a kuplungra. Próbáltad már?
Köszi az infókat! A kipufogó tetszik, de érdekel, hogy mûszakin nincs-e probléma miatta. Merthogy a gyári ugye katalizátoros. Megdöbbentõ, hogy átkerestem érte az internetet hiába, erre itt van pár kilóméterre a megoldás. Ennek örülök. Április 3-án útba fog esni Máriapócs felé tartva. Gondolom tudod: http://www.motorosnap.atw.hu/ Lesz még kérdésem bõven, de van idõ. A tankbõr is az egyik közülük. Egyelõre köszi.
Talma teszteli a Banditot E85-ös bioetanollal!!!!
Na akkor most elmondok mire ügyeljél oda. Én 2007-ben vetem az enyémet szalonból és mondhatom, hogy azóta 66000-kiló-métert mentem vele. Kötelezõ szervizeken kívül amit magam csinálok semmi baja nem volt! Megjegyezném, hogy a tankján a fényezés ahol a combod éri és dörzsöli hajlamos a mattosodásra ezért két megoldást ajánlok rá egy olcsóbb és egy drágábbat. Az olcsóbb megoldás az egy úgynevezett áttetszõ tankvédõ fólia a drágább az egy tankbõr amit az én motoromon is lától. Ha érdekel a tankbõr akkor arra is tudok olcsóbb megoldást ugyanis a Bagster mintájára egy készítõ megcsinálja fél áron. Igen kipufogó mint egy hurkatöltõ szoktuk becézni és csak sziszeg szegény, ezért mivel T.Vasváriban lakol én itt csináltamat. A V35-ös túradoboz megnyugtatlak, hogy zárható! Nagyon sokk mindent tudnék még írni de egyenlõre csak a fontosabbat és a kérdésedre válaszoltam!
Egyáltalán nem titok, nagyon büszkék vagyunk rá. 1,4 mill volt, ebbõl a számításaim szerint kb. 200 ezer az extra. GIVI a doboz, a konzol, a bukócsõ és a túraplexi. Plusz a legjobbnak tartott riasztója van (pageres), meg fokozatkijelzõs speedbox. Örülök, hogy nagyon gondos gazdától jutottunk hozzá. Egyszer ázott meg vele, és még a tûzõ naptól is óvta. Telente ki volt vonva a forgalomból (most is), úgyhogy a futásteljesítménye 1 év. Amúgy 2009 áprilisi. Még az oldaldobozokat hiányolom róla, meg a gyári kályhacsõ egy esztétikai katasztrófa. Plusz nem bánnék egy kicsit ércesebb hangot sem, mert jobb, ha idõben meghallanak az autósok. A V35-rõl azt hallottam, hogy nem zárható. Ez igaz lenne? És kipufogó ügyben milyen tapasztalataid vannak?
Nem a tartó konzolok a Kappa terméke mert az sokkal olcsóbb mint a GIVI-jé! De viszont a dobozok azok GIVI, minõségibb mint a Kappa dobozai! Ha komolyan gondolod a túrázást akkor az oldaldobozokra is be kel ruházzál a nagyobb hely érdekében. Nekem a két oldaldoboz 70-literes GIVI V35-ös és mindent megér a pakolás érdekében esõ ruci, meleg holmi, minden elfér ami kel egy nagy túrához! Kérdez bátran ha valami érdekel a motorral kapcsolatosan. Azért elárulhatnád ha nem titok, hogy menyibe került a vas? Kíváncsivá tettél!
Szép a motor a színe, nagyon bejön! Meg látom azért már túrára készen!
Szia nagyon szép a motor gratulálok és balesetmentest hozzá! Örülök, hogy regiztél az SG-re, ha valamiben segíthetek állok elébe szívesen! Ha én nem tudok akkor a fórumozók biztosan tudnak. Bár még elég friss a topik de minden kezdet nehéz! Üdv. Gyuri!
Sziasztok! Az elõbb regisztráltam a sportmotor.hu bandit fórumán is. Teljesen új banditos vagyok, még egy százast sem mentem a géppel. Tavaly november végén vettem, a motoros szezon végén. Itt is szeretnék véleményeket, tapasztalatokat olvasni a motorról. A fõ célunk a túrázás. Az ehhez való felszerelések érdekelnek majd leginkább. Elõre is köszi! 1 kép: http://kephost.hu/share-C1A0_4D85E5C1.html
Itt a moci és a Magas Tátra Szlovákia gyönyörû!!!!
Igen a túramotorozás nem a száguldozásról szól! Mi minden évben ha az idõ és az anyagiak engedik azért beütünk egy egy túrát. Tavaly a Magas Tátra meghódítása volt a cél nagyon gyönyörû, szerpentinekkel tarkítva elmondhatatlan élményt nyújt. Ha idõm engedi majd tolok fel pár képet róla. Persze párosítani kel egy jó megbízható túramotorral amit az általam is használt bandita maximálisan teljesít. Úgy kényelemre mint megbízhatóság terén! A Suzuki Intruder nem egy kanyarvadász masina de szintén nagyon jó motorok a maga kategóriájában.
Én vennék motort de... nem száguldásra hanem túrázásra. Motorozni kell nem száguldani, utóbbinak értelme a legkevesebb, élvezni kell a szabadságot, a túramotorozásnak van egy feelingje.
Egy Suzuki Intruder-rel bõven megelégednék...
jaja, tudom, hogy nem két fillér, és akkor a benzinrõl még nem esett szó :D
Igen mindenképpen a tanulásra koncentrálj és utána egy jó munkahelyre törekedj. Aztán jöhet a motorvásárlás aminek a fenntartása sem kis költséggel jár. Gumi, Lánc, Fékbetét stb.
valóban az lenne a legjobb, gondolom az fut a legsimábban a 3 közül, meg a hangja is szép, de engem lenyûgöznek a v2-es sv-k is :), mindegy egyelõre sulibefejezés, majd melószerzés van soron, utána lehet kezdeni gondolkodni :)
Egyetértek, pedig nulla tapasztalatom van, de elég sokat olvasgattam errõl, fõleg sportmotorfórumon. 400-as motor tök jó lenne kezdõnek, de pont amit te is írsz, az taszít engem is leginkább, így én most ha motort vennék majd valamikor, egy kawa er-5-ösben, vagy suzuki sv-ben, 600-as banditban gondolkodnék, ezzel ki is merítve a különbözõ fajtákat :D (sor2, v2, sor4)
Igen igazat adok neked a formája az motor de a 400-as bandital azért vigyázni kel! Japán belpiacos motor és ha bele trafálsz egy széthajtott motorba sokba fog kerülni. Egy az, hogy az alkatrész árak is nagyon magasak hozzá nem beszélve hogy heteket kel várni rá. Ha teheted akkor egy 600-as banditba gondolkodjál az minden igényt kielégít és még tartalékokkal is rendelkezik. Az alkatrészellátás meg sokall jobb mint a fentiekben említett 400-as típusé!
Én most tavasszal lehet, hogy megcsinálom a jogsit.. :) Egy 400as vagy akörüli bandit pont meg is felelne minden igényemnek.. Ráadásul a régieket egész jó áron be lehet szerezni. Aszongyák netszerte, hogy kezdõmotornak kiválóak.
Gyorsaságit nem vennék soha, a choppereket horror áron adják, a nagytestû robogó meg buzis. A bandit meg azért tetszik, mert abszolút motor formája van. :DD Ha egy kisgyereknek azt mondod motor, valami ilyesmi fog eszébe jutni :DD
Nagyon szép moci!!!
Ez az egyik motor ami tetszik, de én se vennék sosem...
Szia nem is azért nyitottam a topikot igazából hogy pörögjön. Ha valakinek segítség, vagy észrevétele van a témával kapcsolatban akkor vagy én vagy a fórumozók biztosan segítenek!!! Én elég sokat motorozom évente 20000 kilométerét van némi tapasztalatom és ha kérdeznek szívesen megosztom másokkal!
Igen közkedvelt motor én is egy 650-es boldog tulajdonosa vagyok! Nagy megelégedéssel ajánlhatom mindenkinek aki komolyan gondolja a motorozást illetve túrázgatás!