Remélem ezt a láthatatlan kamuflázs-t és hasonló szuperképességeket nem viszik túlzásba, nem lenne jó ha crysis-t csinálnának a játékból, mert úgy tényleg nem sok értelme lenne... :D
Nyam nyam. Jók a képek. 1. Lesz Tyrant... legalább is úgy tûnik. 2. Az egyik zombit maga elõtt tartja, pajzsnak? 3. Kit érdekel a grafika. Lényeg, hogy a gameplay legyen jó!
Lehet nem figyeltél, de játszottam a régi resident evil játékokkal, mégpedig akkor mikor megjelentek :) És nem érdekelnek a HC játékosok... mint azzal már többen egyet értenek, 10 éve ez még oké volt, de ma már nem éppen, ettõl nem nehezebb lett a játék csak IDEGESÍTÕBB. Ugyanugy szétlövöm az összes zombit, csak közben elengedek két kurvaanyádat is. Nekem a játék hangulatát sohasem a célzás adta, nem sokat tett rá...inkább elvett. Ott van most a dead space egy kettõ, na az parás játék, és a célzás is rednben van, háát ez hogy lehet? ;)
Nem érted....:) Az csak példa arra hogy ha egy játékban valami nem a valóságot tükrözi még nem szar meg nem feltétlen kell megváltoztatni, mert nem feltétlen a valósághûség jelenti a jó játékot.
Ha ez jelentené, akkor minden játék 1 game over-ig tartana pl.
Én mondjuk mindenképpen végigjátszom legalább 1x mert RE, de nem örülnék ha túl akciós lenne.
a másik hogy vállkamera van sajnos.
vagy egy stratégiai játékban miért nem mozognak attack-olás közben az egységek? vagy final fantasy rpg-kben támadáskor miért állnak 1 helyben és miért támadnak felváltva a karakterek???
Hát nem egy ósdi feature-el kéne "hc" maradjon a játék, hanem kitalálhatnának újakat... Pl. ha reloadolsz úgy, hogy nem üres a tárad akkor ugrik a tárban maradt lõszer, komolyabb sebzõdés úgy, hogy az kihasson a fizikális képességeidre. Esetleg ha nagyon hácét akarsz akkor még lehetne valami billentyû kombó alapú reload. A lehetõségek határtalanok, nem kell mozgássérülté tenni a playerkaraktert ahhoz, hogy izgibb legyen a játék. :D
Devil May Cry ezt valszeg most küldik a sírba. Silent Hill ezt még nem cseszték el, nekem tetszett. Final Fantasy ez kicsit furább lett, mert nyílt világ csak jóformán a játék végén van. Metal Gear Solid hát a lopakodásból nemtudom mennyi marad meg.
pár kedvencem.
Ugye most a Resident Evil 5-nél kicsit már túl egyszerû lett szerintem. Mert a Resident-ek nehezebbek voltak, részben az irányítás részben nem. Eleve kevés töltény volt, itt meg az 5-ben max Prof fokon izzaszt meg, ha nem gyüjtögetsz elõtte skulót.
Igen nézõpont... Ez a baj, ezért van a konzolos baromság, mert a fejlesztõk a 99%-ban szarnak a régi játékosokra, és azt hiszik ez végett hogy Konzolon ez megy és ezt akarja minden gamer...hát nem is csodálom sokszor ha Causal szarozik néhány ember.
És képzeld nem érdekel más hogy fikázza a kedvenc játékomat. Nem azzal van a baj hogy ezt a stilust szeretnéd viszontlátni, hanem az hogy ezt egy olyan játékban ami talán az egyetlen olyan játék eddig amit nem Causal-osítottak eddig....
A baj azzal van ha egy olyan fiatal, vagy akár idõsebb fikáz egy olyan DOLGOT, amitõl egy játék régebben olyan nagy érzés volt a HC játékosoknak, amit manapság nem azért utál mindenki, mert nem valóságos, HANEM mert túl egyszerût akarnak, minden legyen pofon egyszerû ne kelljen gondolkodni.
Hidd el egy igazi Resident Evil, ettõl volt Resident Evil régebben. Hogy nem egy összevisszarohangálós téma, hanem a lassú zombiktól is félni kellett, beszartál, mert ha baszakodtál és csak orrba-szájba öltél, és nem menekültél el akkor pikk-pakk meghaltál. Mindegy hidd el hogy ha egy régi játékost megkérdezel az nem mond ilyen butaságokat hogy szar ez az irrányítás.
De ez volt a többinél is. pl (Silent Hill, Parasite EvE, Project Zero, Siren)
Ezeknek van is még máig hangulata.
Szóval nem nem bírom elviselni, hanem oké amit írsz, csak kérném a fejlesztõket hogy akkor ne a RE-ben csinálják meg ezt nektek, hanem ezt hagyják meg a HC srácoknak pls. Ennyi.
De ez szerintem nézõpont kérdése. Elég sok része van már a resident evilnek és a legtöbb részben szinte már csak maga az univerzum a közös. Pl. ott van a portal amibe nem gordont alakítod, de mégis összekapcsolták a half life univerzummal. Szal ezzel most azt akarom mondani, hogy nekem az univerzumtól lesz resi a resi, neked meg a helyhez kötött célzástól... :D Sztem sokkal inkább meg lett erõszakolva a sorozat az újabb részek sztorijával mint, mint a gameplay elemek megreformálásával...
Nem attól volt ijesztõ, hogy ilyen volt a kamera. Ez csak a hangulatot adta. Felõlem akár lehet tps is leszarom, csak legyen félelmetes, mint mondjuk a dead space (bár nem játszottam egyikkel sem, de azt hallottam, hogy fosatós.
Dettó... Régen elfogadtam, hogy ennyire futotta, de ma már inkább fárasztó mint ijesztõ... :D
Én tps/fps párti vagyok, de szerintem nem a kamerától lesz félelmetes vagy nem félelmetes egy játék... :D Penumbra? Amnesia? Ezek FPS-ek és egyiket sem volt idegzetem végigtolni annyira fosatósak... Igaz ezekben fegyverek sincsenek, tényleg a túlélésrõl szól, de nekem nem a kamerától lesz egy game félelmetes vagy nem félelmetes... :D
Persze, vagy lõsz vagy futsz, de sokszor kerültem olyan helyzetbe, amikkor csak pár lépést kellett volna megtennem hátra és akkor minden ok, ehelyett ,fegyver le, megfordul, pár lépés fut, megint megfordul, és céloz... kényelmetlen, de mondom, ez akkoriban még oké volt, ma már nincs helye. nem lesz tõle feszültebb a játék, csak idegesítõbb.
Resi5ben egyszer ijedtem meg úgy igazán... valami szállítoszalagon jottek a hullák, aztán az egyik felpattant és a nyakamba ugrott, ott megijedtem rendesen :D
Lassú zombik mellett tök értelmetlen lett volna az, hogy futsz és közben lõsz. Másrészt ezekbõl a kameranézetekbõl nehezen lehetett volna megoldani. Aztán nem mellesleg ezek a játékok túlélõ horor játékok voltak... eredetileg: Vagy lõsz, vagy futsz.
Persze az újabbak már simán akció-kaland kategóriába tartoznak. SEMMI IJESZTÕ ÉS/VAGY FÉLELMETES nincs bennük. Semmi.
CV megvolt? Ott már sokkal fejlettebb volt a kamera, ott már dinamikusan mozgott. Egy ilyennel simán el tudnék képzelni egy mai játékot.
Én is így gondolom, de nekem régen is csak megszokom kategória volt. Szerintem nem a technikai megvalósítás adja a játék feelingjét, az csak a játszhatóságért felel.
Még az elsõ két résznél oké volt szerintem, mert nagyon szép környezetet kaptunk érte cserébe, meg persze a para faktor is nagyobb volt emiatt...de ma már nem állná meg a helyét. Full mozgatható kamera nézet kell, a feszültséget meg érjék el mással..
Én játszottam velük, nem akkor amikor kijöttek, de viszonylag "frissen"(ritka, hogy valamit már a megjelenése napján tolok) és nekem már akkor idegesítõ volt ez a "feature"... :D Persze hozzászoktam mert a játék többi része viszont tettszett.
Hadd kérdezzem meg: Te játszottál a Resi 1-2-3 al amikor kijött?
Kifejtenéd miért kellett bele? De ha azt fogod mondani hogy azért hogy ezzel is növeljék a feszültséget, akkor ne is mondj semmit :D Nem értem miért kell védeni ezt az elavult célzási rendszert...
Jó mindegy, látszik, hogy fingod sincs mirõl beszélsz, nem érted miért kellett bele. Na mindegy, ez van.
Mondjuk MGS4re már sikerült kijavitaniuk ezt a csorbát.. vesztett is a játék a hangulatábol ;) .. a szuper realisztikus játékban a lopakodo katona nem tud oldalra lépni kettõt miközben célra tart.. hát ideje volt javítani...
Ennyi?? MGS meg Parasite Eve?? ( ami szintén japo, talán érthetõ ha õk is ezzel a béna taktiváal akartak több feszültséget a játékukban )
Apropó, ha már itt tartunk. A PE3 részét nagyon nagyon NAGYON elkúrták. Bugyuta, leegyszerûsített... mondjuk nincs is PSPm, de szörnyû, hogy abból is mekkora egy fost csináltak ala RE.
Gondolom MGS sorozatról sosem hallottál... a Parasite Eve sorozatot pedig már meg sem merem említeni. Aztán ott van még egy csomó konzolos TPS.
:D Mint irtam nem vagyok HC gamer, de sorolhatnád azokat a játékokat amikben csak állva lehet célozni, lõni, lehet nem hagytak bennem mély nyomot :)
"még életemben nem játszottam olyan játékkal a resi-n kivül ahol nem lehet lépkedni célzás közben!!"
Akkor nagyon kevés játékkal játszottál életben szvsz.
Bocs, de még az elsõ két részbemn okés is volt, fix kamera volt, meg adott a feelingnek is... bár nem tudom, én biztos nem fostam jobbanm mintha odébb tudtam volna lépni kettõt mikozben célra tartok...ez kábe semmit nem tett hozzá, csak idegesitõ feature volt
rossz játékrol mondtam? LOL , hát mirõl mondjam ha nem a resi-rõl? ja, és még jo hogy nem HC szemel nézve mondtam mert nem vagyok az, kb leszarom a HC játékosokat, ha akarja akkor kapcsolja be magának a " csak legyökerezett lábbal lehet lõni, célozni" feature-t. Remélem a következõ részben majd dobokockával kell dobni hogy egyáltalán hányat léphetek elõre vagy éppen jobbra...
sajnálom hogy nem értetted a valóság vs játék összehasonlitásomat... de megprobálom mégegyszer érthetõbben: még életemben nem játszottam olyan játékkal a resi-n kivül ahol nem lehet lépkedni célzás közben!! Remélem kijön majd egy olyan crysis, halo, cod patch ahova beteszik ezt a modot, hogy a HC gamereknek legyen mire vernie.
de pár már már velem együtti vén fasz nyugodtan szóljon ha nem így lenne? Ti nem ezt éreztétek 10-12 éve vagy stb?
Hát eleve milyen osztagról van szó, énsem értem, meg képességekrõl. :)
A nem mozgás nem a béna fejlesztõk végett volt, hanem mert ez egy stílus túlélõhorror, lomha zombikkal, és egy olyan érzés hogy félj nem tudsz egyszerre ölni és elfutni, hanem ugymond kicsit taktikázni kellett.
Nem voltak hadseregek csak egy sima rendõr és egy kislány esetleg akire zombik SEREGE támad rá szûk járatokban, és sokszor a töltények spórolása sem volt elég hogy elkerüld a közelharcokat. Lehetett kombinálgatni külön tolténygyártó gépe volt a játékosnak.
Most meg csak tüvharc lesz valszeg mint a L4D-ben gondolom én.
A régi gamekben, nem ezt az osztagot irányítottad, hanem más karaktereket, más képességekkel... :) Sztem el kéne fogadni, hogy ez egy spinoff, és ha már katonákat irányítunk akkor azok viselkedjenek úgy mint a katonák. Én is toltam a régiekkel, de nekem nem a helyhez kötött célzás adta a feelinget, hanem körítés(történet, szereplõk, szörnyek, stb...). Egyébként nekem ez a "feature" értelmetlenné is vált az izometrikus kamera eltûnésével. Az pedig, hogy agyatlan akció lesz e a játék az nem ezen fog eldõlni szerintem... :D
te sem érted. nem az a baj amit írt, csak rossz játékról írta, és nem hc szemmel.
Szóval ez olyan már bocs hogy wattafakk lowszar Total War Shogun mostani részében a térképen sétál 4 nagy bitang szamuráj, holott nemhogy a valóságban nincs ilyen de még a rémálmaimban sem.
Pont errõl beszélek HC resiseknek ez nem fog tetszeni, ez nagyon nagyon az agyatlan akció felé viszi a színvonalat a RE nem ez. vagyis régen nem ez volt.
Egy játéknál ki a pöcsömet izgat hogy a valóságban a kommandósok mit tudnak.
Tudnak harcolni, pisztoly+késsel is, mégis a játékok 90%-ában a késre le kell váltani a pisztolyról, ez kábé ekkora blõdség. :)
Nem kell aggódni, tuti lehet majd séta,futás közben lõni. Az egyhelyben lövés egy "resi-faktor" ,nem akarták eddig megváltoztatni. Majd most. A 4 játékos coop taktikai (lol) játékban nem hinném, hogy legyökerezve kell lövöldözni
bocs, de láttál már rendõröket/katonákat/kommandosokat filmben, dokumentum filmben?? Nos miközben célra tartanak tudnak lépkedni közben, jééé. Szerintem ez alap. Nagyon béna hogy ha lépni akarok egy jobb lövõ helyzetbe le kell engednem a fegyvert, irto béna, talán a japoknak ez bejön még 2011ben is, de a többségnek biztos nem.
Jah értem...hát igen de erre ha nem lenne ellenpélda akkor egyetértenék veled, de most megint a fejlesztõk baromsága a baj.
Silent Hill, Alan Wake... kb amik kapásból horrorok, konzol mégsem 5perc után osztályoznak, szóval nem kategórizálnám a játékosokra a probléma okát.
És jómagamat tekintve is ez a véleményem, ha játszok konzolon akkor sem ezt akarom, és más ismerõstõl sem hallottam még hogy ez defasza mert nincs több idõm rá. Ez inkább csak feltételezésnek jó, sõtt lehet merném állítani hogy játékkal konzolon többet ülnek kanapén a játékosok. De ez is csak tipp. :)
várj ezt most nem vágom. Azért taktikusabb a játékmenet, és nem tudsz fejtvesztve rohanni mert nem tudnak a játékosok annyit a gép elõtt ülni? Most nem nagyon értelek ennél a mondatodnál .:P
Szerintem meg igen. Konzolon nem tudnak egyszerre annyit ott ülni, azt így feldarabolták a játékot. DMC nál is nagyon idegesítõ. De most képzeld el, ha mondjuk a CV is ilyen lett volna... hát biztos nem tetszett volna annyira. Ezzel a sok hülye megállással egyrészt easy mód minden, másrészt megölik a hangulatot.
Igen a környezet megvan, csakhogy a Resi 5 mechanika egyenes út az ébaszás felé. Mert oké hogy még úgy ahogy hû marad a lövés közben nem mozgok HC, OC érzéshez, de azért ez a párban megyek oszt kigyúrt terminátor vagyok nekem közel nem jött be annyira mint a régi részek.
Még mindig 2x 1000/1000 acsiztam vele, ami elég sok idõt jelent. De még 1x ezt nem biztos hogy ennyire szívessen fogadnám.
A pikk-pakk pályánkénti 2lépést teszek oszt értékelnek téma sem annyira fekszik.
Régi RE-ben benne volt egy végi értékelés oszt jóéccakát. Régi RE2-nék vagy 50x végigküldtem mire összejött egy 01:28 perces idõ az A story-ra. És mekkora élmény volt, teljesíteni. Nagyobb mint most a RE5-nél mindkét platformon az összes acsit megcsinálni.
Jó azért néhány S-es végigjátszás kemény falat volt, de akkor sem ugyanaz.
Simán jobb lesz, mint az 5. Már csak a helyszín meg történet miatt is.
Játékmechanika szempontjából szerintem teljesen rendben van. Igaz a bossfight-ok meglehetõsen ostoba megoldást kaptak(-.-), de a többi része nem volt para szerintem. Persze lehetne jobb is, de én inkább azt mondom, csak rosszabb ne legyen.
Kuvára elvoltam a 4-5-el megbarátkoztam az új koncepcióval, a 4-et pedig elsõnek mint a véres kardot. De elfogadtam megvettem és már már rongyosra játszottam, de valszeg benne volt az hogy RE ne hagyjam ki....de a 4.5.-et szinte már már a neve miatt vettem meg. (RE5 Spencer kastély a kivétel)