Gyerekek az utolsó pályán lesz valami történés vagy legalább egy vulkán? Legalább a falu fejlõdne... egy kicsit... csak pár házat. Mondjuk némi küldetés nem mintha elrontotta volna a játékélményt. Persze tudom én, hogy ez valakit lefoglal csak elég gyenge szerintem. Nagy és mély sóhaj. Remélem valaki megveszi a motorját és befejezi egyszer. A black & white 2-t simán leverhette volna ha dolgoznak rajta kicsit. Na várjuk a 2 est!
igen ,azok meglehetõsen nehezek. Van ami gyorsan könnyen is megcsinálható...
Jaja ,már megoldottam ,most utolsónál vagyok de néztem sok nincs még kilockolva a Challenge módban. V azok majd akkor lesznek ha a challenge-t elkezdem csinálni és akkor unlockolodik folyamatosan?
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+ 2.60 GHz Elméletileg elég kell hogy legyen. igazából 2. indításra már jobban ment. Ez tényleg ilyen rövid játék? most tartok az utolsó elõtti elõtti pályán és ma raktam fel a játékot:/
Egyenlõre beszivat a gamma.Azon a mapon vagyok ahol 4 totem kell, 3 meg is van belöle ,de a 4. egy vulkán meleltt van, mire felérnek az embereim kitör a láva és elsodorja öket v nem jutnak oda.A totem alatt és felett is van vulkán..Már ott szivok vele de nem tom ,hogy lehetne megcsinálni. A többi totem láva és folyo védelem van szal azokat leszarnám már bántani ne mtudják az elemek ...
csak nyugodtan, itt leszünk... :) Napi 1x felnézek.
A lávának a szélét pedig mindig kend el és csak 1 helyen engedd kifolyni (értelem szerûen a hozzád legmesszebb esõ részen), így nem égsz el. A városokat meg olyan magasra emeld amilyen amgas a kráter legalacsonyabb része + pár méter. Így ha a víz túl magasra megy a peremen kifolyik és nem veszélyeztet téged. A városok közötti utat meg csinálhatod homokkal és lávával is. Igazából még a papírsárkányokat sem kell megszerezned hozzá ha ügyesen taktikázol.
Már közben amúgy rég tovább vittem és kurvára megtetszett. :D Most legutóbb olyan volt, hogy megkaptam a végtelen homokot és folyton elöntötte a víz szigetet. De csak sikerült.
csak rakd jó helyre a vizes fákat! ;) Mutatja is h. hova kell õket helyezni.
Sajnos tényleg kihalóban van a kreativitás, mint fejlesztõi mint játékos fronton.
Néha azért akad 1-1 kellemes meglepetés. Remélem adnak ki valami modder toolst vagy valamit igencsak lenne rá igény szerintem, akad azért még rajongó tábora ennek a mûfajnak szerencsére :)
Igen ha valami nem COD (célkereszt elé ugró ellenfelek, csõszerû pályák..stb), hanem kicsit is agyalni kell, használni a kreativitást, a képzelõerõt akkor az már szar. Nekem a From Dust pont azért tetszett, mert lehetett vele kreatívkodni. Ha úgy akartam átvinni az embereket A-ból B-be hogy hidat emelek, akkor megtettem. Ha éppen az egész folyót akartam eltéríteni, azt is megtehetettem. Ha úgy akartam megvédeni a falut hogy 100 méter magas dombra építem akkor az csináltam, ha 100 méter magas fallal akartam körbevenni akkor az csináltam. Minden tettnek, akciónak volt következménye és a játék dinamikus motorjának köszönhetõen mindig más volt a reakció. És pont ez a jó ebben a játékban. Nem rakják a szádba a megoldást, nem csak annyi hogy X idõnként megnyomom a Tûz gombot, meg néha korrigálom az irányt a WASD kombinációval. Teljesen rád van bízva hogy hogyan oldod meg a feladatot (bizonyos korlátok között, mert teljesen OPEN játék még nem lesz évtizedekig). De persze izélések és pofonok. Aki a faék logikájú játékokért van oda az COD-ozik, Crysis-ozik. Aki az "Agytorna Norbival" játékokat az meg odavan az ilyen gyöngyszemekért mint a From Dust (vagy a Limbo is jó volt pl, bár az más stílus).
No offense! Manapság amin kicsit is agyalni kell az már szar ? :D Lehet bennem van a hiba, nem vagyok mazoista de a kihívásokat szeretem, pont ezért is tetszik a From Dust a játékos kreativitásától függ, hogy oldja meg az adott feladatot. Ne vegye személyes sértésnek senki de manapság ha már "nem fogják a játékos kezét" egy játékban, hogy erre menj ide katt ott ezt csináld amott meg azt és nem "zárják egy teljesen semerre lenem tudsz térni alagútba" akkor már elveszik a játékban és jön a "Hát ez szar!" jelzõ...
Pedig az nem is nehéz rész.Én azon szívtam a legtöbbet amikor ilyen "kráterszerûségben" voltunk és x idõnként jött a kitörés+vízszintemelkedés. De miután rajöttem elõbb az infinity cuccot kell elsõnek megszerezni onnantól gyerekjáték volt az is!
Most jutottam el addig amíg megjelentek a tüzes fák. Eddig is nulla élvezet volt a játékban de így, hogy meghalok az elején, mert a hülyék kigyulladnak marha jó. Annyira elcseszték. Black and White ezerszer jobb, mennyivel másabb.
Nos a From Dust fórumán az Ubi közleményt adott ki - röviden: Elismerik, hogy nem fogalmaztak pontosan a játék eredetiségvizsgálatát illetõen, és bocsánatot kérnek emiatt. Továbbá már dolgoznak egy patch-en, amit két héten belül kiadnak, ami lehetõvé teszi az offline játékot, és eltörli a játék mindennemû nettõl való függését. Akik már elkezdték a játékot, azok mentései a központi szerveren vannak, ezért õk megfogják kapni a mentéseiket is(hogy hogyan, az nincs részletezve).
Felénk sem a leg megbízhatóbb a net, de semmi gondom nem volt a DRM-el, és vissza olvasgatva pár postot.."sírást".. talán még meg is érteném ha 10 E Ft-os játékról beszélnénk... õszintén 3-4E Ft-os játék... Persze lehetne minden tökéletes meg minden de én olyat még nem láttam :D nem is fogok szerintem... No offense!
Abban meg bízok, hogy esetleg vagy moddolási lehetõséget adjanak a lelkes rajongók kezébe, vagy dlc formájában adjanak ki újításokat, van potenciál a játékban ki kéne használni..
növelni az ellenkezõ gombal, am lehet van egy max szint (tenger szint :) ) Az alap ahogy elindítod az utolsó pályát.
Viszont ha szerencsénk van, akkor a Ubisoft "kártérítésként" ad a Pc-seknek a DRM miatt mondjuk egy DLC csomagot, stb. Ha a DRM-ügy nem lett volna, és sokak nem kérték volna vissza a pénzüket, akkor szerintem PC-n is siker lett volna. De még lehet az:) Hát nem rajtam múlik az biztos, én megvettem és ismerõsöknek is ajánlom, akinek csak tudom.
Na beírtam a wish-list fórumba a következõket: -legyen mészkõ, amit a víz tud erodálni -> kanyonok, barlangok, stb
-lehessen beállítani a pályákon az évszakok körforgását, ergo csinálhatsz csak téli, csak nyári, stb pályát, vagy hogy milyen idõnként változzon az évszak. Télen nem terjedne a növényzet, befagynának a dolgok, hó esne. Tavasszal elolvadna a hó -> áradások.
-Többfajta növényzet típus: fenyvesek, bükkösök, füves szavannák, stb. Értelemszerûen mindegyik csak valamilyen környezetben élne meg, amit meg kell neki teremteni.
-A különbözõ növényzeteknek saját fajta állataik is legyenek. A törzsünknek segíthessünk az állatok levadászásában.
-Új katasztrófafajták: Tornádó, hurrikán, ha tél van akkor hóvihar, ha valahol pedig nincs növényzet (ergo sivatag), ott lehetnek homokviharok.
-nagyobb pályák + sandbox mód
-Ha egy folytatásban lesz multiplayer, akkor olyan módok pl.: A játékosoknak el kell pusztítani egymás faluit. vagy Capture the flag: a játékosoknak segítenie kell az egyik törzslakónak ellopnia az ellenséges faluból a zászlót, közben pedig a sajátot is védeni. :)
Amúgy nem garantálnak semmit, hogy lesz-e valamilyen folytatás, vagy dlc vagy fejlesztés, de ha lesz akkor a fórumból is vesznek ötleteket. Szerintem pedig azért van okunk reménykedni, mert úgy olvasom siker lett a játék arcade szinten.
Egyébként a multiplayert hogy képzelitek el? Ki kell irtani a másik törzsét?:D Mondjuk nem is olyan hülyeség:)
A legtöbb nagytájunk üledékes, a felszín meg mindenhol, ezért vagyunk szegények ásványkincsekben:D Csak jóféle bauxitunk van.:D Meg nem akartam egy vulkánt berakni a Mátra helyére:D
A sziklás ötleted tök jó, mondjuk mészkõ lehetne az egyik kõzet és akkor jóféle Grand Canyont lehetne csinálni, vagy lehetne tufa, és ilyen badlandeket (kappadókia) csinálni,
Ami gond még az uccsó pályával, hogy van széle, relatíve pici pálya...
Ezeket a fícsöröket majd a 2, 3, X^n-ediket*Pi-Y (ahol az n része a természetes számok halmazának és az Y nem haladja meg az X kétszeresének a köbgyökét), részekre tartogatják. Amúgy ha felkarolják, ráncfelvarrják és elfelejtik a DRM*-es Ubilancseres* baromságot, megtöltik tartalommal és több lehetõséggel, variációkkal akkor egy nagyon szuper istenszimulátor lehet belõle. El tudnék képzelni egy B&W3-at így.
*Anno GTA4-nél is szidtam az anyjukat. Feltelepítettem, erre a játék még felrak 2 programot, mind a kettõben regisztrálni kell, mind a kettõnek futnia kell és mind a kettõbe be kell jelentkezzem hogy játszani tudjak. Szerencsére a Rockstar Social Club-os marhaságot peccsel kivették.
Egyébként most eszembe jutott, hogy a játékban egy dolgot nagyon hiányolok (a nagyobb sandbox map mellett), mégpedig, hogy a játékban nem lehet üregeket csinálni, meg nem lehet a dolgok "alá" tenni valamit. Ezt úgy értem, hogy például amikor jön a tsunami az teljesen függõleges, nem dõl elõre kicsit sem a vízfüggöny, mint kellene. És hát nem lehet megoldani például a barlangokat sem, és bármi hasonlót.
Egyébként szerintem viszonylag egyszerû átállítással megoldható lenne: Kellene még egy fajta szikla, amelyet a víz tud erodálni, lepusztítani, persze viszonylag lassan. Így a víz kimarná a sziklafalból a "puhább" sziklát, miközben a tetején ott maradna a keményebb, és lám barlang :) És még nagyon sok fajta dolgot kilehetne ebbõl hozni:)
Az utolsó pályán medret: Breath of Earth -> bal egér (vagy ha likat akarsz akkor X hosszan)
Ma van 3 órán át szobrászkodtam ott, lávával, vízzel fõleg, illetve robbanó fákkal. Csináltam egy olyan vulkanikus hegyet, amibõl víz folyik, meg patakokat, folyókat... még mindig bámulatos a víz dinamikája, nah meg a láváé... :P
Spójler: Azt vettem észre hogy ha az utolsó pályát "leaszfaltozod*" akkor könnyebb megcsinálni mikor jön a világvége.
*lávából-vízzel hegyet csinálsz, majd arra viszed a totemeket. Utána körbe az egész pályát ilyen kõfallal torlaszolod el (megint csak láva), és akkor a víz kicsit késõbb tör be és nehezebben süllyed az egész hóbelevanc.
Csak a 2.-ik pályáig játszottam a játékkal de vannak tippeim :D homokba ugye egyértelmû sziklába max akkor ha van a közelbe olyan fa amivel lehet robbanást csinálni sztem ennyi XD
Egyébként összeírhatnánk, hogy milyen kívánságaink lennének esetleg dlc-kkel, folytatással kapcsolatban, vagy akár a patch-ekre vonatkozóan, és a Ubisoft From Dust fórumára kiírhatnánk, van ott egy wishlist topic, amit elvileg néznek a fejlesztõk is.
Fogalmazzunk úgy, hogy akkor van vége amikor te akarod. :) És még utánna is bármikor újat kezdhetsz.
Egyébként valami patch-ben olyasmit kellene, hogy egy-egy küldetésrõl, pályáról több mentést lehessen készíteni párhuzamosan, hogy el lehessen menteni egy elkészült pályánkat.
@Kopiati: Ne feledd a legtöbb Magyarországi hegység vulkanikus eredetû;) Egyébként jó ötlet, lehet én is megpróbálkozom vele:)
EZ egy ember véleménye, én nem játszottam vele sokat mert akad a gagyi processzorom miatt (elvileg jövõhéten lesz új gépem) de az alatt idegesitõ volt, biztos hogy hozzá lehet szokni
Kopiati: Ez a rész gondolom nem a kampányból van ugye? Akkor honnan?
Elsõre nem rossz, tetszik a folyó... :P :) Próbálgasd még! :)
Államalapításunk alkalmaából, megpróbáltam létrehozni a kis országunkat (nem tökéletes)
Balaton?
Duna+Szentendrei+Csepel-sziget
Egy srác véleménye:
"Jól fut én most egy notebookról toltam az elsõ 3 pályát és nagyon jó az irányítása szerintem nincs vele semmi gond pedig TouchPad-ról irányítom amivel elég nehézkes de így sem jelent gondot egérrel biztos könnyebb!
Nagyon jó kellemes kis játék elsõre 8/10"
Ennyit a nehézkes irányításról...
Nem mozog folyamatosan, csak nem kell kitolni a kepernyo szeleig a kurzort, hogy mozgassa a terkepet is, hanem eleg a feleig...
A vegen nezve a stablistat valami max 30 fobol allo garazsprojektre szamitottam, de szomoruan lattam, mennyi ingyenelo (sorry a 50 fele "marketing" titulusu semmirekelotol) volt koze a jatekhoz, tobb mint 100 szemelyre teheto a stablista. Ha megforditottak volna az aranyt, vagy csak a semmirekellok penzevel a megfelelo alkalmazottakat osztonzik, ksi letszammal, lehetett volna egy uj popolous is belole, igy sajna tenyleg nem tobb egy delutani szorakozasnal, barmennyi lehetoseg rejlik meg benne.
Eléggé nehezen szokható meg. Úgy érzékeli az egeret mint egy analóg kart és addig megy jobbra ameddig nem viszed balra az egeret oda ahonnan elmozdítottad, ez elég idegesítõ tud lenni
basszus ez a játék olyan szinten idegesítõ a hülye irányítás miatt hogy kész én ezzel nem foglalkozom,folyamatosan mozog az egér a kamerával.na sajna ez uninstall
tökéletesen megy full HD-ben akadás mentesen: Gigabyte GA-EP45-DS4 ; Intel Core Quad Q6600 2,4Ghz @ 3,3Ghz <<-- AC Freezer 7 Pro ; 2x2GB DDR2 Kingmax 800Mhz @ 826Mhz 5-5-5-18 ; XFX GTX 260 XT Edition 896Mb ; 500W Chieftec
9600os kártyám volt ,de az másfél éve tönkrement és akkor cseréltem 260-ra, de ez kb 9800as szintû vidikari. Van egy 4 magos géped 4gb rammal és egy hasonló szintû vidikarival, akkor így fog, menni: "tökéletesen megy full HD-ben akadás mentesen"
Vki írta, egy másik forumon, hogy dula core-ral is simán ment neki fullon.
mi a búbánat közöd van hozzá, ha egy kétszáz méter mélyen fekvõ vízalatti alagútrendszerben akar játszani vagy a nemzetközi ûrállomáson, ha egyszer megvette?
"Egyedül csak a kilépésnél lévõ szinkronizálás tart évekig."
Én is tapasztaltam.
Fpocok: Nem szarjuk le, de túl nagy a nyavalygás. Nekem sem mai configom van, kb 3 éves. Meg sem röccen a gépemen. fix 30fpsel sincs gond, arra is panaszkodnak. Tartja a 30 körüli értéket akkor simán játszható. Irányítás egérrel könnyû. Asszem már leírtam 1x :D :D :D
hogy lehet szabályozni az egérrel hogy hogy rakja le a földet és milyen irányba?
Erre csak azt tudom mondani hogy vidéki vagyok. Azért költöztem ide mert nyugis, az emberek rendesek, tudok zöldséget termeszteni a kertben, kutyát tartani, kecskét. Van saját kutam és fával fûtök (lényegébe csak áramért fizetek). Itt viszont csak 2 szolgáltató van akik ölre mennek. Az egyik csak TV-vel árulja a netet (TV az nincs), a másik magában is (Invitel). Régebben Invitel volt, de mikor 3 hónap alatt tudtam 3 hetet netezni, mert a többiben nem volt (afro-magyarok ellopták a vezetéket a póznáról 5 kilométerre a falutól és hetekbe telt megcsinálni), váltottam a másikra (elõzõnél még mindig ez megy 2-3 havi rendszerességgel, hiába adnak többet, olcsóbban). Ennél meg nagyon ingadozik a net. 8 megát fizetek (max csomag), de valamikor 1 is alig jön ,máskor meg megvan akár 12 is. De pl 2-3 naponta megszakad és nyomni kell egy "Release-Reconnect" párost a modemen. Anno Assassin's Creed-nél sokat szívtam mert mikor a net sebessége leesett 8 megáról 512 kilóra akkor a játék egyszerûen eldobta magát. Akkoriban több ilyen eset is volt (az óta fejlesztettek). Ezért utáltam meg a folyamatos netkapcsolatot igénylõ játékokat. Sajnos itt Magyarisztánban nem olyan általános a stabil internetkapcsolat, vagy egyáltalán az internetkapcsolat, mint a nagyvárosi legények gondolják. Igaz Ubi-t nem érdekli a balkán egyik országának faluja sem. Szívjon a szegényember, vagy krekkeljen.
Nem mintha nekem problémám lett volna a DRM-el. Minden ment elsõre. Egyedül csak a kilépésnél lévõ szinkronizálás tart évekig.
Attól, hogy nektek jó, ti leszarjátok, meg alacsonyan van a rész... attól még nem kéne olyanokat mondani, hogy minden tökéletes, nincs semmi gond. Akinek meg van, az így járt. Hidd el... õk vannak többen.
Elõször megrémültem a sok grafikai opciótól:) De szerencsére nem szaggat a 2,5 éves configon sem, pedig ez akkor sem volt erõmû.
A játék vége egyébként nagyon ötletes, a ciklus újrakezdõdésével...stb...
Hülyeség az egész, nincs semmi gond a drm-el. Észre sem vettem, hogy az van rajta. (Steam-es verzió)<-NET Másik dolog az irányítás, no problem, abszolúte kezelhetõ szépen. Jöjjön a grafikai beállítás hiánya...JOGOS, de nem nekem, mert jó gépem van :) 30fps-sel semmi gondom nem volt, folyamatos röccenés mentes játék a "story" elejétõl a végéig! Akinek van egy 4 magos procója, 4gb ramja és egy gtx260-as vga-ja azoknak bátran ajánlom a PC-s verziót.
Nekem a net max akkor szokott elmenni ha áramszünet van. És nem nincs rendben, de az sincs rendben ha olyan helyre megy ahol nincs net és játszani akar, akkor minek megy oda? Munka miatt nem hiszem (max kis részben), és ha nyaralni megy akkor gáz hogy ott is játszani akar