Helyzetjelentés a modokkal felturbózott VR kampánnyal kapcsolatban: Végigjátszottam, tökéletesen működött minden. A lentebbi hozzászólásban említett problémák is megszűntek. Teljesen megkaptuk a kampányt, átvezetőkkel, mindennel. Persze a java csak most jön, hisz nyitott a vége és jönnek a Xenonok így is. Most elkezdem építeni a birodalmam.
Nézőpont kérdése, én kényelmes ember vagyok és a következőképp játszom: Babzsákba leheveredek, fejemre a VR headset, kezemben az xbox kontroller. Nem kötelező hadonászni a VR kontrollereivel.
A minőség kérdése mindig előkerül, mert mindenki az 5 eurós steam VR játékokra gondol. Tény, hogy javarészt "out of the box" nehéz komplett igényes VR játékot találni (azért akad pl.: Asgard Wrath). DE! A modoknak hála nekem közel negyven évesen olyan élményekben van részem VR-ban, hogy elmondani nem tudom.
GTA 5 nem hivatalos VR mod, de vagy 100 órát beletettem és brutál! Semmi sem közelíti meg a GTA akcióit VR-ban úgy, hogy benne vagy az események közepében. Skyrim VR modokkal (az alap verzió homályos és pocsék, de a modok működnek alatta). Vagy épp a topik témája az X rebirth VR, ami modokkal hozza a teljes rebirth élmény, sőt. És azért Vr-ban repkedni az állomások mellett, részt venni a csatákban az elmondhatatlan! Játszom az X4-el is de az ugye non-VR és annyira hiányzik az a plusz dimenzió, hogy elmondani nem tudom.
Belepofázhatok? (Persze, hogy belepofázhatok! Erről vagyok híres!)
A cimborám egy-két éve belebolondult a VR-be. Olyan mértékben, hogy szinte már semmi más nem érdekelte az evésen és a vr-on kívül. Ennél fogva nekem is sokat "KELLETT" játszanom vele. De én nem vagyok beleőrülve és elég őszinte is vagyok. Az egész vr-t egyfajta vallási áhítat tartja életben. Mert ha a minőség szóba esik akkor mindenki enyhén kertelően fogalmaz. Meg érezteti, hogy ez egy feljövőben lévő technika. Mintha egy gyerekről kellene ítélkezni. De ha egy szóban kell válaszolnunk akkor a válasz a minőségre az, hogy: SZAR!!! És akkor ott a kezelhetőség ami vagy illik egy adott környezethez vagy nem. És az egész móka kib.szott kényelmetlen és megterhelő. "Az a jó!" mondhatnánk, de ha én el akarok cseszni egy adott mennyiségű időt az életemből, akkor nem feltétlenül akarok bele is gebedni! "Azért jó, mert még fizikailag is terhel." Igen. Egy tohonya kis majom gyereket, akinek annyi a fizikai terhelése, hogy az anyja elviszi az iskolába reggel, délután meg hazahozza. De én az egész napomat (A "gyárban") lótással-futással töltöm. Szóval maradjunk annyiban, hogy baromi megosztó dolog ez. Ha szerelmes vagy bele, akkor úgyis mindent megbocsátasz neki, de ha épp csak ránézel akkor jön a felkiáltás: "Emberek! Meztelen a király!"
Ja, és a haverom kiszerelmesedett belőle, mert már előre megrendelte tavaly előtt ősszel a Reverb G2-őt, aztán valahogy nem akarták leszállítani neki és még azt a hibát is elkövette a gyártó, hogy egy meglehetősen ostoba és bosszantó hibát cseszett kijavítani a kontrollerében az előzőhöz képest. Így egy huszárvágással lemondta a megrendelést és azóta csak érintőlegesen foglalkozik a vr-el.
Mennyivel egyszerűbb lenne a virtuális valóság kifejezést használni, és akkor még anglomán köcsögök se lennénk! (annyira)
Értem, köszi! A szemem világának elég nagy az elvárása. Hamar elfárad, ha nem elég éles valami és erőlködni kell, hogy kivegyem a dolgokat. Én még a DKII-es Rift-et próbáltam, de gyenge volt a VGA-m. Elite-ben a Cobra nem igazán volt kivehető. Amelyik játékban nem volt sok mozgó dolog és nagy tér, ott azért egész jó volt a kép is, meg az FPS is. Úgy 3 éve kipróbálhattam rövid időre a HTC-t Fallout 4-el. Nem volt már olyan rossz, de nem is nyűgözött le. Illetve amikor a DKII-t próbáltam, akkor épp augusztus volt és baromi meleg. Nem volt túl kényelmes a VR viselete. Ettől függetlenül érdekel a dolog.
Rift S, és ryzen 7 + 2060 Superrel támogatom meg. Nem olyan éles a kép, mint monitoron ez tény. De ha ED-t próbáltad Vr-ben, akkor annál azért szebb. A hajók közepes távolságból kivehetők, ha nagyon messze vannak, akkor nem, de az info panel segít ezen. Közelről elég jó a részletesség, ahhoz képest, hogy VR. Egy Xenon K hajó testén láthatók a védelmi ágyuk, a generátorok, stb. Épp most néztem végig közelről, ahogy a konténer hajóm bedokkol egy állomásra, hogy felvegye az árut és még a dolgozó cargo drónok is ott vannak, ahogy hordják be a cuccot a hajóra. Ha közel repülsz, akkor elég részletes minden. Ha az elvárásod a monitor képénél kezdődik, akkor azt nem hozza, de ha VR vonalon kell elhelyezni, akkor ez azért elég jó még ma is.
Milyen VR-t használsz és mivel hajtod meg? Mennyire látszanak a játékban a pixelek, mennyire szép a kép? A hajók messziről is kivehetőek? Közelről részletgazdagok?
Csak kíváncsi vagyok, mert az eddigi VR-es tapasztalataim alapján inkább a szép éles, tiszta képű monitornál maradtam. Igaz, 3 is van, ami azért elég szép látványt nyújt ilyen jellegű játéknál.
ED-t én is nyomom, de az X jobban beszippantott. 1-2 grafikai buggal találkoztam, illetve az első hozzászólásomban lévő problémákkal, de azok még a mod nélküli futásban voltak. Stabilitással semmi gond (eddig - sőt a mod óta a betöltés kétszeresére gyorsult) A kezelés ízlések és pofonok, én Xbox controllert használok és mivel masszívan balkezes (bal-ujjas?) vagyok, ezért eléggé át szabtam, de nekem nagyon bejön (ED-t is ugyanígy, ugyanilyen kiosztással játszom, szóval ha kontrollerről van szó, és az ED irányítását magadra tudtad szabni, akkor ezt is. Ha a VR kontrollerekre vonatkozik a kérdés, akkor passz, nem használom őket). Illetve az is tetszik, hogy a fegyver célzóját a fejemmel tudom irányítani, értsd ahova nézek oda megy a lövedék.
Azt pedig gondolom, tudod a régi részekből, hogy tartalomban mennyivel változatosabb az X mint az ED (még a mod nélküli X VR-ban is többféle/változatosabb feladat van, mint az ED-ben).
Az Elite Dangerous-t próbáltad VR-ban ? Ahhoz képest mit tud ez ? Én azt nyomom, de régen elég nagy "X universe fan" voltam egészen az Albion Prelude-ig, de Rebirth nagyon nem jött be, de ezzel a mod-al tán' kipróbálnám én is. A kezelés mennyire jól van "VR-ra szabva", ill. mennyire fut stabilan ? ( elég bugosak szoktak lenni az x-ek...)
Nem sokkal a lenti hozzászólás után akadtam rá a recall modra, ami a non-VR kampányt teszi bele a VR változatba. Te jó ég, miért nem ezzel kedztem a játékot? :) Van benne normális tutorial, nem a semmiből kell kitalálni a mechanikát. :)
Remélem a lentebb vázolt gondjaimat megoldja a mod, sokkal több állomást látok ott, ahol eddig csak 1-2 volt. Meglátjuk, eddig nagyon nagy élmény VR-ban. :)
Sziasztok, Nemrég ismerkedtem meg az X játékokkal a VR lévén, így a Rebirth Vr változattal kezdtem. Nem látom, hogy lenne külön topikja annak a verziónak, ezért itt kérdeznék. Ha jól sejtem a VR változat eléggé meg lett kurtítva a non Vr-hoz képest. A campaign történet véget ért 1-2 óra alatt azzal, hogy az első xenon K hajót kell boradingolni (szép magyar szó), megfertőzni vírussal, majd a hajó elugrik. És nincs több főküldetés sztori. Vagy igen? Eddig olyan 70 órám van benne és nem jött azóta új plot küldetés. De gondoltam ez sem baj, elég nagy a játék el leszek benne, megépítettem a SEAT-t, párszáz mellék küldetést lezavartam, sikerült összerakni az MK5-ös rare engine-t. De például nem tudom befejezni azt a mellékküldetést (x-periment), amiben össze kell szedni a jump drive komponenseket, mert össze szedtem, de mikor leadnám a missiont az NPC-nek, akkor ott crashel a játék minden alkalommal. Másnál is így volt?
Illetve még egy kérdés, az állomás építés eléggé lehetetlennek tűnik, pedig sok mellékküldetésben is kérik. De! Minden construction vesselnek kell nyersanyag, hogy az építés elkezdődhessen. Ezek közül a reforced metal planting a problémás. Több ezer kell belőle egy állomás megépítéséhez, de eddig a 70 óra alatt két olyan hajót találtam, amelyiknek volt a fedélzetén 1-1 db. :D Természetesen google-ben megnéztem, hogy a nem VR változatban hogy lehet hozzájutni ehhez a dologhoz, de a VR változat szerintem annyira meg lett kurtítva, hogy azok a állomások ahol írják, hogy lehet venni, azok jelentős része egyszerűen nincs benne a játékban. Állomások hiányoznak. Egy egyezést találtam, de ott ellentétben a nem VR változattal, csak veszik, nem adják a reforced metal plant-et. Más ezt hogy oldotta meg?
Szia! A mentés xml szerkesztésével valószínüleg meg lehet oldani a problémád. Menj át az X4: Fundations fórumba és ott biztosan tud segíteni a Jóózsf István vagy a kisiku.
Sziasztok! Újra elővenném a játékot, de egyetlen scriptet hiányol a mentésben, így nem engedi betölteni a mentett állásomat 300+játékórával. Van mód rá hogy megoldjam a betöltést? A srcipt nem igazán hiányozna játék közben.
1 tanács az Ilonkát nem kell lelőni annyira, nincs nagy boarding resistance (vagy eggyáltalán nincs nem emlékszem) ugy hogy full armor közelében lehet foglalni simán.
Köszi szépen, végülis úgy oldottam meg, hogy szétlövettem Ilonkát egy Fulmekronnal. Amikor elkezdte lőni, szép lassan szedett le a jumpdrive hull-jából is, minden lövésnél pár százalékot, így mire 20% alá ért a hajótest integritása a jumpdrive-ot is kilőtte. Igaz, ez nem mindegyik esetben sikerült, sokszor szétlőtte az Ilonkát előbb, mint a jumpdrive-ot, viszont negyedik visszatöltésre sikerült először az ugróhajtóművet szétlője úgy 20% környékén, utána pedig visszavonultattam a Fulmekront és a Skunk-kal folytattam tovább, és folyamatosan 5% körül tartottam a hull-t, így szinte veszteség nélkül foglalták el a kopaszok. A következő Ilonkánál megpróbálok berepülni az általad megadott helyen
Ha jól emlékszem, alján közép tájékon ahol sok szúrós tüskét látsz, ott középen a tüskék között szépen belavírozol, és megtalálod, de van két (4?) ágyú is ami védi. Van valami Xenon "szoborra" hasonlító izé is fölötte, egy elszeparált rész az egész.
Sziasztok. Én még tolom kicsit az "Újjászületést", az "Alapítványok"-at majd később kezdem. Egy kis segítségre szorulok azoktól, akik foglaltak már Xenon I-t. Jelenleg leakadtam az első Xenon I-m foglalásnál. A világért sem tudok a második ugróhajtóműhöz hozzáférni. Valahol a hajótest kellős közepében jeleníti meg Yisha, körberepülöm minden irányból, de sehol egy bejárat, egy alagút, egy rés, hogy hozzáférjek és kilőjjem. Hiába lövöm a megjelölt pontot, semmi. Addig pedig ezek a kopaszok nem akarnak elindulni foglalni. A teljes hajótest letakarítva, sehol egy ágyú, pajzsgenerátor, az első ugróhajtóművet könnyen kilőttem, motorokat, ahogy azt kell, hajótest 10% alatt, indulhatna a foglalás, de a második jumpdrive-hoz nem férek hozzá. Valami ötlet valakinek, hogyan tudnám kilőni? Egy bug ez nálam, vagy mindenkinek a hajótest kellős közepébe teszi? Amúgy normálisan hol kellene elhelyezkedjen a 2 jumpdrive?
PS: egyszer sikerült kilőjjem úgy, hogy kihasználtam a bugot, vagyis berepültem a hajótestbe, ott lebegett a közepén a jumpdrive, kilőttem, de utána nem tudtam újra kijönni a hajótestből utánégetővel sem. Game over
Tudom, hogy mostanság mindenki az X4 - Fándésünnel van elfoglalva, de mivel nekem eléggé bugos, így mmostanában nosztalgiából X-rebirthezem kicsit.
Van néhány problémám, pontosabban bosszantó dolgok, amiket lehet meg lehet oldani, csak én vagyok láma..
szóval:
Lehetséges-e, hogy ne várjam végig a különböző dialógusok befejezését ahhoz, hogy egy menürendszerben tovább tudjak lépni. Pl. gyárépítésnél, illetve új modulok építésénél folyton végig kell várnom, hogy végiggagyogja a csaj a dógait, pedig én már lépnék tovább a következő menüre, de addig nem tudok, ameddig el nem nyomja a dumáját.
Előre is köszönöm a hasznos és kevésbé hasznos infókat. :)
Ja boszen szabaditom fel a PMC hajokat de az eros negativ standing miatt mar lotek ki par hazafele tarto hajomat. Majd tartok egy kis tisztogatast az uton:)
A gyárhoz rendelt bányásznak csak a gazdasági igazgató parancsol, a flottában levőnek meg eleve úgy adjuk ki az utasítást, hogy BÁNYÁSSZ - EZT - ITT (vagy itt - ezt) A foglalással meg az a baj (kb 2.0-óta) hogy igencsak megorrol a tulajdonosa. Pillanatok alatt összejön a -30-as viszony!
Ha jól emlékszem be lehet állítani mit túrjon egy bányászhajó. Visszaemlékezve, cirka a flottám háromnegyedét loptam (moddal a Xenon hajókat is, "I"cukát de imádtam, az egyetlen komoly ellenfél, rendesen leizzasztotta az embert szó szerint), NE gyárts hajókat eladásra, nem nyereséges, foglalj sok PMC tepsit amiben van valami rakomány (amire nincs szükséged), és add el DeVries-ben, tátva fog maradni a szád, a bukszád meg tele lesz. Mindig legyen nálad két-három hajónyi legénység, kapitány+mérnök elég, van mod mely kibővíti a borz humán rakterét 12 főre (?). Egy értékesebb rakománnyal megpakolt akár tíz milliót is érhet, és kb. öt perc elfoglalni egyet, kényelmes fosztogatással óránként összejöhet 50 millió. Beszámoltam a javítási időt, mod javasolt, javító lézer "welding laser" (? ez lecseréli a bányász lézered), besegítesz a mérnöknek a javításba, hajtómű+jumpdrive amit lényeges meghegeszteni, persze szerencse is kell, hogy olyan tepsit találj ami zsíros falat, főleg a konténereseket kell keresni.
Ha sürgősen megoldást keresel a bányász problémára, akkor igen adj még egyet a gyárnak. A hajógyár tulajdonképp megérheti, bár egyikünk sem alkalmazta ebben a formában. És csak abban az esetben lehet vele profitot termelni, ha a saját alkatrészeiddel és építőanyagaiddal tömöd. Mi inkább arra használtuk, hogy olcsóbban és gyorsabban jussunk hajókhoz.
Lassan haladok Devries felviragoztatasa fele nagyon lassan. Az igen kemeny hogy a gyarnak nem tudom megmondani mit gyartson se a banyasznak mit banyasszon / mennyit. Most tele a URV Wharf kristallyal de erc nuku szoval nem csinal semit, ha tolok a banyasz melle egy masikat az esetleg mast fog banyaszni? A Player Shipyards-al gyartott hajokat esetleg el tudom adni haszonnal? Ha igen akkor Devries-ben lenne ertelme epiteni egy egesz sor gyarat, mar mint profitot is tudna termelni. Ahogy eddig olvastam az egy NPC gyar nem igazan igenyli a nagy felhajtast...
Jaja, tudom, ezért írtam a végére hogy sokkal részletesebben le van írva, én is végigolvastam.
"Csak jött a Terminátorból ismert "AI öntudatra ébredés" a Xenonok "fellázadtak", agresszívvé váltak és mindenkit kiirtottak vagy ki akartak irtani."
Az egész azzal kezdődött, hogy kiküldtek egy hibás frissítést az egyszerű terraformáló MI-nek, ami miatt az elkezdte újra terraformálni a már terraformált és/vagy emberi életet támogató kolóniákat az X univerzumon belül, beleértve a Földet is. Aztán Nathan. R. Gunne átcsalogatta őket a földi kapun az X univerzumba, utána meg felrobbantották a földi kaput. Az X:BTF 750+ évvel később kezdődik (29.-30. század). Nathan R. Gunne Földtől elszigetelt leszármazottai lettek az Argonok (aar-gonn), a terraformálók meg továbbfejlődtek a mostmár öntudatra ébredt Xenonokká, akik minden organikus elétetet el akarnak pusztítani.
A plot, avagy a történet az összes X részben elég gyengén volt megcsinálva.Maga a történet nem rossz, annak idején megjelent egy könyv is, kb 4-500 oldalas a sztorija. Itt a Rebirth-ben kicsit erőltetett is a sztori. Ugye az X3 Terran Conflict és az Albion Prelude már arról szólt, hogy a fajok nagyvállalatai vették át az irányítást. A Rebirth-ben a korábbi világ megszűnt, mert a térugró kapuk meghibásodtak/eltűntek, és az egész galaxis átformálódott. Persze ebben a világban is fennmaradtak a korábbi erős nagyvállalatok, amik egymást is irtották, így a PMC túlélte, sőt a legnagyobbá vált. Aztán ugye megint csak kísérletezek a Xenonokkal, csak nem jött be, erről szól ez a rész. Mellesleg a Xenonokat mi magunk, Földiek vittük az X világba, erről szól az első rész és annak kiegészítője az X-Tension. Ugyanis a Xenonok eredetileg Terraformálók voltak, akiket a Földről küldtek előre az univerzumba, hogy találjanak, majd tegyenek lakhatóvá bolygókat az embereknek.Csak jött a Terminátorból ismert "AI öntudatra ébredés" a Xenonok "fellázadtak", agresszívvé váltak és mindenkit kiirtottak vagy ki akartak irtani. Az X2 The Threat-ben bemutatkoztak a Khaak-ok, amik aztán az X3:Reunion-ban is ott voltak, majd megjelentek az X-Rebirth: Home of Light-ban is, habár itt csak mutatóban.
Meg lett a plot, jol latom hogy a DLC ad egy kuldit hogy fedezzem fel az uj kaput 26 millaert? LOL
Haat a plot eleg gyenge volt, nem tudom mert varok mindig Asimov szintu torteneteket de annyi lehetoseg lett volna benne. Igy olyan erzesem volt hogy csak mentem a tortenettel edes keves befolyasom volt akarmire is. Meg mintha feldobtak vona a labdat a PMC-vel meg minden de nem utottek le nem ertem. Es ha tudjak hogy nem akarnak tobet kihozni a tortenetbol akkor mert nem adnak tobb modd lehetoseget a story epiteshez.
Igen tényleg elavult, mert nem frissítettem a játékhoz, de tényleg, amit ott összehordtam, az sokat segít.
A CV-t, ha kilövik a gyár mellől, akkor is vissza tudod rakni, csak kell venni egy újat.
Ja itt a link X-Rebirth magyar leírás Megtalálod ott még zenéit is, ha pl kocsiban akarod hallgatni, mint én is tettem évekig...
Hja koszi a tanacsokat, na ennek a logikajat mar nem fogom megerteni, kb. mintha ott ragadna a komuves a gyarepulet mellett egy eletre pfff. Mar teleraktam dronokkal es a kovetkezo modul az gyorsan meg lett. Egynlore a plot foglal le de majd tervbe van veve Devries felviragoztatasa ha nem unok ra kozben, mondjuk az autopalyak cefet mod idegesitettek az elejen mostanra kb. azt mondhatom megbekeltem veluk. Ja Kisviku leirasa meg van azzal kezdtem majd meg egyszer atolvasom a gyaras reszet.
A CV egy papír repülő tégla, pár darab egérriasztó légpuskával, nem kell vele harcolni, ritkán sérül, nem elsődleges cél pl. kalóztámadásnál. Ha már van egy modulod felépítve, felveszel egy védelmi tisztet, és hajókat (harci drónokat) rendelsz hozzá akik védik, járőröznek a gyár körül. Minden gyár, állomás építéséhez új CV kell, ajánlott a kezdés előtt telepakolni alapanyagokkal, kb. 3-5 modulhoz elegendő cucc fér bele gyártól függően, legalább 25-30 építő drón is legyen rajta, és nem árt a gyár legénységét is előre toboroznod, magaddal vinni.
Az állomások mondhatni modulárisak,viszont csak és kizárólag azok a modulok építhetőek rá,amik hozzá tartoznak,azt az architectnél meg tudod nézni. Állomásonként a hozzá tartozó különböző termelő modulok,rakterek,radar és védelem építhető. Nem tudsz másfajta állomást hozzá kapcsolni,pl egy solar array nem kapcsolható az urv forgehoz,ez két külön álló állomás,két külön építési pontra építhető csak. A cvre ha rakál fegyvert akkor korlátozottan tud védekezni de sokat ne várj tőle,viszont egy teljesen felépített állomás komoly tűzerővel bír(persze itt is vannak állomások közötti különbségek). Ha építesz hozzájuk lebegő fegyverplatformot(architect menüben kiválasztható,korlátozott számban)még durvább védelme lesz,ráadásul ez már nagy hajók elleni ágyúval is fel van szerelve.
Ajánlom Kisviku leírását,pár helyen már lehet hogy elavult de még mindig sok hasznos infóval bír. Utoljára szerkesztette: Caliph, 2018.01.23. 11:58:41
Az igen es legalabb van olyan kozel az allomashoz hogy az megvedje egy tamadas alkalmaval? Vagy az az allomas resze? Egyenlore meg a plot-ot viszem most lendultem at a URV Wharf epitesen kb. egesz hetvegen eltartott az epitkezes mert nem voltak dronok a hajon azt hittem befonom a hajam... Ezutan ha epiteni akarok akkor az allomasok nem lesznek modularisak szal a most megepitett URV Wharf-ra pl. nem fogok tudni rahegeszteni egy solar farmot?
Üdv ! Gyárépitéses kérdés: Kész a gyár minden fel van rajta tuningolva, nem lehet tovább épiteni. A CV t ki lehet valahogy szabaditani (mert a szétlövésen kivül már mindent probáltam) hogy csináljon mást, is vagy minden gyárhoz kell 1 CV?
Nincs. Azt neked kell kisakkoznod, hogy hol tudod kényelmesen eltulajdonítani a mások javát. Ha mégis a békülést választod, akkor ne kezdj bele addig, amíg át nem jutsz a Lúré kapun!!! Azt még meg kell említenem, hogy -20-ról viszonylag könnyen lehet békülni. -30-ról viszont nem arányosan, hanem hatványozottan nehezebb!
hja mar csakkoltam, hivatalos forumon is azt javasoljak hogy batran kalozkodjon az ember van erre jol bejaratott zona?
A kutyaszorító helyzet megoldása az .xml szerkesztés (?), vagy a kutyaharapás szőrivel gyógymód, jelen esetben "háború", esetleg a nagy ívben való kerülés. Én anno harcoltam velük, egy degeszre pakolt PMC tepsi aranyat ér, alapanyag plusz a hajó, vagy az ára, tudod támogatni a szegényeket, és a repudat növelni DeVries-ben.
A gyárak fegyverzete elég alapvető, hogy ne kelljen egy olyan rendszerben beszerezned, amibe hivatalosan még be sem teheted a lábad! A Lúré kapu kicsivel utána aktiválódik, hogy befejezted az a gyárat. Hogy a hivatalos kereskedőkre megéri-e várni? Nem tudom abban a szakaszban van-e értelme. Ha te be tudod szerezni a motyót, akkor inkább tedd azt. Bár ennek is meg van a veszélye, mivel ha jól sejdítem épp most rúgtad össze a port a PMC-vel. Ez egy kutyaszorító helyzet, de mindannyian megoldottuk. Neked is sikerülni fog!
Amikor elkészült bármely gyártó modul és alkalmaztál is gazdasági igazgatót, Annak a rendelkezésére lehet (kell) bocsátani teherhajót, adsz neki zsebpénzt és utána végzi a dolgát! Persze ez nem ilyen egyszerű, de nem akarom előre lelőni a poénokat. Majd kérdezel!
elerkeztem a plot mission-ben oda, hogy meg kellene epitenem a URV Wharf-ot de meg a Forge sincs kesz nezegetem hogy milyen anyagok kellenek hozza, en bizony mindent kivalasztottam fegyverzet teren, latom azt csak Omicron Lyrae-bol tudom beszerezni? egyenlore meg nem voltam Omicron Lyrae-ban ha felfedezem eleg lesz ha varakozok es majd a kereskedok feltoltik a gyartohajot? vagy felejtsem el es csinaljam kezel? gondolom meg a gyarakat is kell majd etetnem alapanyaggal hogy gyartsanak nekem?
koszi az eletben nem jottem volna ra bakker, biztos a station scant hagytam bekapcsolva mehhh
Azokat a vizszintes vonalakat hogy tudom kikapcsolni a pilotafulken, fent lent latszanak legjobban mintha a pajzsot akarnak reprezentalni?
aham az fent van, nem is ertem hogy hagyhattak ki egy ekkora ziccert a keszitok... es a hajok is meg lettek: Styrvok Container & Energy ennek mar a jump driveja is megjavult ugy hogy lassan ki tudom probalni a szallitast vele Balor meg a Stromvok a kezemre kerultek Balor nehezen lett meg pont leraketazta a marine podjaim felet Jok ezek a hajok valamire csataban? Balor raketai idegesitoek voltak...
Próbáld meg egy rakétával kilőni a drone launch bayt és akkor nem jönnek többet. amit mindenképp érdemes felrakni az a Capital Ship Bridge. Ugyan minden hajó hídja egyforma, de elképesző élmény csata közben nézelődni. Remélem az x4 alapból ilyen lesz.
koszi a tippet mar en is hasznalom a scanners modot valoban kenyelmesebb az elet igy
Sikerult honositanom egy Styrvok Container & Energy-t remelem ezzel be fogom tudni szerezni a scanning array-t hogy befejezodjon a gyartas... egyenlore raktam ra Engineert az dolgozik is az energia kontenereken vagy min de a hajtomu meg nem kerult sorra szoval varok, hogy meg mozduljon a dragaszagom
ja es nagy volt a szam elvallaltam egy Hard kill kuldit valami Ivant kell megolnom, eppen egy Balor meg egy Stromvok dobaljak ram a dronokat meg a raketakat a kissero hajoikat mar sikerult amortizalni csak valamelyik allandoan dob egy marek dront
Le kell lőni a hullját szinte 0-ra és akkor el tudsz foglalni bármit.
Én használtam olyan modot ami mindent leszkenelt 5 km-es körzetben az állomásnál. Tökömnek van kedve fél órát repkedni mindenhol. Első 3-at megcsináltam úgy, de nem bántam meg ezt a modot :)
Ja igen az volt, scanning array. Igen ezt olvasom mindenfele hogy mennyi kaloz van mindenfele az en jatekomnak nem szoltak hogy kellene spawnolni kalozokat. Eddig egy capitallal talalkoztam Gushing springsben azt leamortizaltam es ~60 koruli volt a defje nekem meg 23 a cap powerem ... nem lett belole capp.
Nehéz kérdés. Legvalószínűbb a scanning array. De ha "csak" annyi a gondod, hogy teherhajó kell, akkor kószál abban a rendszerben elég kalóz hajó, amit nem túl nehéz megszerezni! (Styrwok CE.) Ha legközelebb ilyen csávába kerülsz a hajógyárral, akkor mielőtt az utolsót okézod, a megrendelésnél kiírja, hogy mennyi nyersanyag szükséges a megépítéséhez és pirossal jelzi amiből kevés van...
Probalom a tortenetet csinalni ott tartok, hogy kajat kellene vinni Fervid Corona-ba. Roguey leirasa szerint menjek Darned Hot Air-be es vegyek egy Kontener szallitot erre a shipyard bedugulva. Remek mondom ugy is akartam gyartani egy Titurelt nosza erre az meg az XL gyarat dugitotta be... Hogy tudom kideriteni, hogy mi dugitja el a gyarakat? Olvastam valahol hogy scannelni kell a gyarat es kesz, de nem vagom hogyan.
• RC3 Improved input mapping options (NOTE: some input profiles, especially for joysticks, may need to be reset). • RC3 Replaced gamepad controls menu with auto targeting menu.. • RC3 Fixed NPC warehouses not trading at average price (for real this time). • RC3 Fixed moving the mouse not activating mouse mode reliably at high framerates. • RC3 Fixed inconsistency with "target closest object" behaviour.
Version 4.30 RC2 (253827)
... • RC2 Changed interact menu layout to be usable for 4-directional joystick POVs. • RC2 Improved preset profile for Saitek X52 to make use of changed interact menu positions. ...
Tudod, István, nekem is pont a l'art pour l'art jutott eszembe, midőn tegnap gondolataimat papírra (textbox-ba) vetém, csak már nem akartam véle poénkodni. Nem vagyok Arnold, sem klasszikus programozó/informatikus alkat habár még úgy is kitűntem "fehérségemmel", hogy előtte sokat barnultam.Mondjuk egyedül sem voltam ezzel, hiszen jártam olyan helyen, ahol a személyzet volt fekete (inkább barna) csupán. Egyébként csak az elején szokatlan,pár nap alatt megszokja az ember. Egyedül a gyerekeknek vagy "kuriózum", ők szeretnek mosolyogva nézni és megérinteni, mint valami ufo-t. De nagyon aranyosak. Bővebben fogok írni az egészről, angolul is. A pornográf képeket meg inkább kihagyom. :)
Mi is úgy gondoltuk, hogy nem teszed teljesen közzé, csak annak aki igazán vájkálni akar a magánéletedben! Szentimentalisták, etc... Készítesz egy nyilvános összeállítást (minimális pornográfia, ilyesmi), majd elküldöd a hivatkozást privátban. Lehetőleg kevés olyan kép legyen benne amin Arnoldként feszítesz, hogy ne utáljunk meg, ha már megkedveltünk!
(Pandacsöki Boborjánt felkerested már? (Elnézést a buta viccért!) Bár, ő mintha Urdu-ul jobban tudna.
OFF: Hahaha, igen tényleg van, de most fedjem fel magam?
Viccet félretéve jól sikerült minden és tényleg bele vagyok habarodva... Rakjak ide olyan képeket, aminek nincs köze a játékhoz?Majd inkább a google drive-ra. A Subnautica topicba végül is azért nem raktam fel képeket, mert nem sikerült olyan víz alatti fotókat csinálni, ami érdemes lenne oda. Ugyanis ahhoz be kellett volna hajóznom vagy 1,5 kilométert, ahol már nem türkiz az óceán, és ahol már tudjátok vannak azok a nagyobb halacskák is, amiből filmet is készítettek a 80-as évektől kezdve... nagy száj, sok fog és jól úszik...
István: ööö, nem sértés, tényleg eboni, de nem annyira.Olyan klasszikus...már tanulok szuahéliül is, ami nehéz, mert csak angolon keresztül lehet. Magyarul borzasztó kevés az anyag és nehezen elérhető. Tényleg megosztom drive-on, nem akarom ,hogy ez a topic átmenjen a magánéletembe :D Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.11.28. 20:48:03
Személyeskedés ON: Viku! Te igen csúnyán belehabarodtál abba az eboniba! (Próbáld nem sértésnek venni) Engem lassan jobban érdekel az a történet, mint az X birodalom!
Nem ezret, majdnem háromezret! Lehet, mert nem csak a sztoriból áll az egész.A sztori a legnagyobb gyengesége egyébként. A korábbi részekben még jobb volt, de ott sem a sztori vitte a prímet, az csak adott neki egy "fílinget", egy körítést, hogy milyen világban is vagy. No meg aztán mi itt többen a megjelenés óta nyomjuk, ami azt az elfuserált és elba*ott megjelenést jelenti, hogy bugosan adták ki, mint kb pár éve a No Man's Sky-t. Így aztán sok idő ment el azzal is, hogy kijavítsák a hibákat, de mi kitartottunk. Egyébként mára sokkal jobb és izgalmasabb lett. Aztán ott volt a könnyű, illetve normális hajófoglalás, amikor egy kör alatt elfoglaltam 2-3 csatahajót is...majd jött egy patch és elbaszták az egészet mindenféle pontszámokkal meg támadóértékkel együtt.Mondjuk eddigre már pusztán Xenon I-ből volt csak 20 darabom, közben felépítettem egy olyan gyárbirodalmat, hogy több mint 120 űrállomásom volt (van), megszámlálhatatlan sok űrhajóval. Majd jött a Teladi Outpost, aztán a Home Of Light és egy még újabb világ nyílt meg.Simán el lehet vele szórakozni ennyi időt, az előző részeivel is hasonlóan sok időt "pazaroltam el". Én élveztem és valszeg' a következő résszel is sokat fogok játszani, de az is lehet hogy a jövőben kevesebb időm lesz, hiszen van magánéletem is , egy csodás leányzóval, akinek szeretném majd bemutatni a magyar életet és világot, magunkat, mivel ő nem magyar. Kb olyan ez, mint ha az Argon-ok összejönnének Boron-okkal... Utoljára szerkesztette: kisiku, 2017.11.26. 09:18:54
Most vittem végig a sztorit. Tényleg gyökér módon lett vége.
Illetve kicsit elfuserált az egész fejlődési rendszer. Minek grindoljam a missziókat, vagy a max 1-2 milliót hozó kereskedést mikor egyetlen Balor eladásával 38 milliót kaszál az ember. Azt meg elfoglalom a legalapabb tengerészgyalogosokkal. De ezt a pénzt meg nincs mire költeni. Vicces hogy mire a 3000 db reinforced metal platinget egy gyárhoz össze tudtam volna kaparászni, véget ért az egész sztori. A hajók fegyvereit nem pakolászhatjuk kényünk-kedvünkre, a gyárak mind automatikusan kapcsolódnak, nem kell kitapasztalni h hány szilikon bánya kell egy qvantum tube gyárhoz stb...
Először nagyon tetszett az egész: a kilőhető fegyverek, a bazi nagy hajók, a méretek, de aztán előjött hogy a részletessége ellenére egy elég üres játék (még most is, modokkal). Volt pár elfuserált koncepcionális döntés (állomáson mászkálás, highwayek) ami felesleges volt és sok értékes időt vett el a fejlesztésről. Azt baromira élveztem, hogy csata közben beszálltam a Fulmekron hídjára és néztem ahogy szerteszét lő mindent. Igaz ezt is egy modnak köszönhetem.
Hogy tudtál 1000 órát eltölteni ezzel viku, nem tudom. Nekem 75 óra lett, de meguntam sajnos. Pedig tényleg tetszett az elején (gaz felraktam vagy 20 modot).
Na majd az X4 orvosol mindent. Legalábbis eddig úgy tűnik.
• New Feature: All-new quick menu. • New Feature: Target locking when using gamepad. • Added zoom buttons to map. • Added back button to Start/Options menu and Encyclopedia to allow use with mouse only. • Added tabs to quickly switch between Property Owned, Inventory and Weapon Mods menus. • Added shortcut to correct inventory trader in the Remote Comm menu from the Inventory menu. • Added flight-assist note when flight assist is disabled. • Added pause message when options menu is displayed. • Added chance to acquire trade agents for defeating hostile ships close to a station. • Added option to use the entire range of a slider for forward speed. • Beta 2 Added empty weapon slot to missile cycle. • Beta 2 Added BBS button to new quick menu (improves feature introduced in 4.21) • RC1 Added ability to click on certain monitors in player cockpit to open specific menus (use NumPad to look down). • Improved AI fight/flee behaviour (again!). • Improved price calculation logic for stations with multiple production modules. • Improved targeting behaviour especially when using gamepad. • Improved organisation and labelling of controls in control configuration menu. • Improved mission bar design for better readability. • Improved visual appearance of ability menu. • Improved mouse picking in the ability menu so that hovering the cursor over the hotkey buttons correctly selects the button. • Improved mission target behaviour by reducing ping-effect in scenarios where there are more than 8 mission targets. • Improved cases where turning the ship switched displayed target elements a lot. • Improved tutorial missions and fixed several issues with them. • Improved highway flight by allowing roll axis to steer left/right instead of doing nothing. • Improved replacement of architects. • Improved mission enemy balancing. • Improved game over animation. • Beta 2 Improved behaviour of L and XL mining ships assigned to warehouses. • Beta 2 Improved interaction with crates/buttons/hack panels by doubling interact distance. • Changed maximum distance of location-based icons to reduce icon clutter on station approach. • Beta 2 Changed main menu to deactivate steering while it is open. • Fixed fighters dismissing valid targets if they are far from their commander. • Fixed Xenon not spawning in Albion on higher difficulty levels. • Fixed ships warping between unconnected highways. • Fixed Plasma Cannon Mk3 not having area damage. • Fixed NPCs on platforms engaging in smalltalk even if no smalltalk dialog option available. • Fixed Assign Trading Ship upkeep mission for warehouses being impossible to accomplish.. • Fixed several other smaller mission issues. • Fixed drone dealer hint text. • Fixed successful player kill being registered if they destroyed a crate they were supposed to collect. • Fixed event monitor opening and closing directly when switching to external view under certain circumstances. • Fixed very rare case of broken event monitor. • Fixed very rare cases of incorrect colors being displayed in the UI. • Fixed rare cases of interact button (A on gamepad) stopping working. • Fixed full stop action not aborting boost while throttle is at 0, e.g. with gamepad. • Fixed first person rotation being much too slow in certain cases. • Fixed very rare case resulting in an event monitor being displayed in 1st-person or inside the drone HUD when it shouldn't. • Fixed target elements being stuck in-place with the opening interact menu. • Fixed saving game in a damage area being a death sentence. • Fixed reward notifications spamming with very short delay, • Fixed cases where target elements were missing on ships. • Fixed rare cases where the target elements or interact menu would be displayed behind the crosshair. • Fixed rare cases of hull/shield bars being displayed for obstructed targets without a target element. • Fixed cases where target elements appeared to flicker wildly. • Fixed case of crosshair arrows pointing to incorrect position. • Fixed case in which the selected menu line was not scrolled into view when pressing Up key. • Fixed cases of Enter key having no effect. • Fixed case of game being stuck on pause when UI is reloaded while game is paused. • Fixed cases where the game paused text vanishes even though the game is still paused. • Fixed cases where game unpauses automatically, e.g. Alt-Tabbing out and back. • Fixed issue with using non-bidirectional throttle together with gamepad mode. • Fixed missing particle effects when loading a savegame. • Fixed missing ship trails in highways. • Fixed disappearing engine trails for ships entering and leaving gates and highways. • Fixed missing normal map on floor in the Teladi gamestart station. • Beta 2 Fixed inability to change a Construction Vessel's orders before it starts moving to deploy. • Beta 2 Fixed problem with SETA not remaining deactivated while holding down fire button. • Beta 2 Fixed small and medium ships not considering fleeing after deciding to attack. • Beta 2 Fixed squadron subordinates attacking non-combat ships on sight when not attacked first. • Beta 2 Fixed Trade Deals menu breaking if a ship's queued trades are all with other ships. • Beta 2 Fixed player getting notifications for player-owned Construction URVs and Cargolifters getting destroyed. • Beta 2 Fixed area damage of Plasma Mk3 being overpowered when shooting without charging. • Beta 2 Fixed damage calculations for certain weapons. • Beta 2 Fixed empty secondary weapon monitor and missing target cursor when hovering over it when remote controlling a drone or missile (problem introduced in 4.21). • Beta 2 Fixed issues with targeting objects in 1st-person (problem introduced in 4.21). • Beta 2 Fixed game over not being displayed on player death (problem introduced in 4.21). • RC1 Fixed ROVs not moving to dock. • RC1 Fixed welding effects of build and repair drones not appearing after loading a savegame. • RC1 Fixed warehouse trade ware prices not being locked to average price in some savegames. • RC1 Fixed rare issues with targeting objects using the gamepad. • RC1 Fixed lost steering input after closing a menu in certain cases. • RC1 Fixed short freeze when trying to cycle missiles when none are present. • RC1 Fixed AI ships not being able to fire missiles (problem introduced in 4.2x). • RC1 Fixed non-working camera controls when going to external view from a menu (problem introduced in 4.2x). • Fixed causes of several rare crashes. • Beta 1 HF1 Fixed crash starting game after Windows 10 Fall Update (Windows version only). • RC1 Various small performance improvements.
Known Issues
The following issues in this version are known and may be fixed in a forthcoming update.
• Using Alt-Tab during fullscreen video playback will cause video/sound to get out of sync (workaround: press Esc to skip video).
• New Feature: All-new quick menu. • New Feature: Target locking when using gamepad. • Added zoom buttons to map. • Added back button to Start/Options menu and Encyclopedia to allow use with mouse only. • Added tabs to quickly switch between Property Owned, Inventory and Weapon Mods menus. • Added shortcut to correct inventory trader in the Remote Comm menu from the Inventory menu. • Added flight-assist note when flight assist is disabled. • Added pause message when options menu is displayed. • Added chance to acquire trade agents for defeating hostile ships close to a station. • Added option to use the entire range of a slider for forward speed. • Beta 2 Added empty weapon slot to missile cycle. • Beta 2 Added BBS button to new quick menu (improves feature introduced in 4.21) • Improved AI fight/flee behaviour (again!). • Improved price calculation logic for stations with multiple production modules. • Improved targeting behaviour especially when using gamepad. • Improved organisation and labelling of controls in control configuration menu. • Improved mission bar design for better readability. • Improved visual appearance of ability menu. • Improved mouse picking in the ability menu so that hovering the cursor over the hotkey buttons correctly selects the button. • Improved mission target behaviour by reducing ping-effect in scenarios where there are more than 8 mission targets. • Improved cases where turning the ship switched displayed target elements a lot. • Improved tutorial missions and fixed several issues with them. • Improved highway flight by allowing roll axis to steer left/right instead of doing nothing. • Improved replacement of architects. • Improved mission enemy balancing. • Improved game over animation. • Beta 2 Improved behaviour of L and XL mining ships assigned to warehouses. • Beta 2 Improved interaction with crates/buttons/hack panels by doubling interact distance. • Changed maximum distance of location-based icons to reduce icon clutter on station approach. • Beta 2 Changed main menu to deactivate steering while it is open. • Fixed fighters dismissing valid targets if they are far from their commander. • Fixed Xenon not spawning in Albion on higher difficulty levels. • Fixed ships warping between unconnected highways. • Fixed Plasma Cannon Mk3 not having area damage. • Fixed NPCs on platforms engaging in smalltalk even if no smalltalk dialog option available. • Fixed Assign Trading Ship upkeep mission for warehouses being impossible to accomplish.. • Fixed several other smaller mission issues. • Fixed drone dealer hint text. • Fixed successful player kill being registered if they destroyed a crate they were supposed to collect. • Fixed event monitor opening and closing directly when switching to external view under certain circumstances. • Fixed very rare case of broken event monitor. • Fixed very rare cases of incorrect colors being displayed in the UI. • Fixed rare cases of interact button (A on gamepad) stopping working. • Fixed full stop action not aborting boost while throttle is at 0, e.g. with gamepad. • Fixed first person rotation being much too slow in certain cases. • Fixed very rare case resulting in an event monitor being displayed in 1st-person or inside the drone HUD when it shouldn't. • Fixed target elements being stuck in-place with the opening interact menu. • Fixed saving game in a damage area being a death sentence. • Fixed reward notifications spamming with very short delay, • Fixed cases where target elements were missing on ships. • Fixed rare cases where the target elements or interact menu would be displayed behind the crosshair. • Fixed rare cases of hull/shield bars being displayed for obstructed targets without a target element. • Fixed cases where target elements appeared to flicker wildly. • Fixed case of crosshair arrows pointing to incorrect position. • Fixed case in which the selected menu line was not scrolled into view when pressing Up key. • Fixed cases of Enter key having no effect. • Fixed case of game being stuck on pause when UI is reloaded while game is paused. • Fixed cases where the game paused text vanishes even though the game is still paused. • Fixed cases where game unpauses automatically, e.g. Alt-Tabbing out and back. • Fixed issue with using non-bidirectional throttle together with gamepad mode. • Fixed missing particle effects when loading a savegame. • Fixed missing ship trails in highways. • Fixed disappearing engine trails for ships entering and leaving gates and highways. • Fixed missing normal map on floor in the Teladi gamestart station. • Beta 2 Fixed inability to change a Construction Vessel's orders before it starts moving to deploy. • Beta 2 Fixed problem with SETA not remaining deactivated while holding down fire button. • Beta 2 Fixed small and medium ships not considering fleeing after deciding to attack. • Beta 2 Fixed squadron subordinates attacking non-combat ships on sight when not attacked first. • Beta 2 Fixed Trade Deals menu breaking if a ship's queued trades are all with other ships. • Beta 2 Fixed player getting notifications for player-owned Construction URVs and Cargolifters getting destroyed. • Beta 2 Fixed area damage of Plasma Mk3 being overpowered when shooting without charging. • Beta 2 Fixed damage calculations for certain weapons. • Beta 2 Fixed empty secondary weapon monitor and missing target cursor when hovering over it when remote controlling a drone or missile (problem introduced in 4.21). • Beta 2 Fixed issues with targeting objects in 1st-person (problem introduced in 4.21). • Beta 2 Fixed game over not being displayed on player death (problem introduced in 4.21). • Fixed causes of several rare crashes. • Beta 1 HF1 Fixed crash starting game after Windows 10 Fall Update (Windows version only). • Various small performance improvements.
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2017.10.24. 18:36:22
Ha belegondolunk, azért raktak bele highway-t, mert alapból nem volt Jumpdrive és SETA. Teljesen más volt a játékmenet, más a világ, máshogy helyezkednek el az állomások, stb. S hogy ne kelljen órákig a semmiben bóklászni, csináltak ilyeneket.Ráadásul a kezdetben a highway-en belül "csövek futottak", tehát ide-oda ugrálni kellett köztük a gyorsabb és akadálymentesebb haladás érdekében.
"Az X4-ben ezt könnyen javíthatják ha minden highway-t nyílegyenesre csinálnak, vagy csak szükséges helyekre iktatnak be kisebb kanyarokat."
Alapvetően más rendszer lesz. Lesznek ugyan highway-ek, de nem mindenhol, csak olyan rendszerekben, ahol nagyon nagy távok vannak, így ott az utazás gyorsítására szolgálnak. Más rendszerekben meg egyáltalán nem lesz, azok nagyjából úgy fognak működni, mint az X3-ban. Szóval ilyen vegyesfelvágott lesz, de bíztató és teljesen logikus módon (legalább is annak alapján, amit eddig elmondtak)
Igen, használom a leírást :) Ezer köszönet érte! Ahogy Pares is írta, úgy gondoltam. Van A és B pont, és mire odaér a hajó kihányom a belemet, kanyarog össze-vissza miközben egy nyílegyenes vonallal összeköthető lenne.
Szerintem arra gondolt, hogy néhol a "semmiben" kanyarodik, fölöslegesen. A megvalósítás nem az igazi, de nekem sem volt gondom vele, a koncepció pedig nagyon tetszik, vagyis hogy gyakorlatilag hatalmas, szabadon bejárható szektorok vannak, aminek bizonyos részeit gyorsítók kötnek össze. Az X4-ben ezt könnyen javíthatják ha minden highway-t nyílegyenesre csinálnak, vagy csak szükséges helyekre iktatnak be kisebb kanyarokat.
Semmibe kanyargó autópálya nincs.Mindegyik vezet valahová. Főleg ha a többi rendszerbe is eljutsz. Én nem tudom, miért baj mindenkinél a highway, én baromira élveztem.
Képzeljétek játszottam tovább a sztorit és mindent visszakaptam. Lehet h régen így volt hogy minden bukik, de most eszt is javították. Elég király játék lett. Egyedül ezeket a semmibe kanyargó "autópályákat" nem értem, de ezt leszámítva nagyon jó.
Enter -2-2 ben (birtokos listában) sincs? Mert lehet, hogy ott sincs, de mégis megvan "valahol" de ott azonnal megtudod nézni (mutassa a helyzetét gomb), hogy hol van! Az a legvalószínűtlenebb, hogy valami kilőtte. Egy Arankánál ez nem megszokott... Valójában nincs is olyan erő Devríben (ami ellenséges lenne) Hacsak nem egy másik Aranka?!?!? Egyedül a kilátó tudná elintézni, de mire végezne vele...
Basszus! Most mentél át először a Devrí kapun? Mert akkor minden hajót buksz. Ez a törvény! Egyetlen megoldás a visszatöltés és minden ingóságodat pénzzé teszed!
Köszi szépen! Dokkolni nem sikerült, de a pilótát át tudtam küldeni és folytatódott. Viszont eljutottam deviresbe, és az arankám eltűnt. Ez normális? Vagy felrobbantották a plutarchosok?
Azt próbáltad már, hogy klikk azon a "zöld pacán" és SHIFT+D-t nyomsz F helyett? Vagy dupla klikk a " zöld pacán" és a menüben klikk a DOCK opcióra? Vagy azt próbáltad, hogy hátraballagsz a Skunkon a személyzeti részhez és megdumcsizod a kapitánnyal, hogy legyen má' olyan szíves és haladványozzon át arra teknőre és dolgozzon ott -me' különben kénytelen leszel hasba rúgni?
Egyébként meg jó látni, hogy van még ember aki elölről (újra) elkezdi ezt az élvezetes gámát! Sok sikert!
Mára feladtam. Elképzelni se tudom mi a gond lehet h valami mod kavar be?
Légyszi segítsetek. Elkezdtem újra ezt a játékot. Ott tartok hogy a kapitányt kellene a Rahanasba rakni. Berepülök a dokkba, megjelenik a hejó alján egy zöld paca, kijelölöm, nyomom az F-et, de nem jelenik meg a dokkolás. Ha a hajó van kijelölve akkor se jelenik meg, csak follow és info van. Mi a retkez redvát kéne még csináljak? Egy hete dokkoltam az elitettel hibátlanul, nem hiszem el hogy ez nem megy. Megőrülök
Úgy néz ki sikerült megcsinálni olyanra a plazma ágyút, amilyenre eredetileg szerették volna! Mármint, hogy a becsapódás környékén sebez.
"One thing you may notice with the new update is that AI ships flee more than in 4.10. This is because they did not flee at all before. This has now been fixed.
Would like to request feedback on this feature. Do they flee too much? Too early? Too late? A description of the situation and why you think they ought to have acted other than how they did would be of help.
_____ Particularly useful for player-owned ships: the Flee feature is tied to your pilots' primary skills* with particular emphasis on Morale.
- A pilot or captain with lower morale will tend to flee sooner if attacked, regardless of damage incurred. - A pilot or captain with higher total primary skills will tend to be able to more accurately judge if they're in actual danger.
* Primary skills are those skills that are shown in bold type in the character's details."
• New Feature: All-new quick menu. • New Feature: Target locking when using gamepad. • Added zoom buttons to map. • Added back button to Start/Options menu and Encyclopedia to allow use with mouse only. • Added tabs to quickly switch between Property Owned, Inventory and Weapon Mods menus. • Added shortcut to correct inventory trader in the Remote Comm menu from the Inventory menu. • Added flight-assist note when flight assist is disabled. • Added pause message when options menu is displayed. • Added chance to acquire trade agents for defeating hostile ships close to a station. • Added option to use the entire range of a slider for forward speed. • Improved AI fight/flee behaviour (again!). • Improved price calculation logic for stations with multiple production modules. • Improved targeting behaviour especially when using gamepad. • Improved organisation and labelling of controls in control configuration menu. • Improved mission bar design for better readability. • Improved visual appearance of ability menu. • Improved mouse clicking in the ability menu so that hovering the cursor over the hotkey buttons correctly selects the button • Improved mission target behaviour by reducing ping-effect in scenarios where there are more than 8 mission targets. • Improved cases where turning the ship switched displayed target elements a lot. • Improved tutorial missions and fixed several issues with them. • Improved highway flight by allowing roll axis to steer left/right instead of doing nothing. • Improved replacement of architects. • Improved mission enemy balancing. • Improved game over animation. • Changed info points, mission/trade offers, and docks making them slightly harder to locate. • Fixed fighters dismissing valid targets if they are far from their commander. • Fixed several issues with boarding pods returning after a 'sabotage' operation. • Fixed Xenon not spawning in Albion on higher difficulty levels. • Fixed ships warping between unconnected highways. • Fixed Plasma Cannon Mk3 not having area damage. • Fixed NPCs on platforms engaging in smalltalk even if no smalltalk dialog option available. • Fixed possibility to get trade agent only with the second kill near a station. • Fixed Assign Trading Ship upkeep mission for warehouses being impossible to accomplish.. • Fixed several other smaller mission issues. • Fixed drone dealer hint text. • Fixed successful player kill being registered if they destroyed a crate they were supposed to collect. • Fixed event monitor opening and closing directly when switching to external view under certain circumstances. • Fixed very rare case of broken event monitor. • Fixed very rare cases of incorrect colors being displayed in the UI. • Fixed rare cases of interact button (A on gamepad) stopping working. • Fixed full stop action not aborting boost while throttle is at 0, e.g. with gamepad. • Fixed first person rotation being much too slow in certain cases. • Fixed very rare case resulting in an event monitor being displayed in 1st-person or inside the drone HUD when it shouldn't. • Fixed target elements being stuck in-place with the opening interact menu. • Fixed saving game in a damage area being a death sentence. • Fixed reward notifications spamming with very short delay, • Fixed cases where target elements were missing on ships. • Fixed rare cases where the target elements or interact menu would be displayed behind the crosshair. • Fixed rare cases of hull/shield bars being displayed for obstructed targets without a target element. • Fixed cases where target elements appeared to flicker wildly. • Fixed case of crosshair arrows pointing to incorrect position. • Fixed case in which the selected menu line was not scrolled into view when pressing Up key. • Fixed cases of Enter key having no effect. • Fixed case of game being stuck on pause when UI is reloaded while game is paused. • Fixed cases where the game paused text vanishes even though the game is still paused. • Fixed cases where game unpauses automatically, e.g. Alt-Tabbing out and back. • Fixed issue with using non-bidirectional throttle together with gamepad mode. • Fixed missing particle effects when loading a savegame. • Fixed missing ship trails in highways. • Fixed disappearing engine trails for ships entering and leaving gates and highways. • Fixed missing normal map on floor in the Teladi gamestart station. • Fixed causes of several rare crashes. • Various small performance improvements.
Known Issues
The following issues in this version are known and may be fixed in a forthcoming update.
• Using Alt-Tab during fullscreen video playback will cause video/sound to get out of sync (workaround: press Esc to skip video).