Elég pletykaszint a dolog, de azért elég meggyõzõ dolgok vannak róla:
A trailerbõl könnyen lejön, hogy ez már nem a régi NFS lesz. Ez inkább akciófilm, mint autóversenyzés. Feltûnik San Fransisco, Denver, New York neve, a fõhõs pedig nyilván ez a Jack nevû ürge és a barátosnéja. Rendõrök maradnak, de van robbanás, lavina, vonat. Ja, és egy boxart is:
Minden bizonnyal az utoljára Undercover-rel jelentkezõ BlackBox csapat új fejlesztésérõl van szó, mely már 3. éve készül.
Ez egy GTA szerûség lesz, a trailer egyik részében elkötünk egy rendõrautót is. Ja, és Chuck Norris lehetett a mesterünk:
De jó lenne ha visszahoznák a MW fílinget.
Valahogy az NFS Shift 2 vonal jobban bejön, így ránézésre MW szerû valami lesz, de most itt mit akarnak kihozni, már mint verda fejlesztés stb...na mindegy, majd kiderül..
részemrõl meg inkább ez a vonal mint a shift-es zárt pályás bohóckodás
MW is zárt pályás volt futam közben, csak néhol letudtad vágni az utat. Amúgy meg nem hiszem, hogy mw-re hajaznának. Hülyeség is lenne tõlük, mert tuti bukta lenne. Az egyedi volt, egyik legjobb, hagyják úgy. Ne akarják azt a címet is megerõszakolni...
"The visuals are absolutely jaw-dropping. Thanks to the Frostbite 2.0 engine, the cars look killer, the environments look phenomenal, and the characters are engaging as ever. As you would expect, we’re upping the ante on Autolog as well." A hivatalos oldalon lévõ bejelentés szövegébõl. Ezek szerint Frostbite-ot használnak saját engine helyett... és elindult a hiv oldal is, egyenlõre üres.
Az igen akkor ez is "csak" DX10 és DX11-et fog támogatni illetve konzolon butítva lesz, mint a BC3-om.
69xx -en gondolkozok jelenleg, bár legrosszabb esetben a 6870 is bírni fogja. Hol a gond?
Pixxel osztom a véleményed, szerintem is inkább ez az útvonal mint a keringés, bár félek attól hogy a Black Box a fejlesztõ. Eltoltam 70 % ig az Undercovert de összességében egy szar, az NFS World lekötött egy ideig de az is egy szar, mindenesetre várom ezt is, akármi lehet belõle, akár kellemes csalódás is.
Akinek meg nem tiszta hogy az autós játékoknál mi a "zárt pálya" jelentése, annak elmondom hogy ez a jelentés olyan játékot tükröz, aminek a játékmenete a versenypályákon való versenyzésre épül (Pl. Shift, tehát nincs benne nagy terület amit bejárhatsz, nincs szabad autózás mint pl. egy TDU -ban, stb.
De amúgy ha zárt pályás kategória, nekem az NFS Pro Street nagyon bejött, eltudnák viselni egy Pro Street 2 -t, jó volt mikor izzadt kézzel toltam át 350 el a sivatagon, autók hangja nagyon ott volt, fizika is, a grafika meg még mindig megállja a helyét.
Hát szerintem még az én gépem is bírni fogja. Bár mindenképpen fejlesztés lesz én is 68xx re gondoltam már csak a BC3 miatt is. Elég nagy gép kell majd hozzá mert már a GS en említették bár néha sarkítanak. Még talán egy quad proci és 2gb ram is bele fér majd a fejlesztésbe és jó is vagyok.
Eleinte szídtam mint a bokrot, végül qrwára megtetszett. A zárt pályás versenyzésnek egy olyan kategóriája, mikor nem egy versenypályán megy a majomkodás, hanem kijelölt sivatagi, és hegyi útvonalakon tolod neki. Rengeteg élményt adott az a játék, és sajnos az volt az utolsó NFS ami tetszett.
Nálam az volt a hab a tortán. :D Megkellett szenvedni a gyõzelemért, de épp ezért volt jó. Nem volt mindegy hogy elõztél 300 felett, nameg az elsõ helyen is voltak meglepetések, egy apró hiba elég volt hogy elszálljál és pont ez adta a kihívást. Viszont ott is volt versenypályás mûsor, az annyira nem jött be, a drag meg ugyancsak qrwa jó volt.
Black Box-ot én közelébe nem engedtem volna többé az NFS szériához... Undercover, meg a World után? Az Undercover az NFS sorozat legmélyebb pontja volt, a World is majd egy évvel a kiadása után kezd úgy-ahogy játszható tartalmú játékká válni, mert hogy mikor kijött, a beta állapot sokkal jobban illet volna még a játékhoz, minthogy pénzért árulni kezdték volna júliusban a starter pack-ot.
Rohadt kíváncsi vagyok, ez bukás lesz-e, de hát az Undercover is már egy akciófilm-szerû körítést kapott, nem hiszem, hogy ez a tulajdonsága adna majd új löketet a Run-nak, szerintem nagyobb az esély buktára, mint hogy sikeres lesz, talán egy Underground 3 címmel eladhatóbbá válhatna.
Én szívem szerint bíztam benne, hogy újra átadják a stafétabotot a Criterion-nak, egy High Stakes 2, vagy Porsche Unleashed 2, vagy hasonló erejéig, hiszen annyi év után micsoda NFS-t hoztak már össze, erre megint itt a Black Box-féle tucat rókabõr lehúzós játék. Hát, remélem rögtön ezután bejelentik már novemberben, hogy végre a Criterion is újra hegeszt egy ûber-hangulatos részt...
Bár, jobban belegondolta, így adták ki a stúdiók a részeket az Undercovertõl: EA Black Box, Slightly Mad Studios, EA Montreal, EA Black Box, Criterion Games, Slightly Mad Studios, és most megint EA Black Box.
Ebbõl kiolvasható, hogy a legvalószínûbb, hogy ez után újra 2 másik stúdió fog NFS részt készíteni, a legvalószínûbb, hogy a Criterion lesz a következõ (pár hónappal ezelõtti elmondásuk szerint is szívesen vállalnák, és hát sikeres részt is csináltak, tuti felkérik még õket), illetve talán, ha a Slightly Mad Studios nem zuhan össze, akkor utána meg a Criterion után megint õk jönnek. Illetve, lehetséges még más, újabb stúdiók bevonása. Én nem is értem, hogy feletkezhetnek meg az elsõ 5 történelmi NFS megalkotójáról, az EA Canada-ról. Még mindig aktívak tudtom szerint, õ tõlük ered a széria, miért nem csináltatnak velük egy részt? A siker elég esélyes lenne egy ûber-hangulatos NFS-hez.
Nem, az EA Black Box az a Black Box Studio-nak az EA által történõ 2002-es felvásárlását követõen válti EA Black Box stúdióvá, mint az EA Canada (korábbi nevén Distinctive Software, õket 91-ben vásárolta fel az EA) egy része. Az EA Canada kb 2000 alkalmazottat foglalkoztat, ebbõl kb 3-400 lehet EA Black Box-os, az EA Black Box tehát csak egy kis része magának az EA Canada-nak, ami ugyancsak Vancouver-ben székhelyel, persze sok játéknál vannak átfedések.
The Sims 3 2009-06-02 Mac OS X, Windows MySims Racing 2009-06-08 Nintendo Wii, Nintendo DS The Sims 3: World Adventures 2009-11-18 Mac OS X, Windows The Sims 3: High-End Loft Stuff 2010-02-02 Mac OS X, Windows The Sims 3: Ambitions 2010-06-01 Mac OS X, Windows The Sims 3: Late Night 2010-10 Mac OS X, Windows
Áhh, nem tudod hogy mit hagysz/hagytál ki. Most Wanted nekem a mai napig kedvenc, nincs még egy olyan jó NFS amiben van igazán jó rendõrös üldözõs játékmenet... :)
Az eddigi legjobb NFS részek: (egyéni vélemény!)
NFS: Underground 2 NFS: Most Wanted NFS: Carbon NFS: Shift
Nekem az elsõ 5 rész közül az elsõ 5 rész: TNFS, II, III Hot Pursuit, High Stakes, Porsche Unleashed :)
Az eztán következõ nagy Black Box korszakból: Hot Pursuit 2, Pro Street, és ennyivel nálam ki is fújtak a fav részek ebbõl az era-ból...
Az ezután következõ stúdió-váltogatós korszakból pedig: Shift, Hot Pursuit, Shift 2 Unleashed
Nyilván ez a rész sem kerül be a kedvenceim közé, ezt már most kb meg tudom becsülni. Én sokkal szívesebben fogadnám a Hot Pursuit DLC-ket és Shift 2 Unleashed DLC-ket PC-re, mint ezt a játékot. Nem hiszek már a mesékben, fõleg, ha Balck Box ígérget fût-fát, Undercover style feelinggel. Tehát a 20 részbõl 10 fav, a többiért annyira nem, vagy egyáltalán nem vagyok oda.
Eléggé egyezik a véleményünk nekem is ezek a favoritjaim :D
Egy újabb "Kérdezz-felelek" cikk jelent meg a hivatalos Need for Speed weboldalon, melyben a legújabb Need for Speed jövevénnyel, a The Run-nal kapcsolatos néhány kérdésre válaszoltak fejlesztõk. Miért pont a Frostbite 2.0 motor?
Az egyik célunk a Need for Speed: The Run-nal az volt, hogy jóval látványosabb játékot alkossunk, mint eddig bármikor a Need for Speed sorozat történelmében, és a DICE forradalmi motorjával, a Frostbite 2.0-val képesek vagyunk erre. A vizuális minõség a Need for Speed: The Run-ban egyedülálló a többi akció-verseny játékhoz képest. Három játék egy év alatt sok, mi történt az évenkénti egy Need for Speed-el? A Black Box volt az a cég, aki ismertté tette a Need for Speed-et és aki már több mint két éve dolgozik a Need for Speed: The Run-on. Bár még több mint hat hónap van hátra a játék megjelenéséig, nekünk már most van pár forradalmi játékmenet videónk a The Run-ról, melyeket az idei E3-on be is mutatunk a nagyközönségnek. Jelenleg három stúdió dolgozik Need for Speed játékokon: míg a Black Box és a Criterion Games az akció-verseny játékokra fókuszál, addig a Slightly Mad Studios adrenalint pumpáló szimulátorokon munkálkodik. Mit várhatunk az Autolog-tól a Need for Speed: The Run-ban?
Az Autolog visszatér és jobb lesz, mint valaha. Rengeteg új ösztönzõ módszert találtunk barátságos - de még is fûtött - versenyek lebonyolítására közted és barátaid között. Az Autolog most "csatlakozott" a franchise-hoz és a funkciót minden egyes Need for Speed résszel tovább bõvítjük. Tudnál valamit mondani a sztoriról?
Minden, amit ennél a pontnál a sztoriról mondhatunk az az, hogy egy illegális, hatalmas tétre menõ versenyben vehetsz részt, ahol nincsenek sebességkorlátozások, nincsenek szövetségesek és ahol egy a cél: Te érj elsõként New York-ba. Azt mondtad, hogy a Need for Speed ebben az évben egy következõ szintre lép, mi volna ez?
Ebben az évben kitolunk minden olyan határt, melyet egy Need for Speed játéktól várni lehet: izgalmas történet, lenyûgözõ látvány és a legintenzívebb versenyzési élmény, melyet mindenhol megtalálsz majd. Mennyire jó az autók fizikája a Need for Speed: The Run-ban?
A fejlesztõ csapat keményen dolgozik azon, hogy elkészítsen egy "úthoz tapadó" fizikát, mely összhangban van azzal, amit egy akció-verseny Need for Speed játéktól elvárnánk.
Nos, mint olvashattátok, a játék kint lesz az idei E3 Expón, ahol a beígért videó mellett várhatóan új információkkal és képekkel is bõvíthetjük majd a The Run-ról kialakult, egyelõre igencsak szegényes tudásunkat.
forrás: NFS Hungary
fessetek róla véleményt :D
" A fejlesztõ csapat keményen dolgozik azon, hogy elkészítsen egy úthoz tapadó fizikát "
Szerintem ideje hogy ilyen játékokat készítenek. Mellesleg DX10 lesz támogatva és már a világon semmire nem használható az a kártya amit a 10 et nem támogatja. Legalábbis játékra biztos nem. DX10 et meg XP SP3 mon is mûködése lehet bírni.