Mostanában nem játszottam, de nekem is a reputációval volt problémám, mikor átmentem másik rendszerbe. De a többihez talán tudok kis segítséget adni. Van pár oktatóvideó és az EVOCHRON MERCENARY UNIVERSE oldalon, köztük az építésről 2 verziójáról (Deploy & Build) is. Itt (MERCENARY 2 - GUIDES) találhatsz pár leírást tippeket, amiket a jelek szerint szoktak frissíteni - az 'Evochron Mercenaries Hints and Tips Guide. (5th Edition)' a jelek szerint nemrég, 2014 októberében készült (ebben például van 1 alapos leírás a reputáció rendszerről, bár a másik szektorra való hatást nem láttam benne, de lehet hogy csak elkerülte a figyelmemet). Egy Steam Fórumon 'A Beginner's Guide To Making Money Quickly' hatékonyabb pénzkeresési mód van leírva - én eddig csak feladatokat láttam el és bányászkodtam.
Helló! Játszik még valaki ezzel? :) Nemrég kezdtem el, néhány kérdés fel is merült, amire a googli nem tudott válaszolni. Miért van az, hogy átmegyek egy szomszédos szektorban, de ugyanazon a "birodalmon" belül, és a hadsereg egyből piros. Szét is lőnek. Aztán, hogy lehet bányász drót, meg állomásokat lerakni (Deploy, Build). Deployer-t, meg Constuctor-t hiányol, de azok mik?
Üdv. Egy olyan kérdésem lenne,hogy mennyi csillag van benne? Tehát mekkora konkrétan a játéktér?
Üdv mindenkinek! Most leltem rá a játékra, és gyorsan ki is akartam próbálni. Települ szépen, hiba nélkül, indítom, klikk a demó módban indításra... "Runtime error 2002 - could not load animation at line 66434" hibával kidob még mielõtt betölthetne. Win8 van fenn, ez a hiba, vagy esetleg valami más? Elõre is köszi a segítséget!
Megtaláltam ezt a játékot, és bár nagyon nem fogja a kezed, nagyon élvezem :) ÁPP!
Üdv!
A segítésgül kapott információk és a próbálgatások során sok doldoggal tiszába kerültem. Ugyan történtek számomra megmagyarázhatatlan dolgok, amelyekre rácsodálkoztam, mint például két személyzetlimitet állítottam be a vas konfigurálásánál és ennek megfelelõen felvettem egy második kisegítõ emberkét. Ahogy a meglévõ beosztottam, a fizetésemelésnek megfelelõen ez is közel volt már a 100 % képzettség és lojalitás szintjéhez, amikor egyszercsak azt vettem észre, hogy eltünt a legénységi listáról. Azt hittem, hogy az alap vas lecserélése volt az ok, bár megjegyzem, különösen odafigyeltem, hogy mielõtt a megépítésére rányomtam volna az áment, beállítottam, hogy 2 fõre legyen kapacitás. De legalább nem vitte tovább a pénzt. A kitartóan hû beosztottam viszont többször jelenti, hogy elhagyott konténer lebeg az ûrben. De nem koordinátaértékekkel jelöli meg, hanem "pitch"-el - és talán (?) egy irányszöget is ad mellé, valahogy így Ahead 4 pitch 260. amit egyelõre így értelmeztem: elõre (vagy irány) 4 "pitch" távolság 260 fok irány a jelenlegi irányomtól (vagy a jelenlegi koordináta helyzetemtõl). Akárhogy is, sem a pitch-et nem tudom, mi (mértékegység, de mekkora, egy mezõ a csillagtérképen?), sem a számértéket. Ha valaki tudja a választ, kérem, árulja el, világosítsa fel erre vonatkozó ûrsötét zugát az agyamnak. Kösz!
Jelenleg a bolygó felszínén heverõ hajóroncs okoz fejtörést, mert a hajóm függõleges felhajtóereje nem elég a lebegéshez, 300-al elrepülve mellette pedig nem valami célszerû, miközben nemcsak a cumót, hanem az értékes nyersanyagot (mint platinum, silver, gold) is ki szeretném nyerni belõle. Persze, megtettem, hogy lehelletfinoman letettem ütközésig a hajómat mellé és álló helyzetben aknáztam ki a lehetõségeket, de beleszállni a cuccért így sem tudtam. Ehhez tippet is szívesen elfogadok.
Mindeközben a próbálgatási kedvem eredményeként a mod-ok alkalmazásáig jutottam. de ez még friss, kóstolgatom a témát.
Kedves Shad!
Köszönöm a segítséged. Utasokat már vettem fel, de mivel gõzöm sem volt és nincs, hogy tudok a rendszerek között ugrálni, el is vetettem a küldit. Jó, láttam egy féregjáratkaput - vagy mit - lebegni az ûrben, de még nem próbáltam ki. Lehet, hogy abba belépve meg lehet adni, hová is akarok eljutni, feltételezem, hogy csak a rendszerinfóban és a kvadránstérképen láthatóan kapcsolatban álló rendszerekre korlátozva. Rakományt is hagytam már el, de szerencsére álló helyzetben és csak ásványok voltak bennük, így a vontatósugárral hamar vissza is nyertem õket. A navigációval kapcsolatban a térkép modult már próbálgattam és láttam a térkép elforgatási lehetõségét, és bár mérnök vagyok - értsd: az ábrázoló geometria, a képsíkok és a koordináta rendszerek nem idegenek számomra - most mégis zavar egy kicsit. Talán csak elszoktam tõle, majd legfeljebb visszaszokok.
A hajófelszerelés/hajóvásárlásról tudsz valamit esetleg mondani? Addig eljutottam, hogy fegyvert és felszerelést az áruk mellett külön színekkel jelölve az állomásokon és a felszíni ûrkikötõkben tudok vásárolni. Viszont elég gyenge a kínálat, pedig a kezdõ rendszerre azt írja, hogy iparilag, technológiailag fejlett. Elképzelhetõ, hogy más rendszerekben már hozzáférek mondjuk raktérnövelõ modulhoz is, csak mert eddig olyat nem találtam, holott a hajóátalakító ablakban - most nem emlékszem, mi a neve - szépen felsorolja, milyen raktérbõvítõk, úgymond "cargo bay"-ek vannak. Mégiscsak jó lenne bányászként több ércet vinni és eladni, mint hogy rohangáljak kis tételekkel. így szinte több a leve, mint a húsa, több üzemanyagot használok el, mint amennyi bevételem származik bányászatból. ezért kellene hát valami nagyobb raktér.
A küldetésszállal kapcsolatos segítségedet különösen köszönöm, így még érdekesebb lesz a sztori.
Küldetésszál: Inventory console - News console - View last quest message. Ott szövegesen megadja melyik rendszer melyik állomásán/városán kell dokkolni, hogy felvehesd a következõ küldetést. Ráadásként megad egy koordinátát, ahol elrejtett felszerelést lehet felvenni.
Ha utast veszel fel akkor itt találod róla az infót Inventory console - Crew management
Sajnos ez az egész konzolosdi, küldetéskezelés nem felhasználóbarát, bele kell szokni. Pl könnyen ki lehet dobni az raktérbõl az értékes szállítmányt, ha rossz egérgombot nyomsz.
Segítség a navigációhoz:
Ne felejtsd, hogy itt térben mozogsz, rear view-re váltva tudod megadni a magasságot ha kell. Ha bármelyik ûrállomásra, bolygóra, stb jobb gombbal kattintasz, akkor azt adja meg célnak. Ha ugrás elõtt Hud és az iránytû segítségével N/W/S/E irányba állsz, illetve "vízszintesen" van a gép, akkor egybõl a dokk irányába állva érkezel meg.
Ha segítesz majd, annak örülni fogok. Küldetésszál? Hm, eddig jelét nem láttam, hogy elém tolna bármi ilyesmit. Persze, nagyon zöldfülû vagyok még, elõbb jó lenne feltápolni az alattam dübörgõ kicsikét, hogy mind az üzemanyagtartályom, mind a rakterem, mind a páncélzatom kibírjon egy kalóztámadást, kompenzálva a bénaságomat, mondjuk. Ezért most a vérszegény küldetésekbõl harácsolok össze, amennyit lehet, jelenleg 80 ezer creditem van, kezdenek kissé repetatívak lenni ezek a feladatok, mint aszteroidabányászás és pusztítás, napelem tisztogatás, csomag leszállítás. Néztem a navigációs térképet, ami azért nem annyira felhasználóbarát. Arra gondolok, hogy az adott naprendszert ugyan különbözõ nagyításban nézhetem, de oldalirányokba mozgatni x %-ú méretarányban áttekintés céljából nem tudom, csak a legnagyobb nagyításnál, de akkor lapozgatom az üres területeket és nem látom össze a dolgokat. A kvadráns térkép picit kicsi, az egymásra csúszó neveket nehezen tudom kibogozni - ami egyébként igaz a naprendszeren belüli részre is. Ez utóbbinál például dunsztom sincs, melyik állomásnak mi a neve. A kvadránstérképre visszatérve az egyes naprendszeret kiválasztva ki lehet õket nagyítani? Vagy majd csak ha jártam ott? Azt hiszem, sok kérdés merült és merül fel bennem folyamatosan, ami egyrészt jó is lehet, mert az összetettségét jelezheti a játéknak. Másrészt viszont az esetlegesen könnyebb kezelhetõséget jelentõ funkcuiók hiánya vagy a kivitelezés módja generálja a kérdést, ami már nem annyira baba. Végül az Elite is hasonló volt, nemcsak a csillagtérképet és a rendszereket, de magát a játékot is fel kellett fedezni. De talán egy tájékoztató írott anyag a jól kialakított, de nem teljes lefedettségû tutoriál mellé jól jönne, csakúgy, mint a nagy elõdnél megtették. Lehet, hogy itt is, csak nekem kerülte el a figyelmemet?
Most bent vagyok munkahelyen, ha majd hazaérek, válaszolok a kérdéseidre.
A küldetések alapból nem idõigényesek. A Distress Call vagyis a segélykérés esetén van egy bizonyos idõ, hogy teljesítsed. Eszméletlen jól fizet, ha sikerül, de szinte esélytele fõleg a játék elején, mert szinte mindig túl messze van a célpont, hogy idõben odaérj. Ha utast szállítasz, akkor az eltelt idõvel csökken a díj.
Egyébként van egy fõ küldetésszál, amin érdemes haladni, mert szép lassan megismertet a játékban lévõ lehetõségekkel.
Nos, nem bírtam várni és csak kóstolgattam a lehetõségeket. Aztán lassan rájöttem, a kis összegû küldetések jellemzõen nem idõkorlátosak, inkább a távolsági, nagy pénzt hozó feladatok. Ez utóbbiak jelzését egyelõre ki is kapcsoltam. Már összekapartam némi pénzt és gondoltam, mivel bányász/kereskedõ vagyok, bõvítem a rakteremet, mert 3 portom van. A hajó átépítõképernyõn bal oldalon látom is a felszerelések listáját (hajtómû, raktér, stb), de fejleszteni, ráaggatni a gépre a jobb cuccost, nem találom. De még az árát sem. ez akkor amolyan felszerelés tájékoztató csakúgy a jobb oldali ûrhajólista? És akkor a bõvítés/hajóvásárlás hogyan zajlik?
Bocs, a Free Look megvan, gyárilag az F10. A másik kérdésem még a levegõben...Üdv!
Üdv Pilóták!
Anno nagy Elite fan voltam Entreprise 128-on tolva, még valahol a sok oldalas papír alapú játékleírása is megvan - gépelve(!). Azóta több klónnal volt szerencsém, pl. az Amigás változathoz is, ahol akkor nagy szó volt, hogy színesben és már akkor felszíni leszállással, ahol felhõpamacsok is tarkították az eget. Aztán emlékezetes volt az Indepentent War II, aminek nemcsak az atmoszférája sikerült nagyon jóra, de az ûrbeli fizika és a grafika is nagyon ott volt. De végül akármelyiket nézzük, az Elite a kiinduló alap. Napjainkra, ahogy ezt a játékot megízleltem, mondhatom, hogy igen-igen közel áll a trónhoz, és ha nem is ülhet rá, de faraghatnak mellé újabb királyi széket neki. Viszont két kérdésem van, remélem, valaki tud rá választ. Az egyik, hogy az itt is megosztott játékmenet videóban a pilótafülkében teljes körbe lehet nézni. Vajon ez csak az erre alkalmas kisirányítókarral ellátott joystick-kal lelehtséges. Ugyanis megörültem, hogy egér+nillentyûzettel is irányítható, mint a Freelancer-t, csakhogy a billentyûbeállításoknál balra-jobbra nézéshez van egy-egy gomb, amivel total oldalra fordul, amíg a gombot nyomva tartom, aztán vissza középre. Felfelé pl. nem is igen tudok, de levelé sem, mármint a fülkében ülve. Ehhez általában egy "Free look" gombot biztosítanak, hogy amíg azt nyomva tartom, addig az egér nem a hajót irányítja, hanem a "fejemet". Szóval, valaki rájött már erre, lehetséges-e ilyesmi egérrel? Másik, hogy felvettem egy küldetést - emberek átszállítása - de elfelejtettem, hova is vigyem, a három koordinátaérték nem sokat mond, a neveket sem találom a koordinációs térképen - nem mintha azt megjegyezném ennyi infó között. Gondoltam, ha kidokkolok, esetleg ad egy koordinátajelet, mondjuk a térképen, de nem. Mondjuk, nem is várom el, hiszen a lényeg, hogy én irányítsam a hajót, beleértve a navigációs csillagtérkép kezelését is. Ez rendben van, de gondoltam, valami hajónapló vagy küldetésnapó azért csak van, ahol visszakereshetem, milyen feladatokat vállaltam el. Na, ezt nem találom. Tudja valaki, elõ lehet-e csalogatni valahonnan a küldetés logfájlt?
Elõre is kösz a segítséget!
egyébként elsõ küldetésnek felvettem egy aszteroidamezõ ritkítást, ami szép summát fizetett volna, csakhogy meghiúsult. A feladat nem írta, hogy idõkorlát is van, és mire odaértem, addigra törölve lett a feladat, idõcsúszûs miatt. Ez azért kissé inkorrekt volt a megbízók részérõl...
No, üdv!
Játszik valaki a játékkal?
Tegnap megvettem 5 EUR (-75%) volt a steamen.
Steamen most 50% kedvezmény! (9EUR)
Innen tölthetõ: http://www.demonews.de/Spiele/Evochron-Mercenary/Demos/Evochron-Mercenary-Demo-2419/
Jah!bedokkolsz az állomásra és jobb oldali legalsó menüpont,alul kiírja majd az árat amit fizet érte!
azt valaki tudja esetleg hogy egy küldetés felvétele után ,elindulok a küldire,ugrok és amikor odaérek törli a küüldetést!ez miért van?
Marha jó ez a játék. Olvastam, hogy vannak benne questek, de nem jöttem rá, hogy lehet felvenni õket. Valaki?
Csak olvasgatok meg elolvastam pár review-t, ezekbõl azt szûrtem le hogy új/több hajót nem lehet venni, viszont modulokat/komponenseket lehet cserélgetni.
"Customize the look, functionality, and performance of your ship with the component-based shipyard. Design and build your ship for the role you want to play. "
Én anno az Evochron Renegade-t meg is vettem, de nálam nagyon kihúzta a gyufát, hogy miközben be vagyok dokkolva egy bázisra jönnek a kalózok, és szétlõnek a picsába... Ezt mégis hogyan gondolták?? Nem értem. Remélem ebben már nincs ilyen baromság.
A StarWraith Evochron sorozatára talán nem mondhatjuk, hogy túl sokan ismerik, azonban akik igen, azok egyenesen beleszerettek: a kis fejlesztõ nem elég, hogy egy hatalmas univerzumot hozott létre, de a folyamatosan frissülõ epizódok egyik jellegzetessége, hogy a bolygókra is le lehet szállni minden töltési idõ nélkül! S most ezt a készülõ legújabb részben mindennél szebben és kidolgozottabban csinálhatjuk - állítólag. Egyelõre a megszokott dolgok megújításán és a "sablonszövegeken" (multiplayer, töltési idõ, felfedezések) kívül sok mindent nem tudni, de ha minden igaz, akkor a készítõ meghallgatta a rajongókat és a javaslatok nagy százalékát felhasználta
Az Evochron nekem is a látóterembe került. Efgelõre még nem próbáltam ki, de valóban ígéretesnek látszik. Amin igazából meglepõdtem, hogy nem igazán hallani róla, holott ez már - ha jól olvastam - a sorozat harmadik része. És az is érdekes, amikor letöltöttem mindössze 230 mega volt - elsõre azt hittem ez csak vmi patch :)
Mindenképpen adok neki egy sanszot, bár lehet hogy a túl nagy szabadság a visszájára sül majd el.
Jumpgate Evolution amit te mondasz.Codemasters fejleszti,de sose akar jönni.
hát ha már 2003 ban olyan játékok mentek mint az swg vagy planetside és közbe eltelt 8 év és sokszorosára növekedett a hardwares eszközök teljesítménye, illetve ha pl. belegondolsz hogy a google meg a youtube mekkora teljesítményt emészt fel, akkor ahhoz képest ez jelentéktelen dolog lenne
bazmeg, manapság a tizenéveseknek minden bonyolult ahol többõl áll a játék, hogy egy piros kockára és egy kék négyzetre kell felváltva kattintani a képernyõn emiatt meg az kicsit idõsebbeknek se gyártanak már összetett és érdekes játékot, csak ugyanaz a szar megy 10 éve egyfolytában
Egyébként konkrétan az Evochron ötlete tetszik, de az igaz az lenne ha nagy pénzbõl, nagy háttérrel rendelkezõ komoly cég csinálna egy összetett ûr mmo játékot, csak a fos EVE-el ellentétben fps nézetben lehetne mászkálni az ûrbázison és a nagy hajók belsejében és szimulátor módjára kéne odaállni a vezérlõpanelekhez és kezelni a hajót akár több tucat embernek Na arra azt mondanám hogy az már valami ha már egyszer a 2011 ben vagyunk. Miért kell 80-as évek belinél is egyszerûbb, primitívebb játékokkal játszani. Én elõre akarok menni, nem visszafele.
Kipróbáltam a játékot.Hihetetlen hogy 245 megába mit pakoltak bele a készítõk.Egy az egyben az Elite koppintása,bár a betük eléggé aprók,angol tudás kell azért hozzá.A töltés eléggé lassunak tünik.Van benne Multiplayer is.Kiváncsi leszek miket fognak kihozni még a jáétékból.
A StarWraith 3D Games játéksorozatának legújabb epizódja az Evochron Mercenary nevet viseli, természetesen ez is az ûrben játszódik, mint az elõdei. A készítõk nemrég közzétették a matéria debütáló videóját, amely a játékmenetet mutatja be. A programban számos csillagrendszert fedezhetünk fel, töltési idõ nélkül leszállhatunk mindenféle bolygóra, kereskedhetünk, ûrállomásokat hozhatunk létre és a többi. Az alkotásban különféle ûrhajókat építhetünk, amelyeket elárverezhetünk Az Evochron Mercenary-ban számos csatában vehetünk részt és akár híres pilótává is válhatunk. A matériába új funkciókat integráltak a készítõk és ezen felül egy teljesen új grafikus motort kapott. Az új multiplayer rendszer segítségével a játékosok együtt építhetik fel az ûrállomásokat, kereskedhetnek egymással, saját csapatot alapíthatnak, közösen harcolhatnak az ellenség ellen és a többi. Az új küldetések által a felhasználók jobban megismerhetik játékbeli univerzumot és tájékoztatást kapnak a titkos helyekrõl is. Az Evochron Mercenary elõreláthatólag idén õsszel fog megjelenni PC-re és digitális letöltés formájában lehet majd hozzáférni.