Az igazság az hogy a BF3-as pályán is a fõ harc az A-B-C-D négyszögben zajlik ami max a duplája a Codos pályának. Sajnos a játékosok Codból való elszívása végett nem lehet túl nagy fõ harci mezõt berakni mert nem képesek átlátni a terepet és ez zavarná õket.Fõleg hogy ezek a mai fiatalok akciódús vérrontásokon nõttek fel és ha túl sok idõ telik el egy freggelés közben még megunnák a játékot. Ami a másik dolog hogy ezek azt se tudják hogy vannak stratégiai(RTS,körökre osztott)játékok és nem játszottak még olyannal igy nincsenek meg az adottságaik egy nagyobb pálya kezeléséhez és ez is frusztrálná õket.
Nem tudom mi köze a codosoknak ahhoz, hogy te felmész BF-ezni, ahol csupa ismeretlen ember van, és azt várod, hogy egybõl egy csapatként funkcionáljon 30+ ember. Ráadásul egy beta-ban.
Én csalódtam a BF3-ban, még a béta elõtt ki is álltam mellette teljes mellszéllességel xd, hogy mien vagesz lesz. Aztán jól arcon csaptak. Tele van kemperekkel, fúves-bokros buzikkal, köszönhetõen a COD debileknek, illetve fragvadászoknak:D Nincs csapatmunka, hiába van kibaszott SQUAD, mindenki önállóan végzi a dolgait a bokorban. xD De aztán rájöttem, hogy nem a gamel van a gond, hanem a gyökér generációval :) és a COD valóban nem egyenlõ a BF-el, mivel Elõbbi egyszemélyes hadseregként mûködik, de utóbbinak elvileg csapatmunka kéne domináljon. DE mégis egyszemélyes hadsereg. Csak "keresztutaknál", szûk folyosoknál van teamwork. de eddig a BF3 mégis egyenlõ az MW3--mal sajna.