Szeretnék replika autót építeni, látni ilyeneket magyar utakon is normál rendszámmal. Motorikusan és mechanikusan nem szeretnék autóhoz hozzányúlni, csak külsõ karosszéria elemeket és belsõ teret akarnám átépíteni. Hogyan lehet ilyet forgalomba helyezni?
volt tv-ben is ilyen átépítõs mûsor, pl. egy csajnak ilyen Porsche Speedster replikát készítettek akinek megvan a film, esetleg tudja a címét, az szóljon, köszi
nem pörög a topik, azt hittem sok Pistike azonnal ráveti magát és félmillióból akar majd Enzót
Az NKH 1-2 éve enyhítette az autók átalakítására vonatkozó szabályokat, asszem fõleg az optikai tuning lehetõségekre vonatkozólag. Sok dologhoz nem kell már engedély, nézd át mert lehet akár megúszhatod a dolgot mindenféle ügyintézés és papírmunka nélkül.
Fent van az oldalukon valahol, elvileg tuning címszó alatt megtalálod.
Youtubeon is van pár, de hát ehhez elég nagy szaktudás kell, kifaragni az elemeket, biztonságosan összerakni az új autót, stb. 0 tudással sufnis szarért szerintem felesleges idõt pazarolni, arra meg szerintem kevesebb eséllyel kapsz engedélyt is.
...kimás is nyithatta D:D:D
én hiszek benne hogy sikerülni fog neki
Már a csávó el is adta tavaly. Most egy Dodge Viperje van.
de itt a minél jobban sikerült másolat a lényeg nem az egyediség ha egy csajból évalongóriát akarok csinálni az nem ugyan az mint ha egy szimpla jónõt kellene csinálni ... most inkább nem teszek be képet ...
Ez a topik is ugyanúgy el fog tûnni a süllyesztõben, mint a másik. De nekem aztán 8 :) Szvsz a témanyitónak halvány lila gõze sincs, mibe "fogna" bele...
szvsz baromi röhejesek ezek a kocsik, mért kell vmibõl egy gagyi másolatot csinálni amirõl ezer kilométerre látszik hogy fake... Léteznek igényes kitbõl összerakható eredeti autók, sztem százszor érdemesebb azokat barkácsolni.
amúgy létezik katalógus ami az összes forgalomba helyezett autó méret adatát tartalmazza asszem dvd-n elérhetõ, de honnan tölthetõ? az adhat támpontot hogy mit érdemes mivel autószerelõk is használnak valami hasonlót
ezek az sportautók általában mind nagydarabok szóval venni kell egy sovány olcsó cabriót és arra pálmatexxel felragasztható a kasznit problem?!?
legkirályabb mondjuk az ha valaki szerez koncept autó tervet 3D-ben, pl. játékból kiszedi aztán cnc-vel legyártatja az egyes elemeket, csiszolóval pedig el lehet tüntetni a gép nyomait és olyana van ami senkinek
hálypolt autók koppintása csak max minõségben jó meg azt mindenki annyira ismeri hogy látszik a hiba
én valami veteránt akarok amúgy koppintani, csak még nem tudom mit
klasszikus oldtimer egyszerû de mindegyik a hasmagasságon bukik meg ...
ha leszabályozható lenne mondjuk 100 lóerõre ami nem fogyasztana városban akkor kéne autópályán meg gombnyomásra levenném a folytást nemtom ilyen tuning kitt létezik-e
ja, csak a tetejét leszedik, akkor meggyengül az egész autó, vizsgáztatni biztos nem lehet cabrió viszont meg van erõsítve és arra bármit lehet építeni szóval valami kommersz cabriót akarnék átépíteni, csak ilyen +10-20ezer $ kittek rohadt drágák
országon belül kéne megoldani, CNC-vel, hobbi CNC-sek bármit bevállalnak és nem drágák tele a net 3D autómodellekkel + elõny, a kitt nem biztos 100%-ban illeszkedik a donorra, ellenben 3D-ben pár centiket lehet csalni, és tökéletes karosszéria elemek készíthetõk
itt nyiregyen van egy csávó,ferrari enzoja van,full replika,valami 2000 ccm-es motor van benne,5 sebességes váltóval :D de a belseje kibaszott szép,meg nem mondaná az ember hogy replika csak. Valami 4-5 millióért vette németbõl
nem akarom letörni a lelkesedésed, de nekem errõl anno ált. isk. sztori jut az eszembe, mikor rajtakaptuk Lakatos Béluskát, h filcbõl ragasztott a cipõjére technokol rapiddal NIKE pipát.. :D a replika autókról nekem a következõ jut eszembe: a tulaj csóró, át akar b.szni vizuálisan, általában össze van gányolva (szép munkát még nem láttam), akárki megnézi: nem a szépséget fogja látni, hanem hogy hol hibázik és a slusszpoén: belevert a csóka egy csomó pénzt és soha nem tudja majd eladni
ha rám hallgatsz, azt a pénzt, amit erre szántál szépen elteszed és kis gyûjtögetéssel veszel egy STi-t vagy EVO-t már, ha autót akarsz magadnak ;)
félreértesz valamit, ez egy hobbi ennyi erõvel aki karaoket énekel az is megtéveszti a hallgatóságot?! STi meg EVO a szememben ronda tucatautók, még ha motorilag okék is
Szvsz nem vagy tisztában a tucat szó jelentésével. Szerinted EVO-ból meg STi Imprezából olyan sok szaladgál az utakon? Mert szerintem nem... tucat pl. a Suzuki Swift, Opel Astra, stb. Ha ki akarsz tûnni a tömegbõl, hagyd a fenébe a replika autókat, nem éri meg, sosem lesz olyan mint az eredeti, és ráadásul csak gányolni meg tákolni lehet, örül az ember ha megkapja a forgalmi engedélyt. Én ha helyedben lennék akkor vennék egy ilyet például. Na ez egy igazi kuriózum az utakon, nincs belõle sok, és még az állapota is nagyon szép, mehet rá a veterán vizsga és az OT-os rendszám, így gyakorlatilag fillérekbõl fent lehet tartani és ez nem replika hanem ízig-vérig eredeti autó. :)
-veszel egy régebbi cabriot -szétbaszod -rendbeszeded a megöregedett részeket -valakivel elkészítteted a terveket -megveszed a nyersanyagot -fizeted a lakatost, a cnc-st mindenkit. /persze van mindenkinek otthon 20.000.000-s tecnhikai parkja a gyártáshoz -kockázatkelezés, sok selejt, uj nyersanyag, új munkabér -fizeted aki összerakja -elviszed fényezõhöz -elektronikusan rendberakni (riasztó, lámpák, elektronikák) -forgalomba helyezni, vizsgáztatni, papírozni.
...
és még nem beszéltem üvegekrõl és sok apróságról. ez így alaphangon 5.000.000HUF és ez a legalja.
...
vagy tudsz otthon kóklerkedni a hiányos szerszámparkoddal ^^
nekem aztán mindegy. de felejtsd el. ha szerinted ez egy hobbi akkor számold össze.
az életed rámenne, nem a hobbid ^^
vagy
-veszel egy régebbi cabriot -rendbeszeded a megöregedett részeket -elviszed fényezõhöz -elektronikusan rendberakni (riasztó, lámpák, elektronikák) és - lemész rajoskodni nyáron a partra :D
És valószínû azért vesz valaki ilyet hogy spóroljon, ha ilyen lenne a picsád alatt tankolnál bele 2x annyit hidd el...12körül el lehet simán menni egy ilyennel...
ízlés kérdése ;) mondom ezt úgy, h japánpárti vagyok élõben beállna egy ilyen mögéd, hát... ;) a #66-on meg nagyon látszik, h veterán szélesítõ kit-tel, diszkrét spoiler ajkakkal, 18-19-es alukkal és peres gumival viszont már más lenne a helyzet :)
Segítségre lenne szükségem. Van egy bogár alvázam és arra szeretnék rátenni egy 1:1 ben üvegszálból lemásolt Porsche kasznit. Ennek a lepapírozása érdekelne. Tudtommal kellene rá egy mérnök által hitelesített bizonylat, vagy valami ilyesmi, hogy a kaszni minden szempontból megfelel a beépítéshez. Aztán egy KMP engedély és egy mûszaki vizsga. Én így tudom. Ismer e valaki olyan személyt, aki le tudja papírozni a kasznit, és ha igen annak az elérhetõsége kellene, vagy az az összeg, amiért ezt megcsinálná. Köszöntem elõre is.