Jut eszembe. Korábban szó volt, hogy vadászoknál az "Életerőt", és a "G-erő tűrőképességet" érdemes húzni. De mi van pl. a "Látótávolsággal"? Ez mennyire hasznos, vagy nélkülözhető? Gondolom, hogy az "Éberség" és az "Állóképesség" hanyagolható.
Nem nagyon érdekel a statisztika, max. a játékon belül megnézem, hogy melyik gépemmel mennyi légigyőzelmem van. A MiG esetében csak azt akartam kiemelni, hogy a WT-ben (csakúgy mint a valóságban az orosz fronton) a légi csaták zöme kis magasságban zajlik, ahol a MiG nem tud úgy teljesíteni, mint akár pl. a Jak-1. Ez utóbbi jóval kellemesebben repülhető, mint a MiG-3, legalább is számomra. Hiába hasít a MiG 8000 m-en 670 km/h-val, ha a légiharcok zöme 2000 m alatt van, ahol meg úgy mozog, mint egy sebzett víziló, bármi lehagyja, és bármi leforogja. Ezért kénytelen vagyok nagyobb magasságból operálni, ami által sokkal kisebb beleszólásom lehet az eredménybe, ha a gépek 90%-a a földközelben tartózkodik. Maximum egy-egy magasabban repülő bombázót szedhetek le, vagy éppen a csatába frissen belépett gépeket, akik még nem kezdték el zuhanásban géppuskázni a földi célokat.
Isten ments, hogy kötekedni akarjak, de miért ennyire fontos a statisztika? Az ég világon senki nem fogja látni (és legkevésbé érdekelni), itt nincs wn8 meg egyéb listázások. Van vmilyen béna stat-oldal, de a kutya nem törődik vele.
Kifulloztam a MiG-3-15-öt is. Nem rossz gép, de pechem van vele. A kill ráta 1.44, de győzelmi arány csak 11%. Hiába megy vele jól, ha a csapat bénuska, és nem lövi a földi célpontokat. Nagy hátránya a MiG-nek, hogy földközeli harca egyáltalán nem jó, így nem tudok annyit hozzátenni a csapathoz, mint pl. bármelyik I-16-tal.
Nem teljesen ugyan az a kettő, a prém pl. lassabb és lassabban fordul.
Van valami értelmes magyarázat arra, hogy az I-153 M62-nek 2.7 a BR, a Zsukovszkij változatnak meg csak 1.7?
A törékenységük mellett a fegyverzetük sem túl acélos a japán gépeknek, így viszonylag nehéz velük killeket gyűjteni.
Ma pl. az I-16-okat húztam, és három is van (5, 10, 18) most belőlük kifullozva. Ezek brutálisak tudnak lenni 1.7-2 BR szinten a 4 db géppuskával, és a jó kis gyújtó lőszerekkel. A type 10-el 16 csata alatt 24 ellenséges gépet szedtem le.
Én is elsősorban az angolokat javasolnám kezdőnek. Mid/High-tier Spitekkel már a BnZ és az energiaharc is hatékony, lehet gyakorolni és "B" terv is mindig marad a jó manőverezhetőség és turn miatt. Persze ez utóbbi már nem a japókkal szemben :)
Én a japánokkal AF -ben megáltam BR 3.7 -en, ezzel a felállással:
A prém gépeket nem GE -ből vettem, hanem Warbond -ból szereztem.
Amint látható nem sokat repülök velük, elég gáz szinten vannak a crew skill szintek.
Agilisak, a legtöbb jól fordul, de nagyon sérülékenyek. Utoljára szerkesztette: PLaci, 2017.07.16. 06:29:32
Kezdő repülősknek éppen hogy a fordulóharcra épített japán gépek és a brit spitfireek ajánlottak. Amit kerüljön, azok a német és az amerikai gépek. Mindeegyik technikás BnZ gép, realisticban semmi sikerélménye nem lesz velük.
Egyébként ez az D3A1 egy élvezhető jószág, mivel minden küldetésben földi célokat kell támadni, és ezzel jól lehet boldogulni, ha sikerül a vadászokat elkerülni. Eddig 9 csatában 53 földi célpontot ütöttem ki vele. Volt, hogy egy 250 kg-os bombával ötöt. És bombázó létére elég mozgékony is. Most majd a Ki-43-at kezdem húzni. Így van most négy aktív gépem, 1.7-1.7-1.3-1.3 BR-el.
Csak nálam használhatatlan a live.warthunder.com? Skint szeretnék leszedni, de nem működik normálisan az oldal, mindig újratölt.....
Alapból 4 legénységet kapsz. Az 5.csak 50.000 SE, a 6. 200 GE, a 7. 500GE, a 8. 800GE. Mivel nekem nincs 7 -nél több legénységem egyik nemzetnél sem, így a továbbiakat nem tudom megmondani. ;)
Én a helyedben minnél előbb megvenném az ötödiket. Nem rég szereztem egy kis aranyat, hogy megvehessem a németekhez a 7. legénységet, és kb. foghúzás szintűen szar volt grind -olni crew xp -t, hogy húzzam a skill -eket, főleg AF -hez.
Esetleg az még bekavarhat, hogy lehetnek "zuhanóbombázó-szerű" gépek, amik viszont valójában "level bomberek" (most hirtelen a japán első hordozófedélzeti torpedóvető gép ugrott be, ha arra bombát raksz, akkor azt vízszintes repülésből lehet oldani, így akár a vízfelszínen is meg tudod pattintani, de használhatod nagy magasságból, optikával is). Ha ilyennel zuhanóbombázni próbálsz, gondolom, teljesen el is tűnhet a célkereszt. Tesztrepülésben ezt ki tudod próbálni, meg variálhatod (zuhanóbombázónál) az állásszöget és a magasságot, látni fogod, hogyan érnek össze a célkereszt szálai, amikor a körülmények ideálisak oldani.
Szerk.: Én a helyedben kifizetném az összes silver-es legénységet, úgyis eljön az a pont, amikor a következő slot golden eagle-ért vásárolható. Úgy rémlik, az utolsó "ezüstös" hely sem kerül különösebben sokba. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2017.07.15. 12:47:17
"Ja értem. Tehát ha van mondjuk 3 garnitúra legénysége, akkor mindhárman hasonló BR-gel rendelkező gépre kell ültetni." Igen, de mivel az AF részében addig tudsz harcolni, amíg van géped így érdemes először a lehető legtöbb slot-ra gépet rakni.
"Más, a zuhanóbombázóknál néha eltűnik a célkör AB-ben. Hogy lehet ezt visszahozni? " A zuhanóbombázóknál akkor jön elő a célkereszt ha zuhansz, vagy ha közel a föld.
Így van. Én is inkább mindig az 1-2 BR-nél maradva csatázok/bombázok az amerikaiak és inkább az oroszok oldalán. :) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2017.07.15. 11:05:23
Semmi akadálya, hogy alacsonyabb szintű gépekkel játsz, csak ne rakj mellé nagyokat és mehet a fun. Nekem is vannak már 6.0+ BR-ű gépeim, de sokszor visszamegyek kisebb szintekre játszani. (Ott a sikerélmény is több, mert azért jönnek szembe kezdők is. Fentebb már túl sűrűn elpicsáznak a profik. :D ) Utoljára szerkesztette: WinT, 2017.07.15. 10:23:58
Ahogy látom ennek a BR rendszernek megvan az a hátránya, hogy nem nagyon lehet, vagy érdemes megtartani alacsonyabb csataszintű repcsiket, ahogy az ember halad felfelé a fejlesztési fán. Itt van pl. az A5M4, amit szívesen megtartanék, és időnként elővennék. Már csak azért is mert most szedtem le hozzá egy jó kis skint.
Köszi. A RS/SB megoldást sejtettem, csak az AB lehetőség érdekelt.
A harc szünetében, hogy lehet fullra tölteni a géppuskákat (AB)?
Az AI-nál ezt is megakartam említeni, de nem akartam még most az elején esetleg összezavarni. De amúgy igen, pl. a Német gépeken semmi haszna az önvédelemnek, szemben az Amcsikkal, így előbbinél én sem húznák lövészt.
"-Vadásznál vitality, g-erő, esetleg awareness, de azt nem fogod észrevenni..."
Ha újra kezdeném akkor javaslat : - Ne cserélgesd a vadász / bombázó slotokat - Vadásznál vitality, g-erő, esetleg awareness, de azt nem fogod észrevenni... - AI célzás nem rossz, de típusoktól függően is bénak vagy erősek a lövészek. Pl TU14T lövésze hiába fullos nálam, semmit nem talál el, max ha közel jön az ellenfél. TU4-es meg gyárilag tuningolt,közel se lehet menni hozzá, egyből leszednek. -Logistical : a repair rank/speed ami észrevehető, esetleg a weapon maintenance, pontosabb lesz a bombázás.
Egyébként az az olasz Ba-65 1.0 BR-el nem rossz darab. Legalább is a fegyverzete ezen a szinten baromi ütős. Csakúgy mint a CR-32bis a maga négy géppuskájával.
Egyébiránt van árkádban másfajta küldetés, mint a földi célpontok megsemmisítése? Ez így nem túl változatos, hiába rotál 3-4 térképet. Utoljára szerkesztette: asolyom, 2017.07.12. 20:47:05
Ha csak zuhanóbombázót, vagy bombázót tartasz azon a sloton, akkor húzhatod egyszerre a pilóta mellett a lövészt is. Leginkább a pontos célzásra kell menni nála. (Bár a Stukáról nincsenek jó emlékeim)
1.) Igen, akkor automata módba vált. Ha szükségét érzed akkor te is át ülhetsz, de nekem az a tapasztalatom, hogy többet ér, ha az AI lő, mert akkor te tudsz a manőverezéssel foglalkozni.
2.) Vadászoknál ne rakj semmit sem a lövészhez, mert csak elpazarlod a pontokat. Viszont a reptéri legénységet érdemes lehet húzni (de először én mindenképp a pilótát húznám)
3.) Csak a pilótát érdemes. Ott főleg 2 irányban: G-erő tűrés, és életerő. Ez a 2 legfontosabb vadásznál mindenképp ezt húzd. Aztán majd amit még ezek után esetleg elkezdhetsz el húzni az a kiszolgáló személyzetnél a fegyver újratöltés. A gépágyús vadászoknál jól jön. (bár akkora bónuszt nem ad)
Most kezdtem el játszani a játékkal, és a tankos rész mellett húzom a repülőket is. Lenne néhány banális kérdésem.
1) A több emberes gépeknél a géppuskás magától lő, ha én pl. a pilóta székében ülök? 2) Vadászok legénységénél hogy értelmezendő a lövész, amikor ide rakok képesség pontokat? Gondolom, hogy ez akkor a pilóta. :) Vagy ide nem is érdemes rakni pontokat? 3) Vadászoknál hogy érdemes képezni a legénységet?
Van egy olyan rossz érzésem, hogy a háttérben PHP számolja a matematikát.... Ócó RNG. :O
Látom jött 12.7-es buff. P51D-5 így lehet, hogy megér egy próbát. Utoljára szerkesztette: Sherman0070, 2017.05.31. 17:05:42
Japánokkal teljesen jól elvagyok, a német tényleg szopás, de néhanapján szoktam velük is menni. Most se jobb, csak épp német géppel auto-win, mert az olasz űrrakéták lelőnek előled mindent csak egyszerűen semmi élvezet nincs egyik oldalon se. Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2017.05.30. 21:08:50
Mit kell csodálkozni azon, hogy a sok-sok zöldhasúért feloldható új ág OP? Majd ha már mindenkinek meglesz, akkor nerfelik, addig is valamivel rá kell venni a vásárlásra azokat is, akik nem az olasz gépekre csorgatják a nyálukat.
Jajj szegény ángliánusok meg ruszki, de sajnálom jajj. Na most megtudjátok milyen német/japó géppel szopni. Remélem egy darabig ez így marad. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2017.05.30. 11:46:04
Nálam is ez van!! (Árkád csaták) Amióta megjöttek az olasz repcsik, már a 3 orosz Tier 1-es bombázómat is gyakrabban/könnyebben lelőnek az ellenfelek. Amíg nem voltak, gyakran uraltam az 1. helyet a meccsekben és a (különösen a PBY-5) lövészeim (max.-ra vannak kifejlesztve!) könnyedén tudtak leszedegetni és csak nehezen tudott a repcsim megsérülni. És sorra tudtam lebombázni a földi egységeket, miközben a lövészek dolgoztak... Itt egy kép az egyik eredményemről. Akkor értem el az eddigi legtöbb megsemmisített légi célpontot is. Csodálkoztam is. (f.lux kékfényszűrő miatt ilyen a kép.) Nem, nem használtam az elsődleges fegyvereket a repcsik ellen, azok a lövészek voltak, AI módban.
De most meg? Alig tudok 10 gf-et is összeszedni! És lelőnek, legtöbben pont a CR.32-esek és hasonlók. Miért kell mindent elsz*rni??!! Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2017.05.30. 11:01:55
Eh, teljesen játszhatatlan most az egész ezekkel az OP olasz G55 gépágyús szarokkal. Egy lövésből szárny, pilóta, atomokra esik minden. Cserébe a Spit Hispanói csak szikrázgatnak. Kezd teljesen elmenni a kedvem tőle. (csak RB.) Utoljára szerkesztette: Fulcrum11, 2017.05.30. 00:48:44
Repülgetek a Do 217 K-1 -el, mert még csak most lett meg, erre.... a tankok úgy sprintelnek, mintha puskából lőtték volna ki őket...... SC250 -esekkel alig lehet egy nyamvadt közepes tankot 100-300m magasról eltalálni.
Rég nem repültem. Csak képzelődöm, vagy baráti pilóták halálsikolyát hallani a rádión?
miért emlékeztet ez engem arra a japó gépre ami kettévágta a pby-t még régen....
Nem kerülnek át, ha valakinek pre 1.69 megvoltak akkor megmaradnak, de a többieknek már nem elérhetőek, az olasz ágon meg kezdheted a grind -ot velük KÜLÖN elölről.
kb a fél olasz ág csak copy paste... a japán tankokért még grindeltem is hogy hamarabb kipróbálhassam őket, de itt az olaszoknál semmiféle késztetést nem érzek hogy nekiálljak törni magamat értük.
Azt nem tudjátok, hogy mikor lesz elérhető a teljes át. Illetve a német ágon már kifejlesztett olasz gépek ugye átkerülnek majd az olasz ágra. Nincs sok kedvem megint kigrindelni azokat. :(
Ezt benéztem, vmiért 3 euróra emlékeztem a tier1-es olasz prémért. 1 ropit még megért volna (noha egyelőre elég vérszegény az új ág), de 10 ojró már túl van azon a lélektani határon. Az azért érdekes, ha CBT tagságra adnak 12 napnyi lehetőséget, mégis meddig tarthat majd a zárlat? (de tényleg, egy szinte reserve cuccért elkérni 3e forintot kicsit pofátlan) Utoljára szerkesztette: Kályha, 2017.05.26. 18:47:21
Folyton ezt játszák a GAYjin -nél. Új fa, újfent fizess, ha azonnal akarod játszani. Most úgy tűnik 12 különböző napon kell 5 AF győztes csatát legalább 65% -os aktivitással összehozni, hogy meglegyen a "CBT" engedély.
Remélem az összes szar post war tank br-je 7.0-8.0 között lesz.Szóval majd megint lehet világháborús jagdtigerrel menni a 46-60-as évekkel szemben. Utoljára szerkesztette: gstup, 2017.05.24. 09:27:11
Performance optimization for “Poland”, ‘Eastern Europe”, “Normandy” and “Berlin” (up to 25% performance boost for low end PCs).
New trees have been added and some vegetation has been reworked on the ‘Eastern Europe”, “Normandy” and “Berlin” locations.
Updated vegetation in “Poland”, “Normandy” and “Berlin”.
Test flight/drive change: a user no longer exits to the hangar automatically after his vehicle has been completely destroyed.
Aircraft model, damage model, characteristic and weaponry changes:
A bug where information on protected fuel tanks was not being displayed has been fixed
A bug where specific aircraft could not apply user-made camos has been fixed.
A bug where the torpedo weapon preset was unlocked after researching the bomb pylon has been fixed
Ki-67-I - A bug where the preset for torpedo weaponry was opened while researching bomber presets has been fixed.
F7F (all modifications) offensive cannons have been changed from M2 to M3 forum.warthunder.com/index.php?/topic/361599-1672115-f7f-3-should-have-anm3-20mm-cannons
P-63 (all modifications) information about the influence of fuel injection on flight characteristics has been been corrected
PV-2D - a preset without secondary armament has been removed
PV-2D defensive armament elevation angles have been corrected
PV-2D Bomb armament has been fixed, Tiny-Tim rockets have been added
Sunderland Mk.III - a preset without secondary armament has been removed
Type 91 mod 2 torpedo characteristics have been corrected
A-26B Bomb sight has been removed forum.warthunder.com/index.php?/topic/360499-167282-a-26b-50-has-a-bomb-sight
P-51 (all modifications) fuel tank visual effects have been fixed
IL-2 1941 - presets with RS-132 rockets have been added
Ju 87 - damage model has been updated
FW 200 defensive armament ammo display in x-ray view has been fixed
Pe-8 M-82 A bug where a defensive turret could still fire whilst its gunner was knocked out has been fixed
Spitfire F Mk.22 - duplicate pylon names for different bomb presets has been fixed
B-29 - deflection angles of defensive turrets have been fixed
Tu-4 - deflection angles of defensive turrets have been fixed
Fw 200 - bomb drop order has been corrected forum.warthunder.com/index.php?/topic/358285-fw-200-condor-strange-bombs-dropping
IL-10 (all modes) duplicate bomb presets have been fixed
N1K2-J, N1K2-Ja rocket armament modules have been fixed
F2A-1 Buffalo offensive armament has been fixed
Tu-4 - number of displayed gunners in the crew menu has been corrected
B-29 - number of displayed gunners in the crew menu has been corrected
BV-238 deflection angles of defensive turrets have been fixed
Ki-44-2 hei, Ki-44-2 otsu damage model has been updated
Ki-45 tei - Ho-204 cannon replaced with Ho-203
A-26B-50 aircraft class has been changed to attacker
Ju.87R-2 defensive armament has been changed to MG-15
F1M2 - defensive armament info has been updated
Ki-21-Ia - defensive armament info has been updated
Ju 88A-4 A bug where the rear defensive turret could still fire whilst its gunner was knocked out has been fixed I-301 - offensive armament info in x-ray view has been fixed Fixed a bug where some bombs were dropped from external suspension pylons on some aircraft incorrectly. Corrected the name of Japanese bombs. Added the correct army and naval classifications. IL-2 1941, IL-2 1942 - presets of rocket and bomb options were added. Fw 200C-1 - fixed the sequence of bomb release. Bf 109G-6 - fixed the display of weapons in X-ray mode Bf 109G-10 - fixed the display of weapons in X-ray mode Bf 109K-4 - fixed the display of weapons in X-ray mode Yak-9P - fixed the display of weapons in X-ray mode Ki-102 otsu - Armour has been fixed.
Mechanics
Smoke shells have been added to the following ground vehicles:
IMPORTANT NOTE: These are the initial notes for the update. Further additions, bug fixes and content may be added later and everything is subject to change.
Sziasztok! Két kérdésem lenne: A steamen kapható DLC-k (Pl. Steam pack) vásárlásával egy aktivációs kódot kapok, amit a war thunder oldalon az adott egy email címmel regisztrált fiókkal (való bejelentkezés után) a megfelelő helyre beírással tudom érvényesíteni a fiókomba a tartalmat? vagy ezek a steames dlc-k csak a steames fiókkal használhatóak...? A 2. kérdésem: ha a főmenüből vásárolok Golden Eagles-t, pl. rákattintok a 10 000 GE vásárlása gombra és steamen keresztül a Steam pénztárcám felhasználásával (csak azzal lehet.) megvásárlom és akkor azonnal az adott fiókomba kerül, amelyikkel, be vagyok jelentkezve a játékban? (megjegyzem: csak egy email-es fiókom van, steames bejelentkezés egyszer se volt. Van kezdetleges PS4-es fiókom is, de az másik történet.) Köszi a válaszokat. Megszeretném venni az amerikai, piros Fw-190 repcsit is... :) (A Free golden eagles app használata pedig örökkévalóság lenne. :D)
Valka78-nak sikerült. Bár azt nem írta, hány talicskával kellett elhordania a rewardot:) Gondolom, ha mindenki támadókat visz be, akkor összejöhet. Azt meg csak remélem, a modot bővítik majd. Egy pontra húzó lemmingeket lődözni nem túl nagy élvezet.
Másnak is nagyon nehéz az Air Assault mode? Eddig kétszer voltam, mindkétszer vesztettünk... És ahogy nézem az eddigi youtube videókat, eddig az összes csata a videón is a mission failed-del végződik... Mivan???
Nekem is sikerült már ilyen. De a többségiben az Fw190k szednek szét meg a 219k. Még a cél előtt.
TU14-el lőttem le 2 amcsi vadászt RB-ben... nem vészes csak rá kell érezni és nem árt ha az ellenfél hátulról támad és nem cikázik :D
RB-ben is ugyan ez a helyzet, ha alacsonyan repülsz akkor akár 4 darab 12.7mm gépágyúval is megszórhatod a rád akaszkodó vadászokat csak meg kell tanulni használni a gunnereket, a sebességhez meg jobb ha hozzászoksz... ez egy bombázó ami teli van pakolva fegyverekkel, valamit valamiért.
b-25 veszélyes ellenfél tud lenni csak 12.7mm gépágyúkat használ + ha valaki eléje kerül az megdöglik instant, általában az ellenfelek mindent beszoktak dobni árkádban hogy gyorsan kiessenek a b-25 játékosok.