@NintendoUK 4m4 minutes ago More An all-new #NintendoDirect is almost here! Tune in at 10pm (UK time) on Wednesday, 13/02 for roughly 35 minutes of information on upcoming #NintendoSwitch titles, including new details on #FireEmblem: Three Houses.
Egy GameInformeres régi motoros szerkesztő amúgy pont azt írta ennek kapcsán, hogy talán ez lehet a magyarázat a trilogy csúsztatására, merthogy állítása szerint már gyakorlatilag kész a trilogy és előző hónapra volt tervezve a bejelentése.
Persze a Nintendo pletykák általában nem bizonyulnak igaznak, de jó lenne, ha tényleg így lenne és persze nem tolnák emiatt a trilogy-t is 1-2 évvel odébb.
Ugyan ez a csóka amúgy azt is állítja, hogy a Prime 4-el a Nintendo egy új, disztributált fejlesztési rendszert tesztelt, ami során sok különböző stúdió dolgozik a játék egyes részein és nem voltak elégedettek az eredménnyel, a Retro közben pedig meg akarta szerezni a projektet, ezért összeraktak egy saját Prime 4 demót, ami viszont egyből nagyon tetszett a Nintendonak, ezért lett a reboot és kapta meg a Retro a lehetőséget.
amúgy a prime trilogy-t kiadhatnák switchre is hogy "boldogok" legyünk valamivel :D
Én is így vagyok vele. Ha be lett volna dátumozva vagy látunk gameplay-t jobban fájna, így persze, kár, hogy csúszik a játék, de egy olyan játékról van szó, amiből semmit nem láttunk és ez alapján lett volna mondjuk valami 6-7 pontos cucc. Így pedig az eredeti csapattól kapunk egy folytatást, 1-2 évvel később, de annyi baj legyen, idén úgyis sok cucc fog jönni. A videó pedig kifejezetten korrekt, őszinte anyag, meg is lep, hogy a Nintendotól látunk egy ilyet. Minden esetre más AAA fejlesztők is példát vehetenének róla, teszem azt a Blizzard is simán megúszhatta volna a mobil diablo fiaskót, ha előtte vagy akár ott a színpadon nagyon őszintén elmondják, hogy mi a helyzet a Diabloval, mesélnek a 2 füstbe ment folytatásról, stb...
@NintendoUK 7m7 minutes ago More #Kirby's got March 8th all tied up, when Kirby's Extra Epic Yarn comes to #3DS!
@NintendoUK 18m18 minutes ago More #Yoshi's Crafted World unfolds on #NintendoSwitch on 29/03!
Nintendo UK Verified account
@NintendoUK 37m37 minutes ago More #Zelda II: The Adventure of Link and Blaster Master are coming to #NintendoSwitchOnline – Nintendo Entertainment System on 16/01! #NES
Sziasztok! Két nintendo Switch Üvegfóliát kaptam, 1500értz vihető az egyik, a másikat felraktam. Jó minőség Érden, vagy a 3.kerületben átvehető. [email protected]
aki szereti a JRPG-ket érdemes egy pillantást vetni rá (anno KS-en támogattam őket)
ZeRo közben másodszor is végigtolta az Iron Mant, ami annyit jelent, hogy Elite Battle módban (csak azok számára elérhető, akiknek ~top10% a rankjuk, szóval a legjobb 10% külön játékmódja) minden egyes karakterrel egymás után nyernie kell úgy, hogy közben egyszer se veszít. Elég impresszív... :)
Itt a másodikról egy összevágás:
word of light-t tolom még csak Kirby az cheat mode :D giant+metal Kirby :D
@NintendoUK 13m13 minutes ago More Explore the Wyoming wilderness with only the voice on the end of a handheld radio to keep you company in Firewatch, out now on #NintendoSwitch #eShop
Én nem tapasztaltam ilyen problémát, biztosra veszem, hogy nem különösebben rossz e tekintetben a játék.
Redditen hirtelen ezt találtam, ami nagyjából ugyan ezt írja le:
To put this in perspective actually what he measured is around 5-6 frames of input delay which is quite fine, around or even a bit better than the average input delay of fighting games nowadays.
Just prior episodes (especially the first 2) were so damn good and above the average. But this is a tendency, modern fighting games usually have a bit higher input lag than their predecessors.
I assume there is some technical explanation for this, I would assume it is somewhat related to the better graphics, more effects, wireless controllers, absence of CRT monitors, but I am just guessing, maybe someone can help us out with this.
Edit: some example I've found on the internet, note that it varies from patch to patch, from platform to platform, I wanted to collect some data with video proof:
Street Fighter V - 7.3 frames https://www.youtube.com/watch?v=Uk5n-xOD2vU Mortal Kombax X - 6.4 frames https://www.youtube.com/watch?v=_MeDCSflnwc Marvel vs. Capcom Infinite - 6 frames https://www.youtube.com/watch?v=444mtzp4MtA King of Fighters XIV - 6.4 frames https://www.youtube.com/watch?v=2sSJFoxneq4 Tekken 7 - 4.8 frames thanks to a patch, originally was 7.7 https://www.youtube.com/watch?v=APfQVCu9R2M
Alatta kommentekben írogatják, hogy sok játékban patchelgetik, javítgatják, de nagyjából ennyi az átlagos érték, illetve írják, hogy minél puritánabb kinézetű egy játék általában annál alacsonyabb számot tudnak elérni, továbbá azt is írja valaki, hogy ez részben tudatos design döntés is a fighting game fejlesztők részéről az online elterjedése kapcsán, mert online-ban egy ilyen input lag jól elfedi a network delay-t a 2 user közt és single playerben is ezt az input lagot hagyják azért, hogy konzisztens legyen a játék single- és multiplayer módja.
Nagyon ajánlom ZeRo csatornáját, profi játékos és csinál sok oktatóvideót is. Néha elmegy nagyon profi szintre, de sok számunkra is hasznos tanácsot is ad. Amúgy a streamjeit is ajánlom, én őt szoktam nézni, nem laggos és a héten jött egy patch, amiben optimalizáltak a lentebb kitárgyalt matchmakinges dolgon is, én a patch óta gyakorlatilag sose kerültem olyan meccsre, ami érdemben eltért volna attól, amire eredetileg jelentkeztem.
Na ez a smash nagy királyság. Első smashem, első pár óra elég keservesen telt, aztán átraktam irányítást és 1-2 óra alatt muscle memoryba is volt az egész. Most már jóval jobb :D
Bethesda Verified account
@bethesda Follow Follow @bethesda More #DOOM for #NintendoSwitch has been updated with a new patch adding performance enhancements and video capture!
Ha már a UK számokról megemlékeztünk itt vannak a japán számok is. Igaz egyelőre előzetes adatok, de úgy néz ki, hogy 1,3 millió fogyott a játékból, amivel a Pokémon szériát nem számolva minden idők valaha volt legsikeresebb Nintendo játéka azon a piacon.
"When I picked these up the person at the register asked if "the kids would enjoy it". I said yes. There were no kids, just 8 adults having a good time." :D
Huhh, látom nagyon belelovalltad Magad... Óvatosan jegyzem meg, hogy ez amúgy nem Nintendo játék, hanem Bandai Namco. :)
Tegnap néztem liriket 6 órán át ahogy tolta és förtelem volt. Ráadásul neki még lan adaptere is van
A másik meg igen a rendes 1v1 hiánya. Teljesen idióták dolgoznak nintendonál, akik ezekért az online dolgokért felelősek komolyan mondom. Az hogy nincs rendes 1v1 de még online tournament sincs csak CPU val meg local... 2018 van nintendo ébresztő Utoljára szerkesztette: TDC Geronimo, 2018.12.09. 21:00:52
Azért ne vegyél ám szó szerint mindent, amit felkap a reddit... a "rakás szar"-tól rendkívül messze van ez, mentem olyan 30 meccset, smooth, stabil volt 4személyes módban is, egyetlen meccsben volt komolyabb lag összesen, ott ki is esett az ellenfél végül.
Ami valóban probléma az az, hogy kismillió paramétert beállíthatsz arra, hogy milyen meccset szeretnél keresni és mivel több tízezer variáció lehetséges, ezért nyilván nem fog ugyan olyat találni, mint amilyenre bejelentkeztél, szóval megpróbál ahhoz kötelit keresni. Na és ezen a rendszeren nem ártana még finomítani, súlyoznia kéne a feltételeket, mert azt, hogy a meccs 3 vagy 4 perces valószínűleg könnyen elengedi az ember, azt viszont, hogy 1v1 vagy 4 fős FFA már nem, viszont a rendszer látszólag egyforma súlyozással kezeli ezeket a paramétereket és gyakran nem olyan játékmódban kötsz ki, mint amit beállítottál preferáltnak. Ez amúgy elsősorban a kompetitív embereket zavarja, akik a játékot a randomot minél jobban kizárva, kompetitív módon, 1v1 módban szeretnék játszani és szerintem kéne nekik csinálni egy külön módot akár külön ranking rendszerrel is, ahol csak itemek nélkül 1v1 megy (mint a Wii U-s Smashben).
Amúgy van egy lobbyrendszer is, ott viszont olyan lobbyra jelentkezel be, amilyenre akarsz vagy kreálhatsz saját lobbyt, annyi, hogy ott mindig egy meccs megy, a többiek pedig nézők, illetve ahogy néztem ott nincs ranking. Utoljára szerkesztette: Pio, 2018.12.09. 20:43:25
Ja csak kár hogy nintendo már pénzt kér az onlinért és egy rakás szar még mindig. Reviewk bezzeg ezt nem említik meg, mert azelőtt jöttek mielőtt aktiválták volna az onlinet...
Super Smash Bros Ultimate breaks franchise records to become this week's No.1 UK boxed game.
It is the fastest-selling Nintendo Switch game released so far, eclipsing the combined launch sales of Pokémon: Let's Go Pikachu and Pokémon: Let's Go Eevee.
The game's launch sales are 302 per cent higher than the numbers achieved by Super Smash Bros for Wii U and they're 233 per cent higher than Super Smash Bros for 3DS. Launch sales are also 62.5 per cent higher than the Wii game Super Smash Bros Brawl. All of which means Ultimate is the fastest-selling Smash Bros game in the franchise's UK history.
It's worth noting that the sales only include physical numbers, so digital downloads of Ultimate have not been counted.
wow...
Kedden jön enyém
Én még főleg a World of Lightot tolom, és nincs annál kielégítőbb, mint hogy a sok-sok próba után (mert ugye más karaktereket is illik tanulni) megunom, kiválasztom Kirby-t, és egy kalapáccsal kiütöm az ellent a picsába :-D
Idei talán kedvenc indiemhez a The Messengerhez jövőre jön ingyen DLC. Tényleg nagyon ajánlom a cuccot, nagyon remek alkotás és hogy nem csak a levegőbe beszélek a The Game Awards-on megkapta az év legjobb indie debütálása díjat (elsőjátékos fejlesztőnek járhat).
Azt pletykálják, hogy day 1 kétszer olyan jól fogyott USA-ban, mint a Pokémon, szóval úgy fest elég sokan voltak így ezzel... :)
Nálam a Melee volt az utolsó, amivel játszottam és a 3DS-es rész demóját is megnéztem, szóval nekem is javarészt új az egész és csak ámulok és bámulok, hogy milyen elképesztő mennyiségű tartalom van a cuccban.
Az egyetlen dolog, amin szerintem csiszolhatnának az a matchmaking. Mondták is és érthető, hogy sok paraméter van, ezért nem úgy építi a meccseket, hogy mindenki ugyan olyan beállításon legyen, de azért súlyozhatná a kritériumokat, például az biztos nem sokakat zavarna, ha 30 másodperccel hosszabb meccsre kerülnek be, de az azért eléggé zavaró, hogy valaki 1v1et akar menni, aztán valami teljesen mást kap.
Nem tudom erről a cuccról hallottatok-e már, de nagyon jó kis artsy cuccnak tűnik, IGN podcastben pedig megerősítették, hogy valóban az, az év egyik legjobb indijeként emlegették ketten is, igaz még nem értek a végére. Jövő csütörtökön érkezik.
Megrendeltem én is keddre jön. Első smashem lesz, de twitchen nézem nagyon tetszik
Jött reggel az e-mail, hogy "beszállító miatt késik a szállítás hétfőig"... kompenzációként kapsz xy-t, ha bejössz érte ma vagy holnap. Itt egy WTF-ot megeresztettem. :-D
Felhívtam őket, mondták, hogy mehetek érte ma személyesen, az e-mail csak a futárosoknak szól.
Aztán jött a 2. e-mail, hogy várják a személyes átvevőket holnap... :-D
Mondtam szarok bele, elmegyek érte, max üres kézzel jövök haza. Pár perccel boltba érkezés előtt jött a mail, hogy "mehetek érte átvenni" :-D
Na, mesélj! Nagyon jól néz ki a pakk. A játék meg elképesztően tartalmas, annyi menüpont van benne, hogy már a menürendszerben navigálás is egyfajta minijáték... :D
@NintendoUK 17m17 minutes ago More To improve your experience, we are temporarily taking Super Smash Bros. Ultimate’s network services offline between 15:30 and 16:00 (UK time), including Online Play. We apologise for the inconvenience and thank you for your understanding.
- én sajnos csak karácsony után tudom belevetni magam
Gondolom a kalózos részt. Az AC része a játéknak szokásos AC volt. Van, aki szereti, van aki nem. A kalózos része azonban fenomenális.
Amúgy ennek is megvan ám a mélysége, ha a postgame-et is végig akarod vinni és főleg ha nekiállsz pvp-zni, ott velem is feltörlik a padlót a profi arcok. :D A sztori könnyű, az elején tényleg túlságosan is az, főleg, ha grindelsz. De ez igazából az összes résznek felróható, X-el és Ultra Sunnal elég sokat játszogattam előző évben 3DS-en, ott se nagyon lehet megakadni, pláne, ha néha grindelget az ember. Ezek a Pokémon játékok szerintem mindig arról szólnak, hogy elkap ez a loop és azon kapod magad, hogy X órája hajkurászod a dögöket, mert "Szerezd meg mind!". :D Azért mindenképp adj neki szerintem egy esélyt, mert megérdemli. Én Nintendo játékokat sose szerettem streamen nézni, a mai napig nem szeretem, valahogy úgy nem jön át (számomra) a lényegük.
jo, oke. ha nem az ezt megelözö reszek fenyeben nezem es elfogadom, hogy ez tenyleg NAGYON piciknek keszült, akkor valoban nem rossz. igen, mindegyik resz egyszerü, de ez kabe faék szint. tisztessegesen leültem es 55 colra kirakva, odafigyelve neztem belöle majd 2 ora walkthrough-t YT-on es haaaat... erdemes belekukkantani pl egy ... ööö ... Pokemon Black & White (NDS) videoba. valtozatos helyszinek (rendben, tudom a Let's Go egy remake, nem adhattak hozza uj szakaszokat, de na....), sorozaton belül "nehez" harcok, kimondottan jo sztori, ...
szerk.: DE! 2-t fizet 3-at kap akcioban ezt valasztottam harmadiknak. jövöheten megjön es valszeg felbontom. remelem megvaltozik a velemenyem, bar nem hiszem, hogy sajat iranyitastol felulirodnak a yt-on latottak. Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2018.11.29. 22:43:16
Igen, a 8 pont az nem számít igazán nagy kritikai sikernek, mert azért felfele torz a pontozási skála, 5 pont alatt nem nagyon vannak számontartott játékok, A 8 pont az inkább ilyen korrekt alkotás, szerették a kritikusok, semmi kiemelkedőt nem mutatott fel, de tisztességesen össze van rakva és a Pokémonok általában pontosan ilyen játékok, nem forradalmasítanak semmit, járják a saját maguk által kitaposottutat.
Ez a rész most kapta nagyon a rajongóktól az ívet, lehet erre gondolt SlickAdam is, de ez őszintén szólva nem is magának a résznek szólt, hanem annak, hogy ez egy remake és nem egy új generáció. Meg a Pokémon GO-s irányításnak, amitől amúgy én is tartottam, hogy hülyeség lesz, de amúgy tök jól sült el (és handheld módban elkerülhető annak, akit zavar).
Nekem egyetlen problémám van a játékkal, hogy TV módban nem tudom pro controllerrel irányítani, de még 2 fél joyconnal se, nekem fura fél képzzel irányítani, még most is szokatlan, pedig van már vagy 20 órám a cuccban. Valahogy emiatt handheld módban jobban esik játszani vele. Utoljára szerkesztette: Pio, 2018.11.29. 22:37:07
Mert amúgy úgy gondolod, hogy rossz lett az új epizód? Én úgy látom eléggé lelkes mindenki, aki játszik vele. Szerintem is teljesen méltó feldolgozása a Yellownak. Pokémonok általában nem nagy kritikai sikerek, ilyen 8-9 pontos cuccok szoktak lenni. Utoljára szerkesztette: Pio, 2018.11.29. 22:25:53
ha nem toltak volna el jövöre, iden a Yo-Kai 4 Switch-en sztem agyonverte volna a Pokemon-t head-2-head japcsiban Utoljára szerkesztette: SlickAdam, 2018.11.29. 22:03:32
jah csak a LG P/E elvileg nyugaton fogy jól míg a 3DS eladások japánban ugyanannyit hoztak mint japánon kívül Utoljára szerkesztette: Negritis, 2018.11.29. 21:56:09
Igen és az volt a lényeg, hogy ha beregisztráltál az oldalra, megadtál egy számlaszámot és betetted vagy a csatornád egészének vagy az egyes videóknak a linkjét, akkor azok után megkaptad előbbi esetben 70, uóbbi esetben 60%-át a bevételnek, a többit behúzta a Nintendo. A logika emögött valami olyasmi volt, hogy a Nintendo dolgozott a terméken, aminek a segítségével Te műsort csinálsz, ezért osztoztok a bevételen, ami persze eleve kikezdhető logika, hisz a konzolt, játékot megvetted, akkor már fizettél a Nintendonak. De a probléma nem is ez volt igazából, hanem az, hogy a jutúberek jelentőssége látványosan megnőtt, komoly marketing tőkét képviselnek, amit ráadásul ingyen csinálnak. Az egy nagyon érdekes kérdés, hogy mennyi bevételt termelt a Nintendonak a claimelés, amitől ezzel teljes egészében el fognak esni és hogy ezt kompenzálja az ilyen módon nyert extra reklám. Szinte biztos vagyok benne, hogy anyagilag ez egy minuszos húzás a részükről, rövid távon mindenképp, de pont most tehetnek meg ilyesmit, amikor amúgy jól megy a szekér és nem ezen fog múlni a negyedéves üzleti jelentés.
A filozófiai jelentősége viszont szerintem elég nagy a változásnak. Teljesen egyértelmű volt, hogy a Nintendo of America, Europe, UK már rég meglépte volna ezt, de az anyacég ragaszkodott a korábbi elvekhez. Úgy néz ki, hogy az új vezetőség nyitottabb a trendekre és hallgat a cég nyugati ágainak javaslataira is, aminek a hiánya eddig eléggé jellemző probléma volt a Nintendo működésére.
Féligmeddig ide kapcsolódik, hogy többek közt miért is merik most meglépni, hogy elengedik ezt a bevételt, hogy US piacon különösen erősre sikeredett a Black Friday időszak: - $250 millió értékű termékértékesítés - Switch eladások 115%-al nőttel a 2017-es hasonló időszakhoz képest - ezzel a Switché lett a legsikeresebb black friday a cég történetében (eddig a Wii-é volt) - az adott időszak legjobban fogyó video gaming terméke volt online az Adobe Analytics szerint - több, mint 1 millió first party játék fogyott, 78%-os yoy növekedés
overall US: - Pokémon 1,5 millió felett - Super Mario Party 1 millió felett, a sorozat legsikeresebb darabja - Switch 8,2 millió felett - 3DS 22 millió felett - SNES classic 2,5 millió felett - NES classic 2 millió felett
Japánban pedig a Pokémon tolta meg a Switch eladásokat a szokásos heti mennyiség nagyjából ötszörösére.
a Nintendo nem copyright strike-t tolt rá (mint páran) hanem igen Claimelte ami a nagyobb youtuberek esetében jelentős mivel ők sok pénzt kapnak belőle
pokemon speedrun-st tudok akinek minden videoja claimelve volt, de leszarta és nem csinált hisztit mint pl Angry Joe ugye itt a kérdés hogy meg akarsz élni a videózásból, vagy csak csinálod a közönségnek
Jól értelmezed, a program megszűnik és nem fogják claimelni a videókat, mindenki megtarthatja a teljes reklámbevételt.
Annyit hozzátennék azért, hogy még mindig azt látni, hogy totális félreértés volt a korábbi rendszerrel kapcsolatban és sokan még mindig azt hiszik, hogy a Nintendo töröltette az emberek videóit/csatornáját, ha Nintendo tartalmat töltöttek fel, de ez nem így volt. Egyszerűen annyi történt, hogy ha Nintendo játékról tettél fel videót (Nintendo fejlesztésű játékról, tehát például a Pokémonra ez nem vonatkozott), akkor abból nem kaptál reklámbevételt, kivéve ha regisztráltad a csatornádat vagy csak a konkrét videót ebben a programban, ekkor pedig a bevétel nagyjából kétharmada lett a tied, a többi a Nintendoé.
Nade pont azért, mert mindenki tudta, hogy valami katyvasz van a Nintendo tartalmak körül ezért sok jutúber bele se merült abba, hogy pontosan miről van szó, egyszerűen ignorálta a Nintendot, mint platformot, szóval mindenképp káros rendszer volt ez a jutúberek és a közönség számára is, tök jó, hogy eltörlik és a lehető legjobbkor, ugyanis a Smash úgy néz ki elég nagyot fog menni és minden esélye megvan arra, hogy egy közepesen népszerű játékká váljon Twitchen. Már 2 héttel a megjelenése előtt megdöntötte a Switches játékok előrendelési rekordját.