"The MAV will now be destroyed when running into a soldier" asszem visszamegyek bf3azni ;)
Nemsokara indul egy Friend Referral program, ahol baratokat lehet hivni a jatekba es amikor eleri a 6-os szintet, kapsz erte 5000 XPt. (Hasonlit a BF Heroes Recruit a Friend-hez.)
"We are introducing a new Friend Referral program. During Beta we supported Referral simply as a way to get your friends into the early Closed Beta phases. Now, in preparation for release, the new program gives you 5000 xp for each new person you refer to T:A. (Each friend must reach level 6 to qualify). There are additional rewards as you recruit additional people."
Valamivel húzniuk kell a népet a teamwork és a win irányába, mert amúgy semmise kényszerítene rá az XP-n kívül. Stratégiai játékmenet szempontjából az eredeti Tribesnek a cipõfûzõjét nem kötheti meg sajnos. Ha nem adna ilyen kevés xp-t, akkor csak méginkább ez lenne, hogy semmi mással nem törõdik a nép, csak a saját killekkel. A generátor room védése meg hiába hõsies, sajnos a generátornak lófasz értéke sincs a játékmenet szempontjából jelenleg. Nincs eléggé ráutalva a nép a generátor mûködésére. A plazma turretek nem lõnek elég jól, túl könnyû kilõni is õket, és még egy szar missile turret sincs repülõ cuccok ellen. A engi light turretje meg... light... egykét mapon lehet vele jót védeni, de akkor is legalább 2 engi 4 turretje kell.
Ami egy kicsit idegeseit , ha veszit a csapatod , akkor hiaba oltel 30 embert es csinaltal 50 assistot , semmisitettel meg bazisvedelmeket a jatek vegen kiszurjak a szemedet 200xp -vel .. na ez a vicc (lehetsz akarmekkora asz jo paszban ha a csapat benazik akkor szopsz)
Amit meg nemsikerult abszorvalni soha, de szivesen kiprobalnam, infi-vel kozelkerulni turrethez es repair gunnal disableolni .. ;) (persze mindezt akkor amikor aramalatt van) (mechanic perkel)
Katabaticon toltam most egy kolosszalisat, lent generatornal ahol a 2 "beomlonyilas" van 1-1 energy wall -t(ha jott valami onnan halottam a puffanast es rafordultam) raktam duoombringerrel es megallas nelkul lottem, csak ha 50 ala ment a loszer alltam be stationba utanpotlasert .. olyan buzisok infit oltem mint meg soha + iszonyusok juggert ;) es megallas nelkul alaztam oket (taunt) annyira belefeledkeztem a lovoldebe , hogy mire vegelett a mapnak vettem csak eszre hogy osszejott 38k credit .. amit nem koltottem el semmire .... grrrr legalabb el legicsapasozhattam volna .. duhito...
infii jo de ha megallas nelkul losz a chaingunnal akkor akaratlanul is eltalalod oket es ha hallod a puffanast mar igazitasz is a celon ;) es fexik az illeto
egyetlen dologgal tudtak csak megolni : fractal granadebol kaptam 2t egyszerre az kifektetett, 1 elol meg be mozdulhattam valamelyik fal moge
smit : en reset elott is infiztem es az akkori skillista jobban tetszett de a mostani sem rossz azonban nem csodaszer a lathatatlansag .. ugyanakkor mindig talalni olyan balfaszokat akiket siman megolhetsz sticky -vel , akr tobbszoris zsinorban ;)
Igen ez az Infiltrator eleg eros lett igy (is). Megfigyeltem mar sok eve, hogy legtobb multis jatekot a lathatatlan kasztokkal es ability-kel basznak el legjobban. Hiaba full amator es lama valaki, mozogni es loni is alig tud, benyomja a csodalatos lathatatlansagot es "skillesen" hatbaszur vagy hatbalo 2 meterrol.
Bar most ahogy unlockoltam az Inf-et, eleg gyorsan leszopja az energiat a Cloak mod, de akkor is nagyon idegesito kaszt.
Ugyis olyan gyenge volt az a szegény infi...lol... asszem visszamegyek egy kicsit BF3-azni.
Épp ezért írtam, mert a fórumon eléggé sírnak érte, és igazuk is van. Amikor bétából fullba vált a verzió, akkor egy ilyen újraosztás minimum kellene, mert addig ki tudtad próbálni, és utána már arra osztod le aminek tényleg látod értelmét...
Mar volt olyan reset ahol xp-t reseteltek (dejo volt latni egyben azt a 185k xp-t(mostmar tobb lenne;)) es ujra oszthattad szal az normalis de "progress reset" nemlesz ez a lenyeg.
Amugy "lehessen xp-t resetelni mondjuk1x" mar felvetodott a forumon de nemhajlanak ra ;)
Multkor is azert kelett resetelni mert ugye az akkori perkrendszert levaltotta a mostani xp kilockolos uj rendszer.
"csak olyan reset lesz hogy ujra eloszthatod a pontjaidat" Errol hol lattal infot? Amugy XP resetre gondoltal? Mert a beta FAQ-ban csak ennyit irnak: "Progression of character and classes and unlocks will be maintained throughout Open Beta and carry forward to Release."
Tehat ezek szerint fix, hogy minden megmarad az open betabol. Jo lenne ujra elosztani az XPt, de konkret infot errol nem lattam sehol.
All player progress and unlocks in Beta will be preserved through release with no planned character wipes.
olvass vissza erre a forumra , leirtam azt amit a keszitok hangoztatnak a forumukon es facebookon : nem lesz reset, legalabbis az elert eredmenyeid nemvesznek el, csak olyan reset lesz hogy ujra eloszthatod a pontjaidat (ilyen ugye mar volt1x)
Nem hinnem, hogy resetelnek barmit is. Egyfelol mar jo ideje open a beta, ugyanugy nyomhatja es fejlodhet barki, masfelol pont a fizetos jatekosaikkal csesznenek ki legjobban, akik vettek Gold+XP boostot.
Amikor a bétának vége, sztem úgyis resetelik az XP-ket. Max az a 250 gold marad meg. Szal a bétát lehet tekinteni ennek a kipróbálási fázisnak. Én utána már biztos csak az engineer meg juggernautra gyúrok majd. (mondom ezt úgy, hogy ilyen 75000XP-s cuccakat nem vettem még semmihez) A többibe kár pénzt feccölni. Persze ez csak a mostani helyzet, patchekkel még változtathatnak a balanszon.
Eloszor a zart betaban nem voltam elajulva a jatektol, de azota kezd egyre jobban megtetszeni. Az online free2play megoldas miatt fejleszteni fogjak kesobb is, egyre tobb tartalommal, jatekmodokkal, mapokkal rakjak tele. Nagyon tetszenek a fegyver skinek es a modellek is jol neznek ki. Jo lesz ez.
Sok cucc erosen draganak tunik es sok XPbe kerul, viszont ugy nez ki mindent be lehet szerezni gold vasarlas nelkul! Nem ugy mint mas free2play-ben, peldaul BF Heroes, stb, ahol sokmindent csak penzert tudsz kivaltani. Ez eleg pozitiv sztem. Vagy sokat jatszol vagy fizetsz valamennyit a cuccokert. Sztem eleg korrekt. Persze ezen kesobb ezen lehet valtoztatnak, de most okes a dolog.
Kicsit lehet ezzel trukkozni is, ha az ember nem akar fizetni vagy rengeteg XPt farmolni. Peldaul haverokkal le kell beszelni, hogy ki melyik kasztot es fegyvert unlockolja fullosan XPbol es utana kesobb kiprobaljatok egymaset, hogy tetszik-e es erdemes-e neked gyujteni a sokezer XPt arra a katonara, fegyerre, cuccra. Vagy kis penzt raaldozva tobben osszedobtok egy fullos accountot es kiprobal mindenki minden cuccot.
Esetleg egyedul regel az ember tobb accountot es minden nap megcsinalja a az 1200XP-s kuldit (+250 ingyen gold facebookrol egy acchoz). Sokszor megvan par perc alatt es par het mulva sok cuccot ki tud probalni az igy osszejott XPbol.
Mindennel lehet kurvasokat mészárolni, ha az ember elég sokat kockul a gép elõtt :) Csak a Juggerrel arányaiban sokkal könnyebben, és többet.
Gyanitom doombringerrel tobb jatekost meszaroltam eddig mint te osszes kariddal ;) mine csak azert kell mert mar minden mas doombringeres cucc kivan lockolva es ugyse hasznalom a granatot , akkormar valami ertelmes legyen oda is berakva
Juggernautnak tényleg könnyíteni kéne, meg több powert adni. Nekem is csak ez a bajom vele, bár nem uppoltam rajta semmit. Brute tökéletes viszont tornyot meg szenzort rombolni.
Tudom hogy a Doombringert defendernek csúfolják, de szerintem arra se jó... ha meg arra gondolsz, hogy majd a 75000XP-s mine után jó lesz, akkor röhögnöm kell :) Annyi XP-bõl kurvasok más dolgot meg lehet venni, szal messze nem éri meg.
Támadni viszont sokkal jobb, a mortar, meg a disc is.
husi te nagyon elvoltal tevedve ha valakitol azthalottad a doombringerrol hogy tamado kari .. wake up neo! ;)
Én rájöttem, hogy a Doombringer meg a Brute is fasság. Az egyedüli heavy amivel tényleg JÓL lehet pusztítani a Juggernaut. Most azt uppoltam fel már majdnem maxra, és nagyon faszán lehet vele gyilkolászni. Az egyedüli gyengéje talán a duel nyílt terepen, de ott sem kifejezetten gyengébb mint a Doombringer vagy a Brute. Támadni viszont sokkal jobb, a mortar, meg a disc is. Energyre kell még gyúrni egy kicsit, esetleg valami perket is rakok rá amitõl könnyebben repül, aztán akkor duelben is jó lesz disc-kel.
en tegnap kaptam egy menetben 12k xp-t .. na az volt a nemsemmi ;)
Az "First Win of the Day"-ert jaro 1200 xp-t vajon mikor resetelik? Sztem nem 24 orankent es nem ejfelkor, mert volt hogy tobbszor is megkaptam egy napon belul.
Nekem is hasonló gondjaim vannak fõleg az új patch óta (mondjuk nem rég óta játszok), scoreboard befagy, le kell lépni a szerverrõl, connection lost-ok, pl most is ledobott úgy, hogy vissza se tudok menni mert "unable to login" üzenet fogad ... és egyéb nyalánkságok.
Talaltam egy ingyen packot Soldierhez: Soldier Pack
Limitalt szamban most meg van kod. (A regisztracio az oldaltol kicsit lassan jott meg az emailre.)
Csak annyira szar mint a többi. n+1 open flagstand. Pedig reménykedtem benne, hogy végre egy rendes bázist kapunk, amin belül van a flag, és nem lehet csak úgy átröppenni rajta.
Brute korrekt. Jó terepre is, de épületekbe is lehet vele zúzni. Talán a Brute éri meg a legjobban. Juggernauttal hébe-hóba , ha szabotálom az ellenség generátorát, akkor jókat szakítok vele. Sentinel eggyáltalán nem éri meg,vagy be ad olyan lövéseket, hogy csak lesek, hogy ezt hogy találtam el, vagy telibe lövöm (szinte) és nem adja meg a sebzést. Érdekes.
Én pl Engineerrel elég sokat gyûjtök, két turret le jó helyre, és után a smg-vel lehet aprítani, meg a gránátjai is elég jók. Néha még támadni is szoktam vele, olyankor repairgun helyére shotit rakok (bár ennek nem sok értelme).
Doombringert hiába maxoltam ki, a hõkövetõs cucca túl lassan lockol, ritkán lehet vele gyilkolni. Max a meccs második felében, mikor már jármûvek is vannak. A gunja meg közelharcra is csak hellyel közzel jó, másra meg abszolút nem. Lehet rámegyek a Brute-ra majd.
- Sunstar, a new Capture the Flag map,has been added to the Quick Play rotation. Note that this map is not in its final design or art state. - Temple Ruins, a Capture the Flag map, has been added back to the Quick Play rotation after significant revisions. Note that this map is not in its final design or art state. - The European server region has been split into two regions in order for users to better select the region that gives them the best performance: Europe - London and Europe - Amsterdam. - The Asia server region has been split into two regions in order for users to better select the region that gives them the best performance: Asia - Japan and Asia - Singapore. - A variety of physics changes have been made in order to fix several issues impacting the fluidity of movement. This includes the elimination of several items that would cause deadstops and hitches, as well as a bug that would allow you to ski/jet along the boundary wall. Changes were also made in order to fix a few issues that would occur when traveling up steep hills. Additional improvements are planned for future releases. - A variety of improvements to server performance have been implemented. Additional improvements are planned for future patches. - Users may now choose to turn off unwanted HUD elements using the SETTINGS menu. - Reticules and HUD icons have undergone a significant polish pass. - User settings are now stored server-side. Settings may be reset as a result of this patch, but future patches should not have to reset bindings, etc.
Weapon/Balance Items
- The Impact Nitron grenade will force you to drop the flag if it is used for self-damage. - Increased Heavy run speed by 20%. - Increased maximum reduction of weapon switch time on the Quick Draw perk from 20% to 50%. - Modified inheritance on the Grenade Launcher (now 50%). - The cost of the Tactical strike was increased to 4000 credits from 3500.
Additional Items
- While in a match, the Class Select screen provides an indication of how many of your teammates are currently playing each class. - The new Purchase Vehicle menu now shows how many of each type of vehicles are currently spawned. The option to purchase a vehicle is locked when a max for that vehicle is reached in a match. - New Features are showcased when entering the menus. - Fixed an issue where throwing grenades or executing melee attacks in rapid succession could have the server and client get out of sync and animate strangely. - If a player picks up a dropped ammo pickup while their current weapon has zero ammo, the weapon automatically reloads the new ammo into the clip. - Made a variety of changes to weapon FX to help improve performance. - Fixed issues with Quick Draw perk where the client was not scaling the putdown/retrieve animations correctly and where the server was not switching fast enough (and leading to some dry fires). - A variety of UI-related bug fixes and improvements were implemented. - Fixed a bug that that would cause occassional “dry fires” of weapon. - Fixed a bug that would prevent you from adding or removing friends until you restarted the game client. - Fixed a bug in which the client would lock up under extended packet loss. - Fixed an issue in which information was not updating correctly on equipment page when scrolling perks. - Variety of cleanups and bug fixes to the badges system, including some adjustments to XP rewards from badges. - The end of match screen now highlights XP earned from badges during the match. - Fixed an issue where the Pathfinder’s Light Assault Rifle would fire repeatedly in a training map. - Fixed an issue where mine icons were disappearing. - Added new effects to the Shrike. - Fixed an issue where Supply Drops were able to be deployed on areas not intended. - Fixed an issue where melee attacks were causing double damage in certain situations. - Fixed an issue where melee sounds and effects were playing when no damage was done. - Fixed an issue where the Beowulf gunner was able to fire faster than intended. - Fixed an issue where firing and reloading a shotgun was allowing them to be fired faster than intended. - Fixed an issue where zoom was not being re-enabled when a player was zoomed and a reload occurred. - Fixed an issue where pushing someone to their death with Sonic Punch was not properly rewarding the kill. - Fixed an issue where players were able to either stand on or hop over the boundary wall in some maps. - Fixed an issue where the energy conduit in Nightabatic TDM did not extend all the way to the ground. - Fixed several collision issues in Outskirts TDM - Fixed an issue where friendly players and vehicles were taking damage from friendly turrets. - Fixed an issue where entering a vehicle while firing a weapon would continuously fire that weapon in training and roaming maps. - Fixed an issue where the fumbled flag post process effect wasn’t playing. - Fixed an issue where friends on the enemy team were having their marker drawn over exceptionally long distances. - Fixed an issue where player-owned deployables and projectiles were not being destroyed when becoming a spectator. - When in-scope with the Sniper Rifles using the Sentinel Class, the targeting reticule no longer color shifts to red when hovering over enemy players. Although, the reticule does continue to turn green when hovering over friendly players. - Fixed an issue where vehicle sounds would constantly play if you exited the Beowulf as the gunner while it was on fire. - Fixed an issue where there could be two flag carriers on the same team in Team Deathmatch and Capture the Flag. - Fixed an issue where teams could be credited for multiple flag caps or a single flag cap if the flag carrier landed on the flag (either on-stand or out in the field) in a certain way with the Reach perk active. - Fixed an issue where the call-in confirmation sound would play but the call-in wouldn’t activate.
Engivel ponthogy a szenor legnagyobb boost.. szenzor nelkul pl infik kicsinalnanak , viszont ha ragyalogolnak leszipkazza az energy-juket es elotunnek.. akarva akaratlanul.. mondjuk a legtutibb setup ha meg nemszedtek szet a generatort es jol rktad le a turretjeidet ;)
engi es doom van nalam fullra kilockolva(kiveve alternativ fegyok mert azok pont nem tetszenek ezeknel a klasszoknal)
egyetlen extra fegyo amire nyalat csurgatok az a snipernek az alternativ main fegyoja..
Hat engem csak akkor tudnak a generatorrumban megagyalni ha kettonel tobben vannak es en egyedul ;) ... de majd ha meglesz az aknam akkor majd meglatjuk ;)
tudom hogy kint lehet aprítani, de van, hogy benn vagy valamiért, és akkor nemtudok mitcsinálni...:D de amúgy asszem az unlockolható fegyójával már bent is kemény tud lenni :D
Doombringer nekem túl lassú. Neki terület kell amit belõhet és pontos célzás. Zárt térben nem tûnik rossznak de agyaggalamb. Inkább kint aprítani a népeket.
Amúgy Tech tapasztalat most: Setup: teljesen stock, semmi goldos nincs, csak XP upgradek. - Közelharcban bármi robbanós ellen elég rosszak az esélyeid, fõleg zárt téren. - Emiatt KELL a két gránát. - Emiatt nincs szenzor.
Sajnos.
Thumper 800 gold, és atom imba, akkor nem kellene annyira gránát. Sajnos nekem nem igazán nem tetszik, egyszerûnek tûnik vele az élet. Nagyobb móka ledarálni az embereket géppisztollyal. :)
Játszok én is most ezzel a verzióval, tetszik is, TCH bejön nagyjából, de... utánanézve a réginek... sír a szám hogy azt annó kihagytam. Kár.
Ma vagy 5x kellett újra belépnem, mert 2 map után egyszerûen nem jön a következõ, csak áll a scoreboardon...
Two new perks have been added Rage is a defensive Perk that, fully unlocked, increases energy regeneration for a limited time and provides a 25% heal if nearby your flag when an enemy grabs it. Sonic Punch, fully unlocked, creates a shock wave with each melee swing that pushes back nearby players, and can force a flag fumble.
felvettelek enis
Ha Mester nevût láttok, én vagyok :D
magyar jelenlet:
Ma lattam egy FEKETELOVAG nevu jatekost ;) kar hogy nemlehet pm-ezni jatekonbelul
Mikortajt szoktal fenn lenni ?:) Mert egy haverba fojton belebotlok de masba akit innen addoltam nem...
Ma belefutottam valami penzes gyerekbe , minden classbol megvolt neki a sok 100k -s fegyo .. szidtam is az anyjat rendesen ;) Stealth Snipfusor nemrossz cucc..kellene ;)
Tomperrõl amúgy mit hallani? Semmi tribes csak az aszfaltozás?:)
Na most kivételesen egész fasza menet volt.Bár lehet csak k voltak bénák..Kellene bele replay funkció,mint SC2-ben pl.
20-ból 12 flag defence..Bár nyílvánvaló fraget elbasztam ugyan,pl. mikor 1 lövés és halott a flag vivõ,széép lassan esik aalatta a célkereszt én hülye meg hamar nyomom emg a gombot és alá lõ...
Ma sikerült engineerrel crossfiren 25/2-es statot összehozni :) csak úgy dõltek a pontok. 2 turret a zászló platformnál, meg én is ott lõttem õket, közben gen repair, és mikor összejött már ment is az artillery a másikakra :) Egyszer elmentem egy flagrunner után, leszedtem, azt mondom ha már itt vagyok, bepróbálkozok elvinni az õ zászlójukat. Hát nem összejött enginerrel a cap? :D
nalatod ;) megy ez , en tegnap kiprobaltam ezt a deatmatch szelen megallok... nos igen az egyik palyan megmukodik is a dolog de a tobbiben tulhamar kiszurnak ;) rajottem hogy tech el lehet legjobban sunyizni ott ;) 2 torony egymashoz kozel, a flagrunner utjaba .. es kapom a free killeket ;)