Zart beta par heten belul indul. A jatek honlapjan erdemes regisztralni. Par ezer kulcsot osztanak szet elso korben, utana bovitik a letszamot es valamikor osszel/telen nyiltta valik a beta.
32es szerverek, 4 palya lesz, 2 jatekmod, 3 jarmu es 12 valaszthato kaszt/osztaly. A vegleges jatek kb 2012 elejen jelenik meg.
van vlmi új fejlemény, esetleg megjelenési dátum ?
A lenyeg sztem foleg az akcion volt ott is. A mostani videokbol sokat nem lehet megtudni, raadasul biztos nem is a befejezett jatekot latjuk, illetve a free2play tipus miatt folyamatosan boviteni es fejleszteni fogjak a lehetosegeket.
De ha tenyleg csak egy egyszeru repkedek es lovoldozok jatek lesz, a videok alapjan nekem mar igy is elegge tetszik, mint laza kikapcsolodas. (De sztem tobb lesz benne, viszont ezt igazan csak a beta tesztben tudjuk meg.)
De nem CSAK errõl szólt. Ott volt a stratégia, és teamplay is mellé, ami már a Tribes:Venegance-ból is kifejelejtettek. Azt hitték, hogy valami jókis grafikai motor, meg a sok ugrabugra lövöldözés elég. Azzal is tévedtek, ez is erre a sorsra jut sajnos...
Tribes mindig is ez a repkedos/porgos cucc volt. Ha nem tetszik nem kell vele jatszani vele, tok egyszeru.
Megneztem a Planetsides 2 trailert, hat ahhoz kepest biztos "sok" a mozgas benne, mert ott szinte egy helyben allnak es ugy lovik egymast mint az agyhalott zombik. Nekem az tunik eleg szarnak video alapjan. :p
kurvara nem erre szamitottam... ez a repkedos istenfasza nekem nagyon nem adja...lentebbi vdeioba 3or korberepulte a bolygot vagy mit es minden korbe odalott egyet...vicc az egesz...nemtudmo minek kell tulzasba vinni a mozgast ennyire, mintha egy gumikotelen cibalnak a playert...vicc...vartam de teljesen kiegtem ezektol, azt hiszem marad planetside2..
En a regi Tribes-okat szerettem, az ujakat elegge elbaxtak, de sztem nem annyira a strategiai elemek miatt. Ezzel most reszemrol eddig semmi gond nincs.
- Kezdetleges videok, az akciorol mutatnak tobbet, taktikai es strategiai elemeket majd kesobb latunk valoszinu. - Az is lehet, hogy ez inkabb az porgosebb vonalat fogja kovetni. Amit latok az mar tetszik elegge. Ha igy marad egy lightos lovoldozos free2play gamenek a haverokkal, az is johet siman.
Igy van, a skiinget a community követelte ki az 1 után mindegyik részben :) Bár én se csináltam soha. Szerintem amúgy a 3 már nagyon messze volt az eredeti feelingjétõl. A 2 még fasza volt, csak ott meg az engine bugjait sosem tudták rendbehozni, és túl sok idõbe telt az is, míg moddolható lett.
Én az elsõ résszel multiztam egy keveset, de pont a korcsolya volt az, amitõl a gyomrom fordult fel.
Egyértelmû, hogy az egy programozási bug volt, csak a kommjuniti annyira rákattant, hogy a további részekbe már bele KELLETT tenniük.
Éppen csak a lényegét tette tönkre a játéknak, hogy a heavy armor lassú, a light meg gyors... Játszottam CTF-et, ahol annyit lehetett látni, hogy egy heavy csóka kb 400km/h-val átszáguldott a zászlón, két másodpercen belül már el is tûnt a láthatáron. Állítsd meg, ha tudod...
A jetpackes harc viszont nagyon érdekes volt, kicsit olyan lovagitornás fílingje volt... :)
Én a Tribes Vengeance -vel játszottam legelõször, csak sose tudtam elég embert összeszedni így privát multikhoz, nekem pedig nagyon tetszett. Késõbb próbáltam ki a 2-t, kicsit másabb volt de az is tetszett, csak nem sikerült multiban kipróbálnom. A vengeance -ben minden esetre nagyon tetszett a jetpackezés, a többfajta páncélzat, a korcsolya :D, meg a fegyverek is. A CTF mellett az a fueles is nagyon ötletes volt.
Én várom, remélem jó lesz.
Várjuk, remélem nem lesz brutális gépigénye.
Umm, hát ez erõsen relatív, hogy mihez képest. '98-ban tényleg erõsen egyedi volt a stratégiai beütésével, de azóta már erõsen behozta, túlhaladta a konkurrencia.
A Quake néven szerintem az Enemy Territory: Quake Wars-ra gondolnak a többiek, ami egy Battlefield-klón, pontosan ilyen turretépítõs, kasztrendszeres, csapatmunkás, jármûves FPS, mint a Tribes volt.
Kiváncsi lennék hány player/server van manapság T1-ben :)
2007-ben amikor a T1 master servert lenyomták, még mindig valami 1700 szerver volt kb. Emiatt is engedték meg a communitynek, hogy saját master servereket indítsanak.
És itt egy 1998-as játékról beszélünk... Szerintem nincs is másik, ami ennyi idõn át aktív multiplayer game maradt. Ja de, a CS. Amit szintén akkortájt adtak ki :)
Nem bírok benne questelni, mert ha rákattintok pl egy accept gombra, akkor nemtörténik semmi. Kb 254654 próbálkozásra sikerül, és azután meg a finnish-nél nem bírok tovább menni.
Nagyon remélem, hogy nem Quake stílus lesz. A Tribes bár gyors játékmenetû, mindig is hangsúlyos volt benne stratégia, taktika, és csapatmunka, ami ugye a kvékhez nem kell. Ki kellett használni a classokat, a jármûveket, a lerakható turreteket. Én speciel renegades modot játszottam 1-ben anno mindig, mert abban egy csomó mindent lehetett építeni, szal kreatív megoldásokkal is lehetett játszani :)
Sztem byzhouse gondolat se volt még mikor a Tribes 1 kijött :D
Egyébként érdekes, hogy semmi hype nincs körülötte, pedig szép next-gen grafikája is van plusz még nem is egy új franchise-ról van szó. Várjuk mi lesz belõle.
Csak nehogy ez is olyan bugos legyen mint a Global Agenda! Remélem semmi köze sem lesz a halóhoz, mert az egy fos. Az elsõ részt próbáltam csak, és 2 perc után ment is az uninstall.
Halo? A Halo kérlekszépen gondolat se volt még, amikor a Tribes 1 ezt a játékstílust megalapította...