Csak nehogy ez is olyan bugos legyen mint a Global Agenda! Remélem semmi köze sem lesz a halóhoz, mert az egy fos. Az elsõ részt próbáltam csak, és 2 perc után ment is az uninstall.
Sztem byzhouse gondolat se volt még mikor a Tribes 1 kijött :D
Egyébként érdekes, hogy semmi hype nincs körülötte, pedig szép next-gen grafikája is van plusz még nem is egy új franchise-ról van szó. Várjuk mi lesz belõle.
Jónak tûnik, ez ilyen Quake live szerûség 1000x jobb gráffal ?
Nagyon remélem, hogy nem Quake stílus lesz. A Tribes bár gyors játékmenetû, mindig is hangsúlyos volt benne stratégia, taktika, és csapatmunka, ami ugye a kvékhez nem kell. Ki kellett használni a classokat, a jármûveket, a lerakható turreteket. Én speciel renegades modot játszottam 1-ben anno mindig, mert abban egy csomó mindent lehetett építeni, szal kreatív megoldásokkal is lehetett játszani :)
Nem bírok benne questelni, mert ha rákattintok pl egy accept gombra, akkor nemtörténik semmi. Kb 254654 próbálkozásra sikerül, és azután meg a finnish-nél nem bírok tovább menni.
Kiváncsi lennék hány player/server van manapság T1-ben :)
2007-ben amikor a T1 master servert lenyomták, még mindig valami 1700 szerver volt kb. Emiatt is engedték meg a communitynek, hogy saját master servereket indítsanak.
És itt egy 1998-as játékról beszélünk... Szerintem nincs is másik, ami ennyi idõn át aktív multiplayer game maradt. Ja de, a CS. Amit szintén akkortájt adtak ki :)
Umm, hát ez erõsen relatív, hogy mihez képest. '98-ban tényleg erõsen egyedi volt a stratégiai beütésével, de azóta már erõsen behozta, túlhaladta a konkurrencia.
A Quake néven szerintem az Enemy Territory: Quake Wars-ra gondolnak a többiek, ami egy Battlefield-klón, pontosan ilyen turretépítõs, kasztrendszeres, csapatmunkás, jármûves FPS, mint a Tribes volt.
Én a Tribes Vengeance -vel játszottam legelõször, csak sose tudtam elég embert összeszedni így privát multikhoz, nekem pedig nagyon tetszett. Késõbb próbáltam ki a 2-t, kicsit másabb volt de az is tetszett, csak nem sikerült multiban kipróbálnom. A vengeance -ben minden esetre nagyon tetszett a jetpackezés, a többfajta páncélzat, a korcsolya :D, meg a fegyverek is. A CTF mellett az a fueles is nagyon ötletes volt.
Én várom, remélem jó lesz.
Én az elsõ résszel multiztam egy keveset, de pont a korcsolya volt az, amitõl a gyomrom fordult fel.
Egyértelmû, hogy az egy programozási bug volt, csak a kommjuniti annyira rákattant, hogy a további részekbe már bele KELLETT tenniük.
Éppen csak a lényegét tette tönkre a játéknak, hogy a heavy armor lassú, a light meg gyors... Játszottam CTF-et, ahol annyit lehetett látni, hogy egy heavy csóka kb 400km/h-val átszáguldott a zászlón, két másodpercen belül már el is tûnt a láthatáron. Állítsd meg, ha tudod...
A jetpackes harc viszont nagyon érdekes volt, kicsit olyan lovagitornás fílingje volt... :)
Igy van, a skiinget a community követelte ki az 1 után mindegyik részben :) Bár én se csináltam soha. Szerintem amúgy a 3 már nagyon messze volt az eredeti feelingjétõl. A 2 még fasza volt, csak ott meg az engine bugjait sosem tudták rendbehozni, és túl sok idõbe telt az is, míg moddolható lett.
En a regi Tribes-okat szerettem, az ujakat elegge elbaxtak, de sztem nem annyira a strategiai elemek miatt. Ezzel most reszemrol eddig semmi gond nincs.
- Kezdetleges videok, az akciorol mutatnak tobbet, taktikai es strategiai elemeket majd kesobb latunk valoszinu. - Az is lehet, hogy ez inkabb az porgosebb vonalat fogja kovetni. Amit latok az mar tetszik elegge. Ha igy marad egy lightos lovoldozos free2play gamenek a haverokkal, az is johet siman.
kurvara nem erre szamitottam... ez a repkedos istenfasza nekem nagyon nem adja...lentebbi vdeioba 3or korberepulte a bolygot vagy mit es minden korbe odalott egyet...vicc az egesz...nemtudmo minek kell tulzasba vinni a mozgast ennyire, mintha egy gumikotelen cibalnak a playert...vicc...vartam de teljesen kiegtem ezektol, azt hiszem marad planetside2..
Tribes mindig is ez a repkedos/porgos cucc volt. Ha nem tetszik nem kell vele jatszani vele, tok egyszeru.
Megneztem a Planetsides 2 trailert, hat ahhoz kepest biztos "sok" a mozgas benne, mert ott szinte egy helyben allnak es ugy lovik egymast mint az agyhalott zombik. Nekem az tunik eleg szarnak video alapjan. :p
De nem CSAK errõl szólt. Ott volt a stratégia, és teamplay is mellé, ami már a Tribes:Venegance-ból is kifejelejtettek. Azt hitték, hogy valami jókis grafikai motor, meg a sok ugrabugra lövöldözés elég. Azzal is tévedtek, ez is erre a sorsra jut sajnos...
A lenyeg sztem foleg az akcion volt ott is. A mostani videokbol sokat nem lehet megtudni, raadasul biztos nem is a befejezett jatekot latjuk, illetve a free2play tipus miatt folyamatosan boviteni es fejleszteni fogjak a lehetosegeket.
De ha tenyleg csak egy egyszeru repkedek es lovoldozok jatek lesz, a videok alapjan nekem mar igy is elegge tetszik, mint laza kikapcsolodas. (De sztem tobb lesz benne, viszont ezt igazan csak a beta tesztben tudjuk meg.)
van vlmi új fejlemény, esetleg megjelenési dátum ?
Zart beta par heten belul indul. A jatek honlapjan erdemes regisztralni. Par ezer kulcsot osztanak szet elso korben, utana bovitik a letszamot es valamikor osszel/telen nyiltta valik a beta.
32es szerverek, 4 palya lesz, 2 jatekmod, 3 jarmu es 12 valaszthato kaszt/osztaly. A vegleges jatek kb 2012 elejen jelenik meg.