Slick gumival sokkal jobban lehet vezetni az M3-at. A turbótól viszont megbolondul. Amíg nem volt rajta és minden maxon volt azon kívül addig jól tudtam menni vele, én is billentyûvel tolom. Amúgy egybõl gumi-fék-felfüggesztésre tuningolom az itteni verdákat és a motor tuningot szoktam hagyni legutoljára.
Azt valahol mélyen sejtem hogy a stabilitás a slick-en nem fog megoldódni. Sõt. Szerintem most az egyszer, BMW-nél bekapcsolom az assist-et mert ez elég gáz. És mivel billel tolom még rosszabb a helyzet. Nem tudom. Majd ha a tuningolás készen lesz meglátom.
Slick gumival is elmegy a hatulja, meg 4-esben is;) Kanyarokban fel gaz es/vagy egy fokozattal feljebb, aztan max az egyenesebb kigyorsitasnal visszapakolni egyet.
Dettó. Ugyan én még nem vettem meg rá a slick gumikat de gyanítom hogy ez a 1/2/3as ban, magas fordulatszámon úgy elmegy a hátulja hogy öröm nézni. Az RX7 nem volt ennyire virgonc...
Na megkaptam a BMW-t... motorikusan ki tuningoltam full meg még egy két dolgot egy kicsit amire tellett.. és 3-ba is elkapar xDDD 308 km/h a vége... Most kéne a Ps2-es kar....
Persze, ez világos. De ahogy itt már szó volt róla, nem mind1, hogy 60 fps-bõl lesz 30 vagy 30-ból 15. Mikor megvettem nem néztem, hogy milyen vagy mit tud, bementem az áruházba és vettem egy laptopot, mert szükségem volt rá és amire igazán kellett akkor arra megfelelt, még jó pár játék is elfut rajta de az újabbakkal meggyûlik a baj.
Havernál kipróbáltam teljesen maximum grafikán, mintha egy másik játékot játszottam volna. El is ment a kedvem a laptopon játszani.
Akinek van kedve normális emberrel versenyezni, az jöjjön pár Duelre a köv 1 órában a Red1-be. BMW M3 majdnem maxra húzva. VPR 546 közben tápolom ahogy jön a zseton. csige791 nick
Az se rossz.... Hogy szopna hanyatt a sok szarházi gecis szaros....... Ennyi elég is volt... Rohadt sirokkómmal lementem 20 kört L.A. River-en az kb 45 perc volt és a leges legvégén mikor beértem megszakadt a szerverrel a kommunikáció és szevasz.... ennyi semmit se kapok érte... nagyon örülök nbeki kb
Na, elsõ multis versenyem kész eufória élmény volt. Spa elsõ szakaszában valaki túrta a hátsómat és kipördültem egy másik játékossal együtt, aki elõtt sikerült kimásznom a fûbõl, de õ késõbb belémteleportált egy kanyarban, amitõl repültem a falnak mintha odavágtak volna. Még így is volt bennem annyi hogy befejezzem, de mielõtt az elsõ kört letudtam volna, kidobott szabálytalan mûvelettel :|
Válaszoltak a dedicated szerveres felvetésemre:
Hello Laszlo,
Thank you for your reply,
I am sorry however I am not able to discuss any future plans or developments for Auto Club Revolution. This includes any potential plans on dedicated servers or not for racing.
Lássuk be, ebben a vacak "játékban" a legelemibb dolog, kanyarodás el van ... tolva. Lehet, hogy csak mi, Logitech-esek szívunk vele, de el van rontva, és kész.
hát menten beszarok.... a kormányomat ha be akarom állítani a játékhoz ugyanúgy nem tudom bezárni a controller mapping ablakot... és nem is menti így el.... Na most mi a fasz van ezzel a rakás szarral már??? Felbasz... Másnál is 4 tengelyes, 12 gombos botkormány kapcsolóval-t ír???? nekem Ps1-2 es karok meg a kormányt is ennek írja... Mit csináljak már vele???
Igen, egyelore nehez versenyhoszt valasztani. A tulsagosan rovid verseny azert nem jo (mert az eleve ne is nagyon verseny:P), mert tovabb tart a betoltes, a hosszu meg azert, mert konnyen elofordul, hogy kozben elhalalozik a program/online/szerver:)
Tegnap eszembe jutott, hogy régen a Grid-nél is lehetett olyat, hogy egy fileban átírni a kormányt gamepadra, és akkor nem volt olyan érzékeny nagyobb sebességnél. Egy +/- 90 fokban forgatható kormánynál az sokat számít :P A lényeg, ma hazajöttem, a control mappingnál átnyomtam a kormány beállításoknál a steering wheelt gamepadra, és végre nem akar minden egyenesben keresztbe állni. (csak néha a kanyarokban, de az az én bénázásom miatt van :P ) Ha gondoljátok próbáljátok ki.
nem csak neked szólt :) lehetne szervezkedni, szûrés is könnyen megoldható mindenki levesz 1-2 motor tuningot maxmin vpr beállítás legjobb mondjuk a jelszavazható szobák lennének,mint anno pt-ben és az se lenne rossz hogy ne kelljen minden verseny után új szobát csinálni
Elõbb sikerült menjek egy multit LA river-en, eljöttem elsõnek pedig lökdöstek szépen csak szerencsére úgy pattantam le a falról, hogy eltudtam szelelni, persze csak elsõ kanyarig ahol hátulról belém jött valaki, persze itt vége is volt a versenynek. Szóval multi marha idegesítõ, mindenki lökdös meg szarakodik.
Elsõ benyomások, egyelõre single player. Fizika megvalósítása nagyon tetszik, FFB - G27 ritka jó! Cockpit nézet hiányzik, de jól használható a bumper nézet is. Kormányszögre nem jöttem rá még hogy mennyi lehet, talán 540? Pályák igen tetszenek. Multi miatt elõre félek itteni beszámolók alapján, de majd délután rátérek :)
az a baj velem ,hogy az ilyen állítgatásokba sosem "mertem" belekezdeni:) hiába van meg a Raceon netre nem merészkedtem vele:D
Nem vacak az, elfogadnam, egyszeruen szeriaban nagy, nehez, 4WD, de ezt kompenzalva elege nyomatekos es eros. Lecsupaszitva, uj gumikkal, fekekkel es felfuggesztessel eleg utos cucc.
Alap, hogy minnel nagyobb es erosebb az auto, annal pontosabban kell vezetni: sokkal nagyobbat buntet az elfekezes es a tulkormanyzas.
Mivel mindenkinek kicsit mas a vezetesi stilusa, es ebben a programban semmit nem lehet allitani („gyari” adatok vannak, vagy inkabb a keszitok izlese:P), igy itt hozza kell szokni, ki kell tapasztalni autonkent, melyik mit szeret;)
Ha lehetne minimalisan allitani a diffi zarasokat, a kormanyzasi szoget, es swaybar-t/trackbar-t elol es hatul, azzal teljesen at lehetne hangolni az auto(kat)t.
En altalaban alulkormanyzott beallitasokat es setupokat csinalok (mondjuk nem itt:P), azzal pontosabban tudok menni, jobban szeretem nagyobb ivben raforditani az autokat, sulypontathelyezessel.
értem, az instant, az valóban igaz. így érthetõ a dolog. én se tudnék tesztelni, kombinálni, variálni, setupot csinálni, így könnyen lehet, hogy maradok itt. Tetszik, de ha a kormány gyakorlása közben szaggat egyet, már a falban vagyok. Illetve a sebességérzékeny kormányzás hiánya is egy fekete pont. Remélem, azért majd kialakul, a reménykedés és a várakozás a szakterületem
A benne foglalt összegbõl vettem egy Nissan R34 GTR Nismo-t. De egyáltalán nem kanyarodik. DE ez most szó szerint értendõ. 20KM/h-val még csak csak bevehetõek a kanyarok, de amúgy nem.
Miért van az, hogy az összes autós játékban ennyire vacak az R34?
Szia! Megfogalmaztad a választ. A Race07 egész jó. LFS meg profi.
Sziasztok! Sorry hogy egy nem játékhoz fûzõdõ kérdéssel állok elõ, csak holnap tervezek belevágni a játékba és 1 hete olvasgatom kb. a fórumot. Csak nem bírom kérdés nélkül hagyni, hogy tulajdonképpen mi a probléma a Race07-el? Tudtommal egy egész jó szimulátor, amihez nem kell vérszimulátoros véna :) nem oltásból kérdeztem, de jobbat nem tudok a kategóriájából, mert a LFS és az iRacing már tényleg az advanced pro kategória. rFactor-al meg annyira vegyesek érzéseim, hogy még odáig se jutottam soha, hogy megfogalmazzam mit gondolok róla konkrétan
Hat ez az "online" versenyzés eléggé gatya. Bejoinolok a kis alap Corsammal, direkt azonos class-ú versenyt nezek aztan azt látom, hogy 5bõl 3 autó állva hagy a rajtnál...Spaban 1-2 ember elszall az eau rouge ban de mire az egyenes végére érek utol ér:D Teljesen szétszakad a mezõny nincs kivel versenyezni csak egyedül körözgetek. Ha azonos classt álítok, miért találkozom tuningolt autokkal?Nagyon nagy a különbség és szétcseszi az egészet.
Evekig indultam bajnoksag(ok)ban, volt amikor rendszeresen heti 2-3 futam (darabja 3-4 oras idotoltes!). Es persze ezekre (ahogy Csige is irta) azert meg gyakorolni is kell:) Egy-egy futam nem csak hosszu (1-2 ora), izgalmas, elvezetes, hanem stresszes is, mert van benne feleloseg, masok versenyet nem jo erzes tonkretenni. Lehet hogy valaki 5-10 orat gyakorolt arra az 1 futamra, megszervezte az idejet, „felretette” a csaladot, gyereket, es ha valaki a keves gyakorlas vagy faradtsag miatt kipockoli az elso fel oraban, az eleg kellemetlen.
A lenyeg, mostanaban se idom, se kedvem, se hangulatom az ilyen felkeszulest igenylo versenyekhez;) Nem szivesen vallalom be, mert tudom, nem tudok normalisan rakeszulni.
Pedig ott az iRacing, azzal barmikor mehetnek korrekt futamokat (bele sem merek gondolni, mennyi penz van benne, osszes auto, osszes palya, tobbeves elofizetes).
Ami miatt az ACR-rel probalkozom, az hogy mindigis szerettem volna egy ilyen vagy hasonlo instant, egyszeru, gyors online-os autos cuccot, amibe foleg szeriaautok vannak, megfejelve a hozzatartozo koritessel (tunning, festegetes, gyujtogetes stb.).
De eddig, az igenyek kielegitese miatt, elegge egyszerusitve voltak az autokezelesek az ilyen programokban:) Es akkor finoman fogalmaztam:) Ebben mar eleri azt a szintet, ami engem erdekel, erdemes vele foglalkozni. Bar vannak meg hianyok, amelyeket mar tobbszor leirtam:DDD
Ha beleteszik azt a nehany hianyzo dolgot (ami nelkul sajnos nekem nem nagyon mukodik a dolog:P), akkor maradok hosszutavon.
ekkora különbésg? ezt nem tudtam, azt hittem, elég jónak számít nemzetközi szinten is, én eddig legalábbis marhára élveztem a race07-et amíg fasza volt a kormányom (2010 nyaráig volt jó). Rákeresgélek azért mindegyikre, amit írtál, bár hallottam mindrõl pár szót korábban. Atzán ki tudja: lehet, hogy tényleg hosszú távon itt maradok, a társaságban sokakat már a játékok szintjén mérve régóta ismerek, ami sokat számít. Most viszont lecsukódik a szemem, az is sokat számít, jó éjt!
Ahhoz, hogy elindulj egy ilyen bajnokságba fixen rá kell érned hetente adott idõpontban. Nem tudom, hogy alex hogy van vele de én pl változóan dolgozom. Van,hogy este van hogy reggel.
Azt javaslom, a Simbin-t meg kerüld el amíg meg mem jelenik a GTR3... A többi játékuk pont az a kategória, hogy ha már az a szint kell akkor inkább netKar PRO-LFS-rFactor2-iRacing... Ezektõl csak nagyon kicsit marad el, de az nagyon nagyon kijön a vezetési élményben. Pl iR-ben iRcers.hu ad 3 hónapot ingyen.
Az "áldoznék rá" kategóriába férnék bele, és az nem ez a játék lenne,hanem a race07-es bajnokságok. Az iracing, meg LFS biztosan magas lenne. Amit te írsz, az több, mint az "áldoznék rá", az tuti. Azt tudom, hogy neekm esélyem se volt az utóbbi idõben áldozni rá, és ha most lesz , akkor megteszem, de nem tudom, hogy az ACR le-e. alexease azért rejtélyes nekem, mert áldozna rá, de mégse teszi, vagy én nem is tudom, olyan rejtélyes Én ezzel az alsó kategóriás kormánnyal is beszáguldanék a gtr-masters.hu-ra, és akkor áldoztam rá egy kicsit. Nem kell megtennem a tényleg szükséges 2-300 kört, kevesebb is elég a jó szórakozáshoz talán. Erre kérdezek rá, hogy aki áldozna és többet várna kicsivel, bárki is az, bárkik is azaok, miért nem a Race 07-tel mennek, amihez nem kell messzire mennünk, van magyar bajnokság idén is.
Ha egy komolyabb szimes bajnokságban (A race07 meg hasonló Simbimes mókák messze vannak onnan, na nem a bajnokságban szereplõk miatt hanem a játék miatt) szeretnél menni, az úgy kezdõdik, hogy alsó hangon 3-400 kör a setup készítés a versenyek között. Ha esetleg kunyerálsz setet, ami nem könnyû mert mindenki félti a sajátját de ha ad is lehet nem illik hozzád, akkor is 200 kör, hogy tökéletesen megismerd a pályát és tizeden belüli kört menjél egymás után többször, miközben spórolsz a gumival mindezt nagyon maxon a határon, különben nagyon hátul végzel. (Kivéve ha nem vagy Kiss Norbi, Weber Gabi szinten). Na ha ez megvan akkor jön az, hogy egyetlen hiba és a fent leírt több száz körös meló nem ért semmit. nulla, vége, köv verseny. De nem is kell hibáznod, lehet 400 kör gyakás után 500 méter után valaki kilök. köv. verseny.
Ennek megvan a hangulata, olyan szintû adrenalint ad, az hogy nagyon maxon kell menni, hiba nélkül, hogy a világ egyik legjobb érzése számomra. De már így 30 felett, nincs erre energia. Robot, kiscsalád, pínzkeresés.
Legnagyobb élményem iRacingben egy futamon mentem Dale Enhardt Juniorral, és a leggyorsabb köröm jobb volt az övénél, elõttem ment én meg szélárnyék oválon, szóval ez besegített, de tökkmindegy, nagyon örültem, egész héten csak mosolyogtam... Vagy amikor LFS-ben csak pár tizedre vagy Kiss Norbitól (Szerintem õ gyorsabb mint Michelisz Norbi, de ez most nem is lényeges), ezek jó érzések, de rengeteget kell értük tenni. Párkapcsolatban nem is nagyon megy mát ez a szint.
Miért nem indulsz bajnokságban, ha többre vágsz? Én azért bohóckodok itt, és 2010 aug. óta a NFS Worldben, mert majdnem belerokkantunk a svájci frankba. Addig single playerbõl néztem a nagyokat, és figyeltem az idõiket és a komoly bajnokságokat. Ha lesz egy kis plusz lóvém a jövõ hónapban, azaz "áldoznék rá", büdös kurva Isten, hogy a race07 lenne vagy bõvítménye vagy valami. ha te annyira áldoznál rá meg szeretnél, meg vágynál komolyabb menetekre, akkor miért nem mész a 20 000 éve kifinomultan, komoly szabályokkal mûködõ bajnokságokba inkább? Sokan jöttek ide a Worldbõl, ízlelgetik a szimulátorozást, ez még nem is az, látjuk, de te itt többrõl írsz. Nem tudok kiigazodni rajtad. Miért játszod? Vagy ha csak kipróbálod, miért nem hasonlítod ahhoz, amit amúgy fõállásban játszol? csak teszteled? ha lenne pénzem és mellé csak egy legalsó kategóriás logitech kormányom, akkor bizony szart se tesztelnék, hanem mennék a magyar bajnokságba. Rejtély vagy nekem, valami kiigazítást adj nekem légyszi.
Igazabol nem lepodtem meg:) Alapbol, mar a megjeleneskor, a jatek stilusa miatt kb. ilyesmire szamitottam. De mivel ez nem annyira elgagyizott sinautozas mint az NFS es tarsai, igy erdekelne a dolog;)
Megertem, mert valoban jo lenne a dolog (vezetesi elmeny + rendszer), de engem meg nagyon frusztal a korites: szinte mindenki segitseggel, arkad hozzaallas, nincs cokcpit, nincs tukor(!!!!), rovid, szinte ertelmetlen versenyek.
Nekem meg nagyon tavolni, hogy erre aldozzak;) Foleg tartalomert, ami engem nem is nagyon erdekel, es ertelmet sem latom. De ha javitanak es potolnak a hianyossagokat, a programert szivesen fizetnek.
Ez annyira tipikus, gagyi arkad emberektol hemzseg az egesz:)
A nevet nem mondom az egyik joembernek (nem Magyar), szandekosan kilokdos, de utana lazan utolerem, mert hiaba a sok segitsege, kulsonezete, szamarvezetoje (amitol ez mar sokminden lesz, de nem autoverseny es autovezetes), menni azt nem tud;)
Raadasul, most lattam a trukkot;) Spa-ban, a buszmegalot max sebesseggel repulik/vagjak at, mert tobbet lehet vele nyerni, mint amennyi a buntetes.
Kb. 2-3 masodperccel volt elottem, levagta/atrepulte, lett belole 4-6 masodperc, de utana ugy sem tudott a vegen normalisan visszafordulni, igy csakmegnyertem:DDDD
De a start is erdekes volt. Meg az inditas elott, egy vagy ket auto kilotte magat, nehany autot kiforditott, fellokott, aztan meg nehany masodpercig repkedtek ideoda;) Vegig ottmarad 3-4 auto a celegyenesben akadalynak:P
Szerintem nem sokban különbözik az én Formula Force-omtól, így ránézésre ;) Ha ajándék volt, akkor meg fõleg jó. Én egyszer szedtem szét a kormányt, lehet sokat volt a dobozban oldalára állítva, vagy fene tudja, de a kormányt elfordulva érzékelte a középsõ állást XD Kiderült, hogy a kormányrúd???? végén volt egy 1 centis bizbasz, az tekeredett el :O
Nekem is pont ilyen van, de sajnos nem tudom rendesen az asztalhoz csatlakoztatni, így billentyûvel játszok azóta is. Néha-néha elõveszem, de aztán mindig visszakerül a dobozába. Pedig nagyon jó (lenne).
ajándékba kapott logitech vibration feedback wheel a neve. tesztelem hamarosan race07-tel, hátha a kormány a szar, és nem pedig a játék... de szétszedtem a kormányt, modnjuk nem értek hozzá, leeht, hogy nem csináltam vele semmit, csak rosszabb lett, mint volt... nem vagyok mûszakis, tesztelni kell, de érdekel, hogy másnak is van-e speed sensitive steering féle észrevétele
Na ilyennel én se találkoztam :S Ezért írtam hogy jelenleg jobban megyek billentyûzettel, mint kormánnyal. Verseny közben se találkoztam ilyennel a menüben, meg a controller mappingnál is csak az elforgatás két szélsõ értékét engedi beállítani.
Szia! Azt a 220 megás ACR setupot szedeti le veled többször? Ha igen, akkor az nekem is volt egyel többször, mint kellett volna :P Meg kell csinálni 1 vagy 2 alap versenyt, hírtelen fingom sincs mi az elnevezése.. Azt hiszem rányomsz a Race Now gombra, és akkor kiírja, hogy elõbb azt meg kell csinálni. Ha nem ez a gond, akkor viszont passz :)
A kérdésre én nem tudom a választ, 1 hete játszom, ellenben nekem is van kérdésem: A KORMÁNNYAL JÁTSZÓ JÁTÉKOSOKTÓL kérdezem, hogy a speed sensitive steering nevû jól ismert opciót hogyan alkalmazzák? A nagy sebességû kanyarokban elszállok a picsába, mert befordul a kerék, elfogy a tapadás, pedig nem kéne így lenni. A sebességérzékelõs kormányzásos beállítást mind ismerjük, azt hogy hozzam elõ itt, ha nincs külön ilyen lehetõség?
Sziasztok,az lenne a gondom hogy minden nap mikor belépek valami Race app miatt nem enged a versenybe,ezt valahol külön is le lehet tölteni? mert most kénytelen vagyok minden belépésnél letölteni ujra a teljes bétát,elõre is kösz a segítséget
belépek feladatkezelõbe és error...-.- de a versenycsinálás már jó kösz :)
Ez alap. Én azt csinálom, hogy én vagyok a host, max 3 fõs futam 3-5 kör. Így 10-bõl 9x, jó.
ez most jobban idegesítõ mint a world... nekem lehet hogy bennem van a baj de belépek egy versenybe error vagy el sem indul mindenki mondja hogy menjünk már de semmi...
3–99 eveseknek talaltak ki a jatekot, egyszeru mint a bot, fel mesz az oldalra es korbenezel;)