gondolom az Outsider sem véletlenül adja nekünk a "kissé" átalakított Jessamine szívet, nyilván õ mindent tud a dologról. Elég morbid humorérzéke van a tagnak. :D
Vannak rá utalások, hogy Corvo az Empress szeretõje volt, és hogy Emily a lánya: 1. Már az introban rögtön elhangzik az Empresstõl: "When you are near, my heart is at peace. Emily and I will count the days until you return." 2. Utolsó pályán Havelock naplója talán a legegyértelmûbb bizonyíték: "We will not achieve our hold on the Empire with a little girl setting policy, and I believe Corvo's loyalty to the Kaldwin woman would have clouded his head. Is she truly his daughter?" Ez megmagyarázza miért akarták kiiktatni a méreggel. 3. A jó befejezés végén, mikor a sírt mutatják elhangzik, hogy több voltál Emilynek mint a védelmezõje. 4. A daddys rajz amit Emilytõl kapunk a játék közepén.
"Egyik beszélgetésben azt is mondta, hogy ha az anyumat nem veszed el feleségül, akkor majd engemet." Mivel ezt egy kislány mondja, ez csak annyit jelent, hogy nagyon szeret minket. Fogalma sincs arról, hogy mit jelent ez valójában.
"gyakorlatilag Emily apjáról semmit sem tudunk" Szintén megerõsíti a fentieket.
úgy valóban,csak az ezekhez szükséges rúnákat meg ha felakarom kutatni,akkor biztos "randizok" az út során 20 õrrel,5 weeperrel,5 feketeruhás teleportálós "szörnnyel",és akkor jön a kill :D
az átöltözést lazán beletehették volna a játékba,és akkor nem kell kötél idegrendszer ahhoz,hogy lopakodva játsszunk. Például már rögtön a legelején a börtönbe,átveszem az egyik elaltatott õrnek a ruháját,és megyek tovább mint "õr",így nem kell lehentelnem az egész börtönt...na majd az új Hitman
Általában semmi hatása nincs ha rambozól, más játékokban legalább elözönlik ilyenkor a területet a mérges ellenek ala Commandos vagy buké van asap. Itt meg vicces, hogy pl. a szigorúan õrzött börtönben van összesen 8-10 õr akit megvonyíttatsz és nem történik szinte semmi. A robbanás után is vicces, hogy ott áll a 3 õr a hídon/gáton és cigerettázva nézik az egészet.
A másik amit a legjobban hiányoltam az a macgyver factor. Tök jó lett volna ezt azt építgetni - pl Fallout szemétvetõ - vagy átöltözni - Hitman - vagy felvenni egy konyhakést, ha már ott van, ehelyett végig abban a stílusban kell nyomulni.
A trailerbõl az hittem olyasmi lesz mint egy Bioshock/Thief/Hitman combó, dehát jóval egyszerûbb azoknál.
Én várom hozzá mindenképpen kampány DLC-t, minden bizonnyal a császárné apját majd részletezik valamelyikben... vagy legalább találkozhatunk, miként halt meg, vagy miként tûnt el... mert gyakorlatilag Emily apjáról semmit sem tudunk. csak annyit, hogy van egy furcsa "britbarát" társadalom, amiben az uralkodói posztot a nõk töltik be... minden más egyebet pedig a férfiak.
1 valamit nem értek most akkor tényleg Corvo Emily apja?mert csinált egy rajzot rólam,maszknélkül és a képre az van irva daddy.na most akkor mi az igazság?:)
elkerülöd õket, én amikor lopakodva nyomultam, egy helyet leszámítva (distillery) mindig találtam alternatív útvonalat, nincs semmi hasznod belõle, ha kinyírod/kiütöd õket. (egy-két helyet leszámítva)
#657: ne aggódj, késõbb is az lesz. (vigyázat, tvtropes)
én konkrétan már röhögtem, amikor Lord Regent kiirtása után Corvo nagyot kortyolt a poharából, aztán húúú, meglepi, megmérgeztek, mekkora fordulat, végül is nem tudtam a második küldetéstõl, hogy ez lesz...
Semmi szar nincs benne max klisés de messze van a szartól. De ha ennyire story orientált vagy hogy-hogy öt percnél többet játszottál a Borderlands 2-vel vagy a DaS-al...
Na ja csak késõbb egyre rövidülnek a küldetések, az elsõ tényleg hosszú de utána már nem igazán. Pl. most csináltam meg a bálosat és kb 45 perc volt pedig csak lopakodtam és a B variációval iktattam ki a célszemélyt.
Amúgy így a játék utolsó harmadába érve nem igazán látom értelmét a sok fejlesztésnek, sõt mondhatni semmi értelmét nem látom, ahogy a vásárlásnak sem igazán. Kicsit olyan, mintha a készítõk ültek volna és láttak ,hogy az elkészült mû még kicsit üres és hát akkor mihez kezdjünk, hát legyenek fejlesztések, meg lehessen vásárolni, mert akkor telerakhatjuk a játékot egy csomó szeméttel amit fel lehet szedegetni.
hát ez remek...és mit lehet ellenük tenni? Mert azokat nem támadod meg hátulról, az is tuti. Ha meg észrevesznek (márpedig észrevesznek) akkor meg futnak feléd.
Hála az égnek, hogy ezzel nem játszottam 5 percnél tovább...
és még egy, amire csak most jöttem rá, és õszintén szólva baromira nem egyértelmû:
- a tallboyokat lehet ám blink-el levágni, csak föléjük kell célozni - ugyanúgy le lehet gyilkolni õket, mint ahogy a kétlábú ráugrik magasról egy õrre
#648: elvileg de, az beleszámít, valahol azt írták a fejlesztõk. értelme nem sok, de elvileg így van.
gondolom a pestissel szarráfertõzött zombiként támadó egyedek kiiktatását sem veszi gyilkolásnak a játék ugye? :D (csatorna) Mert ezekkel nagyon mást nem lehet csinálni :D
Azt nem lehet akkor már ovodás szintû lenne a game!
még két okosság amit meg akartam osztani, elõzõtõl teljesen függetlenül:
- a bone charmok véletlenszerûek, és akkor dönti el a játék melyiket kapod, amikor belépsz egy területre - így a mentés-visszatöltés nevû, roppantul hatékony és alacsony manaköltségû varázslattal sokszor simán szerezhetsz egy-egy neked kellõt, tipikusan olyan területnél, ahol pillanatok alatt el tudod érni és fel tudod kapni, pl distillery mindkétszer, vagy north end Sokolov-os küldetésnél; nekem pl így lett whirlwind (gyorsabb fegyverforgatás), spiritual pool (gyorsabb mana regen) és swift shadow (SOKKAL gyorsabb lopakodás) charmom
- egyes szintû windblast varázslat megöli a patkányokat - eléggé hasznos tud lenni a hordák ellen
Igen, jogos amit mondasz bár én még igy se unom egyenlöre a sunyizást. A megszállást / ami nagyon szórakoztat / és idömegállitást használom és 90%-ban full ghostban megyek tehát még csak le se ütök senkit csak kihallgatom öket, összeszedem a rúnákat, elolvasom a könyveket, stb.
ahogy lentebb olvastam jóval 1-2 napja..célirányzék kikapcsolva..ez valami iszonyat állat így osonkodva,zsebelve,altatónyilazva:) pénteken ráment vagy 3 órám,hogy alaposan szétnézve eljussak a tavernáig..ma már 2 órája nyüstölöm az elsõ küldetést és még közel sem vagyok a célig..iszonyat állat mindent magadtól felfedezni nyilak nélkül:)
ráadásul altató nyílpuskát nem lehet bõvíteni vagy igen?
"- sokkal több altatónyíl, szerintem ha össz 30 van a játékban, akkor sokat mondok" ??? Szerintem elsõ két küldetésben volt annyi, bár kérdés milyen fokozaton. Ellenben kereskedõknél vettem egy halommal ...
Viszont felvetésed tök jogos, egy Thiefben sokkal több lehetõség volt, leütés, kábító nyíl, altató gáz, stb.
én is, de elsõsorban mert lopakodós végigjátszás... nos, fos volt
#638: ugye? nevetségesen rossz ez az egész "jajj nem ölök" mechanika, és szánalom mennyire rád akarja tukmálni a játék... egyszerûen unalmas, pedig én is szeretek lopakodni játékokban - és a leggázabb, h mennyire könnyû lett volna JÓL csinálni. csak a példa kedvéért: - egy rakás új animáció, mivel a "non-lethal" nem azt jelenti, hogy karcolás nélkül megússza egydimenziós józsika - miért nem mutathatja be kedves fõhõsünk pl egy közeli falnak, vagy hallhatja a csontok roppanását? esetleg blink+torkon szúrás elvén lehetne egy kedves blink+torkon ütés is. - kard mellé egy ólmosbot, mert kreténség, hogy csak észrevétlenül ellenfél mögé lopozva lehet elaltatni õket - választható felszerelés, ha ölni akarsz marad alap, ha nem, arra is alternatíva, pl gránátok mellé valami altatógránát, springrazor mellé szintúgy valami csak kiütõ csapda - sokkal több altatónyíl, szerintem ha össz 30 van a játékban, akkor sokat mondok - varázslatok közé valami olyan cucc, ami a hozzád közel lévõ ellenfelekben mondjuk 10-15 mp-re dezorientációt okoz, hogy simán kiüthesd õket - meg egy másik passzív cucc, amivel egyszerre egy helyett két ellenfelet tudsz nem halálosan kiütni, à la DX:HR
és... ennyi. ennyit beledobtak volna, és simán élvezetes lehetett volna lopakodás. így viszont... bah.
konkrétan FELBASZ a játék,ha lopakodva,amolyan splinter cell-esen akarom játszani. Én úgy tolom,hogy ahol lehet,ott lopakodok,ahol nem muszáj,ott lemészárlok mindenkit. A végkifejlet meg ha rosszabb lesz,különösebben nem izgat. Nem fogom újratöltögetni a játékot minden 10 perc után
aki meg most kezdi, annak meg amúgy is ajánlanám: gyilkolja végig magát a játékon. vannak játékok, ahol szórakoztatóak a lopakodós / nem gyilkolós végigjátszok mechanikái - lásd Jew Sex Deus Ex: HR pl. itt nem az. egyáltalán nem. ha az ember vicces játékmenetet akar, vágjon le mindenkit. tényleg.
Szintén kivégezve, 23 óra alatt sikerült a végére érni. A legtöbb idõt egyértelmûen a gyüjtögetéssel meg a város felfedezésével töltöttem. Végül is jó volt, bár lehetett volna nehezebb. Az utolsó pálya nevetségesen rövid és egyszerû volt. De azért voltak benne poén részek is, pl
Srácok, hol tárolja a játék a mentéseket? tenném újra a windowst de nem találom sehol sem.
Végére értem, majdnem 21 órába tellett. Very Hardon, gyilkolás és alert nélkül sikerült végigvinni. Tetszett!:) A vége meg olyan amilyen, lehetett volna jobb is, de mindegy.
Egy frászt, nekem is kb. minden negyedik elkábított emberem megették. És még azt is beszámolja gyiloknak ha menekülsz a patkányok elõl és az örök nekik esnek és nem õk nyernek ...
Én megcsináltam, üsse kõ, leküzdöttem a lelkiismeretemet, mert a rúna azért kell :D aztán szépen én is átszúrtam a banya nyakát...kétszer :DD (be is fostam)
Azt nem figyeltem én elsõre mindenkit kinyírtam akit értem és minden pályán high caos volt így az is lett a vége. Nem tudom ezt hogy számolja a game! Most másodszorra eddig nem öltem meg 1 embert se csak ha a küldetés kérte.