...a banda egyébként sem ad rendes gyógyszert, felhigítják mielõtt eladnák. Én pl elmentem és elkezdtem halgatózni, abból ez ki is derült. Na meg valószinüleg el se jut egyébként az utcáig a mérgezett változat, hisz õk is ugyanabból szedték a saját gyógyszerük.
hát nem tudom,akkor ez tuti kimaradt.mert én nem futottam össze vele,sõt második végigjátszáskor találkoztam csak vele nem rég :D de nem is szeretem az ilyen hülye dolgokat.hát mi köze az én komoly terveimhez,és hogy megmentsem emilyt,meg tisztázzam a nevem,ilyen elmebajos nyanyával foglalkozzon a fene xd azért vicces történek köszi hogy elmesélted.max meglesem ha unatkozom:)
lehet ha hamarabb kicsinálod, akkor nem jön elõ ilyen, de amikor a csatornákban mászkálsz Hound Pits felé, összefutsz vele meg egy megkötözött Slackjaw-al, akibõl... nos, pörköltet akar épp fõzni ott csak úgy tudsz továbbjutni, de trükkös módon kinyiffantod a nagyit, vagy... nos, a pörkölt. vagy el is lophatod a kulcsot és futás, de ennél a pontnál már én is morcos voltam rá
nem mellékküldetés lesz, a finálé felé összefutsz vele még egyszer, ahol vagy csinálsz valami számomra nagyon unszimpatikusat, vagy permanensen elteszed láb alól... ami szintúgy vicces módon megy
Letöltöd a SweetFX 1.2.7z -t Kitömöríted az indító exe mellé, ez esetben a Dishonored\Binaries\Win32\ -be. SweetFX_settings.txt tartalmát kicseréled arra amit írtam, vagy kedved szerint állítgatod.
Másnak nincsenek benne ilyen microbelassulás szerûségek? Illetõleg, valaki elmagyarázná, hogy ez a SweetFx, hogy is mûködik? Amit letöltöttem, abban volt 4 fajta mappa, SweetFx color, no color, 1.2, meg még valami, most onnan csak az egyiket kell bemásolni a játék mappájába? Illetõleg, amit MerlinW linket, azt be kell másolni abba a txt-be, de gondolom elõtte törölni kell, ami benne volt? Lehet valamit elcsesztem és azért vannak ezek a belassulás dolgok! :( Sõt még menüben is be-be akad, mikor a kamera az elején "át mozdul".
Uh azé ne nézz kezdõnek, dobtam...de épp ez a fura hogy egyhelybe köröztek akkor is. :D
Hát szétbasz az ideg lehet türelmetlen is vagyok, a geci patkányoknak hogy a gecibe dobjam a hullát hogy rámásszanak? Mert melléjük dobok egy holtestet, de csak akkor indulnak meg ha a közelükbe érek.
Viszont ha már rámindulnak a hullával sem tudom leállítani õket. Agyament egy játék, vagy egyszerûen csak bug, nem tudom.
#define Defog 0.210 //How much of the color tint to remove #define FogColor float3(0.00, 0.1, 0.1) //what color to remove - default is blue
/*-----------------------------------------------------------. / Vibrance settings / '-----------------------------------------------------------*/ #define Vibrance 0.40 //Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.
gyönyörû színes, de nem olyan, mint alapból, mintha egy hupikék törpike ráokádott volna a képernyõre
btw köszönet mindenkinek aki ajánlgatta, ezt mostantól használni fogom, rengeteg játékban vannak sajnos élettelen színek - Spec Ops: The Line-nál is mentális orgazmust kaptam, amikor megláttam, h lehet a játék "színességét" állítani
am nekem rájöttem mi nem tetszik a melléküldetésekben,sokszor.olyan dolgokat kell tenni amit tökre nem is akarok.kiikatni embereket.sõt megölni.nem értem.így nem igazán lehet chaptereket úgy megcsinálni ahogy szeretnénk.pl ölés nélkül.kicsit a kedvem szegte a dolog.nagyon gondolkozom hogy kihagyom õket.nem akarok feleslegesen ölni meg semmi
Ez a legjobb. Nincs felesleges szaturáció, csak mélyebb színek, erõsebb kontraszt.
// Set to 1 for ON or 0 for OFF
#define USE_SMAA_ANTIALIASING 1
#define USE_LUMASHARPEN 1 //Also sharpens the antialiased edges which makes them less smooth - I'm working on fixing that.
#define USE_BLOOM 0 // Bloom makes bright lights bleed their light into their surroundings (relatively high performance cost)
#define USE_HDR 1 // Not actual HDR - It just tries to mimic an HDR look (relatively high performance cost)
#define USE_TECHNICOLOR 0
#define USE_TONEMAP 0
#define USE_VIBRANCE 0 //Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.
#define USE_SEPIA 0
#define USE_VIGNETTE 1 //Darkens the edges of the image to make it more look like it was shot with a camera lens. May cause banding artifacts.
#define USE_DITHER 0 //Applies dithering to simulate more colors than your monitor can display. This lessens banding artifacts.
#define SMAA_THRESHOLD 0.08 // (0.08-0.20) Edge detection threshold
#define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS 60 // [0-98] Determines the radius SMAA will search for aliased edges
#define SMAA_MAX_SEARCH_STEPS_DIAG 20 // [0-16] Determines the radius SMAA will search for diagonal aliased edges
#define SMAA_CORNER_ROUNDING 40 // [0-100] Determines the percent of antialiasing to apply to corners.
// -- Advanced SMAA settings --
#define COLOR_EDGE_DETECTION 1 // 1 Enables color edge detection (slower but more acurate) - 0 uses luma edge detection (faster)
#define SMAA_DIRECTX9_LINEAR_BLEND 0 // Using DX9 HARDWARE? (software version doesn't matter) if so this needs to be 1 - If not, leave it at 0.
/*-----------------------------------------------------------.
/ LumaSharpen settings /
'-----------------------------------------------------------*/
// -- Sharpening --
#define sharp_strength 0.9 // (0.2-2.0)Strength of the sharpening
#define sharp_clamp 0.05 // [0.0-1.0]Limits maximum amount of sharpening a pixel recieves - Default is 0.050
// -- Advanced sharpening settings --
#define pattern 2 // Choose a sample pattern [ 1, 2, 3 or 4 ] - I suggest 2
#define offset_bias 1.0 // [0.0-6.0](1.0) Offset bias adjusts the radius of the sampling pattern.
// I designed the pattern for offset_bias 1.0, but feel free to experiment.
// -- Debug settings --
#define splitscreen 0 // Enables the before-and-after splitscreen comparison mode. Left side is before.
#define show_sharpen 0 // Visualize the strength of the sharpen (multiplied by 4 to see it better)
/*-----------------------------------------------------------.
/ HDR settings /
'-----------------------------------------------------------*/
#define HDRPower 1.30 //Strangely lowering this makes the image brighter
#define radius2 0.85 //Raising this seems to make the effect stronger and also brighter
/*-----------------------------------------------------------.
/ Vibrance settings /
'-----------------------------------------------------------*/
#define Vibrance 0.2 //Intelligently saturates (or desaturates if you use negative values) the pixels depending on their original saturation.
/*-----------------------------------------------------------.
/ Vignette settings /
'-----------------------------------------------------------*/
#define VignetteRadius 2.8 // lower values = stronger radial effect from center
#define VignetteAmount -2 // Strength of black. -2.00 = Max Black, 1.00 = Max White.
#define VignetteSlope 2.9 // How far away from the center the change should start to really grow strong (odd numbers cause a larger fps drop than even numbers)
#define VignetteCenter float2(0.500, 0.500) // Center of screen for effect.
/*-----------------------------------------------------------.
/ Dither settings /
'-----------------------------------------------------------*/
//No settings yet, beyond switching it on or off in the top section.
ez a SweetFX ez ász, csak érdemes kicsit finomhangolni... konkrétan lumasharpen-t kilõni, Vibrance-t meg 1.00-ról átállítani 0.30-0.50 körüli értékre, különben kicsit "túl színes" lesz.
Az a helyzet, hogy nekem a monitoron van külön színprofil játékokhoz és ha ezt rárakom akkor túl sok érdekes szín lesz a képen, ráadásul egyes árnyékok ennek eredményeként el is tûnnek, vagy pl a szeszfõzdében a piros alapon lévõ logó csak egy paca, maradok az alapnál.
Megnéztem ezt a sweet fx-et hát nekem nem igazán jön be, az alap jobb.
Fényerõ fájlban hol lehet buherálni? Csak mert programban csak látszólag állítja, aztán marad az elsõ indításnál beállított túl fényes ... Ja és más kérdezte a felbontást is. Összes fájlt átnéztem egyikben sem lelem.
Akkor valamit rosszul csinálsz a kardal, 3-4 embert le lehet nyomni baj nélkül, pedig én csak visszatöltés elõtt vettem elõ néha, amikor már többedjére rontottam el valami non-lethal módszert, vagy bugzott be megint az AI és hitte azt, hogy ott vagyok, amikor nem is volt semmi oka. :) Hátrálj, térj ki, ne engedd, hogy körbe vegyenek és hárítás-ellentámadás kombó...
kard 1v1-nél még okés,de ha jönnek rám hárman,akkor nem állok le kardozgatni,mert amíg egyet szurkálok,a többiek engem szurkálnak elég szépen,és meghalok. nyilazással meg szépen lehet küldeni a headshootokat,1 vesszõ 1 ember,legjobb fegyver a gémben. a pisztoly meg azért jó,mert ha hirtelen rohannak rám,csak hasbalövöm az õrt és elrepül a gecibe :D
Nem minden kombináció van könyvekben, vagy cetlin, vmi úgy van vhova felírva, hogy nem rakja be a journalba, persze olyankor a széf közelében szokott lenni. Pl.:
Azt mondjuk érdekesnek tartom hogy hiába nézek át szinte mindent eddig 2 széfet hagytam el mert nem találtam meg a kombinációt,pedig a környéken az összes cetlit könyvet elolvastam.
Ezt az ajtót hogy lehet kinyitni? Nem reagál semmire sajnos. 2 rúna is van arra.
Nem egy hatalmasak a mapok, így legalább vmi felfedezés van. :)
A kívülálló figyelmeztet, hogy nem teljesen tiszták a körülmények a vén pina között. Ráadásul azt kéri, hogy mérgezzek meg egy olyan italforrást, amibõl családok innának, pont azért, hogy meggyógyuljanak. Tehát nem a gang tagjaival basznék ki, hanem szerencsétlen állampolgárokkal. Viszont ha nem teszem meg, nem kapok rúnát, ergo az sem jó :D Észrevettétek mi történik akkor, ha megölitek a nyanyát? Erõsen elgondolkodtam tegnap, hogy mit kellene tenni...
Azért egy normális térképrendszer nem ártott volna, akár automap, akár a Thief féle magát frissítõ küldetés térkép. Azért 3D-ben igen gyorsan eltéved az ember.
Amúgy kb elég vicces ez a lövöldözgetés...semmi izgalmasat nem látok benne. A teleport, kés kombó viszont nagyon kemény. A késre viszont semmilyen fejlesztést nem láttam, csak azt, hogy erõsebben tudom majd visszanyomni az ellent, ha összeakad a két kard.
Amit hibának érzek hogy hentre pl lehet fejleszteni a nyílpuskának a tárkapacitását ,de ugyanakkor az altatólövedék kapacitást nem növeli az max 10 db lehet :(
Lopakodáshoz én ezeket raktam ki: dark vision 2, blink 2, possession 2, bend time 2, agility 1. Most járok kb. a 6. küldetésnél. Persze mondanom sem kell, hogy így már mocskos könnyû a játék, még sunnyogva is. Dark vision kb felér egy wh-val, blink+jump kombóval bárhová eljutok, a bend time 2 meg egyszerûen a legimbább spell az egész játékban. Bone charmok közül amit érdemes felkutatni stealthez az a gyorsabb fojtás, gyorsabb mozgás lopakodva, gyorsabb mozgás fegyverrel. A maradék pár helyre meg manavisszatöltõs cuccokat érdemes rakni.
a fojtással csak kábítani lehet. Mögé mész, elkapod, megszorongatod, és elájul. Amúgy meg sokkal jobb hullát szerezni, magasból az ellenségre dobni, beszarik aztán ráugrassz, és visszateleportálsz :D
Ez a patkányidézés varázslat amúgy nagyon durva. rányomom 4 ellenre, elkezdenek hadakozni, és mivel egyik se figyel, mindegyiket egy szúrással ártalmatlanítani lehet :D Elég nagy mészárlás, meg káosz, de nagyonkomoly :D
Tegnap egész éjszaka játszottam 5ig. Még csak most kell "elbeszélgetnem" a high overseer csávóval. Mesteri azért, hogy nyolcvanféleképpen meg lehet csinálni a dolgokat :D
Amúgy a fojtással lehet kábítani vagy csak ölni? Mert ha utóbbi, akkor nem értem mire jó. Gyilokhoz van egy halom fegyver, sunnyogáshoz meg altató nyíl? Ez elég lájtos. Deus exben vagy Thiefben volt gáz, le lehetett valakit ütni, stb.
és akármerre mész ellenségbe botlasz. hát én úgy vagyok vele,hogy kösz nem kérem,örülök ha a küldetést sikerül úgy megcsinálnom,hogy nem kell tömeghentet rendeznem.
Lehet, csak olyan frusztráló az elején, hogy mutat 6 irányban valamit, miközben neked a hetedik irány felé kéne menni küldetés szerint és a tetõn lopakodva látod, hogy fél várost meg kell kerülni hozzájuk.