Hát én nem igazán emlékszem benne túl nagy változatosságra. Egyébként meg több fegyver itt is lesz és az olvasottak alapján el lehet majd velük szórakozni, meg azért gondolom a helyszínek is változni fognak.
Nem érted mire gondolok, nem a szín a baj, hanem a berendezés, a kreatív pályafelépítés, látod a többi játékban is lehet változatossan csinálni a dolgokat. Nem kell virágos rét hozzá. :)
Miért van az, hogy magától állítgatja a vsyncet? Van amikor 30fps a max, van amikor 60. Van olyan, hogy nézek egy irányba. Kb egy fokkal jobbra fordulok, gyakorlatilag ugyanazt látom, de már csak 30fps a max.
Fegyvereken máris látszik hogy eléggé kevés figyelmet szenteltek a kidolgozásukra. Ellenségek éppúgy, a környezet megintcsak sötét egyhangú.
Ajánlanám figyelmedbe a Capcom portolásokat, messze faszán futnak azok a játékok amiket átportolnak, a többire valóban nem fordítanak elég figyelmet, de ezt nehéz megítélni, mert egy látványban szép játék nem biztos hogy technikailag durva háttérrel bír, és ugyanez fordítva.
Pl ez a játék valszeg azért is futhat jól mert valójában egy aránylag szûk egyhangú környezet van, semmi extra nincs benne, vagyis nem feltétlen mondanám erre hogy fasza optimalizálás, inkább azt hogy simán csak jól fut, és amit látni az szépen néz ki.
Nem lesz ez oylan rossz szerintem. Viszont jah. a demo krva rövid.
Még annyit a játékról, hogy tovább tartott leszedni a demot majdnem mint végigjátszani. 15 perc alatt töltöttem le
Valamint a játékmenetrõl annyit hogy volt egy rész hogy a csövekbõl láng lövelt ki az egyik járatban, és irta hogy csavarjak el valami kereket, jólvan mondom átfutottam a gecibe oszt ennyi. :P Lement 4-5 HP-m. Hú de nagy akadály volt. :P
Operációs rendszer: Windows XP / Vista / 7 Processzor: 2.5 GHz Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64 Memória: 2 GB RAM Grafikus kártya: 512 MB NVIDIA GeForce 8800GS / ATI Radeon HD 3870 vagy jobb Hang: DirectX-komptibilis hangkártya DirectX: DirectX 9.0c HDD: 4 GB szabad hely a merevlemezen
Ajánlott:
Operációs rendszer: Windows XP / Vista / 7 Processzor: Intel Quad Core 2.3 GHz / AMD Phenom II x4 2.5 GHz Memória: 3 GB RAM Grafikus kártya: 512 MB NVIDIA GeForce 9800 GT / ATI Radeon HD 4870 vagy jobb Hang: DirectX-kompatibilis hangkártya DirectX: DirectX 9.0c HDD: 4 GB szabad hely a merevlemezen
Itt egy GameSpot-os interjú minden fontos benne van.
GameSpot: Tudjuk, hogy a Hard Reset egy PC-exkluzív játék lesz. Miért hozták ezt a döntést? Önök szerint mit nyerhet a játék, ha PC-exkluzívként jelenik meg?
Michal Szustak: Egy újonnan alakult stúdió számára mindig egyszerûbb egy platformra fejleszteni, és mi mindig is szerettük volna megalkotni és felhasználni a saját technológiánkat. Az általunk kifejlesztett motor egyetlen fõ szempont alapján született, mégpedig hogy egy rengeteg pusztítást és fizikai számítást alkalmazó FPS játékhoz felhasználható legyen. Tegye mindezt úgy, hogy elképesztõ grafikát tudjon megjeleníteni, valamint eléggé optimalizált legyen ahhoz, hogy tökéletesen elvégezhesse a feladatát. Manapság sok olyan játékot adnak ki, amit csak konzolról portolnak át PC-re, és mindnyájan tudjuk, hogy a mai generációs konzolok ereje nagyjából egy négy-öt éves számítógépéhez hasonlítható.
Amennyiben elképesztõ grafikát akarsz megvalósítani, úgy sokkal egyszerûbb és célravezetõbb csak PC-re fejleszteni a játékot. Ráadásul a mostani mozifilmszerû, futószalagon gyártott FPS-ek világában, ahol a játékos környezettel történõ interakciója minimálisra van csökkentve, szerettünk volna a régebbi stílusú játékok szerelmesei számára is készíteni egy FPS-t, akik olyan elfeledett címeken nõttek fel, mint például a DOOM, Quake és Painkiller.
GameSpot: Figyelembe véve a 2011. szeptemberére kitûzött megjelenési dátumot, addig már nincs túl sok idõ. Mikor kezdték el fejleszteni a játékot, és miért csak most jelentik be?
Michal Szustak: A Hard Reset fejlesztését 2009. áprilisában kezdtük el, tehát már több, mint két évvel ezelõtt. Hogy miért ilyen késõn fedjük fel? Nos, mi úgy hisszük, hogy a játékosok nem szeretik a két-három éven keresztül zajló hírveréseket, weboldalakon futó visszaszámlálókat és hasonló ígéreteket. Majd három évnyi várakozás után végre új információt kapnak, melyben közlik velük, hogy a játék fél évvel késõbb jelenik meg, mint ahogyan azt korábban megígérték!
Majd utána, hat hónap várakozás után bejelentik, hogy ismét további két hónapot kell rá várni! Személy szerint én ezt nagyon utálom. Tehát mi eldöntöttük, hogy csak akkor mutatjuk be a játékunkat, amikor már kész van. Mikor már szó szerint végeztünk vele. Nem lesz több halogatás. Mi azt szeretnénk, ha a játékosok megbíznának bennünk, ezért azon leszünk, hogy jó játékokkal láthassuk majd el õket a jövõben is.
GameStop: Milyen típusú játék lesz a Hard Reset? Egy nyílt világgal rendelkezõ, Far Cry sorozathoz hasonló akciójáték, vagy esetleg egy sokkal lineárisabb, a Modern Warfare széria stílusát követõ lövöldözés?
Michal Szustag: A Hard Reset semmiképpen sem lesz egy Far Cry-szerû, nyílt világgal rendelkezõ lövöldözõs játék, ugyanakkor nem is lesz egy futószalagon gyártott FPS, mint a Modern Warfare. Leginkább a régebbi stílusú FPS játékokhoz hasonlítható, mint a DOOM, ahol át kell kutatnod a terepet kulcskártyák után, valamint titkos helyekre is bukkanhatsz - néha valódi kihívást jelent majd eljutni oda -, és ott elrejtett kincseket vagy felszereléseket találsz.
GameStop: Ha már a játékmenetnél tartunk, mit tud mondani nekünk a kiadott képeken látható kijelzõkkel kapcsolatban? Mit jelentenek a különféle színes csíkok és ikonok?
Michal Szuslag: Ahogy azt már tudja, az életerõnk magától nem regenerálódik, szóval az egyik csík az egészségünket mutatja. Ezen felül lesz egy páncélmérõ, valamint egy kitartáskijelzõ, amit a futáshoz használhatunk fel. A fegyverekhez szükséges energia és lõszerkijelzõt is itt találjuk, valamint természetesen a N.A.N.O. számlálót. A N.A.N.O. egy fizetõeszköz lesz, ebbõl vásárolhatunk magunknak új fegyvereket és fejlesztéseket, így érdemes lesz gyûjteni.
GameStop: Mivel a Hard Reset egy PC-exkluzív játék lesz, ezért felmerül a kérdés, hogy mennyire fogja megterhelni a számítógépeket? A játékosoknak erõs komputerekre lesz szükségük a futtatásához, vagy állítható lesz a játék teljesítménye?
Michal Szustag: Hamarosan bejelentjük a hivatalos hardverkövetelményeket, de abban biztos vagyok, hogy meg fognak lepõdni. Azt megígérhetjük, hogy még egy ötéves PC is elegendõ lesz a Hard Reset futtatásához, mivel van néhány, valóban kiváló programozónk. De persze amennyiben egy megfelelõen felépített géppel rendelkezel, sokkal hatásosabb lesz az élmény.
GameStop: Mit tud mondani a játék többszereplõs módjáról?
Michel Szustag: Azt, hogy nincs benne! Komolyan, gyûjthetsz pontokat és achievementeket, ezeket összevetheted a barátlistádon szereplõkével, ez minden. Miért? Mert manapság egyszerûen túl sok játék fókuszál a többszereplõs módra. Választhattunk, hogy minden energiánkat a lehetõ legjobb egyszemélyes játékélmény létrehozásába fektetjük, vagy készítünk multiplayert is, csak hogy azt is kipipálhassuk, de sokkal rosszabbul sikerült volna, mint a többi játékban, ami a többszereplõs módokra van kiélezve.
GameStop: Van még valami, amit el szeretne mondani a Hard Resettel kapcsolatban?
Michel Szustag: Amennyiben belefáradtál az unalmas, futószalagon gyártott lövöldözõs játékokba, ahol minden esemény szkriptelve van, ráadásul még mozogni sem tudsz szabadon, akkor a Hard Reset a te számodra készült! Ebben a játékban lehetõséged van ellenfelek hordáinak változatos módokon történõ likvidálására, így újra és újra végig akarod majd játszani, csak hogy kipróbáld, miképpen használhatod másképpen a gravitációs bombákat, és hogy miért is olyan nagyszerû kombináció a sztázismezõ és az elektromos gránát együttese.- Gamepod.
Ha lesz benne korrekt szingli kampány, akkot jöhet. Multionly tucat fosokkal meg menjenek kapálni.
"A Flying Wild Hog egyébként egy 35 fõs lengyel stúdió, akik a Bulletstormért felelõs People Can Fly és a The Witcher 2-t készítõ CD Projekt veteránjaiból alakultak."
Kicsit Unreal Tournament-es kicsit Halo-s kicsit elvont... képek és vidi alapján ez jött le róla, de megjelenés elõtt nem akarom se jónak se rossznak titulálni.
\"A különbözõ kelet-európai csapatokból verbúválódott Flying Wild Hog csapata elsõként egy új, Road Hog névre hallgató motort készített el, amihez megkezdték a játékok gyártását. Az elsõ bejelentett címük a Hard Reset, ami a távoli jövõben, egy robotok által megszállt Földön játszódik. A trailerben is látható Major Fletchert alakítjuk a játékban.
A játék megjelenése idén szeptemberben várható, a nagy neveknél megfizethetõbb árcimkével.\"