Már ha egyre gondolunk... De lehet, hogy nem akkor törölje vki a hsz-t. :D
Kiakasztod combat mode-ba, odamész hozzá nyomsz egy entert, és akkor bejön a menüje ott push, és elkell tolni a lövészárokig, ott a beásott rész neki.
Engem nem azért érdekel a tört hogy mindenféleképpen úgy játsszak. Megakarom nézni hogyan fut a gépemen a játék, tetszik e egyáltalán. Ez lesz utána meg ha bejön, meg javítanak addig rajta akkor meg is veszem.
Ugyan az a pontatlan fegyver hülyeség van ebben is (köszönhetöen a nem orig ckulcsnak vagy exe nek, nemtudom).. megspékelve hogy mozogni se fogsz tudni egy idö után. Csak ha elmented majd kilépsz menübe ,aztán visszatöltöd..A kiképzés igy külön öröm volt, amikor 20méterre mindenhova szor a fegyver.. A löveget vontatni nemlehet, vagy nemjöttem rá hogy. A német kampányban amikor a platon vagyunk látni hogy huzza a löveget, de valami otvar ***r modon van megoldva. Csak laggol-ugrál mögötte az ágyu, mintha gumiszalagon huzná padkákon fel le..
Tudtommal idõvel azokat is megtörték rendesen, csak az elején volt gebasz, mert furmányosak voltak a devek, és nem azt írták ki hogy "nem eredeti a lemez" hanem játékbeli disznóságokat raktak bele (madárrá válás, nagy szórás) amit az egyszeri cracker nyilvánvalóan nem ellenõriz. Aztán amikor rájöttek hogy ez a jele a rossz törésnek, megoldották.
Ez olyan mint a Settlers 3-ban annó, amikor az öntödébõl vas helyett malac jött. Miután tudták mi okozza, szépen megtörték.
Szóval ez csak késlelteti a warezt (mondjuk sztem ennyi elég), de megakadályozni nem tudja.
Az hogy multiban nem megy - az meg nem az ARMA sajátossága, multi játékokhoz szinte soha nem jó a tört (csak ha van tört szerver).
ez is pont olyan bughalmaz, mint a RO2 volt kiadáskor
most vagy az okos közgazdászok kiszámolták, hogy megéri piacra dobni a játékokat ilyen állapotban is, vagy el nem tudom képzelni mi állhat emögött, ennyire dilettáns azért nem lehet mindenki
amúgy a játék szerintem nagyon ígéretes, de van még vele munka bõven
Szegény reménykedett, hogy Bohémiával kötött szerzõdésükbe belefért az is. Pedig ismerhetné a régi szpészmarín közmondást: Hope is the first step on the road to disappointment.
Ja a repulos reszben nyoma sincs a vegre valamire hasznalhato take on helicopteres fejleszteseknek, a szokasos hot butyuta "fizikaval" es mozsagassal rendelkezik az igen csekely szamu gep :(
Nem tudom, a demo verzio mivolta, a bugos eredeti jatek, vagy a vedelem okozza, ahogy a bis jatekoknal szokta, de a legelejen a kampanyban a logyakorlaton az mp 40 szanaszet hord, es a katona sem mozog:)
Sajna manapság sz*r állapotban kerülnek a boltok polcaira a játékok zöme. Imádkozzon az ember a javításokért. Mivel ennek a játéknak nincs még,vagy nem is lesz valószínûleg jó ideig demója (ingyenes hétvége), kénytelen az ember a gonosz torrent-hez folyamodni. Pl. a Ro2 után nem veszek még egy zsákbamacskát (ráadásul elõrendelve), amit csak talán 1 év után lehet elkezdeni játszani... Ha ez a játék a "demó" alapján vacak akkor nem veszem meg. De tömkeleg magasztaló írásokat, tesztek, értékeléseket olvasva lehet, hogy elgondolkoztatna...
Azért azt szögezzük le, ha valamit felesleges torrentelni, az valszeg ez a játék lesz. A RTM változat eléggé bugos ami kapott is egy 0 day javítást, várhatóan pár naponta jön még hozzá, amit a virágbolti nem, vagy csak nagy késéssel kap meg, és nem mellesleg elvileg ebben a játékban is a multiplayer lenne a lényeg, nem a buta bot lövölde.
Persze, de ha két szétcsúszott kvázi indie lövöldébõl lehet csak választanom, ha második háborogni akarok FPS nézetben, akkor csak az olcsóbb(kb fele most árban ha nem kevesebb) és tán kevésbé szétcsúszottal járnék jobban nem? Persze normális tankcsatát az életben nem kapok RO2-ben, pedig valahol erre pályáznék. Ne adj isten tisztes tankos-fedezõs-repülõtõl rettegõs összfegyvernemi harcot.
RO2-ben kevés a tank típus, így nem jön be, így valóban az Iron Front elõnyben lehet ilyen téren, ha minõségileg megvan oldva minden.
RO2-ben a tankozás jó móka, csak ez a PZ4 vs T34 kevés számomra, pláne úgy hogy én sokszor gyengébbnek érzem a a PZ4est. (szemtõl szembe tuti) valamint nagyon szar hogy sok a kezdõ játékos tankozás téren, nem tudják kezelni a löveget szóval mindig egyedül dolgozok de mindenre egyszerre figyelni hosszú idõ... Iron Front-nál ha kitudom próbálni virágboltit megveszem aztán nagy tankos leszek KT-val :D.
Ha csak egy jó tankos multiplayer szerver lesz,már ez a nyerõ.
Mert Ro2-ben faszán meg van oldva,de nincs egy normális tankmap. Talán ha átvennének Ro1-bõl,akkor nekem is nyerõ lenne,de így felejtõs.(mármint a Ro2)
RO2 bugjai is szétfogják vágni a fejed, bár most nagyon rákaptam, mert már használható. Bár vannak olyan dolgok amitõl agyfaszt tudok kapni. De már legalább tudok játszani rendesen, meg nem olyan borzasztóan brutál bugok, csak rosszkor rossz helyen kapod be akkor...nyázni fogsz.
m1garand: Mind a saját, mind a nemzetközi vélemény jó. Vannak problémák a játékkal még, de ezek hamarosan mind ki lesznek javítva. Jelenleg a legnagyobb baj a dedikált szerverekkel van. Néha, ha valakinek megfagy a játéka, akkor ez a szervert is be tudja fagyasztani. Jelenleg is dolgoznak a fejlesztõk azon, hogy ezt a hibát kijavítsák.
Petko: Több játékmód, sok küldetéssel megtalálható a játékban. A küldetések számát tekintve jelentõsen nagyobb, mint mondjuk amennyit az alap ArmA2 tartalmazott. A küldetések szinte mind multiplayer, PVP felépítésûek. Elég kevés a coop küldetés.
Valamint mindenkinek felhívnám a figyelmét, hogy elindult az új hivatalos fórum, melyet megtalálhattok a forum.iron-front.com oldalon. Itt minden fontos információ és közlemény elolvasható.
Becsületükre legyen mondva ruszki sztímes -60% szorzót itt is meg tudták tartani, lehet utána nézek hány üveg vodkára lehetne cserélni egy Iron Front példányt Ivánnál.
s1lkforrent: Amiken az elõbb játszottam semmi gondnem volt. Dedikált szerverbõl még csak pár van, de nemsokára beindul a multi is. De, "néha" zombizunk is. :)
Armások nem össznépileg elvonultak zombit aprítani a DayZ szerverekre?
Zmok: Már csak a szerverekre kell egy kicsit várni. Ne felejtsétek, hogy a minden játékost szeretettel várunk a Magyar ArmA Közösség weboldalán és TeamSpeak3 Szerverén.
Weboldal: www.arma.hu Ts cím: 81.0.119.99
Ha a Gamersgate.co.uk oldalon nézed, akkor 30€ helyett 20 font, IGN -15% kóddal 17 ami most valahol 6400 forint körül van(ha az ember az Amerikai Gamersgate oldalról kommandózik kék érmével proxyval akkor pár száz forinttal kevesebb, de rizikósabb is). Ez már közelebb van a Zavvi 15 fontjához, és ez megmarad a GG kipusztulásáig, lemez már nem biztos.
Ami viszont engem érdekelne, hogy most per pillanat mennyi multi szerver van, és ezeken hány játékos, kb milyen csoportosulásokban? Gépigény hogy alakul ARMA II OA-hoz képest? Random lag, serverkeresõ bug, elkúrt hitboxok, egyéb problemák elõfordulnak-é?
m1garand: Igen, elindult. Nyugaton már tegnap megérkezett sokaknak a játék, sajnos nálunk még mindig nincs a boltokban, és sajnos nincs is információm róla, hogy mikor lesz. Valamint ma jön az elsõ, úgymond "release" patch a játékhoz, melyrõl bõvebben majd késõbb.
szerintem félre értettél ez a 2D-s panel még a Silent Hunter I-ben tök jó volt, de azóta azért fejlõdtek a dolgok, ha nem távcsõbe/optikába nézünk akkor a 2D-s paneleknek már nincs helye (igaz ma már akkor se nagyon), ráadásul a KT-nek nem egy darab forgatható periszkópja van a parancsnoki állásban, hanem 7 db különbözõ irányokba nézõ, rögzített ki kell dolgozni a harckocsi belsejét is
Daffanger: Remélhetõleg igen, habár sajnos eddig még nem láttam egy boltban sem, hogy elõ lehetne rendelni. Mindenesetre Steam-en már fent van, onnan is be lehet majd szerezni.
Meg fog ez jelenni Magyarországon PC DVD-verzióban?Vagy hol lehet majd megvenni nem tudjátok?
Van külön lövész panel is. Ez a parancsnoki állás.
ez a 2d-s parancsnoki periszkóp azért... 2012-ben ennél egy picit feljebb kéne rakni a lécet, nyilván egy lövész irányzék az a megszokott 2d-s panel, na de ez :(
Amúgy szerintem a legesélyesebbek: 1. 44 Nyara/õsze a keleti fronton. 2. Berlin körüli harcok 3. Normandia
amennyiben ez azt is jelenti, hogy a lehetõ legrészletesebb és akkurátusabb kidolgozottságra törekednek, akkor teljes mértékben egyet értek velük
Azt azért ne feledjük, hogy a fejlesztõk a játékot a realitás talaján szeretnék tartani, és ebbe a TAS sajnos nem fér bele. Az esetleges DLC(k)-rõl annyit mondhatok, hogy megmaradnak a 44 körüli idõkben, és nagyjából az évszakban is(tehát pl. a tél kilõve), de még így is sok lehetõség van.
s1lkforrent: Azok lesznek. Már szervezés alatt van az elsõ PVP kampány is. :) A közösségen nem aggódok, csak a kiadó az ebbõl adódó veszteségeket inkább a játékra hárítja, ami a fejlesztõkre nézve nem jó.
Ezt szomorúan veszem észre. Mondjuk a Deep Silver valszeg akkor sem tudna egy épkézláb kampányt összehozni, ha az életük múlna rajta.
Viszont ez a komplett rátojás a kiadó részérõl nem tesz jót a játék értékének, szerintem én is kivárom mi lesz a vége, lesznek-e egyáltalán a multi szervereken egy hét után is.
Ha csak tizedannyi mod lesz hozzá, mint az Armához, én már nyugodt leszek! Nincs mese, ez kõkemény konkurencia lesz az RO-nak. De ezzel, mi játékosok járunk jól!!! (Ebbõl mindkét közösség hasznot húz.)