Ez az egy játék van amit x év után is előveszek. Sajnos nem nagyon van időm játszani mostanában, de amikor van 10 perc vagy fél óra egyből egy kis "border2"... Legjobb...megunhatatlan.
"Ha az új dlcvel megoldották volna a "saját loot" ot is amit majd a borderlands3ban láthatunk....az lett volna a nonplus ultra...de gondolom ezt nem lett volna olyan egyszerű megoldani..." Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2019.06.11. 09:32:10
Ingyenes DLC fogja összekötni a Borderlands 2 és Borderlands 3 történetét, amely hamarosan megjelenhet Commander Lilith & The Fight for Sanctuary néven.
Lehet, nem olvastam figyelmesen, de itt egybol egy-ket erdekesebb valtozas szemen utott.
A skin mikrotranzakció az ami engem soha nem zavart. Az tényleg egy olyan dolog, hogy semmi előnyhöz nem juttat, semmi szükséged nincs rá igazából. Tehát abszolút nem zavar ha a pénzes ember megveszi a hiper ultimate super skin packot, mert azonkívül, hogy csili-vili lesz mindene, semmi előnyhöz nem jut. Max azt tudom elképzelni, hogy a kisebb korosztály kihisztizi anyunál a skineket, mert hát a barátjának is megvan és akkor neki is kell. :D Ha csak ebből csinálna minden kiadó plusz pénzt, én roppant boldog lennék. :)
Ez érdekes, a május elsejei beharangozóban ki is tért rá külön, kijelentette, hogy mikrotranzakciók itt aztán nem lesznek. Meg is tapsolta a közönség.
Bár ami azt illeti, engem a skinek eddig egyik Borderlandsban sem érdekeltek, összeszedtem amit dobott, de hogy hogy néz ki a karakter, az nem nagyon izgat. Úgyis csak ritkán látom. Ha valakinek az a perverziója, hogy ilyenért akar fizetni, hát felőlem...
tartalom nekem jatekmechanikai fejlodest, valtozatossagot, ujdonsagot jelent, felolem a teljes tortenetvezetest, kihagyhatnak (ertsd elnyomkodom ugyis, mert nem erdekel) Az elobbiben milyen ujdonsagok vannak, ami elsore nem szurt szemet? de, hogy meg mindig ugaynazokbol a ladakbol, szekrenyekbol, dobozokbol szeded ossze a cuccot, ennel mas jatek dlc-je 10x tobb valtozast nyujt grafikai valtozatossagban. Oke kinek mi a fontos, de mig a grafikus /design reszleg, uj palyakat, targyakat mindenfelet almod meg es fejleszt, "rajzol" addig a tortenetszal (ertsd unalomig ismetelt tortenetek, jon a gonosz ellopja a piros gombot, szerezd vissza mentsd meg a vilagot) teljes mas csapat foglalkozik, igy az utobbiban szeretned, hogy erosodjon nem zarja ki es vonja el a fejlesztoket az elobbibol, legalabbis mashol ez igy megy. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.05.02. 18:35:08
Én örülök, hogy nem a grafikára és az engine-re pazarolták a fejlesztési idő túlnyomó részét (miközben bizonyosan kapott mindegyik felvarrást, pölö csak a fényeket említsem, és bizonyosan egy-két alszámmal magasabb az UEngine verzió is), hanem a tartalommal foglalkoztak. Utoljára szerkesztette: IMYke2.0.0.0, 2019.05.02. 17:02:50
a grafikus motor egy dolog, meg a grafikai megvalositas is, de 0 fejlodest latni igy elsore eleg lehangolo. Nem azt gondoltam, legyen realisztikusabb, de erezze az ember, hogy szebb, hogy fejlodott valamit, hogy valami pluszt ad, de ennyibol egyiket sem erzem.
Ha nem latom a video cimet, meg az elmeny is nagyon friss a 2-bol hiszen most jatszuk coopban vegig, meg nem mondtam, volna, hogy ez nem a kettobol van, ami sokat elarul mennyit fejlodott az egesz... 7 ev alatt grat nekik..
Az 7 éve volt:) Régen 20 fillér volt egy kiló kenyér, most 250Ft. Ma egy AAA játék induló ára általában 80€ körül van + SP. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2019.04.22. 20:16:32
te mit latsz a kepen? (igaz nem nyomtam meg a valasz gombot ra, de gondoltam egyertelmu, hogy arra menne a valasz. :D) mert en a bl3 -mat rajta.. en nem az 1-rol meg a 2-rol beszeltem.. mindkettot kijovetelkor megvettem. meg a ps-t is. de ez a bl3 most extran arany aron van szerintem. Utoljára szerkesztette: Flamer, 2019.04.10. 14:56:57
PCn nem úgytűnik hogy prioritás volna hogy fpsekhez legyen kontroller, a varázsvackok viszont nagyon mennek. Valve csinál fpst, majd kiderül.
A legelső VR verzió még nem is támogatta az aim vezérlőt, csak a kontrollert vagy a fagyikat. 5 hónap elvileg a PSVR exkluzivitás, utána át lehet portolni PC-re. Szted lehetetlen küldetés ezekhez a vezérlőkhöz igazítani a játékot? Az EPIC-nek van már tapasztalata ezzel, egyáltalán nem tűnik megoldhatatlan feladatnak. Remélem a hármat már eleve úgy fejlesztik.
Ez nem "gun controller". A sonynak van hivatalos gun controllere "psvr aim" Pc vendoroknak meg nincs és nem is demózzák hogy lenne. Nézz meg egy bl2 vr aim reviewt, azt fogják mondani hogy az aim való hozzá, és akkor emberes visszarúgás még nem is volt terítéken. Ha ilyen touch controllerek vannak áthackelve akkor nem is lesz.
és ha lenne se egy kibicsaklott borderlands széria legyen már a húzócím
Ezt nem értem. Engem miért kellene hogy érdekeljen, hogy te mit tartasz kibicsaklottnak, meg úgy egyébként értelmes lépésnek? Én megvenném magamnak ha megjelenne VR-ban. A Borderlands azon játékok egyike, amivel játszok az autószimek mellett. Amúgy is, ízlésen vitatkozni nincs értelme.
Talán kezdjük ott hogy : In Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel, most Unique items that are not gifted as mission rewards are not wielded by the enemy that drops them, with only a small handful of exceptions
"not wielded by the enemy that drops them, with only a small handful of exceptions"
Pcre nincs gun controller és ha lenne se egy kibicsaklott borderlands széria legyen már a húzócím. "Ha csak annyira lesz bővítve a játékmechanika mint a 2 volt az 1 hez képest már lesz egy csodás játékunk" LOL
Haha tényleg úgy fest az lesz. És ha nem kamu, akkor lehet hogy nem is jön steamre XD BTW Április elsejei viccnek tuti nem vállalnák be, mikor úgy lebőgtek az élő műsorban is. EPIC FOSKLUZÍV
Én azt mondom maradjon csak grafikailag ugyanolyan...fényekről, megvilágításokról kaptunk már techdemót, az pont elég lesz, inkább grafikai fejlesztés helyett legyen szép nagy open world környezet ezerféle farmolási / insta / raid lehetőséggel, közösségi opciókkal és az se baj ha dedikált szerverek lesznek nem "egymásra" csatlakozunk. Szóval legyen benne játékidő és "endgémkontent". Annak jobban örülnék, de sokmindent még mindig nem tudni. Ha csak annyira lesz bővítve a játékmechanika mint a 2 volt az 1 hez képest már lesz egy csodás játékunk. Ja a zenét remélem ugyanaz(ok) fog(ják) hozzá kreálni. Utoljára szerkesztette: Sheltem, 2019.03.29. 11:29:18
Ez igaz, de grafikailag tényleg eléggé hasonlónak tűnik. Értem, hogy art style meg minden, de azért eléggé hasonló a 2-höz. Majd meglátjuk persze mozgásban, meg amennyi szar looter shooter manapság kijön, egy jó, mint amilyen a borderlandsek voltak, az nagyon is hiányzik. Még ha csak ugyanaz is, ami korábban volt, csak újabb.
5 év fejlesztés után én többet vártam, nem igazán látni semmi változást, fejlödést az elöző részekhez képest minden tök ugyanolyannak tünnik, leszámitva az új föhösöket.
hat.. hallottam valami pletykat hogy lehet hogy egy kartya jatek.. en mar gondoltam arra, hogy netan egy battle royale.. de legyen a 3. resz, azt kivanom. de legyen akkor olyan mint a 2, ne mint a ps. :\
Nagyon rosszul látod. Én olvastam sokat a témában, részt vettem a steam piackutatásában és követtem annak eredményét Viveosként, stb... Én nem az érzelmeimről, meg akaratomról nyilatkoztam :) Egyedül a PS VR megy, de az is csak kezdeti fellángolás kb, mert le vannak maradva, mint a borravaló és ott az nemrég lett újdonság...
Az eladások a béka segge alatt vannak, ezeket nem én találtam ki, hanem a piac gyakorlatilag elengedte a cuccot. Az, hogy ki mit fejleszt egyáltalán nem releváns már. Az Oculus és a Vive is óriási bukta, pont Tesla mintára, de ebbe tényleg nem érdemes belemenni. Kell hozzá nagy tér, kell hozzá atomgép, kell hozzá egy drága eszkösz ami maga a VR. Szóval fejlődés meg minden, de pont azt a réteget nem hozza lázba, akit kéne, mert egyszerűen túl sok a feltétel és ha még meg is van, akkor is nyűg az egész. Én pl szimulátorban is nyűgnek éreztem egy endurance futamon, mondjuk egy 6 órás VLN-en, vagy egy 24h of Spa-n. Persze embere válogatja, de a szimesek sem használják nagyon már, de ez tényleg off, sry. Befejeztem :)
Nyilván azért fejlesztik az újabb HMD-ket és a BL2-őt is azért adják ki VR-ban, mert a világ leszarja.
Szvsz nem ezzel van a gond, hanem azzal, hogy a HMD mellé még egy erős gép is kell, és azzal is csak kompromisszumokkal lehet használni. De a fejlődés nem fog megállni, az igazi áttörés még nem történt meg, lehet hogy csak egy szűkebb szegmens fogja használni, de kár temetni.
Nem én untam meg, hanem a világ szarja le :) Voltak erről cikkek, piackutatások, statisztikák. Pont, hogy fordítva. Attól, hogy neked bejön, még zsákutca :(
Azért ajánlottam az Oculust, mert nekem az van, így arról tudok véleményt írni. Ahogy a teszteket olvastam, mindegyiknek van előnye, hátránya, de nagyjából egykutya. Az Oculus, talán könyebb és a fülese is fasza.
Az, hogy neked nem jön be, még nem jelenti azt, hogy a technológia van zsákutcában. Én szimulátorozáshoz vettem, és a kezdeti eufória lecsengése után is naponta használom. Egyáltalán nem bántam meg, biztos vagyok benne, hogy nekem mindig lesz valamilyen VR HMD-m és egy Borderlands VR instant vétel lenne számomra.
Szerintem a Vive sokkal jobb, mégis azt mondom, hogy az egész VR zsákutca. Olyan rohadt macerás, kényelmetlen, problémás úgy játszani és nagyjából 2 hétig szórakoztató. A legjobb játék VR-ra a Super Hot VR volt. 1 hónap után eladtam a Vive-omat...
Remélem, hogy ezzel igazából csak felmérik a lehetőségeket, és a BL3 már alapból VR támogatással fog megjelenni.
Amúgy ez a "fos" óriási élmény lehet, nem tudom próbáltál-e bármilyen VR eszközt, de ha teheted egy Oculussal próbáld ki a Robo Recallt. Bár az csak egy techdemo, de jól illusztrálja, milyen lehetőségek vannak ebben. Utoljára szerkesztette: ManoNegra, 2018.10.12. 10:52:41
Nem hiszem, hogy ehhez különösebben nagy erőforrást kellett volna pazarolni, elméletileg egy külső progival házibakács módszerrel is meg lehet oldani, de jobb lehet így.
Ennek alapján "Developer Console Commands" a "Camera 3rd" utasítás elég lehet, nem kell "Cheat Engine", de a le van írva hogy kell használni, ill mit kell hozzá letölteni.
Ez a "Cheat Engine"-s mod, de a fenti alapján valószinűleg felesleges: Borderlands 2 Third Person Mod Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2018.09.25. 03:57:26
Húha. Én nem vagyok nagyon otthon a moddolásban, de érdekelne, hogy hol találtad meg a nyelvi fájlokat, és hogyan gondoltad azok megváltoztatását. Megjött a kedvem a szöszmötöléshez, és érdekelnének az ilyen belsős információk, hátha másik játéknál is hasznát venném.
Sziasztok, nagyon szeretnem kulso nezetbol jatszani ezt, es lattam vhogy lehet a chat enginnel. A gaz az, hogy tok hulye vagyok ezekhez. Megkernem egy segitokesz forum/jatekostarsat hogy irjon egy tutort, s talan akkor sikerul. A pc it-s angol szamomra kinai. Az fps tol kb 2ora alattkikeszul a szemem. Koszonom elore is.
Normál módon esetén (leírás szerint) az ajánlott szintek a következők: 1. Captain Scarlett and Her Pirate's Booty (Oasis): 15-30 2. Mr. Torgue's Campaign of Carnage (Badass Crater of Badassitude): 15-30 3. Sir Hammerlock's Big Game Hunt (Hunter's Grotto): 30-35 4. Tiny Tina's Assault on Dragon Keep (Unassuming Dock): 30-35 Mindhez ez van írva: "The level of the initial area is set when <kezdő hely neve> is first visited, but in Normal Mode is at least <xx> and at most <yy>" A DLC sztorija miatt érdemes befejezni a fősztorit mielőtt Hunter's Grotto-ba ill. Unassuming Dock-ba mész, de a másik kettőnél nem kell megvárni.
Az öt mini-DLC-hez (Headhunter packs) elméletileg 15-35 szint ajánlott. Utoljára szerkesztette: Alexzel, 2018.02.04. 21:47:12
Újra előkaptam a játékot, mivel már úgyse lesz magyarítás nem várok tovább :) Van valami értelmes sorrend ahogy érdemes végigcsinálni a DLC-ket az alap játék után? (összes dlc megvan)
Boldog új évet így utólag is mindenkinek! :) Látom a dolgok változatlanok!
Szerintem Imyke felhagyott a fordítással. Több mint 3 éve nem rakott fel semmit sem az oldalára. Annyi életjelet találtam róla, hogy több mint 2 hónapja rakott fel cuccot a youtube csatornájára.
Szerintem csak a fontosabb dolgokat fordítsd le.Borderlands Pre seuquelbe a tárgy leírásokat(sok van belőle) meg azok a mondatok amiket sima npck ismételgetnek nincs lefordítva.Szerintem nem baj ha beta fordítás annak is sokan őrülnének.
Megnéztem időközben, hogy milyen módon tárolja a játék a nyelvi fájlokat, és könnyen hozzáférhetőek, szóval ebből a szempontból nem lesz probléma. Annyi van, hogy bizonyos ékezetes betűket nem ismer a program, a beépített font nem tartalmazza ezeket. Az ehhez tartozó adat upk fájlban van tárolva, amiből ki lehetne nyerni és módosítani is tudnám, visszatenni viszont elég problémás lenne. Ugyanis írnom kéne kifejezetten ahhoz az upk fájlhoz egy repacker-t és még így se biztos, hogy nem lenne instabil ezek után a játék. Szóval néhány ékezetes betűnek a rövid párját kell majd használni.
De ami miatt most írok, az azért van, mert arra gondoltam, hogy mennyivel jobb lenne az, ha közösségi alapon összehoznánk egy nem profi fordítást, minthogy arra várjon mindenki, hogy én hosszú-hosszú idő alatt készítsek egy igényeset.
Az ötletem a következő: 1) Írnék egy programot, ami a játék lefordítandó szövegét tartalmazná részekre bontva. Egyik oszlopban lenne az eredeti szöveg, a másikban pedig lehetne fordítani. Nem lenne senkinek semmilyen kötelezettsége, így olyan emberek is esetleg beszállnának, akik egyébként jó fordítók, de nem akarják magukat elkötelezni egy komplett fordításra. 2) Miután valaki kész lenne ezzel, egy gombnyomással felkerülne az ő általa fordított szöveg egy szerverre, legyen az akármilyen pici szövegrészlet is. 3) A program minden egyes indításnál szinkronizálná a tartalmat, így mindenki előtt mindig a legfrissebb verzió lenne. 4) Habár más fordításába bele lehetne szerkeszteni, minden verzió megmaradna, szóval a trollok esetleg csak hátráltatni tudnák a dolgot, ellehetetleníteni nem. Valamint mindenkinek a saját fordítása megmaradna a saját gépén. 5) Én ezeket a változtatásokat bizonyos időközönként kiadnám (1-1.5 hetente), így sok kisebb lépésből "fejlődne" a magyarítás, és azok azonnal használhatók/kipróbálhatók lennének. Így viszonylag rövid időn belül lenne egy igénytelen, de valamennyire használható 100%-os magyarításunk (talán...). 6) Közben ezen verziók alapján dolgoznék az igényesebb fordításon, amiből sokkal-sokkal ritkábban jelenne meg újabb verzió.
Ti mit gondoltok? Érdemes lenne belekezdeni ebbe? Vagy inkább csak egy végleges és jó verziót szeretnétek, kerüljön bármennyi időbe is?
Lenne egy másik vonatkozása is ennek. Arra gondoltam, ha eredményes lenne ez a "kísérlet", akkor esetleg csinálnék egy weboldalt, aminek ugyanez lenne a célja, csak ott tetszőleges játékokkal működne a dolog... meg persze kicsit több funkcióval.
Gondoljátok rejtőzik ennyi potenciál a magyar gamer szubkultúrában? :)