Nem tudja v.ki ps3-ra mikor akarják kihozni?Tegnap kérdeztem a(3 számjegyû kilóbájtban)és gyakorlatilag kiröhögött az eladó,hogy ho-ho az majd csak hónap végén, jövõ hónap elején jön.Itt a totyikban meg írták,hogy már rég kijött... pfááá..most akkor mi van? :)
Én vok hülye, vagy tényleg nemtom sniper elite fokozaton megjelölni távcsõvel az ellenfeleket, hogy a map-on is látszódjanak? Nyomhatok én bármit, a map meg jelzi, h piros háromszög az ellenfél, de ha nemtom megjelölni, minek van feltüntetve??? LááL
Nem. Csak PC-s játékok is ilyenek, és konzol elõtt is ilyenek voltak, csak néz vissza. :D A tádám híres HL-ban is csak az illuzió volt az hogy bármit bármikor, aztán ott sem lehetette eltévedni csõfps volt. Hidd el, csak tégy be egy konzolok elõtti játékot pc-re. Doom stb...volt regenerálódás meg minden.
Valamint ennyi erõvel mondhatnánk hogy mobiltelefonról jött át ez a szokás.
Szóval hidd el nekem van mind2 stílus mind2 helyen és nem konzolon indult a causal illetve arcade stílus, hanem c64 meg ilyen régi pc-ken.
Csak annyi hogy a fejlesztõk ezt az utat választották platformtól független mert olcsóbb egyszerûbb ÉS NEM CSAK A HARDCORE RÉTEGNEK TUDJÁK ELADNI ENNYI AZ EGÉSZ. :D
Persze, hogy PC-n is ilyeneket látsz, mert ott meg konzolportokkal játszunk nagyrészt. Ezért is írtam, hogy olyan, mert ezek onnan jöttek át. Fõleg ez a merre menj most és szinte vezetnek a pályán, holott amúgy sem lehetne eltévedni, hisz annyira lineáris az egész. Ez persze úgy általánosságban is igaz a mai játékokra nézve.
Azért tetszik. Annyit erõsíts meg kérlek, hogy a harmadik (földalatti alagutas rész) után, ugye ismét lesznek szép nagy városi és szabad eges pályák? Azok nem rosszak. Bár azok is sok esetben átmennek kacsalövöldébe. Az ellenfél megindul, Te szeded, esetleg még szívat közben egy Sniper valahonnan, hogy ne legyen annyira egyszerû a dolgod...
Ez nem konzolok miatt van, pc-n is ugyanez megy...konzol 1 dologban más, gyengébb hardverben, ugyanúgy vannak rá hardcore játékok, szóval ez helytelen téves kifejezés.
Ezt úgy hívják hogy Causal játékok vagy éppen tróger fejlesztõk játéka. De ha képes az ember ezeken túltenni magát akkor jól szórakozhat. Amúgy meg természetessen a véleményed szent és sérthetetlen ha neked nem tetszik.
-Checkpoint rendszer. -Baromi nagy sárga jelek, hogy merre kell haladj és hány métert. -Teljesen csõ az egész játék. -Lõszeres ládák, mondjuk 100-150 méterenként. -Életerõ magától visszatöltõdik, vagyis regenerálódsz.
Belenéztem. Szeretem a mesterlövészes játékokat (már ami nagy ritkán adódik) és az elsõ résszel is volt szerencsém játszani. Az tetszett, bár végig nem, de 2/3 részig elvittem, utána kissé monoton és unalmas lett számomra.
Ennek a játéknak a demója nem volt rossz, de már abban is eléggé rossz szájízt adott a konzolos kivitelezés. A teljest a harmadik pálya közben valahogy azt érzem, otthagynám a francba, de csak átszenvedem magam aztán meglátom.
A lövés és a lassítás kurva jó, ez nem kérdéses, de ez nem elég, hogy végig fenntartsa az érdeklõdést. A pályák eddig... Nem a kinézettel van a gond, szép a játék, hanem a kialakítással és a szerkezettel. Szinte ugyanazok az elemek ismétlõdnek, csak itt jobbra, amott meg balra rakták le.
Az ellenfél mesterséges intelligenciája bár csinál érdekes dolgokat (meglõtt csapattárs, vállra vétele, majd kivitele a tûzvonalból), de alapjában véve kurvaszar. Ez a mindenki megindul a lövés felé, nagyon elcseszi az egész játék lényegét. Alig lehet lopakodni emiatt. Az egész csak egy akció kacsalövölde lesz, ha éppen úgy alakul.
Persze lehet hangtompítós pisztollyal is ölni, ami idõnként hasznos, de egy mesterlövész játékban én mesterlövészkedni akarok, na.
Szóval nem lepõdöm meg a 4/10, 6/10 kritikákon. Kár érte.
Még ha gyengébb is de van, nevezzük bárminek, világossan ki lett írva, innentõl kezdve tessék betartani, semmi spoiler. Nem akarom sem én sem a többiek tudni hogy melyik pályán mit kell csinálni. :)
amúgy a Coop része az teljesen a single rész tartalma? prologtól a végéig?
Nektek volt mar 2 for 1 ? Nekem ugy sikerult, hogy a 2ik ruszki a loves pillanataban belemozdult a lovonalba es miutan atment a golyo az 1es ruszkin halottam a recsenest a mogotte allotol, es kiirta, 2 for 1 XD
No engem ez a rész teljesen kiakaszt, nem spoielres.
Igaz itt a 3. kiszed, mert rossz felé néztem :D de szerintem ha jófelé nézek is, rázoomolva is kilõtt volna eza 3. Mindegy, itt amúgy a fakorláthoz kell futni.... de általában ott meg kiszed az 5. sniper XD
Jaja, voltak ilyen hentelések. Én olyan 3-4 alkalomra is emlékszek. No meg többször is megállt az AI szkript pl fedezékbe beragadt, vagy éppen nem nyílt ki elõttük az ajtó és úgy kellett átkutatni a pályát hogy hol vannak, mert nem megy tovább a játék... a birkák ott lógtak ki az ajtón ami nem nyílt ki. A kedvenc pedig amikor sniper távolságból PPSHval fejeseket osztottat... Nyugodtan ki lehet jelenti hogy ebbe nincs semmi AI, és még a szkript ami alapján mozognak az is bugos.
Agreed, nagyon buta AI. Elsõ pályák egyikén sikerült pl. rájönnöm arra hogy ha egy ajtóba raksz trip mine-t, akkor nem lépi át a drótkötelet. Kb. 11 katonát lõttem széjjel sorban egymás után, mert csak álltak az ajtóban. Arról nem is beszélve hogy egy idõ után elrohantak és máshol keresgéltek, nekem kellett dobálni a köveket hogy jöjjetek már ide itt vagyok!
Sziasztok! Azt honnan látom, hogy mennyi az életem? Mondjuk könnyebb fokozaton indítottam elõször, de most már zavar kicsit, hogy nagyon sokat lõttek már belém, de nem haltam meg... honnan tudom, hogy mennyit bírok?
Ja, és át lehet állítani a nehézséget, vagy ahhoz újra kell kezdenem a single-t?
(Amúgy az tetszett a nehézségi szint választáskor, hogy custom-ba be lehet állítgatni külön, hogy az AI milyen legyen, a célzás-t segítõ dolgok be legyenek-e kapcsolva stb., ez nagyon ötletes)
háááát... legnehezebben fejeztük be coopba tegnap és bõven volt benne PPSH + futás dara rész. Nagyon buta az AI, más szóval alig van... így nem nehéz õket ledarálni.
Sajat fejbol arra tippeltem hogy az unlockolast kotottek ossze vele, de aztan a Nagant es a Gewehrt is megtalaltam kuldi kozben szoval azokat ugy unlockoltam, hogy se pont se mas nem kelett hozza, ezert nem ertem most sem, hogy akkor a pont(score) meg a gyujtogetosdi mire is jo valojaban.
Azt valaki esetleg meg tudja mondani hogy mire lenne jo gyujtogetni a boros uvegeket meg az aranyrudakat? A jatekkal kapcsolatban annyi az eszrevetelem hogy a kozelharcot/lopakodast nem jutalmazza, a mesterlovesz puskaval valo akciozast viszont nagyon.
Egyet értek
Mondjuk engem a németek óbégatása egy idõ itán kicsit idegesített. Pld amikor kb 5 méterrõl lelövök egy õrt hangtompítós pisztollyal miért kell scharfsützet kiabálni a társának? :)
Jah, aki driverbõl használ 8-szoros élsimítást AMD-kártyával: ne tegye :) Úgy vettem észre hogy darabos lesz tõle a kép, mintha folyamatosan szét akarna esni. Vedd vissza 4-szeresre. Ha full HD-ben játszol elég az is bõven, és nem lesz utána probléma. De kisebb felbontásokhoz is elég szerintem.
A 6 pont az még viccnek is rossz azért. Lehet hogy hülye az AI, de legalább igyekszik. Sniper Elite fokozaton teljesen játszható a játék. Zene kikapcs, effektek + beszéd hangereje a csúszka feléig lehúzva, és mehet is. Az tény hogy akciójátéknak túl tömény (unalmas), szimulátornak meg túlságosan halvány. A látvány teljesen rendben van. A textrúrák részletesek, nagy felbontásúak. Az effektek szépek, az animációk már nem igazán. Jól van optimalizálva, viszont nálam még vsync-el is elég komolyan melegszik a vga, és a proci is. A fegyverek hangja fasza, viszont a németek óbégatása túlságosan repetitív, ugyanazt a 3-4 féle dolgot mondogatják folyamatosan. Én adnék rá 7.5 pontot 10-bõl. Remélem lesznek mindenféle realism modok + az AI-t is kikalapálja a community.
Cadet szinten még jó hogy felejthetõ és unalmas. Ezt a játékot legnehezebb fokozaton érdemes tolni, úgy van értelme. Aki meg pörgõsebb stílust szereti (az is érthetõ) annak ott a cod. :)
A tankot kilövöd, vársz egy kicsit, amig el nem kezd futni a vonathoz, és aztán bumm... elég sok kell bele :S 3-4 lövés fej vagy test tájékára... nekem vegyesen jött össze :)
elite fokozaton megse lehet ölni hitlert baszki , kurva nagy mák kell ember eltalálja
A mesterlövészekkel nincs gond. most vagyok elite fokozatban az uccsó elõtti pályán asszem, amikor német mesterlövészek megszállták a tornyot, és a 4. v 5. snipa mindig kiszed egy lövésbõl :D
szal felhúzott.
A katonák valóban elég hülyék, szaladnak a halálba.
Megcsináltam az elsõ - tutorial - missziót, a grafika szuper (bár néhol bugos), a lassított fejlövések is tetszenek, a körítés is remek viszont az AI nagyon gyenge! Iszonyatosan hülyék az ellenfelek. Pedig ez lenne a lényeg az egészben szerintem. Sorban rohannak (össze-vissza) a halálba, nem mûvészet leszedni õket.
Befutott a gamespot értékelése a játékról. Az alacsony pontszámmal nem értek egyet, viszont a felsorolt negatívumokat én is tapasztaltam a játékban.
Komolyan? Hát különben meg nem értem, mert van hogy 800 méterröl rádurrantok eltalálom a térdét, vagy a vállát, kezét és összeesik, máskor meg valahol a torzót és igénylé a második golyót.