Nem tudom, ennyi lett. Próbáltam keresgélni azokat az aranyrudakat is, de csak hatvan valamennyi lett meg a százból. Na meg azok az üvegek... Lõttem hetet összesen pedig néztem mindenfelé. De én már amúgy is le vagyok lassulva. Sok játékra írják hogy 4-5 óra, aztán nekem vagy háromszor annyi mire végzek.
Én ezekkel a gyûjtögetõsökkel úgy volta, hogy ha ott van de kit érdekel. Nekem is több általában minden játék, mint a nagyközönségnek. Ez 7 óra körül volt eliten.
Húúú lelõtték Hitlert és összeesett b+ mekkora spoiler .. te komolyan nem vagy képben .. a másik meg az, hogy az ilyen videók lényege pont az, hogy felkeltsék valamivel az érdeklõdést ..
Ebben most hol a spoiler? A játék történetéhez amúgy sincs köze, DLC tartalom igazából... Ennyi erõvel bármilyen videót vagy tesztet kár megnézni egy játékról mert spoiler tartalom lehet benne....
de pont ez a hitler halála, vagyis a dlc vége, nem gáz annyira, de én ha tudom elsõnek játszottam volna személyessen. Most dejó nekem tudom a dlc végén hogy hal meg Hitler..
de többféleképpen meglehet ölni szerintem, amúgy nem egy nagy valami én bonyolultabbra számítottam, azt meg lehetett azért tudni hogy Hitlert kell megölni benne
Jah másképp repül a golyó, de hogy mittuom én milyen szituációba hal meg, vagy meghal-e egyeltalán? Kocsiban egy irodában, elvágod a torkát, stb...most aztán van értelme nyomulnom...:D
Haversrác a DLC is úgy lett beharangozva, hogy Hitler eliminálása a cél. Namármost mivel ez egy sniperes játék, ezért nyilván nem agyon kell verni. Szóval óriási Spoiler volt. Ja, Luke apja Vader.
Az lenne a kérdésem, hogy 3D-be szeretném játszani, de valamiért nem aktív a HDD3D menüm a játékban. Ati Radeon HD5870 1GB Vapor-X-em van és át van téve a kép egy 3D-s tv-re.
SKIDROW verziót a gond viszont, h d3d11.dll filet nem találja google-ba kerestem, és a legkülönbözõbb megoldások vannak a dologra tube-on sok video is olvasni ilyet is, h Windows XP is NOT supported Xp van a gépen tud vki segíteni?
"olvasni ilyet is, h Windows XP is NOT supported Xp van a gépen"
Ezzel szerintem meg is oldódott a kérdés, hogy miért nem jó. Vagy legalábbis emiatt biztos nem lesz jó.
Sziasztok srácok, meg tudnátok mondani mi a teendõ ha a 3. pályán mindig kifagy, összeomlik a játék? Minden segítséget és segítõ szándékot megköszönök elõre is.
Egyben kérem az illetékeseket ne kezdjenek el sem etikai sem közgazdasági vitát nyitni arról miért virágbolti a játékom. Vannak "demagóg" érveim.
Köszönöm....
Ettõl függetlenül hasznosabb lenne ha a játék off/warez topikjában kérdeznéd ezt meg (link a banner jobb felsõ sarkában) mivel könnyen lehet hogy a hiba összefügg a játék warez mivoltával, és igy ott könnyebben tudnak segíteni.
Végijátszottam , nagy csalódás volt ez a második rész. Az elsõ rész nagyon jó volt , de ez egy nagy s**r , mint ha nem is ugyanaz a gyártó lenne.
Pozítívum:
-Szép grafika
Negatívum:
-Nagyon gagyi AI -Eltalálom az ellenséget megbotlik és megy tovább mit ha semmi se történt volna -Egybõl észrevesznek akármekkora távolságból -200 m-rõl is simán szétlõnek a gépfegyverekkel miközben én 5 m se tudom lelõni õket , mert annyira össze-vissza lõ.
kajakra nem értem, de ahogy már velem együtt sokan mondták átlag grafika, 2005-ös V1 remake-je mozgásanimációban és területscriptekben lehet, h elavult az XP, de atomstabil és egy Sniper GW vagy Silent Hunter 5 midhigh beállításon lazán megy röccenés nélkül most attól, mert beletettek nagyobb felbontású textúrákat + X-Ray slow-motiont, még bõven elfért volna XP-n is
ja és win7 upgrade nálam csípõbõl = alaplap + CPU + VGA + RAM csere ami 1 játék miatt full-felesleges mer'ugye van otthon X360 is :)
Vlanmit nagyon elnéztettek, ez nem V1 remake. Felejtsétek el ezt a baromságot, ez piszok jól néz ki max beállításon, sok játékot lepipál, szóval van miért dx11 neki. Ezt valaki kitalálta hogy ez egy kicsit módosított remake, a nagy lófaszt.
Az egy dolog hogy nagyon hasonlít rá, de csak hasonlít.
Nézd meg az elsõ részt és utána ezt. Asszem majd meglátod hogy ez nem egy 2.verzió, hanem 2. rész.... Különben is egy Remake, pont hogy nem egyenlõ minõségben egy 2.verzióval, egy Remake, az egy új játék, ami hû az elõdjéhez, vagyis sok megoldást átvisznek.
Hát nem tudom, de ami gépen minden fõbb hardwert cserélni kell hogy egy win7-et elbírjon, az szerintem magához a játékhoz is kevés lesz. Azért a win7-nek nincs olyan eszement követelménye.
Ettõl persze még hülyeség hogy nem megy XP-n, mert valószínû mehetne. De valószínû a gyártók már ugy vannak vannak vele, hogy akinek van egy játékra alkalmas gépe, az már Vista vagy Win7-re is váltott. Fõleg ugye nyugaton...
Üdv mindenkinek! Pár napja telepítettem fel a Steam-ot a multi kedvéért, mûködik is , de azóta egyedüli játékban nem történik mentés, állandóan újra kell kezdenem az egészet. Tudna valaki megoldást a problémára?
Neo90 üzenete:
Gondolom ezt akartad betenni Neo90. Bocs hogy helyetted linkeltem, csak láttam neked nem akart összejönni. :D
Sniper Elit V2 - gameplay 2/2 :
secure the plaza küldetés mindenkit kiírtok és nincs továbblépés rohangálok fõtéren, de nincs következõ waypoint
vkinek hasonló? mi a megoldás?
Ha tetszenek a videók írnátok visszajelzéseket? vagy fel is iratkozhattok :D ( Persze ha tényleg tetszik)
Már bocs, de az ilyen hozzászólásoktól a kicsi bicska nyílik a zsebemben. Nem feltétlen csak neked szólnak az alábbi mondataim, hanem amolyan összefoglalt gondolatcsomag a "fikázóknak" és az überspeelereknek.
Egyrészt, nem tudom, hogy ki hogyan játszik vele, de én folyamatosan "Elite" nehézségi fokozaton tolom (a custom részben talán még lehet nehezíteni egyéb aszisztanszok kivételével) és közel nem tudtam 8 óra alatt végig vinni. Lehet az a gond, hogy amikor újratölti a pontokat nem elégszem meg egy sima testlövéssel, csak a fejlövés vidít fel (?)Bevallom nem is akarom ledarálni mert szomorú lennék de csak azért mert hiányozna egy-egy új pálya. Nem tartom magam kezdõ játékosnak, az elsõt is végig vittem de hogy a V2 egy gagyi Remake lenne azt cáfolom. A fizika szerintem teljesen el lett találva, bár lehetnének nagyobb távolságokra is lövési lehetõségek. Nagyon élvezetes beleszámolni a távolságot és a szélirányt+erõsséget egy lövésbe.
A BulletTime effekt engem személy szerint szórakoztat, akármennyit végig néztem még mindig nem untam meg, mindig vannak új effektek amit még nem mutatott attõl függõen, hogy hol találom el az ellent. Egyetlen hátránya, hogy pár másodperc késéssel tudsz csak új célpontot befogni és lõni. A pályák szerintem változatosak fordulatosak és nem is rövidek. Újrajátszás esetén természetesen már sokkal gyorsabban végig megy az ember rajtuk de ez nem von le az élvezeti fokozatból. Egy egy pálya sok meglepetést tartogat és elég jó kihívást.
Mostanában sokat játszom a Wave (hullám) részekkel amik minimális taktika és "lopakodás" nélkül full ölés-lövés játék rész. Telitalálat. Ha csak lövöldözni van kedve valakinek akkor ezek a pályák szerintem jól szórakoztatnak.
Pár finomság. Érdemes figyelni hogy ha csak megsebesítesz egy karaktert, sebesültként fog fetrengeni,segítségért kiabál és a többiek odamennek hozzá. Ez jó célpont csalogató megoldás. Plusz pont. Az AI, nem annyira ostoba mint ahogy egyesek leírják szerintem. Persze, sasszeme van és jól lõnek de nem elviselhetetlen ...
Belinkelek egy filmet, az én olvasatomban itt se valami nagy észkombájn az "AI" :)) egy ilyen "tulajdonság" szerintem túlságosan unalmassá tette volna a játékot.
Egyébiránt azok a pályák amikor a zaj elfedi a lövéseket detonációk,hangszóró vagy egyéb hangos zajoktól nem tudja az Ai honnan lõsz ott nem sasszemezik az ellen. Keres, érzékeli, hogy nincs minden rendben de lövése sincs honnan lõttél. Ez ül a játékban. A nagyon pontos lövéseivel sem értek egyet mivel a fülcsengéses sebesülés amit kapsz, nem halálos lövés de jelzés arra, hogy közel volt a golyómennyiség amit kaptál, jó lesz helyzetet változtatni más fedezéket keresni ha van ... ugyan ez amikor egy lövésszel kell "megküzdeni" ... ha jobban figyeltek a scopejuk is felcsillan és ha "idõben" be tudod célozni, akkor megelõzheted egy jólirányzott lövéssel, még akkor is ha rádlõ, megsebesít, bepirosodik a látómezõd, ha elég higgadt vagy és korrigálsz akkor ki lehet szedni az ellen snipert is.
Meglepett, hogy ha észrevesznek akkor szinte az egész pályát átkutatják és hiába bujkálsz elõbb utóbb megtalálnak, bekerítenek. Ez jó pont mert a hesszelésre így nem sok lehetõség van, taktikázni kell. Mivel ez egy sniper játék, tehát lõni kell se a hangtompítós se a nyaktekerõs megoldások nincsenek pontokkal honorálva. Kár de ez van.
A meglövöm, megbotlik, megy tovább effektusra meg az a megoldás hogy pontosabban kell célozni. A távolság és a hajlásszögek miatt sosem a célkereszt közepén van a célpont egy pontos lövéshez. Mellette, felette fõleg a 100-150 méteres lövéstávolság felett. Gyakorlásra jó segítség tud lenni a Wave játékrész, full segítséggel ahol egy piros pötty mutatja a pontos lövés helyét vagy a katonák irányát honnan jönnek vagy lõttek. Gyakorlásra jó. Ha megszoktad a rászámolásokat már aszisztansz nélkül is pontosan tudsz majd lõni akár nagyobb távolságra is.
Tudom, hogy a valóságban lényegesen nagyobb távolság kellene hogy legyen egy egy pontlövés de gondolom a játékon belüli fizikát így tudták megbízhatóan megoldani. Elvégre nem azt írták a játékra hogy Sniper Simulátor ... ezt az ûberspeelereknek jelzem csak, mert megértem az elégedetlenségüket a távolság+ hajlásszögek miatt. Nyílván a játék játszhatóságát is szem elött kellett tartani, lévén, hogy nem árt ha a célcsoport játszani is tud rajta és nem csak idegeskedik mert nem sikerült egy-egy vagy sok lövés. Nem nehéz kiszámolni a mozgó futó célpontokat se, nyilván elé-fölé kell (távolság függõen) célozni és nem rá ha fut egy katona. De sokszor figyelni kell a szélerõsségre is amit még hozzá kell adni és lesz pontos akár headshot lövésed is 200-300 méterrõl. Nem véletlen vannak a távcsöveken halszálka beosztások. A célzókereszt felett a kis fehér "mutató" ahány egységet kimozdul jobbra vagy balra (arra fúj a szél) a célkereszt rovátkáin jobbára annyit kell horizontálisan jobbra vagy balra tartani, plusz vertikálisan a gravitáció a lövés hajlásszögét kompenzálni attól függõen milyen távolságra lõsz.
A közeli lövésekre (5m?) meg nem véletlen van pisztolyod és géppuskád. Vétek közeli távolságra távcsövessel felvenni a harcot mert szinte mindig veszteni fogtok. Nem tudsz annyira vissza zoomolni hogy pontosan tudj lõni.
Amit hiányoltam az elsõ részhez képest, pl. a fedezékek hatékonysága. Az elsõben írta hogy 25-50-100% vagyok rejtve itt csak azt látom hogy árnyékba vagy fedezékben vagyok de hogy ez mennyire hatékony azt már csak gondolja az ember. A taposó aknákat effektíve bárhova kirakhatom, nem kell rejtenem, simán rálépnek. Játszhatóság könnyítésnek betudom.
Összességében ez is mint minden játék nem fog mindenkinek tetszeni de attól még jó. Kár fikázni csak mert többet vártatok mint ami. Talán lesznek pachek vagy MODok amik a feltételezett hibákat majd orvosolják addik is óvatosabban a nagyon zúzással mert kár elvenni mások lelkesedését egy ilyen kellemes játéktól szerintem. Egyelõre ennyi jutott eszembe. Jó ellenkezést :)
Végigvittem a játékot, hát nem tökéletes annyi biztos. De annyira nem is rossz, hogy ne vigye végig az ember. Viszont vannak benne olyan baromságok, amik azért idegesítõek. (nekem legalábbis) Például: nagyon jó, hogy szimulálva van a lövedékek esése, de könyörgöm a valóságban 200 méteren nagyjából (durván számolva) 25 cm-t esik egy nagyobb kaliberû puskagolyó. A játékban meg vagy egy méterrel az ember fölé kell célozni... Akkor ott van a tankok felrobbantása... Komolyan belelövök a Tigris légszûrõjébe és az felrobban?! Na ne már, ennél jobbat nem tudtak kitalálni? Az olyan apróságok, mint a valószerûtlen szálkeresztek ( a valóságban nem így néztek ki), zoomolás a fix nagyítású távcsövön, valóságnál kevesebb lõszer a tárban (10 helyett 7- G43) már csak hab a tortán. De a killcam iszonyat hangulatos, meg az egész látványvilág nagyon ott van. Szóval szerintem tûrhetõ kis játék, 8 óra szórakozás, de semmi több. Személy szerint én jobban örültem volna valami kicsit komolyabbnak, de egynek elmegy így is.
Challenge gameplay :
Nagyon jó leírás. Valahogy így gondolom én is. Vannak ebben hibák, de attól még egy nagyon jó, látványos kis sniper akciójáték ez.
szép és jó, amit mondasz viszont érdemes tudni, h a valóságban 4-500 m az a távolság, ahol minimálisan kalkulálni kell elevation adjusment-tel (ott még csak max a szél + terepviszonyok) gravitáció, idõjárás, páratartalom, napszak, coriolis-effect csak késõbb jön na, most pont ez a 'secure the plaza' küldetés volt az ahol azt mondtam
custom elite-en viszem, jönnek a ruszkik hullámokban halál pontos lövésekkel gépkarabéllyal ott szambázik elõtted 80-90 m-re a kertben becélzod és rájössz, h még ilyen távolságból fölé/ mellé kell lõni EBBEN A JÁTÉKBAN ez mi a lóf.sz? 80 m-re még egy pisztoly is majdnem pontlövõ, nem hogy egy sniper rifle nagyobb baj, h konzolos verzióra sose jön patch max, ha dlc-kel kiadják majd karácsonyra újra full-verzióban
Megértem amit mondasz és részben egyet is értek. Mint írtam, ha szimulátor lenni mint ahogy pl tudtommal az ARMA akkor ezek az apróságok tényleg idegölõk lennének az átlag játékosoknak. Valljuk be, nem sokan lõttek igazából még ilyen fegyverekkel így kevesen tudják milyen távolságból mit lehet kihozni. Akik meg már pórbálták igazi ilyen fegyverekkel azok sandán mosolyoghatnak, hogy persze, ez csak egy játék. Kár hogy nem jobb vagy több de ez van. Talán majd lesz olyan cég aki a valóságközeli sniper simulációkat veszi majd célba és nem a szórakoztatást. Szerintem a Rebellion célja inkább az utóbbi lehetett ... bár, lehet meg kellene kérdezni tõlük mi volt az alapelv. Ahhoz képest már sajnálkozhatnánk dögivel :)
Jó, picit elvan túlozva - amúgy tök mindegy mekkora a kaliber, a gravitáció állandó. A 200 métereden, a 0,25 sec alatt teszi meg, ~31 centit fog esni. 600 méteren (legyen 0,8 sec - persze az idõk hasra mennek) viszont 3,2 métert !!!
Igen ám de a puskák irányzéka (az optikai is) eleve 100 méterre van kalibrálva, tehát már kevesebbet esik, ráadásul szinte kivétel nélkül állítható az össze irányzék szóval nem kell a célpont fölé célozni. Elég csak eltekerni a távcsõ tetején egy csavart és voilá kedvünkre állíthatjuk a távolságot...
Arra reflektáltam, hogy vki itt becsült számokkal dobálózott... tessék kiszámolni, majd korrekciózni. Aztán a beállítás... akár optika, akár más, a maga módján. Szóval lövedék akkor is annyit esik... csak az irányzékkal megfelelõen korrigálunk, a gravitáció bezony: mûküdik.
Szerintem elég vicces, hogy az én 2008-as gépem full details, fulhd felbontás (1920x1080) mellett megy 50-60fps-t. Mai játékok mellett ez igencsak jót jelent.
van vmi fegyver-összehasonlítás (fõleg sniper)? táv, erõsség, ilyesmik ?
és tapasztalataitok alapján melyik a legjobb, miért ?
Az hogy mikori a gép az nem mérvadó, 2012-ben is össze lehet rakni olyan gépet hogy 5 fps-t kapsz vagy annyit se :)
Bár más alaktrészekbõl áll, az én gépem hasonló teljesítményû mint a tiéd, biztosan kizárt hogy mindenütt 50-60 fps-t kapjál, fõleg full details meg full hd felbontás mellett. Szóval ez egy vicc. OS-nek windows 8 van írva, lehet az tesz valami csodát :) Nem kevered össze véletlenül a Sniper Elite 1-el?
Nekem is elképzelhetetlen. Nekem 4 magos procim van, meg HD4870-es VGA-m. Jó a ramból 1gb-al kevesebb van, de az annyira nem számít, és mediumon fut 20-30fps-el.
Olvastam, ezért tudtam írni hogy nekem is ilyen gépem van. Persze ha kamu adat van ott, ahogy írod, akkor nyilván nem érvényes. Erõsebb vga-val nyilván jobban fut a játék.
Szerintem félreértettél, az aláírásomban lévõ VGA az már az a 18ezres amit pár hónapja vettem mert kikerült a régi az a 2008-ban vett "MSI 8800GTS 320MB"