Az a baj, hogy nem tudjuk, hogy mi volt a háttérben, miért így adták ki, miért nem fejezték be rendesen... pedig az elsõ leírások alapján annyira vártam...
Hát, sokak szerint jó nagy felelõsség terheli a kiadót ezért a bukásért (hogy negyedkészen dobatták piacra), és az is mindent elárul róluk hogy még mindíg árulják a játékot, holott egyértelmûen játszhatatlan és mostmár patchek sem lesznek.
Igenis hulljon a férgese, aki szart csinál az bukjon.
De ez a Kalypso kiadót is megrombolta valamennyire, pedig nem állnak annyira szarok mögé.
Amikor olyan cégek bebuknak akik jó programot csinálnak (pl: a Kingdoms of Amalur fejlesztõi, ami tuti program lett, már csináltak hozzá két fasza, tartalommal teli DLCt is), akkor nehogymár egy olyan cég ami eleve sunyin állt a dologhoz (ingame videó kiadás elõtt egy szál se volt, se béta hozzáférés, csak trailerek meg interjúk) ne feküdjön ki egy ilyen húzás után. Megérdemlik.
Tologatja vki, bugos még a jelenlegi állapotában is?
Jogos, az ES tényleg totálisan készen jött ki, mindent beleraktak amit akartak és sztem az ûrcsata és hajódesignen kívül minden frankón meg van csinálva benne. SAjnos e kettõ azonban igencsak hiányzik.
DE a galaktikus birodalom menedzselése és különösen a felhasználói felület az példaértékû.
egyébként ha a sins rebellion-t nem számítom akkor talán az endless space-nek sikerült egyedül bizonyítania, abban nem csalódtam annyit mint a többiben, low budget fejlesztés révén nagy elvárásaim nem voltak és amit markol a játék azt nagy többségben a tenyerében is tartja szerintem, viszont egy második részt szívesen várnék ami már tovább van gondolva és ki van bõvítve jóval több funkcióval
lol, elvileg szerepelni fog GC-n, kíváncsi vagyok mit mondana majd róla, meg majd a nagy kijelzõn mikor prezentálják akkor majd hogy fog bugzódni
Na így legalább a kísértés sincs meg bennem, hogy nekiálljak fordítani ebben az állapotában :D Kipróbáltam és au...
Ez a tutorial szerû kezdés borzasztó szerintem, utána meg maga a játékmenet se tûnt szeresdmeg-nek. Bár lehet, hogy annyira újszerû, hogy azért nem jön be.
Ja, tegnap megnéztem a hivatalos fórumot hogy áll - hála égnek vki rendszeresen megkérdi ott egy új topikban hogy éppen mi a szituu, igy csak meg kell keresne a legfrisebb ilyen topikot.
Szóval azt mondják most tart pre-béta fázisban, azaz kb megvan az összes feature amit akartak, csak bugos mint az állat. Szóval, sztem karácsonyra jó lesz...
Swots2 fél éves korára 60. patch környékén jár, és még mindig nem igazán jó.
Tegnap kipróbáltam ezt is, kampány módban, és nem sokáig. Nem nagyon bugzott (update 1 fent), de rájöttem, mennyire nem csípem 4x játékban a sztorizós kampányt. Ráadásul ilyen féligmeddig tutorialnak szánt kezdéssel nyit, de elég szarul csinálják. Nincs rendesen átgondolva, csak 'ráültettek' a normál játékmenetre pár cutscene-t, meg rövidtávú feladatot.
Mindenesetre a játék magja még lehet hogy jó. Ennyi idõ alatt nem tudnám megmondani, hogy 'rendesen' játszva mennyire lesz élvezetes, de van esély rá.
Lehet, hogy olyan mint a Making History 2 körös II.vh-s stratégia.
1,5 hetente jött a kiadás után az új patch. Nem 1,5 héttel utána, hanem 1,5 hetente ÚJ patch. Körülbelül a 14-edik után vált játszhatóvá hosszabb távon.
Nyár elején jártak a 27. patchnél, és nem lépkedtek át számokat...
A virágbolti verziók a 19-es patchig bírták... gondolom utána már a francot se érdekelte az egész :D
Katarzis, nyitsz az említett játékoknak SG-s fórumot?
lammaer, igen, én is attól félek, hogy még igen sok idõ kell, mire játszhatóvá válik a játék, és mire ez eljön, addigra nem sokan maradnak, akiket érdekel...
Ne reménykedj, ha tényleg olyan bugos / félkész mint ahogy írják, az hogy van verziószám a launcherben meg van antialiasing opció a menüben nem számít semmit :D
Changelog Version 1.0.0.3982 (13.08.2012 7:00 GMT+1)
-Multiple crashes fixed -More fixes with respect to saving/loading -Fixed a bug that held ships in warp after battle -Fixed bug that prevented ships from using stargates in battle (flee from battle) -Multiple improvements of UI, texts, etc. -Plotstopper in human and arthrox campaign fixed -Added version number to Kalypso Launcher window -Added loading screens for most load phases -Fixed a bug: The moral bars in your known planets overview could be moved -Fixed a bug with productivity bars not showing the correct value in your planet management -Added antialiasing to video options -Added vsync to video options -Temporary removed battle options 'intercept', 'pass' and 'auto-solve' from pre-battle screen. They should return when AI improvements are completed -Removed a bug that enabled parts of debug overlays -Fixed a bug that prevented the 'open slots' filter in LAN/Internet browser working correctly
valaki egy multit?
Hát, ez tényleg eléggé félész állapotú, egyszerûen nem is értem, hogy adhatták ezt is így ki, tisztára mint a SOTS2...
EPben nekem amúgy tetszik a csata megvalósítás, bár kb olyan mintha nem lennének ûrcsaták és csak automatikus leátszás van. Viszont ez a kártyajáték benne nem olyan rossz, akkor már inkább ez mint egy elrontott használhatatlan kézi irányítás (mint például az Armada2526-ban). Legalább kreatívak voltak, de tény, én is egy körökre osztott csatarendszere vágyok egy 4x TBSben.
Tényleg: a MOO-n és a Space Empires sorozaton kívül van olyan körökre osztott ûrstratégia ahol a csaták is körökre osztva mennek?
Star Lordz: végre valami, ami hasonlít a nagy öreg Moo2-re. Endless space unalmas lett (irányíthatatlan ûrcsaták), Legends of Pegasus meg jó elképzelés, de még kiforratlan megvalósítás. Talán a 22-dik pacth után jó lesz.
Ez a Red Shift nagyon jónak ígérkezik...
Nos igen de ezeket ellentétben a pegasussal az elõrendelést követõen ki lehet próbálni. ( hozzáférést biztosítanak az alfa illetve beta verziókhoz, és a játékosok visszajelzései alapján készítik õket) Mindez itt elmaradt és hát meg is lett az eredménye.
Nem, én még nem töltöttem le, pedig 15megás netem van, és fent van ncore-on tegnap óta, de olyan rosszakat írnak róla hogy lese töltöm. Megvárom kb a 10. peccset aztán majd megnézem. Amúgy ekkora felzúdulást rég nem láttam, kb a dukenukem csinált ilyeneket párszor :) meg a bf1943..
Ez tök érdekes, most lenne idõm feltelepíteni, és amikor Deamon-ban betöltöm ME3-ból látja az egyik DVD-t...
Ebben igazad van, de reviewek mind a mai napig léteznek (ugye mostmár a youtube is televan videoreview csatornákkal), plusz ha nagyon ki akarod próbálni a virágboltot tekintheted demonak.
Én a problémát abban látom, hogy az emberkben sokkal erõsebb a "mostazonnalakarom" érzés mint régebben. Pedig csak mondjuk max 1 hetet kéne várni a release date után hogy meg lehessen ítélni egy programról hogy érdemes e megveni vagy sem.
Lásd például jelen játékot, 2 max 3 napja volt release, és már tudunk róla szinte mindent (így én pl azt hogy még letölteni se érdemes, nemhogy megvenni).
Mondjuk én speciel nem tudom elmenteni. Illetve betûket nem enged beírni. Persze ha el is mentem az is felesleges mert valami ordenáré hiányos módon tölti vissza. Konkrétan nem jön be a kezelõfelület nagy része, összekeveredik a main menu-vel.
Ja a tisztelt játékkészítõ cégeknek meg vissza kellene szokniuk a demok kiadásához. 15 évvel ezelött tök természetes volt. Ma meg már ritkaságszámba megy ha kiadnak egy demot.
Félreértesz, nem rólad beszéltem, hanem a játékosközönségrõl általában (de ha örömet okoz ez a failezés, akkor örülök hogy boldoggá tehettelek). Tudod, ha rólad írtam volna, akkor azt írom "jól beszoptad hogy megvetted", nem pedig azt amit.
Nagyon elharapózott mostanság a trailereken/teasereken alapuló felizgulás.
Amúgy tényleg le kéne már szoknia a tisztelt játékosközönségnek a trailerek meg screenshotok meg marketingszövegek alapján történõ preorderrõl.
Egyszerûen nem tudom megérteni, hogy egy trailer (ami általában felében kb csak feliratokból áll, meg van néhány felvillanásszerû animáció) alapján hogy lehet annyira felizgulni hogy 30-40-50 eurókat kidobjon valaki.
Megtanulhattuk volna már a filmek után (ott is a trailerek MINDIG jók, a filmek meg sokszor... eh...), hogy nem szabad zsákbamacskát venni. De nem, mindenki rohan, aztán koppan.
Ez egy hihetetlen nagy hulladék. 10 perc alatt letöröltem. Ez vagy egy rossz vicc és akkor 40 euróért sózták rá az emberekre az alpha verziós 40%ben kész programot, vagy egyszerûen nem is akarták befejezni, és úgy gondolták egy jó trailer eladja. Összeszednek egy kis pénzt, aztán kit érdekel. Mert nagyon titokban volt a játék, van 2 trailer és kész. Se gameplay se semmi, zsákbamacska volt. Ez óriási nagy átverésnek néz ki az egész.
Az a kérdés számomra hogy egyszerûen "csak" az a baj hogy bugos, vagy eleve már a koncepcióval/játékmenettel is gond van.
Pl primitív csaták, rossz kezelõfelület, nem elég mély játékmenet
Mert a bugokkal lehet patchben kezdeni valamit, de ha egy játék rossz már a designnél, akkor azon nem lehet segíteni.
Nézz szét külföldi fórumokon, mindenhol írják hogy ne vedd meg :p, annyira szar hogy kénytelenek lesznek javítani rajta sûrgõsen vagy komoly per elé néznek.
Most húzom le , de ezek szerint feleslegesen??
Én nem éjszakáztam a játék miatt, de ahogy elnézem a hozzászólásokat, jobban tettem, hogy aludtam... nagyon kár, bíztam benne, hogy lesz végre valami jó ûrstratégia...
most nézem h demonoid ugye lehúzta a törölközõt - kár mert ott voltak szépen sorjában összegyûjtve a javítások 1-24-ig a swords 2-höz, hátha ott maradt a laptomon telepítés után, majd akkor lehet csinálok neki egy torrent fájlt aztán feldobom valahova, meg így bánatomban majd egyszer rászánom magam és teszek még egy próbát a swords 2-vel, sok reményt nem fûzök hozzá :D
még annyi: vicces mert a videókban mindig hogy kiemelték h forget your sins and be a legend, ami egyfajta beintés, kihívás volt a sins of a solar empire felé, hát nem tudom mit gondoltak, jelen állapotát elnézve a sins 1000 jobban és talán tisztességesebben összerakott ûrstratégia mint ez, vagy a swords, lehet ha készen adták volna ki õket és nem így akkor faszábbak lennének, de így elég butyuták (amiért azért sír a szemem mert vártam mind2-t )
fasza, ahogy elnéztem szart se javított (menünk tuti nem), be akarom tölteni a mentett állásom erre mindig visszadob egy almenüvel odébb, de ha sokat nyomorászom a load gombot akkor valamiért a skirmish játék létrehozása almenüben kötök ki... atyaviláááág!!!! :O
@lammaer: nem tudom, egyszer ki akartam próbálni laptopon, fel is pecselgettem szépen sorjában mind a 24-et, aztán örömmel konstaláltam hogy akadozott az egész úgy ahogy, azóta nem is próbáltam, valahogy kiveszett belõlem a kényszer az ügy iránt
irányítással és kezeléssel kapcsolatban is lenne pár mondani valóm..., meg úgy egymagába abszolút nem stabil a játék, játszom és olyan érzésem van mintha szét akarna esni az egész program; én nem hiszem el h ezt így kell kiadni, ezt is lehet majd 1 évig peccselgetni mint swords of the stars 2-t
Na feltettem kipróbáltam..ez a verzió nagyon ajánlom hogy csak az alpha legyen.. totál bugos.. semmi grafikai opció a felbontás állításán kívül.. fél évig tölt a játék vmiért.. pedig elég jó gépem van.. stb stb
Höhö, most nézem az imperium galactica 2 kijött Ipadra :)
Nekem méga Haegemonia is bejött annó singlében, nagyon jó volt a lezárása, sajnos a kiegbõl a kiadó annó kiirtatta a kampányt, bedig nagyon vártam annó...
Hát nekem nem volt ritka a 100 vs 100 vagy még több :D Meg sok modot kipróbáltam SG SW stb. Megmondom õszintén.. számomra az imperium galactica 1 a legjobb ûrstratégia.. nagyon élveztem a kampányt.. ami ma már lehet elavult..de! mikor elõször játszottam vele... :))
Sins-ben sosem volt hatalmas csatám, max a kalózok ellen, amikor betámadom õket, a gép nem tud mit kezdeni azzal, ha 10+ bs-el nekimegyek.
Ha valami kiemeli a tömegbõl ezt a játékot, akkor az a campaign lesz, feltéve hogy igen jó...
Este majd rákeresek, de addig is ha talál valaki valami használhatót, akkor azért dobhat egy linket :) egy kis virágbolti megbeszélés elfér ebben a topicban...
Höhö, mostmár inkább a játékot kérjük. 9.-e van, jöhet a Jugend verzió :D
North America: August, 14 (English) United Kingdom and other European territories: August, 10 (English) Germany, Austria, Switzerland: August, 9 (German)
Digital Release worldwide (Steam, other download retailer): August, 10
Other game languages and release territories of Legends of Pegasus will be announced!
Na, a borgok trailere is felkerült a honlapra, illetve a megjelenési dátum augusztus 14....
Kalypso Media today released new images and information about the X’or, one of the three key races in their upcoming 4X space simulation, Legends of Pegasus. Head over to the media section to learn more about this mechanical alien race, which is playable in both the single-player campaign, and in the multiplayer modes of Legends of Pegasus. Legends of Pegasus will feature an extensive single-player campaign, coupled with robust multiplayer options will keep players engaged with their space fleets for countless hours. Kalypso will release Legends of Pegasus for Windows PC in the UK and Export Territories in August 2012.
You may see the new screenshots in the media section and get more information about the X’or in the race section under game.
Nem hiszem hogy ilyen infót adtak volna már ki. De már egy hónap sem kell hozzá hogy megtudjuk :)